Перегляд за Автор "Кутова, Н. Ю."
Зараз показано 1 - 17 з 17
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- Документ250 завдань з граматики німецької мови для самостійної роботи студентів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2013-09-09) Скачкова, В. В.; Кутова, Н. Ю.; Іщенко, І. М.Посібник розрахований на студентів І та ІІ курсу факультету іноземної філології денної та заочної форми навчання, які вивчають німецьку мову як основну спеціальність, а також як другу іноземну мову. Метою збірника є забезпечення студентів додатковими матеріалами для самостійної роботи над граматикою німецької мови. У кожному розділі морфології та синтаксису завдання розташовані за принципом зростання труднощів і закінчуються вправами на переклад з української мови на німецьку. Посібник є добрим доповненням до всіх чинних підручників німецької мови. The textbook is intended for internal and external first and second-year students of Foreign Philology Departments who study German as a main and as a secondary subject. The purpose of the textbook is to provide students with additional materials for unsupervised work to master German grammar. Morphology and syntax units contain tasks which follow the principle of increasing complexity and end with exercises for translation from Ukrainian into German. The textbook may serve as a good complement to all certified German textbooks.
- Документ300 завдань з граматики німецької мови для самостійної роботи студентів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2015-09-21) Скачкова, В. В.; Кутова, Н. Ю.; Пантелєєва, С. В.Посібник розрахований на студентів І та ІІ курсу факультету іноземної філології денної та заочної форми навчання, які вивчають німецьку мову як основну спеціальність, а також як другу іноземну мову. Метою збірника є забезпечення студентів додатковими матеріалами для самостійної роботи над граматикою німецької мови. У кожному розділі морфології та синтаксису завдання розташовані за принципом зростання труднощів і закінчуються вправами на переклад з української мови на німецьку. Посібник є добрим доповненням до всіх чинних підручників німецької мови. The textbook is intended for internal and external first and second-year students of Foreign Philology Departments who study German as a main and as a secondary subject. The purpose of the textbook is to provide students with additional materials for unsupervised work to master German grammar. Morphology and syntax units contain tasks which follow the principle of increasing complexity and end with exercises for translation from Ukrainian into German. The textbook may serve as a good complement to all certified German textbooks.
- ДокументFeste und Feiertage. Посібник з лінгвокраїнознавства Німеччини(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-09-04) Скачкова, В. В.; Кутова, Н. Ю.; Пантелєєва, С. В.Посібник розрахований на студентів І, ІІ та ІІІ курсу факультету іноземної філології, які вивчають німецьку мову як основну спеціальність, а також як другу іноземну. Мета посібника - забезпечити студентів додатковими матеріалами з країнознавства Німеччини про свята (Різдво, Великдень, Трійця та ін.) та святкові дні (День Матері, Батька, День св. Мартіна та ін.). Посібник відповідає основним вимогам щодо комунікативного характеру процесу навчання, він переносить увагу з правил граматики на комунікативну функцію мови і спрямований на оволодіння навиками живого мовлення. Тематичний зошит містить цікавий та актуальний текстовий матеріал, систему вправ і завдань, що розвивають мовленнєві здібності студентів. До багатьох тем додаються збірки поезій та авторської прози німецькомовних авторів. Всі завдання є різнорівневими і мають відповідні позначки. Посібник є добрим доповненням до всіх чинних підручників німецької мови. The textbook is designed for the first, second, third year students of the Faculty of Foreign Philology who learn German as a major subject and as a second language. The textbook contains supplementary material on German Regional Geography, German Feasts (Christmas, Easter, Trinity) and Holidays (Mother’s Day, Father’s Day, St. Martin’s Day). The textbook meets the basic communicative requirements and refocuses from using grammar rules to mastering speaking skills. The textbook provides relevant texts and exercises for communicative activities and speaking practice. Many topics are accompanied by German-language poetry and prose. All the assignments have different degrees of complexity and are accordingly marked. The textbook offers effective extra material and can be successfully integrated with other German language textbooks.
- ДокументKonjunktiv(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2014-10-03) Скачкова, В. В.; Кутова, Н. Ю.; Пантелєєва, С. В.Посібник розрахований на студентів ІII та ІV курсу факультету іноземної філології денної та заочної форми навчання, які вивчають німецьку мову як основну спеціальність, а також як другу іноземну мову. Метою збірника є забезпечення студентів додатковими матеріалами для самостійної роботи над граматичною темою «Konjunktiv». У кожному розділі посібника завдання розташовані за принципом зростання труднощів і закінчуються вправами на переклад з української мови на німецьку. Посібник є добрим доповненням до всіх чинних підручників з граматики німецької мови. The tutorial is intended for internal and external third and fourth-year students of Foreign Philology Departments who study German as a major and a minor subject. The purpose of the tutorial is to offer students supplementary materials for unsupervised work to master Konjunktiv. The assignments in the tutorial follow the principle of increasing complexity and end up with translation exercises from Ukrainian into German. The tutorial may serve as an efficient complement to all German grammar textbooks.
- ДокументЗбірка додаткових завдань до підручника «Aspekte B1» для самостійної роботи студентів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2015-09-21) Скачкова, В. В.; Кутова, Н. Ю.; Кошечкіна, Т. М.; Тарарак, М. Ю.; Пивовар, Ю. О.Збірка додаткових завдань до підручника «Aspekte B1» - є важливою практичною допомогою для студентів та викладачів практичного курсу німецької мови. Це синтезований посібник, що цілком забезпечує учасників навчального процесу дидактичним матеріалом для аудиторної та самостійної роботи, надає можливість систематизувати теоретичний матеріал із граматичних тем, висвітлених у підручнику, актуалізувати лексичний матеріал та ознайомитися з інформацією з країнознавчої тематики, дізнатися про цікаві факти з історії та культури Німеччини. Пропонуються також перекладні вправи, які містять актуальну лексику підручника; наявні також додаткові тексти для читання, розуміння та переказу з актуальних тем підручника, творчі завдання для написання творів, цитати видатних людей з метою спонукання до дискусії; додаткові завдання для аудіювання, а також вправи для групової та партнерської роботи. The collection of supplementary assignments for the textbook “Aspekte B1” is designed to provide students and German teachers with extra practical assistance. The collection fully supplies parties of the educational process with didactic material for class and unsupervised work. The collection enables to systematize theoretical issues from grammar areas covered in the textbook, make use of the lexical material, become familiar with data on regional geography and learn interesting facts about German history and culture. The collection contains translation exercises that include the topical vocabulary from the textbook; extra texts for reading, understanding and retelling on up-to-date topics from the textbook; creative writing assignments, quotations by outstanding people aimed to induce to a discussion, additional listening tasks and exercises for group and pair work.
- ДокументЗбірник завдань із граматики для самостійної роботи студентів першого курсу факультету іноземної філології (німецька мова як друга іноземна)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2012-04-13) Скачкова, В. В.; Кутова, Н. Ю.; Іщенко, І. М.; Макуєва, Я. Ю.; Пантелєєва, С. В.Посібник розрахований на студентів І курсу факультету іноземної філології, які вивчають німецьку мову як другу іноземну мову. Метою збірника є забезпечення студентів додатковими матеріалами для самостійної роботи над граматикою німецької мови. У кожному розділі морфології та синтаксису завдання розташовані за принципом зростання труднощів і закінчуються вправами на переклад з української мови на німецьку. Посібник містить контрольні тести та словник граматичних термінів і є добрим доповненням до всіх чинних підручників німецької мови. The manual is intended for first-year students of the Faculty of Foreign Philology, who study German as a second foreign language. The purpose of the collection is to provide students with additional materials for independent work on the grammar of the German language. In each section of morphology and syntax, the tasks are arranged according to the principle of increasing difficulty and end with exercises on translation from the Ukrainian language into German. The guide contains control tests and a dictionary of grammar terms and is a good addition to all current German language textbooks.
- ДокументЗбірник тестових завдань з граматики німецької мови(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2009-09-07) Скачкова, В. В.; Бережна, В. В.; Кутова, Н. Ю.; Мунтян, О. Б.; Пантелєєва, С. В.Цей посібник складено відповідно до загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (Рекомендації Ради Європи – РРЄ) в галузі вивчення і викладання іноземних мов та оцінювання рівнів володіння ними. Він допоможе студентам підготуватися до модульних контрольних робіт з граматики німецької мови. Посібник має на меті узагальнити, систематизувати, активізувати та вдосконалити набуті знання, скоординувати вироблені мовні та мовленнєві навички та вміння. Наданий в посібнику матеріал є автентичним та комунікативно спрямованим. This guide was compiled in accordance with the European recommendations on language education (Council of Europe Recommendations - RCE) in the field of learning and teaching foreign languages and assessing their proficiency levels. It will help students to prepare for modular tests on German grammar. The manual aims to generalize, systematize, activate and improve the acquired knowledge, coordinate the developed language and speech skills and abilities. The material provided in the manual is authentic and communicatively oriented.
- ДокументМетодичні рекомендації за завдання з граматики німецької мови (першої іноземної) для самостійної роботи аспірантів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-01-10) Скачкова, В. В.; Кутова, Н. Ю.; Пантелєєва, С. В.Das Handbuch richtet sich an Vollzeit- und Teilzeitstudenten, die Deutsch als erste Fremdsprache studieren. Der Zweck der Sammlung ist es, den Studenten zusätzliche Materialien für die selbständige Arbeit an der deutschen Grammatik zur Verfügung zu stellen. Jeder Abschnitt des Buches ist nach aufsteigendem Schwierigkeitsgrad geordnet und endet mit Übersetzungsübungen aus dem Ukrainischen ins Deutsche. Das Handbuch ist eine gute Ergänzung zu allen bestehenden deutschen Grammatiklehrbüchern. Das Buch enthält eine Auswahl von Übungen zu zwei grammatikalischen Themen: Passiv und Konjunktiv I und II. Посібник розрахований на аспірантів денної та заочної форми навчання, які вивчають німецьку мову як першу іноземну мову. Метою збірника є забезпечення аспірантів додатковими матеріалами для самостійної роботи над граматикою німецької мови. У кожному розділі посібника завдання розташовані за принципом зростання труднощів і закінчуються вправами на переклад з української мови на німецьку. Посібник є добрим доповненням до всіх чинних підручників з граматики німецької мови. Посібник містить добірку вправ з двох граматичних тем "Passiv" та "Konjunktiv I та ІІ".
- ДокументМетодичні рекомендації та збірка завдань для самостійної роботи студентів-германістів за підручником "Акаdemie Deutsch A1"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Кошечкіна, Т. М.; Кутова, Н. Ю.; Пантелєєва, С. В.; Сидорова, М. О.Збірка додаткових завдань до підручника „Акаdemie Deutsch A1“ забезпечує учасників навчального процесу дидактичним матеріалом для аудиторної та самостійної роботи, надає можливість систематизувати теоретичний матеріал із граматичних тем, висвітлених у підручнику, та актуалізувати лексичний матеріал. Збірка стане у пригоді студентам-германістам, які вивчають німецьку мову як першу або другу іноземну, здобувачам вищої освіти, які обрали німецьку мову в якості дисципліни вільного вибору, а також учасникам мовних курсів. The collection of additional tasks for the textbook "Akademie Deutsch A1" provides participants of the educational process with didactic material for the classroom and independent work, provides an opportunity to systematize theoretical material from grammatical topics covered in the textbook, and to update the lexical material. The collection will be useful to German students studying the German language as a first or second foreign language, to students of higher education who have chosen the German language as a subject of free choice, as well as for participants of language courses.
- ДокументМетодичні рекомендації та збірка завдань з практичної граматики німецької мови для самостійної роботи студентів-германістів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Скачкова, В. В.; Кутова, Н. Ю.; Пантелєєва, С. В.Посібник розрахований на студентів І та ІІ курсу факультету іноземної філології денної та заочної форми навчання, які вивчають німецьку мову як основну спеціальність, а також як другу іноземну мову. Метою збірника є забезпечення студентів додатковими матеріалами для самостійної роботи над граматикою німецької мови. Кожний розділ посібника починається з короткого огляду та практичних рекомендацій для роботи над граматичною темою, запропоновані завдання розташовані за принципом зростання труднощів і закінчуються вправами на переклад з української мови на німецьку. Посібник є добрим доповненням до всіх чинних підручників німецької мови. The textbook is intended for internal and external first and second-year students of the Faculty of Foreign Philology who specialize in the German language. The object of the textbook is to provide students with supplementary materials for unsupervised work to master German grammar. Each chapter contains a brief review of a grammar topic and practical recommendations. The tasks follow the principle of increasing complexity and include translation exercises from Ukrainian into German. The textbook may serve as a good complement to all certified German textbooks.
- ДокументОсобливості використання метафори у романі Керстін Гір "In Wahrheit wird viel mehr gelogen"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Скачкова, В. В.; Кутова, Н. Ю.Стаття присвячена особливостям використання метафори у романі Керстін Гір «In Wahrheit wird viel mehr gelogen». Цей троп дослі-джується з погляду кількості структурних елементів, із погляду його граматичного вираження та семантики. У статті йдеться також про художні завдання метафори як одного з найуживаніших стилістичних засобів, який бере участь у створенні портретів героїв роману. Статья посвящена особенностям использования метафоры в романе Керстин Гир «In Wahrheit wird viel mehr gelogen». Этот троп исследуется с точки зрения количества структурных элементов, с точки зрения его грамматического выражения и семантики. В статье говорится также о художественных задачах метафоры как одного из важнейших стилистических средств, который участвует в создании портретов героев романа. The article is concerned with specifics of metaphor in the novel by the modern German writer Kerstin Gier «In Wahrheit wird viel mehr gelogen». The article gives a detailed account of structural, grammatical and semantic peculiarities of metaphor. The article also focuses on the artistic function of the metaphor used in portrait description of characters in the novel.
- ДокументОсобливості пристосування та функціонування німецьких лексичних запозичень у сфері подорожування та засобів пересування у сучасній українській мові(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017-04-10) Скачкова, В. В.; Кутова, Н. Ю.Cтаття виділяє корпус запозичень з німецької мови предметно-тематичної групи «Подорож. Засоби пересування», виокремлює мікрогрупи, досліджує хронологію входження, ґенезу, особливості адаптації цих слів в українському мовному середовищі. The article highlights the corpus of loanwords from the German language of the thematic group "Travel. Means of transportation", singles out microgroups, examines the chronology of occurrence, genesis, peculiarities of adaptation of these words in the Ukrainian language environment.
- ДокументПосібник з граматики німецької мови (другої іноземної) для самостійної роботи аспірантів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016) Скачкова, В. В.; Кутова, Н. Ю.Посібник має на меті допомогти у вивченні практичного курсу німецької мови як другої іноземної, отриманні чітких уявленнь про систему сучасної німецької мови і функціонування кожного із компонентів цієї системи у мовленні. Підсумком успішного засвоєння практичного курсу німецької мови мають стати наукові знання аспірантів про лексичні, фонетичні і граматичні мовні засоби і їх функціонування у всіх видах мовленнєвої діяльності; типові мовленнєві форми тексту в монологічному мовленні (опис, повідомлення, розповідь, роздуми) і функціональні різновиди у діалогічному мовленні (діалог-розпитування, діалог – обмін думками, діалог-обговорення тощо); формули мовленнєвого етикету і норми вербальної і невербальної поведінки у різних сферах і ситуаціях спілкування; особливості побудови і організації усіх типів і форматів письмових текстів, передбачених програмою. Пособие имеет целью помочь в изучении практического курса немецкого языка как второго иностранного, получении четкого представления о системе современного немецкого языка и функционирования каждого из компонентов этой системы в речи. Итогом успешного усвоения практического курса немецкого языка должны стать научные знания аспирантов о лексических, фонетических и грамматических языковых средствах и их функционировании во всех видах речевой деятельности; типичные речевые формы текста в монологической речи (описание, сообщение, рассказ, размышления) и функциональные разновидности в диалогической речи (диалог-расспрос, диалог - обмен мнениями, диалог-обсуждение и т.д.); формулы речевого этикета и нормы вербального и невербального поведения в различных сферах и ситуациях общения; особенности построения и организации всех типов и форматов письменных текстов, предусмотренных программой.
- ДокументПрактикум з граматики німецької мови (для самостійної роботи студентів)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017-09-06) Скачкова, В. В.; Кутова, Н. Ю.; Пантелєєва, С. В.The textbook is intended for internal and external first and second-year students of Foreign Philology Departments who study German as a main and as a secondary subject. The purpose of the textbook is to provide students with additional materials for unsupervised work to master German grammar. Morphology and syntax units contain tasks which follow the principle of increasing complexity and end with exercises for translation from Ukrainian into German. The textbook may serve as a good complement to all certified German textbooks. Посібник розрахований на студентів І та ІІ курсу факультету іноземної філології денної та заочної форми навчання, які вивчають німецьку мову як основну спеціальність, а також як другу іноземну мову. Метою збірника є забезпечення студентів додатковими матеріалами для самостійної роботи над граматикою німецької мови. У кожному розділі морфології та синтаксису завдання розташовані за принципом зростання труднощів і закінчуються вправами на переклад з української мови на німецьку. Посібник є добрим доповненням до всіх чинних підручників німецької мови.
- ДокументПро концептуальний переклад наукового тексту(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-10-11) Просяник, О. П.; Кутова, Н. Ю.У тезах наголошується на обов’язковій концептуалізації при перекладі наукового тексту. Без проведення такої наукової процедури неможливо як окреслити суть досліджуваного об’єкта, так і чітко відрізнити його від інших. Представлено три типи проблем, які виникли під час перекладу нових автографічних соссюрівських текстів. Це впровадження нових понять і термінів, яких не було у концепції «Курсу загальної лінгвістики» українською мовою; переосмислення деяких звичних термінів і понять «Курсу»; складність для точної передачі українською мовою ряду суттєвих у концептуальному відношенні термінів соссюрівської концепції. Theses emphasize the mandatory conceptualization when translating a scientific text. Without carrying out such a scientific procedure, it is impossible both to outline the essence of the researched object and to clearly distinguish it from others. Three types of problems that arose during the translation of new autograph Saussurean texts are presented. This is the introduction of new concepts and terms that were not included in the concept of the "Course of General Linguistics" in the Ukrainian language; reinterpretation of some familiar terms and concepts of the "Course"; the difficulty of accurately conveying in the Ukrainian language a number of conceptually essential terms of the Saussurean concept.
- ДокументЦИТАТА ЯК МОТИВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ (НА ПРИКЛАДІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Кутова, Н. Ю.Cтаття присвячена пошуку шляхів мотивації до вивчення іноземних мов, а саме німецької мови. В якості мотиваційного інструменту обрана цитата. Розглядається історія використання цитат у мовленні, а також пропонуються приклади завдань з використанням цитат на заняттях з німецької мови. The article is devoted to the search for ways of motivation to study foreign languages, namely the German language. A quote was chosen as a motivational tool. The history of the use of quotations in speech is considered, as well as examples of tasks using quotations in German language classes are offered.
- ДокументШляхи ефективного добору та розробки диференційованих завдань з німецької мови в умовах онлайн-навчання (на прикладі завдань з читання)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Кошечкіна, Т. М.; Кутова, Н. Ю.У статті розглядаються рекомендації GERR та узагальнюється власний досвід щодо критеріїв диференціації завдань з німецької мови при онлайн-навчанні на прикладі матеріалів з читання за темою "Школа. Освіта. Кар'єра". The article examines GERR's recommendations and summarizes its own experience regarding the criteria for differentiating German language tasks during online learning using the example of reading materials on the topic "School. Education. Career".