Кафедра англійської філології

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 303
  • Документ
    ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАГІСТРАНТІВ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Холодняк, О.; Васильєва, М.
    У статті досліджено проблематику реалізації особистісного підходу у формуванні іншомовної компетентності здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні вищої освіти у контексті пропозицій проєкту професійного стандарту на групу професій «Викладач закладу вищої освіти». Зосереджено увагу у програмах фундаментальних нормативних освітніх компонентів, а також у змісті варіативних освітніх компонентів і дисциплін вільного вибору здобувача на ключові моменти реалізації особистісного підходу. Зазначено, що доцільне оприлюднення конструктивних практик успішної реалізації особистісного підходу у формуванні іншомовної компетентності здобувачів-магістрантів з урахуванням не лише стандартизованих вимог і чинного національного законодавства, але й поширення в спільноті здобувачів особистісно-вартісних орієнтирів комунікації відповідно до світових і європейських стандартів в реалізації особистісного поступу здобувача, стратегій академічного успіху, формування персональної усвідомленої відповідальності за якість оцінювання, реалізації особистісних цінностей-сенсів під час розроблення і реалізації наукових, чи творчих проєктів контекстно захисту прав інтелектуальної власності. The article examines the problems of implementing a personal approach in the formation of foreign language competence of students of higher education at the second (master's) level of higher education in the context of the proposals of the professional standard project for the group of professions "Teacher of a higher education institution". Attention is focused in the programs of fundamental normative educational components, as well as in the content of variable educational components and disciplines of the student's free choice, on the key moments of the implementation of a personal approach. It is noted that it is expedient to publicize constructive practices for the successful implementation of a personal approach in the formation of foreign language competence of master's degree applicants, taking into account not only standardized requirements and current national legislation, but also the dissemination of personal and value guidelines of communication in the community of applicants in accordance with world and European standards in the implementation of personal progress the acquirer, strategies for academic success, the formation of personal conscious responsibility for the quality of assessment, the realization of personal values-meanings during the development and implementation of scientific or creative projects in the context of the protection of intellectual property rights.
  • Документ
    ДЕЯКІ НАСЛІДКИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗМІСТІ ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ПРОЄКТУ З БРИТАНСЬКОЮ РАДОЮ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Тучина, Н.
    У публікації розглянуто організацію професійно-методичної підготовки майбутніх вчителів англійської мови після закінчення проєкту з Британською Радою. Проєкт «Шкільний вчитель нового покоління» створив практично революційний переворот у головах викладачів і став проривом в організації практичної підготовки здобувачів і формуванні їхньої професійно-методичної компетентності. Засвідчено, що формування лінгвометодичного досвіду здобувачів вищої освіти варто здійснювати за допомогою послідовного їх залучення до різних видів діяльності: від навчально-пізнавальної до професійно-пізнавальної, професійно-практичної і далі до професійно-дослідницької. The publication deals with the organization of professional and methodical training of future English language teachers after the end of the project with the British Council. The project "School teacher of the new generation" created an almost revolutionary revolution in the minds of teachers and became a breakthrough in the organization of practical training of applicants and the formation of their professional and methodological competence. It is proven that the formation of linguistic and methodological experience of higher education students should be carried out with the help of their consistent involvement in various types of activities: from educational-cognitive to professional-cognitive, professional-practical and further to professional-research.
  • Документ
    ВИКОРИСТАННЯ ЧАТ-БОТІВ ПІД ЧАС ОПАНУВАННЯ КОМПОНЕНТ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ФІЛОЛОГІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Разуменко, Т.
    У публікації розглянуто сучасні підходи до опанування освітніх програм вищої професійної освіти, що зорієнтовані на прогресивне використання цифрових сервісів, застосунків, елементів мобільного навчання для оптимізації навчально-пізнавальної та науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти. Зазначено, що використання чат-ботів з навчальною метою дедалі популярніше в спільнотах здобувачів вищої освіти, серед викладачів у контексті професійного та особистісного розвитку. Наведено безкоштовні чат-боти, які покликані сприяти формуванню іншомовної комунікативної компетентності та використовують елементи штучного інтелекту для систематизації комунікативного досвіду користувача. Це слід брати до уваги, щоб не потрапити у своєрідну цифрову бульбашку, коли прогрес спостерігається однобічно, з огляду виключно на скриптовані запитання і відповіді. The publication examines modern approaches to mastering educational programs of higher professional education, which are oriented towards the progressive use of digital services, applications, elements of mobile learning to optimize the educational, cognitive and research work of students of higher education. It is noted that the use of chatbots for educational purposes is increasingly popular in the communities of higher education seekers, among teachers in the context of professional and personal development. Free chatbots are presented, which are designed to promote the formation of foreign language communicative competence and use elements of artificial intelligence to systematize the user's communicative experience. This should be taken into account in order not to fall into a kind of digital bubble, when progress is observed one-sidedly, based solely on scripted questions and answers.
  • Документ
    STRATEGIES FOR EFFECTIVE LESSON PLANNING
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Istomina, R.
    Planning a lesson is a sign of teachers’ respect to their students and the evidence that they think about students, about what to do in class and about doing short changes. The lesson plan gives a lesson a certain “framework, a general form” and helps a teacher think where they, a teacher and students, are going and what they can change reacting to the situation in class. Планування уроку є ознакою поваги вчителя до своїх учнів і свідченням того, що він думає про учнів, про те, що робити в класі, і про те, як вносити невеликі зміни. План уроку надає уроку певні "рамки, загальну форму" і допомагає вчителю думати, куди вони, вчитель і учні, рухаються і що вони можуть змінити, реагуючи на ситуацію в класі.
  • Документ
    USING TECHNOLOGY IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES TO ADULTS
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Vasylieva, M.; Kholodniak, O.
    More and more people of all ages are learning foreign languages nowadays. The greater part of them is adult learners. Due to the political situation our country is undergoing right now a lot of Ukrainians are living abroad and they need to learn the languages of those countries. Other adult learners need languages for work, travelling, and personal development. In spite of the fact that some groups of adult learners find it difficult to use technology it is hard to imagine the process of foreign language learning and teaching without it. Moreover, there are a lot of benefits, especially for improving pronunciation and listening comprehension. Technology can also be used to improve grammar, enlarge vocabulary, practice reading and writing, communicate with native speakers and increase cultural awareness. Сьогодні все більше людей різного віку вивчають іноземні мови. Більша частина з них - це дорослі учні. Через політичну ситуацію, яку зараз переживає наша країна, багато українців живуть за кордоном, і їм потрібно вивчати мови цих країн. Іншим дорослим учням мови потрібні для роботи, подорожей та особистого розвитку. Незважаючи на те, що деяким групам дорослих важко користуватися технологіями, важко уявити процес вивчення та викладання іноземних мов без них. Тим більше, що вони мають багато переваг, особливо для покращення вимови та розуміння мови на слух. Технології також можна використовувати для покращення граматики, розширення словникового запасу, практики читання та письма, спілкування з носіями мови та підвищення культурної обізнаності.