Кафедра інформатики

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 325
  • Документ
    ІНФОРМАТИЧНІ ТА ІТ НАВИЧКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Гонтар, Ю.; Олефіренко, Н.
    У статті розглянуто інформатичну підготовку, яка включає формування певних цифрових умінь, які потрібні для використання цифрових сервісів з метою здобуття освіти, професійного та особистісного розвитку. Основні цифрові навички включають уміння користуватися різноманітними пристроями, пошук інформації, створення особистих онлайн-профілів, обробка та відправка фотографій, завантаження відео та музики, здійснення покупок та оплата послуг через Інтернет, використання мобільного банкінгу для поповнення рахунків, спілкування за допомогою соціальних мереж та електронної пошти, набір тексту на клавіатурі, ведення особистого веб-блогу та участь у онлайн-курсах. The article examines information technology training, which includes the formation of certain digital skills that are needed to use digital services for the purpose of obtaining an education, professional and personal development. Basic digital skills include the ability to use a variety of devices, search for information, create personal online profiles, edit and send photos, download videos and music, make purchases and pay for services online, use mobile banking to top up accounts, communicate using social media and e-mail email, typing on a keyboard, maintaining a personal weblog, and participating in online courses.
  • Документ
    ВНУТРІШНЯ СТРУКТУРА ТА ІНТЕРФЕЙСИ ПЛАТ ARDUINO ДЛЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ МІКРОПРОЦЕСОРНОЇ ТЕХНІКИ»
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Гайдусь, А.; Олефіренко, Н.
    Широке використання мікропроцесорної техніки дозволяє розширювати кругозір студентів і тому сьогодні існує безліч мікроконтролерів і платформ для здійснення управління фізичними процесами стосовно мікропроцесорних комплексів. У статті розглянуто використання платформи Arduino, яка є основним елементом для дослідження та вирішення завдань у процесі вивчення дисципліни. Вона спрощує процес роботи з мікроконтролерами, та забезпечує ряд переваг перед іншими пристроями через просте і зрозуміле середовище програмування, низьку ціну і безліч плат розширення. The widespread use of microprocessor technology allows to expand the horizons of students, and therefore today there are many microcontrollers and platforms for managing physical processes in relation to microprocessor complexes. The article discusses the use of the Arduino platform, which is the main element for research and problem solving in the process of studying the discipline. It simplifies the process of working with microcontrollers, and provides a number of advantages over other devices due to a simple and understandable programming environment, low price and many expansion boards.
  • Документ
    ОГЛЯД ЗАСОБІВ ДЛЯ ПРОЕКТУВАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Волков, О.; Остапенко, Л.
    У статті розглянуто основні засоби, що використовуються для проектування мобільних додатків. Для розробки нативних додатків може бути використано мови програмування Java та Kotlin (Android) та Swift і objective-C (iOS). Схарактеризовано основні засоби проектування мобільних додатків. Зазначено, що вибір конкретного інструменту для проектування мобільних додатків залежить від багатьох факторів, включаючи вибір цільової платформи, рівня технічної складності, специфіки проекту, часу та бюджету та функціональних вимог. Врахування цих факторів дозволить обрати інструмент для якісної розробки мобільного додатку. The article discusses the main tools used to design mobile applications. The programming languages ​​Java and Kotlin (Android) and Swift and objective-C (iOS) can be used to develop native applications. The main means of designing mobile applications are characterized. It is noted that the choice of a specific tool for designing mobile applications depends on many factors, including the choice of the target platform, the level of technical complexity, the specifics of the project, time and budget, and functional requirements. Taking these factors into account will allow you to choose a tool for high-quality development of a mobile application.
  • Документ
    СУЧАСНІ ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Веприк, С.; Бєлозьорова, Е.
    У тезах проаналізовано електронні ресурси для створення презентацій у професійній діяльності вчителя. Сучасні вчителі мають досить великий вибір інструментів для підготовки презентацій. Запропоновано для огляду деякі онлайн-ресурси, які допоможуть вчителю урізноманітнити освітній процес та мотивувати учнів до навчання. Електронний ресурс обирається в залежності від операційної системи та певних технічних характеристик комп’ютерної техніки і гаджету, але й є серед них універсальні. Зауважено, що електронні ресурси здатні значно покращити навчальний процес. Вчителю варто обирати ті інструменти, які будуть зрозумілими всім учасниками навчального процесу, легкими у застосуванні і достатньо універсальними. Electronic resources for creating presentations in the professional activity of a teacher are analyzed in theses. Modern teachers have a fairly large selection of tools for preparing presentations. Some online resources that will help the teacher diversify the educational process and motivate students to study are offered for review. The electronic resource is chosen depending on the operating system and certain technical characteristics of computer equipment and gadgets, but there are also universal ones among them. It is noted that electronic resources can significantly improve the educational process. The teacher should choose those tools that will be understandable to all participants of the educational process, easy to use and sufficiently universal.
  • Документ
    ПРОГРАМУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ШКОЛЯРА
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Брюховецький, А.; Остапенко, Л.
    У тезах розглянуто формування цифрової компетентності сучасного школяра, що є одним з пріоритетних напрямків розвитку освіти. Однією з ключових компетентностей в рамках Концепції Нової української школи є інформаційно-комунікаційна компетентність, складовою якої є цифрова компетентність. Акцент уваги на цифрових навичках учнів обумовлено не лише потребами сучасного суспільства та ринку праці, але й стрімким розвитком технологій, що відбувається у всіх сферах життя. Зазначено, що формування цифрової компетентності школярів через програмування є інвестицією в їхнє майбутнє, що забезпечить їм конкурентоспроможність на ринку праці, а розвиток інноваційних методик навчання програмуванню допоможе створити нове покоління технічно підкованих та креативних фахівців. The theses consider the formation of digital competence of a modern schoolchild, which is one of the priority areas of education development. One of the key competences within the framework of the New Ukrainian School Concept is information and communication competence, a component of which is digital competence. Emphasis on the digital skills of students is due not only to the needs of modern society and the labor market, but also to the rapid development of technologies that occurs in all spheres of life. It is noted that the formation of digital competence of schoolchildren through programming is an investment in their future, which will ensure their competitiveness in the labor market, and the development of innovative methods of teaching programming will help create a new generation of technically savvy and creative specialists.