Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки за Дата випуску
Зараз показано 1 - 20 з 579
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗНЗ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2008) Костіна, В. В.; Мельник, Ю. Б.; Микитюк, С. О.; Яресько, К. В.У посібнику наведено робочу програму активної соціально-педагогічної практики в загальноосвітніх навчальних закладах, яка є компонентом підготовки студентів вищих навчальних закладів педагогічного фаху зі спеціальності „соціальна педагогіка”, розкрито способи оволодіння професійними функціями соціального педагога спрямовані на розвиток компетентності студентів. Ця практика виступає важливою умовою формування майбутнього професіоналізму. Рекомендовано для студентів і викладачів вищих навчальних закладів. В пособии освещена рабочая программа активной социально-педагогической практики в общеобразовательных учебных заведениях, которая является компонентом подготовки студентов высших учебных заведений педагогического профиля по специальности "социальная педагогика", раскрыты способы овладения профессиональными функциями социального педагога, направленными на развитие компетентности студентов. Эта практика выступает важным условием формирования будущего профессионализма. Рекомендовано для студентов и преподавателей высших учебных заведений. The manual contains a working program of active socio-pedagogical practice in secondary schools, which is a component of training students of pedagogical specialties in the specialty "social pedagogy", reveals ways to master the professional functions of a social pedagogue aimed at developing student competence. This practice is an important condition for the formation of future professionalism. Recommended for students and teachers of higher education institutions.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2010) Костіна, В. В.; Мельник, Ю. Б.; Микитюк, С. О.; Могилка, О. П.; Яресько, К. В.У посібнику наведено робочі програми в соціальних інститутах (ЗНЗ, соціальних службах та ін.), які є компонентом підготовки студентів 5 курсу вищих навчальних закладів педагогічного фаху зі спеціальності "соціальна педагогіка", розкрито способи оволодіння професійними функціями соціального педагога, наведено методичний інструментарій тощо. Ця практика виступає важливою умовою формування майбутнього професіоналізму соціального педагога. В пособии даны рабочие программы для социальных институтов (школ, социальных служб и др.), которые являются компонентами подготовки студентов 5 курса высших учебных заведений педагогического профиля по специальности "социальная педагогика", раскрыто способы овладения профессиональными функциями социального педагога, подан методический инструментарий и т. п. Эта практика выступает важным условием формирования будущего профессионализма социального педагога. The manual contains work programs in social institutes (CEE, social services, etc.), which are a component of training 5th year students of higher educational institutions in the specialty "social pedagogy", reveals ways to master the professional functions of a social pedagogue, methodological tools and more. This practice is an important condition for the formation of future professionalism of the social educator.
- ДокументФормування творчої особистості як умова збереження психічного здоров’я дітей, позбавлених батьківського піклування(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2011-04-07) Кабусь, Н. Д.У даній статті автором розглянуто формування творчої особистості як умова збереження психічного здоров’я дітей, позбавлених батьківського піклування. Творча діяльність перебудовує свідомість дитини – всиляє оптимізм й дозволяє відчути власну значущість і цінність, що сприяє психологічній реабілітації особистості, розкриттю її суб’єктного потенціалу, стимулює до пошуку внутрішньої цілісності, нових можливостей саморозвитку й самореалізації. В данной статье автором рассмотрено формирование творческой личности как условие сохранения психического здоровья детей, лишенных родительской опеки. Творческая деятельность перестраивает сознание ребенка – усиливает оптимизм и позволяет почувствовать свою значимость и ценность, что способствует психологической реабилитации личности, раскрытию ее субъектного потенциала, стимулирует поиск внутренней целостности, новых возможностей саморазвития и самореализации. In this article the author considers the formation of a creative personality as a condition for preserving the mental health of children deprived of parental care. Creative activity restructures a child's consciousness - it strengthens optimism and allows them to feel their significance and value, which contributes to psychological rehabilitation of the personality, disclosure of its subjective potential, stimulates the search for inner integrity, new opportunities for self-development and self-realization. I
- ДокументФормування позитивного мислення як засіб збереження психічного здоров’я дітей підліткового віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2011-04-07) Бабаш, А. Р.У даній статті автором розглянуто формування позитивного мислення як засіб збереження психічного здоров’я дітей підліткового віку. Позитивне мислення є очікуванням щастя, радості, здоров’я, успішного завершення будь-якої ситуації та прийнятих рішень. Використання засобів формування позитивного мислення в підлітковому середовищі сприятиме зміцненню психічного, духовного здоров’я й позитивній соціалізації особистості в цілому. В данной статье автором рассмотрено формирование положительного мышления как способ сохранения психического здоровья детей подросткового возраста. Позитивное мышление есть ожидание счастья, радости, здоровья, успешного завершения любой ситуации и принятых решений. Использование средств формирования позитивного мышления в подростковой среде будет способствовать укреплению психического, духовного здоровья и социализации личности в целом. In this article the author considers the formation of positive thinking as a way to preserve mental health of adolescent children. Positive thinking is an expectation of happiness, joy, health, successful completion of any situation and decisions made. The use of means of forming positive thinking in adolescence will promote mental and spiritual health and socialization of the individual in general.
- ДокументФормування соціальної компетентності дошкільника через сюжетно – рольову гру в умовах дитячого садка(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Дудник, Т. В.Проаналізовано формування соціальної компетентності дошкільника. Обгрунтовано сюжетно-рольову гру в умовах дитячого садка. Проанализировано формирование социальной компетентности дошкольника. Обоснованно сюжетно-ролевую игру в условиях детского сада.
- ДокументПідготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики конфліктності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Репна, В. С.Обгрунтована підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики конфліктності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах. Обоснована подготовка будущих социальных педагогов к профилактике конфликтности учащихся в общеобразовательных учебных заведениях.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з профілактики правопорушень підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Сурова, Ю. В.Обгрунтована соціально-педагогічна діяльність з профілактики правопорушень підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі. Обоснована социально-педагогическая деятельность по профилактике правонарушений подростков в общеобразовательном учебном заведении.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з трудового виховання дітей засобами ігрової діяльності в умовах дошкільного навчального закладу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Чумак, Я. В.Обгрунтована соціально-педагогічна діяльність з трудового виховання дітей засобами ігрової діяльності. Обоснована социально-педагогическая деятельность по трудовому воспитанию детей средствами игровой деятельности.
- ДокументПроблема профілактики тривожності у дітей молодшого шкільного віку в загальноосвітньому навчальному закладі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Семененко, О. В.Обгрунтована проблема профілактики тривожності у дітей молодшого шкільного віку в загальноосвітньому навчальному закладі. Обоснована проблема профилактики тревожности у детей младшего школьного возраста в учебном заведении.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність із соціальної реабілітації дітей сиріт у дитячому будинку сімейного типу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Ніколаєнко, З. П.Обгрунтована соціальна реабілітація дітей сиріт у дитячому будинку сімейного типу. Обоснована социальная реабилитация детей-сирот в детском доме семейного типа.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з формування патріотичної спрямованості підлітків з використанням засобів соціальної реклами(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Петриця, М. М.Обгрунтована соціально-педагогічна діяльність з формування патріотичної спрямованості підлітків з використанням засобів соціальної реклами. Обоснована социально-педагогическая деятельность по формированию патриотической направленности подростков с использованием средств социальной рекламы.
- ДокументТехнологія роботи соціального педагога з соціального виховання дитини в умовах однодітної сім’ї(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Котляр, С. О.Обгрунтована технологія роботи соціального педагога з соціального виховання дитини в умовах однодітної сім’ї. Обоснована технология работы социального педагога по социальному воспитанию ребёнка в условиях однодетной семьи.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з адаптації дітей-сиріт молодшого шкільного віку у центрі соціально-психологічної реабілітації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Окань, О. М.Обгрунтована соціально-педагогічна діяльність з адаптації дітей-сиріт молодшого шкільного віку у центрі соціально-психологічної реабілітації. Обоснована социально-педагогическая деятельность по адаптации детей-сирот младшего школьного возраста в центре социально-психологической реабилитации.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з профілактики тютюнопаління серед підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Панченко, О. А.Визначена соціально-педагогічна діяльність з профілактики тютюнопаління серед підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Определена социально-педагогическая деятельность по профилактике табакокурения среди подростков в условиях общеобразовательного учебного заведения.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з профілактики проявів агресії у підлітків з багатодітної сім'ї(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Задонська, Ю. І.Визначена соціально-педагогічна діяльність з профілактики проявів агресії у підлітків з багатодітної сім'ї. Определена социально-педагогическая деятельность по профилактике проявлений агрессии у подростков из многодетной семьи.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з профілактики тютюнопаління старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Ніколаєнко, Ю. Г.Обгрунтована соціально-педагогічна діяльність з профілактики тютюнопаління старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі. Обоснована социально-педагогическая деятельность по профилактике табакокурения старшеклассников в общеобразовательном учебном заведении.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з профілактики наркоманії серед старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Баклушина, О. В.Розглянута соціально-педагогічна діяльність з профілактики наркоманії серед старшокласників. Рассмотрена социально-педагогическая деятельность по профилактике наркомании среди старшеклассников.
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з профілактики проявів агресивної поведінки дітей молодшого шкільного віку в загальноосвітньому навчальному закладі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Тяпкіна, Ю. О.Обгрунтована соціально-педагогічна діяльність з профілактики проявів агресивної поведінки дітей молодшого шкільного віку в загальноосвітньому навчальному закладі. Обоснована социально-педагогическая деятельность по профилактике проявлений агрессивного поведения детей младшего школьного возраста в учебном заведении.
- ДокументТехнологія соціально-педагогічної діяльності вихователя з соціалізації молодших школярів з використанням літературних засобів у центрі соціально-психологічної реабілітації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Папій, О. С.Обумовлена технологія соціально-педагогічної діяльності вихователя з соціалізації молодших школярів з використанням літературних засобів у центрі соціально-психологічної реабілітації. Обусловлена технология социально-педагогической деятельности воспитателя по социализации младших школьников с использованием литературных средств в центре социально-психологической реабилитации.
- ДокументТехнологія роботи соціального педагога з формування соціальної активності дітей старшого шкільного віку з обмеженими можливостями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Казьоннова, К. М.Розроблена технологія роботи соціального педагога з формування соціальної активності дітей старшого шкільного віку з обмеженими можливостями. Разработана технология работы социального педагога по формированию социальной активности детей старшего школьного возраста с ограниченными возможностями.