Електронний архів Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди

ISSN 2521-6961

EKhNPUIR– (Electronic Kharkiv National Pedagogical University Institutional Repository) – відкритий електронний архів (репозитарій) Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди.

В EKhNPUIR розміщено електронні повнотекстові документи наукового та навчально-методичного призначення, створені науковцями, викладачами, аспірантами, магістрантами, а також студентами університету.

Наповнення Репозитарію регламентується Положенням про електронний архів, затвердженим Вченою радою ХНПУ імені Г. С. Сковороди від 08.02.2021 року.

Положення про репозитарій ХНПУ імені Г. С. Сковороди

Авторський договір

Реєстрація нового користувача

Інструкція реєстраціі документів

Приклади бібліографічного опису документів

Для індексації публікацій світовими рейтингами радимо розміщувати електронні версії публікацій у форматах DOC або PDF з розпізнаванням, заповнювати поля "заголовок", "анотація" та "ключові слова" українською та англійською мовами.

Розміщення наукових робіт студентів здійснюється за умови наявності рекомендації наукового керівника.

Наукові публікації прохання передавати: repository@hnpu.edu.ua

За питаннями роботи з репозитарієм звертатись до бібліотеки
вул. Алчевських, 29 кім. 131, т. 717-10-34

 

Останні подання

Документ
Упровадження інформаційно-комунікаційни технологій в управління закладом освіти
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Дудко, С. П.
У роботі висвітлено теоретичні аспекти впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в управлінння закладу освіти. Розроблено кваліметричну модель оцінки рівня впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в управління закладу загальної середньої освіти та проведено аналіз стану реалізації ІКТ в управлінні. Запропоновано комплексно-цільову програму з удосконалення впровадження інформаційно-комунікаційних технологій. The paper highlights the theoretical aspects of the implementation of information and communication technologies in the management of an educational institution. A qualimetric model for assessing the level of implementation of information and communication technologies in the management of a general secondary education institution has been developed and an analysis of the state of ICT implementation in management has been conducted. A comprehensive target program for improving the implementation of information and communication technologies has been proposed.
Документ
Управління інноваційними процесами в закладах освіти
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Масленко, Ю. В.
У роботі розглянуто теоретичні питання управління інноваційними процесами у закладі загальної середньої освіти: визначено мету інноваційного менеджменту, з’ясовано критерії готовності педагогів до інновацій, питання що зумовлюють удосконалення управління впровадженням інновацій, здійснено аналіз стану управління впровадженням інновацій й на підставі отриманих результатів розроблена модель удосконалення управління цим аспектом. The paper examines the theoretical issues of managing innovation processes in a general secondary education institution: the goal of innovation management is determined, the criteria for teachers' readiness for innovation are clarified, issues that determine the improvement of management of the implementation of innovations, an analysis of the state of management of the implementation of innovations is carried out, and an improvement model is developed based on the obtained results managing this aspect.
Документ
Адаптація персоналу організації як управлінська проблема
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Мараховська, О. В.
У дослідженні схарактеризовано адаптацію персоналу як обꞌєкт управління, розглянуто методи, форми та особливості управління адаптацією персоналу. Уточнено параметри та критерії кваліметричної моделі оцінки рівня управління адаптацією персоналу, за результатами діагностичних вимірювань розроблено модель з удосконалення управління адаптацією персоналу в закладі освіти, визначено умови її впровадження. The study characterizes personnel adaptation as an object of management, considers methods, forms and features of personnel adaptation management. The parameters and criteria of the qualimetric model for assessing the level of personnel adaptation management are specified, based on the results of diagnostic measurements, a model for improving personnel adaptation management in an educational institution is developed, and the conditions for its implementation are determined.
Документ
Управління розвитком конфліктологічної компетентності педагога
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Миколаєнко, Д. В.
У роботі проаналізовано праці науковців із проблеми управління розвитком конфліктологічної компетентності педагога, уточнено шляхи її формування, упорядковано діагностичний інструментарій та розроблено кваліметричну модель оцінки рівня управління розвитком конфліктологічної компетентності в закладі освіти. На основі проведеного аналізу запропонована програма з удосконалення проблеми дослідження. The paper analyzes the works of scientists on the problem of managing the development of a teacher's conflictological competence, specifies the ways of its formation, organizes diagnostic tools, and develops a qualimetric model for assessing the level of management of the development of conflictological competence in an educational institution. Based on the analysis, a program for improving the research problem is proposed.
Документ
Реінжиніринг бізнес-процесів як концепція управління маркетингом
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Черних, Д. П.
У роботі розглянуто маркетингову діяльність в організації, принципи, етапи та методи реінжинірингу бізнес-процесів, шляхи реінжинірингу маркетингових бізнес-процесів в організації, розроблена кваліметрична модель оцінки рівня реалізації реінжинірингу маркетингових бізнес-процесів, здійснено аналіз стану управління з означеної проблеми й на підставі отриманих результатів розроблено модель з удосконалення управління цим аспектом. The work examines marketing activity in the organization, principles, stages and methods of reengineering business processes, ways of reengineering marketing business processes in the organization, developed a qualitative model for assessing the level of implementation of reengineering marketing business processes, analyzed the state of management of the specified problem and on the basis of the received based on the results, a model was developed to improve the management of this aspect.