Перегляд за Автор "Садоха, О. В."
Зараз показано 1 - 13 з 13
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- Документ«Анфілади» сучасних освітніх реформувань(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Садоха, О. В.Еволюційні зміни в розвитку світового співтовариства, соціально-економічні перетворення й культурно-освітні трансформації в усіх куточках світу актуалізують проблему міжкультурних комунікацій та поглиблюють відповідальність освіти за формування толерантної особистості, готової до активної творчої конструктивної взаємодії в сучасній поліетнічній спільноті. Як варіант вирішити цю проблему функціонує мультикультуралізм. Эволюционные изменения в развитии мирового сообщества, социально-экономические преобразования и культурно-образовательные трансформации во всех уголках мира актуализируют проблему межкультурных коммуникаций и углубляют ответственность образования за формирование толерантной личности, готовой к активной творческой конструктивного взаимодействия в современном полиэтническом сообществе. Как вариант решить эту проблему функционирует мультикультурализм.
- ДокументДисонанси і резонанси в медіаосвітніх практиках(Донецький державний університет управління, 2019-11-29) Садоха, О. В.У данній статті автор проаналізував дисонанси і резонанси в медіаосвітніх практиках. В данной статье автор проанализировал диссонансы и резонансы в медиаобразовательных практиках. In this article, the author has analyzed dissonances and resonances in media education practices.
- ДокументЗа межами освітніх експериментів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017-12-05) Садоха, О. В.Автор у своїй статті обгрунтував межі освітніх експериментів. Особливу увагу звернув на філософію освіти та на «навчання для змін», з урахуванням ціннісних компонентів, розкриття можливостей – передбачається чітке розуміння, які цінності, знання та навички необхідні для змін, відповідно слідування йому в процесі навчання, що розглядається як творчий активний процес, як постійне дослідження через практику, що забезпечує безперервний професійно-особистісний розвиток людини, її спроможність вирішувати життєві та професійні ситуації, в цілому підвищує якість життя. Автор в своей статье обосновал пределы образовательных экспериментов. Особое внимание обратил на философию образования и на «обучение для перемен», с учетом ценностных компонентов, раскрытие возможностей - предполагается четкое понимание, какие ценности, знания и навыки необходимые для изменений, согласно следования ему в процессе обучения, рассматривается как творческий активный процесс, как постоянное исследование через практику, обеспечивает непрерывный профессионально-личностное развитие человека, его способность решать жизненные и профессиональные ситуации, в целом повышает качество жизни. The author in his article justified the limits of educational experiments. He paid special attention to the philosophy of education and to "learning for change", taking into account the value components, opening opportunities - a clear understanding of what values, knowledge and skills are needed to change, according to following him in the learning process, is considered as a creative active process, as continuous research through practice, provides continuous professional and personal development of a person, his ability to solve life and professional situations, generally improves the quality of life.
- ДокументОсвіта як життєве проектування(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-05-17) Садоха, О. В.Автором у статті було визначено освіту як життєве проектування.Зосередив свою увагу на на проблемах в освіті, загострюючи питання про цінність освіти, що визначається відповідністю стандартам порядності і виживання людини. Автором в статье было определено образование как жизненное проектирование. Сосредоточил свое внимание на проблемах в образовании, обостряя вопрос о ценности образования, определяется соответствием стандартам порядочности и выживания человека. The author in the article defined education as life design. He focused on problems in education, exacerbating the issue of the value of education, determined by the compliance with the standards of decency and human survival.
- ДокументОсвіта як чинник безпеки(Донецький державний университет управління, Українська миротворча школа, 2018-06-15) Садоха, О. В.У данній статті автор розглянув освіту як чинник безпеки а також роль освіти як основної рушійної сили особистісного зростання і розвитку в цілому. В данной статье автор рассмотрел образование как фактор безопасности а также роль образования как основной движущей силы личностного роста и развития в целом. In this article the author has considered education as a factor of safety and also the role of education as the main driving force of personal growth and development in general.
- ДокументОСВІТНЯ САМОДОСТАТНІСТЬ, АБО ШКОЛА НАВПАКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство, 2020) Садоха, О. В.; Варич, Н. І.Стаття продовжує низку авторових філософсько-освітніх досліджень особливостей розгортання освітнього проєкту в сучасних соціокультурних контекстах. Вона пропонує аналіз школи як самонавчальної організації із залученням коучингу як провідного інструмента. Статья продолжает ряд авторових философско-образовательных исследований особенностей развертывания образовательного проекту в современных социокультурных контекстах. Она предлагает анализ школы как самообучающейся организации с привлечением коучинга как ведущего инструмента. The article continues a number of author’s philosophical and educational researches of features of development of the educational project in modern socio-cultural contexts. It offers an analysis of the school as a self-learning organization with the involvement of coaching as a leading tool.
- ДокументОсвітні «пасажі» у глобалізаційному світі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Садоха, О. В.У сучасному поліосвіти, формованому відповідно до нових світоорієнтацій, світопроекцій, з урахуванням наростанання глобалізаційних зрушень і поглиблення розмаїтих суперечностей, пропонується й здійснюється чимало проектів з урахуванням змінюваності світу й мінливості навчання для суспільства знань. В современном полиобразовании, формируемом в соответствии с новыми светоориентаций, светопроекций, с учетом наростанания глобализационных сдвигов и углубление разнообразных противоречий, предлагается и осуществляется немало проектов с учетом сменяемости мира и изменчивости обучения для общества знаний. In modern polyeducation, formed in accordance with new light orientations, light projections, taking into account the growth of globalization shifts and the deepening of various contradictions, many projects are proposed and implemented, taking into account the changeable world and the variability of learning for the knowledge society.
- ДокументОсвітні каузації в суспільстві ризику(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-06-25) Садоха, О. В.У статті розглянуто стратегію розвитку освіти в умовах сповненого викликів і ризиків сьогодення, яка має бути посиленою політичною волею, консенсусом в освітянському загалі та громадськості, звільненням учителя від бюрократичних пасток і залученням його до розбудовчої діяльності в освітньому полі. В статье рассмотрена стратегия развития образования в условиях полного вызовов и рисков настоящего, которая должна быть усиленной политической волей, консенсусом в образовательном обществе и общественности, освобождением учителя от бюрократических ловушек и привлечением его к развитию в образовательном поле. The article examines the strategy for the development of education in the present full of challenges and risks, which should be strengthened by political will, consensus in the educational society and the public, freeing the teacher from the bureaucratic traps and involving them in the development of the educational field.
- ДокументПедагогічні взаємодії: у пошуках взаєморозуміння(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство (ХІФТ), 2016) Садоха, О. В.; Варич, Н. І.Здійснено аналіз пошуків шляхів і умов встановлення взаєморозуміння в освітніх практиках, визначено спрямованість на справедливу взаємодію як сутнісну рису освітніх стратегій в Україні. Осуществлен анализ поисков путей и условий становления взаимопонимания в образовательных практиках, определена направленность на справедливое взаимодействие как сущностную черту образовательных стратегий в Украине. The article analyzes fi nding ways and conditions of formation of Understanding in educational practices and defi nes focus on fair cooperation as an essential feature of educational strategies in Ukraine.
- ДокументПеретворювальна школа Джона Тейлора Гатто й сучасні освітні пошуки в Україні(ХНПУ імені Г. С. Сковороди; Харківське історико-філологічне товариство (ХІФТ), 2018) Садоха, О. В.; Варич, Н. І.У статті здійснено аналіз філософсько-освітніх поглядів американського педагога й дослідника Джона Тейлора Ґатто, подано коментар до його критики державної освіти в нову цивілізаційну добу. Накреслено перспективи досліджень у сув’язі з оновленням українського освітнього поля. В статье осуществлен анализ философско-образовательных взглядов американского педагога и исследователя Джона Тейлора Гатто, подано комментарий к его критике государственного образования в новую цивилизационную эпоху. Намечены перспективы исследований в комплексе с обновлением украинского образовательного поля. The article offers an analysis of the philosophical and educational views of the American teacher and researcher John Taylor Gatto. A comment was made on his criticism of state education in a new civilization era. Prospects for research in connection with the renewal of the Ukrainian educational field are outlined.
- Документ«Перша чеснота» як базовий чинник реформувань в освітньому полі України(Харківське історико-філологічне товариство (ХІФТ), 2014-09-05) Садоха, О. В.У статті висвітлено основні проблеми сучасних освітніх практик, розглянуто особливості реформувань в освітньому полі України на підґрунті справедливості як «першої чесноти». В статье освещены основные проблемы современных образовательных практик, рассмотрены особенности реформирований в образовательном поле Украины на основе справедливости как «первой добродетели».The article highlights the main problems of modern educational practices, the features of reforms in the educational fi eld in Ukraine grounds of justice.
- ДокументСучасна школа: на крок уперед(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство (ХІФТ), 2017-10-31) Садоха, О. В.Стаття пропонує аналіз пошуків шляхів оновлення школи як самонавчальної організації. Такі школи можуть адаптуватися до непередбачуваності сучасного світу швидше, ніж інші заклади. У статті висвітлено головні фактори, що є важливими для організаційного навчання та соціальної адаптації: сприятливе навчальне середовище, конкретні навчальні процеси та практики, а також поведінка керівництва, яка забезпечує зміцнення закладу. Статья предлагает анализ поисков путей обновления школы как самообучающейся организации. Такие школы могут адаптироваться к непредсказуемости современного мира быстрее, чем другие учреждения. В статье освещаются главные факторы, которые являются важными для организационного обучения и социальной адаптации: благоприятная учебная среда, конкретные учебные процессы и практики, а также поведение руководства, которое обеспечивает укрепление заведения. The article offers an analysis of the search for ways to update the school as a learning organization. Such schools can adapt to the unpredictability of the modern world faster than other institutions. The article reveals the main factors hat are essential for organizational learning and adaptability: a supportive learning environment, concrete learning processes and practices, and leadership behavior that provides reinforcement.
- ДокументЄдність національного й наднаціонального у вихованні громадянськості як чинник сталого безпечного розвитку суспільства(Харківське історико-філологічне товариство (ХІФТ), 2015-11-06) Садоха, О. В.У статті показано, що в освітньому полі глобалізаційні процеси призводять до значних змін різних освітніх систем, інтеграції їх у єдиний простір, але за збереження відмінностей, зумовлених національними традиціями. Доведено, що єдність національного і наднаціонального на засадах справедливості у вихованні громадянськості слугує провідним чинником сталого безпечного розвитку суспільства. В статье показано, что в образовательном поле глобализационные процессы приводят к значительным изменениям различных образовательных систем, интеграции их в единое пространство, но при сохранении различий, обусловленных национальными традициями. Доказано, что единство национального и наднационального на основе справедливости в воспитании гражданственности служит ведущим фактором устойчивого безопасного развития общества. The article shows that in the educational fi eld globalization processes lead to signifi cant changes in the various education systems, integrating them into a single space. but they also preserve diff erences due to national traditions. Proved that national and supranational unity on the basis of justice in civil education serves as the leading factor secure sustainable development.