Перегляд за Автор "Хлєбнікова, Т. М."
Зараз показано 1 - 20 з 31
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументDIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ АНТИКРИЗОВОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ(Мукачівський державний університет, 2022) Гречаник, О. Є.; Хлєбнікова, Т. М.; Темченко, О. В.Стаття присвячена огляду технологій digital-маркетингу як основного інструменту для розвитку підприємств в умовах кризи. Мета дослідження – визначити ефективні інструменти цифрового маркетингу, які є доречними та доступними для підприємств, що працюють в умовах кризи. Актуальність дослідження зумовлена низкою економічних криз, з якими зіткнулось підприємництво в Україні, зокрема кризою пандемії Covid-19, а також кризою, викликаною війною між Україною та Росією. Для досягнення мети в процесі дослідження виконано такі завдання, зокрема: показано значення маркетингу в антикризовому управлінні підприємства; визначено особливості цифрового розвитку в Україні; показано основні методи цифрового маркетингу, які можуть використовуватися в умовах кризи; розглянуто особливості використання різних методів цифрового маркетингу та їх доцільність для підприємства в умовах кризи. Методологія та методи. В процесі дослідження використано загальнонаукові методи пізнання, до яких відноситься критичний аналіз, синтез інформації, методи індукції та дедукції. Результати дослідження показали, що в умовах кризи населення України є готовим до використання цифрових технологій на 60%. Це означає, що основна частина ділових процесів може бути переведена до цифрової форми. Використання digital-маркетингу дозволяє вирішити низку важливих в умовах кризи завдань, зокрема: забезпечення безпеки, автоматизації, комунікації, розвитку, моніторингу діяльності підприємства. Порівняння різних методів digital-маркетингу показало, що в умовах кризи доречно використовувати ті інструменти, які мають короткостроковий ефект, не потребують значної витрати ресурсів та можуть бути реалізовані в короткий проміжок часу. До таких відноситься контекстна реклама, маркетинг соціальних мереж, E-mail маркетинг. Наукову новизну формує визначення особливих методів digital-маркетингу, доречних для підприємств в умовах кризи. Практичне значення дослідження полягає у можливості використання його результатів в процесі побудови стратегічних та тактичних планів розвитку підприємства. The article is devoted to the review of digital marketing technologies as the main tool for the development of enterprises in crisis conditions. The purpose of the study is to identify effective digital marketing tools that are appropriate and available for businesses operating in crisis. The relevance of the study is due to a number of economic crises faced by entrepreneurship in Ukraine, in particular the crisis of the Covid-19 pandemic, as well as the crisis caused by the war between Ukraine and Russia. To achieve the goal, the following tasks were performed in the research process, in particular: the importance of marketing in the anti-crisis management of the enterprise is shown; the peculiarities of digital development in Ukraine are determined; shows the main methods of digital marketing that can be used in crisis conditions; features of the use of various digital marketing methods and their expediency for the enterprise in crisis conditions are considered. Methodology and methods. In the course of the research, general scientific methods of cognition were used, which include critical analysis, synthesis of information, methods of induction and deduction. The results of the study showed that in the conditions of the crisis, the population of Ukraine is ready to use digital technologies by 60%. This means that the main part of business processes can be transferred to digital form. The use of digital marketing allows you to solve a number of important tasks in times of crisis, in particular: ensuring security, automation, communication, development, monitoring of the company's activities. A comparison of different digital marketing methods showed that in times of crisis, it is appropriate to use those tools that have a short-term effect, do not require a significant expenditure of resources and can be implemented in a short period of time. These include contextual advertising, social network marketing, and e-mail marketing. Scientific novelty is formed by the definition of special methods of digital marketing, appropriate for enterprises in crisis conditions. The practical significance of the research lies in the possibility of using its results in the process of building strategic and tactical plans for the development of the enterprise.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИХ ІГОР У СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ(ТОВ «Щедра садиба плюс», 2016-07-01) Хлєбнікова, Т. М.Мета статті − висвітлення досвіду використання рольових ігор в процесі підготовки фахівців освітнього рівня «магістр» зі спеціальності «Менеджмент» («Менеджмент і адміністрування»). Головною метою навчальних ігор є формування в майбутніх фахівців уміння поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю. Також вказується на те, що гра, на відміну від традиційних методів навчання, не лише передає певний обсяг знань, але насамперед розвиває здатність аналізувати, синтезувати та використовувати отриману інформацію. Рольова гра − це один із методів активного навчання, який використовує рольову структуру проведення заняття, метою якого є забезпечення всебічного і глибокого аналізу тієї чи іншої проблеми. Використання ділових ігор дозволяє вирішувати різноманітні задачі, вона є формою навчання і одночасно наповнена певним змістом. Ділова гра сприяє формуванню критичності мислення, виводить його з рамок набору умінь і навичок в особистісну сферу. Цель статьи − освещение опыта использования ролевых игр в процессе подготовки специалистов образовательного уровня «магистр» по специальности «Менеджмент» («Менеджмент и администрирование»). Главной целью учебных игр является формирование у будущих специалистов умение сочетать теоретические знания с практической деятельностью. Также указывается на то, что игра, в отличие от традиционных методов обучения не только передает определенный объем знаний, но прежде всего развивает способность анализировать, синтезировать и использовать полученную информацию. Ролевая игра − это один из методов активного обучения, который использует ролевую структуру проведения занятия, целью которого является обеспечение всестороннего и глубокого анализа той или иной проблемы. Использование деловых игр позволяет решать разнообразные задачи, она является формой обучения и одновременно наполнена определенным содержанием. Деловая игра способствует формированию критичности мышления, выводит его за рамки набора умений и навыков в личностную сферу. The aim of the paper is to present the experience of a role-play in the process of training the educational level "master" specialty "Management" ("Management and administration"). The main purpose of educational games is the formation of future professionals the ability to combine theoretical knowledge with practical activities. Also pointed out that the game, unlike the traditional methods of teaching not only transmits a certain amount of knowledge, but above all develops the ability to analyze, synthesize and use the information. Role play is one method of active learning that uses role-structure of the training, which aims to provide a comprehensive and in-depth analysis of a particular problem. The use of business games allows to solve various problems, it is a form of learning and at the same time filled with certain content. Business game contributes to the formation of critical thinking, leads him beyond the set of skills in the personal sphere.
- ДокументВикористання інтерактивних методів навчання менеджерів освіти як умова вдосконалення їх інноваційної діяльності(International Science Group, 2021-04-27) Хлєбнікова, Т. М.; Тищенко, Т. І.; Гречаник, О. Є.; .Використання інтерактивних методів і технологій дозволяє формувати такий освітній простір у закладі освіти, що забезпечує вдосконалення інноваційної діяльності керівника закладу освіти, уміння продукувати нові ідеї та регулювати інноваційні процеси. Использование интерактивных методов и технологий позволяет формировать такой образовательное пространство в учебном заведении, что обеспечивает совершенствование инновационной деятельности руководителя учреждения образования, умение продуцировать новые идеи и регулировать инновационные процессы. The use of interactive methods and technologies allows the formation of such an educational space in an educational institution, which ensures the improvement of the innovative activity of the head of the educational institution, the ability to produce new ideas and regulate innovative processes.
- ДокументДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК МЕТОД АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО–ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ(ТОВ «Планета-Принт», 2016-04-20) Хлєбнікова, Т. М.У статті розглянуті питання застосування ділових ігор з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, запропоновані розроблені варіанти дидактичних ігор. В статье рассмотрены вопросы использования деловых игр с целью активизации учебно-познавательной деятельности студентов, предложены разработанные варианты дидактических игр. In this article the metters of usege of business games with the aim of activation of learning and cognitive activity of the students are discussed, designed variations of didactic games are offered.
- ДокументДІАГНОСТИКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-19) Хлєбнікова, Т. М.У статті обґрунтовано аспекти діагностико-технологічного підходу в управлінні освітнім процесом. Визначені особливості діагностики в управлінні якістю освітнього процесу, схарактеризовано її функції та можливості які вона надає в розробці технології подоланні виявлених проблем. The article substantiates aspects of diagnostic-technological approach in educational process management. The peculiarities of diagnostics in the quality management of educational process are determined. Functions of diagnostics and opportunities that it provides in development of technology for identified problems overcoming are characterized.
- ДокументЕФЕКТИВНІСТЬ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВИХ ДІЙ(Мукачівський державний університет, 2023) Хлєбнікова, Т. М.; Темченко, О. В.; Білінська, О. П.Управління персоналом в умовах військових дій є важливою та актуальною темою, оскільки конфлікти та воєнні стани створюють складні умови для підприємств і вимагають ефективного управління персоналом, збереження продуктивності та стабільності. Мета статті – показати перспективи та можливості розвитку системи управління персоналом на базі дослідження нормативно-правових змін у трудових відносинах внаслідок військового стану в Україні. У дослідженні використовуються загальнонаукові та спеціальні методи, такі як аналіз літературних джерел, статистичні дані, експертні оцінки. Вони дозволяють провести комплексний аналіз ефективності системи управління персоналом у воєнних умовах. Дослідження дозволило виявити основні проблеми управління персоналом в умовах військових дій, такі як обмеження свободи дій та рішень, надзвичайні обставини та нестабільність політично-економічної ситуації. Показано, що управління персоналом в умовах воєнного стану є складним завданням, проте воно також відкриває перспективи та можливості для розвитку організацій. Важливо активно використовувати гнучкість, перепідготовку та комунікацію для забезпечення успішного функціонування в непередбачуваних умовах. Аналіз нормативно-правового законодавства показав зміни в таких аспектах як укладання трудових договорів, випробувальні терміни, умови праці, формування робочого часу відпочинку, відпусток, роботи вночі та в небезпечних умовах, виплата заробітної плати, розірвання та припинення дії трудового договору. Результати дослідження мають важливе практичне значення для підприємств, які операційно діють в умовах військових дій. Human resource management in the context of military operations is an important and relevant topic, since conflicts and martial law create difficult conditions for enterprises and require effective human resource management, productivity and stability. The purpose of the article is to show the prospects and possibilities for the development of the personnel management system based on the study of regulatory and legal changes in labor relations as a result of martial law in Ukraine. The study uses general scientific and special methods, such as analysis of literature sources, statistical data, and expert assessments. They allow for a comprehensive analysis of the effectiveness of the human resources management system in martial law. The economic crisis and war can become a trigger for an effective review of the personnel management system, the selection of effective employees and cost optimization. The main prospects and possibilities of effective personnel management are: the possibility of flexible management of the recruitment of employees, opportunities for retraining, mobility and adaptability, ensuring psychological support and a sense of security of employees, development of leadership, expansion of the network of partners. Companies that are able to adapt to new conditions, conduct effective personnel management and quickly respond to changes, have more chances to cope with the challenges of martial law and ensure the stability of their activities. The study has identified the main problems of personnel management in the context of military operations, such as restrictions on freedom of action and decision-making, emergency circumstances and instability of the political and economic situation. It is shown that human resource management under martial law is a complex task, but it also opens up prospects and opportunities for the development of organizations. It is important to actively use flexibility, retraining and communication to ensure successful functioning in unpredictable conditions. The analysis of regulatory and legal legislation has shown changes in the conclusion of employment contracts, probationary periods, working conditions, the formation of working hours for rest, vacations, night work and dangerous conditions, payment of wages, and termination and suspension of employment contracts. The results of the study have important practical implications for enterprises operating in the context of military operations.
- ДокументМетодичні рекомендації для вступників другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 073 «Менеджмент»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Темченко, О. В.; Хлєбнікова, Т. М.; Мармаза, О. І.; Гречаник, О. Є.Це видання допоможе абітурієнтам підготуватися до складання фахового вступного випробування зі спеціальності 073 «Менеджмент». Подано програму вступного випробування, у якій зазначено знання й уміння, що мають продемонструвати абітурієнти, зміст тем, процедуру вступного випробування, критерії оцінювання. Науково-педагогічними працівниками підготовлено орієнтовні відповіді на питання екзаменаційних білетів. This publication will help applicants to prepare for the professional entrance examination in the specialty 073 "Management". The program of entrance test, which indicates the knowledge and skills that should to be demonstrated by applicants, the content of the topics, the procedure of the entrance test, evaluation criteria. Scientific and pedagogical workers have prepared approximate answers to the questions of the examination tickets.
- ДокументМетодологічні основи внутрішнього аудиту в навчальних закладах(ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами», 2020-01-30) Григораш, В. В.; Хлєбнікова, Т. М.Заклади загальної середньої освіти потребують сучасної моделі внутрішнього аудиту. Необхідно розробляння та створення центрів аудиту якості освіти (шкільної системи управління якістю освіти тощо), які мають бути забезпечені необхідним методичним матеріалом, інструментарієм для проведення дослідження якості освітньої діяльності й якості освіти учнів. Потребує вирішення проблема навчання керівників закладів освіти технології внутрішнього аудиту освітньої діяльності. Учреждения общего среднего образования требуют современной модели внутреннего аудита. Необходимы разработка и создание центров аудита качества образования (школьной системы управления качеством образования и т.д.), которые должны быть обеспечены необходимым методическим материалом, инструментарием для проведения исследования качества образовательной деятельности и качества образования учащихся. Требует решения проблема обучения руководителей учебных заведений технологии внутреннего аудита образовательной деятельности. General secondary education institutions need a modern model of internal audit. It is necessary to develop and create centers for auditing the quality of education (school quality management system, etc.), which should be provided with the necessary methodological material, tools for research on the quality of educational activities and the quality of education of students. The problem of training the heads of educational institutions in the technology of internal audit of educational activities needs to be solved.
- ДокументМОДЕЛЬ І СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТИ В ОСВІТНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ(International Science Group, 2023-06-13) Хлєбнікова, Т. М.; Крохмаль, В. Є.У публікації досліджено управління якістю освіти. Цей процес передбачає планування, організацію, керівництво, контроль функціонування та розвитку основних процесів, що забезпечують подолання ризиків реалізації освітнього кластеру: неготовність (мотиваційна, технологічна, рефлексивна) окремих педагогів до роботи в умовах дистанційного навчання, недосконалий моніторинг розвитку та професійного саморозвитку педагогів у міжатестаційний та міжкурсовий період, неналежне забезпечення навчальної діяльності в умовах дистанційного навчання (цифрова неграмотність педагогів), доступу до мережі Інтернет, недосконалість розробки критеріїв, правил і процедури оцінювання здобувачів освіти та діяльності вчителів та ін. The publication examines the management of educational quality. This process involves planning, organising, managing, controlling the functioning and development of the main processes that ensure overcoming the risks of implementing an educational cluster: the unreadiness (motivational, technological, reflective) of individual teachers to work in distance learning, imperfect monitoring of the development and professional self-development of teachers in the inter-certification and inter-course period, inadequate provision of educational activities in distance learning (digital illiteracy of teachers), access to the Internet, imperfection of the development of criteria, rules and procedures for assessing students and teachers' performance, etc.
- ДокументМоніторинг навчання учнів з низькою успішністю(European Scientific Platform, 2021-06-18) Хлєбнікова, Т. М.; Калашнікова, М. І.Пропонований моніторинг включає комплекс методик, які дозволяють досліджувати проблему та приймати правильне управлінське рішення. Використані методики не забезпечують отримання загальнозначущих наукових результатів, але в разі вмілого використання є надійним помічником керівника закладу освіти, допомагають йому орієнтуватися в освітній ситуації, правильно оцінювати її, приймати управлінське рішення на науковій основі, тобто на основі об’єктивних даних. Предлагаемый мониторинг включает комплекс методик, позволяющих исследовать проблему и принимать правильное управленческое решение. Использованные методики не обеспечивают получения общезначимых научных результатов, но в случае умелого использования являются надежным помощником руководителя учебного заведения, помогают ему ориентироваться в образовательной ситуации, правильно оценивать ее, принимать управленческое решение на научной основе, то есть на основе объективных данных. The proposed monitoring includes a set of techniques to investigate the problem and make the right management decision. The methods used do not provide generally significant scientific results, but in the case of skillful use, they are a reliable assistant to the head of an educational institution, help him navigate the educational situation, correctly assess it, make management decisions on a scientific basis, that is, on the basis of objective data.
- ДокументМОНІТОРИНГ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ(European Scientific Platform, International Centre Corporative Management, 2023-06-09) Хлєбнікова, Т. М.; Карпінська, К. В.У статті схарактеризовано основні компоненти педагогічної діяльності. Обгрунтовано сутність моніторингу й розглянуто моніторингову діяльність як складову педагогічної діяльності та виокремлено її сукупні ознаки. Визначено фактори та критерії кваліметричної моделі оцінки якості моніторингової діяльності вчителя. The article describes the main components of pedagogical activity. The essence of monitoring is substantiated and monitoring activity is considered as a as a component of pedagogical activity and its aggregate features are highlighted. The factors and criteria of the qualimetric model for assessing the quality of teacher's monitoring activity are determined.
- ДокументОрганізаційно-педагогічні умови застосування дистанційного навчання в процесі підготовки магістрів із менеджменту(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Хлєбнікова, Т. М.Автором розглянуто організаційно-педагогічні умови, що впливають на якість дистанційного навчання в установі вищої освіти. Автором рассмотрены организационно-педагогические условия, влияющие на качество дистанционного обучения в учреждении высшего образования. The author considers the organizational and pedagogical conditions that affect the quality of distance learning in higher education.
- ДокументОрганізація навчання в умовах післядипломної освіти на засадах особистісно зорієнтованого підходу(Українська інженерно-педагогічна академія, 2020) Хлєбнікова, Т. М.; Григораш, В. ВСистемоутворюючою якістю особистості є суб'єктність, тому організація особистісно зорієнтованого навчання має будуватися на основі індивідуальної освітньої програми, яка враховує соціально-педагогічний досвід особистості в процесі навчання і сприяє реалізації рівневої стратегії, диференціації та індивідуалізації, що забезпечує ефективність у виборі змісту, методів і форм навчання. Системообразующим качеством личности является субъектность, поэтому организация личностно ориентированного обучения должна строиться на основе индивидуальной образовательной программы, которая учитывает социально-педагогический опыт личности в процессе обучения и способствует реализации уровневой стратегии, дифференциации и индивидуализации, обеспечивает эффективность в выборе содержания, методов и форм обучения. The system-forming quality of the personality is subjectivity, therefore, the organization of personality-oriented learning should be based on an individual educational program, which takes into account the socio-pedagogical experience of the individual in the learning process and contributes to the implementation of the level strategy, differentiation and individualization, ensures efficiency in the choice of content, methods and forms of education.
- ДокументОрганізація особистісно зорієнтованого навчання в системі післядипломної освіти(ТОВ "Видавнича група "Основа"", 2019) Хлєбнікова, Т. М.У монографії представлено науково-теоретичні та практичні засади особистісно зорієнтованого навчання в системі післядипломної педагогічної освіти. Видання буде корисним для викладачів і студентів системи післядипломної педагогічної освіти, керівників закладів загальної середньої освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти. В монографии представлены научно-теоретические и практические основы личностно-ориентированного обучения в системе последипломного педагогического образования. Издание будет полезно для преподавателей и студентов системы последипломного педагогического образования, руководителей учреждений общего среднего образования, научно-педагогических работников высших учебных заведений. The monograph presents the scientific, theoretical and practical foundations of personality-oriented education in the system of postgraduate teacher education. The publication will be useful for teachers and students of the system of postgraduate teacher education, heads of institutions of general secondary education, scientific and pedagogical workers of higher educational institutions.
- ДокументОсобистісно зорієнтований підхід до підвищення кваліфікації педагога(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковороди, 2020) Хлєбнікова, Т. М.Формування особистості професіонала за своєю сутністю і змістом є процесом набуття історичного, професійного досвіду, досвіду поведінки і життєдіяльності, а його результативність співвідноситься з рівнем компетентності. Формирования личности профессионала по своей сути и содержанию является процессом приобретения исторического, профессионального опыта, опыта поведения и жизнедеятельности, а его результативность соотносится с уровнем компетентности. The formation of the personality of a professional in its essence and content is the process of acquiring historical, professional experience, experience of behavior and life, and its effectiveness is correlated with the level of competence.
- ДокументОсобливості управління адаптивною школою повного дня(European Scientific Platform, 2021-06-18) Хлєбнікова, Т. М.; Кошман, А. С.Адміністрація адаптивної школи повного дня ставить перед собою такі завдання: забезпечення якісного навчання в межах державних освітніх стандартів; формування зон розвитку школи (дослідницька робота, оволодіння новими педагогічними технологіями, освоєння нових експериментальних програм та ін.); залучення до управління школою батьків, перехід батьків з позиції клієнта в позицію партнера. Администрация адаптивной школы полного дня ставит перед собой следующие задачи: обеспечение качественного обучения в рамках государственных образовательных стандартов; формирования зон развития школы (исследовательская работа, овладение новыми педагогическими технологиями, освоение новых экспериментальных программ и др.) привлечение к управлению школой родителей, переход родителей с позиции клиента в позицию партнера. The administration of a full-time adaptive school sets itself the following tasks: to provide quality education within the framework of state educational standards; formation of school development zones (research work, mastering new pedagogical technologies, mastering new experimental programs, etc.); involvement of parents in school management, transfer of parents from a client's position to a partner's position.
- ДокументОсобливості управління закладом освіти на основі особистісно зорієнтованого підходу(International Science Group (isg-konf.com), 2021-06-15) Хлєбнікова, Т. М.; Стрельченко, К. В.Особистісно зорієнтований підхід в управлінні закладом освіти, це спрямованість управлінської діяльності, яка передбачає забезпечення і підтримку процесу особистісно-професійного саморозвитку педагога через самоактуалізацію, становлення суб’єктності, формування професійно-педагогічної компетентності на основі особистісних потреб. Личностно-ориентированный подход в управлении учебным заведением, это направленность управленческой деятельности, которая предусматривает обеспечение и поддержание процесса личностно-профессионального саморазвития педагога через самоактуализацию, становление субъектности, формирование профессионально-педагогической компетентности на основе личностных потребностей. A personality-oriented approach in the management of an educational institution is the direction of management activity, which provides for and maintenance of the process of personal and professional self-development of a teacher through self-actualization, the formation of subjectivity, the formation of professional and pedagogical competence based on personal needs.
- ДокументПоложення та програма виробничої практики (стажування)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016) Мармаза, О. І.; Гречаник, О. Є.; Хлєбнікова, Т. М.Навчально-методичний посібник для слухачів зі спеціальності 073 «Менеджмент» («Менеджмент і адміністрування», «Управління навчальним закладом») містить матеріали для забезпечення виробничої практики, а саме : Положення про стажування, Програму стажування, вимоги та зразки оформлення звітних матеріалів, орієнтовні завдання практики з різних напрямів управлінської підготовки та допоміжні матеріали щодо їхнього виконання. Учебно-методическое пособие для слушателей по специальности 073 «Менеджмент» («Менеджмент и администрирование», «Управление учебным заведением») содержит материалы для обеспечения производственной практики, а именно : Положение о стажировке, Программу стажировки, требования и образцы оформления отчетных материалов, ориентировочные задачи практики по разным направлениям управленческой подготовки и вспомогательные материалы по их выполнению. The educational and methodical manual for students in the specialty 073 “Management” (“Management and Administration”, “Management of the educational institution”) contains materials for practical training, namely: the Internship Regulations, the Internship Program, the requirements and samples of the reporting materials are approximate tasks of practice in different areas of management training and supporting materials for their implementation.
- ДокументПсихологія управління(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Хлєбнікова, Т. М.Це видання допоможе здобувачам освіти, майбутнім магістрам, опанувати дисципліну «Психологія управління». Наведено силабус навчальної дисципліни «Психологія управління», матеріали курсу в схемах і таблицях, методичні рекомендації щодо підготовки до семінарських і практичних занять, алгоритм підготовки доповіді (виступу) до семінарського (практичного) заняття, теми практичних занять, тести для самоконтролю, питання до іспиту з навчальної дисципліни «Психологія управління», глосарій (Короткий словник базових термінів). This edition will help students, future masters, to master the discipline "Management Psychology". The syllabus of the educational discipline "Management Psychology", course materials in diagrams and tables, methodical recommendations for preparation for seminar and practical classes, algorithm for preparing a report (speech) for a seminar (practical) class, topics of practical classes, tests for self-control, exam questions are given from the academic discipline "Management Psychology", glossary (Short dictionary of basic terms).
- ДокументРеалізація особистісно зорієнтованого навчання в процесі підготовки менеджерів освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Хлєбнікова, Т. М.В статті розглянута тема реалізації особистісно зорієнтованого навчання в процесі підготовки менеджерів освіти. Процес оволодіння знаннями має бути спеціально спрямований на розкриття внутрішнього потенціалу людини, розвитку його особистості, що забезпечується використанням диференційованих форм і методів навчання студентів з урахуванням характеристик пізнавальної, емоційної і вольової сфер. Іншими словами, він повинен перетворитися на особистісно зорієнтований. В статье рассмотрена тема реализации личностно-ориентированного обучения в процессе подготовки менеджеров образования. Процесс овладения знаниями должно быть специально направлен на раскрытие внутреннего потенциала человека, развития его личности, что обеспечивается использованием дифференцированных форм и методов обучения студентов с учетом характеристик познавательной, эмоциональной и волевой сфер. Иными словами, он должен превратиться в личностно ориентированный. The article considers the introduction of personality-oriented learning in the training of education managers. The process of acquiring knowledge should be specifically aimed at revealing the inner potential of man, the development of his personality, which is ensured by the use of differentiated forms and methods of teaching students. In other words, he must become personality-oriented.