Кафедра інформатики

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 374
  • Документ
    РЕСУРСНА ПІДТРИМКА ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Щебликін, Д.; Андрієвська, В.
    Статтю присвячено висвітленню дидактичних можливостей використання ресурсної підтримки для організації освітнього процесу в початковій школі. Наведено приклади цифрових платформ, електронних ресурсів для організації освітнього процесу, висвітлено їх переваги. The article is devoted to highlighting the didactic possibilities of using resource support for the organization of the educational process in primary school. Examples of digital platforms and electronic resources for organizing the educational process are given, and their advantages are highlighted.
  • Документ
    РОЗРОБКА ЕЛЕКТРОННОГО ПОСІБНИКА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ JAVASCRIPT
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Шевченко, А.; Гайдусь, А.
    Стаття присвячена реалізації електронного посібника для вивчення мови програмування JavaScript. Охарактеризоване наявні програмні рішення, визначено особливості застосування веб програм у навчанні: мобільність, інтерактивність, гнучкість. Визначено основний функціонал, структура, дизайн та використанні технології додатку. The article is devoted to the implementation of an electronic manual for learning the JavaScript programming language. The available software solutions are characterized, and the features of using web programs in education are determined: mobility, interactivity, and flexibility. The main functionality, structure, design and use of application technology are defined.
  • Документ
    ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРОВАДЖЕННЯ STEM ОСВІТИ В ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Романюк, І.; Андрієвська, В.
    Статтю присвячено висвітленню теоретичних засад упровадження STEM освіти в початкову школу. Уточнено сутність STEM-концепції; розкрито специфіку напрямів STEM, STEАM, STREAM. Показано, що упровадження STEM освіти передбачено на всіх рівнях освіти, проте особливу значущість має початковий етап реалізації напряму STEM як ключовий у розвитку стійкого інтересу здобувачів до вивчення предметів природничо-математичного циклу. The article is devoted to highlighting the theoretical foundations of the implementation of STEM education in elementary school. The essence of the STEM concept has been clarified; the specifics of the STEM, STEAM, STREAM directions are revealed. It is shown that the introduction of STEM education is foreseen at all levels of education, but the initial stage of the implementation of the STEM direction is of particular importance as it is key in the development of students' sustained interest in studying subjects of the natural and mathematical cycle.
  • Документ
    РОЛЬ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Ребров, О.; Андрієвська, В.
    Статтю присвячено висвітленню ролі ігрової діяльності у процесі навчання здобувачів початкової освіти. З'ясовано, що у практиці початкового навчання виокремлюють дві групи ігор та їх підвиди: творчі ігри (сюжетно-рольові ігри; конструктивно-будівельні ігри; ігри-драматизації, ігри-театралізації; ігри з елементами праці; ігри-фантазії) та ігри за правилами (дидактичні ігри; пізнавальні ігри; рухливі й спортивні ігри; хороводні й народні ігри; інтелектуальні ігри; комп’ютерні ігри). Уточнено, що в складних умовах сьогодення привнесенню ігрової компоненти в загальну структуру уроку сприяє застосування комп’ютера. The article is devoted to highlighting the role of game activity in the learning process of primary school students. It was found that in the practice of primary education two groups of games and their subtypes are distinguished: creative games (plot-role games; constructive-building games; dramatization games, theatrical games; games with work elements; fantasy games) and games based on by rules (didactic games; cognitive games; moving and sports games; dance and folk games; intellectual games; computer games). It is clarified that in today's difficult conditions, the introduction of a game component into the general structure of the lesson is facilitated by the use of a computer or personal IT devices.
  • Документ
    МЕРЕЖЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Павленко, А.; Гайдусь, А.; Шакуров, Є.
    Статтю присвячено огляду сучасних мережевих технологій у професійній підготовці майбутніх учителів інформатики. Проаналізовано особливості використання інструментів, таких як Cisco Packet Tracer, для формування практичних навичок у роботі з комп'ютерними мережами. Представлено дидактичні матеріали, що сприяють розвитку пізнавальної активності студентів та оптимізації освітнього процесу. The article is devoted to a review of modern network technologies in the professional training of future computer science teachers. The features of using tools such as Cisco Packet Tracer for the formation of practical skills in working with computer networks are analyzed. Didactic materials are presented that contribute to the development of students' cognitive activity and optimization of the educational process.