Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки за Дата випуску
Зараз показано 1 - 20 з 648
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗНЗ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2008) Костіна, В. В.; Мельник, Ю. Б.; Микитюк, С. О.; Яресько, К. В.У посібнику наведено робочу програму активної соціально-педагогічної практики в загальноосвітніх навчальних закладах, яка є компонентом підготовки студентів вищих навчальних закладів педагогічного фаху зі спеціальності „соціальна педагогіка”, розкрито способи оволодіння професійними функціями соціального педагога спрямовані на розвиток компетентності студентів. Ця практика виступає важливою умовою формування майбутнього професіоналізму. Рекомендовано для студентів і викладачів вищих навчальних закладів. В пособии освещена рабочая программа активной социально-педагогической практики в общеобразовательных учебных заведениях, которая является компонентом подготовки студентов высших учебных заведений педагогического профиля по специальности "социальная педагогика", раскрыты способы овладения профессиональными функциями социального педагога, направленными на развитие компетентности студентов. Эта практика выступает важным условием формирования будущего профессионализма. Рекомендовано для студентов и преподавателей высших учебных заведений. The manual contains a working program of active socio-pedagogical practice in secondary schools, which is a component of training students of pedagogical specialties in the specialty "social pedagogy", reveals ways to master the professional functions of a social pedagogue aimed at developing student competence. This practice is an important condition for the formation of future professionalism. Recommended for students and teachers of higher education institutions.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2010) Костіна, В. В.; Мельник, Ю. Б.; Микитюк, С. О.; Могилка, О. П.; Яресько, К. В.У посібнику наведено робочі програми в соціальних інститутах (ЗНЗ, соціальних службах та ін.), які є компонентом підготовки студентів 5 курсу вищих навчальних закладів педагогічного фаху зі спеціальності "соціальна педагогіка", розкрито способи оволодіння професійними функціями соціального педагога, наведено методичний інструментарій тощо. Ця практика виступає важливою умовою формування майбутнього професіоналізму соціального педагога. В пособии даны рабочие программы для социальных институтов (школ, социальных служб и др.), которые являются компонентами подготовки студентов 5 курса высших учебных заведений педагогического профиля по специальности "социальная педагогика", раскрыто способы овладения профессиональными функциями социального педагога, подан методический инструментарий и т. п. Эта практика выступает важным условием формирования будущего профессионализма социального педагога. The manual contains work programs in social institutes (CEE, social services, etc.), which are a component of training 5th year students of higher educational institutions in the specialty "social pedagogy", reveals ways to master the professional functions of a social pedagogue, methodological tools and more. This practice is an important condition for the formation of future professionalism of the social educator.
- ДокументФормування творчої особистості як умова збереження психічного здоров’я дітей, позбавлених батьківського піклування(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2011-04-07) Кабусь, Н. Д.У даній статті автором розглянуто формування творчої особистості як умова збереження психічного здоров’я дітей, позбавлених батьківського піклування. Творча діяльність перебудовує свідомість дитини – всиляє оптимізм й дозволяє відчути власну значущість і цінність, що сприяє психологічній реабілітації особистості, розкриттю її суб’єктного потенціалу, стимулює до пошуку внутрішньої цілісності, нових можливостей саморозвитку й самореалізації. В данной статье автором рассмотрено формирование творческой личности как условие сохранения психического здоровья детей, лишенных родительской опеки. Творческая деятельность перестраивает сознание ребенка – усиливает оптимизм и позволяет почувствовать свою значимость и ценность, что способствует психологической реабилитации личности, раскрытию ее субъектного потенциала, стимулирует поиск внутренней целостности, новых возможностей саморазвития и самореализации. In this article the author considers the formation of a creative personality as a condition for preserving the mental health of children deprived of parental care. Creative activity restructures a child's consciousness - it strengthens optimism and allows them to feel their significance and value, which contributes to psychological rehabilitation of the personality, disclosure of its subjective potential, stimulates the search for inner integrity, new opportunities for self-development and self-realization. I
- ДокументФормування позитивного мислення як засіб збереження психічного здоров’я дітей підліткового віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2011-04-07) Бабаш, А. Р.У даній статті автором розглянуто формування позитивного мислення як засіб збереження психічного здоров’я дітей підліткового віку. Позитивне мислення є очікуванням щастя, радості, здоров’я, успішного завершення будь-якої ситуації та прийнятих рішень. Використання засобів формування позитивного мислення в підлітковому середовищі сприятиме зміцненню психічного, духовного здоров’я й позитивній соціалізації особистості в цілому. В данной статье автором рассмотрено формирование положительного мышления как способ сохранения психического здоровья детей подросткового возраста. Позитивное мышление есть ожидание счастья, радости, здоровья, успешного завершения любой ситуации и принятых решений. Использование средств формирования позитивного мышления в подростковой среде будет способствовать укреплению психического, духовного здоровья и социализации личности в целом. In this article the author considers the formation of positive thinking as a way to preserve mental health of adolescent children. Positive thinking is an expectation of happiness, joy, health, successful completion of any situation and decisions made. The use of means of forming positive thinking in adolescence will promote mental and spiritual health and socialization of the individual in general.
- ДокументТехнологія роботи соціального педагога з соціального виховання дитини в умовах однодітної сім’ї(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Котляр, С. О.Обгрунтована технологія роботи соціального педагога з соціального виховання дитини в умовах однодітної сім’ї. Обоснована технология работы социального педагога по социальному воспитанию ребёнка в условиях однодетной семьи.
- ДокументПроблема профілактики наркоманії серед підлітків в загальних навчальних закладах(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Рузайкіна, В. В.Обгрунтована проблема профілактики наркоманії серед підлітків в загальних навчальних закладах. Обоснована проблема профилактики наркомании среди подростков в общеобразовательных учебных заведениях.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з формування патріотичної спрямованості підлітків з використанням засобів соціальної реклами(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Петриця, М. М.Обгрунтована соціально-педагогічна діяльність з формування патріотичної спрямованості підлітків з використанням засобів соціальної реклами. Обоснована социально-педагогическая деятельность по формированию патриотической направленности подростков с использованием средств социальной рекламы.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з трудового виховання дітей засобами ігрової діяльності в умовах дошкільного навчального закладу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Чумак, Я. В.Обгрунтована соціально-педагогічна діяльність з трудового виховання дітей засобами ігрової діяльності. Обоснована социально-педагогическая деятельность по трудовому воспитанию детей средствами игровой деятельности.
- ДокументФактори, що впливають на вживання алкоголю у підлітковому віці(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Каруник, В. Є.Визначені фактори, що впливають на вживання алкоголю у підлітковому віці. Определены факторы, влияющие на употребление алкоголя в подростковом возрасте.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з адаптації першокласника до умов школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Сидоренко, О. А.Розкрита соціально-педагогічна діяльність з адаптації першокласника до умов школи. Раскрыта социально-педагогическая деятельность по адаптации первоклассника к условиям школы.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з адаптації дитини молодшого дошкільного віку до дитячого садка з використанням засобів етнопедагогіки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Ситникова, Д. С.Обгрунтована соціально-педагогічна діяльність з адаптації дитини молодшого дошкільного віку. Визначені засоби етнопедагогіки. Обоснована социально-педагогическая деятельность по адаптации ребенка младшего дошкольного возраста. Определены средства этнопедагогики.
- ДокументПрограма соціально-педагогічної діяльності з профілактики делінквентної поведінки старших підлітків(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Кузуб, Д. О.Обгрунтована програма соціально-педагогічної діяльності з профілактики делінквентної поведінки старших підлітків. Обоснована программа социально-педагогической деятельности по профилактике делинквентного поведения старших подростков.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з морального виховання молодших школярів у знз(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Петрушина, Я. О.Визначена соціально-педагогічна діяльність з морального виховання молодших школярів у ЗНЗ. Определена социально-педагогическая деятельность по нравственному воспитанию младших школьников в ОУЗ.
- ДокументСоціально–педагогічна діяльність з соціального виховання молодших школярів засобами казки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Соскова, А. М.Обгрунтована соціально-педагогічна діяльність з соціального виховання молодших школярів засобами казки. Обоснована социально-педагогическая деятельность по социальному воспитанию младших школьников средствами сказки.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність із соціальної реабілітації дітей сиріт у дитячому будинку сімейного типу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Ніколаєнко, З. П.Обгрунтована соціальна реабілітація дітей сиріт у дитячому будинку сімейного типу. Обоснована социальная реабилитация детей-сирот в детском доме семейного типа.
- ДокументТеоретичні питання профорієнтаційної роботи зі старшокласниками в загальноосвітніх навчальних закладах(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Козіс, Я. М.Обгрунтовані теоретичні питання профорієнтаційної роботи зі старшокласниками в загальноосвітніх навчальних закладах. Обоснованы теоретические вопросы профориентационной работы со старшеклассниками в общеобразовательных учебных заведениях.
- ДокументСоціально-педагогічна технологія з формування сімейних цінностей у дітей у дошкільному навчальному закладі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Займидорога, О. О.Визначені сімейні цінності у дітей у дошкільному навчальному закладі. Определены семейные ценности у детей в дошкольном учебном заведении.
- ДокументТехнологія роботи соціального педагога з соціального виховання молодших школярів з використанням творчої спадщини В. О. Сухомлинського(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Радченко, Ю. В.Обгрунтована технологія роботи соціального педагога з соціального виховання молодших школярів з використанням творчої спадщини В. О. Сухомлинського. Обоснована технология работы социального педагога по социальному воспитанию младших школьников с использованием творческого наследия В. О. Сухомлинського.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з адаптації дошкільників до умов дитячого садка валеологічними засобами(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Лєпьошкіна, В. С.Обгрунтовано соціально-педагогіну діяльність з адаптації дошкільників валеологічними засобами. Обосновано социально-педагогическую деятельность по адаптации дошкольников валеологическими средствами.
- ДокументТехнологія соціально-педагогічної діяльності з адаптації студентів до умов навчання у вищому навчальному закладі засобами дозвілля(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Трофимець, О. С.Визначена та обґрунтована технологія соціально-педагогічної діяльності з адаптації студентів до умов навчання у вищому навчальному закладі засобами дозвілля. Определена и обоснована технология социально-педагогической деятельности по адаптации студентов к условиям обучения в высшем учебном заведении средствами досуга.