Перегляд за Автор "Майстрюк, І. С."
Зараз показано 1 - 20 з 24
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументTABLEAU ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ АНАЛІЗУ ДАНИХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Гризун, Л. Е.; Майстрюк, І. С.В статті розглянуто аналіз даних, який включає виконання послідовних дій з інтерпретації зібраних даних, що потребує опанування ефективних програмних засобів, призначених для швидкого одержання зрозумілих, наочних та виважених висновків з великих об’ємів даних різних типів. Одним із таких інструментів є програмний продукт Tableau, висвітлення характеристик якого є метою даної роботи. В статье рассмотрен анализ данных, который включает выполнение последовательных действий по интерпретации собранных данных, что требует освоения эффективных программных средств, предназначенных для быстрого получения понятных, наглядных и взвешенных выводов из больших объемов данных различных типов. Одним из таких инструментов является программный продукт Tableau, освещение характеристик которого является целью данной работы. The article deals with data analysis, which involves performing sequential actions to interpret the collected data, which requires mastering effective software tools designed to quickly obtain clear, clear and weighted conclusions from large amounts of data of various types. One such tool is Tableau, which is the purpose of this paper.
- ДокументАКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ, ВІДКРИТА НАУКА ТА ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ДІЯЛЬНОСТІ НАУКОВЦЯ(Liha-Pres, 2023-09-18) Майстрюк, І. С.У публікації досліджено академічну доброчесність, відкриту науку та штучний інтелект, які є важливими складовими у діяльності науковця. Зазначено, що академічна доброчесність, відкрита наука та штучний інтелект у діяльності науковця є взаємопов’язаними поняттями, які впливають на розвиток сучасної науки та її майбутнє. Ці компоненти стають все більш актуальнішими у зв’язку з розширенням можливостей штучного інтелекту у наукових дослідженнях та впровадженням принципів відкритої науки. Штучний інтелект може сприяти розвитку відкритої науки та потребує введення етичних стандартів і правил у використанні. Саме тому виникає необхідність збалансувати академічну доброчесність, відкриту науки та штучний інтелект, бо вони є ключовими факторами розвитку науки. The publication explores academic integrity, open science, and artificial intelligence, which are important components of a scientist's work. It is noted that academic integrity, open science and artificial intelligence in the activity of a scientist are interrelated concepts that affect the development of modern science and its future. These components are becoming more and more relevant in connection with the expansion of the capabilities of artificial intelligence in scientific research and the implementation of the principles of open science. Artificial intelligence can contribute to the development of open science and requires the introduction of ethical standards and rules for use. That is why there is a need to balance academic integrity, open science and artificial intelligence, because they are key factors in the development of science.
- ДокументАКТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Майстрюк, І. С.У публікації досліджено формування самоосвітньої компетентності особистості, що є складним, багатоетапним та тривалим процесом, який розпочинається в період шкільного навчання. Розвиток у школярів здатності до самоорганізації, саморозвитку, самовиховання, самоосвіти – пріоритетне завдання сучасної системи освіти, а уміння навчатися впродовж життя – одна із десяти ключових компетентностей Нової української школи. Систематизовано актуальні підходи до вивчення самоосвітньої компетентності учнів базової школи. Зазначено, що існують різні погляди на розуміння сутності самоосвітньої компетентності, засновані на діяльнісному, особистісному та інтегративному підходах. Залучення зазначених підходів дозволяє визначити складові самоосвітньої компетентності та порушити проблему її цілеспрямованого формування. The publication examines the formation of self-educational competence of an individual, which is a complex, multi-stage and long-term process that begins during school teaching. The development of schoolchildren's ability for self-organization, self-development, self-education, self-education is a priority task of the modern education system, and the ability to learn throughout life is one of the ten key competencies New Ukrainian school. Current approaches to the study of self-educational competence of elementary school students are systematized. It is noted that there are different views on understanding the essence of self-educational competence, based on activity, personal and integrative approaches. Involvement of the mentioned approaches allows to determine the components self-educational competence and to solve the problem of its purposeful formation
- ДокументВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ У САМООСВІТІ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Майстрюк, І. С.У публікації проаналізовано використання навчальних відеоматеріалів у самоосвіті школярів. Самоосвіта в сучасному світі є важливим шляхом продуктивного навчання та розвитку особистості. Потужні можливості для самоосвіти надають цифрові ресурси, різноманіття яких дозволяє використовувати їх різним віковим категоріям тих, хто навчається. Зазначено, що в українському сегменті ринку цифрових ресурсів із освітніми відеоконтентом присутні розроблені на підтримку освітнього процесу закладів освіти платформи із відеоуроками до всіх шкільних предметів усіх років навчання з безкоштовним доступом, а також платні ресурси із колекціями відеоуроків та матеріалами на їх підтримку. Ці відеоматеріали можуть бути використані в самоосвіті завдяки якісному контенту, відповідності віковим особливостям школярів, вільному доступу без часових обмежень, структурованості навчального матеріалу згідно з чинними програмами, наявності вбудованих інструментів для організації самоосвітньої діяльності. The publication analyzes the use of educational video materials in the self-education of schoolchildren. Self-education in the modern world is an important way of productive learning and personal development. Powerful opportunities for self-education are provided by digital resources, the diversity of which allows them to be used by different age categories of learners. It is noted that in the Ukrainian market segment of digital resources with educational video content there are platforms developed to support the educational process of educational institutions with video lessons for all school subjects of all years of study with free access, as well as paid resources with collections of video lessons and materials to support them. These videos can be used in self-education due to high-quality content, compliance with the age characteristics of schoolchildren, free access without time restrictions, structured educational material according to current programs, the presence of built-in tools for organizing self-education activities.
- ДокументВикористання інтернет-ресурсів у самоосвіті школярів в умовах дистанційного навчання(Харкiвський національний унiверситет радiоелектронiки, Харкiвський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2023) Майстрюк, І. С.; Пономарьова, Н. О.Ефективність дистанційного навчання суттєво залежить від сформованості в учнів умінь та навичок самоосвіти. Стаття присвячена встановленню проблем використання інтернет-ресурсів у самоосвіті школярів в умовах дистанційного навчання. Було проведено онлайн-опитування, у якому прийняли участь 109 респондентів (учні 7–9 класів закладів загальної середньої освіти міста Харкова). Встановлено, що в умовах дистанційного навчання основним засобом самоосвіти школярів є інтернет-ресурси. Для продуктивного використання інтернет-ресурсів у самоосвіті в умовах дистанційного навчання необхідно забезпечити їх адаптацію до використання на різних видах передусім мобільних пристроїв як основного цифрового знаряддя школярів. Разом із тим, для тих школярів, які взагалі мають обмежений доступ до цифрових пристроїв значущим є надання можливості їх використання у школах, навчальних центрах, бібліотеках. Попри те, що інтерес учнів під час дистанційного навчання до тих чи інших навчальних предметів досить високий, їх обізнаність у видах інтернет-ресурсів, якими можна скористатися для навчання та самонавчання недостатня. Найбільш перспективні та сучасні їх види (віртуальні лабораторії, онлайн-музеї та бібліотеки, онлайн-курси) використовуються обмежено та потребують популяризації. Освітні інтернет-ресурси досі недостатньо використовуються під час дистанційного навчання на шкільних уроках та для виконання домашніх завдань, що обумовлює потребу додаткового цілеспрямованого формування у школярів умінь та навичок роботи з ними. Перспективним напрямом подальших наукових розвідок уявляється встановлення умов формування самоосвітньої компетентності школярів з урахуванням особливостей здійснення самоосвіти школярів під час сучасних реалій організації освітнього процесу в закладах освіти. The effectiveness of distance learning depends significantly on the development of self-education skills and abilities in students. The article is devoted to establishing the problems of using Internet resources in the self-education of schoolchildren in conditions of distance learning. An online survey was conducted, in which 109 respondents (students of grades 7–9 of general secondary education institutions of the city of Kharkiv) took part. It was established that in the conditions of distance learning, the main means of self-education of students are internet resources. For the productive use of internet resources in self-education in the conditions of distance learning, it is necessary to ensure their adaptation to use on various types of mobile devices as the main digital tool of students. At the same time, for those students who generally have limited access to digital devices, it is important to provide them with the opportunity to use them in schools, educational centers, and libraries. Despite the fact that the interest of students during distance learning in certain educational subjects is quite high, their awareness of the types of internet resources that can be used for education and self-study is insufficient. The most promising and modern types of them (virtual laboratories, online museums and libraries, online courses) are used to a limited extent and need popularization. Educational internet resources are still not sufficiently used during distance learning in school lessons and for homework, which determines the need for additional purposeful formation of students' abilities and skills to work with them. Establishing the conditions for the formation of self-educational competence of students, taking into account the peculiarities of the implementation of self-education of students during the modern realities of the organization of the educational process in educational institutions, is a promising direction for further scientific research.
- ДокументДО ПИТАННЯ РОЗРОБКИ ЛОГІКО-ДИДАКТИЧНОГО АНАЛІЗУ ТЕМИ «ЕЛЕМЕНТИ КОМБІНАТОРИКИ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Майстрюк, І. С.Аналіз навчальних програм та підручників дозволяє визначити цілі навчання теми «Елементи комбінаторики»: ввести поняття множини та її елементів, різних видів множин та операцій над ними; навчити виконувати зазначені операції; ввести поняття впорядкованої множини, перестановки, розміщення, комбінації; довести формули для обчислення числа кожного виду сполук; навчити розрізняти види сполук; виробити вміння застосовувати ці знання до розв’язування прикладних задач. Анализ учебных программ и учебников позволяет определить цели обучения теме «Элементы комбинаторики»: ввести понятие множества и его элементов, различных видов множеств и операций над ними; научить выполнять указанные операции; ввести понятие упорядоченного множества, перестановки, размещения, сочетания; доказать формулы для вычисления числа каждого вида соединений; научить различать виды соединений; выработать умение применять эти знания к решению прикладных задач. Analysis of curricula and textbooks allows to determine the objectives of teaching the topic "Elements of combinatorics": to introduce the concept of set and its elements, different types of sets and operations on them; teach to perform these operations; introduce the concept of ordered set, permutation, placement, combination; prove the formulas for calculating the number of each type of compound; learn to distinguish between types of compounds; develop the ability to apply this knowledge to solve applied problems.
- ДокументДомашні завдання в умовах дистанційного та змішаного навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Майстрюк, І. С.; Пономарьова, Н. О.Мета статті – систематизувати можливості використання інтернет-ресурсів для організації виконання домашніх завдань учнями базової школи в умовах дистанційного та змішаного навчання. The purpose of the article is to systematize the possibilities of using Internet resources for the organization of homework by elementary school students in the conditions of distance and mixed learning.
- ДокументЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ НАДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ УЧНЯМ У ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Майстрюк, І. С.; Дейніченко, Т. І.У публікації розглянуто експериментальну перевірку методики надання педагогічної підтримки старшокласникам у вивченні елементів комбінаторики та розв’язуванні рівнянь й нерівностей з параметрами. Організація навчання старшокласників потребувала надання адекватної педагогічної підтримки в залежності від характеру утруднень учнів у навчальній діяльності з математики, що потребувало з’ясування рівнів сформованості реальних навчальних можливостей школярів (РНМ) за такими виділеними критеріями: научуваність (навченість, інтелектуальні й загальнонавчальні уміння, самостійність учнів у навчанні) і навчальна працездатність (фізична працездатність, пізнавальний інтерес, впевненість у своїх силах, наполегливість у навчанні, рівень хвилювання). Зазначено, що вивчення учнів за допомогою виділених критеріїв, діагностика їхніх РНМ, дозволили зробити аналіз характеру утруднень кожного учня у навчанні для здійснення педагогічної підтримки в індивідуальній і груповій роботі. The publication examines the experimental verification of the method of providing pedagogical support to high school students in studying the elements of combinatorics and solving equations and inequalities with parameters. The organization of education of high school students required the provision of adequate pedagogical support depending on the nature of the students' difficulties in the educational activity in mathematics, which required the clarification of the levels of formation of the real educational opportunities of schoolchildren (RNM) according to the following selected criteria: learnability (learning, intellectual and general academic skills, student independence in learning) and academic performance (physical performance, cognitive interest, confidence in one's abilities, persistence in learning, level of excitement). It is noted that the study of students with the help of selected criteria, the diagnosis of their RNM, made it possible to analyze the nature of each student's learning difficulties for the implementation of pedagogical support in individual and group work.
- ДокументЕТАПНІСТЬ У ФОРМУВАННІ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Майстрюк, І. С.У публікації установлено особливості формування самоосвітньої компетентності школяра на різних етапах його розвитку. Зазначено, що формування самоосвітньої компетентності школярів здійснюється через підготовчий, початковий і базовий етапи, успішне проходження яких закладає підвалини для подальшої успішної самоосвітньої діяльності в професійному навчанні та далі в професійному зростанні. На всіх етапах постає значущим створення відповідних умов формування самоосвітньої компетентності школярів. The publication identifies the peculiarities of forming a schoolchild's self-educational competence at different stages of its development. It is noted that the formation of students' self-educational competence is carried out through the preparatory, initial and basic stages, the successful completion of which lays the foundation for further successful self-educational activities in professional training and further professional growth. At all stages, it is important to create appropriate conditions for the formation of students' self-educational competence.
- ДокументЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Майстрюк, І. С.У публікації досліджено формування самоосвітньої компетентності школярів. Одним із ефективних засобів формування самоосвітньої компетентності постає застосування спеціально підібраних завдань, спрямованих на активізацію пізнавальної діяльності учнів та розвиток їхніх навичок самостійного навчання. Засади використання завдань у освітньому процесі закладені в задачному підході, поширеному в педагогічній теорії і практиці. Використання завдань сприяє формуванню у школярів навичок самоорганізації, самоконтролю, критичного мислення та пошуку інформації, що є ключовими складовими у формуванні самоосвітньої компетентності. The publication examines the formation of self-educational competence of schoolchildren. One of the effective means of forming self-educational competence is the use of specially selected tasks aimed at activating the cognitive activity of students and developing their independent learning skills. The principles of using tasks in the educational process are laid down in the problem-based approach common in pedagogical theory and practice. The use of tasks contributes to the formation of self-organization, self-control, critical thinking and information search skills in schoolchildren, which are key components in the formation of self-educational competence.
- ДокументОНЛАЙН-КУРСИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В СУЧАСНОМУ СВІТІ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Майстрюк, І. С.У статті проаналізовано можливості поширених платформ масових відкритих онлайн-курсів з точки зору їх формування самоосвітньої компетентності особистості. Акцентується увага на тематиці онлайн-курсів та проблемах їх використання з метою самоосвіти. The article analyzes the possibilities of common platforms of mass open online courses from the point of view of their formation of self-educational competence of an individual. Attention is focused on the topic of online courses and the problems of their use for the purpose of self-education.
- ДокументПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ШКОЛЯРІВ У ВИВЧЕННІ ШКМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Майстрюк, І. С.; Дейніченко, Т. І.У тезах схарактеризовано суть дефініції «педагогічна підтримка», визначено її зміст, конкретизовано види допомоги та прийоми її надання; з’ясовано вплив реалізації засобів педагогічної підтримки, зокрема, із застосуванням комп’ютерних методик навчання, на якісні показники в навчанні школярів (на прикладі вивчення елементів комбінаторики та рівнянь і нерівностей з параметрами). The thesis describes the essence of the definition of «pedagogical support», defines its content, specifies the types of assistance and methods of providing it; the influence of the implementation of pedagogical support, in particular, with the use of computer-based teaching methods, on the qualitative indicators in the learning of students (for example, the study of elements of combinatorics and equations and inequalities with parameters).
- ДокументПИТАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ СТУДЕНТА У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ У ЗВО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Калашнікова, Л. М.; Майстрюк, І. С.У тезах розкрито зміст педагогічної підтримки, схарактеризовано засоби її надання студентам у навчально-виховному процесі у закладах вищої освіти. The article authors have revealed the contents of pedagogical support. The means of provision pedagogical support to students in educational process in higher education institutions have been characterized.
- ДокументПРОЄКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ТРЕНАЖЕРУ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ З РОЗВ’ЯЗАННЯ КОМБІНАТОРНИХ ЗАДАЧ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Майстрюк, І. С.; Гризун, Л. Е.У публікації розглянуто проєктування електронного тренажеру для школярів з розв’язання комбінаторних задач. Проєктування електронного тренажеру здійснюється у вісім етапів: цільовий, аналітичний, етап створення структурної моделі, методично-інструментальний, конструювальний, етап попередньої апробації, апробація, корекційно-рефлексивний етап. Зазначено, що якщо розробити електронний тренажер з розв’язання комбінаторних задач, постійно його удосконалювати та пропонувати його школярам, то можна подолати труднощі в опануванні навчального матеріалу. The publication discusses the design of an electronic simulator for schoolchildren for solving combinatorial problems. The design of the electronic simulator is carried out in eight stages: target, analytical, stage of creating a structural model, methodical-instrumental, constructive, stage of preliminary approval, approval, corrective and reflective stage. It is noted that if you develop an electronic simulator for solving combinatorial problems, constantly improve it and offer it to schoolchildren, then you can overcome difficulties in mastering the educational material.
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПІДТРИМКИ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ КОМБІНАТОРНИХ ЗАДАЧ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Колгатіна, Л. С.; Майстрюк, І. С.У статті розглянуто широке впровадження в навчальний процес нових інформаційно-комунікаційних технологій навчання, що базуються на комп’ютерній підтримці. Проаналізувавши діючу навчальну програму з інформатики з’ясувано, що комбінаторні задачі знаходять своє застосування в таких темах: програмування (олімпіадні задачі та задачі для знаходження кількoсті комбінацій – вкладені цикли), математична логіка, алгоритмізація, кодування інформації, щo вивчають у 9–11-х класах. Досліджено можливості математичних пакетів щодо реалізації комп’ютерної підтримки, для розв'язання комбінаторних задач на уроках інформатики. В статье рассмотрено широкое внедрение в учебный процесс новых информационно-коммуникационных технологий обучения, основанных на компьютерной поддержке. Проанализировав действующую учебную программу по информатике выяснено, что комбинаторные задачи находят свое применение в таких темах: программирование (олимпиадные задачи и задачи для нахождения количества комбинаций – вложенные циклы), математическая логика, алгоритмизация, кодирование информации, чтo изучают в 9–11-х классах. Исследованы возможности математических пакетов по реализации компьютерной поддержки, для решения комбинаторных задач на уроках информатики. The article considers the widespread introduction of new information and communication technologies in the educational process based on computer support. Having analyzed the current computer science curriculum, it has been found out that combinatorial problems are used in the following topics: programming (Olympiad problems and problems for finding the number of combinations – nested cycles), mathematical logic, algorithmization, information coding, which are studied in the 9-11th grades. The possibilities of mathematical packages to implement computer support for solving combinatorial problems in computer science lessons have been investigated.
- ДокументРИЗИКИ ВИКОРИСТАННЯ ҐАДЖЕТІВ СУЧАСНИМИ ШКОЛЯРАМИ У НАВЧАННІ ТА ДОЗВІЛЛІ(Харківська гуманітарно-педагогічна академія, 2023-05-23) Майстрюк, І. С.У публікації виявлено основні напрями впливу ґаджетів на дітей шкільного віку при їх використанні у навчанні та дозвіллі. Шкільний вік вирізняється тим, що протягом всього його часу відбувається зростання і формування дитячого організму. Тому використання ґаджетів певною мірою впливає на всі органи та системи – зорову, слухову, опорно-рухову, нервову тощо. Зазначено, що інформаційно-комунікаційні технології – складова всіх сторін життя в сучасному світі і тому використання ґаджетів займає значну частину життя школярів. Робота з ґаджетами впливає на фізичну, психологічну та соціальну сфери розвитку особистості. Щодо фізичного розвитку школярів, то цей вплив переважно негативний і потребує цілеспрямованого та систематичного проведення здоров‘язбережувальних заходів, залучення школярів до фізичних активностей, пропаганди і популярізації здорового способу життя. The publication reveals the main areas of impact of gadgets on school-age children when they are used in education and leisure. School age is distinguished by the fact that during its entire time there is growth and formation of the child's body. Therefore, the use of gadgets to some extent affects all organs and systems - visual, auditory, musculoskeletal, nervous, etc. It is noted that information and communication technologies are a component of all aspects of life in the modern world, and therefore the use of gadgets occupies a significant part of schoolchildren's lives. Working with gadgets affects the physical, psychological and social spheres of personality development. As for the physical development of schoolchildren, this influence is mostly negative and requires purposeful and systematic implementation of health-preserving measures, involvement of schoolchildren in physical activities, promotion and popularization of a healthy lifestyle.
- ДокументРОЛЬ КОМБIНАТОРНИХ ЗАДАЧ ДЛЯ ОПАНУВАННЯ ОКРЕМИХ ТЕМ ШКIЛЬНОГО КУРСУ IНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Майстрюк, І. С.; Гризун, Л. Е.У тезах розкрито зміст комбінаторних задач у шкільному курсі інформатики та обґрунтовано роль та застосування у діючій шкільній програмі. При цьому важливо зберігати зв’язність та логіку подання матеріалу. Для досягнення мети в роботі пропонується наукове обґрунтувати та перевірене застосування комбінаторних задач для опанування окремих тем шкільного курсу інформатики. The content of combinatorial problems in the school course of computer science is revealed in the theses and the role and application in the existing school program is substantiated. In doing so, it is important to maintain the coherence and logic of the presentation of the material. In order to achieve this goal, it is suggested to scientifically substantiate and test the use of combinatorial problems for mastering particular topics of the school course in computer science.
- ДокументСАМООСВІТА ЯК ЗАПОРУКА ЖИТТЄВОГО УСПІХУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Майстрюк, І. С.В статті розглянуто процес самоосвіти, як запоруку життєвого успіху. Сформованість самоосвітньої компетентності людини постає запорукою її життєвого успіху в сучасному суспільстві як у професійному, так і в особистісному контексті. The article deals with the process of self-education as a key to success in life. The formation of self-educational competence of a person is the key to his success in modern society, both in professional and personal context.
- ДокументСАМООСВІТНЯ КОМПЕТЕНТНІСТЬ ШКОЛЯРІВ: СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Пономарьова, Н. О.; Майстрюк, І. С.У статті обґрунтовано значущість вивчення поняття «самоосвітня компетентність» з огляду на нагальну проблему формування у школярів здатності до навчання впродовж життя. Розкрито зв’язок поняття самоосвітньої компетентності із саморозвитком та самоосвітою. Проаналізовано сутність та структуру самоосвітньої компетентності. The article substantiates the importance of studying the concept of «self-educational competence» in view of the urgent problem of forming students’ ability to learn throughout life. The connection of the concept of self-educational competence with self-development and self-education is revealed. The essence and structure of self-educational competence are analyzed.
- ДокументСКЛАДНИКИ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Майстрюк, І. С.У статті розкрито структуру самоосвітньої компетентності. Акцентується увага на тому, що в самоосвітній діяльності школярів вагоме місце займає володіння сучасними інструментами самоосвіти. Проаналізовано та виділено структурні компоненти самоосвітньої компетентності. The structure of self-educational competence is revealed in the article. Emphasis is placed on the fact that in the self-educational activities of students an important place is occupied by the possession of modern tools of self-education. The structural components of self-educational competence were analyzed and identified.