Перегляд за Автор "Коваленко, О. А."
Зараз показано 1 - 18 з 18
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSTEM-ОСВІТА : ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ В КРАЇНАХ ЄС ТА США(Рідна школа, 2016) Коваленко, О. А.; Сапрунова, О.У статті розглянуто сутність STEM-освіти та перспективи її розвитку в країнах ЄС та США як нового напряму в науці, пов’язаного з упровадженням перспективних інноваційних освітніх технологій і методів. На основі проведеного дослідження обґрунтовано переваги та шляхи впровадження STEM-освіти, починаючи з початкової школи. В статье рассмотрена сущность STEM-образования и перспективы его развития в странах ЕС и США как нового направления в науке, связанного с внедрением перспективных инновационных образовательных технологий и методов. На основе проведенного исследования обоснованы преимущества и пути внедрения STEM-образования, начиная с начальной школы. The article presents the state of and prospects for the implementation of STEM-education in the EU and the United States – a new direction in a science related to the introduction of advanced technologies and innovative educational methods. On the basis of the study, advantages and advice on implementing STEM-education beginning with elementary school were identified.
- ДокументTHEORETICAL ENGLISH GRAMMAR: AN EXPRESS COURSE FOR PART-TIME STUDENTS(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-21) Коваленко, О. А.; Єгорова, О. В.; Маріна, О. В.У методичних рекомендаціях представлено плани лекційних і практичних занять, стислий виклад теоретичного матеріалу англійською мовою, вправи для аудиторної і самостійної роботи студентів, список рекомендованої літератури, тестові завдання. Завдання методичних рекомендацій – поглибити й систематизувати знання студентів про граматичну будову сучасної англійської мови з метою практичного використання набутих знань у самостійній навчальній і науково-дослідній роботі. Методичні рекомендації розраховані на студентів заочної форми навчання, що вивчають англійську мову як фах. The methodological recommendations contain plans for lectures and practical classes, a summary of the theoretical material in English, exercises for classroom and independent students’ work, a list of recommended literature, and tests. The aim of the methodological recommendations is to deepen and systematize students' knowledge of the grammatical structure of the modern English language with the aim of practical use of the acquired knowledge in independent educational and research work. The methodological recommendations are designed for part-time students specializing in English.
- ДокументВиховний потенціал народно-сценічного танцю в закладах освіти Китайської народної республіки(Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2021-11-30) Башкір, О. І.; Коваленко, О. А.У статті на підставі теоретичних (вивчення, аналіз та узагальнення педагогічної літератури для порівняння та зіставлення різних поглядів на обрану проблему, розгляд теоретичних питань з метою визначення основних понять) та системних (абстрагування та конкретизація для уявного виокремлення певної властивості або ознаки предмета дослідження з метою глибшого його вивчення та надання предмету конкретного вираження) методів дослідження виявлено та проаналізовано виховний потенціал народно-сценічного танцю в закладах освіти Китайської народної республіки. Навчання хореографічному мистецтву в КНР передбачає реалізацію в народній творчості та спілкуванні власних потенціалів учнів, формування в них потреби у позитивній самореалізації. У зв’язку з цим автором представлено чотири етапи виховання особистість школяра під час занять народно-сценічним танцем у закладах освіти КНР: • формування ціннісних орієнтирів школярів у процесі усвідомлення ними мети народно-сценічного танцю (під час заняття хореографією, а саме художньо-сценічним танцем, у дітей формуються ціннісні орієнтири, які відображають ціннісне ставлення до себе, країни, у якій вони проживають та до інших народностей та держав, до праці, історії та традицій); • засвоєння соціального досвіду, знань, цінностей загальнолюдської і національної культури через заняття народно-сценічними танцями (китайські народно-сценічні танці цінуються у всьому світі через зразковість наслідувань національних традицій та досвіду, що робить їх тотожними з автентичними, фольклорними та народними танцями); • формування поглядів, переконань, ставлення особистості до норм, правил поведінки в процесі підготовки та виконання народно-сценічного танцю (традиції, закладені в народно-сценічних танцях КНР, передбачають чітке дотримання норм, правил поведінки, які формують у юних танцівників такі традиційні китайському народові почуття, як повага, честь, відданість); • стимулювання учнів до самовдосконалення засобами народно-сценічного танцю (через народно-сценічні танці відбувається самопізнання особистості як своєї фізичної витривалості, так і моральної стійкості, що сприяє постійній роботі над собою). In the article, on the basis of theoretical (study, analysis and generalization of pedagogical literature for comparing and contrasting different views on the selected problem, consideration of theoretical issues in order to determine the basic concepts) and systemic (abstraction and concretization for mentally highlighting a certain property or feature of the subject of research with the aim of more deep study of it and the provision of the subject of concrete expression) research methods the educational potential of folk stage dance in educational institutions of the People's Republic of China was identified and analyzed. Teaching choreographic art in the PRC involves the implementation of students' own potentials in folk art and communication, the formation of needs for positive self-realization. In this regard, the author presents four stages of upbringing the personality of a student in folk-stage dance classes in educational institutions of the PRC: • formation of values of schoolchildren in the process of their awareness of the goals of folk stage dance (during choreography, namely artistic and stage dance, children form values that reflect the value attitude to themselves, the country in which they live and to other nationalities and states, to labor, history and traditions); • assimilation of social experience, knowledge, values of universal and national culture through folk-stage dancing classes (Chinese folk-stage dances are valued all over the world because of the exemplary imitation of national traditions and experience, which makes them identical with authentic, folklore and folk dances); • the formation of views, beliefs, the attitude of the individual to the norms, rules of behavior in the process of preparing and performing folk stage dance (the traditions laid down in the folk stage dances of the PRC presuppose strict adherence to the norms and rules of behavior that form such traditional Chinese peoples in young dancers. feeling like respect, honor, devotion); • stimulating students to self-improvement by means of folk-stage dance (through folk-stage dances, self-knowledge of the individual takes place both of his physical endurance and moral stamina, which contributes to constant work on himself).
- ДокументВплив феміністського руху на лексикон сучасної англійської мови(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, Харків, 2021-02-25) Жуков, В .П.; Коваленко, О. А.У тезах розглядається еволюція стереотипу жінки в масовій свідомості, зокрема, на прикладі історії американців, бо саме США та суспільний рух американських жінок стали найбільш активними в перетворенні як власне ставлення до жінки, так і самосвідомості жінок. В тезисах рассматривается эволюция стереотипа женщины в массовом сознании, в частности, на примере истории американцев, потому что именно США и общественное движение американских женщин стали наиболее активными в преобразовании как собственного отношения к женщине, так и самосознания женщин. The thesis deals with the evolution of stereotype of a woman in mass consciousness, in particular, the evolution is described on the example of the American history, because it is the United States and the social movement of American women that have become most active in transforming both social attitude towards women and women's self-awareness.
- ДокументКонцепція виховання дітей дошкільного віку в КНР(Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка, Вектор, 2022-05-13) Коваленко, О. А.; Бао, ШуцзюаньЗазначено, що вдосконалення методів навчання та виховання дітей дошкільного віку китайськими педагогами базується на досягненнях та досвіді попередніх поколінь. Доведено, що китайські педагоги та просвітителі зробили величезний внесок в еволюцію світової педагогіки. It has been defined that the improvement of both teaching methods and methods of education of preschool children by Chinese teachers is based on previous generations" achievements and experience. It has been proved that the Chinese Educators much contributed to the world pedagogy evolution.
- ДокументКОРПУС ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ ІЗ КОМПОНЕНТОМ-НАЗВОЮ ТИТУЛІВ І ПОСАД В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ(Горлівський ін-т інозем. мов ДВНЗ «Донбаський держ. пед. ун-т», 2016) Зосімова, О. В.; Коваленко, О. А.У статті окреслено корпус англійських та українських фразеологічних одиниць із компонентом-назвою титулів і посад. Порівняльний аналіз цих фразеологізмів засвідчує, що найбільш продуктивними компонентами в англійській мові є king, queen, lady, lord і gentleman, в українській – цар, гетьман і пан. Ці відмінності зумовлені різними історичними та соціальними чинниками. Висока продуктивність англійських фразеологічних компонентів на позначення монарха, членів королівської родини та представників аристократії пояснюється наявністю розгалуженої системи титулів у Великій Британії та традиційною формою правління. В українській мові, з огляду на відсутність у нашій державі відповідних соціальних інститутів, фразеологізми з компонентом-назвою титулів представлені значно меншою кількістю й часто являють собою запозичення з інших мов. Українські фразеологічні одиниці мають у своєму складі назви посад, які здебільшого походять із часів Гетьманщини. В статье описан корпус английских и украинских фразеологических единиц с компонентом-названием титулов и должностей. Сравнительный анализ данных фразеологизмов показывает, что наиболее продуктивными компонентами в английском языке являются king, queen, lady, lord и gentleman, в украинском – цар, гетьман и пан. Эти отличия обусловлены различными историческими и социальными факторами. Высокая продуктивность английских фразеологических компонентов, обозначающих монарха, членов королевской семьи и представителей аристократии, объясняется наличием широкой системы титулов в Великобритании и традиционной формой правления. В украинском языке, в силу отсутствия в нашем государстве соответствующих социальных институтов, фразеологизмы с компонентом-названием титулов представлены значительно меньшим количеством и часто являются заимствованиями из других языков. В состав украинских фразеологических единиц входят названия должностей, преимущественно связанных с эпохой Гетманщины. The corpus of English and Ukrainian phraseological units with the component-names of titles and offices is described in this article. The comparative analysis of the idioms in question shows that the most productive components in English are king, queen, lady, lord and gentleman, while the words tsar, hetman and pan are mostly used in Ukrainian. These differences are determined by various historical and social factors. The high productivity of English phraseological components denoting a monarch, members of the royal family and the aristocracy is explained by the elaborate system of titles in Great Britain and its traditional form of government. In Ukrainian, due to the absence of such social institutions in our country, idioms with the component-names of titles are much less numerous and are often borrowed from other languages. Ukrainian phraseological units contain names of offices that mostly date back to the Cossack State.
- ДокументМОВНА ВВІЧЛИВІСТЬ ЯК ФЕНОМЕН МІЖОСОБИСТІСНОЇ ТА МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2024-02-22) Мірошниченко, О. М.; Коваленко, О. А.У публікації досліджено феномен ввічливості у сучасній англійській мові. Ввічливість займає вагоме місце в міжособистісній та міжкультурній комунікації. Зауважено, що стратегії ввічливості – це мовні акти, які виражають турботу про інших та зводять до мінімуму загрози для самооцінки, зокрема в соціальних контекстах. Позитивні стратегії – використовуються для того, щоб слухач почувався комфортно у спілкуванні. Позитивні стратегії ввічливості призначені для того, щоб унеможливити завдання образи, підкреслюючи доброзичливість. Вони включають компліменти, прізвиська, шанобливі питання, спеціальні маркери дискурсу. Негативні стратегії ввічливості спрямовані на уникнення нанесення образи, шляхом виявлення шанобливості. The article examines the phenomenon of politeness in modern English. Politeness plays an important role in interpersonal and intercultural communication. It is noted that politeness strategies are speech acts that express concern for others and minimise threats to self-esteem, in particular in social contexts. Positive strategies are used to make the listener feel comfortable in the communication. Positive politeness strategies are designed to avoid causing offence by emphasising friendliness. They include compliments, nicknames, respectful questions, and special discourse markers. Negative politeness strategies are aimed at avoiding offence by being respectful.
- ДокументОрганізація освітнього процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах змішаного навчання(Інститут педагогіки НАПН України, «Видавництво Людмила», 2021-09-21) Коваленко, О. А.Зазначено, що технологію процесу навчання майбутніх учителів початковоі школи спрямовано на фахову підготовку, а не на розвиток , не на стимулювання до самоосвіти в галузі психолого-педагогічних дисциплін. Доведено, що доцільним є педагогічно цілеспрямована організація особистісно орієнтованого навчання вищезазначеної категорії студентів. It has been stated that prospective primary school teachers' training technology is directed at their professional training but not at their development, not at the encouragement to their self-education in the sphere of psychological and pedagogical disciplines. It has been proved that the above category learner-centered approach is pedagogically expedient.
- ДокументПедагогічні умови розвитку художнього смаку майбутніх учителів музичного мистецтва в КНР(Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти" (ХАНО), 2017) Коваленко, О. А.; Тань, СяоУ статті досліджено зростання ролі художньо-виховного потенціалу музичного мистецтва як одного з актуальних і ефективних засобів музично-естетичного виховання в системі мистецької вищої освіти; з’ясовано зміст поняття «художній смак» через узагальнення філософської, психологічної, педагогічної та музикознавчої літератури; обґрунтовано педагогічні умови розвитку, до яких належать: тимулювання художньо-творчої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва на основі діалогічного стилю педагогічного спілкування, активізація творчо-пошукової діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва на основі проблемного навчання; окреслено важелі художньо-виховного впливу музичного мистецтва, а саме: жанрово-стильова багатогранність, синкретичність та унікальність мистецтва імпровізації. В статье исследован рост роли художественно-воспитательного потенциала музыкального искусства как одного из актуальных и эффективных средств музыкально-эстетического воспитания в системе художественного высшего образования в КНР. Выяснено содержание понятия «художественный вкус» из обобщения философской, психологической, педагогической и музыковедческой литературы; обоснованы педагогические условия развития, к которым относятся: стимулирование художественно-творческой самореализации будущих учителей музыкального искусства на основании диалогического стиля педагогического общения, активизация творческой поисковой деятельности будущих учителей музыкального искусства на основании проблемного обучения и привлечения студентов к синкретическим формам музыкального искусства; определены свойства художественно-воспитательного воздействия эстрадного музыкального искусства, а именно: жанрово-стилевое многообразие, синкретичность и уникальность искусства импровизации. The article examines the growing role of artistic and educational potential of pop music as one of the urgent and effective means of musical and aesthetic education in the system of higher education; turns the concept of “artistic taste” through the generalization of philosophical, psychological, pedagogical and musicological literature; the article highlights pedagogical conditions of development which include: stimulation of artistic and creative musicians’ self-fulfillment based on a dialogic teaching style of communication, activation of musicians’ creative search based on problem-based learning and engaging students in syncretic forms of pop performance; the artistic and educational influence of pop music is analyzed, namely: genre and stylistic diversity, uniqueness and syncretic of the art of improvisation. The authors investigated the process of taste development which is very important regarding the study of social and age group - students. The process of teaching students is regarded as an active period during their acquisition of knowledge, combined with finding their own position, aesthetic values, who being in the stage of incipience can be changeable. The authors of the criteria of readiness to implement music teacher musical and pedagogical process such as: motivational, meaningful, operational experience creativity. The formation of artistic taste is educationally controlled and regulated process which reflects the aesthetic preferences of the student, depending on the content of judgments and estimates the degree of creativity to work. Selectivity of taste determines the nature areas of artistic and creative activities, aesthetic improvement. The research allowed to conclude that the art of pop music creates the necessary conditions for the development of artistic taste, aesthetic interests and needs, the individual executive experience, creates an aesthetic attitude and provides disclosure of artistic and creative skills during the development of musicians’ creative individuality.
- ДокументПринципи і методи організації змішаного навчання в закладах вищої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Жерновникова, О. А.; Коваленко, О. А.; Коваленко, Л. М.У статті розглянуто провідні положення організації змішаного навчання в закладах вищої освіти. Проаналізовано основні онлайн платформи та цифрові засоби навчання, які сприяють упровадженню змішаного навчання в освітній процес вищої школи. Подано підходи до визначення поняття «змішане навчання». Схарактеризовано принципи і методи організації змішаного навчання в умовах університетського простору. В статье рассмотрены ведущие положения организации смешанного обучения в учреждениях высшего образования. Проанализированы основные онлайн платформы и цифровые методы обучения, которые способствуют внедрению смешанного обучения в образовательный процесс высшей школы. Поданы подходы к определению понятия «смешанное обучение». Охарактеризованы принципы и методы организации смешанного обучения в условиях университетского пространства. The article considers the principal provisions of blended learning management at higher educational establishments. The main on-line platforms as well as digital training tools contributing to blended learning introduction into high school’s educational process have been analyzed. The approaches to determining the «blended learning» notion have been offered. The principles and methods of blended learning management in the university conditions have been characterized.
- ДокументПРИСЛІВ’Я ЯК ЗАСІБ ВІДОБРАЖЕННЯ ГЕНДЕРНОЇ ПОВЕДІНКИ В АНГЛОМОВНОМУ ДИСКУРСІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Мірошниченко, О. М.; Коваленко, О. А.У публікації розглянуто прислів’я як засіб відображення гендерної поведінки в англомовному дискурсі. Англомовні прислів’я відображають закріплені уявлення та сформовані в національній традиції образи чоловіків і жінок. Прислів’я – це універсальні вислови, що типізують життєві явища та/або поведінку людини. Зазначено, що прислів’їв, в яких відображено жінку, значно більше, ніж прислів’їв, головним персонажем яких є чоловік. Ставлення до здібностей жінки різноманітне: є прислів’я, що визнають мудрість жінки, але є й такі, що її заперечують. Однак більшість сучасних одиниць пареміологічного корпусу ставлять жінку на високий щабель у суспільстві та виражають схвальне ставлення до її кар’єрного розвитку. The article examines proverbs as a means of reflecting gender behaviour in English discourse. English proverbs reflect fixed ideas and images of men and women formed in the national tradition. Proverbs are universal expressions that typify life phenomena and/or human behaviour. It is noted that there are significantly more proverbs that depict women than proverbs with a man as the main character. The attitude to women's abilities is diverse: there are proverbs that recognise the wisdom of women, but there are also those that deny it. However, most of the modern units of the paremic corpus place women on a high level in society and express a favourable attitude towards their career development.
- ДокументПсихологічна складова підготовки майбутніх педагогів-музикантів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат, 2017-04-11) Коваленко, О. А.; Тань, СяоАвторами розкривається психологічна складова підготовки майбутніх педагогів-музикантів, яка сприяє самореалізації студента у майбутній професійній діяльності. Виокремлено особливості та специфіку підготовки майбутніх педагогів-музикантів. Зазначено педагогічні умови та основні вимоги майбутніх педагогів музикантів в психологічному аспекті. Авторами раскрывается психологическая составляющая подготовки будущих педагогов-музыкантов, которая способствует самореализации студента в будущей профессиональной деятельности. Выделены особенности и специфика подготовки будущих педагогов-музыкантов. Указаны педагогические условия и основные требования будущих педагогов-музыкантов в психологическом аспекте. The article depicts the psychological component of future teachers-musicians’ training that promotes students’ self-realization in their future professional activity. The peculiarities and specific features of future teachers-musicians’ training have been distinguished. The pedagogical conditions and the main requirements for future teachers-musicians’ training in psychological aspect have been determined .
- ДокументРоль міжкультурних центрів у підвищенні лінгвокультурознавчої компетенції здобувачів вищої освіти філологічних спеціальностей(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-10-28) Бикова, І. А.; Коваленко, О. А.В статті розглянуто, що в умовах сучасних глобалізаційних процесів Україна все більш активно налагоджує та розвиває партнерські відносини з багатьма країнами світу в економічній, політичній і науково-культурній сферах. Починаючи з 1991 року, як з метою збереження власної культури, так і задля пізнання культури та самобутності інших народів в Україні почався процес активного створення міських та університетських науково-культурних центрів. Важлива роль у створенні таких міжкультурних осередків у Східній Україні належить одному з флагманів освіти і науки Слобідської України – Харківському національному педагогічному університету імені Г. С. Сковороди. The article considers that in the conditions of modern globalization processes, Ukraine is increasingly actively establishing and developing partnership relations with many countries of the world in the economic, political, scientific and cultural spheres. Starting from 1991, both in order to preserve one's own culture and to learn about the culture and identity of other peoples in Ukraine, the process of active creation of city and university scientific and cultural centers began. An important role in the creation of such intercultural centers in Eastern Ukraine belongs to one of the flagships of education and science of Slobid Ukraine – Kharkiv National Pedagogical University named after H. S. Skovoroda.
- ДокументСемантична класифіація англійських фітонімів (на матеріалі роману Д. Г. Лоуренса "Коханець Леді Чаттерлей")(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2022-02-24) Коваленко, О. А.; Мамедова, Ю. С.Доведено, що фітоніми, отримані шляхом суцільної вибірки з роману, можна розподілити на дві групи: лексеми, які несуть денотативне значення і фітоніми, які несуть конотаційне навантаження. It has been proved that the phytonyms, having been selected from the novel with the help of the continuum sampling method, can be divided into two groups: the lexemes used in their denotative meaning and the phytonyms used in the connotative meaning.
- ДокументСПЕЦИФІКА КОМУНІКАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ЧОЛОВІКІВ І ЖІНОК В АНГЛОМОВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ(Національна академія Служби безпеки України, 2024-04-19) Мірошниченко, О. М.; Коваленко, О. А.У публікації розглянуто особливості комунікативної поведінки чоловіків та жінок в англомовному середовищі. Зазначено, що англомовне середовище, як і будь-яке інше мовленнєве середовище, має свою специфіку. І лише за умов володіння стратегіями спілкування, знаннями про соціально-лінгвістичні, культурні та ситуаційні умови мовленнєвої поведінки англійців можна досягти успіху в комунікації. The article deals with the peculiarities of communicative behaviour of men and women in the English-speaking environment. It is noted that the English-speaking environment, like any other language environment, has its own specifics. And only if you have communication strategies, knowledge of the socio-linguistic, cultural and situational conditions of English speech behaviour, you can succeed in communication.
- ДокументФемінізм та гендерні студії(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2023-02-23) Корабель, М. Г.; Коваленко, О. А.У тезах розглядається два основні напрямки гендерних досліджень у сфері мови та комунікації: відображення статі в мові і мовленнєва та комунікативна поведінка чоловіків і жінок. Автори зазначають, що гендерні дослідження дозволяють побачити серйозні відмінності у мовній поведінці чоловіків та жінок. Ці відмінності зумовлені психолого-емоційними та соціальними причинами. The thesis represents two main areas of gender research in the field of language and communication: the reflection of gender in language and the speech and communicative behavior of men and women. The authors note that gender studies allow us to see serious differences in the language behavior of men and women. These differences are due to psychological, emotional and social reasons.
- ДокументЄвропейські моделі неперервної освіти вчителів(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковороди, 2020) Коваленко, О. А.; Коваленко, Л. М.На сучасному етапі розвитку неперервної системи освіти дорослих в Україні та європейських країнах відбуваються зміни в змісті, формах і технологіях підвищення кваліфікації. Одним з критеріїв оцінки професійної діяльності вчителя є рівень його кваліфікації. Суспільству необхідний новий педагог –мобільний, здатний швидко і нестандартно мислити, оперативно реагувати на зміни в суспільстві, який може приймати самостійні рішення та нести за них відповідальність. На современном этапе развития непрерывной системы образования взрослых в Украине и европейских странах происходят изменения в содержании, формах и технологиях повышения квалификации. Одним из критериев оценки профессиональной деятельности учителя является уровень его квалификации. Обществу необходим новый педагог – мобильный, способен быстро и нестандартно мыслить, оперативно реагировать на изменения в обществе, который может принимать самостоятельные решения и нести за них ответственность. At the present stage of development of the continuous system of adult education in Ukraine and European countries there are changes in the content, forms and technologies of advanced training. One of the criteria for assessing the professional activity of a teacher is the level of his qualification. Society needs a new teacher - mobile, able to think quickly and unconventionally, respond quickly to changes in society, who can make independent decisions and be responsible for them.
- ДокументІєрархічні відносини між компонентами телескопічних слів(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2022-02-24) Коваленко, О. А.; Томашевська, О. О.Висвітлено, що найбільш поширеними типами семантичних відносин у телеосновах є: домінація, фузія та нейтральні відносини. Доведено, що вищезазначені типи семантичних відносин зустрічаються у всіх структурних групах та допомагають кращому розумінню телескопічних слів. It has been highlighted, that “fusion”, “domination” and neutral relations are the most widespread types of semantic relations of telestems. It has been proved that the above types of semantic relations are available in all the structural groups and contribute to better understanding of telescopic words.