Бібліографічні покажчики
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Бібліографічні покажчики за Дата випуску
Зараз показано 1 - 20 з 47
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФізкультура як спосіб життя : здоров’язбережувальні технології в освітньому середовищі(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2016)Сьогодні ні для кого не є секретом, що стан здоров’я українських дітей і підлітків, яке є найвищою соціальною цінністю, та рівень їхньої фізичної підготовленості не тільки залишають бажати кращого, але й засвідчують існування тривожних тенденцій у соціально-демографічній сфері суспільного життя, що починають становити реальну загрозу збереженню генофонду української нації. Сутність здоров’язберігаючих та здоров’яформуючих технологій постає в комплексній оцінці умов виховання і навчання, які дозволяють зберігати наявний стан учнів та студентів, формувати більш високий рівень їхнього здоров’я, навичок здорового способу життя, здійснювати моніторинг показників індивідуального розвитку, прогнозувати можливі зміни здоров’я і проводити відповідні психолого-педагогічні, корегувальні, реабілітаційні заходи з метою забезпечення успішності навчальної діяльності та її мінімальної фізіологічної “вартості”, поліпшення якості життя суб’єктів освітнього середовища. Враховуючи актуальність теми, довідково-бібліографічний відділ бібліотеки ХНПУ імені Г. С. Сковороди підготував до друку рекомендаційний бібліографічний покажчик «Фізкультура як спосіб життя: здоров’язбережувальні технології в освітньому середовищі». Сегодня ни для кого не секрет, что состояние здоровья украинских детей и подростков, которое является высшей социальной ценностью, и уровень их физической подготовленности не только оставляют желать лучшего, но и свидетельствуют о существовании тревожных тенденций в социально-демографической сфере общественной жизни, что начинает представлять реальную угрозу сохранению генофонда украинской нации. Сущность здоровьесберегающих и здоровьеформирующих технологий предстает в комплексной оценке условий воспитания и обучения, которые позволяют сохранять существующее положение учащихся и студентов, формировать более высокий уровень их здоровья, навыков здорового образа жизни, осуществлять мониторинг показателей индивидуального развития, прогнозировать возможные изменения здоровья и проводить соответствующие психолого-педагогические, корректирующие, реабилитационные мероприятия с целью обеспечения успешности учебной деятельности и ее минимальной физиологической «стоимости», улучшение качества жизни субъектов образовательной среды. Учитывая актуальность темы, справочно-библиографический отдел библиотеки ХНПУ имени Г. С. Сковороды подготовил к печати рекомендательный библиографический указатель «Физкультура как образ жизни: здоровьесберегательные технологии в образовательной среде». Today, it's no secret to anyone that the health of Ukrainian children and adolescents, which is the highest social value, and their level of physical fitness not only leave much to be desired, but also testify to the existence of alarming trends in the socio-demographic area of public life that begin to pose a real threat to the preservation of the gene pool of the Ukrainian nation. The essence of healthcare and healthforming technologies is presented in a comprehensive assessment of the conditions of education and training that allow maintaining the current state of students and students, to form a higher level of their health, healthy lifestyle skills, to monitor individual development indicators, to predict possible changes health and conduct appropriate psychological, pedagogical, corrective, rehabilitation measures in order to ensure the success of educational activities and its minimum physiological "value Improving quality of life subjects of the educational environment. Taking into account the relevance of the topic, the reference and bibliographic department of the library of the KNPU named after G.S. Skovoroda has prepared a recommendation bibliographic index "Physical culture as a way of life: health-saving technologies in the educational environment".
- ДокументУкраїна : незалежність, здобута і втрачена. 100-річчя подій Української революції 1917-1921 рр.(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2017)Історія України - це фактично історія національно-визвольної боротьби українського народу за свою державу. Ця боротьба була спрямована на звільнення українського народу з-під іноземного панування та здобуття національної державної незалежності. Українська революція 1917-1921 рр. докорінним чином змінила політичну ситуацію в Україні й вплинула на геополітичні зміни в Європі після Першої світової війни. Сьогодні актуальним убачається ознайомлення громадськості з Українською революцією 1917-1921 рр. як одним із визначних етапів у процесі національного державотворення та із її значенням для розбудови новітньої Української держави. Враховуючи актуальність теми, довідково-бібліографічний відділ бібліотеки ХНПУ імені Г. С. Сковороди підготував до друку рекомендаційний бібліографічний покажчик «Україна : незалежність, здобута і втрачена. 100-річчя подій Української революції 1917-1921 рр.». История Украины - это фактически история национально-освободительной борьбы украинского народа за свое государство. Эта борьба была направлена на освобождение украинского народа от иноземного господства и получения национальной государственной независимости. Украинская революция 1917-1921 гг. Коренным образом изменила политическую ситуацию в Украине и влияние на геополитические изменения в Европе после Первой мировой войны. Сегодня актуальным видится ознакомления общественности с Украинской революции 1917-1921 гг. Как одним из выдающихся этапов в процессе национального государства и с ее значением для развития новой Украинского государства. Учитывая актуальность темы, справочно-библиографический отдел библиотеки ХНПУ имени Г. С. Сковороды подготовил к печати рекомендательный библиографический указатель «Украина: независимость, полученная и потерянная. 100-летию событий Украинской революции 1917-1921 гг.». The history of Ukraine is, in fact, the history of the national liberation struggle of the Ukrainian people for their state. This struggle was aimed at liberating the Ukrainian people from under foreign domination and gaining national independence. The Ukrainian Revolution of 1917-1921 radically changed the political situation in Ukraine and influenced geopolitical changes in Europe after the First World War. Today it is relevant to familiarize the public with the Ukrainian Revolution of 1917-1921 as one of the most important stages in the process of national state formation and its significance for the development of the newest Ukrainian state. Taking into account the relevance of the topic, the reference and bibliographic department of the library of the KNPU named after G.S. Skovoroda has prepared a recommendation bibliographic index "Ukraine: Independence, Gained and Lost. 100th Anniversary of the Events of the Ukrainian Revolution of 1917-1921."
- ДокументДокторські та кандидатські дисертації, захищені в ХНПУ ім. Г. С. Сковороди 2016 р.(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2017)Головне призначення цього покажчика – полегшити пошук та допомогти викладачам вищих навчальних закладів ознайомитися з кандидатськими та докторськими дисертаціями, які надійшли до фонду бібліотеки ХНПУ імені Г. С. Сковороди у 2016 році. Главное назначение этого указателя – облегчить поиск и помочь преподавателям высших учебных заведений ознакомиться с кандидатскими и докторскими диссертациями, поступивших в фонд библиотеки ХНПУ имени Г. С. Сковороды в 2016 году. The main purpose of this index is to facilitate the search and help teachers of higher educational institutions to familiarize themselves with candidate and doctoral dissertations received in the library fund of the G. S. Skovoroda KhNPU in 2016.
- ДокументІнклюзивна освіта в Україні : шляхи від теорії до практики(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2017)Кожна дитина унікальна в своєму розвитку. Підростаючи вона обирає свій життєвий шлях, своє місце в суспільстві. Але є діти-інваліди, яким необхідно допомогти відкрити двері в яскравий світ пізнання, вивести їх на дорогу щастя і гармонії. Одне з актуальних завдань сучасної освіти – надати можливість кожній дитині розкрити свої потенційні можливості в умовах навчання: виховання в закладах, які відповідають їхньому психофізичному стану, здоров’ю та інтелектуальному розвитку. Враховуючи надзвичайну актуальність та практичне значення теми довідково-бібліографічним відділом наукової бібліотеки підготовлено покажчик «Інклюзивна освіта в Україні: шляхи від теорії до практики». Покажчик складається з 4 розділів, до яких увійшло 575 назв бібліографічних записів, які висвітлюють питання виховання та навчання дітей з особливими потребами. Каждый ребенок уникален в своем развитии. Подрастая он выбирает свой жизненный путь, свое место в обществе. Но есть дети-инвалиды, которым необходимо помочь открыть дверь в яркий мир познания, вывести их на дорогу счастья и гармонии. Одно из актуальных задач современного образования - предоставить возможность каждому ребенку раскрыть свои потенциальные возможности в условиях обучения: воспитание в учреждениях, которые отвечают их психофизическому состоянию, здоровью и интеллектуальному развитию. Учитывая чрезвычайную актуальность и практическое значение темы, справочно-библиографическим отделом научной библиотеки подготовлен указатель «Инклюзивное образование в Украине: пути от теории к практике». Указатель состоит из 4 разделов, в которых вошло 575 названий библиографических записей, освещающих вопросы воспитания и обучения детей с особыми потребностями. Each child is unique in its development. Growing up, she chooses her life path, her place in society. But there are children with disabilities who need to help open the door to a bright world of knowledge, bring them to the road of happiness and harmony. One of the most urgent tasks of modern education is to enable each child to disclose their potential in terms of learning: education in institutions that meet their psychophysical state, health and intellectual development. Taking into account the urgency and practical significance of the topic of the reference and bibliographic department of the scientific library, the index "Inclusive education in Ukraine: paths from theory to practice" was prepared. The index consists of 4 sections, which included 575 names of bibliographic records that cover education and training of children with special needs.
- ДокументАвтореферати докторських та кандидатських дисертацій отриманих ХНПУ імені Г. С. Сковороди (2017 р.)(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2017)Покажчик ознайомлює читачів з багатоплановими науковими дослідженнями вчених. До складу покажчика увійшли автореферати дисертацій, які були отримані університетом у період з грудня 2016 року по грудень 2017 року. Покажчик складається з 9 розділів, до яких увійшло 132 назви бібліографічних записів. Створений покажчик призначений насамперед для науковців, викладачів, аспірантів і студентів, а також для тих користувачів, які цікавляться науковими дослідженнями педагогіки, психології, філології, філософії тощо. Автореферати дисертацій, які включено до покажчика, знаходяться у фонді бібліотеки ХНПУ імені Г. С. Сковороди. Указатель знакомит читателей с многоплановыми научными исследованиями ученых. В состав указателя вошли авторефераты диссертаций, которые были получены университетом в период с декабря 2016 по декабрь 2017 года. Указатель состоит из 9 разделов, в которых вошло 132 названия библиографических записей. Созданный указатель предназначен прежде всего для научных работников, преподавателей, аспирантов и студентов, а также для тех пользователей, которые интересуются научными исследованиями педагогики, психологии, филологии, философии и тому подобное. Авторефераты диссертаций, которые включены в указателя, находятся в фонде библиотеки ХНПУ имени Г. С. Сковороды. The pointer acquaints readers with many scientific researches of scientists. The structure of the index includes abstracts of dissertations received by the university from December 2016 to December 2017. The index consists of 9 sections, which included 132 bibliographic titles. The created index is intended primarily for scientists, lecturers, postgraduates and students, as well as for those users who are interested in scientific research in pedagogy, psychology, philology, philosophy, etc. Abstract abstracts of the theses included in the index are in the library of the KhNPU named after G. S. Skovoroda.
- ДокументАвтореферати докторських та кандидатських дисертацій, отриманих ХНПУ імені Г. С. Сковороди (2018 р.)(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2018) -Мета даного покажчика – ознайомити читачів з багатоплановими науковими дослідженнями вчених. До складу покажчика увійшли автореферати дисертацій, які були отримані університетом у період з грудня 2017 року по грудень 2018 року. Бібліографічні описи авторефератів дисертацій згруповані у хронологічному порядку, що надає можливість простежити динаміку розвитку науково-дослідної діяльності вчених, у межах року – в алфавіті прізвищ авторів. Цель данного указателя - ознакомить читателей с многоплановыми научными исследованиями ученых. В состав указателя вошли авторефераты диссертаций, которые были получены университетом в период с декабря 2017 по декабрь 2018 года. Библиографические описания авторефератов диссертаций сгруппированы в хронологическом порядке, дает возможность проследить динамику развития научно-исследовательской деятельности ученых, в пределах года - в алфавите фамилий авторов. The purpose of this index is to introduce readers to the multidimensional scientific research of scientists. The structure of the index included abstracts of dissertations, which were received by the University in the period from December 2017 to December 2018. Bibliographic descriptions of dissertations are grouped in chronological order, which provides an opportunity to trace the dynamics of the development of research activities of scientists, within the year - in the alphabet of the authors' names.
- ДокументПсихологія розвитку та формування особистості дитини(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2018)«Проблема методу є початок і основа, альфа і омега всієї історії культурного розвитку дитини», – писав Л. С. Виготський, тому основною метою даного покажчика є доведення до відома користувачів освітянської галузі, від науковців до вчителів, вихователів, батьків, студентів педагогічних вузів всіх рівнів акредитації і всіх, хто цікавиться проблемами вікового розвитку дитини і прагне вдосконалити свої знання з дисципліни – інформацію про документи і видання, які висвітлюють загальні положення психології розвитку, основні проблеми дитячої, підліткової та юнацької психології. Науково-допоміжний покажчик дасть змогу зорієнтуватись у широкому колі психологічної літератури, розширить інформаційне поле читача, допоможе глибше зрозуміти закономірності та динаміку психічного розвитку в онтогенезі. Джерела відбору матеріалу – фонди бібліотеки університету, електронні каталоги і картотеки. Перелік матеріалів включає бібліографічний опис на книги, статті з наукових збірників, періодичних видань – журналів та газет. Підбір матеріалів закінчено у грудні 2018 р. «Проблема метода есть начало и основа, альфа и омега всей истории культурного развития ребенка», - писал Л. С. Выготский, поэтому основной целью данного указателя является доведение до сведения пользователей сферы образования, от ученых до учителей, воспитателей, родителей, студентов педагогических вузов всех уровней аккредитации и всех, кто интересуется проблемами возрастного развития ребенка и стремится усовершенствовать свои знания по дисциплине - информацию о документах и издания, освещающие общие положения психологии развития, основные проблемы детской, подростковой и юношеской психологии. Научно-вспомогательный указатель позволит сориентироваться в широком кругу психологической литературы, расширит информационное поле читателя, поможет глубже понять закономерности и динамику психического развития в онтогенезе. Источники отбора материала - фонды библиотеки университета, электронные каталоги и картотеки. Перечень материалов включает библиографическое описание на книги, статьи из научных сборников, периодических изданий - журналов и газет. Подбор материалов закончено в декабре 2018 г. "The problem of the method is the beginning and basis of the alpha and omega of the whole history of the cultural development of the child", - wrote L.S. Vygotsky, therefore the main purpose of this index is to bring to the attention of the users of the education industry, from scientists to teachers, educators, parents, students of pedagogical universities of all levels of accreditation and all those who are interested in the problems of age development of the child and seeks to improve their knowledge of discipline - information about documents and publications that cover the general provisions of the developmental psychology, the main problems of child, adolescent and youth psychology. The scientific auxiliary index will allow you to orientate in a wide range of psychological literature, expand the reader's informational field, and help you understand the laws and dynamics of mental development in ontogenesis more deeply. Sources of material selection - university library funds, electronic catalogs and card indexes. The list of materials includes a bibliographic description of books, articles from scientific collections, periodicals - magazines and newspapers. The selection of materials is completed in December 2018.
- ДокументБоротьба з корупцією: проблеми та шляхи їх вирішення(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2018)Корупція - це одне з явищ, які здатні породжувати кризові стани у різних галузях суспільного та соціального розвитку кожної держави, насамперед це стосується політики, економіки, державного управління, а також є однією із ключових передумов існування організованої злочинності. З моменту проголошення Україною незалежності поняття "корупція" набуло значного поширення у вітчизняній правовій літературі, виступах політичних діячів та керівників держави. Аналіз законодавства, наукової та довідниково-термінологічної літератури дозволяє стверджувати, що поняття "корупція" сформувалося за давніх часів і розумілося загалом як хабарництво. До покажчика увійшли документи в традиційній паперовій формі, зокрема: збірники наукових праць, книги, тези доповідей, публікації з періодичних видань, українською та російською мовами. Підбір матеріалів закінчено у грудні 2018 р. Коррупция - это одно из явлений, которые способны порождать кризисные состояния в различных областях общественной и социального развития каждого государства, прежде всего это касается политики, экономики, государственного управления, а также является одной из ключевых предпосылок существования организованной преступности. С момента провозглашения Украиной независимости понятие "коррупция" получило значительное распространение в отечественной правовой литературе, выступлениях политических деятелей и руководителей. Анализ законодательства, научной и справочно-терминологической литературы позволяет утверждать, что понятие "коррупция" сформировалось в давние времена и понималось в целом как взяточничество. К указателя вошли документы в традиционной бумажной форме, в том числе: сборники научных трудов, книги, тезисы докладов, публикации из периодических изданий, украинском и русском языках. Подбор материалов закончено в декабре 2018 года. Corruption is one of the phenomena that can create crisis conditions in various fields of social and social development of each state, first of all it concerns politics, economy, public administration, and also one of the key preconditions for the existence of organized crime. Since the proclamation of Ukraine's independence, the concept of "corruption" has become widespread in domestic legal literature, speeches by politicians and leaders of the state. The analysis of legislation, scientific and reference and terminology literature suggests that the concept of "corruption" was formed in ancient times and was generally understood as bribery. The index includes documents in the traditional paper form, in particular: collections of scientific works, books, abstracts, publications from periodicals, in Ukrainian and Russian. The selection of materials is completed in December 2018.
- ДокументДокторські та кандидатські дисертації, захищені в ХНПУ імені Г. С. Сковороди у 2017 році(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2018)Наукова діяльність є невід’ємною складовою освіти в університетах і починається з наукових досліджень науково-педагогічних працівників. Наукові дослідження здійснюються в межах науково-дослідницької діяльності. Під цим поняттям розуміють цілеспрямоване пізнання, основними формами якого є кандидатські або докторські дисертації. Процес написання та захисту дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук умовно можна розділити на етапи, які можуть дещо відрізнятися залежно від організації, де було виконано та захищено дисертаційну роботу. Тому головне призначення цього покажчика – полегщити пошук та допомогти викладачам вищих навчальних закладів ознайомитися з кандидатськими та докторськими дисертаціями, які надійшли до фонду бібліотеки ХНПУ імені Г. С. Сковороди у 2017 році. Научная деятельность является неотъемлемой составляющей образования в университетах и начинается с научных исследований научно-педагогических работников. Научные исследования осуществляются в рамках научно-исследовательской деятельности. Под этим понятием понимают целенаправленное познание, основными формами которого являются кандидатские или докторские диссертации. Процесс написания и защиты диссертаций на соискание ученых степеней доктора и кандидата наук условно можно разделить на этапы, которые могут отличаться в зависимости от организации, где было выполнено и защищено диссертационную работу. Поэтому главное назначение этого указателя - облегчить поиск и помочь преподавателям высших учебных заведений ознакомиться с кандидатскими и докторскими диссертациями, поступившими в фонд библиотеки ХНПУ имени Г. С. Сковороды в 2017 году. Scientific activity is an integral part of education at universities and begins with the scientific research of scientific and pedagogical workers. Scientific research is carried out within the framework of research activities. Under this notion understood the purposeful knowledge, the main forms of which are candidate or doctoral dissertations. The process of writing and protecting dissertations for the academic degrees of a doctor and a candidate of sciences can be divided into stages that may vary slightly depending on the organization where the dissertation work was performed and defended. Therefore, the main purpose of this index is to facilitate the search and help teachers of higher educational establishments to get acquainted with candidate and doctoral theses that came to the library of the KNPU named after G. S. Skovoroda in 2017.
- ДокументМатематика як наука і як мистецтво(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2018)Математика – це фундаментальна наука і одна з найдревніших наук, методи якої активно застосовуються в багатьох природничих дисциплінах. Математична освіта сприяє розвитку інтелекту особистості, здатність аналізувати, долати труднощі, а отже, виховує вольові якості та навчає отримувати радість від одержання нових знань. На допомогу навчальному процесу, учням та студентській молоді, що намагаються поглибити свої знання, довідково-бібліографічний відділ бібліотеки ХНПУ імені Г. С. Сковороди підготував до друку рекомендаційний бібліографічний покажчик "Математика як наука і як мистецтво". Покажчик складається з 6 розділів, до яких увійшло 582 назви бібліографічних записів. Підбір матеріалів закінчено у грудні 2018 р. Математика - это фундаментальная наука и одна из древнейших наук, методы которой активно применяются во многих естественных дисциплинах. Математическое образование способствует развитию интеллекта личности, способность анализировать, преодолевать трудности, а значит, воспитывает волевые качества и учит получать радость от получения новых знаний. На помощь учебному процессу, ученикам и студенческой молодежи, пытаются углубить свои знания, справочно-библиографический отдел библиотеки ХНПУ имени Г. С. Сковороды подготовил к печати рекомендательный библиографический указатель "Математика как наука и как искусство". Указатель состоит из 6 разделов, в которых вошло 582 названия библиографических записей. Подбор материалов закончено в декабре 2018 г. Mathematics is a fundamental science and one of the most ancient sciences, the methods of which are actively used in many natural sciences. Mathematical education promotes the development of personality intelligence, the ability to analyze, overcome difficulties, and, consequently, educates volitional qualities and teaches to receive joy from obtaining new knowledge. To assist the educational process, pupils and students who are trying to deepen their knowledge, the reference and bibliographic department of the library of the National Technical University named after G.S. Skovoroda has prepared a recommendation bibliographic index "Mathematics as Science and Art" for publication. The index consists of 6 sections, which include 582 titles of bibliographic records. The selection of materials is completed in December 2018.
- ДокументДокторські та кандидатські дисертації, захищені в ХНПУ імені Г. С. Сковороди 2018 р.(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2019)Призначення цього покажчика – полегшити пошук та допомогти викладачам вищих навчальних закладів ознайомитися з кандидатськими та докторськими дисертаціями, які надійшли до фонду бібліотеки ХНПУ імені Г. С. Сковороди у 2018 році. Назначение этого указателя – облегчить поиск и помочь преподавателям высших учебных заведений ознакомиться с кандидатскими и докторскими диссертациями, поступивших в фонд библиотеки ХНПУ имени Г. С. Сковороды в 2018 году. The purpose of this index is to facilitate the search and help teachers of higher educational institutions to familiarize themselves with candidate and doctoral dissertations received in the library fund of G.S. Skovoroda KhNPU in 2018.
- ДокументЛозова Валентина Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент Академії педагогічних наук України, заслужений діяч науки і техніки України(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2019)У біобібліографічному покажчику, присвяченому науковій діяльності Лозової Валентини Іванівни, доктора педагогічних наук України, професора, члена-кореспондента Академії педагогічних наук України, заслуженого діяча науки і техніки України, зібрано і систематизовано відомості про її науковий і творчий доробок. В биобиблиографическом указателе, посвященном научной деятельности Лозовой Валентины Ивановны, доктора педагогических наук Украины, профессора, члена-корреспондента Академии педагогических наук Украины, заслуженного деятеля науки и техники Украины, собраны и систематизированы сведения о ее научном и творческом наследии. The biobibliographic index dedicated to the scientific activities of Valentina Ivanovna Lozova, Doctor of Pedagogical Sciences of Ukraine, Professor, Corresponding Member of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Honored Worker of Science and Technology of Ukraine, has collected and systematized information about her scientific and creative heritage.
- ДокументГригорій Сковорода: філософія життя і творчості «українського Сократа»(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2019)Науково-допоміжний бібліографічний покажчик створено до 215 - річниці з дня заснування Харківського національного педагогічного університету, який носить ім’я видатного українського просвітителя-гуманіста, філософа, поета, педагога, музиканта Григорія Сковороди з метою популяризації його філософської, етико-естетичної, педагогічної й літературної спадщини. Научно-вспомогательный библиографический указатель создан до 215 - летию со дня основания Харьковского национального педагогического университета, который носит имя выдающегося украинского просветителя-гуманиста, философа, поэта, педагога, музыканта Григория Сковороды с целью популяризации его философского, этико-эстетического, педагогического и литературного наследия. The scientific and auxiliary bibliographic index was created up to the 215th anniversary of the founding of the Kharkov National Pedagogical University, which bears the name of the outstanding Ukrainian enlightener-humanist, philosopher, poet, teacher, musician Hryhoriy Skovoroda in order to popularize his philosophical, ethical, aesthetic, pedagogical and literary heritage .
- ДокументАвтореферати докторських та кандидатських дисертацій, отриманих ХНПУ імені Г. С. Сковороди (2019 р.)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2019)Мета даного покажчика – ознайомити читачів з багатоплановими науковими дослідженнями вчених. До складу покажчика увійшли автореферати дисертацій, які були отримані науковою бібліотекою ХНПУ імені Г. С. Сковороди у період з грудня 2018 року по грудень 2019 року. Цель данного указателя – ознакомить читателей с многоплановыми научными исследованиями ученых. В состав указателя вошли авторефераты диссертаций, которые были получены научной библиотекой ХНПУ имени Г. С. Сковороды в период с декабря 2018 по декабрь 2019 года. The purpose of this index is to acquaint readers with the multifaceted scientific research of scientists. The index includes abstracts of dissertations that were received by the scientific library of KhNPU named after G. S. Skovoroda in the period from December 2018 to December 2019.
- ДокументНауково-дослідницька діяльність: традиційні напрямки та сучасні приорітети(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2019)У бібліографічному покажчику відображено розвиток і становлення науково-дослідницької діяльності та внесок професорсько-викладацького складу, науковців і молодих вчених у наукову та дослідницьку діяльність у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди, а також перелічено наукові праці студентів та молодих вчених ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, в яких розкрито новаторський досвід, цікаві педагогічні і наукові розробки у системі освіти та інших галузей знань. Бібліографічний покажчик розрахований на науковців, дослідників, докторантів, аспірантів, здобувачів, магістрантів, викладачів, студентську молодь, педагогічних і бібліотечних працівників, керівників закладів освіти, учителів шкіл, методистів, а також усіх, хто цікавиться розвитком сучасної української науки. В библиографическом указателе отражено развитие и становление научно-исследовательской деятельности и вклад профессорско-преподавательского состава, научных работников и молодых ученых в научной и исследовательской деятельности в Харьковском национальном педагогическом университете имени Г. С. Сковороды, а также перечислены научные работы студентов и молодых ученых ХНПУ им. Г. С. Сковороды, в которых раскрыто новаторский опыт, интересные педагогические и научные разработки в системе образования и других отраслей знаний. Библиографический указатель рассчитан на научных работников, исследователей, докторантов, аспирантов, соискателей, магистрантов, преподавателей, студенческую молодежь, педагогических и библиотечных работников, руководителей учебных заведений, учителей школ, методистов, а также всех, кто интересуется развитием современной украинской науки. The bibliographic index reflects the development and formation of research activities and the contribution of the teaching staff, scientists and young scientists in scientific and research activities at the Kharkiv National Pedagogical University named after G. S. Skovoroda, and also lists the scientific works of students and young scientists of KhNPU them . G. S. Frying pans, in which innovative experience is disclosed, interesting pedagogical and scientific developments in the education system and other branches of knowledge. The bibliographic index is designed for researchers, researchers, doctoral students, graduate students, applicants, undergraduates, teachers, students, pedagogical and librarians, heads of educational institutions, school teachers, methodologists, as well as anyone interested in the development of modern Ukrainian science.
- ДокументМотивація як фактор успіху навчальної діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2019)Рекомендаційний бібліографічний покажчик містить перелік наукової літератури, яка знаходиться у електронному каталозі та у фонді наукової бібліотеки ХНПУ імені Г. С. Сковороди. Бібліографічний покажчик розрахований на науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів та керівників закладів освіти різного типу, студентів та всім, хто цікавиться питаннями мотивації навчальної діяльності. Рекомендательный библиографический указатель содержит перечень научной литературы, которая находится в электронном каталоге и в фонде научной библиотеки ХНПУ имени Г. С. Сковороды. Библиографический указатель рассчитан на научных работников, аспирантов, соискателей, преподавателей и руководителей учебных заведений различного типа, студентов и всех, кто интересуется вопросами мотивации учебной деятельности. Recommended bibliographic index contains a list of scientific literature, which is in the electronic catalog and in the collection of the scientific library of the KhNPU named after G. S. Skovoroda. The bibliographic index is designed for researchers, graduate students, applicants, teachers and heads of educational institutions of various types, students and everyone who is interested in motivating educational activities.
- ДокументАкадемік, професор, ректор ХНПУ імені Г. С. Сковороди Прокопенко Іван Федорович(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2019-04-01) -Мета даного покажчика – ознайомити читачів з багатоплановими науковими дослідженнями видатного українського економіста, педагога, доктора педагогічних наук, професора, академіка Національної академії педагогічних наук України, академіка Російської академії освіти, заслуженого працівника народної освіти України, ректора Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди Івана Федоровича Прокопенка. До складу покажчика увійшли монографії, навчальні видання, підручники, навчальні посібники, методичні рекомендації, видання за редакцією І. Ф. Прокопенка, наукові статті та тези доповідей, основні публікації про наукову та науково-педагогічну діяльність І. Ф. Прокопенка, опубліковані у період з 1970 по 2018 роки. Бібліографічні описи наукових праць згруповані у хронологічному порядку, що надає можливість простежити динаміку розвитку життя та наукової діяльності вченого. Цель данного указателя - ознакомить читателей с многоплановыми научными исследованиями выдающегося украинского экономиста, педагога, доктора педагогических наук, профессора, академика Национальной академии педагогических наук Украины, академика Российской академии образования, заслуженного работника народного образования Украины, ректора Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды Ивана Федоровича Прокопенко. В состав указателя вошли монографии, учебные издания, учебники, учебные пособия, методические рекомендации, издания под редакцией И. Ф. Прокопенко, научные статьи и тезисы докладов, основные публикации о научной и научно-педагогической деятельности И. Ф. Прокопенко, опубликованные в период с 1970 по 2018 годы. Библиографические описания научных трудов сгруппированы в хронологическом порядке, что даёт возможность проследить динамику развития жизни и научной деятельности учёного. The purpose of this index is to acquaint readers with the many-sided scientific research of the outstanding Ukrainian economist, teacher, doctor of pedagogical sciences, professor, academician of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, academician of the Russian Academy of Education, honored worker of public education of Ukraine, rector of the Kharkov National Pedagogical University named after G. S. Scovoroda Ivan Fedorovich Prokopenko. The index includes monographs, educational publications, textbooks, teaching aids, methodical recommendations, editions edited by I. F. Prokopenko, scientific articles and abstracts of reports, main publications on scientific and scientific-pedagogical activity I. F. Prokopenko, published in the period from 1970 to 2018. Bibliographic descriptions of scientific papers are grouped in chronological order, which makes it possible to trace the dynamics of the development of the life and scientific activities of the scientist.
- ДокументФрізман Леонід Генріхович, доктор філологічних наук, професор(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2020)Біобібліографічний покажчик присвячено науковій діяльності Фрізмана Леоніда Генріховича, доктора філологічних наук, професора. У виданні зібрано і систематизовано відомості про науковий доробок вченого впродовж 67 років науково-педагогічної діяльності та після його смерті (1951–2020 рр.) – дисертації, монографії, навчальні посібники, підручники, статті, надруковані в наукових збірниках та періодичних виданнях, матеріали конференцій, література про вченого. Покажчик адресовано науково-педагогічним працівникам, філологам, педагогам, аспірантам, студентам та усім тим, хто цікавиться питаннями літературознавства. Биобиблиографический указатель посвящен научной деятельности Фризман Леонида Генриховича, доктора филологических наук, профессора. В издании собрано и систематизировано сведения о научных трудах ученого в течение 67 лет научно-педагогической деятельности и после его смерти (1951-2020 гг.) - диссертации, монографии, учебные пособия, учебники, статьи, напечатанные в научных сборниках и периодических изданиях, материалы конференций , литература об ученом. Указатель адресован научным работникам, филологам, педагогам, аспирантам, студентам и всем тем, кто интересуется вопросами литературоведения. The biobibliographic index is devoted to the scientific activity of Leonid Genrikhovich Frizman, Doctor of Philology, Professor. The publication has collected and systematized information about the scientific works of the scientist during 67 years of scientific and pedagogical activity and after his death (1951-2020) - dissertations, monographs, textbooks, textbooks, articles published in scientific collections and periodicals, materials conferences, literature about the scientist. The index is addressed to scientists, philologists, teachers, graduate students, students and all those who are interested in literary studies.
- ДокументБойчук Юрій Дмитрович, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент Національної академіі педагогічних наук України(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2020)Біобібліографічний покажчик присвячено науковій діяльності Бойчука Юрія Дмитровича, доктора педагогічних наук України, професора, члена-кореспондента Національної академії педагогічних наук України, проректора з наукової роботи Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. У виданні зібрано і систематизовано відомості про науковий доробок вченого впродовж 29 років науково-педагогічної діяльності (1991–2020 рр.) – дисертації, монографії, навчальні посібники, підручники, статті, надруковані в наукових збірниках та періодичних виданнях, матеріали конференцій. Биобиблиографический указатель посвящен научной деятельности Бойчука Юрия Дмитриевича, доктора педагогических наук Украины, профессора, члена-корреспондента Национальной академии педагогических наук Украины, проректора по научной работе Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды. В издании собраны и систематизированы сведения о научном потенциале ученого в течение 29 лет научно-педагогической деятельности (1991-2020 гг.) – диссертации, монографии, учебные пособия, учебники, статьи, напечатанные в научных сборниках и периодических изданиях, материалы конференций. The bibliographic index is devoted to the scientific activities of Boychuk Yuri Dmitrievich, Doctor of Pedagogical Sciences of Ukraine, Professor, Corresponding Member of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Vice-Rector for Research of the Kharkiv National Pedagogical University named after G.S. Skovoroda. The publication collected and systematized information about the scientific potential of the scientist during 29 years of scientific and pedagogical activity (1991-2020) – dissertations, monographs, textbooks, textbooks, articles published in scientific collections and periodicals publications, conference proceedings.
- ДокументАвтореферати докторських та кандидатських дисертацій, отриманих ХНПУ імені Г. С. Сковороди (2020 р.)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Наукова бібліотека, 2020)Мета даного покажчика – ознайомити читачів з багатоплановими науковими дослідженнями вчених. До складу покажчика увійшли автореферати дисертацій, які були отримані науковою бібліотекою ХНПУ імені Г. С. Сковороди у період з грудня 2019 року по грудень 2020 року. Цель данного указателя – ознакомить читателей с многоплановыми научными исследованиями ученых. В состав указателя вошли авторефераты диссертаций, которые были получены научной библиотекой ХНПУ имени Г. С. Сковороды в период с декабря 2019 по декабрь 2020 года. The purpose of this index is to acquaint readers with the multifaceted scientific research of scientists. The index includes abstracts of dissertations that were received by the scientific library of the KhNPU named after G. S. Skovoroda in the period from December 2019 to December 2020.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »