Кафедра інформатики
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра інформатики за Назва
Зараз показано 1 - 20 з 358
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументBrain Pad як сучасна платформа для кодування роботів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Петрига, А.; Носова, В.; Олефіренко, Н.В статті розроблено комплект завдань ігрового та проєктного характеру для школярів 7-9 класів, які можна реалізувати за допомогою плати BrainPad як на позакласних заняттях з робототехніки, так і у гуртковій роботі. Запропоновані завдання дають змогу школярам поєднати знання з фізики та програмування, виявити креативність, виконувати невеликі дослідження, придумувати власні інженерні рішення. Застосування сучасних мікрокомп‘ютерів, зокрема, BrainPad, дає змогу широко запровадити основи робототехніки у освітньому процесі закладів загальної середньої освіти, а також сприяти розвитку STEAM-освіти. The article develops a set of game and project tasks for students of grades 7-9, which can be implemented using the BrainPad board both in extracurricular robotics classes and in club work. The proposed tasks allow students to combine knowledge of physics and programming, to show creativity, perform small studies, come up with their own engineering solutions. The use of modern microcomputers, in particular, BrainPad, makes it possible to widely introduce the basics of robotics in the educational educational process of general secondary education institutions, as well as to promote the development of STEAM education.
- ДокументCISCO PACKET TRACER ЯК СКЛАДОВА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «КОМП’ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Гайдусь, А.; Галагуз, А.У зв’язку з переходом на дистанційне навчання постає питання у використанні віртуальних симуляторів для вивчення деяких курсів. На допомогу приходять віртуальні лабораторії. Найбільш відома на сьогодні є Сisco Packet Tracer, яка дозволяє відпрацювання побудови простих та складних мереж, візуалізацію роботи мережі, отримання навичок роботи зі стійками, стеками та прокладання кабелів у рамках віртуальної лабораторії, коду Python або автоматизації мережі. In connection with the transition to distance learning, the question of using virtual simulators for studying some courses arises. Virtual laboratories come to the rescue. The most famous today is Cisco Packet Tracer, which allows practicing the construction of simple and complex networks, visualization of network operation, gaining skills in working with racks, stacks and laying cables within the framework of a virtual laboratory, integration of IoT devices, Python code or network automation.
- ДокументCOMPUTER-BASED SIMULATION OF STOCHASTIC PROCESS FOR INVESTIGATION OF EFFICIENCY OF STATISTICAL HYPOTHESIS TESTING IN PEDAGOGICAL RESEARCH(Kherson State University (KhSU), 2016-05-28) Kolgatin, O. G.; Колгатін, О. Г.; Колгатин, А. Г.Efficiency of Chi-square criterion and Fisher's angular transformation for statistical hypothesis testing are investigated at small samples with computer-based model. The results show that both criteria give satisfactory accuracy even at small samples. Accuracy zones of determination of the false positive rate (type I error) are analysed on the base of stochastic computational experiments. Comparison of sensitivities of investigated tests is shown as a function of samples size for some cases. Ефективність критерію Хі -квадрат і тригонометричне перетворення Фішера для статистичної перевірки гіпотез розглядаються на малих зразках на основі комп'ютерної моделі. Результати показують, що обидва критерії дають задовільну точність навіть при невеликих зразках. Точність зони визначення помилкового результату наукового дослідження (тип I помилки) аналізуються на основі стохастичних обчислювальних експериментів. Порівняння чутливості досліджуваних випробувань показана залежно від розміру зразків для деяких випадків. Эффективность критерия Хи-квадрат и тригонометрическое преобразование Фишера для статистической проверки гипотез расматриваются на малых образцах на основе компьютерной модели. Результаты показывают, что оба критерия дают удовлетворительную точность даже при небольших образцах. Точность зоны определения ошибочного результата научного исследования (тип I ошибки) анализируются на основе стохастических вычислительных экспериментов. Сравнение чувствительности исследуемых испытаний показана в зависимости от размера образцов для некоторых случаев.
- ДокументEDMODO: ОНЛАЙН-СЕРВІС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНОЇ АКАДЕМІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Андрієвська, В. М.; Галкіна, Т. М.В статті розглянуто організацію дистанційного навчання. Одним з інструментів організації дистанційного навчання виступає онлайн-сервіс EDMODO – освітня технологічна платформа з організації дистанційної комунікації, співпраці учасників навчального процесу. EDMODO ефективно створює навчальне середовище, максимально наближене до реалій: організація навчальних класів, груп; організація чатів і обговорень; робота з онлайн дошкою (публікація об’яв на дошці); робота з онлайн-бібліотекою; проведення тестувань; створення онлайн календаря подій; організація відкритих дискусійних площадок тощо. В статье рассмотрена организация дистанционного обучения. Одним из инструментов организации дистанционного обучения выступает онлайн-сервис EDMODO – образовательная технологическая платформа по организации дистанционной коммуникации, сотрудничества участников учебного процесса. EDMODO эффективно создает учебную среду, максимально приближенную к реалиям: организацию учебных классов, групп; организацию чатов и обсуждений; работу с онлайн доской (публикация объявлений на доске) работу с онлайн-библиотекой; проведение тестирований; создание онлайн календаря событий; организацию открытых дискуссионных площадок и тому подобное. The article deals with the organisation of distance learning. One of the tools to organize distance learning is online service EDMODO - an educational technology platform to organize distance communication, cooperation between participants in the learning process. EDMODO effectively creates an educational environment as close to reality as possible: the organization of classes, groups, chat rooms and discussions, work with the online board (publishing messages The EDMODO effectively creates a learning environment as close to reality as possible: organising classrooms and groups; organising chats and discussions; working with an online whiteboard (publishing bulletins); working with an online library; running tests; creating an online events calendar; organising open discussion boards; and so on.
- ДокументSMART НАВЧАННЯ ЯК МАЙБУТНЄ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Греков, М. О.; Олефіренко, Н. В.В статті розглянута SMART-освіта, яка розуміється як об’єднання навчальних закладів, професорсько-викладацького складу та вчительства для здійснення спільної освітньої діяльності в Інтернеті, як поєднання навчального контенту з усього світу та надання доступу до нього будь-якому школяреві або студентові, як використання розумних пристроїв для покращення якості освіти та швидкої реакції системи освіти на потреби тих, хто навчається. В статье рассмотрено SMART-образование, которое воспринимается как объединение учебных заведений, профессорско-преподавательского состава и учителей для осуществления совместной образовательной деятельности в Интернете, как сочетание учебного контента со всего мира и предоставление доступа к нему любому школьнику или студенту, как использование умных устройств для улучшения качества образования и быстрой реакции системы образования на потребности учащихся. The article examines SMART education, which is perceived as bringing together educational institutions, faculty and teachers to implement collaborative educational activities on the Internet, combining learning content from around the world and making it available to any student or pupil, using smart devices to improve the quality of education and making the education system respond quickly to students' needs.
- ДокументSTEAM ОСВІТА: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Самойленко, О.У публікації розглянуто STEАM освіту. Абревіатура STEАM використовується для позначення напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering), мистецтво (Art) та математику (Mathematics). У зв’язку з цим, виходячи зі змісту, що вкладається в кожне поняття (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics), виникає необхідність в їх доцільному й обґрунтованому використанні в освітньому процесі. Складність означеної проблематики свідчить про необхідність подальшого ретельного та всебічного дослідження особливостей використання елементів STEАM освіти в шкільній практиці. The publication discusses STEAM education. The abbreviation STEAM is used to indicate a direction in education that covers natural sciences (Science), technology (Technology), technical creativity (Engineering), art (Art) and mathematics (Mathematics). In this regard, based on the content included in each concept (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics), there is a need for their appropriate and justified use in the educational process. The complexity of the mentioned issues indicates the need for further thorough and comprehensive research into the specifics of the use of STEAM education elements in school practice.
- ДокументSTEAM-ПРОЄКТ “ІНВЕСТИЦІЇ: СВІТ ФІНАНСОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ”(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Котенко, І.; Шакуров, Є.У статті розглянуто STEAM-проєкт “Інвестиції: світ фінансових можливостей”, який надає унікальну можливість підліткам ознайомитися з основними принципами інвестування та фінансового планування. У рамках проєкту проводяться різноманітні завдання, що охоплюють різні аспекти інвестування та фінансового управління. Вони включають аналіз фінансових показників компаній для оцінки їх інвестиційної привабливості, розрахунок вартості акцій та облігацій, вивчення онлайн-інструментів моніторингу фінансових ринків та аналізу акцій, а також дослідження впливу емоцій на фінансове прийняття рішень та розробка стратегій контролю за ними. Це допоможе їм стати більш фінансово грамотними та успішними у майбутньому. The article discusses the STEAM project "Investments: the world of financial opportunities", which provides a unique opportunity for teenagers to familiarize themselves with the basic principles of investing and financial planning. Various tasks covering various aspects of investment and financial management are carried out within the framework of the project. They include analyzing financial indicators of companies to assess their investment attractiveness, calculating the value of stocks and bonds, studying online tools for monitoring financial markets and analyzing stocks, as well as studying the impact of emotions on financial decision-making and developing strategies to control them. This will help them become more financially literate and successful in the future.
- ДокументSTEM ПРОЄКТ З РОЗВИТКУ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Мар’єнко, А.; Андрієвська, В.У статті розглянуто упровадження STEM проєктів. Одним із цікавих для здобувачів базової середньої освіти фінансових проєктів є STEM проєкт з дизайну оформлення власної кімнати. Така тема може викликати особисту зацікавленість учнів, що пов’язано з тим, що саме у підлітковому віці починають відбуватись певні зміни в характері дитини, її захопленнях та світогляді. Реалізація зазначеного STEM проєкту надає змоги ознайомити здобувачів освіти з різними підходами в управлінні особистими фінансам, оскільки ретельне планування запланованих витрат на дизайн оформлення власної кімнати передбачає, у першу чергу, опанування навичок ведення особистого бюджетування. The article discusses the implementation of STEM projects. One of the financial projects interesting for students of basic secondary education is the STEM project on the design of their own room. Such a topic can arouse the personal interest of students, which is due to the fact that it is during adolescence that certain changes begin to occur in the child's character, hobbies and worldview. The implementation of the mentioned STEM project provides an opportunity to acquaint students with various approaches to managing personal finances, since careful planning of planned expenses for the design of one's own room involves, first of all, mastering the skills of personal budgeting.
- ДокументSTEM ПРОЄКТ “НАУКА СНУ”(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Сергєєва, Д.; Андрієвська, В.У статті досліджено STEM-проєкт “Наука сну”, який орієнтовано на ознайомлення здобувачів освіти з наукою про сон (фізіологія сну, вплив “правильного” сну на якість життя). На основі проведених досліджень (“механізм” сну; фізіологічні основи сну; вплив “правильного” сну на гормональний баланс, мозкову активність тощо) здобувачі освіти повинні сформулювати персональні рекомендації щодо здорового сну. The article examines the STEM project "Sleep Science", which is aimed at familiarizing students with the science of sleep (physiology of sleep, the influence of "correct" sleep on the quality of life). Based on the conducted research ("mechanism" of sleep; physiological basis of sleep; influence of "correct" sleep on hormonal balance, brain activity, etc.), students should formulate personal recommendations for healthy sleep.
- ДокументSTEM ПРОЄКТ “РОЗУМНИЙ СОН”(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Клокова, К.; Андрієвська, В.У статті розглянуто STEM-проєкт “Розумний сон”. Навчальна мета проєкту – актуалізація знань учнів про сон, його вплив на здоров'я людини та її продуктивність протягом доби; формування культури здорового сну. На уроках інформатики передбачено опанування учнями функціоналу мобільних додатків для дослідження сну, зокрема, мобільних додатків для iOS (Pillow) та Android (Sleep as Android: Цикл сну). Використання таких спеціалізованих додатків надає змоги також провести деталізований аналіз персональних даних сну на уроках математики (статистика про тривалість та якість сну подана у вигляді графіку). Зібрана інформація стає основою для врегулювання учнями власного сну і визначення найкомфортніших умов для його покращення (час, атмосфера, регулярність тощо). The article discusses the STEM project "Smart Sleep". The educational goal of the project is to update students' knowledge about sleep, its impact on human health and productivity during the day; formation of a culture of healthy sleep. In informatics lessons, students are expected to master the functionality of mobile applications for sleep research, in particular, mobile applications for iOS (Pillow) and Android (Sleep as Android: Sleep cycle). The use of such specialized applications also makes it possible to carry out a detailed analysis of personal sleep data in mathematics lessons (statistics on the duration and quality of sleep are presented in the form of a graph). The collected information becomes the basis for students to regulate their own sleep and determine the most comfortable conditions for its improvement (time, atmosphere, regularity, etc.).
- ДокументSTEM-ПРОЄКТ “БЕЗПЕКА І ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ У СУЧАСНОМУ СВІТІ”(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Дяченко, М.; Андрієвська, В.У тезах розглянуто STEM-проєкт “Безпека і здоров'я людини у сучасному світі”. Навчальна мета проєкту – поглиблення поінформованості здобувачів освіти про вплив нафтопродуктів на здоров’я людини і навколишнє середовище; формування уявлень про фактори ризику, пов'язані з використанням нафтопродуктів у повсякденному житті (побут, косметичні засоби); формування умінь свідомо турбуватись про особисте здоров’я і безпеку. Під час реалізації проєкту планується ознайомлення здобувачів з різними ресурсами і мобільними додатками, які надають змоги перевіряти інгредієнти побутових товарів на вміст шкідливих речовин, зокрема, “Safecosmetics” (https://www.safecosmetics.org/chemicals/); “Madesafe” (https://madesafe.org/); “Safetymakeup” (https://safetymakeup.com.ua/#google_vignette) тощо. The thesis examines the STEM project "Safety and human health in the modern world". The educational goal of the project is to deepen the awareness of education seekers about the impact of petroleum products on human health and the environment; formation of ideas about risk factors associated with the use of oil products in everyday life (household, cosmetics); formation of skills to consciously worry about personal health and safety. During the implementation of the project, it is planned to acquaint applicants with various resources and mobile applications that provide the opportunity to check the ingredients of household products for the content of harmful substances, in particular, "Safecosmetics" (https://www. safecosmetics.org/chemicals/); “Madesafe” (https://madesafe.org/); "Safetymakeup" (https://safetymakeup.com.ua/#google_vignette) etc.
- ДокументSTEM-ПРОЄКТ “РОБОТ-ОХОРОНЕЦЬ”(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Криворучко, Є.; Шакуров, Є.У статті розглянуто STEM-проєкт “Робот-охоронець”. Цей проєкт присвячений розробці роботів, здатних забезпечувати безпеку та здійснювати розвідку в різних умовах, використовуючи сучасні технології робототехніки, системи спостереження та ефективне керування. Під час уроків діти дізнаються про проектування роботів, побудову схем, використання датчиків для керування поведінкою роботів, дистанційне керування роботами та програмування роботів для виконання певних завдань і функцій. The STEM project "Guardian Robot" is considered in the article. This project is dedicated to the development of robots capable of providing security and conducting reconnaissance in various environments, using modern robotics technologies, surveillance systems and effective control. During the lessons, children will learn about designing robots, building circuits, using sensors to control robot behavior, remotely controlling robots, and programming robots to perform specific tasks and functions.
- ДокументSTEАM-ПРОЄКТ ЗІ ЗБЕРЕЖЕННЯ І ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛІНАРНОЇ ТРАДИЦІЇ «УКРАЇНСЬКА КУХНЯ З РІЗНИХ БОКІВ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Бондаренко, Д.; Андрієвська, В.Статтія присвячена розробці STEAM проєкту зі збереження і популяризації української кулінарної традиції — «Українська кухня з різних боків». У ході реалізації проєкту здобувачі освіти досліджують історичні події, що вплинули на формування українських кулінарних традицій; ознайомлюються з найдавнішими рецептами української кухні; з’ясовують походження кулінарних назв і багато іншого. The article is devoted to the development of the STEAM project for the preservation and popularization of the Ukrainian culinary tradition - "Ukrainian cuisine from different angles". During the implementation of the project, students study historical events that influenced the formation of Ukrainian culinary traditions; get acquainted with the oldest recipes of Ukrainian cuisine; find out the origin of culinary names and much more.
- ДокументSTEАM-ПРОЄКТ “ГЕОМЕТРІЯ ЖИТТЯ”(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Анісінкова, Н.; Андрієвська, В.У статті розглянуто STEАM проєкт “Геометрія життя”. Цінність реалізації STEАM проєкту “Геометрія життя” в початковій школі полягає в можливості цікаво розширити представлення дитини щодо навколишнього світу, який її оточує від народження. Зауважено, що в межах STEАM проєкту “Геометрія життя” передбачено активне використання цифрових технологій задля посилення залученості молодших школярів до практичного ознайомлення з геометричним фігурами та їх властивостями. У нагоді можуть стати різні мобільні додатки з доповненою реальністю, зокрема, “CleverBooks Geometry”. Виконуючи дії з віртуальними геометричним об'єктами, дитина молодшого шкільного віку в цікавій, ігровій формі навчається, зокрема, визначати величину об'єкту, його форму і на основі таких дій в учнів успішно формуються певні геометричні узагальнення. The STEAM project "Geometry of Life" is considered in the article. The value of the STEAM implementation of the "Geometry of Life" project in elementary school is the opportunity to interestingly expand the child's understanding of the world around him from birth. It is noted that within the framework of the STEAM project "Geometry of Life" active use of digital technologies is provided to increase the involvement of younger schoolchildren in practical familiarization with geometric shapes and their properties. Various mobile applications with augmented reality can come in handy, in particular, "CleverBooks Geometry". Performing actions with virtual geometric objects, a child of primary school age in an interesting, playful way learns, in particular, to determine the size of an object, its shape, and based on such actions, students successfully form certain geometric generalizations.
- ДокументTHE FUTURE TEACHERS’ TRAINING CONCEPT: METHODICAL ASPECT(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Ponomarova, N.The article author reveals the conceptual principles (the essence, purpose, tasks, approaches, content, forms and methods) of methodical training of future teachers of Physics, Mathematics and Computer Science at the Faculty of Physics and Mathematics of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University.Розкрито концептуальні засади (суть, мету, завдання, підходи, принципи, зміст, форми та методи) методичної підготовки майбутн іх учителів фізики, математики та інформатики, а також магістрів з освітніх, педагогічних наук на фізико-математичному факультеті ХНПУ імені Г.С. Сковороди.
- ДокументTЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ 3D МОДЕЛЕЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Колгатіна, Л.; Криворучко, Є.У тезах розглянуто актуальність та перспективи використання 3D графіки, це урізноманітнить навчальний процес та підвищить зацікавленість учнів. Тривимірна графіка має розвивальний аспект роботи, візуалізацію складних явищ та можливість розглядати їх у тривимірному вигляді покращить розуміння матеріалу. 3D моделювання знайшло застосування у різних галузях, включаючи медицину, виробництво, архітектуру та інші, має велике значення для створення нових продуктів та досягнення високої якості виробництва. The theses consider the relevance and prospects of using 3D graphics, it will diversify the educational process and increase the interest of students. Three-dimensional graphics have a developmental aspect of work, visualization of complex phenomena and the ability to view them in three-dimensional form will improve the understanding of the material. 3D modeling has found application in various fields, including medicine, manufacturing, architecture and others, is of great importance for creating new products and achieving high quality production.
- ДокументАЛГОРИТМІЧНЕ МИСЛЕННЯ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Малахов, А.; Остапенко, Л.У статті досліджено формування алгоритмічного мислення, яке виступає фундаментом для успішного навчання в різних сферах, включаючи математику, інформатику, природничі науки, а також повсякденне життя. Навчання програмуванню на уроках інформатики – один з найефективніших шляхів розвитку алгоритмічного мислення. Зазначено, що сформованість алгоритмічного мислення допомагає вдосконалити навички вирішення проблеми, оскільки воно навчає розбивати завдання на чіткі кроки та сприяє підвищенню креативності, бо вчить учнів шукати різні шляхи досягнення мети, стимулюючи їхню творчість. А здатність реалізувати алгоритм засобами мови програмування дозволяє учням підготуватися до майбутньої кар'єри. The article examines the formation of algorithmic thinking, which is the foundation for successful learning in various fields, including mathematics, computer science, natural sciences, and everyday life. Learning programming in computer science classes is one of the most effective ways to develop algorithmic thinking. It is noted that the formation of algorithmic thinking helps to improve problem-solving skills, as it teaches how to break tasks into clear steps and promotes creativity, because it teaches students to look for different ways to achieve a goal, stimulating their creativity. And the ability to implement an algorithm using a programming language allows students to prepare for their future careers.
- ДокументАЛЬТЕРНАТИВНЕ ДЖЕРЕЛО ЕНЕРГІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Варга, Д.; Шакуров, Є.У статті розглянуто STEM-проєкт “Альтернативне джерело енергії”. Проект зі створення батарейки з овочів та фруктів є важливим для формування та реалізації компетентностей, таких як екологічна грамотність та здоровий спосіб життя. Ці навички мають значення як для самого життя учнів, так і для їх навчання. Цей проект спонукає до усвідомлення важливості ощадного використання природних ресурсів та поваги до внеску кожного у досягнення цілей команди. Батарейки з овочів та фруктів можна успішно використовувати в освітньому процесі, вони можуть бути джерелом енергії, позитивно впливаючи на здоров'я, навколишнє середовище та економіку, а також є дешевшим і доступнішим джерелом енергії, ніж інші варіанти. The article discusses the STEM project "Alternative source of energy". The project to create a battery from vegetables and fruits is important for the formation and implementation of competencies such as environmental literacy and a healthy lifestyle. These skills are important both for students' lives and for their learning. This project encourages awareness of the importance of economical use of natural resources and respect for everyone's contribution to the achievement of the team's goals. Vegetable and fruit batteries can be successfully used in the educational process, they can be a source of energy with positive effects on health, the environment and the economy, and they are also a cheaper and more accessible source of energy than other options.
- ДокументАНАЛІЗ ВИМОГ ДО МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ЖУРНАЛУ АКАДЕМІЧНОЇ ГРУПИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Олефіренко, Н.; Коновалов, О.У тезах подано огляд та аналіз вимог до створення мобільного додатку для обліку відвідування занять здобувачами освіти. Окремо визначені проблеми хибнопозитивного та хибнонегативного спрацювання автоматичного обліку відвідування занять. The theses provide an overview and analysis of requirements for the development of a mobile application for tracking educational session attendance by learners. Issues of false positive and false negative responses in the automatic attendance tracking are separately identified.
- ДокументАНАЛІЗ МЕРЕЖЕВИХ ФІЛЬТРІВ ТА ІНСПЕКТОРІВ СТАНУ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ КОРПОРАТИВНИХ МЕРЕЖ ЗАСОБАМИ МІЖМЕРЕЖЕВОГО ЕКРАНУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Гайдусь, А.Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлюється аналізом мережевих фільтрів та інспекторів стану для забезпечення безпеки корпоративних мереж засобами міжмережевого екранування. Мета статті полягає у порівняні різних типів мережевих фільтрів та інспекторів стану проведеної автором в напрямах дослідження проблем захисту інформації у корпоративних мережах, визначення шляхів забезпечення ефективності застосування в багатьох галузях. The relevance of the material presented in the article is determined by the analysis of network filters and status inspectors to ensure the security of corporate networks by means of network shielding. The purpose of the article is to compare different types of network filters and status inspectors carried out by the author in the directions of researching the problems of information protection in corporate networks, determining ways to ensure the effectiveness of application in many industries.