Наукові видання
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Наукові видання за Назва
Зараз показано 1 - 20 з 54
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументHealth, sport, rehabilitation(Health, sport, rehabilitation, 2018)The journal presents articles on topical issues of physical education and sport, as well as on the problems of the formation, restoration, strengthening and preservation of health of representatives of different groups of people, physical rehabilitation and recreation, medical and recreational physical culture. It also reflects materials on the theory and methodology of training of sportsmens ; the means of physical culture, its forms and methods, the basic principles of health-saving technologies and disease prevention. Журнал представляє статті з актуальних питань фізичного виховання та спорту, а також проблеми формування, відновлення, зміцнення та збереження здоров'я представників різних груп людей, фізичної реабілітації та відпочинку, медичної та рекреаційної фізичної культури. Вона також відображає матеріали з теорії та методології підготовки спортсменів; засоби фізичної культури, її форми і методи, основні принципи охорони здоров'я та профілактики захворювань. Журнал представляет статьи по актуальным вопросам физического воспитания и спорта, а также проблемы формирования, восстановления, укрепления и сохранения здоровья представителей различных групп людей, физической реабилитации и отдыха, медицинской и рекреационной физической культуры. Она также отражает материалы по теории и методологии подготовки спортсменов; средства физической культуры, ее формы и методы, основные принципы охраны здоровья и профилактики заболеваний.
- ДокументPedagogy of Physical Culture and Sports, 2020; 24(1)(H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, Iermakov Sergii Sidorovich, 2020-01-10)The journal’s main goal: - is to aid and facilitate national, international, and interdisciplinary scientific communication, and to strengthen the links between scientific researchers all over the world; - distributing the information on the latest research and scientific work conducted by scientists and leading specialists in the fields of pedagogy of physical culture and sports. The Journal considers for publication Original research and Review papers in the sub-disciplines relating to the broad Pedagogy of Physical Culture and Sports fields such as: theory and technique of physical training, physical activity and health, sports science, biomechanics, kinesiology, motor control and learning, public health (as relevant to sport and exercise), physical rehabilitation and recreation. All these fields should be considered from the point of view of pedagogy. Journal publishes research that reports educational practices in all appropriate contexts, but not limited to, school physical education, club sport, and active leisure programs. In these contex Pedagogy refers to the interacting and interdependent components of knowledge and curriculum, learners and learning, and teachers/coaches, teaching/coaching and teacher/coach education. Основна мета журналу: - допомогти і полегшити загальнонаціональну, міжнародну і міждисциплінарну наукову комунікацію, а також зміцнити зв'язки між науковцями в усьому світі; - поширення інформації про останні дослідження і наукові роботи, що проводяться вченими та провідними фахівцями в галузі педагогіки фізичної культури і спорту. Журнал розглядає для публікації оригінальні дослідження і оглядові статті в розділах науки, що відносяться в цілому до Педагогіки фізичної культури і спорту в напрямках: теорії і методики фізичного виховання, фізичної активності та здоров'я, спортивної науки, біомеханіки, кінезіології, фізіології вправ, управління і навчання рухам, громадської охорони здоров'я (як такі, що відносяться до спорту і фізичних вправ), а також фізичної реабілітації та рекреації. Усі ці сфери слід розглядати з точки зору педагогіки. Журнал публікує дослідження, освітні програми у всіх відповідних контекстах, включаючи, але не обмежуючись ними, школи фізичного виховання, клуби спорту і активні програми відпочинку. Педагогіка в цьому контексті відноситься до взаємодіючим і взаємозалежним компонентам: знань і навчальних програм; учнів і навчання; викладачів/тренерів, навчання/тренування та професійної підготовки викладачів/тренерів. Основная цель журнала: - помочь и облегчить общенациональную, международную и междисциплинарную научную коммуникацию, а также укрепить связи между научными исследователями во всем мире; - распространение информации о последних исследованиях и научных работах, проводимых учеными и ведущими специалистами в области педагогики физической культуры и спорта. Журнал рассматривает для публикации оригинальные исследовательские и обзорные статьи по таким дисциплинам, как широкие области Педагогики физической культуры и спорта, такие как: теория и методика физической культуры, физическая активность и здоровье, спортивная наука, биомеханика, кинезиология, двигательный контроль и обучение, здравоохранение (в связи со спортом и физическими упражнениями), физическая реабилитация и отдых. Все эти области следует рассматривать с точки зрения педагогики. Журнал публикует исследования, в которых освещаются образовательные практики во всех соответствующих контекстах, но не ограничиваясь ими, школьная физическая культура, клубный спорт и программы активного отдыха. В этом контексте Педагогика относится к взаимодействующим и взаимозависимым компонентам знаний и учебных программ, учащимся и процессу обучения, а также учителям / тренерам, преподаванию / коучингу и образованию учителей / тренеров.
- ДокументPedagogy of Physical Culture and Sports, 2020; 24(2)(H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, Iermakov Sergii Sidorovich, 2020-02-10)The journal’s main goal: - is to aid and facilitate national, international, and interdisciplinary scientific communication, and to strengthen the links between scientific researchers all over the world; - distributing the information on the latest research and scientific work conducted by scientists and leading specialists in the fields of pedagogy of physical culture and sports. The Journal considers for publication Original research and Review papers in the sub-disciplines relating to the broad Pedagogy of Physical Culture and Sports fields such as: theory and technique of physical training, physical activity and health, sports science, biomechanics, kinesiology, motor control and learning, public health (as relevant to sport and exercise), physical rehabilitation and recreation. All these fields should be considered from the point of view of pedagogy. Journal publishes research that reports educational practices in all appropriate contexts, but not limited to, school physical education, club sport, and active leisure programs. In these contex Pedagogy refers to the interacting and interdependent components of knowledge and curriculum, learners and learning, and teachers/coaches, teaching/coaching and teacher/coach education. . Основна мета журналу: - допомогти і полегшити загальнонаціональну, міжнародну і міждисциплінарну наукову комунікацію, а також зміцнити зв'язки між науковцями в усьому світі; - поширення інформації про останні дослідження і наукові роботи, що проводяться вченими та провідними фахівцями в галузі педагогіки фізичної культури і спорту. Журнал розглядає для публікації оригінальні дослідження і оглядові статті в розділах науки, що відносяться в цілому до Педагогіки фізичної культури і спорту в напрямках: теорії і методики фізичного виховання, фізичної активності та здоров'я, спортивної науки, біомеханіки, кінезіології, фізіології вправ, управління і навчання рухам, громадської охорони здоров'я (як такі, що відносяться до спорту і фізичних вправ), а також фізичної реабілітації та рекреації. Усі ці сфери слід розглядати з точки зору педагогіки. Журнал публікує дослідження, освітні програми у всіх відповідних контекстах, включаючи, але не обмежуючись ними, школи фізичного виховання, клуби спорту і активні програми відпочинку. Педагогіка в цьому контексті відноситься до взаємодіючим і взаємозалежним компонентам: знань і навчальних програм; учнів і навчання; викладачів/тренерів, навчання/тренування та професійної підготовки викладачів/тренерів. Основная цель журнала: - помочь и облегчить общенациональную, международную и междисциплинарную научную коммуникацию, а также укрепить связи между научными исследователями во всем мире; - распространение информации о последних исследованиях и научных работах, проводимых учеными и ведущими специалистами в области педагогики физической культуры и спорта. Журнал рассматривает для публикации оригинальные исследовательские и обзорные статьи по таким дисциплинам, как широкие области Педагогики физической культуры и спорта, такие как: теория и методика физической культуры, физическая активность и здоровье, спортивная наука, биомеханика, кинезиология, двигательный контроль и обучение, здравоохранение (в связи со спортом и физическими упражнениями), физическая реабилитация и отдых. Все эти области следует рассматривать с точки зрения педагогики. Журнал публикует исследования, в которых освещаются образовательные практики во всех соответствующих контекстах, но не ограничиваясь ими, школьная физическая культура, клубный спорт и программы активного отдыха. В этом контексте Педагогика относится к взаимодействующим и взаимозависимым компонентам знаний и учебных программ, учащимся и процессу обучения, а также учителям / тренерам, преподаванию / коучингу и образованию учителей / тренеров.
- ДокументPedagogy of Physical Culture and Sports, 2020; 24(3)(H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, Iermakov Sergii Sidorovich, 2020)The journal’s main goal: - is to aid and facilitate national, international, and interdisciplinary scientific communication, and to strengthen the links between scientific researchers all over the world; - distributing the information on the latest research and scientific work conducted by scientists and leading specialists in the fields of pedagogy of physical culture and sports. The Journal considers for publication Original research and Review papers in the sub-disciplines relating to the broad Pedagogy of Physical Culture and Sports fields such as: theory and technique of physical training, physical activity and health, sports science, biomechanics, kinesiology, motor control and learning, public health (as relevant to sport and exercise), physical rehabilitation and recreation. All these fields should be considered from the point of view of pedagogy. Journal publishes research that reports educational practices in all appropriate contexts, but not limited to, school physical education, club sport, and active leisure programs. In these contex Pedagogy refers to the interacting and interdependent components of knowledge and curriculum, learners and learning, and teachers/coaches, teaching/coaching and teacher/coach education. Основна мета журналу: - допомогти і полегшити загальнонаціональну, міжнародну і міждисциплінарну наукову комунікацію, а також зміцнити зв'язки між науковцями в усьому світі; - поширення інформації про останні дослідження і наукові роботи, що проводяться вченими та провідними фахівцями в галузі педагогіки фізичної культури і спорту. Журнал розглядає для публікації оригінальні дослідження і оглядові статті в розділах науки, що відносяться в цілому до Педагогіки фізичної культури і спорту в напрямках: теорії і методики фізичного виховання, фізичної активності та здоров'я, спортивної науки, біомеханіки, кінезіології, фізіології вправ, управління і навчання рухам, громадської охорони здоров'я (як такі, що відносяться до спорту і фізичних вправ), а також фізичної реабілітації та рекреації. Усі ці сфери слід розглядати з точки зору педагогіки. Журнал публікує дослідження, освітні програми у всіх відповідних контекстах, включаючи, але не обмежуючись ними, школи фізичного виховання, клуби спорту і активні програми відпочинку. Педагогіка в цьому контексті відноситься до взаємодіючим і взаємозалежним компонентам: знань і навчальних програм; учнів і навчання; викладачів/тренерів, навчання/тренування та професійної підготовки викладачів/тренерів. Основная цель журнала: - помочь и облегчить общенациональную, международную и междисциплинарную научную коммуникацию, а также укрепить связи между научными исследователями во всем мире; - распространение информации о последних исследованиях и научных работах, проводимых учеными и ведущими специалистами в области педагогики физической культуры и спорта. Журнал рассматривает для публикации оригинальные исследовательские и обзорные статьи по таким дисциплинам, как широкие области Педагогики физической культуры и спорта, такие как: теория и методика физической культуры, физическая активность и здоровье, спортивная наука, биомеханика, кинезиология, двигательный контроль и обучение, здравоохранение (в связи со спортом и физическими упражнениями), физическая реабилитация и отдых. Все эти области следует рассматривать с точки зрения педагогики. Журнал публикует исследования, в которых освещаются образовательные практики во всех соответствующих контекстах, но не ограничиваясь ими, школьная физическая культура, клубный спорт и программы активного отдыха. В этом контексте Педагогика относится к взаимодействующим и взаимозависимым компонентам знаний и учебных программ, учащимся и процессу обучения, а также учителям / тренерам, преподаванию / коучингу и образованию учителей / тренеров.
- ДокументАктуальні питання спеціальної педагогіки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022)Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню проблем спеціальної педагогіки. Розглянуто широке коло теоретичних та практичних питань, зокрема сучасні підходи до інклюзивного навчання; інноваційні технології навчання, виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами, а також особливості підготовки фахівців до комплексної допомоги дітям даної категорії. Матеріали розраховані на педагогів, психологів, здобувачів, які отримують освіту за відповідними освітніми програмами, та всіх зацікавлених у окресленій проблематиці. The collection contains scientific works that are devoted to covering the problems of special pedagogy. A wide range of theoretical and practical issues, including modern approaches to inclusive learning, is considered; Innovative technologies of education, upbringing and development of children with special educational needs, as well as the peculiarities of training specialists for complex assistance to children of this category. Materials are designed for teachers, psychologists, applicants who receive education under the relevant educational programs and all interested in the outlined Issues.
- ДокументАктуальні проблеми початкової школи і підготовки вчителів початкових класів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021)Збірник наукових праць магістрантів (випуск 9) присвячено 300-річчю від дня народження Г. С. Сковороди, видатного українського просвітителя-гуманіста, філософа, педагога, поета та музиканта. У збірнику представлені наукові праці магістрантів, які висвітлюють проблеми початкової школи та професійної підготовки сучасного вчителя початкових класів. Сборник научных трудов магистрантов (выпуск 9) посвящен 300-летию со дня рождения Г. С. Сковороды, выдающегося украинского просветителя-гуманиста, философа, педагога, поэта и музыканта. В сборнике представлены научные труды магистрантов, освещающих проблемы начальной школы и профессиональной подготовки современного учителя начальных классов. Collection of scientific works of undergraduates (Issue 9) is dedicated to the 300th anniversary of birth of Skovoroda, the outstanding Ukrainian enlightener and humanist, philosopher, teacher, poet and musician. The collection presents scientific works of undergraduates covering the problems of primary school and professional training of a modern primary school teacher.
- ДокументВісник Сковородинівської академії молодих учених(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021)Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню теоретичних і практичних результатів наукових досліджень молодих науковців, викладачів закладів вищої освіти, докторантів, аспірантів, магістрантів, студентів з актуальних питань розвитку науки, історичного досвіду, сьогодення та перспективи досліджень із найважливіших галузей психолого-педагогічних, суспільних, природничо-математичних, філологічних, мистецтвознавчих наук, фізичної культури, здоров’я і спорту. Сборник содержит научные труды, посвященные освещению теоретических и практических результатов научных исследований молодых ученых, преподавателей высшего образования, докторантов, аспирантов, магистрантов, студентов по актуальным вопросам развития науки, исторического опыта, настоящего и перспективы исследований важнейших отраслей психолого-педагогических, общественных, естественно-математических, филологических, искусствоведческих наук, физической культуры, здоровья и спорта. The collection contains scientific works devoted to the theoretical and practical results of scientific research of young scientists, teachers of higher education institutions, doctoral students, graduate students, undergraduates, students on topical issues of science, historical experience, present and prospects for research in the most important areas of psychological and pedagogical, social, natural and mathematical, philological, art sciences, physical culture, health and sports.
- ДокументВІСНИК СКОВОРОДИНІВСЬКОЇ АКАДЕМІЇ МОЛОДИХ УЧЕНИХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024)Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню теоретичних і практичних результатів наукових досліджень молодих науковців, викладачів закладів вищої освіти, докторантів, аспірантів, магістрантів, здобувачів з актуальних питань різних напрямів наук: педагогічних, психологічних, природничих, медичних, технічних, філософських, економічних, філологічних, юридичних та інших. The collection contains scientific papers devoted to the coverage of theoretical and practical results of scientific research by young scientists, teachers of higher education institutions, doctoral students, postgraduate students, master's students, and applicants on topical issues in various fields of science: pedagogical, psychological, natural, medical, technical, philosophical, economic, philological, legal, and others.
- ДокументВісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-04-26)Науковий вісник містить праці аспірантів, докторантів, кандидатів та докторів наук, які відображають широкий спектр філософських проблем у галузі методології і діалектики пізнання, філософської антропології і філософії культури, соціальної філософії виховання, психології творчості та духовності. Видання розраховане на аспірантів, викладачів та студентів, на всіх, хто цікавиться філософією. В научном вестнике представлены труды аспирантов, докторантов, кандидатов и докторов наук, которые отражают широкий спектр философских проблем в области методологии и диалектики познания, философской антропологии и философии культуры, социальной философии воспитания, психологии творчества и духовности. Издание рассчитано на аспирантов, преподавателей и студентов, всех, кто интересуется философией. The scientific bulletin presents the work of graduate students, doctoral students, candidates and doctors of science. Scientific works reflect a wide range of philosophical problems in the field of methodology and dialectics of knowledge, philosophical anthropology and philosophy of culture, social philosophy, education, psychology of creativity and spirituality. The publication is designed for graduate students, teachers and students, everyone who is interested in philosophy.
- ДокументВісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019)Науковий вісник містить праці аспірантів, докторантів, кандидатів та докторів наук, які відображають широкий спектр філософських проблем у галузі методології і діалектики пізнання, філософської антропології і філософії культури, соціальної філософії виховання, психології творчості та духовності. Видання розраховане на аспірантів, викладачів та студентів, на всіх, хто цікавиться філософією. The scientific bulletin presents the work of graduate students, doctoral students, candidates and doctors of science. Scientific works reflect a wide range of philosophical problems in the field of methodology and dialectics of knowledge, philosophical anthropology and philosophy of culture, social philosophy, education, psychology of creativity and spirituality. The publication is designed for graduate students, teachers and students, everyone who is interested in philosophy.
- ДокументВісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-12-10)Науковий вісник містить праці аспірантів, докторантів, кандидатів і докторів наук. Роботи відображають широкий спектр філософських проблем в області методології і діалектики пізнання, філософської антропології та філософії культури, соціальної філософії виховання, психології творчості і духовності. Видання розраховане на аспірантів, викладачів і студентів, усіх, хто цікавиться філософією. Научный вестник содержит труды аспирантов, докторантов, кандидатов и докторов наук, отражающие широкий спектр философских проблем в области методологии и диалектики познания, философской антропологии и философии культуры, социальной философии воспитания, психологии творчества и духовности. Издание рассчитано на аспирантов, преподавателей и студентов, всех, кто интересуется философией. The scientific bulletin contains the works of graduate students, doctoral students, candidates and doctors of sciences, reflecting a wide range of philosophical problems in the field of methodology and dialectics of knowledge, philosophical anthropology and philosophy of culture, social philosophy of education, psychology of creativity and spirituality. The publication is designed for graduate students, teachers and students, everyone who is interested in philosophy.
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2014)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян України та Китайської Народної Республіки. Аналіз досвіду навчальних закладів різних країн представлено в роботах Т. Вакуленко (Велика Британія, Польща, США, Україна), Ван Ітао та Гао Фей (КНР), О. Гончаренко (Франція), Є. Танько (Велика Британія). Розглядаються питання теорії і методики професійної освіти (О. Коломієць, І. Корженко, М. Петренко, В. Пономарьова, Н. Сінопальникова, Г. Тимощук, О. Тіщенко), зокрема післядипломної (В. Деміденко, Ю. Таймасов, Ю. Бойчук, В. Ушмарова), а також управління навчальними закладами (Н.Благун). Досліджуються проблеми історії вітчизняної педагогіки й освіти (Т. Паньок, Т. Разуменко), а також новітні тенденції розвитку освітянської справи (Ван Ітао, О. Вороненко, Гао Фей, В. Ушмарова, К. Юр’єва). Значна увага приділяється питанням впровадження в освітньо-виховну практику навчальних закладів усіх рівнів сучасних педагогічних здоров’язбережувальних технологій, вивчення основ здоров’я та безпеки життєдіяльності, підготовки педагогічних кадрів до здоров’язбережувальної професійної діяльності (О. Бельорін-Еррера, В. Єлізаров, С. Єлізарова, О. Кабацька, І. Корженко, А.Тимченко, Г. Тимченко, М. Удовенко). The collected articles present scientific research results along with methodical course books by high school teachers, doctoral candidates, postgraduate students, educationalists from Ukraine and Chinese People's Republic. The experience analysis of educational establishments from different countries is represented in the works by Т. Vakulenko (Great Britain, Poland, USA, Ukraine), Wang Yitao та Gao Fei (the Chinese People's Republic), О. Goncharenko (France), Y. Тanko (Great Britain). Theory and methodology problems of professional education are considered (Yu. Boychuk, О. Kolomiets, І. Korzhenko, М. Petrenko, V. Ponomaryova, N. Sinopalnikova, H. Tymoshchuk, О. Tishchenko), and postgraduate education in particular (V. Demidenko, Yu. Taymasov, V. Ushmarova), along with educational establishments management (N. Blahun). The history of Ukrainian pedagogics and education are investigated (Т. Panyok, Т. Razumenko), ), together with the newest development tendencies in the pedagogical sphere (Wang Yitao, О. Voronenko, Gao Fei, V. Ushmarova, К. Yuryeva). A considerable attention is paid to the issues of implementation into teaching and educational practice of all kinds of modern pedagogical health-protecting technologies, health and life safety basics, pedagogical staff training for health protecting professional activity (О. Bellorin-Herrera, V. Yelizarov, S. Yelizarova, О. Каваtska, І. Korzhenko, Anastasija and Anna Timchenko, М. Udovenko).
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи. Випуск 42(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2014-06)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян України, Росії, Білорусі, Хорватії. Аналіз досвіду вищих навчальних закладів різних країн представлено в роботах І. Гринченка, Н.Закірової, А. Сутягіної, О. Уткіної, В. Широких, Чжан Луна. Розглядаються питання впровадження в освітньо-виховну практику навчальних закладів усіх рівнів сучасних педагогічних технологій (О. Міхеєнко, О. Монке, А. Торгашова), у тому числі етнопедагогічної підготовки майбутніх учителів (В. Болбас). Досліджуються проблеми історії вітчизняної педагогіки й освіти (А. Алтухова, С. Юткало), а також новітні тенденції розвитку освітянської справи (Б. Без’язичний, В. Ушмарова). Значна увага приділяється вивченню компетентнісних засад сучасної освіти (К. Ренгель, Т. Фоменко, К. Юр’єва, О. Тіщенко), зокрема післядипломної (О. Борщ, В. Деміденко, В. Луніна). The collected articles present scientific research results along with methodical course books by high school teachers, doctoral candidates, postgraduate students, educationalists from Ukraine, Russia, Belarus, Croatia. The experience analysis of higher educational establishments from different countries is represented in the works by I. Hrynchenko, N. Zakirova, A. Sutyagina, O. Utkina, V. Shirokikh, Zhang Long. Issues on modern pedagogical technologies implementation into practice of educational institutions (A. Mikheenko, E. Monke, A. Torgashova), alongside with ethnic-pedagogical preparation of future teachers (V.Bolbas). The history of Ukrainian pedagogics and education are investigated (A. Altukhova, S. Yutkalo), together with the newest development tendencies in the pedagogical sphere (B. Bez'yazychny, V. Ushmarova). A considerable attention is paid to the investigation of competence grounds of the modern education (K.Rengel, T. Fomenko, K. Yuryeva, E. Tyschenko), and postgraduate education in particular (O. Borsch, V.Demydenko, V. Lunina).
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи. Випуск 44(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2015)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян України та Китайської Народної Республіки. Розглядаються питання теорії і методики професійної освіти (Б. Без’язичний, С. Грицай, С. Моргунова, С.Шевцов), зокрема післядипломної (В. Деміденко,), а також управління навчальними закладами (Н. Благун). Досліджується історія зарубіжної професійної педагогічної освіти (Чжан Лун, КНР), а також новітні тенденції розвитку освітянської справи (Л. Богдановська). Значна увага приділяється вивченню компетентнісних засад сучасної освіти (М. Астахова, В. Деміденко, С. Моргунова). Представлено досвід навчальних закладів різних рівнів: основної школи (О. Дождьова), професійних коледжів (І. Гук, В. Деміденко), вишів (Г. Дідук-Ступ’як). The collection of works represents results of scientific research works and methodical works of higher education institution professors, doctoral students, post graduate students, educators from Ukraine and the People’s Republic of China. Problems of theory and methodology of professional education are being considered (В.Bezyazychnyy, S. Grytsay, S. Morhunova, S. Shevtsov), in particular: post graduate studies (V. Demidenko), along with higher education institutes management (N. Blahun). The history of foreign professional pedagogical education is reviewed (Zhang Long, China), including innovational tendencies in the field of education (L.Bogdanovs’ka). Considerable attention is devoted to the research of competence grounds of the contemporary education (M. Astakhova, V. Demidenko, S. Morhunova). The experience of educational institutions of different levels has been provided: general school (O. Dozhdova), professional colleges (I. Huk, V. Demidenko), and higher educational institutions (G. Diduk-Stupyak).
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи. Випуск 45(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2015)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян України та Китайської Народної Республіки. Досліджуються проблеми історії вітчизняної педагогіки й освіти (І. Леонтьєва, Т. Паньок, К. Фендріков), а також новітні тенденції розвитку освітянської справи (О. Вороненко, І. Жовтоніжко, М. Карпенко, М. Лаптєва, Ю. Ситникова, К. Юр’єва). Досвід розвитку освітніх систем різних країн представлено в роботах Т. Єрмакової (Польща), Чжан Луна (КНР). Висвітлено практику розбудови систем неперервної педагогічної освіти України (В. Деміденко) і Китаю (Чжан Лун). Розкрито історичні аспекти суспільної опіки дітей та молоді (В. Фомін), а також досвід співпраці загальноосвітніх навчальних закладів та Державної служби України з надзвичайних ситуацій. The collection of articles represents results of scientific research works and methodic developments of higher educational institutions teachers, doctoral students, post-graduate students, and educators from Ukraine and the People’s Republic of China. The problems of history of Ukrainian pedagogics and education (I. Leontieva, T. Panyok, K. Fendrikov) are reviewed, along with modern tendencies of the development in the sphere of education (O. Voronenko, I. Zhovtonizhko, M. Karpenko, M. Lapteva, Iu. Sytnykova, K. Yuryeva). The experience of development of educational systems of different countries is presented in the works of T. Yermakova (Poland), Zang Long (People’s Republic of China). The practice of improvement of the system of continuous education in Ukraine (V. Demidenko) and in China (Zang Long) has been described. Historical aspects of the public child and youth protection services has been revealed (V. Fomin), as well as the experience of cooperation of general education institutions and the State Emergency Service of Ukraine (O. Cherkashyn).
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи. Випуск 46(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян України, Білорусі, Китайської Народної Республіки. Аналіз досвіду вищих навчальних закладів різних країн представлено в роботах В. Болбаса (Білорусь), Чжан Луна (КНР), О. Янкович (Польща та Україна). Розглядаються питання впровадження в освітньо-виховну практику навчальних закладів усіх рівнів сучасних педагогічних технологій (Г. Дегтярьова), у тому числі етнопедагогічної підготовки майбутніх учителів (К. Юр’єва). Досліджуються проблеми історії педагогіки й освіти (В. Болбас, В. Фомін, Чжан Лун, С. Юткало), а також новітні тенденції розвитку освітянської справи (М. Войцехівський, Р. Зеленський, С. Івашньова, Я. Курінний, О. Ступак). Значна увага приділяється вивченню компетентнісних засад сучасної освіти (О. Казачинер). The collected articles present scientific research results along with methodical course books by high school teachers, doctoral candidates, postgraduate students, educationalists from Ukraine, Belarus, People's Republic of China. The experience analysis of higher educational establishments from different countries is represented in the works by V. Bolbas (Belarus), Zhang Long (PRC), O. Yankovych (Poland and Ukraine). Issues on modern pedagogical technologies implementation into practice of educational institutions (G. Degtyaryova), alongside with ethnic-pedagogical preparation of future teachers (K. Yuryeva). The history of pedagogics and education are investigated (V. Bolbas, V. Fomin, Zhang Long, S. Yutkalo), together with the newest development tendencies in the pedagogical sphere (M. Voitsekhivskyj, R. Zelenskyi, S. Ivashnova, I. Kurinnyi, O. Stupak). A considerable attention is paid to the investigation of competence grounds of the modern education (G. Degtyaryova, O. Kazachiner).
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи. Випуск 47(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян України, Китайської Народної Республіки. Аналіз досвіду вищих навчальних закладів різних країн представлено в роботах Т. Клочкової, О. Кобжева (Велика Британія), Чжан Луна (КНР). Розглядаються питання впровадження в освітньо-виховну практику навчальних закладів усіх рівнів сучасних педагогічних технологій (Г. Дегтярьова, І. Михайленко, О. Нестеренко), у тому числі етнопедагогічної підготовки майбутніх учителів (М. Князян, К. Юр’єва). Досліджуються проблеми історії вітчизняної педагогіки й освіти (В. Фомін), а також новітні тенденції розвитку освітянської справи (С. Кушнір, Чжан Лун). Значна увага приділяється вивченню компетентнісних засад сучасної освіти (М. Стрельніков, Ю. Таймасов). The collected articles present scientific research results along with methodical course books by high school teachers, doctoral candidates, postgraduate students, educationalists from Ukraine, People's Republic of China. The experience analysis of higher educational establishments from different countries is represented in the works by T. Klochkova, О. Kobzhev (Great Britain), Zhang Long (PRC). Issues on modern pedagogical technologies implementation into practice of educational institutions (G. Degtyaryova, І. Mikhaylenko, O. Nesterenko), alongside with ethnic-pedagogical preparation of future teachers (M. Kniazian, K. Yuryeva). The history of Ukrainian pedagogics and education are investigated (V. Fomin), together with the newest development tendencies in the pedagogical sphere (S. Kushnir, Zhang Long). A considerable attention is paid to the investigation of competence grounds of the modern education (M. Strelnikov, Ju. Taymasov).
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи. Випуск 48(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян України і Китайської Народної Республіки. Проаналізовано результати експериментального впровадження в освітньо-виховну практику педагогічних вищих навчальних закладів сучасних педагогічних технологій (М. Князян), з-поміж іншого,формування міжкультурної компетентностімайбутніх учителів (В. Гриньова, Л. Калашник, О. Новіков, К. Юр’єва, Т. Ячина). Досліджуються проблеми історії вітчизняної (Н. Султанова) і зарубіжної (Фань Чженьсюань, КНР) педагогіки й освіти, а також новітні тенденції розвитку освітянської справи (Л. Гаврілова, Н. Воронова). Теоретико-методологічні проблеми та інноваційний досвід професійної підготовки фахівців різних галузей представлено в роботах Є. Бондаренко (судноводіїв), О. Ільєнко (фахівців муніципальної економіки), В. Рахліса (перемовників), Ю. Таймасова (фахівців служби цивільного захисту), О. Шумського (учителів іноземних мов). Презентовано новітні напрацювання у сфері допрофесійної (Л. Крупіна) та неперервної післядипломної педагогічної освіти (В. Деміденко), післядипломної освіти водіїв-судномеханіків (С. Скиданчук). The collection contains scientific work and methodological research results of higher educational institutions lecturers, doctoral candidates, postgraduate students, educators from Ukraine and the People’s Republic of China. The results of the experimentalimplementation into educational practice of pedagogical technologies (М.Knyazyan), among others, future teachers’ intercultural competence formation (V.Grinyova, L.Kalashnyk, O. Novikov, K. Yuryeva, Т. Yachyna). The problems of the history of Ukrainian (N.Sultanova) and foreign (Fan Zhenxuan) pedagogics and education are being researched, along with modern tendencies towards developing education (L. Gavrilova, N. Voronova). Theoretical and methodological problems and innovative experience of professional training of experts in different spheres are represented in the works by E. Bondarenko (navigators), Yu.Taimasov (civil defense service professional), O. Shumsky (foreign language teachers). There have been introduced innovative research work results in the sphere of pre-professional (L. Krupina) and continuing graduate pedagogical studies (V. Demidenko), graduate studies of marine engineers (S. Skydanchuk).
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи. Випуск 49(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017)У збірнику представлено результати наукових досліджень та методичні розробки викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян УкраїниіКитайської Народної Республіки. Досліджуються новітні тенденції розвитку освітянської справи (В. Лунячек, С. Нестуля). Проаналізовано результати експериментальноїроботи: узакладах професійної педагогічної освіти (Ю. Бушнєв, В. Гриньова, Л. Калашник, Л. Лебедик, О. Новіков, Г. Твердохліб, К. Юр’єва, Т. Ячина), усистемі післядипломної педагогічної освіти (В. Деміденко, В. Заячковський); у системі професійної підготовки фахівців гуманітарних спеціальностіей (М. Князян, О. Салі), медичних працівників (Ю. Карпенко). Аналіз досвіду освітянрізних країн представлено в роботах Ван Сяофея (КНР), П. Лещенка (США), К. Тараненко (Канада, Польща). The collection contains scientific work and methodological research results of higher educational institutions lecturers, doctoral candidates, postgraduate students, educators from Ukraine and the People’s Republic of China. Innovative tendencies in the sphere of education are being researched (V. Lunyachek, S. Nestulya). The experimental research results have been analyzed: in the professional pedagogics educational institutions (Yu. Bushnev, V. Grinyova, O. Novikov, L.Kalashnyk, L. Lebedyk, G. Tverdokhlib, K. Yuryeva, Т. Yachyna), in the system of graduate pedagogical education (V. Demidenko, V. Zaiachkovskyi); in the system of professional training of experts in the Humanities (М. Kniazian, O. Sali), medical workers (Yu.Karpenko). The experience analyses of different countries representatives are given in the works by Wang Xiaofei. P. Leshchenko, K. Taranenko.
- ДокументЗасоби навчальної та науково-дослідної роботи. Випуск 50(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018)У збірнику представлено результати наукових педагогічних досліджень. Для викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, освітян. The collection contains scientific pedagogycal research results. For higher educational institutions lecturers, doctoral candidates, postgraduate students, educators.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »