Електронний архів Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди

ISSN 2521-6961

EKhNPUIR– (Electronic Kharkiv National Pedagogical University Institutional Repository) – відкритий електронний архів (репозитарій) Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди.

В EKhNPUIR розміщено електронні повнотекстові документи наукового та навчально-методичного призначення, створені науковцями, викладачами, аспірантами, магістрантами, а також студентами університету.

Наповнення Репозитарію регламентується Положенням про електронний архів, затвердженим Вченою радою ХНПУ імені Г. С. Сковороди від 08.02.2021 року.

Положення про репозитарій ХНПУ імені Г. С. Сковороди

Авторський договір

Реєстрація нового користувача

Інструкція реєстраціі документів

Приклади бібліографічного опису документів

Для індексації публікацій світовими рейтингами радимо розміщувати електронні версії публікацій у форматах DOC або PDF з розпізнаванням, заповнювати поля "заголовок", "анотація" та "ключові слова" українською та англійською мовами.

Розміщення наукових робіт студентів здійснюється за умови наявності рекомендації наукового керівника.

Наукові публікації прохання передавати: repository@hnpu.edu.ua

За питаннями роботи з репозитарієм звертатись до бібліотеки
вул. Алчевських, 29 кім. 131, т. 717-10-34

 

Останні подання

Документ
THEORETICAL AND METHODOLOGICAL FOUNDATIONS OF INDIVIDUALIZED EDUCATION FOR STUDENTS IN CREATIVE SPECIALTIES (based on the example of physical culture and sport)
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Korobeinik, V.
Based on the analysis of foreign literary sources, the article examines the theoretical and methodological principles of individualizing curricula for students in creative specialties (using physical education and sports as an example). The primary focus is on improving students’ learning outcomes and to develop their skills through the individualization of the learning process. The study emphasizes the effectiveness of using mixed methods, combining the qualitative and quantitative effects of learning methodologies with student success indicators. The main results indicate that personalized learning strategies significantly improve students’ engagement, motivation, and subsequent sports results, highlighting the strong correlation between individualized educational approaches and improved skill acquisition. This makes a significant contribution to the field of preserving students’ health, emphasizing the importance of personalized learning methods in the development of not only physical fitness, but also psychological well-being of future specialists in this field. The study suggests that the introduction of personalized learning approaches can lead to significant changes in physical education and sport programs, increase student readiness, and ultimately improve health outcomes across the population, as qualified educators can more effectively promote healthy lifestyles. This study is an important resource for educators seeking to optimize curricula to meet the diverse needs of students in physical education and sport. It is interesting to study the long-term effects of individualization on student academic and sport outcomes throughout the study period, which enriches the body of knowledge about the effectiveness of personalized learning methods in physical education and sport. Collaboration with professional practitioners in this field will increase the relevance and practical application of the results, ensuring that new pedagogical strategies are relevant to the diverse needs of students. У статті на основі аналізу зарубіжних літературних джерел розглядаються теоретичні та методологічні засади індивідуалізації навчальних програм для студентів творчих спеціальностей (на прикладі фізичної культури та спорту). Основна увага приділяється необхідності покращення результатів навчання студентів і розвитку їхніх навичок шляхом застосування індивідуалізації освітнього процесу. Методи та методологія. Дослідження наголошує на ефективності використання змішаних методів, поєднуючи якісні та кількісні впливи методологій навчання з показниками успішності студентів. Основні результати свідчать про те, що персоналізовані стратегії навчання значно покращують залученість, мотивацію та подальші спортивні результати студентів, демонструючи чіткий зв’язок між індивідуалізованими освітніми підходами та покращенням набуття навичок. Це робить значний внесок у сферу збереження здоров’я студентів, підкреслюючи важливість персоналізованих методів навчання у розвитку не тільки фізичної готовності, але й психологічного благополуччя майбутніх фахівців цієї галузі. Дослідження припускає, що впровадження індивідуальних методик навчання може призвести до суттєвих змін у програмах з фізичного виховання і спорту, сприяти підвищенню готовності студентів і, врешті-решт, покращити результати здоров’я серед широких верств населення, оскільки кваліфіковані педагоги зможуть ефективніше пропагувати здоровий спосіб життя. Це дослідження є важливим ресурсом для освітян, які прагнуть оптимізувати навчальні програми для задоволення різноманітних потреб студентів у галузі фізичного виховання та спорту. Висновки та перспективи подальших досліджень. Цікавим є подальше вивчення довгострокових впливів індивідуалізації на навчальні і спортивні результати студентів протягом всього терміну навчання, що збагачує сукупність знань про ефективність персоналізованих методів навчання у фізичному вихованні і спорті. Співпраця з професіоналами-практиками цієї галузі дозволить підвищити значущість та практичне застосування результатів, забезпечивши відповідність нових педагогічних стратегій різноманітним потребам студентів.
Документ
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В НІДЕРЛАНДАХ
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2025-03-19) Фазан, В.; Штефан, Л.
У тезах проаналізовано моделі організації вищої освіти в провідних країнах світу – британську, континентальну та «гібридну». З’ясовано, що у Нідерландах в основу організації вищої школи покладено континентальну модель. Схарактеризовано переваги такої моделі. The thesis analyses the models of higher education organisation in the leading countries of the world - British, continental and ‘hybrid’. It is found that in the Netherlands the continental model is the basis for the organisation of higher education. The advantages of this model are characterised.
Документ
ІСТОРІОГРАФІЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ФОРТЕПІАННОЇ ОСВІТИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ КНР (КІНЕЦЬ ХХ – ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ)
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2025-03-19) Цзе, Чжан; Друганова, О.
У статті презентовано результати проведеного історіографічного аналізу проблеми розвитку фортепіанної освіти в закладах, що надають вищу освіту в КНР, у межах кінця ХХ – початку ХХІ століття. Окреслено основні групи наявних джерел, висвітлено набуті у процесі дослідження результати, що дали можливість обґрунтувати доцільність обраної проблематики; окреслити провідні дослідницькі завдання. The article presents the results of a historiographical analysis of the development of piano education in higher education institutions in China from the late 20th century to the first quarter of the 21st century. The study identifies key groups of available sources, highlights the findings obtained in the course of the research, substantiates the relevance of the chosen topic, and outlines the main research objectives.
Документ
СПОСОБИ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В КИТАЙСЬКІЙ НАРОДНІЙ РЕСПУБЛІЦІ
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2025-03-19) Чже, Чен
У публікації автором розкрито значення та способи громадянського виховання в процесі підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у Китайській народній республіці, серед яких виокремлено особистісно зорієнтоване навчання, психолого-педагогічне проєктування та низку сучасних освітніх технологій. In the publication, the author reveals the importance and methods of civic education in the process of training future teachers of preschool education institutions in the People's Republic of China, among which are personality-oriented learning, psychological and pedagogical design, and a number of modern educational technologies.
Документ
HOME INTERNATIONALIZATION AS AN EDUCATIONAL AND SOCIAL PRACTICE FOR FUTURE MUSIC TEACHERS IN CHINA
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2025-03-19) Wang, Ziwen
The article examines the concept of «home internationalization» in the training of future music teachers in China, which is implemented through the integration of international educational standards into domestic programs through the use of digital technologies, cooperation with international partners, and the adaptation of foreign pedagogical methods. У статті розглядається концепція «домашньої інтернаціоналізації» у підготовці майбутніх викладачів музики в Китаї, яка реалізується шляхом інтеграції міжнародних освітніх стандартів у вітчизняні програми за допомогою використання цифрових технологій, а також співпраці з міжнародними партнерами та адаптації зарубіжних педагогічних методик.