Кафедра англійської філології
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра англійської філології за Дата випуску
Зараз показано 1 - 20 з 360
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНРАВСТВЕННЫЙ ПОТЕНЦИАЛ ПОЭЗИИ Р. САУТИ(Видавничий дім "Гельветика", 2015) Корнильева, Л. Н.Статья посвящена изучению нравственного потенциала поэзии Р. Саути. Необходимость подобного исследования обусловлена тем, что именно романтизм обратился к духовности, чувствам и аффектам. Для романтиков универсум растворён в духовности каждого индивида, а посредством духовности индивид объединяется с универсумом. Поэтому изучение литературного наследия Р. Саути в данном аспекте способствует более глубокому пониманию романтизма в целом и английского романтизма, в частности. Стаття присвячена вивченню морального потенціалу поезії Р. Сауті. Необхідність подібного дослідження обумовлена тим, що саме романтизм звернувся до духовності, почуттів та афектів. Для романтиків універсум є розчиненим в духовності кожного індивіда, а за допомогою духовності індивід об’єднується з універсумом. Тому вивчення літературної спадщини Р. Сауті в даному аспекті сприяє більш глибокому розумінню романтизма в цілому та англійського романтизма зокрема.
- ДокументК ВОПРОСУ О РЕЛИГИОЗНОМ ОТСТУПНИЧЕСТВЕ РОБЕРТА САУТИ В КОНТЕКСТЕ АНГЛИЙСКОГО РОМАНТИЗМА(Переяслав-Хмельн. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди, 2015) Корнильева, Л. Н.Вопрос взаимодействия религии и поэтического текста в творчестве английских романтиков традиционно относится к категории первостепенных, т.к. зарождение романтического движения в Англии по времени совпало с национальной борьбой за религиозную свободу, когда тысячи людей повсеместно отходили от догматов официальной Англиканской церкви. Романтики Озёрной школы, к которой принадлежал и Р. Саути, создавали свои произведения в период обретения нацией духовной свободы, что, как и романтизм, было нечто абсолютно новым и дотоле неизведанным. Статья посвящена изучению поэзии Р. Саути в контексте религиозных, политических и социальных изменений в современной поэту Англии. Питання взаємодії релігії та поетичного тексту в творчості англійських романтиків традиційно відноситься до категорії першочергових, тому що зародження романтичного руху в Англії за періодом співпало з національною боротьбою за релігійну свободу, коли тисячі людей повсюдно відходили від догматів офіційної Англійської церкви. Романтики Озерної школи, до якої належав і Р. Сауті, створювали свої твори в період надбання нацією духовної свободи, що, як і романтизм, було дещо новим і доти невідомим. Стаття присвячена вивченню поезії Р. Сауті в контексті релігійних, політичних та соціальних змін в сучасній поету Англії.
- ДокументВидовищні види мистецтва як складова частина гендерного виховання молоді в сучасній КНР(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Приватна фірма «Колегіум», 2015) Разуменко, Т. О.Розглядаються питання статевого виховання у КН Р з позицій гендерного підходу засобами деяких видів мистецтв, у тому числі хореографії. Розглянуто боротьбу китайських жінок за рівноправність в усіх сферах суспільного життя країни. Названо видатних представниць різних видів мистецтв. Відзначено вплив на гендерне виховання філософії конфуціанства, показано досягнення сучасного Китаю в рішенні заявленої проблеми. The article deals with sexual education in China from the standpoint of the gender perspective means certain kinds of art, including choreography. Considered Chinese women struggle for equal rights in all spheres of public life. Named outstanding representatives of different kinds of art. The influence of gender on education philosophy of Confucianism, shows achievements of modern China in solving the statedproblem.
- ДокументSOUTHEY`S LYRICAL HERO, ROMANTIC HISTORICISM AND SHAKESPEARE`S INFLUENCE IN SOUTHEY`S VERSE(Instytut Kultury Regionalnej i Badań Literackich im. Franciszka Karpińskiego. Stowarzyszenie, 2015) Kornilyeva, L.William Shakespeare is traditionally regarded as the greatest writer of the English-speaking world. But many scholars emphasize the fact that his reputation on the international arena grew enourmously during the Romantic period. Romantics exaggerated humble origin of William Shakespeare,widely admired his nature poetry and Shakespeare`s keen interest in folk culture, history in general, and the history of the Middle Ages in particular. Shakespeare`s zeal in ruination of the existing standards and conventions made him close and understandable to the Romantics. R. Southey often used Shakespearean allusions in his works, and made romantic historicism a characteristic feature of his verse. R. Southey wrote about the monarchs as often as W. Shakespeare had done before him. In Southey`s poetry we come across a lot of images of kings and queens from Judah, Babylon, Percia, Leon, England, France, Sweden, Prussia, Russia, etc. As W. Shakespeare before him, Southey revealed royal aspirations, vices, miseries, heroic deeds. By doing this Southey tried to answer the most topical questions of his time, because both the American Revolution and the revolution in France brougt about different systems of government. Because of that a monarch as a person chosen by the God and traditional monarchy as it is are given close attention in Southey`s works. Уільяма Шекспіра традиційно вважають найвеличнішим письменником англомовного світу. Проте багато вчених підкреслюють той факт, що його репутація на міжнародній арені неймовірно зросла в період Романтизму. Романтики перебільшували скромне походження Уільяма Шекспіра, широко захоплюючись його поезією про природу та його затятим інтересом до народної творчості, історії загалом та історії Середніх віків зокрема. Завзяття Шекспіра до руйнування існуючих стандартів та канонів зробило його ближче до Романтикыв та доступним їх розумінню. Р.Сауті часто використовував алюзії Шекспіра в своїх творах та зробив романтичний історизм характерною рисою свого віршування. Р.Сауті писав про монархів, як це часто робив У.Шекспір до нього. В поезії Сауті ми зустрічаємо розмаїття образів королів та королев з Іуди, Вавілона, Персії, Леона, Англії, Франції, Швеції, Прусії, Росії і т.д. Як і У.Шекспір до нього, Сауті розкриває королівські прагнення, пороки, страждання, героїчні діяння. Таким чином, Сауті намагався дати відповідь на найактуальніше питання свого часу, тому що і Американська революція, и революція у Франції були спрямованы проти існуючого порядку. Через це монарху, як людини, обраній Богом, та традиційній монархії як такій приділялася така пильна увага у творах Сауті. Уильяма Шекспира традиционно считают величайшим писателем англо-говорящего мира. Однако многие ученые подчеркивают тот факт, что его репутация на международной арене невероятно возросла в период Романтизма. Романтики преувеличивали скромное происхождение Уильяма Шекспира, повсеместно восхищаясь его поэзией о природе, ярко выраженным интересом к народному творчеству, истории, в особенности истории Средних веков. Рвение Шекспира к разрушению существующих стандартов и канонов сделало его ближе к Романтикам. Р. Саути часто использовал аллюзии Шекспира в поэзии и сделал романтический историзм характерной чертой своего стихосложения. Р.Саути писал о монархах, как это часто делал У.Шекспир до него. В поэзии Саути мы встречаем множество образов королей и королев из Иудеи, Вавилона, Персии, Леона, Англии, Франции, Швеции, Пруссии, России и т.д. Как и У. Шекспир до него, Саути раскрывает королевские стремления, пороки, страдания, героические поступки. Таким образом, Саути пытался дать ответ на один из самых актуальных вопросов своего времени, потому что и Американская революция, и революция во Франции были направлены против существующего строя. По этой причине монарху, как человеку, избранному Богом, и традиционной монархии как таковой уделяется такое пристальное внимание в произведениях Саути.
- ДокументМЕТОНІМІЯ ЯК ПІДҐРУНТЯ ЕВФЕМІСТИЧНОЇ СУБСТИТУЦІЇ : ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ АСПЕКТ (НА МАТЕРІАЛІ СУЧАСНОГО АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ)(ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2015) Бєлова, М. О.Стаття є спробою розглянути роль однієї з основних лінгвокогнітивних операцій – метонімії – у створенні евфемістичних субститутів, що функціонують у сучасному англомовному художньому дискурсі. Результати аналізу доводять, що підґрунтям евфемізмів, які функціонують у сучасному англомовному художньому дискурсі, є метонімічні зв’язки між первинним та похідним концептами евфемістичного переосмислення, що існують у межах однієї когнітивної структури, – фрейму, домену, категорії або ідеалізованої когнітивної моделі. Статья является попыткой рассмотрения роли одной из основных лингвокогнитивных операций – метонимии – в формировании эвфемистических субститутов, которые функционируют в современном англоязычном художественном дискурсе. Результаты анализа подтверждают, что основанием эвфемизмов, которые функционируют в современном англоязычном художественном дискурсе, выступают метонимические связи между первичным и производным концептами эвфемистического переосмысления в рамках одной когнитивной структуры – фрейма, домена, категории или идеализированной когнитивной модели. The main concern of this paper is to explore the role of one of the major construal operations – metonymy – in the formation of euphemistic substitutes functioning in the present-day English literary discourse. What emerges from the research is that the grounding of euphemisms functioning in the present-day English literary discourse is metonymic shift between primary and derivatory concepts of euphemistic conceptualization within one cognitive structure – frame, domain, category or idealized cognitive model.
- ДокументРАЦІОНАЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ – ЗАПОРУКА ЗДОРОВ’Я(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2015-05-15) Кривенко, Я. С.На сьогоднішній день відомо, що здоров’я залежить на 50% від способу життя, в тому числі і від харчування, яке є важливою складовою життєдіяльності і безпосередньо впливає на стан здоров’я. Раціональне харчування – це харчування, яке включає всі життєво необхідні елементи живлення: білки, жири, вуглеводи, вітаміни, необхідні організму мінеральні речовини та воду. Саме таке харчування може покращити функціонування організму, підвищити його працездатність, як розумову, так і фізичну, що є досить важливим для студентської молоді. На сегодняшний день известно, что здоровье зависит на 50% от образа жизни, в том числе и от питания, которое является важной составляющей жизнедеятельности и непосредственно влияет на состояние здоровья. Рациональное питание - это питание, которое включает все жизненно необходимые элементы питания: белки, жиры, углеводы, витамины, необходимые организму минеральные вещества и воду. Именно такое питание может улучшить функционирование организма, повысить его работоспособность, как умственную, так и физическую, что немаловажно для студенческой молодежи. To date, it is known that health depends on 50% of the lifestyle, including nutrition, which is an important component of life and directly affects the health status. Rational nutrition is a diet that includes all vital elements of nutrition: proteins, fats, carbohydrates, vitamins, minerals and water necessary for the body. This kind of nutrition can improve the functioning of the body, increase its efficiency, both mental and physical, which is important for student youth.
- ДокументПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ И МЕТОДЫ ЕГО КОРРЕКЦИИ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2015-05-15) Семенец, А. С.Следует задуматься о своем психическом здоровье и его методах укрепления уже сейчас. Чтобы избежать проблем, связанных с психическим здоровьем, необходимо принимать меры по профилактике психического стресса. Такая профилактика включает в себя следующие группы методов: повышение устойчивости к психическому стрессу; психокоррекция; фармакологическая коррекция, которая включает использование лекарственных препаратов или трав (адаптогенов), преимущественно успокаивающего характера. Слід задуматися про своє психічне здоров'я і його методах зміцнення вже зараз. Щоб уникнути проблем, пов'язаних з психічним здоров'ям, необхідно вживати заходи з профілактики психічного стресу. Така профілактика включає в себе наступні групи методів: підвищення стійкості до психічного стресу; психокорекція; фармакологічна корекція, яка включає використання лікарських препаратів або трав (адаптогенів), переважно заспокійливого характеру. One should think about his mental health and his methods of strengthening already now. To avoid problems related to mental health, it is necessary to take measures to prevent mental stress. Such prevention includes the following groups of methods: increased resistance to mental stress; psycho-correction; pharmacological correction, which includes the use of medicines or herbs (adaptogens), mostly of calming nature.
- ДокументЕВФЕМІСТИЧНА НОМІНАЦІЯ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ТАБУ У ВІКТОРІАНСЬКОМУ ХУДОЖНЬОМУ ДИСКУРСІ: СЕМАНТИЧНИЙ АСПЕКТ(2016) Шишкіна, К. І.Роботу присвячено вивченню семантичних особливостей евфемістичних номінативних засобів, що об’єктивують соціокультурні табу у вікторіанському художньому дискурсі і уможливлюють редукцію або зміну статусу семантичних компонентів, які мотивують негативну оцінку антецедента. Работа посвящена изучению семантических особенностей эвфемистических номинативных средств, которые объективируют социокультурные табу в викторианском художественном дискурсе и позволяют редуцировать или изменить статус семантических компонентов, мотивирующих негативную оценку антецедента. The paper examines semantic peculiarities of euphemistic nominative units denoting socio-cultural taboos in Victorian literary discourse and enable reduction or change of status of semantic components which motivate negative evaluation of the antecedent.
- ДокументВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕС НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ШКОЛІ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Каминін, І. М.; Тучина, Н. В.В статті розглянуті особливості реалізації принципів інклюзивного навчання на уроці англійської мови і висвітлені деякі навчальні стратегії, які доцільно використовувати до учнів зі спеціальними освітніми потребами для забезпечення максимального соціального, когнітивного, мовного та емоційного розвитку таких дітей. Окреслені педагогічні прийоми, сприяючі подоланню відчуження дітей з особливостями психофізичного розвитку: з одного боку допомагаючі їм не відчувати себе відмінними від інших учнів і, з іншого боку, будуючі толерантне освітнє середовище. Ставиться наголос на тому, що навчання методики роботи з учнями з особливими освітніми потребами має стати частиною професійної підготовки вчителя з будь-якого предмету. В статье рассмотрены особенности реализации принципов инклюзивного обучения на уроке английского языка и освещены некоторые учебные стратегии, которые целесообразно использовать для учащихся со специальными образовательными потребностями для обеспечения максимального социального, когнитивного, речевого и эмоционального развития таких детей. Обозначенные педагогические приемы, способствующие преодолению отчуждения детей с особенностями психофизического развития: с одной стороны помогающие им не чувствовать себя отличными от других учеников и, с другой стороны, строящие толерантную образовательную среду. Акцентируется внимание на том, что обучение методике работы с учащимися с особыми образовательными потребностями должно стать частью профессиональной подготовки учителя по любому предмету.
- ДокументВЕРБАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУ HOPE/НАДІЯ У СУЧАСНОМУ АНГЛОМОВНОМУ МЕДИЧНОМУ ДИСКУРСІ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Бєлова, М. О.У роботі на основі когнітивно-дискурсивного підходу з’ясована специфіка вербалізації концепту HOPE/НАДІЯ як відкритої багатогранної одиниці людської свідомості, що конструюється у полі сучасного англомовного медичного дискурсу і репрезентує, з одного боку, індивідуальний, а з другого, - усуспільнений досвід, пов'язаний з трактуванням емоційного стану сподівання у свідомості носіїв англійської мови. В работе на основе когнитивно-дискурсивного подхода установлена специфика вербализации концепта HOPE/НАДЕЖДА как открытой многогранной единицы человеческого сознания, которая конструируется в поле современного англоязычного медицинского дискурса и представляет, с одной стороны, индивидуальный, а с другой, - обобщенный опыт, связанный с трактовкой эмоционального состояния надежды в сознании носителей английского языка. The main concern of the paper is to explore the specificity of verbalization of the concept HOPE in the present-day English medical discourse on the basis of cognitive-discursive approach. The concept HOPE is viewed as an open many-facet unit of human mental resources constructed in the present-day English medical discourse representing, on the one hand, individual, and on the other hand,- collective experience connected with the interpretation of the emotional state of hoping within English socio-cultural community.
- ДокументМетафора як підґрунтя евфемістичних номінацій соціокультурних табу у вікторіанському художньому дискурсі: лінгвокогнітивний аспект(Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна, 2016) Шишкіна, К. І.У статті розглядається когнітивна операція метафоризації як основа евфемістичної номінації соціокультурних табу у вікторіанському художньому дискурсі. Визначається сутність евфемізації як когнітивного процесу і роль метафори як лінгвокогнітивного механізму утворення значення евфемізму. Розглянуто специфіку утворення значення евфемізмів на позначення соціокультурних табу у вікторіанському художньому дискурсі на основі різних видів метафор , а саме концептуальної метафори, візуальної метафори, а також змішаних метафор. В статье рассматривается когнитивная операция метафоризации как основа эвфемистической номинации социокультурных табу в викторианском художественном дискурсе. Определяется сущность эвфемизации как когнитивного процесса и роль метафоры как лингвокогнитивного механизма создания значения эвфемизма. Рассмотрена специфика создания значения эвфемизмов социокультурных табу в викторианском художественном дискурсе на основе различных видов метафор, а именно концептуальной метафоры, визуальной метафоры, а также смешанной метафоры. The paper deals with the cognitive construal of metaphor as a grounding of euphemistic nomination of sociocultural taboos in Victorian literary discourse. The author defines the essence of euphemisation as a cognitive process and the role of metaphore as a linguocognitive mechanism of formation of the euphemistic meaning. The specifity of euphemistic meaning formation in Victorian discourse based on different kinds of metaphore such as conceptual metaphore, visual metaphore and mixed metaphore is viewed.
- ДокументВікторіанський художній дискурс як сфера функціонування евфемістичних номінацій соціокультурних табу(Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2016) Шишкіна, К. І.У роботі розглядається вікторіанський художній дискурс (далі ВХД) як сфера функціонування евфемістичних номінацій соціокультурних табу з точки зору когнітивно-дискурсивного підходу, що передбачає вирішення таких завдань: 1) дати визначення поняття ВХД; 2) описати його специфіку як сфери функціонування евфемістичних номінацій соціокультурних табу. В работе рассматривается викторианский художественный дискурс (далее ВХД) как сфера функционирования евфемистических номинаций социокультурных табу с точки зрения когнитивно-дискурсивного подхода, что предполагает решение таких задач: 1) дать определение понятия ВХД; 2) описать его специфику как сферы функционирования евфемистических номинаций социокультурных табу.
- ДокументМетодичні рекомендації для самостійної роботи та підготовки до підсумкової атестації з навчальної дисципліни "Академічно і професійно-орієнтоване спілкування (англійська, німецька, французька)" для здобувачів освітнього ступеня "Доктор філософії"(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2016) Щебликіна, Т. А.Методичні рекомендації для самостійної роботи та підготовки до підсумкової атестації з навчальної дисципліни "Академічно і професійно-орієнтоване спілкування (англійська, німецька, французька)" для здобувачів освітнього ступеня "Доктор філософії" містять організаційно-методичні вказівки, перелік завдань залікових модулів, робочий тематичний план та тематику індивідуальної самостійної роботи здобувачів освіти за модульною системою, питання для обговорення, конструктивні, творчі завдання з іноземної мови. Завдання для самопідготовки, питання колоквіуму допоможуть здобувачам вищої освіти аналітично осмислити зміст лекційних занять, оптимізувати навчальну діяльність під час аудиторних занять, організувати самонавчання, раціонально здійснити самопідготовку до підсумкової атестації. Методические рекомендации для самостоятельной работы и подготовки к итоговой аттестации по учебной дисциплине "Академически и профессионально-ориентированное общение (английский, немецкий, французский)" для соискателей ученой степени "Доктор философии" содержат организационно-методические указания, перечень задач зачетных модулей, рабочий тематический план и тематику индивидуальной самостоятельной работы соискателей образования по модульной системе, вопросы для обсуждения, конструктивные, творческие задания по иностранному языку. Задания для самоподготовки, вопросы коллоквиума помогут соискателям высшего образования аналитически осмыслить содержание лекционных занятий, оптимизировать учебную деятельность во время аудиторных занятий, организовать самообучение, рационально осуществить самоподготовку к итоговой аттестации. Methodical recommendations for independent work and preparation for the final attestation of the academic discipline "Academic and vocationally oriented communication (English, German, French)" for applicants of educational degree "Doctor of Philosophy" contain organizational and methodological instructions and subjects of individual independent work of the learners on the modular system, discussion questions, constructive, creative tasks in a foreign language. Tasks for self-preparation, questions of the colloquium will help the students of higher education to analytically understand the content of the lectures, to optimize the educational activity during the classroom, to organize the self-study, to rationally carry out the self-preparation for the final certification.
- ДокументНОМІНАТИВНІ СФЕРИ ЕВФЕМІЗАЦІЇ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ТАБУ У ВІКТОРІАНСЬКОМУ ХУДОЖНЬОМУ ДИСКУРСІ(Видавничий дім "Гельветика", 2016) Шишкіна, К. І.У колі наукових інтересів цього дослідження – мовні соціокультурні табу у вікторіанському художньому дискурсі. В кругу научных интересов этого исследования – языковые социокультурные табу в викторианском художественном дискурсе. In the circle of scientific interests of this research – linguistic socio-cultural taboos in Victorian literature.
- ДокументDubai – the city of the future(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017) Honcharenko, O.
- ДокументThe influence of multinational corporations on the economy of Ukraine(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017) Vasylieva, M.Multinational corporations are a form of international business, whichnowadays plays an important role in haping the strategy of the developmet of economic system of Ukraine. Багатонаціональні корпорації - це форма міжнародного бізнесу, яка сьогодні відіграє важливу роль у формуванні стратегії розвитку економічної системи України. Транснациональные корпорации - это форма международного бизнеса, которая сегодня играет важную роль в формировании стратегии развития экономической системы Украины.
- ДокументEurovision song contest: history and the present(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2017) Tarasenko, O.; Tsemenko, M.The Eurovision Song Contest is one of the most watched non-sporting events in the world, with audience figures having been quoted in recent years as anything between 100 million and 600 million internationally. Despite the “grand old lady” being of respectable age, her pension is nowhere in sight, as the Eurovision Song Contest is still the most modern live TV entertainment spectacle in the world. Конкурс пісні "Євробачення" - це одне з найбільш спостережуваних неспортивних подій у світі, серед яких цифри глядачів останніми роками цитуються як від 100 до 600 мільйонів у світі. Незважаючи на те, що "велика дама" поважного віку, її пенсія ніде не видно, оскільки пісенний конкурс "Євробачення" все ще є найсучаснішим телевізійним розважальним видовищем у світі. Конкурс песни «Евровидение» - одно из самых популярных спортивных событий в мире. За последние годы число зрителей в мире составило от 100 до 600 миллионов. Несмотря на то, что «великая старушка» солидного возраста, ее пенсии нигде не видно, так как конкурс песни «Евровидение» по-прежнему остается самым современным развлекательным телевизионным шоу в мире.
- ДокументPolitical divisions of the united states of America(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2017) Yarova, V.Political divisions of the United States describes the varioussubnational entities that together form the United States. The primary division is the state. The United States Federal and State governments operate within a system of parallel sovereignty, so states are not technically "divisions" created from the United States, but rather units that, together with the federal district and other territories administered by the Federal government, compose the United States. Політичний поділ Сполучених Штатів описує різні субнаціональні освіти, які разом утворюють Сполучені Штати. Основний підрозділ - держава. Федеральний уряд Сполучених Штатів і уряду штатів діють в рамках системи паралельного суверенітету, так що штати не є технічно «підрозділами», створеними зі Сполучених Штатів, а скоріше одиницями, які разом з федеральним округом та іншими територіями, керованими федеральним урядом, становлять Сполучені Штати. Политическое разделение Соединенных Штатов описывает различные субнациональные образования, которые вместе образуют Соединенные Штаты. Основное подразделение - государство. Федеральное правительство Соединенных Штатов и правительства штатов действуют в рамках системы параллельного суверенитета, так что штаты не являются технически «подразделениями», созданными из Соединенных Штатов, а скорее единицами, которые вместе с федеральным округом и другими территориями, управляемыми федеральным правительством, составляют Соединенные Штаты.
- ДокументGeopolitical and cultural features the USA(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017) Gasanova, V.
- ДокументPsychological bases of using vocabulary connected with superstitions and socisal taboos(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2017) Hrianyk, D.Superstitions are also known as «folk beliefs». Most people have superstitious beliefs and practices of one kind or another, based on their cultural background. Забобони також відомі як «народні вірування». Більшість людей мають забобонні вірування та практики того чи іншого виду, виходячи зі свого культурного походження. Суеверия также известны как «народные верования». У большинства людей есть суеверные убеждения и практики того или иного рода, основанные на их культурном происхождении.