Кафедра інформатики

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 358
  • Документ
    ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-ПІДТРИМКИ У КУРСІ “ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ”
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Слободян, М.; Гайдусь, А.
    У статті розглянуто Інтернет-підтримку університетського курсу «Захист інформації», яка відіграє важливу роль у навчанні з теоретичних основ до практичних навичок студентів та професіоналів. Важливим аспектом підтримки таких курсів в Інтернеті є доступ до відповідних матеріалів. Інтернет-підтримка університетського курсу із «Захисту інформації» є важливою частиною сучасного навчання з кібербезпеки. Він не лише надає доступ до необхідних матеріалів і ресурсів, але й створює умови для глибокого та ефективного засвоєння знань із захисту інформації та кібербезпеки. The article discusses the Internet support of the university course "Information Protection", which plays an important role in teaching from theoretical foundations to practical skills of students and professionals. An important aspect of supporting such online courses is access to relevant materials. Online support for a university course on "Information Protection" is an important part of modern cyber security education. It not only provides access to necessary materials and resources, but also creates conditions for deep and effective learning of information protection and cyber security knowledge.
  • Документ
    ПОЗАКЛАСНА РОБОТА ВЧИТЕЛЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Сидоренко, М.; Пономарьова, Н.
    У статті розглянуто позакласну роботу, складову освітнього процесу, що здійснюється в позаурочний час - організовану вчителем з метою навчання, розвитку та виховання учнів їх діяльність, яка виходить за межі програм шкільних предметів та базується на добровільних засадах, на основі учнівських інтересів і бажань, з урахуванням їх ініціативи. Виокремлено індивідуальні, групові та колективні форми групової роботи. Зазначено, що практична реалізація індивідуальної, групової та колективних форм позакласної роботи в сучасній школі може бути вельми різноманітною та має відповідати потребам та запитам сучасних учнів. Разом із тим, вчитель повинен мати належні уміння та постійно вдосконалювати навички її організації задля використання нових форм, технологій та методів, які б дозволили досягти найкращих результатів позакласної роботи у освітньому процесі. The article examines extracurricular work, a component of the educational process that takes place outside of school hours - activities organized by the teacher for the purpose of learning, developing and educating students, their activities, which go beyond the boundaries of school subject programs and are based on voluntary principles, on the basis of student interests and wishes, with taking into account their initiative. Individual, group and collective forms of group work are distinguished. It is noted that the practical implementation of individual, group and collective forms of extracurricular work in a modern school can be very diverse and should meet the needs and requests of modern students. At the same time, the teacher must have the appropriate skills and constantly improve the skills of its organization in order to use new forms, technologies and methods that would allow to achieve the best results of extracurricular work in the educational process.
  • Документ
    ШЛЯХИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ВІДДАЛЕНОГО НАВЧАННЯ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Самойленко, О.; Олефіренко, Н.
    У статті досліджено професійний розвиток педагога, який стає важливою складовою успішної освітньої практики. Учитель змушений систематично вдосконалювати власну майстерність, пристосовувати власні методичні підходи до нових умов – умов дистанційного, онлайн або змішаного навчання, адаптувати власну методичну підготовку до постійних оновлень – змісту навчальних програм, дидактичних засобів, електронних ресурсів тощо. Зазначено, що професійний розвиток педагога в умовах віддаленого навчання є надзвичайно важливим для забезпечення якісної освіти. Вчителі повинні постійно вдосконалювати свої навички та знання, використовувати нові методи та технології, щоб ефективно впроваджувати дистанційне навчання. Різноманітні напрями професійного розвитку, такі як курси, вебінари, підвищення кваліфікації та участь у конкурсах, сприяють підвищенню кваліфікації вчителів і покращенню якості навчання. The article examines the professional development of a teacher, which becomes an important component of successful educational practice. The teacher is forced to systematically improve his skills, adapt his methodical approaches to new conditions - conditions of distance, online or mixed learning, adapt his methodical training to constant updates - the content of educational programs, didactic tools, electronic resources, etc. It is noted that the professional development of a teacher in the conditions of remote learning is extremely important for ensuring quality education. Teachers must constantly improve their skills and knowledge, use new methods and technologies to effectively implement distance learning. Various areas of professional development, such as courses, webinars, professional development and participation in competitions, contribute to improving the qualifications of teachers and improving the quality of education.
  • Документ
    СИСТЕМА ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ПОЛЬЩІ: СКЛАДОВІ ТА ЗАВДАННЯ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Петришин, А.; Пономарьова, Н.
    У статті досліджено загальні засади побудови всіх рівнів освіти в Польщі. Зазначено, що розгалуженість системи освіти Польщі обумовлює особливості підготовки майбутніх учителів: високі вимоги до кваліфікації, професійна зорієнтованість, практична спрямованість, гнучкість оновлення змісту. The article examines the general principles of building all levels of education in Poland. It is noted that the extensiveness of the Polish education system determines the peculiarities of the training of future teachers: high qualification requirements, professional orientation, practical orientation, flexibility of updating the content.
  • Документ
    ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ СТАТИСТИКИ У ЗМІСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Голиш, І.; Пономарьова, Н.
    У статті проаналізовано володіння основами статистики, що є однією з значущих складових готовності майбутніх учителів до професійної педагогічної діяльності. Для ефективного вирішення всього кола професійних завдань учитель повинен вміти доцільно використовувати статистичні методи обробки експериментальних даних у поєднанні з сучасними цифровими інструментами. Забезпечення належного опанування майбутніми вчителями інформатики викладеним матеріалом вимагає розробки відповідних навчально-методичних матеріалів різних видів та форм, що уявляється перспективним напрямом подальшої роботи. The article analyzes the mastery of the basics of statistics, which is one of the significant components of the readiness of future teachers for professional pedagogical activity. To effectively solve the entire range of professional tasks, the teacher must be able to use statistical methods of experimental data processing in combination with modern digital tools. Ensuring proper mastery of the presented material by future computer science teachers requires the development of appropriate educational and methodological materials of various types and forms, which is considered a promising direction for further work.