Кафедра інформатики

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 379
  • Документ
    БЕЗПЕРЕРВНА САМООСВІТА ЛІКАРІВ ЯК ФАКТОР ПРОФЕСІЙНОГО УСПІХУ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Галкіна, Т.; Андрієвська, В.
    У статті проаналізовано самоосвіту лікарів, що стає провідним фактором їх професійного успіху, оскільки сприяє розвитку здатності фахівця швидко орієнтуватися, зокрема, у медичних нововведеннях. Зазначено, що безперервна самоосвіта лікаря надає змоги гнучко реагувати на всі процеси, що відбуваються в країні та світі і вчасно опановувати практичними та теоретичними знаннями за різноманітними медичними напрямами. The article analyzes the self-education of doctors, which becomes a leading factor in their professional success, as it contributes to the development of the specialist's ability to quickly navigate, in particular, in medical innovations. It is noted that the continuous self-education of a doctor allows him to flexibly respond to all processes taking place in the country and the world and to master practical and theoretical knowledge in various medical areas in a timely manner.
  • Документ
    ЦИФРОВА КОМУНІКАЦІЯ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Пономарьова, Н.
    У роботі розкрито специфіку комунікації у контексті цифрових трансформацій в суспільстві. Проаналізовано аспекти застосування популярних форм цифрової комунікації в освітньому процесію. Обґрунтовано необхідність завчасної підготовки учасників освітнього процесу до продуктивної цифрової комунікації. The specifics of communication in the context of digital transformations in society are revealed in the paper. Aspects of the use of popular forms of digital communication in the educational process are analyzed. The need for early training of participants in the educational process for productive digital communication is substantiated.
  • Документ
    ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ВІЗУАЛІЗУВАТИ НАВЧАЛЬНУ ІНФОРМАЦІЮ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Олефіренко, Н.
    У тезах проаналізовано застосування візуальних засобів навчання. Формування умінь візуалізувати навчальну інформацію потребує цілеспрямованої діяльності в системі підготовки майбутніх учителів, яка передбачає формування низки нових знань і умінь – психолого-педагогічних, інформаційних та технологічних. The theses analyze the use of visual teaching aids. The formation of skills to visualize educational information requires purposeful activity in the system of training future teachers, which involves the formation of a number of new knowledge and skills - psychological and pedagogical, information and technological.
  • Документ
    ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В ПОЛЬЩІ ТА В УКРАЇНІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2025) Пономарьова, Н. О.; Петришин, А. Б.
    У монографії представлено порівняльну характеристику побудови та розвитку сучасної системи підготовки учителів в Польщі та Україні та встановлено перспективи його впровадження до вдосконалення підготовки майбутніх учителів інформатики. Уточнено особливості організації та змісту підготовки майбутнього учителя інформатики в закладах вищої педагогічної освіти Польщі та України. Подальшого розвитку набули теоретичні і методичні підготовки майбутніх учителів інформатики. Посібник призначена для здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівня вищої педагогічної освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої педагогічної освіти. The monograph presents a comparative description of the construction and development of the modern system of teacher training in Poland and Ukraine and establishes the prospects of its implementation to improve the training of future computer science teachers. The specifics of the organization and content of the training of the future computer science teacher in institutions of higher pedagogical education in Poland and Ukraine have been clarified. Theoretical and methodical training of future informatics teachers gained further development. The manual is intended for applicants of the second (master's) and third (educational and scientific) levels of higher pedagogical education, scientific and pedagogical workers of institutions of higher pedagogical education.
  • Документ
    ОСНОВИ ОПРАЦЮВАННЯ СТАТИСТИЧНИХ ДАНИХ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2025) Пономарьова, Н. О.; Голиш, І. Є.
    Навчальний посібник присвячений розкриттю особливостей навчання основ статистики майбутніми учителями інформатики в закладах вищої педагогічної освіти. У посібнику наведено навчально-методичні матеріали для лабораторного практикуму з опрацювання статистичних даних для майбутніх учителів інформатики. Посібник призначений для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Інформатика), а також для науково-педагогічних працівників закладів вищої педагогічної освіти, учителів інформатики. The study guide is devoted to the disclosure of the peculiarities of learning the basics of statistics by future informatics teachers in institutions of higher pedagogical education. The manual contains educational and methodological materials for a laboratory workshop on processing statistical data for future computer science teachers. The manual is intended for students of the first (bachelor) level of higher education in the specialty 014 Secondary education (Informatics), as well as for scientific and pedagogical workers of institutions of higher pedagogical education, teachers of informatics.