Перегляд за Автор "Козлов, А. В."
Зараз показано 1 - 19 з 19
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ ВПЛИВУ АНІМЕ «HAIKYUU!!» НА ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ЗАЙМАТИСЬ ВОЛЕЙБОЛОМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Бекетова, О. Г.; Козлов, А. В.У статті досліджено визначення впливу аніме «Haikyuu!!» на формування у різновікових групах учнів мотивації до занять волейболом. «Haikyuu!!» (у перекладі «Волейбол») – це робота Фурудате Харуіті, що являє собою серію японських коміксів, які з набуттям популярності були екранізовані. Авторами статті проведено опитування, що охопило 100 респондентів. За результатами проведеного дослідження, зроблено висновок, що доцільною є рекомендація для ознайомлення школярам та молоді аніме «Волейбол» («Haikyuu!!») як засіб підвищення інтересу до заняття спортом та для емоційного розвантаження. The article examines the definition of the influence of the anime "Haikyuu!!" on the formation of motivation for playing volleyball in groups of students of different ages. "Haikyuu!!" (translated as "Volleyball") is the work of Furudate Haruiti, which is a series of Japanese comics that were adapted to the screen as they gained popularity. The authors of the article conducted a survey that included 100 respondents. Based on the results of the research, it was concluded that it is appropriate to recommend the introduction of the anime "Volleyball" ("Haikyuu!!") to schoolchildren and young people as a means of increasing interest in sports and for emotional relief.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2021) Науменко, Н. В.; Горобчук, О. А.; Козлов, А. В.У статті висвітлено доцільність використання сучасних педагогічних технологій на прикладі веб-квест технології, ігрових технологій, технологій опрацювання дискусійних питань у професійній підготовці фахівців фізичної культури і спорту. В статье отражена целесообразность использования современных педагогических технологий на примере веб-квест технологии, игровых технологий, технологий обработки дискуссионных вопросов в профессиональной подготовке специалистов физической культуры и спорта. The article highlights the feasibility of using modern pedagogical technologies on the example of web-quest technology, game technologies, technologies for processing discussion issues in the training of specialists in physical culture and sports.
- ДокументВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА СТАН ЗДОРОВ’Я ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Національний фармацевтичний університет, 2021) Науменко, Н. В.; Козлов, А. В.; Гогіна, Т. І.У тезах схарактеризовано дефініцію «здоров’я» як динамічну категорію, яка характеризується фізичним, психічним, соціальним та духовним благополуччям; розглянуто сутність дистанційного навчання та його вплив на стан здоров’я викладачів закладів вищої освіти, досліджено та проаналізовано зміни у стані здоров’я викладачів закладів вищої освіти в умовах пандемії COVID–19. В тезисах охарактеризована дефиниция «здоровья» как динамическая категория, характеризующаяся физическим, психическим, социальным и духовным благополучием; рассмотрена сущность дистанционного обучения и его влияние на состояние здоровья преподавателей высшего образования, исследованы и проанализированы изменения в состоянии здоровья преподавателей высшего образования в условиях пандемии COVID-19. The theses characterize the definition of "health" as a dynamic category characterized by physical, mental, social and spiritual well-being; the essence of distance learning and its influence on the state of health of teachers of higher education institutions is considered; The changes in the state of health of teachers of higher education institutions in the conditions of the COVID-19 pandemic were studied and analyzed.
- ДокументМОЖЛИВОСТІ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ(Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2020-10) Науменко, Н. В.; Козлов, А. В.Використання проєктної технології навчання в освітньому процесі сприяє усвідомленню здобувачами освіти власної індивідуальності, формуванню контактності, емпатії, відчуття обов’язку, рефлексивності, відповідальності, готовності до диференційованої оцінки своєї праці, підвищенню професійного інтересу майбутнього фахівця. Різні форми співпраці викладача і здобувача освіти, майбутніх фахівців між собою, постановка і розв’язання творчих, професійно значущих завдань створювала психолого-педагогічні передумови розвитку позитивного настрою занять. Использование проектной технологии обучения в образовательном процессе способствует осознанию соискателями образования собственной индивидуальности, формированию контактности, эмпатии, чувства долга, рефлексивности, ответственности, готовности к дифференцированной оценки своего труда, повышению профессионального интереса будущего специалиста. Различные формы сотрудничества преподавателя и соискателя образования, будущих специалистов между собой, постановка и решение творческих, профессионально значимых задач создавала психолого-педагогические предпосылки развития позитивного настроения занятий. The use of project training technology in the educational process contributes to the awareness of applicants for education of their own individuality, the formation of contact, empathy, a sense of duty, reflexivity, responsibility, readiness for a differentiated assessment of their work, and an increase in the professional interest of a future specialist. Various forms of cooperation between the teacher and the applicant for education, future specialists among themselves, the formulation and solution of creative, professionally significant tasks created the psychological and pedagogical prerequisites for the development of a positive mood in classes.
- ДокументОПТИМІЗАЦІЯ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ ВИТРИВАЛОСТІ В БІГУ СТУДЕНТОК НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ(«Бял ГРАД-БГ» ООД, София, 2015-04-17) Ісаєва, М. В.; Должко, Ф. Н.; Козлов, А. В.У роботі визначалося оптимальне співвідношення запропонованих видів бігової підготовки для розвитку витривалості в бігу студенток на заняттях з фізичної виховання. Результати підтверджують необхідність проводити розвиток витривалості з урахуванням підготовленості і індивідуальних особливостей фізичного розвитку. В работе определялось оптимальное соотношение предлагаемых видов беговой подготовки для развития выносливости в беге студенток на занятиях по физической воспитания. Результаты подтверждают необходимость влиять на развитие выносливости с учетом подготовленности и индивидуальных особенностей физического развития. The paper determined the optimum ratio proposed types of training for the running of the endurance race in students in the classroom for physical education. The results confirm the need for a development of endurance based training and individual characteristics of physical development.
- ДокументПроблемы подготовки спортивного резерва в спортивном ориентировании на основе школьной и студенческой молодежи(Харківська державна академія фізичного виховання, 2017) Шип, Н. Е.; Должко, Ф. Н.; Козлов, А. В.Стаття присвячена аналізу сучасного стану дитячого та юнацького спорту (спортивне орієнтування) в нашому регіоні. Обговорюються тенденції його розвитку в плані підготовки спортивного резерву. Пропонуються шляхи вирішення проблем, пов'язаних із залученням до активних занять більшої кількості молоді. Статья посвящена анализу современного состояния детского и юношеского спорта (спортивное ориентирование) в нашем регионе. Обсуждаются тенденции его развития в плане подготовки спортивного резерва. Предлагаются пути решения проблем, связанных с привлечением к активным занятиям большего количества молодежи. The article is devoted to the analysis of the current state of children's and youth sports (sports orienteering) in our region. The tendencies of its development in terms of preparing a sports reserve are discussed. We propose ways to solve problems related to attracting more youth to active employment.
- ДокументПРОБЛЕМЫ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ ПОДГОТОВКИ СПОРТСМЕНОВ–ОРИЕНТИРОВЩИКОВ(Харківська державна академія фізичної культури, ФОП Панов А. М., 2016-06-08) Должко, Ф. Н.; Козлов, А. В.; Шип, Н. Е.Статья посвящена разработке и использованию методов психологической подготовки для регулирования состояний у спортсменов – ориентировщиков высших разрядов. В процессе обработки данных обнаружилось, что 66% ошибок имеют связь с психологической подготовкой. Основная психологическая проблема – регуляция предстартового состояния. Определены действенные приемы для оптимальной подготовки к старту и регулирования психологического состояния во время преодоления дистанции. Благодаря индивидуальному подходу конкретизирована модель подготовки, что делает ее более эффективной в период соревновательной деятельности спортсмена. Стаття присвячена розробці та використанню методів психологічної підготовки для регулювання станів у спортсменів - орієнтувальників вищих розрядів. В процесі обробки даних виявилося, що 66% помилок мають зв'язок з психологічною підготовкою. Основна психологічна проблема - регуляція передстартового стану. Визначено дієві прийоми для оптимальної підготовки до старту і регулювання психологічного стану під час подолання дистанції. Завдяки індивідуальному підходу конкретизована модель підготовки, що робить її більш ефективною в період змагальної діяльності спортсмена. The article is devoted to the development and use of methods of psychological preparation for the regulation of states in athletes - orientations of the highest ranks. In the process of data processing, it was found that 66% of the errors are associated with psychological preparation. The main psychological problem is the regulation of the prelaunch state. The effective methods for optimal preparation for the start and regulation of the psychological state during the distance crossing are determined. Thanks to the individual approach, the training model is made more specific, which makes it more effective during the competitive activity of the athlete.
- ДокументПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДО ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ(ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти", Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Науменко, Н. В.; Козлов, А. В.В данній роботі духовний розвиток особистості в сучасному суспільстві розглядається як глобальна проблема. Духовний розвиток особистості здійснюється через розвиток її духовної культури; освіта при цьому виступає як транслятор духовної культури, за рахунок чого в освітній діяльності формується специфічний простір духовності. В данной работе духовное развитие личности в современном обществе рассматривается как глобальная проблема. Духовное развитие личности осуществляется через развитие ее духовной культуры; образование при этом выступает как транслятор духовной культуры, за счет чего в образовательной деятельности формируется специфическое пространство духовности. In this work, the spiritual development of the individual in modern society is considered as a global problem. The spiritual development of personality is carried out through the development of its spiritual culture; education at the same time acts as a translator of spiritual culture, due to which a specific space of spirituality is formed in educational activity.
- ДокументПІДВИЩЕННЯ ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКОНАННЯ САМОСТІЙНИХ ЗАВДАНЬ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Ужгородський національний університет, 2023) Несен, О. О.; Козлов, А. В.; Спузяк, В. Б.Недостатній рівень обізнаності вчителів початкових класів у фізкультурній галузі вимагає перегляду та корекції змісту навчальних та робочих програм підготовки здобувачів освіти відповідної спеціальності та застосування нових методичних прийомів при їх впровадженні в практику. Мета дослідження: розглянути можливості підвищення зацікавленості майбутніх вчителів початкової школи до виконання самостійних завдань дисципліни «Фізична культура з методикою викладання» через компетентнісний підхід до формування таких завдань та зміну їх характеру з описового та констатувального на творчий та пошуковий. Застосовані методи дослідження: аналіз наукової та методичної літератури для встановлення актуальності теми; опитування здобувачів освіти для з’ясування суб’єктивної думки студентів стосовно складності та їх зацікавленості при виконанні запропонованих самостійних завдань; педагогічний експеримент з метою дослідити можливості змінити самостійні завдання з описового та констатувального характеру та творчий та пошуковий; методи математичної статистики для обробки отриманих даних. Зміна самостійних робіт студентів на творчий та пошуковий характер із реалізацією готової продукції у практичний діяльності майбутніх вчителів початкових класів підвищила зацікавленість здобувачів у виконанні таких завдань не зважаючи не те, що на їх думку вони стали складнішими. The insuffi cient level of awareness of primary school teachers in the fi eld of physical education requires revision and correction of the content of educational and work programs for training students of the relevant specialty and the use of new methodological techniques in their implementation in practice. The purpose of the study was to consider the methods of increasing the interest of future primary school teachers in performing independent work on the subject "Physical culture with teaching methods" through a competency-based approach to the formation of such tasks. Research methods applied: analysis of scientifi c and methodical literature, survey of education seekers regarding the diffi culty and interest in performing the proposed independent tasks, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics. 160 higher education students of the Faculty of Primary Education of H.S.Skovoroda KhNPU participated in the study: 82 students made up the control group and 78 - the experimental group. The pedagogical experiment was conducted in the period from September 2021 to April 2023. At the fi rst stage of the research, a survey of applicants was conducted regarding the diffi culty and interest in performing independent tasks. The formative experiment consisted of the correction of the educational and work programs of the discipline "Physical culture with teaching methods" in relation to changing the nature of independent tasks from descriptive and ascertaining to creative ones with the mandatory implementation of the obtained products (results) and their introduction into the educational process of students of the I bachelor's level of higher education 4th year of education. After conducting the formative stage of the pedagogical experiment, we once again conducted a survey of students about the complexity of independent tasks and interest in their performance. The change of students' independent work to a creative one with the realization of fi nished products in practical activities increased the interest of applicants in performing such tasks, despite the fact that, in their opinion, they have become more diffi cult.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ(Національний фармацевтичний університет, Харків, 2023) Козлов, А. В.; Науменко, Н. В.; Бойчук, Ю. Д.В статті розглянуто питання підготовки вчителів початкової школи до збереження та зміцнення фізичного здоров’я дітей з особливими освітніми потребами; визначено концептуальні засади інклюзивного навчання; схарактеризовано професійні компетентності вчителя початкових класів відповідно до збереження та зміцнення фізичного здоров’я дітей з особливими освітніми потребами; виявлено шляхи реалізації завдань професійної підготовки вчителів початкової школи щодо здоров’язбереження дітей з особливими освітніми потребами. The article examines the issue of training primary school teachers to preserve and strengthen the physical health of children with special educational needs; the conceptual principles of inclusive education are defined; the professional competencies of primary school teachers are characterized in accordance with the preservation and strengthening of the physical health of children with special educational needs; ways of implementing the tasks of professional training of primary school teachers regarding the health care of children with special educational needs have been identified.
- ДокументПідготовка майбутніх вчителів початкової школи до збереження і зміцнення фізичного здоров’я учнів з особливими освітніми потребами в умовах дистанційного навчання(Харкiвський національний унiверситет радiоелектронiки, Харкiвський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2023) Бойчук, Ю. Д.; Козлов, А. В.; Науменко, Н. В.; Дрожик, Л. В.Стаття присвячена проблемі професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи за допомогою цифрових освітніх технологій на прикладі ХНПУ імені Г. С. Сковороди. Мета статті — висвітлити особливості дистанційної підготовки майбутніх вчителів початкової школи до збереження і зміцнення фізичного здоров’я дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання під час вивчення навчальної дисципліни «Фізична культура з методикою навчання». Для реалізації поставленої мети було визначено концептуальні ідеї інклюзивного навчання, що базуються на засадах демократизації, недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів та схарактеризовано професійні компетентності майбутнього вчителя початкових класів, зокрема, інклюзивну, здоров’язбережувальну та проєктувальну, які дозволяють реалізувати завдання збереження та зміцнення фізичного здоров’я дітей з особливими освітніми потребами. З метою висвітлення особливостей професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів в дистанційному форматі проаналізовано досвід викладання навчальної дисципліни «Фізична культура з методикою навчання» для здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 «Початкова освіта з методиками спеціальної освіти». Викладання дисципліни здійснювалося за допомогою освітньої платформи Moodle ХНПУ імені Г. С. Сковороди та додатків Googlе. Визначено, що реалізація завдань підготовки майбутніх вчителів молодшої школи має відбуватися як за рахунок аналізу, трансформації та оптимізації змісту теоретичної і практичної професійної підготовки, так і оновлення змісту освітніх програм та навчальних планів з урахуванням реалій сьогодення. The article is devoted to the problem of professional training of future primary school teachers using digital educational technologies on the example of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The purpose of the article is to highlight the peculiarities of distance training of future primary school teachers to preserve and strengthen the physical health of children with special educational needs in inclusive education in the course of studying the discipline "Physical Education with Teaching Methods". To achieve this goal, the conceptual ideas of inclusive education based on the principles of democratization, non-discrimination, consideration of human diversity, effective involvement and inclusion of all participants in the educational process, taking into account their individual needs, capabilities, abilities and interests, and the professional competencies of the future primary school teacher, in particular, inclusive, health-saving and designing needs, which allow to execute the task of preserving and strengthening of the physical health of the children with special educational needs. In order to highlight the peculiarities of professional training of future primary school teachers in a distance format, the experience of teaching the discipline "Physical Culture with Teaching Methods" for students of the first (bachelor's) level of higher education in the specialty 013 "Primary Education with Special Education Methods" was analyzed. The discipline was taught using the educational platform Moodle of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University and Google applications. It is determined that the execution of the tasks of training future primary school teachers should be carried out both through the analysis, transformation and optimization of the content of theoretical and practical professional training, as well as updating the content of educational programs and curricula, taking into account the realities of today.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЧАТКОВОЇ ТА СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ПРОФЕСІНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ЗАСОБАМИ ДИСЦИПЛІНИ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА З МЕТОДИКОЮ НАВЧАННЯ» В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Козлов, А. В.; Науменко, Н. В.У публікації розглянуто формування компетнентностей здоров’язбереження в процесі професійної підготовки майбутнього фахівця початкової та спеціальної освіти в організації освітнього процесу під час викладання навчальної дисципліни «Фізична культура з методикою навчання» під час роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. The publication deals with the formation of health competencies in the process of professional training of future specialists in primary and special education in the organisation of the educational process in teaching the discipline "Physical Culture with Teaching Methods" when working with children with special educational needs.
- ДокументФорми організації фізкультурно-оздоровчої роботи у навчальних закладах(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018) Цимбалюк, Ж. О.; Козлов, А. В.; Ісаєва, М. В.; Спузяк, В. Б.; Козєєв, І. В.Розглянуто загальні положення, що характерні для організації та проведення форм фізкультурно-оздоровчої роботи у школі та дошкільних навчальних закладах. Визначено різні аспекти проведення цих форм роботи з учнями, з урахуванням специфіки навантажень на уроках різного профилю у загальноосвітній школі та в дошкільних навчальних закладах. Рассмотрены общие положения, характерные для организации и проведения форм физкультурно-оздоровительной работы в школе и дошкольных учебных заведениях. Определены различные аспекты проведения этих форм работы с учащимися, с учетом специфики нагрузок на уроках разного профиля в общеобразовательной школе и в дошкольных учебных заведениях. The general provisions characteristic of the organization and conduct of forms of sports and recreational work in schools and pre-school educational institutions are considered. Various aspects of carrying out these forms of work with students, taking into account the specifics of the loads on the lessons of different profiles in secondary schools and in pre-school educational institutions, have been identified.
- ДокументФормування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах освітніх ризиків(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Науменко, Н. В.; Козлов, А. В.Стаття присвячена проблемі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи на прикладі Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Мета статті — висвітлення особливостей формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки в умовах сучасних освітніх ризиків під час вивчення навчальної дисципліни «Фізична культура з методикою навчання». Для реалізації поставленої мети проаналізовано підходи до розуміння сутності поняття здоров’язбережувальна компетентність учителя початкових класів, що являє собою здатність педагога здійснювати самостійне й методично правильне застосування методів фізичного виховання та зміцнення здоров’я та включає в себе готовність досягати оптимального рівня фізичної підготовленості для забезпечення повноцінної соціальної та професійної діяльності. Сформованість здоров’язбережувальної компетентності вчителя передбачає усвідомлене і систематичне використання фізичних методів для підтримання здоров’я і досягнення потрібного рівня фізичної готовності, що сприяє ефективній самореалізації в процесі професійної діяльності. Визначено особливості формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи з урахуванням освітніх ризиків, що передбачає аналіз та оптимізацію змісту освітніх компонентів в навчальних планах та програмах фахової підготовки з урахуванням реалій сьогодення. Проаналізовано досвід практичної підготовки майбутніх учителів під час викладання навчальної дисципліни «Фізична культура з методикою навчання». Визначено, що реалізація завдань здоров’язбереження відбувається за рахунок створення безпечних оздоровчих умов для дітей під час навчання та в позаурочний час. The article is devoted to the problem of professional training of future primary school teachers on the example of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The purpose of the article is to highlight the peculiarities of the formation of health-preserving competence of future primary school teachers in the process of professional training in the context of modern educational risks in the course of studying the discipline "Physical Culture with Teaching Methods". To achieve this goal, approaches to understanding the essence of the concept of primary school teacher’s health-preserving competence were analyzed, which is the ability of a teacher to independently and methodically apply methods of physical education and health promotion and includes the readiness to achieve the optimal level of physical fitness to ensure full social and professional activity. The formation of the teacher’s health-preserving competence involves the conscious and systematic use of physical methods to maintain health and achieve the desired level of physical fitness, which contributes to effective self-realization in the process of professional activity. The article identifies the peculiarities of forming the health-preserving competence of future primary school teachers with regard to educational risks, which involves analyzing and optimizing the content of educational components in the curricula and professional training programs, taking into account the realities of today. In order to highlight the peculiarities of forming the health-preserving competence of future primary school teachers in the process of professional training in the context of educational risks, the experience of practical training of future teachers in teaching the discipline "Physical Culture with Teaching Methods" is analyzed. It is determined that the realization of health protection tasks occurs through the creation of safe health conditions for children during school and after school hours.
- ДокументФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ З МЕТОДИКОЮ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Несен, О. О.; Козлов, А. В.У навчально-методичному посібнику представлені всі аспекти фізичного виховання з молодшими школярами, а саме: завдання фізичного виховання у закладах початковій освіти; засоби фізичного виховання та їх характеристика, проаналізована програма з фізичної культури «Нової української школи» для молодших школярів; шляхи реалізації інклюзії дітей з особливими потребами в процесі фізичного виховання; характеристика фізичних якостей та адекватність розвитку певних якостей у здобувачів початкової освіти; розподіл школярів за медичними групами; техніка безпеки до, під час та після уроку; конспект, структура, тривалість і зміст уроку фізичної культури; організація та особливості проведення дистанційних уроків фізичної культури з учнями початкової школи; ранкова гімнастика; руханки; фізкультхвилинки та фізкультпаузи; поняття інтегрованих уроків фізичної культури з іншими предметними дисциплінами; рухливі ігри в приміщенні та на свіжому повітрі; фізкультурні flesh-mobe, cheleng; спортивно-масові заходи; фізкультурні свята; взаємодія з батьками. Матеріал відповідає тематиці дисципліни «Фізичне виховання з методикою навчання» для здобувачів вищої освіти факультету початкового навчання Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. The educational and methodological manual presents all aspects of physical education with younger schoolchildren, namely: tasks of physical education in primary education institutions; means of physical education and their characteristics, the physical culture program of the "New Ukrainian School" for younger schoolchildren was analyzed; ways of implementing the inclusion of children with special needs in the process of physical education; the characteristics of physical qualities and the adequacy of the development of certain qualities in students of primary education; distribution of schoolchildren by medical groups; safety techniques before, during and after the lesson; synopsis, structure, duration and content of a physical education lesson; organization and features of remote physical education lessons with primary school students; morning gymnastics; movements; physical education minutes and physical education breaks; the concept of integrated physical education lessons with other subject disciplines; active indoor and outdoor games; physical education flesh-mobe, cheleng; sports and mass events; physical education holidays; interaction with parents. The material corresponds to the topic of the discipline "Physical education with teaching methods" for students of higher education at the Faculty of Elementary Education of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University.
- ДокументШляхи запобігання освітніх втрат учнів 1–6 класів у фізкультурній галузі знань через організацію співпраці з батьками(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», 2024) Козлов, А. В.Автором розкрито форми співпраці сім’ї та школи у вирішенні завдань фізичного виховання учнів в умовах військового стану. The author revealed the forms of cooperation between the family and the school in solving the tasks of physical education of students in the conditions of martial law.
- ДокументШЛЯХИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ(Національний фармацевтичний університет, 2020-04-23) Науменко, Н. В.; Козлов, А. В.; Дрожик, Л. В.У тезах розглянуто проблему нездоров’я сучасної студентської молоді; схарактеризовано сутність феномену «здоров’я» як динамічної категорії, що несе в собі фізичне, соціальне, психічне та духовне навантаження; виявлено шляхи формування здоров’я молодого покоління на освітньо-виховному рівні. В тезисах рассмотрена проблема нездоровья современной студенческой молодежи; охарактеризована сущность феномена «здоровье» как динамической категории, которая несет в себе физические, социальные, психические и духовные нагрузки; выявлены пути формирования здоровья молодого поколения на образовательно-воспитательном уровне. In the theses the problem of ill health of modern student youth is considered; the essence of the phenomenon of "health" is characterized as a dynamic category that carries physical, social, mental and spiritual stress; the ways of forming the health of the young generation at the educational level are revealed.
- ДокументШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ДИСЦИПЛІНИ "ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ" В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗВО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-27) Козлов, А. В.; Крутченко, А. С.У статті висвітлені питання формування та розвитку загальних компетентностей майбутнього вчителя під час вивчення дисципліни «фізичне виховання» в умовах військового стану; схарактеризовані завдання, що спрямовані на вирішення зазначеної проблеми в умовах дистанційного навчання в педагогічному закладі вищої освіти. The article highlights the issues of formation and development of general competences of the future teacher during the study of discipline "physical education" in the conditions of martial law; characterized tasks aimed at solving this problem in the conditions of distance learning in a pedagogical institution of higher education.
- ДокументШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ВИКЛАДАЧА ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2020-04) Науменко, Н. В.; Миронченко, С. І.; Козлов, А. В.У статті висвітлено шляхи формування та розвитку готовності викладачів ЗВО до впровадження інноваційних методів навчання. В статье освещены пути формирования и развития готовности преподавателей ЗВО к внедрению инновационных методов обучения. The article highlights the ways of formation and development of teachers readiness of higher education institutions to introduce innovative teaching methods.