Кафедра інформатики

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 337
  • Документ
    ПРОБЛЕМИ І ВИКЛИКИ ПРИ СТВОРЕННІ НАВЧАЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА З ПРОГРАМУВАННЯ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Шевченко, А.; Гайдусь, А.
    У статті розглянуто розробку електронного посібника, призначеного для учнів шкіл для ефективного вивчення мови програмування JavaScript. Поєднуючи педагогічні принципи з технологічними досягненнями, основною метою є подолання розриву між теорією та практикою в навчанні програмуванню, JavaScript залишається основною мовою для фронтенд-розробки. The article discusses the development of an electronic manual intended for school students to effectively learn the JavaScript programming language. Combining pedagogical principles with technological advances, the main goal is to bridge the gap between theory and practice in programming education, JavaScript remains the main language for front-end development.
  • Документ
    ПЕРЕВАГИ І ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ЖУРНАЛІВ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Федоряка, Д.; Олефіренко, Н.
    У тезах розглянуто використання електронних журналів в освіті. Електронний журнал може використовуватися в процесі звичайного очного навчального процесу, так і в умовах віддаленого навчання, є надзвичайно зручним засобом. Основною перевагою електронного журналу є оперативність збирання, зручність зберігання й швидкість обробки отриманих даних, в тому числі із використанням статистичних методів. Крім того, електронні журнали дають змогу швидко формувати шкільні звіти та відслідковувати динаміку оцінок здобувача освіти, а за рахунок збереження даних Інформація може зберігатися у хмарному середовищі, що знижує ризик втрати цих даних. Хоча існують певні труднощі, такі як залежність від джерел живлення та необхідність постійного доступу до Інтернету. Зазначено, що електронні журнали є невід'ємною частиною сучасної освітньої інфраструктури, забезпечуючи гнучкість та надійність у навчальному процесі. Theses consider the use of electronic journals in education. The electronic journal can be used in the course of the regular face-to-face educational process, as well as in the conditions of distance learning, it is an extremely convenient tool. The main advantage of the electronic journal is the efficiency of collection, convenience of storage and speed of processing of the received data, including with the use of statistical methods. In addition, electronic journals make it possible to quickly create school reports and monitor the dynamics of student grades, and due to data retention, information can be stored in the cloud environment, which reduces the risk of losing this data. Although there are some difficulties, such as dependence on power sources and the need for constant access to the Internet. It is noted that electronic journals are an integral part of modern educational infrastructure, providing flexibility and reliability in the educational process.
  • Документ
    РОЗРОБКА 3D МОДЕЛЕЙ ДЛЯ ПІДТРИМКИ КУРСУ ІНФОРМАТИКИ В БАЗОВІЙ ШКОЛІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Усенко, І.; Колгатіна, Л.
    У статті досліджено розробку 3D моделей для підтримки курсу інформатики, що може включати різні приклади, які допомагають візуалізувати абстрактні поняття та процеси. Розглянуто етапи побудови на прикладі створення моделі алгоритму сортування бульбашкою, яка буде демонструвати, як елементи масиву переміщуються і змінюються місцями під час сортування. 3D-графіка та 3D-моделювання відкривають нові перспективи для розвитку просторового мислення учнів. Здатність уявляти об'єкти в тривимірному просторі, їх форму, розміри, взаємне розташування та рух є важливою складовою загального інтелектуального розвитку дитини. Ці навички мають велике значення для вивчення багатьох предметів, зокрема геометрії, креслення, фізики, хімії, біології та інформатики. The paper explores the development of 3D models to support a computer science course, which can include various examples that help visualize abstract concepts and processes. The stages of construction are considered on the example of creating a model of the bubble sorting algorithm, which will demonstrate how the elements of the array move and change places during sorting. 3D graphics and 3D modeling open up new perspectives for the development of students' spatial thinking. The ability to imagine objects in three-dimensional space, their shape, size, relative location and movement is an important component of a child's overall intellectual development. These skills are important for learning many subjects, including geometry, drawing, physics, chemistry, biology and computer science.
  • Документ
    ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ІНФОГРАФІКИ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Пономарьова, В.; Олефіренко, Н.
    У роботі розглянуто правила створення ефективної інфографіки. Інфографіка виявляється надзвичайно корисним інструментом у передачі складних даних та концепцій. Якісна інфографіка вимагає значних зусиль та попередньої підготовки. Необхідно планувати концепцію, ретельно вивчати деталі та елементи, а також збирати необхідні матеріали та дані для реалізації проєкту. Глибока підготовка на початковому етапі сприяє ефективному втіленню ідеї та досягненню бажаного результату. Дотримання правил допоможе створити інфографіку, яка буде не тільки естетично привабливою, але й ефективною в передачі інформації. The work considers the rules for creating effective infographics. Infographics prove to be an extremely useful tool in communicating complex data and concepts. High-quality infographics require considerable effort and preliminary preparation. It is necessary to plan the concept, carefully study the details and elements, as well as collect the necessary materials and data for the implementation of the project. Deep preparation at the initial stage contributes to the effective implementation of the idea and the achievement of the desired result. Adherence to the rules will help create an infographic that will be not only aesthetically attractive, but also effective in conveying information.
  • Документ
    ВИКОРИСТАННЯ SCRATCH ДЛЯ РОЗРОБКИ ПРОГРАМНИХ ПРОЕКТІВ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Петришин, А.; Шакуров, Є.
    У публікації розглянуто використання Scratch для розробки програмних проектів. Scratch відкриває перед учнями захоплюючий світ програмування, де вони можуть втілювати свої творчі ідеї в життя. Це середовище розробки є ідеальним для ознайомлення з основами програмування, такими як цикли та розгалуження, які є фундаментальними для будь-якого програмного проекту. Для розробки проектів використовуються різноманітні конструкції, такі як цикли та умовні оператори, які є важливими складовими програмування. Scratch надає можливість використовувати ці елементи інтуїтивно зрозумілим способом, дозволяє користувачам легко засвоювати основи програмування через створення анімацій, ігор та інших проектів. The publication discusses the use of Scratch for the development of software projects. Scratch opens up an exciting world of programming to students, where they can bring their creative ideas to life. This development environment is ideal for learning programming fundamentals such as loops and branches, which are fundamental to any software project. Designs use a variety of constructs such as loops and conditional statements, which are essential components of programming. Scratch provides the ability to use these elements in an intuitive way, allowing users to easily learn the basics of programming through the creation of animations, games and other projects.