Електронний архів Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди

ISSN 2521-6961

EKhNPUIR– (Electronic Kharkiv National Pedagogical University Institutional Repository) – відкритий електронний архів (репозитарій) Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди.

В EKhNPUIR розміщено електронні повнотекстові документи наукового та навчально-методичного призначення, створені науковцями, викладачами, аспірантами, магістрантами, а також студентами університету.

Наповнення Репозитарію регламентується Положенням про електронний архів, затвердженим Вченою радою ХНПУ імені Г. С. Сковороди від 08.02.2021 року.

Положення про репозитарій ХНПУ імені Г. С. Сковороди

Авторський договір

Реєстрація нового користувача

Інструкція реєстраціі документів

Приклади бібліографічного опису документів

Для індексації публікацій світовими рейтингами радимо розміщувати електронні версії публікацій у форматах DOC або PDF з розпізнаванням, заповнювати поля "заголовок", "анотація" та "ключові слова" українською та англійською мовами.

Розміщення наукових робіт студентів здійснюється за умови наявності рекомендації наукового керівника.

Наукові публікації прохання передавати: repository@hnpu.edu.ua

За питаннями роботи з репозитарієм звертатись до бібліотеки
вул. Алчевських, 29 кім. 131, т. 717-10-34

 

Останні подання

Документ
Використання цифрових сервісів на уроках «Дизайн і технології» у початковій школі
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Сирота, А. Р.
У кваліфікаційній роботі розглянуто проблему використання цифрових сервісів у навчальному процесі початкової школи на уроках «Дизайн і технології». The qualification work deals with the problem of using digital services in the educational process of primary school in the "Design and Technology" lessons.
Документ
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АГРАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Чернік, В.
У публікації досліджено формування управлінської компетентності для фахівців аграрної галузі, що має істотне значення, оскільки управлінська компетентність – це сукупність знань, умінь і навичок, які фахівці в аграрному секторі мають, щоб ефективно розпоряджатися ресурсами, керувати командою й адаптуватися до стрімких змін середовища. Наведено основні компоненти управлінської компетентності. Зазначено, що формування управлінської компетентності майбутніх фахівців аграрних спеціальностей в умовах онлайн-навчання є актуальним і складним завданням. Сучасні технології відкривають нові можливості для реалізації цієї мети, але потребують творчих підходів до створення навчальних програм. Застосування різноманітних методів, як-от проєктне навчання, кейси, менторство та інтерактивне навчання, може суттєво підвищити якість підготовки управлінців в аграрній освіті. The publication examines the formation of managerial competence for specialists in the agricultural sector, which is of significant importance, since managerial competence is a set of knowledge, skills and abilities that specialists in the agricultural sector have in order to effectively manage resources, manage a team and adapt to rapid changes in the environment. The main components of managerial competence are presented. It is noted that the formation of managerial competence of future specialists in agricultural specialties in the context of online learning is an urgent and complex task. Modern technologies open up new opportunities for the implementation of this goal, but require creative approaches to the creation of educational programs. The use of various methods, such as project-based learning, cases, mentoring and interactive learning, can significantly improve the quality of training managers in agricultural education.
Документ
РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ВИВЧЕННІ ТРИГОНОМЕТРІЇ
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Черненко, О.; Жерновникова, О.
У статті розглянуто технології змішаного навчання у вивченні тригонометрії, яке дозволяє інтегрувати сучасні цифрові інструменти з традиційними методами викладання, що може підвищити ефективність навчального процесу і зацікавленість учнів. Змішане навчання є потужним інструментом для покращення якості викладання тригонометрії. Воно дозволяє поєднувати традиційні методи навчання з новітніми технологіями, що може підвищити залученість учнів, сприяти індивідуалізації навчання та забезпечити гнучкість у навчальному процесі. Впровадження змішаного навчання вимагає усвідомлення можливих викликів і готовності до адаптації методів викладання для досягнення максимальних результатів. The article considers blended learning technologies in the study of trigonometry, which allows integrating modern digital tools with traditional teaching methods, which can increase the effectiveness of the educational process and the interest of students. Blended learning is a powerful tool for improving the quality of teaching trigonometry. It allows you to combine traditional teaching methods with the latest technologies, which can increase student engagement, facilitate individualization of learning, and provide flexibility in the learning process. The implementation of blended learning requires awareness of possible challenges and a willingness to adapt teaching methods to achieve maximum results.
Документ
ПЕРЕДУМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ В КИТАЙСЬКІЙ НАРОДНІЙ РЕСПУБЛІЦІ
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Цю, Тао
У статті розглянуто хореографічну освіту в Китайській Народній Республіці (КНР), що є важливою складовою культурного розвитку країни, яка поєднує в собі традиції та сучасні тенденції. За умов глобалізації та культурного обміну, Китай прагне зберегти свої унікальні танцювальні традиції, одночасно інтегруючи інноваційні підходи до навчання. Передумови організації хореографічної освіти в Китайській Народній Республіці відображають складну взаємодію культурних традицій, освітніх ініціатив, методологічних підходів та соціально-економічних факторів. Розуміння цих аспектів допомагає виявити ключові елементи, які впливають на формування хореографічної освіти в КНР. Інтеграція традицій і сучасних тенденцій, інноваційні методики навчання і державна підтримка сприяють розвитку хореографічної освіти та забезпечують її відповідність сучасним вимогам і стандартам. The article examines choreographic education in the People's Republic of China (PRC), which is an important component of the country's cultural development, which combines traditions and modern trends. In the conditions of globalization and cultural exchange, China seeks to preserve its unique dance traditions, while integrating innovative approaches to education. The prerequisites for the organization of choreographic education in the People's Republic of China reflect the complex interaction of cultural traditions, educational initiatives, methodological approaches and socio-economic factors. Understanding these aspects helps to identify key elements that influence the formation of choreographic education in the PRC. The integration of traditions and modern trends, innovative teaching methods and state support contribute to the development of choreographic education and ensure its compliance with modern requirements and standards.
Документ
ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ МУЗИЧНО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В КИТАЙСЬКІЙ НАРОДНІЙ РЕСПУБЛІЦІ
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Цзян, Сайнань
У публікації розглянуто розвиток музично-творчих здібностей учнів початкових класів у Китайській Народній Республіці (КНР), що має специфічні особливості, зумовлені культурними, соціальними та освітніми передумовами. Зрозуміння цих передумов допомагає оцінити ефективність наявних підходів та визначити напрямки для подальшого вдосконалення музичної освіти в КНР. Розвиток музично-творчих здібностей учнів початкових класів в КНР є результатом взаємодії культурних, соціальних та освітніх передумов. Система музичної освіти в КНР демонструє позитивні тенденції, зокрема в інтеграції традиційної музики з сучасними напрямками та використанні інноваційних методів навчання. Подальший розвиток музичної освіти вимагатиме подолання наявних викликів та впровадження нових підходів для забезпечення рівного доступу до якісної освіти для всіх учнів. The publication examines the development of musical and creative abilities of primary school students in the People's Republic of China (PRC), which has specific features due to cultural, social and educational prerequisites. Understanding these prerequisites helps to assess the effectiveness of existing approaches and identify areas for further improvement of music education in the PRC. The development of musical and creative abilities of primary school students in the PRC is the result of the interaction of cultural, social and educational prerequisites. The music education system in the PRC demonstrates positive trends, in particular in the integration of traditional music with modern trends and the use of innovative teaching methods. The further development of music education will require overcoming existing challenges and implementing new approaches to ensure equal access to quality education for all students.