Перегляд за Автор "Лебедєва, В. В."
Зараз показано 1 - 18 з 18
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання мультимедійного обладнання в професійній діяльності майбутнього вчителя(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид. ТОВ «ДІСА ПЛЮС», м. Харків, 2018-02-27) Лебедєва, В. В.У статті висвітлено засоби інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Розглянуто апаратні та програмні засоби інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Розкрито зміст курсу «Технічні засоби навчання та нові інформаційні технології» для формування ІК-компетентності майбутнього вчителя, розкрито особливості призначеня та функціонування мультимедійного обладнання. Розглянуто основні показники якості зображення на екрані; схарактеризовано базові технології виготовлення мультимедійних проекторів; визначено переваги та недоліки технологій; розглянуто можливості підключення проектора до джерел інформації. Зазначено основні параметри при виборі мультимедійного проектора. Розкрито програмне забезпечення підготовки мультимедійних матеріалів для демонстрації на екрані. Розглянуто етапи та рекомендації для складання структури уроку-презентації. Для створення рекламного анонсування або візитки курсу наведено приклад складання структурної презентації до курсу або дисципліни та її основні компоненти. Розглянуто програмне забезпечення для запису власних відео уроків та відео лекцій.В статье освещены средства информационно-коммуникационных технологий обучения. Рассмотрены аппаратные и программные средства информационно-коммуникационных технологий обучения. Раскрыто содержание курса «Технические средства обучения и новые информационные технологии» для формирования ИК-компетентности будущего учителя; особенности функционирования мультимедийного оборудования. Рассмотрены основные показатели качества изображения на экране. Охарактеризованы базовые технологии изготовления мультимедийных проекторов и определены преимущества и недостатки технологий. Рассмотрены возможности подключения проектора к источникам информации. Указаны основные параметры при выборе мультимедийного проектора. Раскрыто программное обеспечение подготовки мультимедийных материалов для демонстрации на экране. Рассмотрены этапы и рекомендации для составления структуры урока-презентации. Для создания рекламного анонсирования или визитки курса приведен пример составления структурной презентации к курсу или дисциплины и ее основные компоненты. Рассмотрены программное обеспечение для записи собственных видео уроков и видео лекций.The article highlights the means of information and communication technology training. The hardware and software of information and communication learning technologies are considered. The content of the course “Technical Means of Learning and New Information Technologies” for the formation of the infrared competence of the future teacher is disclosed; features of the functioning of multimedia equipment. Considered the main indicators of image quality on the screen. The basic manufacturing techniques of multimedia projectors are characterized and the advantages and disadvantages of the technologies are defined.The possibilities of connecting the projector to information sources are considered. The main parameters are indicated when choosing a multimedia projector. Disclosed software for the preparation of multimedia materials for the demonstration on the screen. The stages and recommendations for drawing up the structure of the lesson-presentation are considered. To create an advertisement announcement or a business card for a course, an example is given of drawing up a structural presentation for a course or discipline and its main components. Considered software for recording your own video lessons and video lectures.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Холтобіна, О. У.; Лебедєва, В. В.У роботі розглянуто використання цифрових технологій у закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану. Освітній процес здійснюється з використанням дистанційної, змішаної, очної та індивідуальної форм. Розуміючи важливість цифровізації дошкільної освіти, у базовому компоненті дошкільної освіти визначається необхідність формування комп’ютерної грамоти у дітей. Зауважено, що освітні та суспільні виклики потребують своєрідного контролю щодо забезпечення якісного освітнього процесу на ланці дошкілля, систематичного моніторингу організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. The paper examines the use of digital technologies in preschool education institutions under martial law. The educational process is carried out using distance, mixed, face-to-face and individual forms. Understanding the importance of digitalization of preschool education, the basic component of preschool education determines the need for the formation of computer literacy in children. It was noted that educational and social challenges require a kind of control to ensure a high-quality educational process at the preschool level, systematic monitoring of the organization of the educational process in preschool education institutions.
- ДокументВикористання цифрового контенту в освітньому процесі ЗВО(Уманський державний педагогічний університет ім.Павла Тичини; "Візаві", 2021-03-26) Доценко, С. О.; Лебедєва, В. В.; Собченко, Т. М.Цифрове суспільство вносить свої корективи в систему закладів вищої освіти. Основною тенденцією сучасної національної освіти є формування цифрового освітнього середовища. Цифровізація знань призводить до розширення можливостей використанні інтернет-ресурсів для неперервної освіти (самонавчання, підвищення кваліфікації, перепідготовка тощо).Цифровое общество вносит свои коррективы в систему высших учебных заведений. Основной тенденцией современного национального образования является формирование цифровой образовательной среды. Цифровизация знаний приводит к расширению возможностей использования интернет-ресурсов для непрерывного образования (самообучение, повышение квалификации, переподготовка и т. п.).The digital society is making adjustments to the system of higher education institutions. The main trend of modern national education is the formation of a digital educational environment. Digitization of knowledge leads to increased opportunities for the use of Internet resources for continuing education (self-study, training, retraining, etc.).
- ДокументДистанційна освіта(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2016) Прокопенко, А. І.; Олійник, Т. О.; Доценко, С. О.; Лебедєва, В. В.; Москаленко, В. В.Методичні рекомендації містять тематичний план, тематику самостійних робіт, питання для обговорення, конструктивні, творчі завдання, глосарій та перелік літератури. Завдання для самопідготовки допоможуть здобувачам вищої освіти аналітично осмислити зміст лекційних занять, оптимізувати навчальну діяльність під час аудиторних занять, організувати самонавчання, раціонально здійснити самопідготовку до підсумкової атестації. Методические рекомендации содержат тематический план, тематику самостоятельных работ, вопросы для обсуждения, конструктивные, творческие задания, глоссарий и перечень литературы. Задания для самоподготовки помогут соискателям высшего образования аналитически осмыслить содержание лекционных занятий, оптимизировать учебную деятельность во время аудиторных занятий, организовать самообучение, рационально осуществить самоподготовку к итоговой аттестации. Methodical recommendations include a thematic plan, a topic of independent work, discussion questions, constructive, creative tasks, a glossary and a list of literature. Tasks for self-study will help the students of higher education to analytically understand the content of the lectures, to optimize the educational activity during the classroom, to organize self-study, to rationally carry out the self-preparation for the final attestation.
- ДокументЗагальна теорія здоров’я та здоров’язбереження(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ФОП Петров В. В., вид. Рожко С. Г., 2017-10-18) Авдєєнко, І. М.; Бельорін-Еррера, О. М.; Бєляєв, І. С.; Бєляєва, О. М.; Бігуняк, К. О.; Бігуняк, Т. В.; Благий, О. С.; Бобак, Я. П.; Бойчук, Ю. Д.; Борщик, Л. М.; Бугаєвський, К. А.; Соловйова, А. В.; Солошенко, Е. М.; Стасик, О. В.; Стасик, О. Г.; Страшко, С. В.; Стрельников, Л. С.; Стрілець, О. П.; Сухіх, А. С.; Таймасов, Ю. С.; Терешкевич, Г. Т.; Бурсова, С. С.; Терів, П. С.; Титаренко, Л. В.; Товкун, Л. П.; Турчинов, А. В.; Фаласеніді, Т. М.; Федонюк, Л. Я.; Фундюр, Н. М.; Харченко, Н. А.; Холод, Д. А.; Христова, Т. Є.; Буц, М. А.; Циплюк, А. М.; Шаповалова, О. В.; Шийка, Ю. І.; Шкурупій, Д. А.; Шмиголь, І. В.; Яковенко, М. Я.; Вакуленко, О. В.; Варивода, К. С.; Ващенко, О. М.; Войтко, В. В.; Волик, Г. П.; Гмиря, Г. В.; Гнізділова, О. А.; Годорозя, М. Д.; Годун, Н. І.; Голованова, І. А.; Гончаренко, М. С.; Горденко, С. І.; Горобей, М. П.; Гриньова, М. В.; Гриценко, О. А.; Даниленко, Є. В.; Дронська, Х. А.; Духовний, Л. Ф.; Єфіменко, Н. В.; Жáра, Г. І.; Жамардій, В. О.; Завалишка, А. А.; Зуб, О. В.; Іванова, Т. С.; Івахненко, О. Л.; Іващук, Л. Ю.; Ісакова, О. І.; Іфтода, О. М.; Іщенко, А. А.; Казакова, С. М.; Калюжная, О. С.; Камінська, Т. М.; Кишкан, І. Г.; Кіт, Л. Я.; Климишин, Н. І.; Ковальчук, Г. Я.; Козубенко, Ю. Л.; Кононенко, А. Г.; Корженко, І. О.; Корман, М. В.; Костіна, В. В.; Коцур, Н. І.; Кравченко, І. П.; Крайнова, Т. І.; Кушнір, О. В.; Лазарєва, Т. А.; Лебедєва, В. В.; Люта, М. Я.; Ляхова, Н. О.; М’ясоєдов, В. В.; Малоштан, Л. М.; Матійців, Н. П.; Мегалінська, Г. П.; Мединський, С. В.; Мелега, К. П.; Мельник, О. А.; Мешко, Г. М.; Миздренко, О. М.; Мірошниченко, О. М.; Міхеєнко, О. І.; Могильний, Ф. В.; Молчко, О. Ю.; Москаленко, В. В.; Наливайко, Н. В.; Науменко, Н. В.; Олійник, Т. О.; Павленко, О. В.; Пастухова, Н. Л.; Пашинський, П. П.; Петрюк, С. Є.; Погорлецькі, А. Н.; Пріма, Р. М.; Прокопенко, А. І.; Пюрко, В. Є.; Романенко, К. А.; Романенко, Л. В.; Сабадашка, М. В.; Савіна, О. Г.; Савіцькі, С. К.; Садовниченко, Ю. О.; Саїнчук, М. М.; Сибірна, Н. О.; Сидорчук, Л. П.; Сінельнікова, Н. О.; Скоропадська, С. О.; Соколенко, В. Л.; Соколенко, С. В.У монографії розглянуто медико-біологічні механізми здоров’я, етико-правові та психолого-педагогічні засади практичного здоров’язбереження. Висвітлено теоретико-методологічні основи педагогіки здоров’я; сучасні підходи до створення здоров’язбережувального освітнього середовища; роль фізичного виховання у збереженні здоров’я; профілактика шкідливих звичок та соціально-небезпечних захворювань; здоров’язбережувальні освітні технології. Монографія розрахована на викладачів вищих навчальних закладів, студентів, аспірантів, учителів шкіл різного типу та широкого кола науковців, які цікавляться сучасними питаннями здоров’язбереження. В монографии рассмотрены медико-биологические механизмы здоровья, этико-правовые и психолого-педагогические основы практического здоровьесбережения. Освещены теоретико-методологические основы педагогики здоровья ; современные подходы к созданию здоровьесберегательной образовательной среды; роль физического воспитания в сохранении здоровья; профилактика вредных привычек и социально-опасных заболеваний; здоровьесберегательные образовательные технологии. Монография рассчитана на преподавателей высших учебных заведений, студентов, аспирантов, учителей школ разного типа и широкого круга ученых, интересующихся современными вопросами здоровьесбережения. The monograph examines the medical-biological mechanisms of health, ethical and psychological and pedagogical principles of practical health preservation. The theoretical and methodological foundations of pedagogy of health; modern approaches to the establishment of a healthy preserving educational environment; the role of physical education in health preserving; prevention of harmful habits and socially dangerous diseases; health-saving educational technologies are highlighted. The monograph is intended for teachers of higher educational establishments, students, graduate students, teachers of schools of different types and a wide range of scientists who are interested in modern issues of healthcare.
- ДокументЗастосування документ-камери в професійній діяльності майбутнього вчителя(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-06-29) Лебедєва, В. В.У статті розглянуто особливості застосування документ камери майбутнім учителем у навчально-виховному процесі. Висвітлено пріоритети застосування документ-камери у вирішенні освітніх завдань навчального процесу. Проаналізовано роль інформаційно-комунікаційних технологій у візуалізації навчальної інформації. Схарактеризована технічна основа документ-камери: побудова, принцип роботи, функціонування. Визначено дидактичні можливості застосування документ-камери у навчально-пізнавальній діяльності майбутнього вчителя. Розглянуто методична підтримка уроку з використанням документ-камери у реалізації дидактичних принципів (науковості, проблемності, наочності, активності і усвідомленості, доступності), методів (пояснювально-ілюстративних, репродуктивних, пошукових і дослідницьких). Зазначено, що застосування документ-камери у навчально-виховному процесі має ряд переваг у реалізації психологічних аспектів навчання. Виділено можливості використання документ-камери у різних спрямуваннях при вивчення дисциплін шкільного циклу. Розкрито методичні рекомендації по використанню документ-камери на заняттях. В статье рассмотрены особенности применения документ-камеры будущим учителем в учебно-воспитательном процессе. Освещены приоритеты применения документ-камеры в решении образовательных задач учебного процесса. Проанализирована роль информационно-коммуникационных технологий в визуализации учебной информации. Охарактеризована техническая основа документ-камеры: построение, принцип работы, функционирование. Определены дидактические возможности применения документ-камеры в учебно-познавательной деятельности будущего учителя. Рассмотрены методическая поддержка урока с использованием документ-камеры в реализации дидактических принципов (научности, проблемности, наглядности, активности и осознанности, доступности), методов объяснительно-иллюстративных, репродуктивных, поисковых и исследовательских). Отмечено, что применение документ-камеры в учебно-воспитательном процессе имеет ряд преимуществ по реализации психологических аспектов обучения. Выделены возможности использования документ-камеры в разных устремлениях при изучении дисциплин школьного цикла. Раскрыты методические рекомендации по использованию документ-камеры на занятиях. The article discusses the features of the use of the document camera by the future teacher in the educational process. Highlights the priorities of the use of the document camera in solving educational problems of the educational process. Тhe role of information and communication technologies in the visualization of educational information is analyzed. The technical basis of the document camera is characterized: construction, principle of operation, functioning. Тhe didactic possibilities of using the document camera in the educational and cognitive activity of the future teacher are determined. The methodical support of the lesson using the document camera in the implementation of didactic principles (science, problem, visibility, activity and awareness, accessibility), explanatory and illustrative, reproductive, search and research methods are considered. It is noted that the use of a document camera in educational the educational process has several advantages in the implementation of the psychological aspects of training. Highlighted the use of document cameras in various aspirations in the study of disciplines of the school cycle. Disclosed guidelines for the use of the document camera in the classroom.
- ДокументОрганізація самостійної роботи студентів у розробці дистанційного курсу в системі Moodle(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Вид-во «Стиль-Издат», 2018-04-10) Лебедєва, В. В.Обґрунтовано важливість здійснення студентами самоорганізації власної діяльності для забезпечення ресурсного підходу в процесі формування професійної компетентності майбутніх інженерів; розкрито суть самоорганізації студентами діяльності в процесі професійної підготовки; визначено теоретичні і практичні компетенції здійснення майбутніми інженерами самоорганізації. Обоснована важность осуществления студентами самоорганизации собственной деятельности для обеспечения ресурсного подхода в процессе формирования профессиональной компетентности будущих инженеров; раскрыта суть самоорганизации студентами деятельности в процессе профессиональной подготовки; определены теоретические и практические компетенции осуществления будущими инженерами самоорганизации.The importance of students’ self-organization of their own activity to provide the resource approach in the process of formation of future engineers’ professional competence has been substantiated. The essence of students’ self-organization in the process of professional training has been revealed. The theoretical and practical competences of performing future engineers’ self-organization have been determined.
- ДокументПроблеми інформаційної безпеки освітнього середовища в сучасних умовах(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова ; Рівненський державний гуманітарний університет, 2020-11-18) Москаленко, В. В.; Доценко, С. О.; Лебедєва, В. В.У статті розглянуто проблеми інформаційної безпеки в освітній діяльності. Визначено шляхи забезпечення кібербезпеки в освітній діяльності: впровадження в освітній процес навчальних курсів, тренінгів, дистанційних курсів, підготовка навчальних посібників, методичних рекомендацій тощо. В статье рассмотрены проблемы информационной безопасности в образовательной деятельности. Определены пути обеспечения кибербезопасности в образовательной деятельности: внедрение в образовательный процесс учебных курсов, тренингов, дистанционных курсов, подготовка учебных пособий, методических рекомендаций и т. п. In the article, we discuss has a clear view of the problem of information security in the field of education. The ways of providing cybersecurity in the educational activity are defined: implementation of educational courses, workshops, distance courses, preparation of training manuals, methodological recommendations, etc. in the educational process.
- ДокументПровайдинг цифрового освітнього середовища(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Доценко, С. О.; Ворожбіт-Горбатюк, В. В.; Собченко, Т. М.; Лебедєва, В. В.Методичні рекомендації до самостійної роботи здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти містять інформаційно-дорадчий блок з використання навчальної інфографіки, презентації, організації навчального заходу в режимі вебконференції, розроблення авторського навчального контенту. У формі покрокових інструкцій запропоновано дидактичні матеріали зі створення онлайн дошки, QR-кодів, тегів, ментальних карт, майданчиків зворотнього зв'язку. Методические рекомендации к самостоятельной работе соискателей первого (бакалаврского) уровня высшего образования содержат информационно- консультативній блок по использованию учебной инфографики, презентации, организации учебного мероприятия в режиме вебконференции, разработка авторского учебного контента. В форме пошаговых инструкций предложено дидактические материалы по созданию он-лайн доски, QR-кодов, тегов, ментальных карт, площадок обратной связи. Methodical recommendations for independent work of applicants of the first (bachelor's) level of higher education create an information and advisory block with the use of educational infographics, presentations, organization of educational events in web conferences, development of author's educational content. With the help of step-by-step instructions, didactic materials for creating online boards, QR-codes, tags, mental maps, call platforms are offered.
- ДокументРесурсне наповнення дистанційного курсу в системі MOODLE(Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, 2021-03-31) Лебедєва, В. В.Система управління навчанням Moodle надає багато функцій та має великий набір засобів щодо створення якісного навчального курсу. При організації дистанційного навчання перед викладачем стає завдання розробки і реалізації ефективного курсу (контенту), з яким із задоволенням будуть працювати студенти. Метою статті є розкриття організаційної структури будови дистанційного курсу в системі Moodle, його змістового та ресурсного наповнення. The Moodle learning management system provides many features and has a wide range of tools to create a quality training course. When organizing distance learning, the teacher is faced with the task of developing and implementing an effective course (content), with which students will be happy to work. The purpose of the article is to reveal the organizational structure of the distance learning course in the Moodle system, its content and resource content.
- ДокументРоль і місце кібербезпеки в освітній діяльності(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид. «Мітра», 2018-12-12) Доценко, С. О.; Лебедєва, В. В.У тезах розглянуті суть поняття «кібербезпека» і проблеми рішення. Это напрям пов'язаний із захистом: цифрової інформації, операційних систем, комп'ютерних мереж, серверів, баз даних, державних і приватних установ від несанкціонованого втручання сторонніх осіб.В тезисах рассмотрена суть понятия «кибербезопасность» и проблемы решения . Это направление связано с защитой: цифровой информации, операционных систем, компьютерных сетей, серверов, баз данных, государственных и частных учреждений от несанкционированного вмешательства посторонних лиц. The article discusses the essence of the concept of "cybersecurity" and the problems of solution. This area is related to the protection of: digital information, operating systems, computer networks, servers, databases, public and private institutions from unauthorized interference by unauthorized persons.
- ДокументСтруктурна організація інтерактивного елементу «лекція» у розробці дистаційного курсу майбутніми вчителями в системі Moodle(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат, 2017-04-11) Лебедєва, В. В.У тезах визначено суть інтерактивного елементу «лекція» в системі дистанційної освіти Moodle, його структурну організацію, функціональні можливості, алгоритм послідовної розробки та додавання в розділ курсу. Автором проаналізовано можливості застосування інструментального середовища в процесі побудови, складання, редагування змістового контенту лекції в системі Moodle, налаштування загальних параметрів елементу «лекція» та його навігаційні особливості. В тезисах определена суть интерактивного элемента «лекция» в системе дистанционного образования Moodle, его структурную организацию, функциональные возможности, алгоритм последовательной разработки и добавления в раздел курса. Автором проанализированы возможности применения инструментальной среды в процессе построения, составления, редактирования содержательного контента лекции в системе Moodle, настройки общих параметров элемента «лекция» и его навигационные особенности. The essence of interactive element «lecture» in the distance learning system Moodle, its structural organization, functionality, an algorithm of consistent development and adding to a section of the course have been determined. The possibilities of application of tool environment in the process of constructing, compiling, editing of the content of lectures in system Moodle, setting the general options of the element «lecture» and its navigation features have been analyzed by the author.
- ДокументТехнології дистанційного навчання: діяльності та ресурси MOODLE(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Прокопенко, А. І.; Доценко, С. О.; Москаленко, В. В.; Лебедєва, В. В.; Толяренко, Н. І.; Алієв, Х. М.Посібник є продовженням (другою частиною) посібника «Технології дистанційного навчання: методологія створення та супроводу навчальних курсів» (автори: Прокопенко А. І., Підчасов Є. В., Москаленко В. В., Доценко С. О., Лебедєва В. В.). В даному посібнику продовжується опис методики та технології створення дистанційних курсів в умовах змішаної та дистанційної форм навчання. Опис має практичну спрямованість на створення теоретичних та практичних складових дистанційних курсів, акцентування на налаштування навчальних елементів системи дистанційного навчання MOODLE для створення сучасного ефективного освітнього середовища. Пособие является продолжением (второй частью) пособия «Технологии дистанционного обучения: методология создания и сопровождения учебных курсов» (авторы: Прокопенко А. И., Пидчасов Е. В., Москаленко В. В., Доценко С. А., Лебедева В. В.). В данном пособии продолжается описание методики и технологии создания дистанционных курсов в условиях смешанной и дистанционной форм обучения. Описание имеет практическую направленность на создание теоретических и практических составляющих дистанционных курсов, акцентирование на настройку учебных элементов системы дистанционного обучения MOODLE для создания современной эффективной образовательной среды.The manual is a continuation (second part) of the manual "Distance learning technologies: methodology for creating and supporting training courses" (authors: Prokopenko A., Pidchasov E., Moskalenko V., Dotsenko S., Lebedeva V.). This guide continues the description of the methodology and technology of creating distance learning courses in mixed and distance learning. The description has a practical focus on creating theoretical and practical components of distance learning courses, emphasizing the configuration of educational elements of the distance learning system MOODLE to create a modern effective educational environment.
- ДокументТехнології дистанційного навчання: методологія створення та супроводу навчальних курсів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид. «Мітра», 2019-08-30) Прокопенко, А. І.; Підчасов, Є. В.; Москаленко, В. В.; Доценко, C. О.; Лебедєва, В. В.У посібнику відображено методологію та базові підходи до застосування інформаційно-комунікаційних електронних технологій в організації дистанційного навчання. Надаються ключові вимоги, принципи, елементи й технології розробки, побудови та супроводу дистанційного навчального курсу (на прикладі платформи Moodle).Посібник спрямовано на широке коло користувачів системи дистанційного навчання: від викладачів до студентів.В пособии отражено методологию и базовые подходы к применению информационно-коммуникационных электронных технологий в организации дистанционного обучения. Предоставляются ключевые требования, принципы, элементы и технологии разработки, построения и сопровождения дистанционного учебного курса (на примере платформы Moodle) .Пособие направлено на широкий круг пользователей системы дистанционного обучения: от преподавателей к студентам. The manual reflects the methodology and basic approaches to the use of information and communication electronic technologies in the organization of distance learning. Key requirements, principles, elements and technologies for developing, building and maintaining a distance learning course (using the Moodle platform as an example) are provided. The manual is aimed at a wide range of users of distance learning systems: from teachers to students.
- ДокументФормування цифрової грамотності майбутніх педагогів в умовах інклюзивної освіти(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид. Рожко С. Г., м. Харків, 2017-08-29) Прокопенко, А. І.; Олійник, Т. О.; Москаленко, В. В.; Лебедєва, В. В.У монографії висвітлено тему формування цифрової грамотності майбутніх педагогів в умовах інклюзивної освіти. В умовах розбудови сталого розвитку суспільства вкрай важливим є здатність молоді щодо здійснення соціальних проектів і цифрового підприємництва. Водночас, об’єкти цифрового світу здатні призвести й до протилежних наслідків, що спричинюють у молоді ознаки інертності, агресивності, консервативності тощо. Безперечно, що при певних умовах інтеграція технологічного сектору в освіту буде сприяти розв’язанню проблем здоров’я та благополуччя сучасного суспільства. В монографии отражена тема формирования цифровой грамотности будущих педагогов в условиях инклюзивного образования. В условиях устойчивого развития общества крайне важным является способность молодежи к осуществлению социальных проектов и цифрового предпринимательства. В то же время, объекты цифрового мира способны привести и к противоположным последствиям, которые вызывают у молодежи признаки инертности, агрессивности, консервативности и тому подобное. Бесспорно, что при определенных условиях интеграция технологического сектора в образовании будет способствовать решению проблем здоровья и благополучия современного общества. The monograph reflects the theme of the formation of digital literacy of future teachers in an inclusive education. In the conditions of sustainable development of society, the ability of young people to implement social projects and digital entrepreneurship is extremely important. At the same time, the objects of the digital world can lead to the opposite effects that cause signs of inertia, aggressiveness, conservatism and the like in young people. Undoubtedly, under certain conditions, the integration of the technology sector in education will contribute to solving the problems of the health and well-being of modern society.
- ДокументФормування цифрової грамотності майбутніх педагогів в умовах інклюзивної освіти(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид. Рожко С. Г., м. Харків, 2017-08-29) Прокопенко, А. І.; Олійник, Т. О.; Москаленко, В. В.; Лебедєва, В. В.У монографії висвітлено тему формування цифрової грамотності майбутніх педагогів в умовах інклюзивної освіти. В умовах розбудови сталого розвитку суспільства вкрай важливим є здатність молоді щодо здійснення соціальних проектів і цифрового підприємництва. Водночас, об’єкти цифрового світу здатні призвести й до протилежних наслідків, що спричинюють у молоді ознаки інертності, агресивності, консервативності тощо. Безперечно, що при певних умовах інтеграція технологічного сектору в освіту буде сприяти розв’язанню проблем здоров’я та благополуччя сучасного суспільства. В монографии отражена тема формирования цифровой грамотности будущих педагогов в условиях инклюзивного образования. В условиях устойчивого развития общества крайне важным является способность молодежи к осуществлению социальных проектов и цифрового предпринимательства. В то же время, объекты цифрового мира способны привести и к противоположным последствиям, которые вызывают у молодежи признаки инертности, агрессивности, консервативности и тому подобное. Бесспорно, что при определенных условиях интеграция технологического сектора в образовании будет способствовать решению проблем здоровья и благополучия современного общества. The monograph reflects the theme of the formation of digital literacy of future teachers in an inclusive education. In the conditions of sustainable development of society, the ability of young people to implement social projects and digital entrepreneurship is extremely important. At the same time, the objects of the digital world can lead to the opposite effects that cause signs of inertia, aggressiveness, conservatism and the like in young people. Undoubtedly, under certain conditions, the integration of the technology sector in education will contribute to solving the problems of the health and well-being of modern society.
- ДокументЦИФРОВА ОСВІТА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Доценко, С. О.; Лебедєва, В. В.; Москаленко, В. В.Методичні рекомендації містять інформаційно-дорадчі матеріали про використання цифрових технологій у процесі підготовки вчителів початкових класів. Методичні матеріали, запропоновані укладачами, будуть корисними в організації самостійної, навчальної, науководослідної роботи, опануванні циклу професійної (спеціальної) підготовки, вибіркових компонентів ОНП, практичній підготовці здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Methodological recommendations contain informational and advisory materials on the use of digital technologies in the process of training primary school teachers. Methodical materials, proposed by the compilers, will be useful in organizing independent, educational, research work, mastering the cycle of professional (special) training, selective components of ONP, practical training of applicants of the second (master's) level of higher education.
- ДокументЦифровий кабінет вихователя закладу дошкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-02) Лебедєва, В. В.В статті розглянуто можливості інтерактивної віртуальної дошки Padlet в ствоернні цифрового кабінета вихователя закладу дошкільної освіти. The article examines the possibilities of the Padlet interactive virtual board in the creation of a digital office of a teacher of a preschool education institution.