Кафедра циклічних видів спорту
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра циклічних видів спорту за Дата випуску
Зараз показано 1 - 20 з 83
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументХОРОШАЯ ОСАНКА – КРАСОТА И ЗДОРОВЬЕ НА ВСЮ ЖИЗНЬ(Харьковская государственная академия дизайна и искусства (ХГАДИ), 2006-12-04) Блещунова, Т. Н.; Ильницкая, Л. В.; Сидорко, И. В.; Козеев, И. В.; Черный, А. И.В работе представлены рекомендации и опыт применения корригирующих упражнений для исправления осанки. Проведен анализ результатов медицинского осмотра студентов. У роботі представлені рекомендації і досвід застосування вправ, що коригують, для виправлення постави. Проведено аналіз результатів медичного огляду студентів. In work are presented the recommendations and experience of application of correcting exercises for correction of carriage. The analysis of results of physical examination of students is conducted.
- ДокументПРИМЕНЕНИЕ ИНТЕРАКТИВНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ДЛЯ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ ПРОЦЕССА ФИЗИЧЕСКОГО ВОСПИТАНИЯ И СПОРТИВНОЙ ПОДГОТОВКИ(Белгородский государственный технологический университет имени В. Г. Шухова, Научный центр информационной медицины «ЛИДО», 2012-04-26) Козина, Ж. Л.; Ильницкая, А. С.; Почернина, М. Г.; Селиванов, Е. В.; Козин, А. В.В статье освещается тема применения интерактивных технологий для совершенствования процесса физического воспитания и спортивной подготовки. У статті висвітлюється тема застосування інтерактивних технологій для вдосконалення процесу фізичного виховання і спортивної підготовки.
- ДокументПУТИ ФОРМИРОВАНИЯ МОТИВАЦИИ К ЗАНЯТИЯМ ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРОЙ У СТУДЕНТОВ(Белгородский государственный технологический университет имени В. Г. Шухова, Научный центр информационной медицины «ЛИДО», 2012-04-26) Козина, Ж. Л.; Ильницкая, А. С.; Ильницкая, Л. В.; Селиванов, Е. В.; Козеев, И. В.В физическом воспитании студенческой молодежи существует ряд нерешенных вопросов, таких как физическая подготовленность, улучшение здоровья студентов, физкультурной образованности молодежи, проблема дифференцированного учебно-методического комплекса физического воспитания, индивидуализации физического воспитания, оптимизация здорового образа жизни студенческой молодежи. Одним из путей решения этих проблем является повышение личной мотивации студентов относительно занятий физическим воспитанием в вузе. Мотив - это сложное психическое образование, которое начинает формироваться под влиянием возникающей у человека потребности. Нами были разработаны анкеты, которые должны помочь выявить по каким именно факторам мотивация влияет на организацию процесса физического воспитания в вузах. С их помощью мы предлагаем мотивировать студентов к занятиям физической культурой на лекциях, семинарах и практических занятиях. Лекции были дополнены видео - роликами и интервью с ветеранами спорта. На семинарских занятиях было предложено провести анкетирование среди студентов с целью выявления факторов, влияющих на мотивацию к занятиям физическим воспитанием в вузе. На практических занятиях были предложены соревнования среди учебных групп на скорость развертывания палатки. У фізичному вихованні студентської молоді існує ряд невирішених питань, таких як фізична підготовленість, поліпшення здоров'я студентів, фізкультурної освіченості молоді, проблема диференційованого навчально-методичного комплексу фізичного виховання, індивідуалізації фізичного виховання, оптимізація здорового способу життя студентської молоді. Одним із шляхів вирішення цих проблем є підвищення особистої мотивації студентів щодо занять фізичним вихованням у вишах. Мотив - це складне психічне утворення, яке починає формуватися під впливом виникнення у людини потреби. Нами були розроблені анкети, які повинні допомогти виявити по яких саме факторів мотивація впливає на організацію процесу фізичного виховання у внз. З їх допомогою ми пропонуємо мотивувати студентів до занять фізичною культурою на лекціях, семінарах і практичних заняттях. Лекції були доповнені відео - роликами і інтерв'ю з ветеранами спорту. На семінарських заняттях було запропоновано провести анкетування серед студентів з метою виявлення факторів, що впливають на мотивацію до занять фізичним вихованням у внз. На практичних заняттях були запропоновані змагання серед навчальних груп на швидкість розгортання намету. . In physical education of student youth there are a number of unresolved issues such as physical fitness, improve the health of students physical education of youth, the problem of differential educational-methodical complex of physical training, individualization of physical education, optimization of healthy lifestyles of students. One of the ways to solve these problems is to increase the personal motivation of students regarding the physical education classes in schools. A motive is a complex of mental formation, which begins to form under the influence of the emerging human needs. We developed a questionnaire that should help to identify which factors of motivation influence on the organization of process of physical education at the University. With their help, we propose to motivate students to engage in physical culture in lectures, seminars and practical classes. The lectures were supplemented by videos and interviews with veterans of the sport. Seminars were asked to conduct a survey among students to identify factors affecting motivation to physical education classes at the University. Practical training was offered competitions among training groups on speed of deployment of the tent.
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ІНТЕНСИВНОСТІ ТРЕНУВАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ БАСКЕТБОЛІСТІВ, ЩО СПРЯМОВАНА НА РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ(PC "Technology center", 2015) Цимбалюк, Ж. О.; Мусієнко, А. В.; Коваленко, О. І.Представлена методика визначення індивідуальної інтенсивності навантаження баскетболістів на заняттях, спрямованих на розвиток загальної витривалості. Методика забезпечена комп'ютерною програмою, за допомогою якої можна розрахувати основні показники тренувального навантаження для кожного баскетболіста в залежності від рівня його підготовленості. Контроль навантаження максимально простий, не вимагає застосування лабораторних вимірювань і аналізів. Представлена методика определения индивидуальной интенсивности нагрузки баскетболистов на занятиях, направленных на развитие общей выносливости. Методика обеспечена компьютерной программой, с помощью которой можно рассчитать основные показатели тренировочной нагрузки для каждого баскетболиста в зависимости от уровня его подготовленности. Контроль нагрузки максимально прост, не требует применения лабораторных измерений и анализов. The technique of the individual intensity determining of load of basketball player during sport lessons for development of general endurance is shown. The technique is provided by computer program which can be used to calculate the main parameters of the training load for every basketball player, depending on level of preparedness. Load control as simple as possible, does not require the use of laboratory measurements and analyzes.
- ДокументОсобистісні якості гравців у настільний теніс(Національна академія Національної гвардії України, 2015-03-06) Коник, Л. В.У статті висвітлюється тема особистісних якостей гравців у настільний теніс. В статье освещается тема личностных качеств игроков в настольный теннис. The article highlights the topic of the personal qualities of table tennis players.
- ДокументОПТИМІЗАЦІЯ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ ВИТРИВАЛОСТІ В БІГУ СТУДЕНТОК НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ(«Бял ГРАД-БГ» ООД, София, 2015-04-17) Ісаєва, М. В.; Должко, Ф. Н.; Козлов, А. В.У роботі визначалося оптимальне співвідношення запропонованих видів бігової підготовки для розвитку витривалості в бігу студенток на заняттях з фізичної виховання. Результати підтверджують необхідність проводити розвиток витривалості з урахуванням підготовленості і індивідуальних особливостей фізичного розвитку. В работе определялось оптимальное соотношение предлагаемых видов беговой подготовки для развития выносливости в беге студенток на занятиях по физической воспитания. Результаты подтверждают необходимость влиять на развитие выносливости с учетом подготовленности и индивидуальных особенностей физического развития. The paper determined the optimum ratio proposed types of training for the running of the endurance race in students in the classroom for physical education. The results confirm the need for a development of endurance based training and individual characteristics of physical development.
- ДокументРОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ БАСКЕТБОЛІСТІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНУВАЛЬНОГО ЗБОРУ(Вид-во «НТМТ», 2015-04-24) Цимбалюк, Ж. О.; Юр’єв, С. О.Застосована методика визначення індивідуальної інтенсивності навантаження баскетболістів під час проведення тренувального збору з метою розвитку їх загальної витривалості. Методика забезпечена комп'ютерною програмою. Применена методика определения индивидуальной интенсивности нагрузки баскетболистов во время проведения тренировочного сбора в целях развития их общей выносливости. Методика обеспечена компьютерной программой. The applied method of determining the individual intensity of the load during basketball training camp to develop their overall endurance. The method provided a computer program.
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ІНТЕНСИВНОСТІ ТРЕНУВАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ БАСКЕТБОЛІСТІВ, ЩО СПРЯМОВАНА НА РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ(Вид-во «НТМТ», 2015-04-24) Цимбалюк, Ж. О.; Коваленко, О. І.; Мусієнко, А. В.Представлена методика визначення індивідуальної інтенсивності навантаження баскетболістів на заняттях, спрямованих на розвиток загальної витривалості. Методика забезпечена комп'ютерною програмою. Контроль навантаження максимально простий, не вимагає застосування лабораторних вимірювань і аналізів. Представленная методика определения индивидуальной интенсивности нагрузки баскетболистов на занятиях, направленных на развитие общей выносливости. Методика обеспечена компьютерной программой. Контроль нагрузки максимально прост, не требует применения лабораторных измерений и анализов. Abstract. The presented method of determining the individual intensity of the load in basketball lessons aimed at developing general endurance. The method provided a computer program. Control stress as simple, does not require the use of laboratory measurements and analyzes.
- ДокументМОДЕЛЮВАННЯ ПАРАМЕТРІВ ТРЕНУВАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ БАСКЕТБОЛІСТІВ У ПІДГОТОВЧОМУ ПЕРІОДІ, ЩО СПРЯМОВАНЕ НА РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ(ТОВ "ОВС", 2015-05-12) Піддубний, О. Г.; Цимбалюк, Ж. О.; Мусієнко, А. В.Параметри тренувального навантаження баскетболістів у підготовчому періоді, що спрямоване на розвиток загальної витривалості, модульовано на основі методика визначення індивідуальної інтенсивності навантаження з використанням комп'ютерної програми. Параметры тренировочной нагрузки баскетболистов в подготовительном периоде, что направлена на развитие общей выносливости, модулированны на основе методики определения индивидуальной интенсивности нагрузки с использованием компьютерной программы. Options basketball training load in the preparatory period, aimed at developing general endurance modulated based method of determining the individual intensity of the load using a computer program.
- ДокументМЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ПЕДАГОГИЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ(ТОВ "ОВС", 2015-05-21) Гогіна, Т. І.; Цимбалюк, Ж. О.Розкрито зміст методичної підготовки студентів на заняттях з фізичного виховання у педагогічних вищих навчальних закладах. Визначено результати навчання. Раскрыто содержание методической подготовки студентов на занятиях по физическому воспитанию в педагогических высших учебных заведениях. Определены результаты обучения. Maintenance of methodical preparation of students in the classroom for physical education teachers in higher education institutions. Defined learning outcomes.
- ДокументПІДГОТОВКА ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ДО РОБОТИ В ДИТЯЧИХ ОЗДОРОВЧИХ ТАБОРАХ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ МІЖКУЛЬТУРНИХ КОМУНІКАЦІЙ(Вид-во "Точка", 2015-05-22) Клімакова, С. М.В нинішніх умовах розвиток культурних зв’язків відбувається в різних сферах людського життя – навчанні, туризмі, спорті, особистому спілкуванні, творчих і професійних контактах. За таких обставин освіта іноземних студентів розглядається в якості засобу безпечного і комфортного існування в новому соціумі, а метою навчання стає формування міжкультурної комунікації майбутнього вчителя, а також формування у студентів толерантної свідомості на таких рівнях, як особа, суспільство, держава. В нынешних условиях развитие культурных связей происходит в разных сферах человеческой жизни – обучении, туризме, спорте, личном общении, творческих и профессиональных контактах. При таких обстоятельствах образование иностранных студентов рассматривается в качестве средства безопасного и комфортного существования в новом социуме, а целью обучения является формирование межкультурной коммуникации будущего учителя, а также формирование у студентов толерантного сознания на таких уровнях, как личность, общество, государство.
- ДокументОПЕРАТИВНА ОЦІНКА ФУНКЦІОНАЛЬНОГО СТАНУ СТУДЕНТІВ(Харківська державна академія фізичної культури, 2015-12-10) Цимбалюк, Ж. О.Запропоновано підхід до організації занять з фізичного виховання з урахуванням визначення рівня функціонального стану студентів на початковому етапі навчання. В експерименті прийняли участь 55 студентів. Предложен подход к организации занятий по физическому воспитанию с учетом определения уровня функционального состояния студентов на начальном этапе обучения. В эксперименте приняли участие 55 студентов. An approach to physical education classes based determination of functional state students at the initial stage of training. In the experiment 55 students participated.
- ДокументФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ПОРУШЕННЯМИ ПОСТАВИ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ(Health, sport, rehabilitation, 2015-12-23) Спіцин, В. В.; Спицын, В. В.У дітей молодшого шкільного віку, в період росту та формування скелету, особливе значення треба приділяти формуванню вірної постави, яка, безпосередньо, визначає стан їх фізичного здоров’я. Порушення постави у дітей – це стан, який при своєчасно розпочатих профілактичних заходах не прогресує та піддається корегуванню. Тому, питання профілактики порушень постави у дітей заслуговують особливої уваги. Встановлено, що при вірному застосуванні спеціально підібраних комплексів фізичних вправ, рухливих ігор і виконання домашнього завдання, відбудеться покращення фізичного розвитку та фізичної підготовленості дітей з порушеннями постави. Учитель фізичної культури загальноосвітньої школи, у процесі своєї трудової діяльності, здійснюючи систематичний педагогічний контроль та застосовуючи на уроках фізичної культури специфіку програмного змісту і методичні особливості для фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з порушеннями постави, може якісно керувати процесом фізичного вихованням учнів. У детей младшего школьного возраста, в период роста и формирования скелета, особое значение надо уделять формированию правильной осанки, которая непосредственно определяет состояние их физического здоровья. Нарушение осанки у детей - это состояние, которое при своевременно начатых профилактических мероприятиях не прогрессирует и подвергается корректировке. Поэтому, вопросы профилактики нарушений осанки у детей заслуживают особого внимания. Установлено, что при верном применении специально подобранных комплексов физических упражнений, подвижных игр и выполнения домашнего задания, состоится улучшение физического развития и физической подготовленности детей с нарушениями осанки. Учитель физической культуры общеобразовательной школы, в процессе своей трудовой деятельности, осуществляя систематический педагогический контроль и применяя на уроках физической культуры специфику программного содержания и методические особенности для физического воспитания детей младшего школьного возраста с нарушениями осанки, может качественно управлять процессом физического воспитания учащихся.
- ДокументЗДОРОВ'ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ З ПЛАВАННЯ В РЕЖИМІ ДНЯ ДИТЯЧОГО ОЗДОРОВЧОГО ТАБОРУ(Health, sport, rehabilitation, 2015-12-23) Клімакова, С. М.; Климакова, С. Н.Робота з оздоровлення дітей в літніх дитячих оздоровчих таборах є одним із основних завдань забезпечення їх фізичного розвитку. ФІзкультурно-оздоровча робота в дитячих оздоровчих таборах повинна здійснюватися з урахуванням здоров'язберігаючих технологій. В даній статті розглянуті види рухової активності, що входять до здоров'язберігаючих технологій з плавання в дитячому оздоровчому таборі. До цих технологій можна віднести ранкову гімнастику (що проводиться біля водоймищ, та супроводжується ранішнім купанням), гартування (водою), сонячні та повітряні ванни (при перебуванні на пляжі), купання. Работа по оздоровлению детей в летних детских оздоровительных лагерях является одной из основных задач обеспечения их физического развития. Физкультурно-оздоровительная работа в детских оздоровительных лагерях должна осуществляться с учетом здоровьесберегающих технологий. В данной статье рассмотрены виды двигательной активности, входящие в здоровьесберегающих технологий по плаванию в детском оздоровительном лагере. К этим технологиям можно отнести утреннюю гимнастику (проводимой у водоемов, и сопровождается утренним купанием), закаливание (водой), солнечные и воздушные ванны (при пребывании на пляже), купание.
- ДокументМЕТОДИКА ИНТЕГРАЛЬНОГО ПРИМЕНЕНИЯ ДВИГАТЕЛЬНЫХ И ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫХ АСПЕКТОВ ДЛЯ РАЗВИТИЯ УМЕНИЙ И НАВЫКОВ В БАЗОВЫХ ЭЛЕМЕНТАХ ЛЁГКОЙ АТЛЕТИКИ У ШКОЛЬНИКОВ СТАРШИХ КЛАССОВ(Health, sport, rehabilitation, 2015-12-23) Козина, Ж. Л.; Ал-Равашдех, Абдел Басет; Никитенкова, Т. Ю.Цель работы - разработать и обосновать методику развития двигательных умений и навыков школьников старших классов на занятиях по легкой атлетике с применением межпредметных связей и информационных технологий. Материал: в исследовании принимали участие 2 группы школьников: контрольная (n = 22 – девушки, n=34 – юноши) и экспериментальная (n = 21 – девушки, n=34 – юноши). Результати. Разработана авторская методика развития двигательных умений и навыков в беге, прыжках, метаниях старшеклассников с примением межпредметных связей и информационных технологий. Основная направленность методики – интегральное воздействие двигательных и интеллектуальных аспектов на процесс развития техники базовых легкоатлетических движений. Выводы. Применение разработанной методики обучения двигательным действиям на занятиях по легкой атлетике школьников старших классов способствует повышению показателей двигательной подготовленности по результатам выполнения основных тестов в беге, прыжках, метаниях; по результатам экспертной оценки техники бега, прыжков и метаний, а также уровня теоретических знаний. Мета роботи - розробити та обґрунтувати методику розвитку рухових умінь і навичок школярів старших класів на заняттях з легкої атлетики із застосуванням міжпредметних зв'язків та інформаційних технологій. Матеріал: в дослідженні брали участь 2 групи школярів: контрольна (n = 22 - дівчата, n = 34 - юнаки) та експериментальна (n = 21 - дівчата, n = 34 - юнаки). Результати. Розроблено авторську методику розвитку рухових умінь і навичок в бігу, стрибках, метаннях старшокласників з застосуванням міжпредметних зв'язків та інформаційних технологій. Основна спрямованість методики - інтегральний вплив рухових та інтелектуальних аспектів на процес розвитку техніки базових легкоатлетичних рухів. Висновки. Застосування розробленої методики навчання рухових дій на заняттях з легкої атлетики школярів старших класів сприяє підвищенню показників рухової підготовленості за результатами виконання основних тестів в бігу, стрибках, метаннях; за результатами експертної оцінки техніки бігу, стрибків і метань, а також рівня теоретичних знань.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС‒МЕТОДУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ(Health, sport, rehabilitation, 2015-12-23) Гринченко, І. Б.; Попова, А. В.; Чуприна, О. І.; Чорний, Ю. П.Стаття присвячена вдосконалюванню фахової підготовки майбутніх учителів фізичного виховання в Педагогічному університеті. Як приклад, пропонується для використання один з провідних інтерактивних методів – кейс-метод. Статья посвящена совершенствованию профессиональной подготовки будущих учителей физического воспитания в Педагогическом университете. В качестве примера, предлагается для использования один из ведущих интерактивных методов – кейс-метод. The article is devoted to the improvement of professional training of future physical education teachers at the Pedagogical University. As an example, it is proposed to use one of the leading interactive methods - the case method.
- ДокументТЕХНОЛОГИИ РАЗВИТИЯ ДВИГАТЕЛЬНЫХ УМЕНИЙ И НАВЫКОВ НА ЗАНЯТИЯХ ПО ЛЁГКОЙ АТЛЕТИКЕ С ПРИМЕНЕНИЕМ МЕЖПРЕДМЕТНЫХ СВЯЗЕЙ И ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ У ШКОЛЬНИКОВ СТАРШИХ КЛАССОВ(Health, sport, rehabilitation, 2015-12-23) Козина, Ж. Л.; Ал-Равашдех, Абдел Басет; Коробейник, В. А.Цель: разработать и обосновать технологии интегрального воздействия двигательных и интеллектуальных аспектов на процесс развития техники легкоатлетических метаний и бега девушек 15-16 лет. Материал и методы: в исследовании принимали участие 2 группы школьников: контрольная (n = 22) и экспериментальная (n = 21). Результаты: Разработана методика обучения технике бега, прыжков и метаний учениц старшей школы. Методика подразумевает овладение базовыми движениями легкой атлетики на основе аналогий с рациональными и экономичными движениями в живой природе, законами механики. Это обуславливает применение знаний физики, биологии, математики для получения более полного представления о правильной технике легкоатлетических движений. Выводы: Показано, что применение межпредметных связей и информационных технологий позволяет сделать процесс обучения движениям более эффективным по сравнению с изучением исключительно материала по физическому воспитанию. Мета: розробити і обґрунтувати технології інтегрального впливу рухових та інтелектуальних аспектів на процес розвитку техніки легкоатлетичних метань і бігу дівчат 15-16 років. Матеріал і методи: в дослідженні брали участь 2 групи школярів: контрольна (n = 22) і експериментальна (n = 21). Результати: Розроблено методику навчання техніки бігу, стрибків і метань учениць старшої школи. Методика передбачає оволодіння базовими рухами легкої атлетики на основі аналогій з раціональними і економічними рухами в живій природі, законами механіки. Це обумовлює застосування знань фізики, біології, математики для отримання більш повного уявлення про правильну техніку легкоатлетичних рухів. Висновки: Показано, що застосування міжпредметних зв'язків та інформаційних технологій дозволяє зробити процес навчання рухам більш ефективним в порівнянні з вивченням виключно матеріалу з фізичного виховання.
- ДокументПСИХОМЫШЕЧНАЯ ТРЕНИРОВКА КАК СРЕДСТВО ВОССТАНОВЛЕНИЯ В ПОДГОТОВКЕ СПОРТСМЕНОВ‒ОРИЕНТИРОВЩИКОВ(Health, sport, rehabilitation, 2015-12-23) Шип, Н. Е.; Тихонова, В. А.; Чёрный, А. И.В работе освещаются вопросы восстанавливаемости, расслабления, умения сконцентрироваться и настроиться при помощи психомышечной тренировки. Особое значение данная методика приобретает при занятиях спортивным ориентированием. Ведь ошибки, совершенные из-за волнения, невнимательности, плохой концентрации грозят спортсмену-ориентировщику дополнительной физической и психической нагрузкой, намного ухудшают его результат. У роботі висвітлюються питання восстанавливаемости, розслаблення, вміння концентруватися і налаштуватися за допомогою психом'язового тренування. Особливе значення дана методика набуває при заняттях спортивним орієнтуванням. Адже помилки, вчинені через хвилювання, неуважності, поганий концентрації загрожують спортсмену-орієнтувальнику додаткової фізичної і психічної навантаженням, набагато погіршують його результат. The paper highlights the issues of restorability, relaxation, the ability to concentrate and tune with the help of a psycho-muscle training. This method is especially important when practicing sports orienteering. After all, mistakes made because of excitement, inattention, poor concentration threaten the orienteering athlete with additional physical and mental stress, greatly worsen his result.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ І ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ(Health, sport, rehabilitation, 2015-12-23) Гринченко, І. Б.; Вакслер, М. А.; Тихонова, А. О.Стаття присвячена вдосконалюванню професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання в Педагогічному університеті. Автори пропонують використання активних методів й інтерактивних технологій при навчанні техніці й тактиці спортивних ігор, організації краєзнавчо-туристичної діяльності й оздоровчо-реакреаційного туризму. Статья посвящена совершенствованию профессиональной подготовки будущих учителей физического воспитания в Педагогическом университете. Авторы предлагают использование активных методов и интерактивных технологий при обучении технике и тактике спортивных игр, организации краеведческо-туристической деятельности и оздоровительно-реакреационного туризма. The article is devoted to the improvement of professional training of future physical education teachers at the Pedagogical University. The authors suggest the use of active methods and interactive technologies in teaching techniques and tactics of sports games, organization of local lore and tourism activities and recreational and recreational tourism.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОБ'ЄКТИВНИХ І СУБ'ЄКТИВНИХ ПОКАЗНИКІВ НАПРУЖЕНОСТІ НАВАНТАЖЕННЯ У БАСКЕТБОЛІСТОК РІЗНОГО ВІКУ, АМПЛУА ТА РІЗНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ(Health, sport, rehabilitation, 2015-12-23) Козіна, Ж. Л.; Ширяєва, І. В.Встановлено, що при тренуванні баскетболісток різної кваліфікації та різного віку при контролі навантаження варто враховувати їхні суб'єктивні відчуття важкості виконуваної роботи. Даний метод зручний у використанні, простий в освоєнні, досить доступний для тренерів і спортсменів, дозволяє індивідуалізувати і диференціювати дозування навантажень. Установлено, что при тренировке баскетболисток различной квалификации и разного возраста при контроле нагрузки следует учитывать их субъективные ощущения тяжести выполняемой работы. Данный метод удобен в использовании, прост в освоении, достаточно доступен для тренеров и спортсменов, позволяет индивидуализировать и дифференцировать дозирования нагрузок.