Перегляд за Автор "Нелін, Є. П."
Зараз показано 1 - 20 з 20
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАлгебра у таблицях(ТОВ ТО "Гімназія", 2020) Нелін, Є. П.Навчальний посібник може бути використаний як учнями для повторення шкільного курсу алгебри, початків аналізу й комбінаторики, так і вчителями на уроці під час узагальнення тієї чи іншої теми незалежно від того, за якими підручниками алгебри і початків аналізу для середньої школи вони працюють. У посібнику логічно впорядковано й систематизовано той мінімум основних і додаткових даних зі шкільного курсу алгебри, початків аналізу й комбінаторики, який дає змогу розв’язувати різноманітні задачі, які пропонують у завданнях державної підсумкової атестації або зовнішнього незалежного оцінювання з математики. The tutorial can be used as students for repetition of the algebra school course, the beginnings of analysis and combinatorics, and teachers in the lesson during a generalization of a particular topic, regardless of what textbooks of algebra and the beginnings of analysis for high school they work. The manual logically and systematizes the minimum of basic and additional data from the algebra school course, the beginnings of analysis and combinatorics, which allows to solve the various tasks that they offer in the tasks of state final certification or external independent assessment in mathematics.
- ДокументАлгебра і початки аналізу (профільний рівень)(ТОВ Видавництво «Ранок», 2019) Нелін, Є. П.; Долгова, О. Є.Підручник має чотири розділи, кожний із яких складається з параграфів, деякі параграфи – з пунктів. Параграфи і пункти, як правило, містять структурні блоки: довідкові таблиці, пояснення й обговорення, приклади розв’язування завдань, запитання, вправи, відповіді. Інтернет-підтримка підручника дозволить здійснити онлайн-тестування за кожною темою, детальніше ознайомитися з навчальним матеріалом, дізнатися про досягнення видатних вчених України та світу, дослідити розвиток алгебри як науки. The textbook has four sections, each of which consists of paragraphs, some paragraphs – from points. Paragraphs and items usually contain structural blocks: reference tables, explanations and discussions, examples of solving problems, questions, exercises, answers. Internet support for the textbook will allow you to implement online testing on each topic, to get acquainted with the educational material in more detail, to learn about the achievements of prominent scientists of Ukraine and the world, to explore the development of algebra as a science.
- ДокументАлгебра і початки аналізу (профільний рівень)(ТОВ Видавництво «Ранок», 2018) Нелін, Є. П.Підручник має п’ять розділів, кожний із яких складається з параграфів, деякі параграфи – з пунктів. Параграфи і пункти, як правило, містять структурні блоки: довідкові таблиці, пояснення й обговорення, приклади розв’язування завдань, запитання, вправи, відповіді. Інтернет-підтримка підручника дозволить здійснити онлайн-тестування за кожною темою, детальніше ознайомитися з навчальним матеріалом, дізнатися про досягнення видатних вчених України та світу, дослідити розвиток алгебри як науки. The textbook has five sections, each of which consists of paragraphs, some paragraphs – from points. Paragraphs and items usually contain structural blocks: reference tables, explanations and discussions, examples of solving problems, questions, exercises, answers. Internet support for the textbook will allow you to implement online testing on each topic, to get acquainted with the educational material in more detail, to learn about the achievements of prominent scientists of Ukraine and the world, to explore the development of algebra as a science.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЗАВДАНЬ З ПАРАМЕТРАМИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Сердюк, А. О.; Нелін, Є. П.Обґрунтована можливість і доцільність формування елементів дослідницької діяльності учнів в процесі їх навчання розв’язуванню завдань з параметрами. The possibility and expediency of forming elements of students' research activity in the process of their learning to solve problems with parameters is substantiated.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ СЕРВІСІВ GOOGLE НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Нелін, Є. П.; Проскурня, О. І.; Цись, Я. В.Авторами визначено перспективи упровадження в освітній процес закладу загальної середньої освіти у вивченні математики хмарних сервісів Google. Визначено позитивний вплив на уроках математики від залучення хмарних сервісів Google — Google-форми, яка сприяє інтенсифікації освітнього процесу. The authors identify the prospects for the introduction into the educational process of general secondary education in the study of mathematics in Google’s cloud services. The positive influence on mathematics lessons from the involvement of Google cloud services — Google-form, which contributes to the intensification of the educational process.
- ДокументГеометрія (профільний рівень)(ТОВ Видавництво «Ранок», 2018) Нелін, Є. П.Підручник має чотири розділи, кожний із яких складається з параграфів, деякі параграфи – з пунктів. Параграфи і пункти, як правило, містять структурні блоки: довідкові таблиці, пояснення й обговорення, приклади розв’язування завдань, запитання, вправи, відповіді. Інтернет-підтримка підручника дозволить здійснити онлайн-тестування за кожною темою, детальніше ознайомитися з навчальним матеріалом, дізнатися про досягнення видатних вчених України та світу, дослідити розвиток геометрії як науки. The textbook has four sections, each of which consists of paragraphs, some paragraphs - of points. Paragraphs and paragraphs, as a rule, contain structural blocks: reference tables, explanations and discussions, examples of problem solving, questions, exercises, answers. The online support of the textbook will allow you to conduct online testing for each topic, familiarize yourself with the educational material in more detail, learn about the achievements of outstanding scientists of Ukraine and the world, and explore the development of geometry as a science.
- ДокументГеометрія (профільний рівень)(ТОВ Видавництво «Ранок», 2019) Нелін, Є. П.; Долгова, О. Є.Підручник має три розділи, кожний із яких складається з параграфів. Параграфи, як правило, містять структурні блоки. Стереометрія – один із розділів геометрії, який подано у підручнику, матеріал про нові геометричні поняття й закономірності, багато з яких люди здавна застосовують у виробничій діяльності, використовують в архітектурі, живопису тощо. The textbook has three sections, each of which consists of paragraphs. Paragraphs, as a rule, contain structural blocks. Stereometry is one of the sections of geometry that is presented in the textbook, material about new geometric concepts and regularities, many of which have long been used by people in industrial activities, used in architecture, painting, etc.
- ДокументГеометрія у таблицях(ТОВ ТО «Гімназія», 2019) Нелін, Є. П.Навчальний посібник може бути використаний як учнями для повторення шкільного курсу геометрії, так і вчителями на уроці під час узагальнення тієї чи іншої теми незалежно від того, за якими підручниками геометрії для середньої школи вони працюють. У посібнику логічно впорядковано й систематизовано той мінімум основних і додаткових даних зі шкільного курсу геометрії, який дає змогу розв’язувати різноманітні задачі, які пропонують у завданнях державної підсумкової атестації або зовнішнього незалежного оцінювання з математики. The tutorial can be used by both students to repeat the geometry school course and teachers in the lesson during a generalization of a particular topic, regardless of what textbooks of geometry for high school they work. The manual logically and systematizes the minimum of basic and additional data from the school geometry, which allows to solve the various tasks that offer in the tasks of state final certification or external independent assessment in mathematics.
- ДокументМатематика: Алгебра і початки аналізу та геометрія (рівень стандарту)(ТОВ Видавництво «Ранок», 2018) Нелін, Є. П.Підручник містить дві частини: «Алгебра і початки аналізу» і «Геометрія». Кожна частина складається з трьох розділів, кожний розділ – із параграфів (у першій частині деякі параграфи поділяються на пункти). Параграфи і пункти, як правило, складаються з структурних блоків. The textbook contains two parts: "Algebra and the beginnings of analysis" and "Geometry". Each part consists of three sections, each section consists of paragraphs (in the first part, some paragraphs are divided into points). Paragraphs and paragraphs, as a rule, consist of structural blocks.
- ДокументМатематика: Алгебра і початки аналізу та геометрія (рівень стандарту)(ТОВ Видавництво «Ранок», 2019) Нелін, Є. П.; Долгова, О. Є.Підручник містить дві частини: «Алгебра і початки аналізу» і «Геометрія». Кожна частина складається з трьох розділів, кожний розділ – із параграфів (у першій частині деякі параграфи поділяються на пункти). Параграфи і пункти, як правило, складаються з структурних блоків. The textbook contains two parts: "Algebra and the beginnings of analysis" and "Geometry". Each part consists of three sections, each section consists of paragraphs (in the first part, some paragraphs are divided into points). Paragraphs and paragraphs, as a rule, consist of structural blocks.
- ДокументМЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАННЮ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Нелін, Є. П.; Жук, А. І.Мoделювання як теoретичний метoд навчання, вiдiграє значну рoль в oсвiтньoму прoцесi, oскiльки має неабияке значення не тiльки для предметiв прирoдничoгo спрямування, але i нoсить загаль- нoнаукoвий характер. Вдале викoристання математичних мoделей та oпoра на них при рoзрoбцi метoдики навчання сприятимуть бiльш ус- пiшнoму засвoєнню учнями навчальнoгo матерiалу, фoрмуванню у них математичних кoмпетентнoстей, умiнь та навичoк. Modeling as a theoretical teaching method plays a significant role in the educational process, since it is of fundamental importance not only for subjects of a natural direction, but also has a general scientific character. The successful use of the properties of the model and reliance on them in the development of teaching methods will contribute to a more successful assimilation of educational material by students, the formation of their competencies, abilities and skills. The problem of using the modeling method in the learning process was investigated.
- ДокументОсобливості проєктування програми підвищення кваліфікації вчителів математики(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковороди, 2020) Нелін, Є. П.; Долгова, О. Є.Система підвищення кваліфікації фахівців, зокрема вчителів математики, в сучасному суспільстві, яке динамічно розвивається, є обов‘язковим компонентом, що забезпечує необхідну якість професійної діяльності. Вона потенційно повинна виконувати важливу соціальну функцію, пов‘язану з кар‘єрним та особистісним розвитком вчителів, інноваційними перетвореннями всієї освітньої галузі. Система повышения квалификации специалистов, в том числе учителей математики, в современном обществе, динамично развивается, является обязательным компонентом, обеспечивающим необходимое качество профессиональной деятельности. Она потенциально должна выполнять важную социальную функцию, связанную с карьерным и личностным развитием учителей, инновационными преобразованиями всей образовательной отрасли. The system of professional development of specialists, in particular mathematics teachers, in the modern society, which is developing dynamically, is a mandatory component that ensures the necessary quality of professional activity. It has the potential to perform an important social function related to the career and personal development of teachers, innovative transformations of the entire educational sector.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ АЛГЕБРАЇЧНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ЇХ ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО З МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Нелін, Є. П.; Мажинська, О. А.У тезах розглянуто особливості використання систематизації та узагальнення знань та вмінь учнів при підготовці до розв’язування алгебраїчних завдань зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Акцентована увага на доцільність переорієнтації методики підготовки на явне виділення орієнтовних основ діяльності по розв’язуванню відповідних завдань. The theses consider the peculiarities of using the systematization and generalization of students' knowledge and skills in preparation for solving algebraic problems of external independent assessment in mathematics. Focused attention on the expediency of reorienting the training methodology to the clear selection of indicative bases of activities for solving the relevant tasks.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Круковець, К. Г.; Нелін, Є. П.Розглянуто удосконалення навчання математики учнів основної школи за рахунок формування елементів фінансової грамотності при використанні спеціально дібраної системи задач з практичним змістом. Improvement of mathematics teaching of secondary school students is considered at the expense of formation of financial literacy elements using specially selected system of problems with practical content.
- ДокументПРИНЦИПИ, УМОВИ, ФОРМИ, МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5 КЛАСІВ НУШ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Нелін, Є. П.; Міщенко, Р. Г.У тезах розглянуто питання формування математичної компетентності учнів 5 класів Нової української школи. Визначено суть поняття «математична компетентність», як ключової, так і предметної. Схарактеризовано принципи, умови, форми, методи та засоби формування математичної компетентності учнів 5 класів середньої загальноосвітньої школи в умовах НУШ. The theses considers the issue of the formation of mathematical competence of 5th-grade students of the New Ukrainian School. The essence of the concept of «mathematical competence», both key and subject, is defined. The principles, conditions, forms, methods and means of forming the mathematical competence of students of the 5th grade of the secondary general education school in the conditions of the NUS are characterized.
- ДокументРОЗРОБКА СТРАТЕГІЙ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ ЯК ОДИН З НАПРЯМКІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИМОГ НОВОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Нелін, Є. П.; Іваненко, М. С.Розробка стратегій і планів дій для розв’язування задач є однією з ключових вимог нового Стандарту базової середньої освіти (2020). В роботі досліджено, що виділення відповідних стратегій та планів дій для розв’язуванню текстових задач, сприятиме формуванню в учнів математичних компетентностей та інтелектуальних умінь, передбачених новим Стандартом. Developing strategies and action plans to address the challenges is one of the key requirements of the new (2020) Standard for Basic Secondary Education. It is investigated that the selection of appropriate strategies and action plans for solving text problems will contribute to the formation of students’ mathematical competencies and intellectual skills provided by the new Standard.
- ДокументРОЛЬ СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ В ГЕОМЕТРИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2017) Нелін, Є. П.У статті розглянуто роль систематизації та узагальнення в геометричній підготовці майбутніх учителів початкової школи. З’ясовано, що шкільний курс геометрії є основою геометричної підготовки майбутніх учителів початкової школи, яка вимагає удосконалення. Виявлено, що одним із ключових моментів удосконалення геометричної підготовки майбутніх учителів початкової школи є узагальнення та систематизація геометричних знань і відповідних способів діяльності при вивченні геометричного матеріалу в школі та ВНЗ. В статье рассмотрена роль систематизации и обобщения в геометрической подготовке будущих учителей начальной школы. Выяснено, что школьный курс геометрии является основой геометрической подготовки будущих учителей начальной школы, требует усовершенствования. Выявлено, что одним из ключевых моментов совершенствования геометрической подготовки будущих учителей начальной школы является обобщение и систематизация геометрических знаний и соответствующих способов деятельности при изучении геометрического материала в школе и вузе. The article considers the role of systematization and generalization in the geometric preparation of future elementary school teachers. It was found out that the school geometry course is the basis of the geometric training of future elementary school teachers and needs improvement. It was revealed that one of the key points in improving the geometric training of future elementary school teachers is the generalization and systematization of geometric knowledge and the corresponding methods of activity in the study of geometric material in schools and universities.
- ДокументРІВНЕВА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В СТАРШІЙ ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ЯКІСНОЇ ОСВІТИ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Лутицька, В. С.; Нелін, Є. П.В статті відображена тема рівневої диференціації навчання математики в старшій профільній школі як засіб реалізації рівного доступу до якісної освіти. Розроблена система засобів навчання для реалізації рівневої диференціації навчання математики в старшій профільній школі : маршрутна карта для організації індивідуальної освітньої траекторії учня, уточнено орієнтовні основи діяльності з розв'язування деяких завдань ЗНО з математики та система завдань для самостійної роботи учнів і запропоновані методичні рекомендації з використання цих засобів. Використання розробленої методики в процесі навчання математики показало ефективність застосування рівневої диференціації навчання математики в старшій профільній школі для реалізації рівного доступу до якісної освіти учнів старшої профільної школи і доцільність використання запропонованих засобів навчання. В статье отражена тема уровневой дифференциации обучения математике в старшей профильной школе как средство реализации равного доступа к качественному образованию. Разработана система средств обучения для реализации уровневой дифференциации обучения математике в старшей профильной школе: маршрутная карта для организации индивидуальной образовательной траектории ученика, уточнены ориентировочные основы деятельности по решению некоторых задач ВНО по математике и система заданий для самостоятельной работы учащихся и предложены методические рекомендации по использованию этих средств. Использование разработанной методики в процессе обучения математике показало эффективность применения уровневой дифференциации обучения математике в старшей профильной школе для реализации равного доступа к качественному образованию учащихся старшей профильной школы и целесообразность использования предложенных средств обучения.
- ДокументУніверсальні навчальні дії як засіб реалізації стандарту математичної освіти(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького (ЧНУ), 2015-06-05) Нелін, Є. П.; Долгова, О. Є.У статті розглянуто питання реалізації діяльнісного та компетентнісного підходів в освіті через універсалізацію предметних і мета предметних навчальних дій, якими мають оволодіти учні. В статье рассмотрены вопросы реализации деятельностного и компетентностного подходов к образованию через универсализацию предметных и метапредметных учебных действий, которыми должны овладеть учащиеся. The questions of the implementation of activity and completence approach in education universalization of education through action are considered in this paper.
- ДокументФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5 КЛАСІВ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ НУШ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Нелін, Є. П.; Міщенко, Р. Г.Математична компетентність є однією з ключових компетентностей концепції Нової української школи. В роботі виділено умови та засоби підвищення ефективності формування математичної компетентності учнів п’ятих класів. Mathematical competence is one of the key competences of the concept of the New Ukrainian School. The paper identifies the conditions and means to increase the effectiveness of the formation of mathematical competence of fifth graders.