Кафедра дизайну
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра дизайну за Дата випуску
Зараз показано 1 - 20 з 74
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДизайн костюма: історичний огляд, персоналії, сучасний дизайн(Харьковский национальный педагогический университет имени Г. С. Сковороды, 2015) Куратова, М. Г.Запропонований навчально-методичний посібник допоможе студентам оволодіти теоретичними знаннями в галузі дизайну одягу, що збагатить їх професійний інтелект. Посібник знайомить студента з історичними етапами розвитку одягу, майстрами міжнародної моди,етапами проектування. Книга адресована студентам факультетів дизайну одягу вищих і середніх спеціалізованих закладів, а також широкому колу читачів. Предложенное учебно-методическое пособие поможет студентам овладеть теоретическими знаниями в области дизайна одежды, обогатит их профессиональный интеллект. Пособие знакомит студента с историческими этапами развития одежды, мастерами международной моды, этапами проектирования. Книга адресована студентам факультетов дизайна одежды высших и средних специализированных учреждений, а также широкому кругу читателей. The proposed teaching aid will help students to acquire theoretical knowledge in the field of clothing design, enrich their professional intelligence. The manual introduces the student to the historical stages of the development of clothing, masters of international fashion, design stages. The book is addressed to students of clothing design departments of higher and secondary specialized institutions, as well as to a wide range of readers.
- ДокументОснови проектування (теоретичний та практичний курс по проектуванню)(Харьковский национальный педагогический университет имени Г. С. Сковороды, 2017) Куратова, М. Г.Запропонований навчально-методичний посібник допоможе студентам оволодіти як теоретичними знаннями в галузі дизайну одягу, так і практичними вміннями й навичками роботи з графічними матеріалами та об`ємно – просторовими композиціями з паперу. Предложенное учебно-методическое пособие поможет студентам овладеть как теоретическими знаниями в области дизайна одежды, так и практическими умениями и навыками работы с графическими материалами и объемно-пространственными композициями из бумаги. The proposed teaching aid will help students to master both theoretical knowledge in the field of clothing design and practical skills in working with graphic materials and volumetric-spatial compositions made of paper.
- ДокументМетодичні вказівки з дисципліни «Технологія виготовлення одягу»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017-11-07) Григорова, Л. С.Курс предмету «Технологія виготовлення одягу» передбачає вивчення сучасних методів виготовлення верхнього одягу (пальт, курток тощо), так і суконь, сорочок, блуз, поясних виробів на базі промислової та індивідуальної технології і методів проектування технологічних процесів організації виробництва та праці. У курсі «Технологія виготовлення одягу» вивчають теоретичні основи виробництва одягу, а в курсі «Виробниче навчання» - його практичне використання. У професії дизайнера поєднуються функції художника, конструктора, технолога, психофізіолога, економіста, ергономіста. Тому студенти спеціальності Дизайн за напрямом підготовки «Дизайн одягу» повинні володіти високим рівнем технології виробництва. Вивчаючи предмет, в першу чергу, треба звернути увагу на промислові методи обробки швейних виробів, технологічність конструкцій, малоопераційну, ресурсозберігаючу технологію, паралельні і паралельно-послідовні способи обробки. Технологія швейного виробництва більш стає механізованою, її ефективність обумовлюється використанням спеціальних машин та обладнання. Змінюються організаційні форми виробництва, підвищується рівень автоматизації виробництва, особливо при розробці моделей, підготовці виробництва, розкрою, при пошиві, та на оздоблювальних операціях. Сучасному виробництві потрібні спеціалісти, які володіють комп’ютерною технікою. Створений в Інтернеті проект CPFR (Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment) – спільне планування, прогнозування та поповнення запасів, промислова група, яких об'єднує виробників та продавців готового одягу. У методичних вказівках викладено короткі теоретичні відомості з таких тем курсу «Технологія виготовлення одягу», як : Костюм як об’єкт дизайну моди ; Класифікація одягу та його функції ; Творчі та промислові колекції ; Загальні відомості про одяг ; Види робіт, які застосовують при виготовленні одягу ; Машинні шви ; Клейовий, зварний та комбіновані способи з'єднання деталей одягу ; Волого - теплова обробка швейних виробів ; Підготовка деталей крою до пошиву. Курс «Технологія виготовлення одягу» відноситься до циклу спеціальних дисциплін, який забезпечує необхідний рівень знань та умінь в галузі швейного виробництва. Курс предмета «Технология изготовления одежды» предусматривает изучение современных методов изготовления верхней одежды (пальто, курток и т.д.), так и платьев, рубашек, блузок, поясных изделий на базе промышленной и индивидуальной технологии и методов проектирования технологических процессов организации производства и труда. В курсе «Технология изготовления одежды» изучают теоретические основы производства одежды, а в курсе «Производственное обучение» - его практическое использование. В профессии дизайнера сочетаются функции художника, конструктора, технолога, психофизиолога, экономиста, эргономиста. Поэтому студенты специальности Дизайн по направлению «Дизайн одежды» должны обладать высоким уровнем технологии производства. Изучая предмет, в первую очередь, надо обратить внимание на промышленные методы обработки швейных изделий, технологичность конструкций, малооперационную, ресурсосберегающую технологию, параллельные и параллельно-последовательные способы обработки. Технология швейного производства становится более механизированной, ее эффективность определяется использованием специальных машин и оборудования. Меняются организационные формы производства, повышается уровень автоматизации производства, особенно при разработке моделей, подготовке производства, раскроя, при пошиве, и на отделочных операциях. Современному производству нужны специалисты, владеющие компьютерной техникой. Созданный в Интернете проект CPFR (Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment) - совместное планирование, прогнозирование и пополнение запасов, промышленная группа, которых объединяет производителей и продавцов готовой одежды. В методических указаниях изложены краткие теоретические сведения по таким темам курса «Технология изготовления одежды», как Костюм как объект дизайна моды; Классификация одежды и его функции; Творческие и промышленные коллекции; Общие сведения об одежде; Виды работ, которые применяют при изготовлении одежды; Машинные швы; Клеевой, сварной и комбинированные способы соединения деталей одежды; Влажно - тепловая обработка швейных изделий; Подготовка деталей кроя к пошиву. Курс «Технология изготовления одежды» относится к циклу специальных дисциплин, который обеспечивает необходимый уровень знаний и умений в области швейного производства. The course of the subject "Technology of making clothes" provides for the study of modern methods of manufacturing outerwear (coats, jackets, etc.), as well as dresses, shirts, blouses, waist products based on industrial and individual technology and methods of designing technological processes for organizing production and labor . In the course "Clothing technology" learn the theoretical foundations of the production of clothing, and in the course "Production Training" - its practical use. In the profession of a designer, the functions of an artist, designer, technologist, psychophysiologist, economist, and ergonomist are combined. Therefore, students of the specialty Design in the direction of "Design Clothing" should have a high level of production technology. Studying the subject, first of all, one should pay attention to industrial methods of processing garments, manufacturability of structures, low-operational, resource-saving technology, parallel and parallel-sequential methods of processing. The technology of sewing production becomes more mechanized, its effectiveness is determined by the use of special machines and equipment. The organizational forms of production are changing, the level of production automation is increasing, especially when developing models, preparing for production, cutting, sewing, and finishing operations. Modern production needs specialists with computer skills. The CPFR (Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment) project created on the Internet is a joint planning, forecasting and replenishment of stocks, an industrial group that brings together manufacturers and sellers of ready-to-wear clothing. The guidelines provide a brief theoretical information on such topics of the course “Technology of making clothes”, such as the Suit as an object of fashion design; Classification of clothing and its functions; Creative and industrial collections; General information about clothes; Types of work that are used in the manufacture of clothing; Machine seams; Adhesive, welded and combined methods of connecting parts of clothing; Wet - heat treatment of garments; Preparation of parts for tailoring. The course "Clothing technology" refers to the cycle of special disciplines, which provides the necessary level of knowledge and skills in the field of sewing production.
- ДокументПрограма виробничої практики та рекомендації щодо її проведення(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017-11-07) Григорова, Л. С.Виробнича практика – одна із форм навчання, невід’ємна складова процесу підготовки фахівців, основним завданням якої є якість практичної підготовки випускників за освітньо-кваліфікаційним рівнем: бакалавр, спеціаліст, і проводиться на оснащених відповідним чином сучасних підприємствах. Виробничу практику студенти IV курсу (денної та заочної форм навчання), які захистили курсові роботи, склали всі заліки та іспити, проходять на швейних підприємствах і Будинках моделей, тривалістю два тижня з обов'язковим інструктажем з техніки безпеки і розписом у спеціальному журналі. Загальне керівництво з організації та проведення виробничої практики здійснюється з боку інституту завідувачем кафедри, керівником практики від кафедри, а також на підприємствах - начальником відділу кадрів і безпосереднім керівником практики, призначеним наказом директора з числа інженерно-технічних працівників, які мають вищу освіту. Дана програма розроблена для проведення практики з галузі знань – 02 культура і мистецтво, спеціальність – 022 Дизайн, напрям підготовки – «Дизайн одягу» є основним методичним документом. За 2-3 дні до закінчення виробничої практики студенти оформляють звіт відповідно до методичних рекомендацій і здають диференційований залік (залік з оцінкою). Разом із звітом додається робочий щоденник, відгук підписаний керівником практики, засвідчений печаткою підприємства. Производственная практика – одна из форм обучения, неотъемлемая составляющая процесса подготовки специалистов, основной задачей которой является качество практической подготовки выпускников по образовательно-квалификационному уровню бакалавр, специалист, и проводится на оснащенных соответствующим образом современных предприятиях. Производственную практику студенты IV курса (дневной и заочной форм обучения), которые защитили курсовые работы, сдали все зачеты и экзамены, проходят на швейных предприятиях и Домах моделей, продолжительностью две недели с обязательным инструктажем по технике безопасности и росписью в специальном журнале. Общее руководство по организации и проведению производственной практики осуществляется со стороны института заведующим кафедрой, руководителем практики кафедры, а также на предприятиях – начальником отдела кадров и непосредственным руководителем практики, назначенным приказом директора из числа инженерно-технических работников, имеющих высшее образование. Данная программа разработана для проведения практики в области знаний – 02 культура и искусство, специальность – 022 Дизайн, специальность – «Дизайн одежды» является основным методическим документом. За 2-3 дня до окончания производственной практики студенты оформляют отчет в соответствии с методическими рекомендациями и сдают дифференцированный зачет (зачет с оценкой). Вместе с отчетом добавляется рабочий дневник, отзыв подписан руководителем практики, заверенный печатью предприятия. Work practice is one of the forms of education, an integral part of the training process, the main task of which is the quality of practical training of graduates in the educational qualification level bachelor, specialist, and is carried out in properly equipped modern enterprises. The practical training of fourth-year students (full-time and part-time), who defended coursework, passed all tests and exams, take place at the sewing enterprises and model houses, lasting two weeks with compulsory safety training and painting in a special journal. General guidance on the organization and conduct of practical training is provided by the institute by the head of the department, the head of the department’s practice, as well as at the enterprises - by the head of the personnel department and the immediate head of the practice appointed by order of the director from among engineering and technical personnel with higher education. This program is designed to practice in the field of knowledge - 02 culture and art, specialty - 022 Design, specialty - "Clothing design" is the main methodological document. 2-3 days before the end of the internship, students draw up a report in accordance with the methodological recommendations and pass a differential test (test with assessment). A working diary is added with the report, the review is signed by the head of practice, certified by the seal of the company.
- ДокументСучасні тренди предметного дизайну (бамбук: звернення доремесла)(Київський національний університет технологій та дизайну, 2018-04-20) Тининика, А. С.Розглянуто основні характерні особливості виробів з бамбуку в контексті культурного синтезу традицій та інновацій в галузі предметного дизайну. На прикладах аналізується застосування бамбуку як екоматеріалу при створенні виробів предметного дизайну. Рассмотрены основные характерные особенности изделий из бамбука в контексте культурного синтеза традиций и инноваций в области предметного дизайна. На примерах анализируется применение бамбука как екоматериал при создании изделий предметного дизайна.The main characteristics of bamboo products are considered in the context of the cultural synthesis of traditions and innovations in subject design. The examples analyze the use of bamboo as an eco-material when creating articles of subject design.
- ДокументДизайн-проектна діяльність в професійній соціалізації студента(Київський національний університет технологій та дизайну, 2018-04-20) Григорова, Л. С.Розглянуто необхідність оптимізації принципу розробки індивідуальних освітніх програм для професійної підготовки дизайнерів одягу. Аргументовано раціональність організації проектної діяльності дизайнерів в системі колективної проектної творчості. Рассмотрена необходимость оптимизации принципа разработки индивидуальных образовательных программ для профессиональной подготовки дизайнеров одежды. Аргументировано рациональность организации проектной деятельности дизайнеров в системе коллективной проектного творчества. The need to optimize the principle of developing individual educational programs for the professional training of designers of clothing is considered. The rationality of the organization of design activities of designers in the system of collective project creativity is argued.
- ДокументЕкодизайн в Україні або новий підхід до проектування інтер'єрів(Київський національний університет технологій та дизайну, 2018-04-20) Куратова, М. Г.Розглянуто основні характерні особливості екодизайну. На конкретному прикладі проаналізовано застосування екомотивів при створенні дизайн-об'єкту. Рассмотрены основные характерные особенности экодизайна. На конкретном примере проанализированы применения екомотивов при создании дизайн-объекта. The main characteristic features of eco-design are considered in the article. On a concrete example, the use of eco-motives is analyzed when creating a design object creating a design object.
- ДокументПсихологія кольору в дизайні середовища(Київський національний університет технологій та дизайну, 2018-04-20) Ярошенко, А.Психологічні аспекти впливу кольору на організм людини не тільки допомагають, але і є ключовими у формуванні емоційного «клімату» приміщення. Від того, яким чином кольори впливають на людину, залежить її настрій, стан, працездатність. Ці знання і вміння дозволяють створювати простір різної функціональної спрямованості : житлового, виробничого, соціального середовища. Психологические аспекты влияния цвета на организм человека не только помогают, но и являются ключевыми в формировании эмоционального «климата» помещения. От того, каким образом цвета влияют на человека, зависит его настроение, состояние, работоспособность. Эти знания и умения позволяют создавать пространство различной функциональной направленности : жилищного, производственного, социального среды. Psychological aspects of the effect of color on the human body not only help, but are key in shaping the emotional "climate" of the room. How colors affect a person depends on their mood, condition, and performance. This knowledge and skills allow us to create a space of different functional orientation : residential, industrial, social environment.
- ДокументВізуальні дидактичні засоби: cтворення та використання в освітній практиці(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Житєньова, Н. В.Навчально-методичний посібник присвячено проблемі використання та створення авторських дидактичних візуальних засобів для їх застосування в освітній практиці. У посібнику розкрито особливості, специфіку та поетапну технологію створення візуальних засобів; висвітлено використання технологій візуалізації в сучасних освітніх трендах; з’ясовано принципи, яким має відповідати візуалізація, враховуючи її основні функції. Розкрито вимоги до цифрових візуальних засобів дидактичного призначення ; наведено класифікацію інструментарію для створення візуального контенту на основі хмарних сервісів. Запропонований посібник може бути корисним для педагогів-науковців, викладачів, учителів, студентів педагогічних спеціальностей, слухачів інститутів післядипломної освіти. Учебно-методическое пособие посвящено проблеме использования и создания авторских дидактических визуальных средств для их применения в образовательной практике. В пособии раскрыты особенности, специфику и поэтапную технологию создания визуальных средств; освещены использование технологий визуализации в современных образовательных трендах; выяснено принципы, которым должен отвечать визуализация, учитывая ее основные функции. Раскрыто требования к цифровым визуальных средств дидактического назначения; приведена классификация инструментария для создания визуального контента на основе облачных сервисов. Предложенный пособие может быть полезным для педагогов-ученых, преподавателей, учителей, студентов педагогических специальностей, слушателей институтов последипломного образования. The educational-methodical manual is devoted to the problem of using and creating author's didactic visual aids for their use in educational practice. The manual reveals the features, specifics and stage-by-stage technology of creating visual aids; highlights the use of visualization technologies in modern educational trends; clarified the principles that visualization should meet, given its basic functions. The requirements for digital visual aids for didactic purposes are disclosed; the classification of tools for creating visual content based on cloud services is given. The proposed manual can be useful for educational scientists, teachers, teachers, students of pedagogical specialties, students of postgraduate education institutes.
- ДокументМетодика та етапи виконання макету для виготовлення шпалер(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2019-10-17) Сафронова, Д. О.; Куратова, М. Г.У статті висвітлено етапи виготовлення макету шпалер. Сучасні комп'ютерні технології надають змоги впроваджувати нові погляди молодих дизайнерів на класичні прийоми у виробництві шпалерної продукції на підприємстві. Виготовлення шпалерної продукції – це складний і багатоетапний процес. Ця галузь доволі актуальна для роботи графічного дизайнера, адже використання комп’ютерних технологій, а саме графічних програм, це перший і найголовніший етап виготовлення шпалер. В статье освещены этапы изготовления макета обоев. Современные компьютерные технологии предоставляют возможности внедрять новые взгляды молодых дизайнеров на классические приемы в производстве обойной продукции на предприятии. Изготовление обойной продукции – это сложный и многоэтапный процесс. Эта отрасль достаточно актуальна для работы графического дизайнера, ведь использование компьютерных технологий, а именно графических программ, это первый и самый главный этап изготовления обоев. The article highlights the stages of making a wallpaper mockup. Modern computer technologies provide opportunities to introduce fresh perspective of young designers in the production of the wallpaper industry. The manufacture of the wallpaper products is fairly relevant industry for the graphic designers. The use of the computer technology, namely graphic programs, is the first and most important stage in the manufacture of the wallpaper.
- ДокументАнімація в системі засобів массової інформації: розвиток комунікативного потенціалу анімації(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Головаш, Д. А.; Сухорукова, Л. А.Розглядаються функції, які виконувала анімація на різних етапах розвитку. Вивчаються комунікативні ресурси анімації. Рассматриваются функции, которые выполняла анимация на разных этапах развития. Изучаются коммуникативные ресурсы анимации.The functions animation performed at different stages of its evolution are considered. Communicative resources of the animation are studied.
- ДокументЗастосування фактур в дизайні одягу(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Очеретна, Н. А.; Григорова, Л. С.У статті розглянуто поняття «фактура» та її класифікація за групами згідно своєї структури та зовнішнього виду; виділено способи створення фактурних поверхонь; представлено приклади застосування фактур в дизайні одягу провідних дизайнерів світу. В статье рассмотрено понятие «фактура» и ее классификация по группам согласно своей структуры и внешнего вида; выделено способы создания фактурных поверхностей; представлены примеры применения фактур в дизайне одежды ведущих дизайнеров мира. The term “texture” its group classification according to its structure and appearance are considered in the article; ways of creating of texture surfaces are highlighted; examples of texture application in clothing design are listed.
- ДокументСтиль мілітарі в жіночому одязі(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Грибовская, Н. О.; Григорова, Л. С.У статті розглядається стиль мілітарі у жіночому одязі. Подається характеристика, особливості, види та функції стилю мілітарі. Показується, як військовий одяг перейшов до жіночого гардеробу, те, як він утримує свої позиції на сьогоднішній день у сучасних тенденціях моди. В статье рассматривается стиль милитари в женской одежде. Подается характеристика, особенности, виды и функции стиля милитари. Показывается, как военная одежда перешла к женскому гардеробу и то, как она удерживает свои позиции на сегодняшний день в современных тенденциях моды.The article deals with the style of military style militarians. The characteristics, features, types and functions has shifted to the women's wardrobe, and how it retains its position today in today's fashion trends.
- ДокументБренд-комунікація та ребрендинг як засіб конструювання(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Соловйова, Д. Ю.; Сухорукова, Л. А.У статті виявлено особливості використання ребрендингу як засобу конструювання рекламних комунікацій підприємства, що полягає у створенні відмінностей між конкуруючими продуктами та застосуванні ребрендингу як інформаційного приводу для комунікації з цільовою аудиторією. В статье выявлены особенности использования ребрендинга как средства конструирования рекламных коммуникаций предприятия, которые заключается в создании различий между конкурирующими продуктами и применении ребрендинга как информационного повода для коммуникации с целевой аудиторией. The article reveals the features of the using rebranding as a means of the constructing advertising communications of an enterprise, which is to distinguish between competing products and the use of rebranding as an information source for communication with the target audience.
- ДокументМетодика створення міського пейзажу для дизайну інтер’єру(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Куратова, М. Г.; Бабій, Н. В.В статті розглянуто теоретичні основи та практичні прийоми, методи та засоби, що сприяють створенню художнього образу у міському пейзажі засобами графічних матеріалів. Розкрито використання декоративних панно (розписів) в дизайні інтер’єру для створення художнього образу об’єкту. В статье рассмотрены теоретические основы и практические приемы, методы и средства, способствующие созданию художественного образа в городском пейзаже средствами графических материалов. Раскрыто использование декоративных панно (росписей) в дизайне интерьера для создания художественного образа объекта. The article discusses the theoretical foundations and practical techniques that can be combined with the artistic image of the city landscape using graphic materials. The use of decorative panels (murals) in interior design to create an artistic image of the object is disclosed.
- ДокументНапрями розвитку художньо-обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Круглова, Н. І.; Чеботова, Я. В.В статті висвітлено систему роботи з обдарованими дітьми у загальноосвітніх навчальних закладах. В статье освещена система работы с одаренными детьми в общеобразовательных учебных заведениях. Article devoted to systems work with gifted children in secondary schools.
- ДокументОсобливості і перспективи кар’єрного зростання майбутніх учителів мистецьких дисциплін(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Круглова, Н. Й.; Чеботова, Я. В.У цій статті переглянуто проблему реалізації кар’єрного потенціалу майбутніх учителів мистецьких дисциплін, на основі аналізу наукових досліджень конкретизовано зміст поняття «кар’єрне зростання», виокремлено перспективні напрями кар’єрного зростання майбутніх учителів мистецьких дисциплін. В этой статье пересмотрена проблема реализации карьерного потенциала будущих учителей художественных дисциплин, на основе анализа научных исследований конкретизировано содержание понятия «карьерный рост», выделены перспективные направления карьерного роста будущих учителей художественных дисциплин. The article considers problem of the career potentials realization future teachers of the art subjects, on the basis of the scientific analysis concertized the concept of the “career growth”, highlighted the career growths promising for the future teachers of the artistic disciplines.
- ДокументОсобливості навчання художньо обдарованих дітей у галузі дизайну(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Луганько, Л. І.; Григорова, Л. С.У статті розглянуті основні поняття художньої обдарованості, художньої творчості, особливості розвитку творчо обдарованих дітей, а також розкриті форми і напрями роботи з художньо обдарованими дітьми. В статье рассмотрены основные понятия художественной одаренности, художественного творчества, особенности развития творчески одаренных детей, а также раскрыты формы и направления работы с художественно одаренными детьми.The article discusses the basic concepts of the artistic giftedness,artistic creation, especially the development of the creatively gifted children, and also discloses the forms and directions of the work with artistically gifted children. .
- ДокументВплив білого кольору на психіку та фізіологічні функції людини(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Кальченко, В. О.В статті розкрито вплив білого кольору на психіку та фізіологічні функції людини. З’ясовано, що колір не тільки надає важливу інформацію про предмет, але й має здатність обумовлювати думки та почуття. В статье раскрыто влияние белого цвета на психику и физиологические функции человека. Выяснено, что цвет не только предоставляет важную информацию о предмете, но и обладает способностью обусловливать мысли и чувства.The influence of white color on the psyche and physiological functions of a person is revealed in the article. It is found that color not only provides important information about the subject, but also has the ability to convey thoughts and feelings.
- ДокументБагатокомпонентність графічного дизайну(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Попова, А. В.; Куратова, М. Г.У статті розглядається графічний дизайн як багатокомпонентний процес візуального спілкування і вирішення проблем з використанням типографіки, фотографії та ілюстрації. В статье рассматривается графический дизайн как многокомпонентный процесс визуального общения и решения проблем с использованием типографики, фотографии и иллюстрациии. Graphic design is considered as a multi-component process of visual communication and problem solving using typography, photography and illustration.