Кафедра англійської філології
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра англійської філології за Назва
Зараз показано 1 - 20 з 360
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументA Foreign Language Teacher’s Competencies which are Needed for Working with a Multi-Aged Group of Learners(Міжнародний центр науки і досліджень, м. Київ, 2020-05-14) Vasylieva, M.The article highlights the topic of the competencies of a foreign language teacher, which are necessary to work in a group of students of different ages. У статті висвітлюється тема компетенцій вчителя іноземної мови, які необхідні для роботи в різновікової групи учнів. В статье освещается тема компетенций учителя иностранного языка, которые необходимы для работы в разновозрастной группы учащихся.
- ДокументA new look at the problem of motivational ensuring for students in the secondary school(Innovare Academics Sciences Pvt. Ltd, Bhopal, 2020) Mikhailychenko, O.; Baidala, V.; Smyrnova, T.; Vasylieva, L.; Tomashevska, A.; Danylovych, O.Motivating students to gain new knowledge is a task that secondary school teachers face daily. This occurs because of the fact that the child is not aware of his future professional choice and cannot independently determine the level of significance of studying new subjects, including another (non-native) language. In the framework of this study, the problem of motivational support in the study of a foreign language by secondary school students was studied. The importance and necessity of motivating students to increase interest in learning and gaining new knowledge is shown. The need to create a creative work environment in the classroom, which will allow students to feel more talented and resourceful, was taken into account. The role and place of folklore in stimulating the study of a foreign language is determined. Мотивувати учнів до отримання нових знань - завдання, з якою вчителі середніх шкіл стикаються щодня. Це відбувається через те, що дитина не усвідомлює свій майбутній професійний вибір і не може самостійно визначити рівень значимості вивчення нових предметів, в тому числі іншої (нерідної) мови. В рамках дослідження вивчалася проблема мотиваційної підтримки при вивченні іноземної мови учнями загальноосвітніх шкіл. Показана важливість і необхідність мотивації студентів до підвищення інтересу до навчання і отримання нових знань. Враховано необхідність створення творчого робочого середовища в класі, яке дозволить учням відчувати себе більш талановитими і винахідливими. Визначено роль і місце фольклору в стимулюванні вивчення іноземної мови. Мотивировать учеников к получению новых знаний - задача, с которой учителя средних школ сталкиваются ежедневно. Это происходит из-за того, что ребенок не осознает свой будущий профессиональный выбор и не может самостоятельно определить уровень значимости изучения новых предметов, в том числе другого (неродного) языка. В рамках исследования изучалась проблема мотивационной поддержки при изучении иностранного языка учащимися общеобразовательных школ. Показана важность и необходимость мотивации студентов к повышению интереса к обучению и получению новых знаний. Учтена необходимость создания творческой рабочей среды в классе, которая позволит учащимся чувствовать себя более талантливыми и находчивыми. Определены роль и место фольклора в стимулировании изучения иностранного языка.
- ДокументAdvantages and Disadvantages of Using Authentic Materials in Teaching English(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Bila, E.Аuthentic materials can fulfill multiple roles in teaching. The proper and systematic use of these materials during the lessons gives students the understanding that they are learning the language which prepares them for the real-life communication. В статті розглянуто автентичні матеріали, які можуть виконувати кілька ролей у навчанні. Правильне та систематичне використання цих матеріалів під час уроків дає студентам розуміння того, що вони вивчають мову, яка готує їх до реального спілкування. В статье рассмотрены аутентичные материалы, которые могут выполнять несколько ролей в обучении. Правильное и систематическое использование этих материалов во время уроков дает студентам понимание того, что они изучают язык, который готовит их к реальному общению. This article deals with authentic materials that can fulfil several roles in learning. The correct and systematic use of these materials during lessons gives students the understanding that they are learning a language that prepares them for real communication.
- ДокументAdvisory management in the field of higher education: directions and models(PC Technology Center, 2020) Marchenko, O.; Radchenko, L.; Guzenko, H.; Kryvosheeva, N.; Shcheblykina, T.The Object of Research: management of higher improvements and advisory services, aimed at achieving the program outputs of the educational process by creating conditions for effective advisory support for applicants and staff of educational institutions. The issue to study: the introduction of measures and methods of advisory management in the quality of higher education management. The Main Scientific Results: the conceptual bases of advisory management as a system of principles, measures and methods of advisory management are revealed. Based on the subject approach, the models of the advisory process in higher education institutions are identified and characterized, the effectiveness of combining the models of internal and external counseling to ensure the quality of higher education is proved. The Area of Practical Application of Research Outputs: higher education institutions and institutions managing higher education. Innovative technological product: on the basis of the subject approach the technologies of advisory management are revealed. The introduction of these technologies into management of higher education improvements allows to use effectively the opportunities of advisory models of knowledge and information flow to achieve program outputs of educational process. The field of application of innovative technological product: practice of formation, implementation and development of management system of educational services improvements. Об'єкт дослідження: управління вищими вдосконаленнями та консультативні послуги, спрямовані на досягнення програмних результатів навчального процесу шляхом створення умов для ефективної консультативної підтримки заявників та працівників навчальних закладів. Питання для вивчення: запровадження заходів та методів дорадчого управління в якості управління вищою освітою. Основні наукові результати: розкрито концептуальні основи дорадчого управління як системи принципів, заходів та методів дорадчого управління. На основі предметного підходу визначено та охарактеризовано моделі консультативного процесу у вищих навчальних закладах, доведено ефективність поєднання моделей внутрішнього та зовнішнього консультування для забезпечення якості вищої освіти. Сфера практичного застосування результатів досліджень: вищі навчальні заклади та установи, що керують вищою освітою. Інноваційний технологічний продукт: на основі предметного підходу розкрито технології дорадчого управління. Впровадження цих технологій в управління удосконаленням вищої освіти дозволяє ефективно використовувати можливості консультативних моделей потоків знань та інформації для досягнення програмних результатів навчального процесу. Галузь застосування інноваційного технологічного продукту: практика формування, впровадження та розвитку системи управління удосконаленням освітніх послуг. Объект исследования: управление высшими усовершенствованиями и консультативные услуги, направленные на достижение программных результатов учебного процесса путем создания условий для эффективной консультативной поддержки заявителей и работников учебных заведений. Вопросы для изучения: введение мер и методов совещательного управления в качестве управления высшим образованием. Основные научные результаты: раскрыты концептуальные основы совещательного управления как системы принципов, мер и методов совещательного управления. На основе предметного подхода определены и охарактеризованы модели консультативного процесса в высших учебных заведениях, доказана эффективность сочетания моделей внутреннего и внешнего консультирования для обеспечения качества высшего образования. Сфера практического применения результатов исследований: высшие учебные заведения и учреждения, управляющие высшим образованием. Инновационный технологический продукт: на основе предметного подхода раскрыто технологии совещательного управления. Внедрение этих технологий в управление совершенствованием высшего образования позволяет эффективно использовать возможности консультативных моделей потоков знаний и информации для достижения программных результатов учебного процесса. Область применения инновационного технологического продукта: практика формирования, внедрения и развития системы управления совершенствованием образовательных услуг.
- ДокументAnalysis of the state of formation of future teacher’s communicative competence as a condition of providing the quality of general secondary education(EDP Sciences, 2020-03-26) Trubavina, I.; Vasylieva, S.; Martyniuk, A.The scientific novelty of the article is that the authors have revealed the average level of the state of formation of communicative competence (CC) of the third-year students. The cognitive and emotional components dominate among all CC components (it can be observed among students of the Faculty of Natural Sciences, Faculty of Arts). The behavioral component of the CC is better formed among students of the Faculty of Foreign Philology and the Faculty of Arts and Graphics. The communicative tolerance prevails among students of the Faculty of Physical Education as well as the Faculty of Arts and Graphics. Moreover, the two factors influencing CC were revealed: the external factors (organization of students’ subject leisure; professional-oriented educational work with students; content of education at institutions of higher pedagogical education: specialty of the chosen profession, increased cycle of humanities and psychological and pedagogical disciplines, active pedagogical practice of students; age of students to work with, different categories of children and adults to communicate with, pedagogical skills and CC of teachers); the internal factors (students’ attitude towards self-development, self-education, students’ life and social experience, motivation for acquiring a specialty and CC, humanistic orientation of future teacher’s personality, persona's orientation to “person to person” profession). Наукова новизна статті полягає в тому, що автори виявили середній рівень стану сформованості комунікативної компетентності (СК) студентів третього курсу. Когнітивний та емоційний компоненти домінують серед усіх компонентів КС (це можна спостерігати серед студентів факультету природничих наук, факультету мистецтв). Поведінковий компонент КС краще формується серед студентів факультету іноземної філології та факультету мистецтв та графіки. Комунікативна толерантність панує серед студентів факультету фізичної культури, а також факультету мистецтв та графіки. Крім того, було виявлено два фактори, що впливають на КК: зовнішні фактори (організація предметного дозвілля студентів; професійно-орієнтована навчальна робота зі студентами; зміст освіти у вищих навчальних закладах: спеціальність обраної професії, збільшення циклу гуманітарних наук та психологічні та педагогічні дисципліни, активна педагогічна практика студентів; вік студентів для роботи, різні категорії дітей та дорослих для спілкування, педагогічна майстерність та КК викладачів); внутрішні чинники (ставлення учнів до саморозвитку, самоосвіта, життєвий та соціальний досвід студентів, мотивація до здобуття спеціальності та КК, гуманістична спрямованість особистості майбутнього вчителя, орієнтація особистості на професію «людина до людини»). Научная новизна статьи заключается в том, что авторы обнаружили средний уровень состояния сформированности коммуникативной компетентности (СК) студентов третьего курса. Когнитивный и эмоциональный компоненты доминируют среди всех компонентов КС (это можно наблюдать среди студентов факультета естественных наук, факультета искусств). Поведенческий компонент КС лучше формируется среди студентов факультета иностранной филологии и факультета искусств и графики. Коммуникативная толерантность господствует среди студентов факультета физической культуры, а также факультета искусств и графики. Кроме того, было обнаружено два фактора, влияющие на КК: внешние факторы (организация предметного досуга студентов, профессионально-ориентированная учебная работа со студентами, содержание образования в высших учебных заведениях: специальность выбранной профессии, увеличение цикла гуманитарных наук и психологические и педагогические дисциплины, активная педагогическая практика студентов; возраст студентов для работы, различные категории детей и взрослых для общения, педагогическое мастерство и УК преподавателей) внутренние факторы (отношение учащихся к саморазвитию, самообразование, жизненный и социальный опыт студентов, мотивация к получению специальности и УК, гуманистическая направленность личности будущего учителя, ориентация личности на профессию «человек к человеку»).
- ДокументClassroom research techniques(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Istomina, R.Research methods in the classroom during the pedagogical practice of students are analyzed. Techniques are aimed at professional, intellectual and personal development.Проаналізовано методики дослідження в класі під час педагогічної практики студентів. Методики спрямовані на професійний, інтелектуальний та особистісний розвиток. Проанализированы методики исследования в классе во время педагогической практики студентов. Методики направлены на профессиональный, интеллектуальный и личностное развитие.
- ДокументCOGNITIVE MODELLING OF MULTIMODAL METAPHORS (CASE STUDY: TED TALK BEWARE ONLINE “FILTER BUBBLES” BY ELI PARISER)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Krasovytska, L.The study of multimodal metaphor is motivated by two primary factors. First, it is propelled by the contemporary cognitive research that extends beyond singular media spaces, shifting the analysis towards interactions among two or more media environments (e.g., visual and verbal, visual and auditory, or combinations of visual, verbal, and tactile elements). Second, this field is energized by the rapid evolution of new communication genres, including blogs, vlogs, personal or thematic channels on social media platforms, and TED Talks. Our analysis has demonstrated the following findings: 1) The selection of cognitive models for presenting TED TALK content through verbal and visual channels of perception is contingent upon the complexity of the articulated idea in words and the feasibility of its simplified expression through visual representations. 2) Instances of metonymy are frequent due to its amalgamation of metonymic and metaphoric strengths as conceptual shortcuts. Metonymy enables TED TALK speakers to accentuate specific aspects of their discourse while maintaining simplicity and message effectiveness at the visual level. Вивчення мультимодальної метафори мотивоване двома основними чинниками. По-перше, це сучасні когнітивні дослідження, які виходять за межі окремих медіапросторів, зміщуючи аналіз у бік взаємодії двох або більше медіасередовищ (наприклад, візуального та вербального, візуального та аудіального, або комбінацій візуальних, вербальних і тактильних елементів). По-друге, ця сфера активізується завдяки швидкому розвитку нових комунікаційних жанрів, зокрема блогів, відеоблогів, персональних або тематичних каналів у соціальних мережах, а також виступів TED Talks. Проведений нами аналіз дозволив зробити такі висновки: 1) Вибір когнітивних моделей представлення контенту TED TALK через вербальний та візуальний канали сприйняття зумовлений складністю артикульованої ідеї у словах та можливістю її спрощеного вираження через візуальні репрезентації. 2) Частими є випадки метонімії, що зумовлено поєднанням сильних сторін метонімії та метафори як концептуальних ярликів. Метонімія дозволяє спікерам TED TALK акцентувати увагу на певних аспектах їхнього дискурсу, зберігаючи при цьому простоту та ефективність повідомлення на візуальному рівні.
- ДокументCOLONIALISM AND POSTCOLONIALISM AS A GROUND FOR MULTI-ETHNICITY IN CONTEMPORARY AMERIACAN LITERATURE(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Starostenko, T.; Hurtova, Ya.The literature of the post-colonial era holds a bulk of mutual features: it is often written in the language of the former colonizer with incorporation of native realia; it focuses on ‘cultural identity’ in the situation of the pre-dominance of Western civilization and exploitation of civilization; encompasses the post-colonial search for definition and self-estimation; post-colonial writings give a particular insight into the dialectical nature of subjectivity; it dwells on the problems of post-colonial societies. Література постколоніальної доби має багато спільних рис: вона часто пишеться мовою колишнього колонізатора з інкорпорацією місцевих реалій; зосереджується на "культурній ідентичності" в ситуації домінування західної цивілізації та цивілізаційної експлуатації; охоплює постколоніальні пошуки дефініції та самооцінки; постколоніальні твори дають особливе розуміння діалектичної природи суб'єктивності; зосереджуються на проблематиці постколоніальних суспільств.
- ДокументConcept LIBERTINISM in English Dramatic Discourse(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-01-05) Gerasimenko, Yu.This article looks at Restoration drama, which is considered both the glory and infamy of the time, but wit and satire find their place in comedies. Comedy of the Restoration, a genre that was particularly popular at the end of the seventeenth century, is a synthesis of romance and urban themes. В статті розглянута драма Реставрації як слава і ганьба того періоду, але дотепність та сатира знаходить свій шлях у комедіях. Комедія Реставраціії жанр, який був особливо популярним в кінці сімнадцятого століття, являє собою синтез романтики та міської тематики. В статье рассмотрена драма Реставрации, которая считается одновременно славой и позором того времени, но остроумие и сатира находят свое место в комедиях. Комедия Реставрации, жанр, который был особенно популярным в конце семнадцатого века, представляет собой синтез романтики и городской тематики.
- ДокументContemporary art in the exposition spaces of Kharkov: challenges of the XXI century(Kharkiv National University of Municipal Economy named after O. M. Beketov, 2019-04-11) Pedan, Т.; Ryabchenko, О.; Mishchenko, К.The authors analyzed contemporary art in the exhibition spaces of Kharkiv: the challenges of the XXI century. The authors analysed contemporary art in the exhibition spaces of Kharkiv. Kharkov today is also considered to be the youth capital of Ukraine, the city of students, is on the way to attract young artists, there is an audience that forms its own taste and style, looking for itself and its vocation. It is art exhibitions and exhibitions that form a dialogue between different categories of visitors, become a source of inspiration for other, creative, or passive, people. Kharkiv recommends itself as a platform for harmonious coexistence of young artists with visitors and admirers of their art. Авторами було проаналізовано сучасне мистецтво в експозиційних просторах Харкова. Харків сьогодні також вважається молодіжної столицею України, містом студентів, знаходиться на шляху залучення молодих художників, є публіка, яка формує свій смак і стиль, шукає себе і своє покликання. Саме художні виставки та виставки, які формують діалог між різними категоріями відвідувачів, стають джерелом натхнення для інших, творчих, або пасивних, людей. Харків рекомендує себе як майданчик для гармонійного співіснування молодих художників з відвідувачами і шанувальниками їхньої творчості. Авторами было проанализировано современное искусство в экспозиционных пространствах Харькова. Харьков сегодня также считается молодежной столицей Украины, городом студентов, находится на пути привлечения молодых художников, есть публика, которая формирует свой вкус и стиль, ищет себя и свое призвание. Именно художественные выставки и выставки, которые формируют диалог между разными категориями посетителей, становятся источником вдохновения для других, творческих, или пассивных, людей. Харьков рекомендует себя как площадка для гармоничного сосуществования молодых художников с посетителями и поклонниками их творчества.
- ДокументDance education in China: analysis of offline and online trends(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Razumenko, T. O.The article examines the current state of dance school development in China, identifies trends in aesthetic education online and offline. The following research methods are used in the article: general scientific methods (analysis, synthesis, comparison, systematization, etc.). The comparative-historical method is used to process the initial data revealing the researched problem; it allows revealing the peculiarities of the development of dance education in China in the modern aspect. The current publications of Chinese scientists related to dance education development in China in both historical and modern aspects are analyzed. Attention is paid to the statistical assessment of the online educational services market, including the cooperation of schools with paid service providers to create relevant content that is gaining popularity in the context of the COVID-19 pandemic. It is observed the main dance schools that provide online and offline education, including Little Swan Art Center, Wu Yulun, I see Cinderella, Red Dance Shoes, etc. The conditions that promote dance education are determined and the reasons for its popularity among schoolchildren and parents are determined. According to experts, the study of dance through the Internet contributes to more effective use of teachers, effectively solving the staff problem of shortage the teachers with dance education; on the other hand, it can also accelerate the development of Internet platforms to spread the corporate brand over a wider area. The development of online dance education is also directly related to the need to ensure the quality of education of dance teachers of the main platform and franchise courses, as well as reducing the complexity and cost of training for teachers. At the same time, the Chinese Ministry of Education pursues a consistent policy of improving the quality of aesthetic education in schools. In particular, the use of the method of comprehensive assessment allows to comprehensively assessing the dance skills of the child. It concluded that online dance education is certainly a promising area that needs to develop and improve the quality of services through special teacher training, but in the present state, it is not able to compete with traditional dance schools offline. Статтю присвячено аналізу сучасного стану розвитку танцювальних шкіл в Китаї, виявлено тренди естетичної освіти онлайн та оффлайн. У статті використано загальнонаукові методи дослідження (аналіз, синтез, порівняння, систематизація та ін.). Для обробки вихідних даних, що розкривають досліджувану проблему, використано порівняльно-історичний метод, що дозволяє виявити особливості розвитку танцювальної освіти в Китаї в сучасному аспекті. Проаналізовано актуальні публікації китайських учених, пов'язані з розвитком танцювальної освіти в Китаї як в історичному, так і в сучасному аспекті. Увага приділяється статистичній оцінці ринку освітніх послуг онлайн, у тому числі – співпраці шкіл з провайдерами платних послуг для створення релевантного контента, який набирає популярності в умовах пандемії COVID-19. Розглянуто діяльність основних танцювальних шкіл, які здійснюють онлайн та оффлайн освіту, зокрема Little Swan Art Center, Wu Yulun, Isee Cinderella, Red Dance Shoes та деяких інших. Визначено умови, які сприяють розквіту танцювальної освіти і зазначено причини її популярності серед школярів та батьків. На думку експертів, навчання танцям через інтернет сприяє більш продуктивній діяльності вчителів, ефективно вирішує кадрову проблему нестачі вчителів із танцевальною освітою, але, з іншого боку, це також може прискорити поширення та використання Інтернет-платформ для розповсюдження корпоративного бренду на більш широкій території. Розвиток танцювальної інтернет-освіти безпосередньо пов'язаний і з необхідністю забезпечення якості освіти викладачів танців основної платформи та франчайзингових курсів, а також зменшенням вартості навчання для вчителів. Разом з тим, Міністерство освіти Китаю проводить послідовну політику підвищення якості естетичного виховання в школі. Зокрема, застосування методу комплексної оцінки дозволяє всебічно оцінити вміння та танцювальні навички дитини. Зроблено висновок про те, що танцювальна освіта онлайн безумовно є перспективним напрямом, якому потрібно розвиватись та покращувати якість послуг за рахунок спеціальної підготовки вчителів, але на даний час вона ще не здатна конкурувати з традиційними танцювальними школами оффлайн.
- ДокументDETECTIVE PRACTICES AS A PSYCHOANALYTICAL TOOL(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Krapivnyk, G. O.The postmodern interdisciplinary approach necessitates the study of detective practices in a broad sense, in particular, their relationship with psychoanalytic practices. It is revealed that detective practices in various artistic media texts perform a therapeutic function and can be used for individual and group diagnostics, as well as for art therapy. The plots of detective texts reveal to the recipient forbidden knowledge, allow to conduct self-observation, analyze actual and virtual actions, that is, they provide an opportunity for the addressee to conduct the procedure of psychoanalysis independently. Постмодерний міждисциплінарний підхід обумовлює необхідність дослідження детективних практик у широкому розумінні, зокрема, їхніх відносин з психоаналітичними практиками. Виявлено, що детективні практики в різних художніх медіа-текстах виконують терапевтичну функцію й можуть використовуватися для індивідуальної та групової діагностики, а також для арт терапії. Сюжети детективних текстів розкривають реципієнту заборонене знання, дозволяють вести самоспостереження, аналізувати фактичні й віртуальні вчинки, тобто вони надають можливість адресату провести процедуру психоаналізу самостійно.
- ДокументDeveloping learner autonomy via choosing a person’s tducational pathway(Lumen Publishing House, 2020-03) Tuchina, N.; Borysov, V.; Podhurska, I.; Kupina, I.; Borysenko, N.The article examines the correlation between choosing a personal educational pathway and developing learner autonomy. The authors share the opinion that educational pathways and selfdirected studies have been getting vital in life-long learning. Thus, pedagogical universities should equip their students with skills of autonomous learners who are able to make well-informed choices about their own education and, in future, can facilitate a similar choice for their prospective schoolchildren. The study describes the authors’ positive experience in increasing students’ awareness of responsibility for choosing their personal educational pathways. The survey participants included 421 students who enrolled in the Bachelor’s program and the Master’s program at H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, Ukraine, in 2018 and in 2019. The obtained data indirectly proved the fact that learner autonomy of the 1st Year students was not sufficiently developed and it impeded designing their personal educational pathways. The students of the master’s program evinced more mature position in making choices and setting goals. The analysis of the students’ motivation demonstrates a certain dynamics towards a more conscious choice of elective components in the academic program and gradual transition from external motivation to instrumental and intrinsic ones. The results of the research show that an appropriate balance between teachers’ guidance and students’ personal responsibility enhances the process of designing a personal educational pathway. У статті розглядається взаємозв'язок між вибором особистого освітнього шляху та розвитком автономії учня. Автори поділяють думку, що освітні шляхи та самостійні дослідження стають життєво важливими у процесі навчання протягом усього життя. Таким чином, педагогічні університети повинні забезпечити своїх студентів навичками самостійного навчання, щоб вони могли робити обґрунтований вибір щодо власної освіти і, в майбутньому, могли полегшити подібний вибір для своїх майбутніх школярів. Дослідження описує позитивний досвід авторів щодо підвищення обізнаності учнів про відповідальність за вибір своїх особистих освітніх шляхів. Учасниками опитування були студенти , що вступили до Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди у 2018 та в 2019 рр.(421 сту дент бакалаврату та магістратури). Отримані дані опосередковано підтверджували той факт, що автономія студентів 1 курсу була недостатньо розвиненою, і це перешкоджало проектуванню їхніх особистих освітніх шляхів. Студенти магістратурии виявили більш зрілі позиції у виборі та постановці цілей. Аналіз мотивації студентів демонструє певну динаміку до більш усвідомленого вибору факультативних компонентів академічної програми та поступового переходу від зовнішньої мотивації до інструментальної та внутрішньої. Результати дослідження показують, що відповідний баланс між керівництвом вчителів та особистою відповідальністю учнів покращує процес розробки особистого освітнього шляху. В статье рассматривается взаимосвязь между выбором личного образовательного пути и развитием автономии ученика. Авторы разделяют мнение, что образовательные пути и самостоятельные исследования становятся жизненно важными в процессе обучения в течение всей жизни. Таким образом, педагогические университеты должны обеспечить своих студентов навыками самостоятельных учеников, которые могут делать обоснованный выбор в собственном образовании и, в будущем, могут облегчить подобный выбор для своих будущих школьников. Исследование описывает положительный опыт авторов по повышению осведомленности учеников об ответственности за выбор своих личных образовательных путей. Участниками опроса были студенты, поступившие в Харьковский национальный педагогический университет имени Г. С. Сковороды в 2018 и в 2019 гг. (421 студент бакалавриата и магистратуры). Полученные данные косвенно подтверждали тот факт, что автономия студентов 1 курса была недостаточно развитой, и это препятствовало проектированию их личных образовательных путей. Студенты магистратуры обнаружили более зрелые позиции в выборе и постановке целей. Анализ мотивации студентов демонстрирует определенную динамику к более осознанному выбору факультативных компонентов академической программы и постепенного перехода от внешней мотивации к инструментальной и внутренней. Результаты исследования показывают, что соответствующий баланс между руководством учителей и личной ответственностью учеников улучшает процесс разработки личного образовательного пути.
- ДокументDEVELOPING RESEARCH COMPETENCE OF PRE-SERVICE EFL TEACHERS(H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 2022) Tuchyna, N.; Kamynin, I.Action research has become an integral part of a teaching practitioner’s professional activity improving the quality of teaching and contributing to innovations in the educational system. To be able to conduct action research efficiently, a graduate from a teacher training university should not only realize the significance of action research for their personal and professional development but also be equipped with the necessary methods and techniques and have an enquiry stance. The purpose of the article is to highlight the features of the process of developing students' research competence while their studying for a Bachelor’s and Master’s degree at the Department of Foreign Philology of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The described model appeared as a result of the implementation of the new national curriculum in methods of teaching English as a foreign language. The methodology of the study involves both a critical analysis of the models of action research currently employed in teacher education and empirical methods investigating our own daily activities as educators (observation and the participants’ structured interviews). Structured interviews of 20 student teachers were taped, transcribed and analysed by the research educators engaged in the study. Results. The authors described the principles and stages of developing students’ research competence at the Department of Foreign Philology of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The results of the structured interviews prove the significant role of action research in teacher education. In the course of their training, the students gradually become aware of the challenges of action research, ways to overcome them and the relevance of it for teachers’ professional and personal growth. Conclusions. The suggested system of developing pre-service teachers’ research competence proved its obvious benefits for educating reflective practitioners able to become agents of change. Дослідження власної педагогічної діяльності, яке стало невід’ємною частиною професійної кар’єри педагога-практика, покращує якість викладання та сприяє інноваціям у системі освіти. Щоб мати можливість ефективно проводити такі дослідження, випускник педагогічного університету повинен не лише усвідомлювати їх значення для свого особистого та професійного розвитку, але також володіти необхідними методами та прийомами і мати власну дослідницьку позицію. Мета статті – висвітлити особливості процесу формування науководослідницької компетентності студентів під час здобування ступенів бакалавра та магістра на факультеті іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Описана модель з'явилася в результаті впровадження нової типової програми з методики навчання англійської мови як іноземної. Методологія дослідження передбачає як критичний аналіз моделей дослідження власної педагогічної діяльності, які зараз використовуються в підготовці вчителів, так і емпіричні методи дослідження повсякденної діяльності авторів як педагогів (спостереження та структуровані інтерв’ю учасників). Структуровані інтерв’ю з 20 майбутніми вчителями були записані, транскрибовані та проаналізовані педагогами-дослідниками. Результати. Автори описали принципи та етапи формування дослідницької компетентності студентів на факультеті іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Результати структурованих інтерв'ю доводять значну роль дослідження власної педагогічної діяльності у підготовці вчителів. У ході навчання студенти поступово усвідомлюють виклики дослідження власної педагогічної діяльності, шляхи подолання труднощів та значущість проведення таких досліджень для професійного та особистісного зростання вчителів. Висновки. Запропонована система розвитку дослідницької компетентності майбутніх вчителів довела свою очевидну користь для підготовки рефлективних практиків, здатних стати агентами змін.
- ДокументDubai – the city of the future(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017) Honcharenko, O.
- ДокументEKPHRASIS IN J. GALSWORTHY’S NOVEL THE WHITE MONKEY(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Aleksieieva, N.; Kononova, Zh.The ekphrasis in Galdsworthy’s work performs a characterizing function. It also tells the reader about the society described, conveys the messages, enriches the reader with the added responses as well. The research also stresses the modernistic nature of the novel. Екфразис у творі Дж. Голсуорсі "Біла мавпа" виконує характеризуючу функцію. Він також розповідає читачеві про описуване суспільство, передає повідомлення, збагачує читача додатковими відповідями. У дослідженні також підкреслюється модерністський характер роману.
- ДокументENGLISH HUMOUR OF THE BRITISH ROYALS: LINGUISTIC AND STYLISTIC PECULIARITIES(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Kornilieva, L.English humor of the British royals often relies on generalizations, self-deprecating remarks, wordplay and puns. Their humor frequently uses irony and is often characterized by understatement, subtlety, sarcasm, and satire to create humorous effects. Англійський гумор британських королівських осіб часто спирається на узагальнення, самопринизливі зауваження, гру слів і каламбури. У їхньому гуморі часто використовується іронія, яка характеризується недомовленістю, тонкістю, сарказмом і сатирою для створення гумористичних ефектів.
- ДокументEurovision song contest: history and the present(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2017) Tarasenko, O.; Tsemenko, M.The Eurovision Song Contest is one of the most watched non-sporting events in the world, with audience figures having been quoted in recent years as anything between 100 million and 600 million internationally. Despite the “grand old lady” being of respectable age, her pension is nowhere in sight, as the Eurovision Song Contest is still the most modern live TV entertainment spectacle in the world. Конкурс пісні "Євробачення" - це одне з найбільш спостережуваних неспортивних подій у світі, серед яких цифри глядачів останніми роками цитуються як від 100 до 600 мільйонів у світі. Незважаючи на те, що "велика дама" поважного віку, її пенсія ніде не видно, оскільки пісенний конкурс "Євробачення" все ще є найсучаснішим телевізійним розважальним видовищем у світі. Конкурс песни «Евровидение» - одно из самых популярных спортивных событий в мире. За последние годы число зрителей в мире составило от 100 до 600 миллионов. Несмотря на то, что «великая старушка» солидного возраста, ее пенсии нигде не видно, так как конкурс песни «Евровидение» по-прежнему остается самым современным развлекательным телевизионным шоу в мире.
- ДокументFeatures of Foreign Language Teaching in a Multi-aged Group of Learners(Міжнародний центр науки і досліджень, м. Київ, 2020-01-30) Vasylieva, M.The article highlights the topic of the peculiarities of teaching a foreign language in a group of students of different ages. У статті висвітлюється тема особливостей навчання іноземної мови в різновікової групи учнів. В статье освещается тема особенностей обучения иностранному языку в разновозрастной группе учащихся.
- ДокументFeatures of Teaching a Foreign Language in a Multi-aged group under the Conditions of Language Schools(Редакція Міжнародного електронного науково-практичного журналу «WayScience», 2018-10-01) Vasylieva, M.The task of any language school is to satisfy learners’ needs and to meet their expectations. Learners are usually put to groups according to their level of language knowledge. Age is not taken into account. That is why there might be teenagers, adults as well as senior learners in the same classroom. In order to satisfy all needs of a multi-aged group a teacher must be ready to work with such an audience, to have some experience, to have basic knowledge of developmental and pedagogical psychology, to be aware of traditional as well as modern teaching methods and techniques, to be creative. Завдання будь-якої мовної школи - задоволення потреб учнів та задоволення їхніх очікувань. Зазвичай, учні навчаються в групи відповідно до рівня мовних знань. Вік не враховується. Тому в одному класі можуть бути підлітки, дорослі та старші. Для того, щоб задовольнити всі потреби різновікової групи, вчитель повинен бути готовий працювати з такою аудиторією, мати певний досвід, мати базові знання з розвитку та педагогічної психології, знати традиційні, а також сучасні методи навчання та техніки, щоб бути творчим. Задача любой языковой школы - удовлетворение потребностей учащихся и удовлетворения их ожиданий. Обычно, ученики учатся в группы в соответствии с уровнем языковых знаний. Возраст не учитывается. Поэтому в одном классе могут быть дети, взрослые и старшие. Для того, чтобы удовлетворить все потребности разновозрастной группы, учитель должен быть готов работать с такой аудиторией, иметь определенный опыт, иметь базовые знания по развитию и педагогической психологии, знать традиционные, а также современные методы обучения и техники, чтобы быть творческим.