Перегляд за Автор "Солошенко-Задніпровська, Н. К."
Зараз показано 1 - 20 з 20
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументEnglish for Students of Natural Sciences(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-05-14) Солошенко-Задніпровська, Н. К.Запропонований посібник містить добірку текстів та завдань до них, які розташовані за принципами тематичності та доступності. Матеріал даного видання упорядковано відповідно до тематики лексичного матеріалу, що опановується студентами під час вивчення профільних дисциплін. Збірник розрахований на студентів 1-2 курсів немовних факультетів, зокрема природного. Предложенное пособие содержит подборку текстов и заданий к ним, которые расположены по принципу тематичности и доступности. Материал данного издания отсортирован в соответствии с тематикой лексического материала, который осваивается студентами при изучении профильных дисциплин. Сборник рассчитан на студентов 1-2 курсов неязыковых факультетов, в частности естественного. The present study guide contains a collection of texts and tasks. The material of present edition is organized in accordance with the topics of lexical material mastered by students during the study of specialized disciplines. The study guide is designed for the students of the first and second academic years of Natural Sciences Faculty.
- ДокументFeatures of Teaching of Foreign Language in the Conditions of the Distance Studies(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2021-02-25) Солошенко-Задніпровська, Н. К.У представленій роботі розглядаються особливості викладання іноземної мови в умовах дистанційного навчання. В представленной работе рассматриваются особенности обучения иностранному языку в условиях дистанционного обучения. The present paper deals with the features of the teaching of foreign language in the conditions of the distance studies.
- ДокументАнгломовна аргументована публічна промова як засіб впливу на аудиторію (на основі матеріалів конференції TED)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-04-03) Солошенко-Задніпровська, Н. К.Представлена робота присвячена розгляду публічного виступу як одного з жанрів тексту аргументації. У даній роботі англомовне аргументаційне мовлення розглядається як засіб впливу на аудиторію. Розглядається концепція риторичної аргументації як словесної діяльності, яка спрямована на переконання аудиторії прийняти (або відкинути) певну точку зору за допомогою висловлювань чи аргументів. Також була зроблена спроба проаналізувати англомовний публічний виступ. У ході аналізу публічного виступу було виділено структуру, аргументи, тези та засоби, які використовує оратор для впливу на аудиторію. Виявлено, що аргументація є складним багаторівневим явищем, яке перебуває у сфері інтересів цілого кола наукових дисциплін: філософії, логіки, риторики, мовознавства, психолінгвістики, психології, герменевтики, суспільствознавства, педагогічних наук. Використовуючи логічно сформульовані аргументи та авторитетні дані (статистику, посилання на наукові джерела тощо), оратор виявляє цілеспрямований мовленнєвий вплив на аудиторію, щоб переконати слухачів прийняти необхідну в тій чи іншій ситуації точку зору/позицію, зробити вибір або сприяти організації та реалізації певних ціннісних установок. Представленная статья посвящена рассмотрению публичных выступлений как одного из жанров аргументативного текста. В данной статье англоязычная аргументированная речь рассматривается как средство воздействия на аудиторию. Рассматривается концепция риторической аргументации как вербальной деятельности, которая направлена на то, чтобы убедить аудиторию принять (или отвергнуть) определенную точку зрения с помощью утверждений или аргументов. Также была предпринята попытка анализа англоязычной публичной речи. В ходе анализа публичного выступления были выделены структура, аргументы, тезисы и средства, которые использует докладчик для воздействия на аудиторию. Выяснилось, что аргументация - сложное многоуровневое явление, которое находится в сфере интересов целого ряда научных дисциплин: философии, логики, риторики, лингвистики, психолингвистики, психологии, герменевтики, социальных наук, педагогических наук. Используя логически сформулированные аргументы и авторитетные данные (статистика, ссылки на научные источники и др.), докладчик обнаруживает целенаправленное речевое воздействие на аудиторию, чтобы убедить слушателей принять точку зрения / позицию, необходимую в данной ситуации, сделать выбор или способствовать организации и реализации определенных ценностных установок. The presented paper is devoted to the consideration of public speaking as one of the genres of the argument text. This paper considers English-language argumentative speech as a means of influence on an audience. The rhetorical argumentation concept as a verbal activity is considered, which is aimed at convincing the audience to accept (or reject) a certain point of view using statements or arguments. Also, an attempt was made to analyze the English-speaking public speech. The structure, arguments, theses, and the means that are used by the speaker to influence the audience were highlighted in the course of the analysis of public speech. It was found that argumentation is a complex multi-level phenomenon that is in the field of interest of a whole range of scientific disciplines: philosophy, logic, rhetoric, linguistics, psycholinguistics, psychology, hermeneutics, social sciences, and pedagogical sciences. By using logically formulated arguments and authoritative data (statistics, references to scientific sources, etc.), the speaker discovers a purposeful speech impact on the audience to convince listeners to accept the point of view/position necessary in a given situation, make a choice or contribute to the organization and implementation of certain value attitudes.
- ДокументАнглійська мова: практикум з наукового і ділового письма(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-03-13) Костікова, І. І.; Божко, Ю. О.; Солошенко-Задніпровська, Н. К.In the presented methodological recommendations various types of academic writing – abstracts, summaries, and business correspondence – are considered. The textbook contains a number of texts, specialized materials with specific English standard phrases, and clichés accepted in the field of scientific and business writing. It is proposed to use the collected materials to get acquainted with the structure of English-language scientific and business writing and the formation and improvement of relevant competencies. В представлених методичних рекомендаціях детально розглянуті різноманітні види академічного письма – анотації, резюме та ділове листування. Видання містить низку текстів, спеціалізовані матеріали з специфічними англомовними стандартними зворотами, кліше, прийнятими у галузі наукового та ділового письма. Пропонується використовувати зібрані матеріали для ознайомлення здобувачів вищої освіти зі структурою англомовного наукового та ділового письма та формування і удосконалення відповідних компетенцій.
- ДокументАутентичні медіаресурси як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови(Національна академія Служби безпеки України, 2024-04-19) Солошенко-Задніпровська, Н. К.У статті досліджуються автентичні медіаресурси як засіб підвищення мотивації у вивченні іноземної мови. The paper explores authentic media resources as a means of enhancing motivation in foreign language learning.
- ДокументДо питання про важливість навчання мовних особливостей публічних промов здобувачів вищої освіти(Міжнародний центр наукових досліджень; Європейська наукова платформа, 2021-10-05) Солошенко-Задніпровська, Н. К.У представленій роботі йдеться про важливість навчання мовних особливостей публічних промов здобувачів вищої освіти. В представленной работе идёт речь о важности изучения языковых особенностей публичных выступлений соискателей высшего образования. The present paper deals with the importance of learning the language features of public speeches.
- ДокументКонверсія як продуктивний спосіб словотворення сучасної англійської мови (на матеріалі рекламних текстів)(Міжнародний гуманітарний університет; Видавничий дім "Гельветика", 2020-06) Солошенко-Задніпровська, Н. К.Стаття присвячена опису конверсії як продуктивного способу словотворення в системі сучасного англомовного простору (зокрема на матеріалі медійних і рекламних текстів). Актуальність розвідки зумовлена потребою вивчення особливостей конверсії як провідного й унікального способу творення слів сучасної англійської мови й уточнення термінологічного апарату. У статті розглядаються наявні в сучасній лінгвістиці способи інтерпретації терміна «конверсія» в морфології, визначається її місце в системі способів словотвору. Теоретичною базою дослідження стали класичні й сучасні праці з мовознавства як вітчизняних, так і зарубіжних дослідників-лінгвістів, серед яких варто виділити таких, як І. Арнольд, Н. Арутюнова, І. Балтіро, М. Бізе, М. Блох, О. Бортничук, В. Виноградов, Д. Дубравська, Ю. Жлукненко, Д. Мазурик, Г. Марчанд, А. Нелюба, Н. Одинокова, М. Павесі, О. Сенько, П. Стекауер, О. Стишов, М. Федина, Б. Фостер та інші. У роботі встановлено й розглянуто основні різновиди конверсії за належністю компонентів до певних частин мови. Зазначено, що відповідно до розуміння частиномовної приналежності мотиваційної лексеми дослідники по-різному трактують різновиди конверсії, наприклад: вербалізація, субстантивація, ад’єктивація, адвербіалізація. Детально розглянуто основі види конверсії, які виокремлюють сучасні мовознавці. Також у розвідці коротко схарактеризовані поняття «реклама» й «рекламний текст». На конкретних прикладах рекламних текстів показано функціонування та продуктивність досліджуваного явища. Встановлено, що конверсія відіграє важливу роль у процесі вилучення імпліцитної інформації в рекламних текстах, а точніше, підкреслює й вказує на актуальні характеристики рекламованого товару або послуги, а подібні лексичні одиниці слугують засобом інтенсифікації та актуалізації всього рекламного гасла в цілому. Вивчення способів словотворення в їхньому взаємозв’язку й взаємодії істотно доповнюють вчення про розвиток словотворчої системи англійської мови й поглиблюють дидактичну складову методики навчання словотвору. Статья посвящена описанию конверсии как производительного способа словообразования в системе современного англоязычного пространства (в частности на материале медийных и рекламных текстов). Актуальность разведки обусловлена необходимостью изучения особенностей конверсии как ведущего и уникального способа образования слов современного английского языка и уточнения терминологического аппарата. В статье рассматриваются имеющиеся в современной лингвистике способы интерпретации термина «конверсия» в морфологии, определяется ее место в системе способов словообразования. Теоретической базой исследования стали классические и современные труды по языкознанию как отечественных, так и зарубежных исследователей лингвистов, среди которых стоит выделить таких, как И. Арнольд, Н. Арутюнова, И. Балтиро, М. Бизе, М. Блох, А. Бортничук В. Виноградов, Д. Дубравська, Ю. Жлукненко, Д. Мазурик, Г. Марчанд, А. Нелюбимая, Н. Одинокова, М. Павеси, А. Сенько, П. Стекауер, А. Стишов, М. Федина, Б . Фостер и другие. В работе установлено и рассмотрены основные разновидности конверсии по принадлежности компонентов к определенным частям речи. Отмечено, что в соответствии с пониманием частеречной принадлежности мотивационной лексемы исследователи по-разному трактуют разновидности конверсии, например вербализация, субстантивация, адьективация, адвербиализация. Детально рассмотрены основе виды конверсии, которые выделяют современные языковеды. Также в разведке коротко охарактеризованы понятия «реклама» и «рекламный текст». На конкретных примерах рекламных текстов показано функционирования и производительность изучаемого явления. Установлено, что конверсия играет важную роль в процессе извлечения имплицитной информации в рекламных текстах, а точнее, подчеркивает и указывает на актуальные характеристики рекламируемого товара или услуги, а подобные лексические единицы служат средством интенсификации и актуализации всего рекламного лозунга в целом. Изучение способов словообразования в их взаимосвязи и взаимодействия существенно дополняют учение о развитии словообразовательной системы английского языка и углубляют дидактическую составляющую методики обучения словообразования. The presented article is devoted to the description of conversion as a productive way of wordformation in the system of modern English-speaking space (in particular, on the material of media and advertising texts). The relevance of the article is due to the need to study the features of conversion as a leading and unique way of words building in modern English and clarifying the terminological base. The article studies the methods of interpreting the term “conversion” in morphology that exist in modern linguistics, and its place in the system of word formation methods is determined. The theoretical base of the study was the classic and modern works on linguistics of both domestic and foreign linguistic researchers, among which it is worth highlighting such as: I. Arnold, N. Arutiunova, I. Baltiro, M. Bize, M. Blokh, E. Bortnichuk, V. Vynohradov, D. Dubravska, Yu. Zhluknenko, D. Mazuryk, H. Marchand, A. Neliuba, N. Odinokova, M. Pavesi, O. Senko, P. Stekauer, O. Styshov, M. Fedyna, B. Foster et al. The paper establishes and considers the main types of conversion according to the components belonging to certain parts of speech. It is noted that, in accordance with the motivating lexeme, the researchers give different definitions for the types of conversion, for example, verbalization, substantivation, adjectivization, adverbialization. The main types of conversion that modern linguists distinguish are examined in detail. The concepts of “advertising” and “advertising text” are briefly described. The functioning and productivity of conversion on the material of advertising texts were shown on specific examples; and it was found that conversion plays an important role in the process of extracting implicit information in advertising texts, or rather, emphasizes and points to the relevant characteristics of the advertised product or service, and such lexical units serve as means of intensification and actualization the entire advertising slogan as a whole. The study of word-formation methods in their interconnection and interaction substantially complements the study field about development of the word-formation system of the English language and deepens the didactic component of word-formation teaching methods
- ДокументЛабиринты любви в романе Чарльза Белфора «Парижский архитектор»(Видавничий дім Дмитра Бураго, 2020-02) Приходько, В. С.; Солошенко-Задніпровська, Н. К.Статья посвящена проблеме творчества американского романиста, архитектора и историка культуры Чарльза Белфора и его книге «Парижский архитектор», которая стала бестселлером и принесла автору почетную награду – престижную «Дублинскую литературную премию». Писатель дарит нам роман, благодаря которому мы ощущаем и переживаем события прошлого в нашей реальной жизни. Автор – исследователь тайных уголков человеческой души, а не только блестящий знаток архитектуры. Поэтому целью статьи является анализ трансформации главного героя романа в условиях немецкой оккупации Парижа. Результатом исследования является понимание того, что колоритность образов, разнообразие художественных средств, глубина проникновения в человеческую природу, ядро души человека делает роман увлекательным. Проблема внутреннего конфликта главного героя, Люсьена Бернара, выражается через его отношения с женой, проблема его внешнего конфликта – через отношения с любовницей. В любовном треугольнике вначале главный герой идёт на компромисс, понимая, чётко осознавая, что компромисс – это ущербность и самообман, причём самообман из страха, однако в герое живёт вера в личное счастье, хотя сам он, признавая ужасы немецкой оккупации, не надеется дожить до её конца. Чтобы жить в согласии с собой в период оккупации, Люсьену надо делать что-нибудь во имя добра и любви, оживит его душу. Поэтому роман Чарльза Белфора – это рассказ участника, свидетеля, жертвы изображаемых событий; через трансформацию главного героя романа в условиях немецкой оккупации автор прославляет любовь к жизни. Статтю присвячено проблемі творчості американського романіста, архітектора й історика культури Чарльза Белфора та його книзі «Паризький архітектор», яка стала бестселером і принесла автору почесну нагороду – престижну «Дублінську літературну премію». Письменник дарує нам роман, завдяки якому ми відчуваємо та переживаємо події минулого в нашому реальному житті. Автор – дослідник таємних куточків людської душі, а не лише блискучий знавець архітектури. Тож метою статті є аналіз трансформації головного героя роману в умовах німецької окупації Парижа. Результатом дослідження є розуміння того, що колоритність образів, різноманітність художніх засобів, глибина проникнення в людську природу, ядро її душі робить роман захоплюючим. Проблема внутрішнього конфлікту головного героя, Люсьєна Бернара, виражається через його відносини з дружиною, проблема його зовнішнього конфлікту – через відносини з коханкою. У любовному трикутнику спочатку головний герой йде на компроміс, розуміючи, чітко усвідомлюючи, що компроміс – це ущербність і самообман, причому самообман зі страху, проте в героя живе віра в особисте щастя, хоча сам він, признаючи жахи німецької окупації, не сподівається дожити до її кінця. Щоб жити у злагоді з собою в період окупації, Люсьєну треба робити що-небудь в ім'я добра і любові, що оживить його душу. Тож роман Чарльза Белфора – це розповідь учасника, свідка, жертви зображуваних подій; через трансформацію головного героя роману в умовах німецької окупації автор прославляє любов до життя. The article is devoted to the creativity problem of the American novelist, architect and cultural historian Charles Belfort and his book “Paris Architect” that became a bestseller. The book brought to the author an honorary award, the prestigious Dublin Literary Prize. The writer gives us the novel and we understand feelings and the past events happen as they are in our real life. The author is the researcher of the secret corners of a human soul, and not just a brilliant expert of architecture. The purpose of the article is to analyze the transformation of the main character in the novel by Charles Belfort "Paris Architect" in the period of German occupation in Paris. The results of the study are the understanding that the colorful images, the variety of creative means, the depth of penetration into a human nature, the core of its soul. It makes the novel exciting. The problem of the internal conflict of the main character Lucien Bernard is expressed through the relationship with his wife, the problem of the external conflict of the main character is expressed through the relationship with his lover. At first, in the love triangle, the main character makes a compromise, realizing clearly that a compromise is the inferiority and self-deception, and fear self-deception, but the main character lives in faith in personal happiness. He observes the horrors of the German occupation, and does not hope to live up to its end. In our opinion, the problem of the main character is the main character himself, in his morality, moral experiences. This leads the main character to a dead end; he goes through his life as in a labyrinth. In order to live in harmony with himself during the German occupation he needs to do something in the name of goodness and love, it revives his soul. We see the true story of a participant, a witness, a victim of the depicted events. As a result of the research it was concluded that through the transformation of the main character in the novel "Paris Architect" by Charles Belfort in the period of German occupation, the author glorifies the love to life.
- ДокументМожливості використання Інтернет-ресурсів у формуванні навичок аудіювання здобувачів немовних спеціальностей(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2023-02-23) Солошенко-Задніпровська, Н. К.У статті розглядаються можливості використання Інтернет-ресурсів у формуванні навичок аудіювання здобувачів немовних спеціальностей. The paper deals with the possibilities of using internet resources to develop listening skills for students of non-language specialities.
- ДокументМіжкультурна комунікація як складник формування іншомовної компетенції(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2023-04-28) Солошенко-Задніпровська, Н. К.У роботі розглядається міжкультурна комунікація як складник формування іншомовної компетенці The paper deals with intercultural communication as a component of the formation of foreign language competence.
- ДокументНавчання студентів немовних галузей усним публічним промовам наукової тематики(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка; видавничий дім «Гельветика», 2021-09-30) Солошенко-Задніпровська, Н. К.Представлена розвідка має на меті висвітлити основні етапи методики формування в здобувачів уміння публічно виступати перед аудиторією та будувати власні іншомовні промови наукової тематики. Пропонова в статті методика інтегрована в загальний процес формування іншомовної комунікативної компетенції та ґрунтується на аналізі низки наукових і методичних джерел та власного досвіду роботи зі здобувачами різних рівнів навчання та професійного спрямування. Актуальність теми зумовлена насамперед активними інтеграційними процесами країни до світової спільноти як у науковій, так і в освітній сфері, активним розвитком міжнародної академічної мобільності тощо. Робиться акцент і на відсутності повноцінної методики формування відповідних умінь. Розглянута в роботі методика представляє собою двоетапну роботу з формування вміння публічно виступати перед аудиторіє з науковою промовою чи доповіддю професійної тематики. На першому етапі паралельно з формуванням загальної іншомовної компетенції з акцентом на професійний / науковий профіль пропонується інтегрувати в навчальний процес, особливо на заняттях із розвитку зв’язного іншомовного мовлення, поступове знайомство здобувачів із матеріалами, які виступають ключовими для формування відповідної компетенції та вмінь. Так, пропонується оглядове знайомство з основами академічного мовлення та науковим стилем, який характерний для англомовного наукового дискурсу, основами класичної риторики та її сучасними тенденціями; акцент робиться на роботі з автентичними іншомовними фрагментами як наочними матеріалом як для формування складників іншомовної компетенції (розвиток сприймання інформації іноземною мовою на слух, розширення лексичної бази тощо), так і для знайомства з особливостями усних публічних промов. Другий етап має бути орієнтований насамперед на практичне відпрацювання вміння побудови усних публічних промов наукової тематики та закріплення набутих у процесі навчання знань. Пропонована методика буде доцільною в умовах обмеженої кількості годин, які відведені на вивчення іноземної мови, оскільки вона синтезує в собі як формування іншомовної комунікативної компетенції, так і формування вмінь та навичок публічних виступів іноземною мовою. Цель представленного исследования – осветить основные этапы методики формирования у соискателей умения публично выступать перед аудиторией и строить собственные иноязычные речи научной тематики. Предложенная в статье методика интегрирована в общий процесс формирования иноязычной коммуникативной компетенции и основывается на анализе ряда научных и методических источников и собственного опыта работы с соискателями разных уровней обучения и профессионального направления. Актуальность темы обусловлена, прежде всего, активными интеграционными процессами страны в мировое сообщество как в научной, так и в образовательной сфере, активным развитием международной академической мобильности и т. д. Делается акцент и на отсутствии полноценной методики формирования соответствующих умений. Рассмотренная в работе методика представляет собой двухэтапную работу по формированию умения публично выступать перед аудиторией с научной речью или докладом профессиональной тематики. На первом этапе параллельно с формированием общей иноязычной компетенции с акцентом на профессиональный / научный профиль предлагается интегрировать в учебный процесс, особенно на занятиях по развитию связной иноязычной речи, постепенное знакомство соискателей с материалами, выступающими ключевыми для формирования соответствующей компетенции и умений. Так, предлагается обзорное знакомство с основами академической речи и научным стилем, характерным для англоязычного научного дискурса, основами классической риторики и её современными тенденциями; акцент делается на работе с аутентичными иноязычными фрагментами как наглядным материалом как для формирования составляющих иноязычной компетенции (развитие восприятия информации на слух, расширение лексической базы и т. п.), так и для знакомства с особенностями устных публичных речей. Второй этап должен быть ориентирован прежде всего на практическую отработку умения построения устных публичных речей научной тематики и закрепления, приобретённых в процессе обучения знаний. Предлагаемая методика будет целесообразна в условиях ограниченного количества часов, отведённых на изучение иностранного языка, поскольку она синтезирует в себе как формирование иноязычной коммуникативной компетенции, так и формирование умений и навыков публичных выступлений на иностранном языке. The presented article aims to highlight the main stages of the methodology of forming in students the ability to speak publicly in front of an audience and build their foreign language speeches on scientific topics. The proposed methodology is integrated into the general process of formation of foreign language communicative competence and is based on the analysis of several scientific and methodological sources, and also on the own author’s work experience with applicants of different levels of education and professional orientation. The relevance of presented paper is primarily due to the active country’s integration processes to the world community in the sphere of science and education, and also the active development of international academic mobility and more. There is an emphasis on the lack of full-fledged methodology of the relevant skills formation. Considered methodology is a two-stage process of the ability formation to speak publicly in front of the audience with a scientific speech or report on professional topics. In the first stage, in parallel with the formation of general foreign language competence with an emphasis on professional/scientific profile, it is proposed to integrate into the educational process the gradual acquaintance of applicants with materials that are key to relevant competence and skills. Thus, for students there is proposed an overview of the basics of academic speech and scientific style, which is characteristic of English-language scientific discourse; the basics of classical rhetoric and its modern trends; the emphasis is on working with authentic foreign language fragments as illustrative material both for the formation of components of foreign language competence and acquaintance with the features of oral public speeches. The second stage should be focused primarily on the practical development of the ability to build public speeches on scientific topics and strengthening the knowledge in the learning process. The proposed methodology will be appropriate in terms of a limited amount of hours devoted to the study of a foreign language, as it synthesizes both the formation of foreign language communicative competence and the formation of skills and abilities of a foreign language public speaking.
- ДокументПро необхідність навчання студентів немовних спеціальностей англомовних публічних виступів(Видавництво МДПУ імені Богдана Хмельницького, 2021-04-30) Солошенко-Задніпровська, Н. К.У представленій роботі йдеться про необхідність навчання студентів немовних спеціальностей англомовним публічним виступам. Доведено, що уміння змістовно і переконливо висловлювати свої думки і позицію іноземною мовою сучасній людині – фахівцю різних галузей – може знадобитися в різноманітних життєвих і професійних обставинах. Одночасно з достатнім рівнем володіння мовою, знанням її граматики, багатою лексичної базою, важливим для побудови грамотної, структурованої публічної промови, яка б здійснила потрібний, з точки зору оратора, вплив на аудиторію слухачів, є знання і розуміння основ риторики як класичної, так і сучасних її тенденцій. Тому важливою і актуальною на сьогодні є проблема навчання здобувачів як основам риторики, так і сучасним її аспектам. В представленной работе речь идет о необходимости обучения студентов неязыковых специальностей англоязычным публичным выступлениям. Доказано, что умение содержательно и убедительно выражать свои мысли и позицию на иностранном языке современному человеку – специалисту разных отраслей – может потребоваться в различных жизненных и профессиональных обстоятельствах. Одновременно с достаточным уровнем владения языком, знанием его грамматики, богатой лексической базой, важным для построения грамотной, структурированной публичной речи, которая бы оказала нужное, с точки зрения оратора, влияние на аудиторию слушателей, есть знание и понимание основ риторики как классической, так и современных ее тенденций. Поэтому важна и актуальна сегодня проблема обучения соискателей как основам риторики, так и современным ее аспектам.The present paper deals with the necessity to teach students of non-language specialities English-speaking public speeches. It is proved that the ability to express their thoughts and position in a foreign language meaningfully and convincingly to a modern person - a specialist in various fields - may be needed in a variety of life and professional circumstances. Simultaneously with a sufficient level of language proficiency, knowledge of its grammar, rich lexical base, important for building a literate, structured public speech, which would have the necessary, from the point of view of the speaker, the impact on the audience, there is knowledge and understanding of the basics of rhetoric, both classical and modern trends. Therefore, the problem of teaching applicants both the basics of rhetoric and modern is important and relevant today its aspects.
- ДокументПідвищення рівня мотивації до вивчення іноземної мови: використання автентичих медіаресурсів(Університет Короля Данила, 2024-03-14) Солошенко-Задніпровська, Н. К.У статті досліджується підвищення мотивації вивчення іноземної мови шляхом використання автентичних медіаресурсів. The paper explores the enhancement of foreign language learning motivation by utilising authentic media resources.
- ДокументПідготовка до ЄВІ: тестовий практикум(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-03-13) Божко, Ю. О.; Солошенко-Задніпровська, Н. К.В представлених методичних рекомендаціях презентовані тестові матеріали, які відповідають вимогам Єдиного вступного іспиту та Загальноєвропейським рекомендаціям з мовної освіти (рівень В1-В2). Пропонується використовувати зібрані матеріали для ознайомлення здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі структурою єдиного вступного іспиту з англійської мови для вступу до магістратури, формування та розвитку відповідних компетенцій, необхідних для успішного складання тестів з англійської мови у форматі ЄВІ. The presented methodical recommendations present test materials that meet the requirements of the Unified Entrance Exam and The Common European Framework of Reference for Languages (level B1-B2). It is proposed to use the collected materials to acquaint applicants of the first (bachelor's) level of higher education with the structure of the Unified Entrance Exam in English, to form and develop the relevant competencies necessary for successfully passing English language tests in the UEE format.
- ДокументРоль автентичних мультимедійних матеріалів у розвитку навичок аудіювання (контекст дистанційної освіти у ЗВО)(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2024-02-22) Солошенко-Задніпровська, Н. К.У розвідці розглядається роль автентичних мультимедійних матеріалів у розвитку навичок аудіювання (у контексті дистанційної освіти у ЗВО). The paper deals with the role of authentic multimedia materials in the development of listening skills (in the context of distance education in higher education institutions).
- ДокументРоль мультимедійних технологій у покращенні процесу навчання іноземної мови(Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького; ФОП Однорог Т.В, 2023-05) Солошенко-Задніпровська, Н. К.У розвідці зосереджено увагу на аналізі використання мультимедійних технологій, зокрема, відеоматеріалів для удосконалення та покращення навчального процесу в галузі іноземних мов. Зосереджено увагу на можливостях таких технологій та ефективній методиці роботи з ними. Представлена робота може бути актуальною для здобувачів, освітян та дослідників, зацікавлених у використанні сучасних технологій у навчальному процесі. The research aims to analyze the use of multimedia technologies, particularly video materials, to enhance and improve the educational process in the field of foreign languages. The attention in the paper focuses on exploring the potential of these technologies and the effective methods of using them. The presented work is highly relevant to students, educators, and researchers interested in integrating modern technologies into the educational process.
- ДокументСвітова література(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-19) Вєдєрнікова, Т. В.; Солошенко-Задніпровська, Н. К.The proposed course of lectures "World Literature" covers a wide range of topical issues in the history of American, Canadian and Australian literature, examines the main patterns of the development of the national literature of English-speaking countries from the period of its birth to the present, summarizes the general problems of the origin of various literary directions and currents, and defines their specific features , varieties of genres and forms, foreign language influences on their formation and evolution are highlighted, the creative works of outstanding English-language writers and their best works are analyzed. The materials of the course of lectures reflect the history of the development of the literature of English-speaking countries from modern scientific foundations and provide for a close connection between theoretical and practical training. Methodical recommendations "World literature" were developed with the aim of methodological support of the educational discipline for applicants of the first (bachelor's) level of higher education in the specialty "Language and literature (English)". В запропонованому курсі лекцій «Світова література» висвітлюється широке коло актуальних питань з історії американської, канадської та австралійської літератури, розглядаються основні закономірності розвитку національної літератури англомовних країн з періоду зародження до сучасності, узагальнюються загальні проблеми походження різних літературних напрямків та течій, визначаються їх специфічні риси, різновиди жанрів і форм, висвітлюються іншомовні впливи на їх становлення та еволюцію, аналізуються творчі доробки видатних англомовних письменників та їх найкращі твори. Матеріали курсу лекцій відображають історію розвитку літератури англомовних країн з сучасних наукових засад та передбачають тісний зв'язок теоретичної і практичної підготовки. Методичні рекомендації «Світова література» розроблені з метою методичного забезпечення навчальної дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності «Мова і література (англійська мова)».
- ДокументТехнології навчання іноземної мови(РВВ Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені В. Винниченка (ЦДПУ), 2018-02-15) Солошенко-Задніпровська, Н. К.В представленій праці аналізується важливість застосування інноваційних технологій навчання, які суттєво збагачують та урізноманітнюють викладання іноземної мови. В представленном труде анализируется важность применения инновационных технологий обучения, которые существенно обогащают и разнообразят преподавание иностранного языка. The present paper analyzes the importance of using innovative learning technologies that significantly improve the teaching process of a foreign language.
- ДокументТраєкторія розвитку сучасного закладу вищої освіти(ГО «Міжнародний центр наукових досліджень»; Європейська наукова платформа, 2021-09-24) Солошенко-Задніпровська, Н. К.У представленій роботі йдеться про розвиток сучасного вищого навчального закладу. В представленной работе речь идет о развитии современного учебного заведения. The present paper deals with the development of a modern institution of higher education.
- ДокументЦифровізація іншомовної освіти: можливості та переваги(Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій, 2024-03-29) Солошенко-Задніпровська, Н. К.У дослідженні аналізуються можливості та переваги цифровізації іншомовної освіти. The research analyzes the opportunities and advantages of digitizing foreign language education.