Наукові видання
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Наукові видання за Дата випуску
Зараз показано 1 - 20 з 54
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНауково-методичні основи планування й організації роботи кафедр(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Навчально-науковий інститут педагогіки та психології, вид. СПДФО Прокопенко Г. Є., 2011-02-21) -У матеріалах семінару розкрито теоретичні та практичні питання організації наукової, науково-методичної та виховної роботи кафедр університету. В материалах семинара раскрыты теоретические и практические вопросы организации научной, научно-методической и воспитательной работы кафедр университета. The materials of the seminar revealed theoretical and practical issues of the organization of scientific, scientific, methodological and educational work of the departments of the university.
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2014)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян України та Китайської Народної Республіки. Аналіз досвіду навчальних закладів різних країн представлено в роботах Т. Вакуленко (Велика Британія, Польща, США, Україна), Ван Ітао та Гао Фей (КНР), О. Гончаренко (Франція), Є. Танько (Велика Британія). Розглядаються питання теорії і методики професійної освіти (О. Коломієць, І. Корженко, М. Петренко, В. Пономарьова, Н. Сінопальникова, Г. Тимощук, О. Тіщенко), зокрема післядипломної (В. Деміденко, Ю. Таймасов, Ю. Бойчук, В. Ушмарова), а також управління навчальними закладами (Н.Благун). Досліджуються проблеми історії вітчизняної педагогіки й освіти (Т. Паньок, Т. Разуменко), а також новітні тенденції розвитку освітянської справи (Ван Ітао, О. Вороненко, Гао Фей, В. Ушмарова, К. Юр’єва). Значна увага приділяється питанням впровадження в освітньо-виховну практику навчальних закладів усіх рівнів сучасних педагогічних здоров’язбережувальних технологій, вивчення основ здоров’я та безпеки життєдіяльності, підготовки педагогічних кадрів до здоров’язбережувальної професійної діяльності (О. Бельорін-Еррера, В. Єлізаров, С. Єлізарова, О. Кабацька, І. Корженко, А.Тимченко, Г. Тимченко, М. Удовенко). The collected articles present scientific research results along with methodical course books by high school teachers, doctoral candidates, postgraduate students, educationalists from Ukraine and Chinese People's Republic. The experience analysis of educational establishments from different countries is represented in the works by Т. Vakulenko (Great Britain, Poland, USA, Ukraine), Wang Yitao та Gao Fei (the Chinese People's Republic), О. Goncharenko (France), Y. Тanko (Great Britain). Theory and methodology problems of professional education are considered (Yu. Boychuk, О. Kolomiets, І. Korzhenko, М. Petrenko, V. Ponomaryova, N. Sinopalnikova, H. Tymoshchuk, О. Tishchenko), and postgraduate education in particular (V. Demidenko, Yu. Taymasov, V. Ushmarova), along with educational establishments management (N. Blahun). The history of Ukrainian pedagogics and education are investigated (Т. Panyok, Т. Razumenko), ), together with the newest development tendencies in the pedagogical sphere (Wang Yitao, О. Voronenko, Gao Fei, V. Ushmarova, К. Yuryeva). A considerable attention is paid to the issues of implementation into teaching and educational practice of all kinds of modern pedagogical health-protecting technologies, health and life safety basics, pedagogical staff training for health protecting professional activity (О. Bellorin-Herrera, V. Yelizarov, S. Yelizarova, О. Каваtska, І. Korzhenko, Anastasija and Anna Timchenko, М. Udovenko).
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи. Випуск 42(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2014-06)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян України, Росії, Білорусі, Хорватії. Аналіз досвіду вищих навчальних закладів різних країн представлено в роботах І. Гринченка, Н.Закірової, А. Сутягіної, О. Уткіної, В. Широких, Чжан Луна. Розглядаються питання впровадження в освітньо-виховну практику навчальних закладів усіх рівнів сучасних педагогічних технологій (О. Міхеєнко, О. Монке, А. Торгашова), у тому числі етнопедагогічної підготовки майбутніх учителів (В. Болбас). Досліджуються проблеми історії вітчизняної педагогіки й освіти (А. Алтухова, С. Юткало), а також новітні тенденції розвитку освітянської справи (Б. Без’язичний, В. Ушмарова). Значна увага приділяється вивченню компетентнісних засад сучасної освіти (К. Ренгель, Т. Фоменко, К. Юр’єва, О. Тіщенко), зокрема післядипломної (О. Борщ, В. Деміденко, В. Луніна). The collected articles present scientific research results along with methodical course books by high school teachers, doctoral candidates, postgraduate students, educationalists from Ukraine, Russia, Belarus, Croatia. The experience analysis of higher educational establishments from different countries is represented in the works by I. Hrynchenko, N. Zakirova, A. Sutyagina, O. Utkina, V. Shirokikh, Zhang Long. Issues on modern pedagogical technologies implementation into practice of educational institutions (A. Mikheenko, E. Monke, A. Torgashova), alongside with ethnic-pedagogical preparation of future teachers (V.Bolbas). The history of Ukrainian pedagogics and education are investigated (A. Altukhova, S. Yutkalo), together with the newest development tendencies in the pedagogical sphere (B. Bez'yazychny, V. Ushmarova). A considerable attention is paid to the investigation of competence grounds of the modern education (K.Rengel, T. Fomenko, K. Yuryeva, E. Tyschenko), and postgraduate education in particular (O. Borsch, V.Demydenko, V. Lunina).
- ДокументУкраїнський світ у наукових парадигмах(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство, 2014-09-05) -У збірнику «Український світ у наукових парадигмах» розміщені матеріали з історії української мови, лінгвокомпаративістики, етнолінгвістики, філософії освіти, у яких висвітлено наукові проблеми гуманітарного сьогодення. Збірник розраховано на студентів, аспірантів, викладачів, учителів загальноосвітніх навчальних закладів. В сборнике «Украинский мир в научных парадигмах» размещены материалы по истории украинского языка, лингвокомпаративистики, этнолингвистики, философии образования, в которых отражены научные проблемы гуманитарного настоящего. Сборник рассчитан на студентов, аспирантов, преподавателей, учителей общеобразовательных учебных заведений. The collection “Ukrainian World in Scientific Paradigms” contains materials on the history of the Ukrainian language, linguistic and comparative studies, ethnolinguistics, and philosophy of education, which reflect the scientific problems of the humanitarian present. The collection is designed for students, graduate students, teachers, teachers of secondary schools.
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи. Випуск 44(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2015)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян України та Китайської Народної Республіки. Розглядаються питання теорії і методики професійної освіти (Б. Без’язичний, С. Грицай, С. Моргунова, С.Шевцов), зокрема післядипломної (В. Деміденко,), а також управління навчальними закладами (Н. Благун). Досліджується історія зарубіжної професійної педагогічної освіти (Чжан Лун, КНР), а також новітні тенденції розвитку освітянської справи (Л. Богдановська). Значна увага приділяється вивченню компетентнісних засад сучасної освіти (М. Астахова, В. Деміденко, С. Моргунова). Представлено досвід навчальних закладів різних рівнів: основної школи (О. Дождьова), професійних коледжів (І. Гук, В. Деміденко), вишів (Г. Дідук-Ступ’як). The collection of works represents results of scientific research works and methodical works of higher education institution professors, doctoral students, post graduate students, educators from Ukraine and the People’s Republic of China. Problems of theory and methodology of professional education are being considered (В.Bezyazychnyy, S. Grytsay, S. Morhunova, S. Shevtsov), in particular: post graduate studies (V. Demidenko), along with higher education institutes management (N. Blahun). The history of foreign professional pedagogical education is reviewed (Zhang Long, China), including innovational tendencies in the field of education (L.Bogdanovs’ka). Considerable attention is devoted to the research of competence grounds of the contemporary education (M. Astakhova, V. Demidenko, S. Morhunova). The experience of educational institutions of different levels has been provided: general school (O. Dozhdova), professional colleges (I. Huk, V. Demidenko), and higher educational institutions (G. Diduk-Stupyak).
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи. Випуск 45(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2015)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян України та Китайської Народної Республіки. Досліджуються проблеми історії вітчизняної педагогіки й освіти (І. Леонтьєва, Т. Паньок, К. Фендріков), а також новітні тенденції розвитку освітянської справи (О. Вороненко, І. Жовтоніжко, М. Карпенко, М. Лаптєва, Ю. Ситникова, К. Юр’єва). Досвід розвитку освітніх систем різних країн представлено в роботах Т. Єрмакової (Польща), Чжан Луна (КНР). Висвітлено практику розбудови систем неперервної педагогічної освіти України (В. Деміденко) і Китаю (Чжан Лун). Розкрито історичні аспекти суспільної опіки дітей та молоді (В. Фомін), а також досвід співпраці загальноосвітніх навчальних закладів та Державної служби України з надзвичайних ситуацій. The collection of articles represents results of scientific research works and methodic developments of higher educational institutions teachers, doctoral students, post-graduate students, and educators from Ukraine and the People’s Republic of China. The problems of history of Ukrainian pedagogics and education (I. Leontieva, T. Panyok, K. Fendrikov) are reviewed, along with modern tendencies of the development in the sphere of education (O. Voronenko, I. Zhovtonizhko, M. Karpenko, M. Lapteva, Iu. Sytnykova, K. Yuryeva). The experience of development of educational systems of different countries is presented in the works of T. Yermakova (Poland), Zang Long (People’s Republic of China). The practice of improvement of the system of continuous education in Ukraine (V. Demidenko) and in China (Zang Long) has been described. Historical aspects of the public child and youth protection services has been revealed (V. Fomin), as well as the experience of cooperation of general education institutions and the State Emergency Service of Ukraine (O. Cherkashyn).
- ДокументУкраїнський світ у наукових парадигмах(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство, 2015-11-06) -Збірник «Український світ у наукових парадигмах» присвячено цікавій і цілком суперечливій проблемі - національний характер. В ньому розміщені статті, де питання національного характеру й етноменталітету висвітлені з позицій різних світоглядних і дисциплінарно-методологічних засад, а саме національне та форми його різноманітного втілення стали об’єктом дослідження в розвідках з етнолінгвістики, лінгвоконцептології, лінгвостилістики, лінгвопоетики, літературознавства, філософії та інших гуманітарних галузей. Також додано статтю відомого українського журналіста-оглядача, ведучого телеканалу ICTV, публіциста Павла Казаріна «Забудьте про менталітет», думки якого цілком органічно інтегрувалися в розмову про національний характер. Сучасна, поліаспектна рецепція національного характеру тільки формує дослідницький дискурс, тому потребує різних підходів, свіжих поглядів і креативних рішень. Сборник «Украинский мир в научных парадигмах» посвящен интересной и вполне противоречивой проблеме - национальный характер. В нем размещены статьи, где вопрос национального характера и этноменталитета освещены с позиций различных мировоззренческих и дисциплинарно-методологических основ, а именно национальное и формы его разнообразного воплощения стали объектом исследования в исследованиях с этнолингвистики, лингвоконцептологии, лингвостилистики, лингвопоэтики, литературоведения, философии и других гуманитарных отраслей. Также добавлена статья известного украинского журналиста обозревателя, ведущего телеканала ICTV, публициста Павла Казарина «Забудьте о менталитете», мнению которого вполне органично интегрировались в разговор о национальном характере. Современная, полиаспектная рецепция национального характера только формирует исследовательский дискурс, поэтому требует различных подходов, свежих взглядов и креативных решений. The collection "Ukrainian World in Scientific Paradigms" is devoted to an interesting and completely controversial problem - the national character. It contains articles where the question of national character and ethno-mentality is highlighted from the standpoint of various ideological and disciplinary-methodological foundations, namely, the national and the forms of its various embodiment have become the object of research in studies from ethnolinguistics, linguo-conceptology, linguistic stylistics, linguistic poetics, literary criticism, philosophy and other humanitarian industries. Also added is an article by the well-known Ukrainian journalist observer, leading ICTV channel, publicist Pavel Kazarin, “Forget the mentality,” whose opinion was quite organically integrated into the conversation about the national character. A modern, multidimensional reception of a national character only forms a research discourse, therefore it requires different approaches, fresh views and creative solutions.
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи. Випуск 46(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян України, Білорусі, Китайської Народної Республіки. Аналіз досвіду вищих навчальних закладів різних країн представлено в роботах В. Болбаса (Білорусь), Чжан Луна (КНР), О. Янкович (Польща та Україна). Розглядаються питання впровадження в освітньо-виховну практику навчальних закладів усіх рівнів сучасних педагогічних технологій (Г. Дегтярьова), у тому числі етнопедагогічної підготовки майбутніх учителів (К. Юр’єва). Досліджуються проблеми історії педагогіки й освіти (В. Болбас, В. Фомін, Чжан Лун, С. Юткало), а також новітні тенденції розвитку освітянської справи (М. Войцехівський, Р. Зеленський, С. Івашньова, Я. Курінний, О. Ступак). Значна увага приділяється вивченню компетентнісних засад сучасної освіти (О. Казачинер). The collected articles present scientific research results along with methodical course books by high school teachers, doctoral candidates, postgraduate students, educationalists from Ukraine, Belarus, People's Republic of China. The experience analysis of higher educational establishments from different countries is represented in the works by V. Bolbas (Belarus), Zhang Long (PRC), O. Yankovych (Poland and Ukraine). Issues on modern pedagogical technologies implementation into practice of educational institutions (G. Degtyaryova), alongside with ethnic-pedagogical preparation of future teachers (K. Yuryeva). The history of pedagogics and education are investigated (V. Bolbas, V. Fomin, Zhang Long, S. Yutkalo), together with the newest development tendencies in the pedagogical sphere (M. Voitsekhivskyj, R. Zelenskyi, S. Ivashnova, I. Kurinnyi, O. Stupak). A considerable attention is paid to the investigation of competence grounds of the modern education (G. Degtyaryova, O. Kazachiner).
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи. Випуск 47(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян України, Китайської Народної Республіки. Аналіз досвіду вищих навчальних закладів різних країн представлено в роботах Т. Клочкової, О. Кобжева (Велика Британія), Чжан Луна (КНР). Розглядаються питання впровадження в освітньо-виховну практику навчальних закладів усіх рівнів сучасних педагогічних технологій (Г. Дегтярьова, І. Михайленко, О. Нестеренко), у тому числі етнопедагогічної підготовки майбутніх учителів (М. Князян, К. Юр’єва). Досліджуються проблеми історії вітчизняної педагогіки й освіти (В. Фомін), а також новітні тенденції розвитку освітянської справи (С. Кушнір, Чжан Лун). Значна увага приділяється вивченню компетентнісних засад сучасної освіти (М. Стрельніков, Ю. Таймасов). The collected articles present scientific research results along with methodical course books by high school teachers, doctoral candidates, postgraduate students, educationalists from Ukraine, People's Republic of China. The experience analysis of higher educational establishments from different countries is represented in the works by T. Klochkova, О. Kobzhev (Great Britain), Zhang Long (PRC). Issues on modern pedagogical technologies implementation into practice of educational institutions (G. Degtyaryova, І. Mikhaylenko, O. Nesterenko), alongside with ethnic-pedagogical preparation of future teachers (M. Kniazian, K. Yuryeva). The history of Ukrainian pedagogics and education are investigated (V. Fomin), together with the newest development tendencies in the pedagogical sphere (S. Kushnir, Zhang Long). A considerable attention is paid to the investigation of competence grounds of the modern education (M. Strelnikov, Ju. Taymasov).
- ДокументЗбірник наукових праць студентів природничого факультету. 2016 Вип. 9(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016-04-08)У збірнику розміщено статті студентів природничого факультету очної і заочної форм навчання, слухачів ІПО, у яких відображено результати наукових пошуків з різних питань анатомії та фізіології людини, ботаніки, сільськогосподарської біології, зоології, екології, біоетики, здоров’я людини, корекційної освіти, хімії, методик вивчення природничих дисциплін у школі. Збірник розраховано на студентів, аспірантів, викладачів, учителів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів. В сборнике размещены статьи студентов естественного факультета очной и заочной форм обучения, слушателей ИПО, в которых отражены результаты научных изысканий по различным вопросам анатомии и физиологии человека, ботаники, сельскохозяйственной биологии, зоологии, экологии, биоэтики, здоровье человека, коррекционного образования, химии , методик изучения естественных дисциплин в школе. Сборник рассчитан на студентов, аспирантов, преподавателей, учителей и учеников общеобразовательных учебных заведений. The collection contains articles by students of the natural faculty of full-time and part-time forms of study, students of IPO, which reflects the results of scientific research on various issues of human anatomy and physiology, botany, agricultural biology, zoology, ecology, bioethics, human health, correctional education, chemistry, techniques studying of natural disciplines in school. The collection is intended for students, post-graduate students, teachers, teachers and students of general educational institutions.
- ДокументУкраїнський світ у наукових парадигмах(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство, 2016-10-28) -Випуск видання «Український світ у наукових парадигмах» присвячений феномену людської комунікативної культури - ввічливості. На сьогодні питання ввічливості певною мірою опрацьовано й фрагментарно описано в студіях з комунікативної лінгвістики, де науковці намагаються з’ясувати, як мовець реалізує у вербальній та невербальній комунікації інтенції ввічливої поведінки, тобто толерує в різних ситуаціях спілкування. Ці інтенції мають важливе прагматичне значення: від того, як ми організовуємо свій комунікативний простір, залежить успішність і комфортність перебігу вербальної/невербальної інтеракції, а врешті її результат і наше реноме. Адже цивілізована людина прагне саме цього, щоб «зберегти» власне обличчя в ситуаціях не лише сприятливих, але й конфліктних. У векторній рубриці збірника розміщені статті головної проблематики й суміжних із нею мовознавчих царин. Традиційними для даного збірника є дослідницькі матеріали з лінгвостилістики, лінгвопоетики, лінгвоконцептології, комунікативної лінгвістики, літературознавства, філософії освіти, у яких здійснено науковий аналіз й опис актуальних наукових питань. Выпуск «Украинский мир в научных парадигмах» посвящен феномену человеческой коммуникативной культуры - вежливости. На сегодняшний день вопрос вежливости в определенной степени проработан и фрагментарно описан в студиях по коммуникативной лингвистике, где ученые пытаются выяснить, как говорящий реализует в вербальной и невербальной коммуникации интенции вежливого поведения, т. е. толерует в различных ситуациях общения. Эти интенции имеют важное прагматическое значение: от того, как мы организуем своё коммуникативное пространство, зависит успешность и комфортность хода вербальной / невербальной интеракции, а в конце ее результат и наше реноме. Ведь цивилизованный человек стремится именно этого, чтобы «сохранить» свое лицо в ситуациях не только благоприятных, но и конфликтных. В векторной рубрике сборника размещены статьи главной проблематики и смежных с ней языковедческих сфер. Традиционными для данного сборника являются исследовательские материалы по лингвостилистике, лингвопоэтике, лингвоконцептологии, коммуникативной лингвистике, литературоведению, философии образования, в которых осуществлен научный анализ и описание актуальных научных вопросов. The issue "Ukrainian World in Scientific Paradigms" is devoted to the phenomenon of human communicative culture - politeness. To date, the question of politeness has been worked out to some extent and is fragmentarily described in communicative linguistics studios, where scientists try to find out how the speaker realizes intentions of polite behavior in verbal and non-verbal communication, i.e., tolerates various communication situations. These intentions are of great pragmatic importance: the success and comfort of verbal / non-verbal interaction depends on how we organize our communicative space, and in the end its outcome and our reputation. After all, a civilized person seeks precisely this in order to “save” his face in situations not only favorable but also in conflict. The vector section of the collection contains articles on the main problems and related linguistic spheres. Traditional for this collection are research materials on linguistic stylistics, linguistic poetics, linguoconceptology, communicative linguistics, literary criticism, educational philosophy, in which a scientific analysis and description of relevant scientific issues are carried out.
- ДокументЛінгвістичні дослідження(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, друкарня ФОП Андреєв К. В., 2017) -У збірнику наукових праць представлено статті, що віддзеркалюють найновіші дослідження в царині мовознавства. Вони охоплюють проблеми теорії мови, прикладної лінгвістики, методики викладання лінгвістичних дисциплін. Тематика і змістова наповненість статей пов’язана із дослідженням української мови в річищі сучасних напрямів мовознавства – лінгвістичної концептології, прагмалінгвістики, функціональної, комунікативної, дискурсивної лінгвістики, текстології. В сборнике научных трудов представлены статьи, отражающие новейшие исследования в области языкознания. Они охватывают проблемы теории языка, прикладной лингвистики, методики преподавания лингвистических дисциплин. Тематика и содержательная наполненность статей связана с исследованием украинского языка в русле направлений языкознания - лингвистической концептологии, прагмалингвистики, функциональной, коммуникативной, дискурсивной лингвистики, текстологии. The collection of scientific papers presents articles that reflect the latest research in the field of linguistics. They cover the problems of the theory of language, applied linguistics, methods of teaching linguistic disciplines. The subject matter and content content of the articles is connected with the study of the Ukrainian language in line with the areas of linguistics - linguistic conceptology, pragmalinguistics, functional, communicative, discursive linguistics, textual.
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи. Випуск 49(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян УкраїниіКитайської Народної Республіки. Досліджуються новітні тенденції розвитку освітянської справи (В. Лунячек, С. Нестуля). Проаналізовано результати експериментальноїроботи: узакладах професійної педагогічної освіти (Ю. Бушнєв, В. Гриньова, Л. Калашник, Л. Лебедик, О. Новіков, Г. Твердохліб, К. Юр’єва, Т. Ячина), усистемі післядипломної педагогічної освіти (В. Деміденко, В. Заячковський); у системі професійної підготовки фахівців гуманітарних спеціальностіей (М. Князян, О. Салі), медичних працівників (Ю. Карпенко). Аналіз досвіду освітянрізних країн представлено в роботах Ван Сяофея (КНР), П. Лещенка (США), К. Тараненко (Канада, Польща). The collection contains scientific work and methodological research results of higher educational institutions lecturers, doctoral candidates, postgraduate students, educators from Ukraine and the People’s Republic of China. Innovative tendencies in the sphere of education are being researched (V. Lunyachek, S. Nestulya). The experimental research results have been analyzed: in the professional pedagogics educational institutions (Yu. Bushnev, V. Grinyova, O. Novikov, L.Kalashnyk, L. Lebedyk, G. Tverdokhlib, K. Yuryeva, Т. Yachyna), in the system of graduate pedagogical education (V. Demidenko, V. Zaiachkovskyi); in the system of professional training of experts in the Humanities (М. Kniazian, O. Sali), medical workers (Yu.Karpenko). The experience analyses of different countries representatives are given in the works by Wang Xiaofei. P. Leshchenko, K. Taranenko.
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи. Випуск 48(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян України і Китайської Народної Республіки. Проаналізовано результати експериментального впровадження в освітньо-виховну практику педагогічних вищих навчальних закладів сучасних педагогічних технологій (М. Князян), з-поміж іншого,формування міжкультурної компетентностімайбутніх учителів (В. Гриньова, Л. Калашник, О. Новіков, К. Юр’єва, Т. Ячина). Досліджуються проблеми історії вітчизняної (Н. Султанова) і зарубіжної (Фань Чженьсюань, КНР) педагогіки й освіти, а також новітні тенденції розвитку освітянської справи (Л. Гаврілова, Н. Воронова). Теоретико-методологічні проблеми та інноваційний досвід професійної підготовки фахівців різних галузей представлено в роботах Є. Бондаренко (судноводіїв), О. Ільєнко (фахівців муніципальної економіки), В. Рахліса (перемовників), Ю. Таймасова (фахівців служби цивільного захисту), О. Шумського (учителів іноземних мов). Презентовано новітні напрацювання у сфері допрофесійної (Л. Крупіна) та неперервної післядипломної педагогічної освіти (В. Деміденко), післядипломної освіти водіїв-судномеханіків (С. Скиданчук). The collection contains scientific work and methodological research results of higher educational institutions lecturers, doctoral candidates, postgraduate students, educators from Ukraine and the People’s Republic of China. The results of the experimentalimplementation into educational practice of pedagogical technologies (М.Knyazyan), among others, future teachers’ intercultural competence formation (V.Grinyova, L.Kalashnyk, O. Novikov, K. Yuryeva, Т. Yachyna). The problems of the history of Ukrainian (N.Sultanova) and foreign (Fan Zhenxuan) pedagogics and education are being researched, along with modern tendencies towards developing education (L. Gavrilova, N. Voronova). Theoretical and methodological problems and innovative experience of professional training of experts in different spheres are represented in the works by E. Bondarenko (navigators), Yu.Taimasov (civil defense service professional), O. Shumsky (foreign language teachers). There have been introduced innovative research work results in the sphere of pre-professional (L. Krupina) and continuing graduate pedagogical studies (V. Demidenko), graduate studies of marine engineers (S. Skydanchuk).
- ДокументТеоретичні та практичні проблеми розвитку сучасної економічної науки(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультет, вид-во МОНОГРАФ ФОП Іванченка І. С., 2017-03-21) -У збірці представлено матеріали науково-методичного семінару викладачів економічного факультету Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, що відбувся 24 лютого 2017 року. Дослідження присвячені сучасним проблемам економічної науки. Розглядаються актуальні питання дослідження і розвитку економічної науки, особливості змісту сучасної економічної освіти й методики її викладання, та визначається роль економічної освіти у розвитку економічної науки. В сборнике представлены материалы научно-методического семинара преподавателей экономического факультета Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды, который состоялся 24 февраля 2017. Исследования посвящены современным проблемам экономической науки. Рассматриваются актуальные вопросы исследования и развития экономической науки, особенности содержания современного экономического образования и методики его преподавания, и определяется роль экономического образования в развитии экономической науки. The collection contains materials of the scientific and methodological seminar of teachers of the Faculty of Economics of the Kharkov National Pedagogical University named after G.S. Skovoroda, which was held on February 24, 2017. Studies are devoted to modern problems of economic science. Topical issues of research and development of economic science, features of the content of modern economic education and its teaching methods are considered, and the role of economic education in the development of economic science is determined.
- ДокументСучасні аспекти дослідження і викладання іноземних мов. 2017 Вип. 2(ХНПУ iменi Г. С. Сковороди, вид-во «Мітра», 2017-05-16) -У збірнику представлено наукові статті магістрантів і студентів факультету іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, присвячені актуальним проблемам іноземної філології та методики навчання іноземних мов. Для викладачів, магістрантів і студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладів. В сборнике представлены научные статьи магистрантов и студентов факультета иностранной филологии Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды, посвященные актуальным проблемам иностранной филологии и методики обучения иностранным языкам. Для преподавателей, магистрантов и студентов филологических факультетов высших учебных заведений. The collection contains scientific articles of undergraduates and students of the Faculty of Foreign Philology of Kharkiv National Pedagogical University named after G.S. Skovoroda, on topical issues of foreign philology and methods of teaching foreign languages. For teachers, undergraduates and students of philological faculties of higher educational institutions.
- ДокументПедагогіка та психологія(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Вид-во Рожко С. Г, друкарня ФОП Петров В. В., 2017-06-29) -У збірнику наукових праць представлено статті з питань організації навчально-виховного процесу у вищій школі, підготовки майбутнього вчителя та з історії педагогічної думки. В сборнике научных трудов представлены статьи по вопросам организации учебно-воспитательного процесса в высшей школе, подготовки будущего учителя и истории педагогической мысли. The collection of scientific papers presents articles on the organization of the educational process in higher education, the preparation of the future teacher and the history of pedagogical thought.
- ДокументЛінгвістичні дослідження(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, друкарня ФОП Андреєв К. В., 2017-10-31) -У збірнику наукових праць представлено статті, що віддзеркалюють найновіші дослідження в царині мовознавства. Вони охоплюють проблеми теорії мови, прикладної лінгвістики, методики викладання лінгвістичних дисциплін. Тематика і змістова наповненість статей пов’язана із дослідженням української мови в річищі сучасних напрямів мовознавства – лінгвістичної концептології, прагмалінгвістики, функціональної, комунікативної, дискурсивної лінгвістики, текстології. В сборнике научных трудов представлены статьи, отражающие новейшие исследования в области языкознания. Они охватывают проблемы теории языка, прикладной лингвистики, методики преподавания лингвистических дисциплин. Тематика и содержательная наполненность статей связана с исследованием украинского языка в русле направлений языкознания - лингвистической концептологии, прагмалингвистики, функциональной, коммуникативной, дискурсивной лингвистики, текстологии. The collection of scientific papers presents articles that reflect the latest research in the field of linguistics. They cover the problems of the theory of language, applied linguistics, methods of teaching linguistic disciplines. The subject matter and content content of the articles is connected with the study of the Ukrainian language in line with the areas of linguistics - linguistic conceptology, pragmalinguistics, functional, communicative, discursive linguistics, textual.
- ДокументУкраїнський світ у наукових парадигмах(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство, 2017-10-31) -Випуск присвячений 200‑літтю з дня народження Миколи Івановича Костомарова (1817–18885) – видатного українського історика, мислителя, етнографа, прозаїка, драматурга, поета-романтика, громадського діяча, професора Київського й Петербурзького університетів, члена-кореспондента декількох академій наук, співзасновника слов’янофільського угрупування «Кирило-Мефодіївське братство». В умовах світоглядного переформатування сучасного глобалізованого буття актуальності набувають думки вченого про необхідність вивчення й розуміння онтогенезу народу в ментальних і територіальних особливостях його духовної екзистенції, тих нюансах, що забезпечують створення багаторівневого контенту для діахронійно-синхронійного моделювання національної історії. Автори пропонованих розвідок прагнули осмислити науковий і творчий феномен Миколи Костомарова відповідно до обраних дослідницьких стратегій, актуалізуючи й підносячи різнобічний природний талант видатного вченого-інтелектуала, енциклопедиста, дослідника, митця. Традиційними для даного збірника є матеріали з лінгвостилістики, лінгвопоетики, лінгвоконцептології, лінгводидактики, літературознавства, філософії освіти, у яких відрефлексовані наукові проблеми сьогодення. Выпуск посвящен 200-летию со дня рождения Николая Ивановича Костомарова (1817-18885) - выдающегося украинского историка, мыслителя, этнографа, писателя, драматурга, поэта-романтика, общественного деятеля, профессора Киевского и Петербургского университетов, члена-корреспондента нескольких академий наук, соучредителя славянофильской группировки «Кирилло-Мефодиевское братство». В условиях мировоззренческого переформатирования современного глобализирующегося бытия актуальность приобретают мысли ученого о необходимости изучения и понимания онтогенеза народа в ментальных и территориальных особенностях его духовной экзистенции, тех нюансах, которые обеспечивают создание многоуровневого контента для диахронийно-синхронийного моделирования национальной истории. Авторы предлагаемых исследований стремились осмыслить научный и творческий феномен Николая Костомарова в соответствии с выбранными исследовательскими стратегиями, актуализируя и поднося разносторонний природный талант выдающегося ученого-интеллектуала, энциклопедиста, исследователя, художника. Традиционными для данного сборника есть материалы по лингвостилистике, лингвопоэтике, лингвоконцептологии, лингводидактикие, литературоведению, философии образования, в которых отрефлексированы научные проблемы современности. The issue is dedicated to the 200th birthday of Nikolai Ivanovich Kostomarov (1817-18885) - an outstanding Ukrainian historian, thinker, ethnographer, writer, playwright, romantic poet, public figure, professor at Kiev and St. Petersburg universities, a corresponding member of several academies of sciences, co-founder Slavophile group "Cyril and Methodius Brotherhood." In the context of the worldview reformatting of a modern globalizing being, the scientist’s thoughts on the need to study and understand the ontogenesis of the people in the mental and territorial features of their spiritual existence, the nuances that ensure the creation of multi-level content for diachronous-synchronous modeling of national history, become relevant. The authors of the proposed studies sought to comprehend the scientific and creative phenomenon of Nikolai Kostomarov in accordance with the chosen research strategies, updating and presenting the versatile natural talent of the outstanding intellectual scientist, encyclopedist, researcher, artist. Traditional for this collection are materials on linguistic stylistics, linguistic poetics, linguoconceptology, linguodidactics, literary criticism, and educational philosophy, in which the scientific problems of the present are reflected.
- ДокументФiлологiчнi студiï(ХНПУ iменi Г. С. Сковороди, КП «Формат-сервiс», 2017-10-31) -У збірці представлено результати актуальних наукових досліджень вчених-докторантів, викладачів, аспірантів, студентів факультету іноземної фiлологiї та факультету славiстики. Збірник призначений для наукових працівників, викладачів вищих навчальних закладів, учителів, вихователів. Може використовуватись у навчальному процесі на всіх рівнях вищої освіти. В сборнике представлены результаты актуальных научных исследований ученых-докторантов, преподавателей, аспирантов, студентов факультета иностранной филологии и факультета славiстикы. Сборник предназначен для научных работников, преподавателей высших учебных заведений, учителей, воспитателей. Может использоваться в учебном процессе на всех уровнях высшего образования. The collection presents the results of current research studies of doctoral students, teachers, graduate students, students of the Faculty of Foreign Philology and the Faculty of Slavic Studies. The collection is intended for researchers, teachers of higher educational institutions, teachers, educators. It can be used in the educational process at all levels of higher education.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »