Перегляд за Автор "Зозуля, К. В."
Зараз показано 1 - 12 з 12
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАкадемічна доброчесність як інструмент підвищення престижу вищої освіти(Інститут Міжнародної Академічної і Наукової Співпраці; Духовна Академія Університет Кардинала Стефана Вишинського у Варшаві, 2019) Зозуля, К. В.Есе присвячене фактичному стану і факторам, що визначають академічну культуру навчально-пізнавальної діяльності студентів. та можливим шляхам підвищення її рівня в українських вишах. Эссе посвящено фактическому состоянию и факторам, определяющим академическую культуру учебно-познавательной деятельности студентов. и возможным путям повышения ее уровня в украинских вузах. The essay is devoted to the actual situation and the factors that determine the academic culture of educational and cognitive activities of students. and possible by raising its level in Ukrainian universities.
- ДокументМетодичні рекомендації до навчального курсу "Теорія та методика фізичного виховання"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Зозуля, К. В.Методичні рекомендації розроблено з метою надання допомоги у вивченні дисципліни «Теорія та методика фізичного виховання». У процесі викладання ТМФВ розкриваються найважчі питання курсу, обґрунтовуються найважливіші проблеми фізичного виховання дітей – дошкільнят. Курс побудований за принципом особистісно-орієнтованої освіти дітей дошкільного віку. Кожна тема розкриває, як складається уявлення про зміст, завдання виховання дітей та особливості дитини дошкільного віку, заснованих на принципах діяльнісного та особистісного підходу. Методичні рекомендації будуть корисні для викладачів вищих навчальних закладів; здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 012 «Дошкільна освіта». The guidelines are designed to assist in the study of the discipline of Theory and Methodology of Physical Education. In the process of teaching TMPE the most difficult issues of the course are revealed, The most important problems of physical education of preschool children are grounded. The course is built on the principle of personality-centred education for preschool children. Each theme reveals how the concept of the contents, tasks of education of children and peculiarities of the preschool child is formed, based on the principles of the activity and personality approach. The methodological recommendations will be useful for teachers of higher education institutions; co-teachers of the first (bachelor) level education specialisation 012 "Preschool education".
- ДокументНавчання хореографії дітей молодшого шкільного віку в сучасних позашкільних закладах м. Харкова(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство; Харківський Національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди; ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Зозуля, К. В.У статті подано аналіз відомих художніх колективів, танцювальних та хореографічних гуртків, ансамблів народного, сучасного та сучасного спортивно-бального танцю м. Харкова та встановлено, що навчання хореографії дітей молодшого шкільного віку в сучасних позашкільних закладах відбувається в аматорських колективах та у профільних мистецьких установах. В статье представлен анализ известных художественных коллективов, танцевальных и хореографических кружков, ансамблей народного, современного и современного. спортивно-бального танца г. Харькова и установлено, что обучение хореографии детей младшего школьного возраста в современных внешкольных заведениях происходит в любительских коллективах и в профильных художественных учреждениях. The article examines аn analysis of well-known art groups, dance and choreographic clubs, folk, modern and modern sports and ballroom dance ensembles in Kharkiv has been given. It has been established that choreography training for primary school-age children in extracurricular institutions is currently taking place in amateur groups and in specialized art institutions.
- ДокументНауковий гурток в реалізації ідеї навчання через дослідження здобувачів першого бакалаврського рівня вищої освіти (з досвіду ХНПУ імені Г. С. Сковороди)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Ворожбіт-Горбатюк, В. В.; Зозуля, К. В.; Собченко, Т. М.У статті автори презентували досвід роботи наукового гуртка «Педагогічне коріння» в Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди. Науковий гурток об’єднав студентів-бакалаврів на факультеті іноземної філології (2001 – 2014 рр.) і на юридичному факультеті університету (2012 – 2014 рр.). Проаналізований і узагальнений у статті досвід реалізує ідею навчання через дослідження. Робота координатора і членів гуртка була спрямована на формування навичок дослідника, умінь критичного мислення, академічного усного і писемного мовлення, досвіду аргументувати і доводити свою позицію. Авторами проаналізовано програма і положення про роботу наукового гуртка, звітні матеріали, результати творчих студій і науково-популярних публікацій, які підтверджують участь членів гуртка «Педагогічне коріння» в розробленні методичного забезпечення самостійної роботи здобувачів першого бакалаврського рівня вищої освіти. У статті зазначено, що ініціатива створення гуртка виходила від самих студентів, які зацікавилися історією педагогіки з позицій спільності форм, прийомів і методів роботи з першоджерелами з фаховою підготовкою філологів. Згодом до роботи гуртка долучилися і студенти юридичного факультету. Робота наукового гуртка була спрямована на особистісне зростання студентів, системну професійну профорієнтацію. Просвітницькі ініціативи студентів – членів гуртка передбачали адаптування наукового доробку визначних персоналій історикопедагогічного дискурсу для вчителів-практиків, батьків дітей, одногрупників, молоді, яка не має педагогічної підготовки. Гуртківці приділяли увагу дослідженню індивідуального шляху успіху визначних педагогів. І з успіхом інтерпретували свої знахідки. Переваги наукового гуртка в реалізації ідеї навчання через дослідження здобувачів першого бакалаврського рівня вищої освіти: підвищення рівня зацікавленості педагогічними науками, системна профорієнтація, доцільна інформаційна, організаційна, методична підтримка. In the article the authors presented the experience of the scientific circle "Pedagogical Roots" at the H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The research group united bachelor students at the Faculty of Foreign Philology (2001 – 2014) and at the Faculty of Law of the University (2012 – 2014). The experience analyzed and generalized in the article implements the idea of learning through research. The work of the coordinator and members of the circle was aimed at developing the skills of the researcher, critical thinking skills, academic oral and written speech, experience in arguing and proving their position. The authors analyzed the program and regulations on the work of the scientific circle, reporting materials, results of creative studies and popular science publications, which confirm the participation of members of the circle "Pedagogical Roots" in developing methodological support for independent work of first bachelor's degree. The article notes that the initiative to create a circle came from the students themselves, who were interested in the history of pedagogy from the standpoint of common forms, techniques and methods of working with primary sources with professional training of philologists. Later, law students joined the group. The work of the scientific circle was aimed at personal growth of students, systematic professional career guidance. Educational initiatives of students - members of the group provided for the adaptation of scientific achievements of prominent personalities of historical and pedagogical discourse for teachers-practitioners, parents of children, classmates, young people who do not have pedagogical training. The students paid attention to the study of the individual path of success of outstanding teachers. And successfully interpreted their findings. Advantages of the scientific circle in the implementation of the idea of education through the study of applicants for the first bachelor's degree in higher education: increasing interest in pedagogical sciences, systematic career guidance, appropriate information, organizational, methodological support.
- ДокументОрганізація навчання хореографії дітей молодшого шкільного віку в позашкільних закладах України в контексті сьогодення(Волинський національний університет імені Лесі Українки; видавничий дім«Гельветика», 2021) Зозуля, К. В.У статті досіджено та проаналізовано організацію навчання хореографії дітей молодшого шкільного віку в позашкільних закладах у контексті сьогодення. Мета дослідження – проаналізувати особливості організації навчання хореографії дітей молодшого шкільного віку в позашкільних закладах освіти. Зазначено, що на сучасному етапі організація навчання хореографії згідно із Законом «Про позашкільну освіту» та Положенням про позашкільний навчально-виховний заклад може відбуватися в комплексних позашкільних навчально-виховних закладах (палаци та будинки для дітей і юнацтва, центри дитячої й юнацької творчості, які включають творчі об’єднання за інтересами: гуртки, секції, ансамблі, театри) та профільних позашкільних навчально-виховних закладах (початкові спеціалізовані мистецькі навчальні заклади, школи мистецтв, дитячо-юнацькі спортивні школи тощо). У процесі написання статті були застосовані методи аналізу, синтезу та теоретичного узагальнення науково-методичної літератури. Визначено головне завдання та мету навчання хореографії молодших школярів у закладах позашкільної освіти. Вивчено та узагальнено педагогічно цінний досвід організації навчання хореографії дітей молодшого шкільного віку в позашкільних закладах України. Подано аналіз відомих художніх колективів, танцювальних та хореографічних гуртків, ансамблів народного, сучасного та сучасного спортивно-бального танцю. Установлено, що навчання хореографії дітей молодшого шкільного віку в позашкільних закладах на сучасному етапі відбувається в аматорських колективах та в профільних мистецьких установах. З’ясовано, що навчання хореографії в танцювальних та хореографічних гуртках, ансамблях та студіях відбувається на основі авторських програм керівників, які складені на основі програм із позашкільної освіти художньо-естетичного напряму. Автор убачає перспективи подальших досліджень у подальшому вивченні теорії й практики організації навчання хореографією як у новій українській школі, так і у позашкільних закладах освіти. В статье проанализирована организация обучения хореографии детей младшего школьного возраста во внешкольных заведениях в контексте настоящего. Цель исследования – проанализировать особенности организации обучение хореографии детей младшего школьного возраста во внешкольных учебных заведениях. Отмечено, что на современном этапе организация обучения хореографии по закону «О внешкольном образовании» и Положении о внешкольном учебно-воспитательном заведении" может происходить в комплексных внешкольных учебно-воспитательных заведениях (дворцы и дома для детей и юношества, центры детского и юношеского творчества, включающие творческие объединение по интересам: кружки, секции, ансамбли, театры и профильных внешкольных учебно-воспитательных заведениях (начальные специализированные художественные учебные заведения, школы искусств, детско-юношеские спортивные школы и т.п.). В процессе написания статьи были использованы методы анализа, синтеза и теоретического обобщения научно-методической литературы. Определены главные задачи и цель обучения хореографии младших школьников в заведениях внешкольного образования. Изучен и обобщен педагогически ценный опыт организации обучения хореографии детей младшего школьного возраста во внешкольных учреждениях Украины. Представлен анализ известных художественных коллективов, танцевальных и хореографических кружков, ансамблей народного, современного и современного спортивно-бального танца. Установлено, что обучение хореографии детей младшего школьного возраста во внешкольных заведениях на современном этапе проходит в любительских коллективах и в профильных художественных учреждениях. Выяснено, что обучение хореографии в танцевальных и хореографических кружках, ансамблях и студиях происходит на основе авторских программ руководителей, составленных на основе программ по внешкольному образованию художественно-эстетического направления. Автор усматривает перспективы дальнейших исследований в дальнейшем изучении теории и практики организации хореографического обучения как в новой украинской школе, так и во внешкольных учебных заведениях. The article examines and analyzes the organization of choreography training for primary school-age children in extracurricular institutions in the present time context. he purpose of the study is to analyze the features of the organization of choreography teaching of primary school children in out-of-school educational institutions. It is noted that the organization of choreography training may currently take place in accordance with the law ‘On Extracurricular Education’ and ‘Regulations on Extracurricular Educational Institutions’ in complex extracurricular educational institutions (palaces and houses for children and youth, centers of children’s and youth creativity, including creative associations by interests such as clubs, sections, ensembles, theaters) and vocational extracurricular educational institutions (primary specialized art educational institutions, art schools, children’s and youth sports schools, etc.). In the process of writing the article, methods of analysis, synthesis and theoretical generalization of scientific and methodological literature were used. The main task and purpose of teaching choreography to primary schoolchildren in extracurricular educational institutions have been determined. The pedagogically valuable experience of organizing choreography training for primary school-age children in extracurricular institutions in Ukraine has been examined and generalized. An analysis of well-known art groups, dance and choreographic clubs, folk, modern and modern sports and ballroom dance ensembles has been given. It has been established that choreography training for primary school-age children in extracurricular institutions is currently taking place in amateur groups and in specialized art institutions. In addition, it has been also found that choreography training in dance and choreographic clubs, ensembles and studios is based on the author’s programs of managers, compiled on the basis of programs for extracurricular education in the artistic and aesthetic direction. The author sees prospects for further research in the further study of the theory and practice of organizing choreography training both in the new Ukrainian school and in out-of-school educational institutions.
- ДокументОрганізація навчання хореографії дітей молодшого шкільного віку у позашкільних закладах України (друга половина ХХ століття)(Харківський Національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Зозуля, К. В.У дисертації здійснено цілісний історико-педагогічний аналіз проблеми організації навчання дітей молодшого шкільного віку в позашкільних закладах України в другій половині ХХ століття; розкрито історіографію проблеми, яка вивчається; науково обґрунтовано етапи розвитку проблеми організації навчання хореографії дітей молодшого шкільного віку в позашкільних закладах України досліджуваного періоду; узагальнено досвід організації навчання хореографії дітей молодшого шкільного віку в Україні в другій половині ХХ століття. У роботі наведено низку заходів щодо організації навчання хореографії молодших школярів у позашкільних закладах, які потребують свого подальшого використання в сучасній позашкільній освіті. В диссертации осуществлен целостный историко-педагогический анализ проблемы организации обучение детей младшего школьного возраста во внешкольных заведениях Украины во второй половине ХХ века; раскрыта историография изучаемой проблемы; научно обоснованы этапы развития проблемы организации обучения хореографии детей младшего школьного возраста во внешкольных заведениях Украины исследуемого периода; обобщен опыт организации обучения хореографии детей младшего школьного возраста во второй половине ХХ века. В работе приведен ряд мер по организации обучения хореографии младших школьников во внешкольных заведениях, которые требуют своего дальнейшего использования в современном внешкольном образовании. The thesis carried out a holistic historical and pedagogical analysis of the problem of organization teaching children of primary school age in out-of-school institutions of Ukraine in the second half of the twentieth century; disclosed the historiography of the problem under study; scientifically substantiated the stages of development of the problem of organization of teaching choreography to children primary school age in out-of-school institutions of Ukraine of the study period; the experience of organizing choreography training for children of primary school age in the second half of the 20th century is summarized. The paper presents a number of measures to organization of choreography training for junior schoolchildren in extracurricular institutions that require their further use in modern out-of-school education.
- ДокументОсновні дидактичні принципи навчання хореографії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку(Класичний приватиний університет, Запоріжжя, 2019) Зозуля, К. В.Статтю присвячено узагальненню основних дидактичних принципів навчання хореографії. Процес розвитку хореографічної педагогіки йшов поетапно, поступово формуючи струнку систему хореографічної освіти, яка продовжує вдосконалюватися. Хореографічна освіта – це система навчання хореографічним дисциплін і виховання в учнів художньо-естетичного смаку, що дозволяє прищепити любов до різних видів мистецтва, до багатого потенційному спадщини, розвинути творче мислення. Хореографічна освіта постійно розвивається, осучаснює завдання і цілі навчання. У статті визначено, що мистецтво і конкретно хореографія виробило свої власні принципи, на основі основних дидактичних принципах, що розкривають її специфіку, що дають можливість викладати хореографію не просто як предмет, а як живе образне мистецтво. У процесі занять хореографією у школярів формується уявлення про зв’язок музики і танцю з життям, про хореографічне мистецтво як своєрідну форму відображення життя, про історію розвитку культури через призму історії хореографії. Основним завданням уроків хореографії ставиться завдання не стільки навчити танцювати, скільки зберегти і розвинути природну рухливість суглобів і еластичність, зв’язок, що забезпечують природну грацію, якою наділена з народження майже кожна людина. Описуючи основні дидактичні принципи навчання хореографії, було проаналізовано перші книги з методики хореографії Л.А. Бондаренко «Методика хореографічної роботи» (1985) та «Ритміка і танець в 1–4 класах» (1985) та на основі цих праць висвітлено та узагальнено дидактичні принципи навчання хореографії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: розглянуто кожен принцип, окремо та коротко охарактеризовано. Зазначимо, що принципи навчання хореографії в загальноосвітніх закладах реалізують основну мету – засобами танцю спробувати гармонізувати виховання і розвиток дитини. До дидактичних принципів навчання хореографії дітей молодшого шкільного віку належать такі: систематичності та послідовності, наочності, свідомості, активності, доступності, міцності навчання, єдності теорії і практики, індивідуального підходу. Статья посвящена обобщению основных дидактических принципов обучения хореографии. Процесс развития хореографической педагогики шел поэтапно, постепенно формируя стройную систему хореографического образования, которая продолжает совершенствоваться. Хореографическое образование – это система обучения хореографическим дисциплинам и воспитанию у учащихся художественно-эстетического вкуса, позволяющая привить любовь к разным видам искусства, к богатому потенциальному наследию, развить творческое мышление. Хореографическое образование постоянно развивается, осовременивает задачи и цели обучения. В статье определено, что искусство и конкретно хореография выработало свои собственные принципы, на основе основных дидактических принципов, раскрывающих ее специфику, позволяющих преподавать хореографию не просто как предмет, а как живое образное искусство. В процессе занятий хореографией у школьников формируется представление о связи музыки и танца с жизнью, о хореографическом искусстве как своеобразной форме отражения жизни, об истории развития культуры через призму истории хореографии. Основной задачей уроков хореографии ставится задача не столько научить танцевать, сколько сохранить и развить естественную подвижность суставов и эластичность, обеспечивающих естественную грацию, которой наделен с рождения почти каждый человек. Описывая основные дидактические принципы обучения хореографии, были проанализированы первые книги по методике хореографии Л. А. Бондаренко «Методика хореографической работы» (1985) и «Ритмика и танец в 1–4 классах» (1985) и на основе этих работ освещены и обобщены дидактические принципы обучения хореографии детей дошкольного и младшего школьного возраста: рассмотрен каждый принцип, отдельно и коротко . Отметим, что принципы обучения хореографии в общеобразовательных заведениях реализуют основную цель – средствами танца попытаться гармонизировать воспитание и развитие ребенка. К дидактическим принципам обучения хореографии детей младшего школьного возраста относятся следующие: систематичность и последовательность, наглядность, сознание, активность, доступность, прочность обучения, единство теории и практики, индивидуальный подход. The article is devoted to the generalization of main didactic teaching choreography principles. The process of choreographic pedagogy development was gradually forming a harmonious system of choreographic education, which continues to be improved. Choreographic education is a system of teaching choreographic disciplines and educating pupils the artistic and aesthetic taste, which allows inciting love for various types of art and a rich potential heritage, thus, developing creative thinking. Choreographic education is constantly evolving, modernizing the tasks and objectives of education. The article states art and choreography in particular to have developed its own principles based on the main didactic principles that reveal its specifications making it possible to teach choreography not just as a subject, but also how figurative art lives. In the course of choreography studies, pupils form an idea of the relationship between music, dance and life, of choreographic art as a unique form of life reflection, of the cultural development history through the choreography history prism. The main choreography lessons’ task is not only to teach dancing, but also to preserve it and develop natural joint mobility and ligament elasticity, providing natural grace that almost every human being has at birth. Describing the main didactic teaching choreography principles, it was analysed the first books on the choreography methodology by L. A. Bondarenko 'Method of Choreographic Work' (1985) and 'Rhythm and Dance in Grades 1-4' (1985), and on the basis of these works, the pedagogical teaching choreography principles for preschool and primary-school age children are highlighted and generalized: each principle is separately considered and briefly described. It is noted that the teaching choreography principles in general education institutions realize the main goal by means of dance to try to harmonize child’s upbringing and development. The didactic teaching choreography principles for primary-school age children include the following: the principle of systematic viewpoint and consistency, visibility, consciousness, activity, accessibility, education durability, the theory and practice unity principle, and the individual approach principle.
- ДокументОсобливості навчання хореографії дітей молодшого шкільного віку(ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020) Зозуля, К. В.У тезах розкрито важливість заняття хореографією дітей молодшого шкільного віку, зазначено їх позитивний вплив на різні психічні процеси. В тезисах раскрыта важность занятия хореографией детей младшего школьного возраста, отмечено их положительное влияние на различные психические процессы. The theses reveal the importance of choreography for children of primary school age, their positive impact on various mental processes.
- ДокументРобочий зошит з навчальної дисципліни "Теорія та методика фізичного виховання"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Зозуля, К. В.Робочий зошит розроблений для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта та містить повну інформацію для здобувачів щодо опанування курсу «Теорія та методика фізичного виховання». The workbook is designed for first (bachelor) level higher education applicants in 012 Early Childhood Education and contains comprehensive information for applicants to master the Theory and Methodology of Physical Education course.
- ДокументСУЧАСНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ХОРЕОГРАФІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПОЗАШКІЛЬНХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Зозуля, К. В.У тезах окреслюються сучасні перспективи розвитку хореографії в позашкільних закладах освіти; розглядаються основні методи навчання хореографії; виділяються методичні прийоми при засвоєнні танцювального матеріалу за рівнями підготовки. The modern prospects for the development of choreography in extracurricular educational institutions have been outlined in the article. The main methods of teaching choreography have been revealed. The methodical techniques in mastering dance material by training levels have been distinguished.
- ДокументСучастні методи навчання хореографії дітей молодшого шкільного віку(Харківський Національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди; видавництво "Мітра", 2019-12-12) Зозуля, К. В.У тезах окреслюються сучасні перспективи розвитку хореографії в позашкільних закладах освіти; розглядаються основні методи навчання хореографії; виділяються методичні прийоми при засвоєнні танцювального матеріалу за рівнями підготовки. В тезисах очерчиваются современные перспективы развития хореографии внешкольных учебных заведениях; рассматриваются основные методы обучения хореографии; выделяются методические приемы при усвоении танцевального материала по уровням подготовки. The modern prospects for the development of choreography in extracurricular educational institutions have been outlined in the article. The main methods of teaching choreography have been revealed. The methodical techniques in mastering dance material by training levels have been distinguished.
- ДокументТеорія та методика виховання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Ушмарова, В. В.; Зозуля, К. В.Посібник розроблений для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта та містить повну інформацію для здобувачів щодо опанування курсу «Теорія та методика виховання» з урахуванням особливостей традиційного, змішаного та дистанційного навчання. У силабусі визначено очікування і відповідальність здобувачів і викладачів. Силабус створений із дотриманням принципів зворотного дизайну планування курсу та learning-centered. Пособие разработано для соискателей первого (бакалаврского) уровня высшего образования по специальности 013 Начальное образование и содержит полную информацию для соискателей по освоению курса «Теория и методика воспитание» с учетом особенностей традиционного, смешанного и дистанционного обучения. В силабусе определены ожидания и ответственность соискателей и преподавателей. Силабус создан с соблюдением принципов обратного дизайн планирования курса и learning-centered. The manual is designed for applicants for the first (bachelor's) level of higher education in the specialty 013 Primary Education and contains complete information for applicants to master the course "Theory and Methods of Education" taking into account the features of traditional, blended and distance learning. The syllabus defines the expectations and responsibilities of applicants and teachers. Syllabus is created with the principles of reverse course planning and learning-centered.