Перегляд за Автор "Муромцева, Ю. І."
Зараз показано 1 - 20 з 35
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументCтатистична оцінка й прогноз закономірностей формування трудового потенціалу населення в перехідний період(Київський національний економічний університет (КНЕУ), Надруковано в мінітипографії ПП Карпенко, 2002-08-16) Муромцева, Ю. І.Дисертація присвячена вивченню та удосконаленню існуючої статистичної методології для комплексної статистичної характеристики населення, як носія трудового потенціалу в умовах транзиції; методології прогнозування трудового потенціалу населення і обгрунтування гіпотез. У роботі вивчені можливості використання індексної методології, зокрема, індекс людського розвитку, і на його основі вперше побудований і застосований в дослідженні узагальнюючий показник - індекс середньої очікуваної тривалості життя в зайнятому стані. Досліджені відтворювальні процеси, які відбуваються в складі населення Харківської області та України, демоекономічні чинники і особливості формування трудового потенціалу населення. Диссертация посвящена изучению и усовершенствованию существующей статистической методологии для комплексной статистической характеристики населения, как носителя трудового потенциала в условиях транзиции; методологии прогнозирования трудового потенциала населения и обоснования гипотез. В работе изучены возможности использования индексной методологии, в частности, индекс человеческого развития, и на его основе впервые построен и применен в исследовании обобщающий показатель – индекс средней ожидаемой продолжительности жизни в занятом состоянии. Исследованы воспроизводственные процессы, которые происходят в составе населения Харьковской области и Украины, демоэкономические факторы и особенности формирования трудового потенциала населения. The work is devoted to research and improvement of existing statistical methodology in area of integrated statistical description of population as a bearer of labour potential, especially in transition conditions; projection methodology and substantiation of hypothesis. The reproduction processes in population of Kharkiv region and Ukraine, also demographical and economical factors and features of forming population`s labour potential in market economy. Also development and structural improvement in economical activity and employment was research. The methodology of potential of life and population`s labour potential projection was work out and realized.
- ДокументАналіз динаміки туристичних потоків Харківщини(ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2018-01-30) Муромцева, Ю. І.У статті подається аналіз туристичних потоків в Україні та Харківському регіоні, виявлено особливості у структурі і динаміці туристичних потоків Харківщині. Розглянуто туристичних мігрантів за потоками - внутрішній туризм та міжнародний туризм. Виявлено тенденцію до збільшення частки внутрішнього туризму на Харківщині та в Україні. Охарактеризовані основні причини змін у структурі й динаміці туристичних потоків. В статье дается анализ туристических потоков в Украине и Харьковском регионе, выявлены особенности в структуре и динамике туристических потоков Харьковщине. Рассмотрены туристические мигранты по потокам - внутренний туризм и международный туризм. Выявлена тенденция к увеличению доли внутреннего туризма в Харьковской области и в Украине. Охарактеризованы основные причины изменений в структуре и динамике туристических потоков. The article presents the analysis of tourist flows in Ukraine and Kharkiv region, reveals peculiarities in the structure and dynamics of tourist flows in Kharkiv region. The article deals with tourist migrants by flows - domestic tourism and international tourism. The tendency to increase the share of domestic tourism in Kharkiv and Ukraine has been revealed. The main causes of changes in the structure and dynamics of tourist flows are described
- ДокументВикористання цифрових технологій у навчанні економічної географії(International Academy of Applied Sciences in Lomža, State Biotechnological University, 2023-01-26) Муромцева, Ю. І.У статті розглянуто застосування цифрових технологій у вищій школі при викладанні економічної географії, виклики освіти у надзвичайних ситуаціях та реалізації її в дистанційному форматі. The article examines the use of digital technologies in higher education in teaching economic geography, the challenges of education in emergency situations and its implementation in a distance format.
- ДокументВтрати і резерви трудового потенціалу Харківщини(Харківський державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2004) Муромцева, Ю. І.У статті висвітлено теоретичні й методологічні проблеми характеристики трудового потенціалу населення з позицій потенційної демографії. Подана оцінка втрат і резервів у середній тривалості трудового життя населення (трудового потенціалу) Харківської області у перехідний період а також наведено прогнозні оцінки на 2010 рік. The work is illustrated theoretical and methodological problems in area of characteristics of population’s labor potential by methodology of potential demography. The article is illustrated the negative profit and reserves in average expected labor life of population (labor potential) іn Kharkiv region during the transition period, a forecast estimate is also given on 2010.
- ДокументГеографія та туризм(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-01-30) Стадник, О. Г.; Єршов, В. В.; Дрокіна, Т. М.; Мушка, М. О.; Муромцева, Ю. І.; Піткевич, В. В.; Глиненко, А. С.; Булгакова, В. С.У матеріалах конференції відображені дослідження міжнародних туристичних потоків, туристичних ресурсів України та світу. Розглянуто динаміку розвитку туризму на Харківщині, Україні, світі. Проаналізіровано демографічні, соціально-економічні фактори, що впливають на розвиток туризму в регіоні та країні.В материалах конференции отражены исследования международных туристических потоков, туристических ресурсов Украины и мира. Рассмотрена динамика развития туризма на Харьковщине, Украине, мире.Проанализированы факторы демографические, социально-экономические, влияющие на развитие туризма в регионе и стране. The materials of the conference reflect the research of international tourist flows, tourist resources of Ukraine and the world. The dynamics of the development of tourism in the Kharkiv region, Ukraine, the world is considered. Demographic, social and economic factors affecting the development of tourism in the region and the country are analyzed.
- ДокументМаловідомі рекреаційні ресурси Харківської області(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-02-26) Семененко, А. О.; Муромцева, Ю. І.Статтю присвячено дослідженню маловідомих рекреаційних ресурсів Харківської області. Проаналізовано їх унікальність, цінність, транспортну доступність, наявність інфрастурктури та можливість використання природних та археологічних об'єктів Харківщини - Циркунівське городище, Семиозер’я, Липцівські печери-каменоломні, конеферма в с. Малі Проходи. На базі цих об'єктів запропоновано туристичний маршрут вихідного дня. Статья посвящена исследованию малоизвестных рекреационных ресурсов Харьковской области. Проанализированы их уникальность, ценность, транспортную доступность, наличие инфрастурктуры и возможность использования природных и археологических объектов Харьковщины - Циркуновский городище, Семиозерья, Липцевский пещеры-каменоломни, конеферма в с. Малые Проходы. На базе этих объектов предложено туристический маршрут выходного дня. The article is devoted to the study of the unknown recreational resources of Kharkiv region. Their uniqueness, value, transport accessibility, availability of infrastructure and possibility of using natural and archeological objects of Kharkiv region - Zirkunovskoe settlement, Semiozer'e, Liptsev caves, quarry in the village Mali Prohody are analyzed. On the basis of these facilities, a tourist day off route is offered.
- ДокументМетодичні вказівки до виконання магістерської роботи з "Географії"(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2019-10-30) Муромцева, Ю. І.; Піткевич, В. В.; Стадник, О. Г.Навчально-методичне видання призначене для надання допомоги магістрам у написанні магістерської роботи й містить основні вимоги, які висуваються до змісту та оформлення випускної роботи, організації її виконання. Для студентів-географів денної й заочної форм навчання, які здобувають освітній ступінь „магістр”. Учебно-методическое издание предназначено для оказания помощи магистрам в написании магистерской работы и содержит основные требования, предъявляемые к содержанию и оформлению выпускной работы, организации ее выполнения. Для студентов-географов дневной и заочной форм обучения, получают образовательный степень "магистр". The educational-methodical edition is intended to assist the masters in writing their master's work and contains the basic requirements that are put to the content and design of the final work, the organization of its implementation. For students-geographers of full-time and part-time studies, who receive a master's degree.
- ДокументМетодичні рекомендації до дисципліни вільного вибору “Географія розселення. Геоурбаністика” для студентів спеціальності 014 Середня освіта всіх форм навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-10-16) Муромцева, Ю. І.Методичні рекомендації з курсу “Географія розселення. Геоурбаністика” для студентів всіх форм навчання призначені для студентів, що навчаються за спеціальністю 014 Середня освіта. Методичні рекомендації є складовою навчально-методичного комплексу для курсу «Географія розселення. Геоурбаністика», однієї з супровідних дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта. У методичних рекомендаціях висвітлено основні теми курсу, завдання до практичних і семінарських занять, питання та завдання для самостійної роботи, джерела для вивчення курсу. Methodological recommendations for the course "Geography of Settlement. Geo-urbanistics" are designed for students of all forms of study majoring in 014 Secondary Education. These recommendations are a component of the teaching and methodological complex for the course "Geography of Settlement. Geo-urbanistics", one of the supporting disciplines in the professional and practical training of bachelors specializing in 014 Secondary Education. The methodological recommendations highlight the main topics of the course, assignments for practical and seminar classes, questions and tasks for independent work, and sources for studying the course
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу “Економічна і соціальна географія зарубіжних країн” для студентів спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія) всіх форм навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-28) Муромцева, Ю. І.Методичні рекомендації з курсу “Економічна і соціальна географія зарубіжних країн” для студентів всіх форм навчання призначені для студентів, що навчаються за спеціальністю 014.07 Середня освіта. Географія. Методичні рекомендації є складовою навчально-методичного комплексу для курсу «Економічна і соціальна географія зарубіжних країн», однієї з провідних дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів спеціальності 014.07 Середня освіта. Географія. У методичних рекомендаціях висвітлено основні теми курсу, завдання до практичних і семінарських занять, питання та завдання для самостійної роботи, джерела для вивчення курсу. Methodological recommendations from the course "Economic and social geography of foreign countries" for students of all forms of education are intended for students studying in the specialty 014.07 Secondary education. Geography. Methodological recommendations are a component of the educational and methodological complex for the course "Economic and Social Geography of Foreign Countries", one of the leading disciplines in the professional and practical training of bachelors in the specialty 014.07 Secondary Education. Geography. The methodological recommendations highlight the main topics of the course, tasks for practical and seminar classes, questions and tasks for independent work, sources for studying the course.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу "Економічна та соціальна географія України" для студентів спеціальностей 014 Середня освіта. Географія всіх форм навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Муромцева, Ю. І.; Лоцман, П. І.; Некос, С. В.Методичні рекомендації з курсу “Економічна та соціальна географія України” для студентів всіх форм навчання призначені для студентів, що навчаються за спеціальністю 014.07 Середня освіта. Географія. Методичні рекомендації є складовою навчально-методичного комплексу для курсу "Економічна та соціальна географія України", однієї з провідних дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта. Географія. У методичних рекомендаціях висвітлено основні теми курсу: економіко-географічне положення України, населеня, господарство, економічні райони та зовнішні зв'язки України, завдання до практичних і семінарських занять, питання та завдання для самостійної роботи, джерела для вивчення курсу. Методические рекомендации курса “Экономическая и социальная география Украины” для студентов всех форм обучения предназначены для студентов, обучающихся по специальности 014.07 Среднее образование. География. Методические рекомендации являются составной частью учебно-методического комплекса для курса "Экономическая и социальная география Украины", одной из ведущих дисциплин в профессиональной и практической подготовке бакалавров специальности 014 Среднее образование. География. В методических рекомендациях отражены основные темы курса: экономико-географическое положение Украины, население, хозяйство, экономические районы и внешние связи Украины, задачи к практическим и семинарским занятиям, вопросы и задачи для самостоятельной работы, источники для изучения курса. Methodological recommendations for the course "Economic and Social Geography of Ukraine" for students of all forms of education are intended for students studying in the specialty 014.07 Secondary Education. Geography. Methodical recommendations are a part of educational-methodical complex for the course "Economic and Social Geography of Ukraine", one of the leading disciplines in professional and practical training of bachelors of specialty 014 Secondary Education. Geography. Methodical recommendations reflect the main topics of the course: economic and geographical position of Ukraine, population, economy, economic regions and external relations of Ukraine, tasks for practical and seminar classes, questions and tasks for independent work, sources for the course.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу "Загальна гідрологія"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Некос, С. В.; Муромцева, Ю. І.; Лоцман, П. І.Методичні рекомендації до курсу "Загальна гідрологія" призначені для студентів що навчаються за спеціальністю 014. Середня освіта. В методичних рекомендаціях висвітлено програма курсу, питання до іспиту, надано рекомендації до виконання практичних занять, джерела для вивчення курсу. Навчальна дисципліна спрямована на формування знань про гідрологічні процеси‚ фізичні і хімічні властивості води‚ кругообіг води в природі та його енергетичні фактори. Methodical recommendations for the course "General Hydrology" are intended for students majoring in 014. Secondary education. The methodical recommendations cover the course program, questions for the exam, recommendations for practical classes, sources for studying the course. The discipline is aimed at the formation of knowledge about hydrological processes, physical and chemical properties of water, the water cycle in nature and its energy factors.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу "Рекреаційні ресурси світу" для студентів спеціальностей 014 Середня освіта. Географія всіх форм навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Муромцева, Ю. І.; Лоцман, П. І.; Некос, С. В.Методичні рекомендації з курсу "Рекреаційні ресурси світу" для студентів всіх форм навчання призначені для студентів, що навчаються за спеціальністю 014.07 Середня освіта. Географія. Методичні рекомендації є складовою навчально-методичного комплексу для курсу "Рекреаційні ресурси світу", однієї з фахових дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта. Географія. У методичних рекомендаціях висвітлено основні теми курсу, завдання до практичних і семінарських занять, питання та завдання для самостійної роботи, джерела для вивчення курсу. Методические рекомендации по курсу Рекреационные ресурсы мира для студентов всех форм обучения предназначены для студентов, обучающихся по специальности 014.07 Среднее образование. География. Методические рекомендации являются составной частью учебно-методического комплекса для курса "Рекреационные ресурсы мира", одной из профессиональных дисциплин в профессиональной и практической подготовке бакалавров специальности 014 Среднее образование. География. В методических рекомендациях отражены основные темы курса, задания к практическим и семинарским занятиям, вопросы и задания для самостоятельной работы, источники для изучения курса. Methodical recommendations for the course Recreational resources of the world for students of all forms of education are intended for students studying in the specialty 014.07 Secondary education. Geography. Methodical recommendations are a part of the educational-methodical complex for the course "Recreational resources of the world", one of the professional disciplines in the professional and practical training of bachelors of the specialty 014 Secondary Education. Geography. The methodological recommendations reflect the main topics of the course, tasks for practical and seminar classes, questions and tasks for independent work, and sources for studying the course.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу "Соціально-економічна географія України" для студентів спеціальностей 014 Середня освіта всіх форм навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Муромцева, Ю. І.; Лоцман, П. І.; Некос, С. В.Методичні рекомендації з курсу "Соціально-економічна географія України" для студентів всіх форм навчання призначені для студентів, що навчаються за спеціальністю 014. Середня освіта. У методичних рекомендаціях висвітлено основні теми курсу – економіко-географічне положення України, населеня, господарство, економічні райони та зовнішні зв'язки України, завдання до практичних і семінарських занять, питання та завдання для самостійної роботи, джерела для вивчення курсу. Методические рекомендации курса "Социально-экономическая география Украины" для студентов всех форм обучения предназначены для студентов, обучающихся по специальности 014. Среднее образование. В методических рекомендациях освещены основные темы курса – экономико-географическое положение Украины, население, хозяйство, экономические районы и внешние связи Украины, задачи практических и семинарских занятий, вопросы и задачи для самостоятельной работы, источники для изучения курса. Methodological recommendations for the course "Socio-economic geography of Ukraine" for students of all forms of education are intended for students studying in the specialty 014. Secondary education. The guidelines cover the main topics of the course – the economic and geographical position of Ukraine, the population, economy, economic regions and foreign relations of Ukraine, the tasks of practical and seminar classes, questions and tasks for independent work, sources for the course.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу «Методи географічних досліджень» для студентів спеціальностей 014 Середня освіта. Географія всіх форм навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Коптєва, Т. С.; Муромцева, Ю. І.Методичні рекомендації з курсу «Методи географічних досліджень» для студентів всіх форм навчання призначені для студентів, що навчаються за спеціальністю 014.07 Середня освіта. Географія. Методичні рекомендації є складовою навчально-методичного комплексу для курсу «Методи географічних досліджень», однієї з фахових дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта. Географія. У методичних рекомендаціях висвітлено основні теми курсу, завдання до практичних і семінарських занять, питання та завдання для самостійної роботи, джерела для вивчення курсу. Methodical recommendations from the course "Methods of geographical research" for students of all forms of education are designed for students studying for specialty 014.07 Secondary education. Geography. Methodical recommendations are available part of the educational and methodological complex for the course "Methods geographical research ", one of the professional disciplines in professional and practical training of bachelors in specialty 014 Secondary education. Geography. The methodical recommendations cover the main topics of the course, tasks for practical and seminar classes, questions and tasks for independent work, sources for studying the course.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу “Використання природних ресурсів” для студентів спеціальностей 014 (Середня освіта. Географія) всіх форм навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-17) Муромцева, Ю. І.Текстовий матеріал відповідає програмному матеріалу з використання природних ресурсів, яке вивчають на освітньою програмою «Географія в закладах освіти». У посібнику висвітлено основні теми курсу й рекомендації до їх вивчення, а саме – поняття природокористування, види природних ресурсів, статистика та економічна оцінка природних ресурсів, їх використання за видами та вплив діяльності людини на оточуюче середовище, державне регулювання природокористуванням. The text material corresponds to the program material on the use of natural resources, which is studied in the educational program "Geography in educational institutions". The manual covers the main topics of the course and recommendations for their study, namely, the concept of nature management, types of natural resources, statistics and economic evaluation of natural resources, their use by types and the impact of human activity on the environment, state regulation of nature management.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу “Географія населення” для студентів спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія) всіх форм навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-28) Муромцева, Ю. І.Методичні рекомендації з курсу “Географія населення” для студентів всіх форм навчання призначені для студентів, що навчаються за спеціальністю 014.07 Середня освіта. Географія. Методичні рекомендації є складовою навчально-методичного комплексу для курсу «Географія населення», однієї з провідних дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів спеціальності 014.07 Середня освіта. Географія. У методичних рекомендаціях висвітлено основні теми курсу, завдання до практичних і семінарських занять, питання та завдання для самостійної роботи, джерела для вивчення курсу. Methodological recommendations from the course "Population Geography" for students of all forms of education are intended for students studying in the specialty 014.07 Secondary education. Geography. Methodological recommendations are a component of the educational and methodological complex for the course "Population Geography", one of the leading disciplines in the professional and practical training of bachelors in the specialty 014.07 Secondary education. Geography. The methodological recommendations highlight the main topics of the course, tasks for practical and seminar classes, questions and tasks for independent work, sources for studying the course.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу “Географія світового господарства” для студентів спеціальності 014.07 Середня освіта. Географія(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-17) Муромцева, Ю. І.; Зеленько, О. О.Методичні рекомендації є складовою навчально-методичного комплексу для курсу «Географія світового господарства». У методичних рекомендаціях висвітлено основні теми курсу й рекомендації до їх вивчення, завдання до практичних і семінарських занять, а саме - етапи формування світового господарства, розглянуті основи територіальної організації світової промисловості, сільського господарства, транспорту, світової торгівлі та сфери послуг; розглянуті питання формування глобальної економічної системи, основні інтеграційні об'єднання світу. Methodological recommendations are a component of the educational and methodological complex for the course "Geography of the World Economy". The methodological recommendations highlight the main topics of the course and recommendations for their study, tasks for practical and seminar classes, namely, the stages of the formation of the world economy, the foundations of the territorial organization of world industry, agriculture, transport, world trade and the sphere of services are considered; considered issues of formation of global economic systems, the main integration associations of the world.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу “Глобальна та регіональна географія послуг” для студентів спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія) всіх форм навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-28) Муромцева, Ю. І.Методичні рекомендації з курсу “Глобальна та регіональна географія послуг” для студентів всіх форм навчання призначені для студентів, що навчаються за спеціальністю 014.07 Середня освіта (Географія). Методичні рекомендації є складовою відповідного навчально-методичного комплексу, однієї з важливих дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта. Географія. У методичних рекомендаціях висвітлено основні теми курсу, завдання до практичних і семінарських занять, питання та завдання для самостійної роботи, джерела для вивчення курсу. Methodological recommendations from the course "Global and regional geography of services" for students of all forms of education are intended for students studying in the specialty 014.07 Secondary education (Geography). Methodological recommendations are a component of the appropriate educational and methodological complex, one of the important disciplines in the professional and practical training of bachelors in the specialty 014 Secondary education. Geography. The methodological recommendations highlight the main topics of the course, tasks for practical and seminar classes, questions and tasks for independent work, sources for studying the course.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу “Глобальні проблеми людства: географічний аспект” для студентів спеціальностей 014 Середня освіта всіх форм навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-03-10) Муромцева, Ю. І.Методичні рекомендації з курсу “Глобальні проблеми людства: географічний аспект” для студентів спеціальностей 014 Середня освіта всіх форм навчання призначені для студентів, які вибрали цю дисципліну та навчаються за спеціальністю 014 Середня освіта. Текстовий матеріал відповідає програмному матеріалу Глобальних проблем людства, яку вивчають на історичному факультеті. У посібнику висвітлено основні теми курсу й рекомендації до їх вивчення, а саме – поняття глобальних проблем, їх види, ступінь важливості і небезпеки, шляхи подолання глобальних проблем та наслідки, якщо їх не вирішувати, співпрацю країн світу у вирішенні глобальних проблем сучасності. Методические рекомендации по курсу "Глобальные проблемы человечества: географический аспект" для студентов специальностей 014 Среднее образование всех форм обучения предназначены для студентов, выбравших эту дисциплину и обучающихся по специальности 014 Среднее образование Текстовый материал соответствует программному материалу курса Глобальных проблем человечества, которую изучают на историческом факультете. В пособии отражены основные темы курса и рекомендации к их изучению, а именно – понятие глобальных проблем, их виды, степень важности и опасности, пути преодоления глобальных проблем и последствия, если их не решать, сотрудничество стран мира в решении глобальных проблем современности. Methodical recommendations from the course "Global problems of mankind: geographical aspect" for students majoring in 014 Secondary education of all forms of education are designed for students who have chosen this discipline and study in specialty 014 Secondary education Text material corresponds to the program material Global problems of mankind . The manual covers the main topics of the course and recommendations for their study, namely - the concept of global problems, their types, degree of importance and danger, ways to overcome global problems and consequences, if not solved, cooperation of world countries in solving global problems.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу “Математично-статистичні методи досліджень” для студентів всіх форм навчання спеціальності 014.07 Середня освіта. (Географія)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-15) Муромцева, Ю. І.; Зеленько, О. О.Методичні рекомендації з курсу “Математично-статистичні методи досліджень” для студентів всіх форм навчання призначені для студентів, що навчаються за спеціальністю 014.07 Середня освіта. Географія. Методичні рекомендації є складовою навчально-методичного комплексу для курсу «Математично-статистичні методи досліджень», однієї з обов’язкових дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів спеціальності 014.07 Середня освіта. Географія. У методичних рекомендаціях висвітлено основні теми курсу, завдання до практичних занять, питання та завдання для самостійної роботи, джерела для вивчення курсу. Methodological recommendations from the course "Mathematical and statistical methods of research" for students of all forms of education are intended for students studying in the specialty 014.07 Secondary education. Geography. Methodological recommendations are a component of the educational and methodological complex for the course "Mathematical and statistical methods of research", one of the mandatory disciplines in the professional and practical training of bachelors in the specialty 014.07 Secondary education. Geography. The methodological recommendations cover the main topics of the course, tasks for practical classes, questions and tasks for independent work, sources for studying the course.