Перегляд
Останні подання
Зараз показано 1 - 5 з 376
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В ПОЛЬЩІ ТА В УКРАЇНІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2025) Пономарьова, Н. О.; Петришин, А. Б.У монографії представлено порівняльну характеристику побудови та розвитку сучасної системи підготовки учителів в Польщі та Україні та встановлено перспективи його впровадження до вдосконалення підготовки майбутніх учителів інформатики. Уточнено особливості організації та змісту підготовки майбутнього учителя інформатики в закладах вищої педагогічної освіти Польщі та України. Подальшого розвитку набули теоретичні і методичні підготовки майбутніх учителів інформатики. Посібник призначена для здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівня вищої педагогічної освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої педагогічної освіти. The monograph presents a comparative description of the construction and development of the modern system of teacher training in Poland and Ukraine and establishes the prospects of its implementation to improve the training of future computer science teachers. The specifics of the organization and content of the training of the future computer science teacher in institutions of higher pedagogical education in Poland and Ukraine have been clarified. Theoretical and methodical training of future informatics teachers gained further development. The manual is intended for applicants of the second (master's) and third (educational and scientific) levels of higher pedagogical education, scientific and pedagogical workers of institutions of higher pedagogical education.
- ДокументОСНОВИ ОПРАЦЮВАННЯ СТАТИСТИЧНИХ ДАНИХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2025) Пономарьова, Н. О.; Голиш, І. Є.Навчальний посібник присвячений розкриттю особливостей навчання основ статистики майбутніми учителями інформатики в закладах вищої педагогічної освіти. У посібнику наведено навчально-методичні матеріали для лабораторного практикуму з опрацювання статистичних даних для майбутніх учителів інформатики. Посібник призначений для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Інформатика), а також для науково-педагогічних працівників закладів вищої педагогічної освіти, учителів інформатики. The study guide is devoted to the disclosure of the peculiarities of learning the basics of statistics by future informatics teachers in institutions of higher pedagogical education. The manual contains educational and methodological materials for a laboratory workshop on processing statistical data for future computer science teachers. The manual is intended for students of the first (bachelor) level of higher education in the specialty 014 Secondary education (Informatics), as well as for scientific and pedagogical workers of institutions of higher pedagogical education, teachers of informatics.
- ДокументРЕСУРСНА ПІДТРИМКА ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Щебликін, Д.; Андрієвська, В.Статтю присвячено висвітленню дидактичних можливостей використання ресурсної підтримки для організації освітнього процесу в початковій школі. Наведено приклади цифрових платформ, електронних ресурсів для організації освітнього процесу, висвітлено їх переваги. The article is devoted to highlighting the didactic possibilities of using resource support for the organization of the educational process in primary school. Examples of digital platforms and electronic resources for organizing the educational process are given, and their advantages are highlighted.
- ДокументРОЗРОБКА ЕЛЕКТРОННОГО ПОСІБНИКА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ JAVASCRIPT(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Шевченко, А.; Гайдусь, А.Стаття присвячена реалізації електронного посібника для вивчення мови програмування JavaScript. Охарактеризоване наявні програмні рішення, визначено особливості застосування веб програм у навчанні: мобільність, інтерактивність, гнучкість. Визначено основний функціонал, структура, дизайн та використанні технології додатку. The article is devoted to the implementation of an electronic manual for learning the JavaScript programming language. The available software solutions are characterized, and the features of using web programs in education are determined: mobility, interactivity, and flexibility. The main functionality, structure, design and use of application technology are defined.
- ДокументТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРОВАДЖЕННЯ STEM ОСВІТИ В ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Романюк, І.; Андрієвська, В.Статтю присвячено висвітленню теоретичних засад упровадження STEM освіти в початкову школу. Уточнено сутність STEM-концепції; розкрито специфіку напрямів STEM, STEАM, STREAM. Показано, що упровадження STEM освіти передбачено на всіх рівнях освіти, проте особливу значущість має початковий етап реалізації напряму STEM як ключовий у розвитку стійкого інтересу здобувачів до вивчення предметів природничо-математичного циклу. The article is devoted to highlighting the theoretical foundations of the implementation of STEM education in elementary school. The essence of the STEM concept has been clarified; the specifics of the STEM, STEAM, STREAM directions are revealed. It is shown that the introduction of STEM education is foreseen at all levels of education, but the initial stage of the implementation of the STEM direction is of particular importance as it is key in the development of students' sustained interest in studying subjects of the natural and mathematical cycle.