Перегляд за Автор "Коц, В. П."
Зараз показано 1 - 20 з 39
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАДАПТАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СУЧАСНИХ ДІТЕЙ ВІКОМ 10-11 РОКІВ(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2021) Коц, С. М.; Коц, В. П.; Луганська, В. О.У цій статті були досліджені дані про адаптаційний потенціал сучасних дітей віком 10-11 років. В этой статье были исследованы данные об адаптационном потенциале современных детей 10-11 лет. In this article, data on the adaptive potential of modern children of 10-11 years old were investigated.
- ДокументАнатомія людини(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Коц, С. М.; Коц, В. П.Навчальний посібник розрахований на викладачів, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів, викладачів загальноосвітніх та спеціалізованих шкіл. Навчальний посібник містить матеріал із тем курсу «Анатомія людини» що викладається на природничому факультеті, факультеті фізичного виховання та спорту та факультеті початкового навчання Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Матеріал, навчального наочного посібника подано за системним принципом. Основним змістом навчального посібника є рисунки. Мета навчального посібника – допомогти студентам засвоїти теоретичний курс анатомії людини, закріпити знання набуті на лекціях Навчальний посібник підготовлено відповідно до вимог навчальної програми з анатомії людини для студентів, які вивчають дисципліну «Анатомія людини». The study guide is designed for teachers, graduate students, students of higher educational institutions, teachers of general and specialized schools. The study guide contains material from the topics of the "Human Anatomy" course taught at the Faculty of Natural Sciences, the Faculty of Physical Education and Sports, and the Faculty of Elementary Education of the H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The material of the educational visual guide is presented according to the systematic principle. The main content of the tutorial is drawings. The purpose of the study guide is to help students learn the theoretical course of human anatomy, to consolidate the knowledge acquired at lectures. The study guide was prepared in accordance with the requirements of the human anatomy curriculum for students studying the discipline "Human Anatomy.
- ДокументВзаємодія показників реакції та розумової працездатності у студентів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-04-20) Калмикова, Ю. К.; Коц, С. М.; Коц, В. П.Обгрунтована взаємодія показників реакції та розумової працездатності у студентів. Обосновано взаимодействие показателей реакции и умственной работоспособности у студентов.
- ДокументВзаємозв'язок індексів витривалості та рухової активності у студентів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-04-20) Писарчук, Т.; Коц, С. М.; Коц, В. П.Визначено взаємозв'язок індексів витривалості та рухової активності у студентів. Определена взаимосвязь индексов выносливости и двигательной активности у студентов.
- ДокументВисокоінформативний метод магнітно-резонансної томографії у дослідженні головного мозку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018) Божко, О. О.; Коц, С. М.; Коц, В. П.Проведено аналіз високоінформативного методу магнітно-резонансної томографії у дослідженні головного мозоку. Проведен анализ высокоинформативного метода магнитно-резонансной томографии в исследовании головного мозга. The analysis of the highly informative method of magnetic resonance imaging in the study of the brain.
- ДокументВікова анатомія та фізіологія людини(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09-02) Коц, С. М.; Коц, В. П.Навчальний посібник розрахований на викладачів, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів, викладачів загальноосвітніх та спеціалізованих шкіл. Навчальний посібник містить матеріал із тем курсу «Анатомія людини», «Вікова фізіологія та шкільна гігієна», «Вікова анатомія та фізіологія», «Вища нервова діяльність», що викладається на природничому факультеті, курсу «ВНД, вікова фізіологія з основами генетики» дошкільного факультету та інтегрованого курсу «Основи медичних знань», що викладається на всіх факультетах Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Посібник містить викладання теоретичного матеріалу, необхідного для засвоєння вікових особливостей різних систем організму людини та пізнавальних процесів, лабораторних робіт, що надає можливість більш швидкого і усвідомленого сприйняття інформації, та сформувати відповідні навички при виконанні практичної частини. The study guide is designed for teachers, graduate students, students of higher educational institutions, teachers of general and specialized schools. The study guide contains material from the topics of the course "Human Anatomy", "Age Physiology and School Hygiene", "Age Anatomy and Physiology", "Higher Nervous Activity", which is taught at the Faculty of Natural Sciences, the course "VND, Age Physiology with Fundamentals of Genetics" in preschool faculty and the integrated course "Fundamentals of medical knowledge", which is taught at all faculties of the H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The manual contains the teaching of theoretical material necessary for mastering the age-specific features of various systems of the human body and cognitive processes, laboratory work, which provides an opportunity for faster and conscious perception of information, and to form appropriate skills when performing the practical part.
- ДокументВІКОВА ФІЗІОЛОГІЯ ТА ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСЬ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Коц, С. М.; Коц, В. П.Курси «Вікова фізіологія» та «Вища нервова діяльність», «Вікова анатомія та фізіологія» введені в програми студентів педагогічного університету з метою формування у студентів такого підходу до педагогічного процесу, який сприяє збереженню, зміцненню здоров'я та формування здорового способу життя учнів в процесі їх навчання в школі. У курсі розглядаються закономірності росту і розвитку дитячого організму, вікові морфофункціональні особливості діяльності його різних органів і систем. Сучасна вікова анатомія і фізіологія, як наука про закономірності росту і розвитку організму людини, представляє собою область знання, яка об'єднує анатомію, фізіологію, медицину, гігієну, валеологію, фізіологічну психологію. Вікова анатомія і фізіологія склалася на стику анатомії і фізіології і спрямована на вивчення організму людини на різних етапах онтогенезу. Педагогічна ефективність виховання і навчання знаходиться у тісній залежності від того, в якій мірі враховуються анатомо-фізіологічні особливості дітей і підлітків, періоди розвитку, для яких характерна найбільша сприйнятливість до впливу тих чи інших факторів, а також періоди підвищеної чутливості і знижену опірність організму. Знання фізіології дитини необхідне для визначення ефективних методів навчання рухових дій, для визначення змісту оздоровчої роботи в школі. Вікова фізіологія допомагає озброїти студентів фізіолого-гігієнічними основами організації навчально-виховного процесу школи, режиму праці і відпочинку учнів. Вікова анатомія та фізіологія є базою для вивчення психології і педагогіки і разом з цими науками формує в майбутнього вчителя науковий підхід до виховання дітей. Це робить її істотною ланкою, природничонауковою основою всієї системи навчання. «Вікова фізіологія» відноситься до циклу загально-професійних дисциплін. У навчальному посібнику розглядаються закономірності росту і розвитку дитячого організму, вікова періодизації, календарний і біологічний вік, їх співвідношення, критерії визначення біологічного віку на різних етапах онтогенезу; спадковість і середовище, їх вплив на розвиток дитячого організму; сенситивні періоди розвитку дитини; розвиток регуляторних систем та вікові особливості різних фізіологічних систем організму; зміна функцій сенсорних, вісцеральних систем на різних вікових етапах; матеріал про нормальне функціонування нервової системи, нервових клітин, формування умовно-рефлекторної діяльності, динамічних стереотипів, розумової діяльності мозку та інтегративних процесів; вікові особливості обміну енергії і терморегуляції; закономірності онтогенетичного розвитку опорно-рухового апарату; анатомо-фізіологічні особливості дозрівання мозку; психофізіологічні аспекти поведінки дитини, становлення комунікативної поведінки; мова; індивідуально-типологічні особливості дитини. Курсы «Возрастная физиология» и «Высшая нервная деятельность», «Возрастная анатомия и физиология» введены в программы студентов педагогического университета с целью формирования у студентов такого подхода к педагогическому процессу, который способствует сохранению, укреплению здоровья и формирования здорового образа жизни учащихся в процессе их обучения в школе. В курсе рассматриваются закономерности роста и развития детского организма, возрастные морфофункциональные особенности деятельности его различных органов и систем. Современная возрастная анатомия и физиология как наука о закономерностях роста и развития организма человека, представляет собой область знания, которая объединяет анатомию, физиологию, медицину, гигиену, валеологии, физиологическую психологию. Возрастная анатомия и физиология сложилась на стыке анатомии и физиологии и направлена на изучение организма человека на разных этапах онтогенеза. Педагогическая эффективность воспитания и обучения находится в тесной зависимости от того, в какой степени учитываются анатомо-физиологические особенности детей и подростков, периоды развития, для которых характерна наибольшая восприимчивость к воздействию тех или иных факторов, а также периоды повышенной чувствительности и пониженной сопротивляемости организма. Знание физиологии ребенка необходимо для определения эффективных методов обучения двигательным действиям, для определения содержания оздоровительной работы в школе. Возрастная физиология помогает вооружить студентов физиолого-гигиеническими основами организации учебно-воспитательного процесса школы, режима труда и отдыха учащихся. Возрастная анатомия и физиология является базой для изучения психологии и педагогики и вместе с этими науками формирует у будущего учителя научный подход к воспитанию детей. Это делает ее существенным звеном, естественнонаучной основой всей системы обучения. «Возрастная физиология» относится к циклу общепрофессиональных дисциплин. В учебном пособии рассматриваются закономерности роста и развития детского организма, возрастная периодизация, календарный и биологический возраст, их соотношение, критерии определения биологического возраста на разных этапах онтогенеза; наследственность и среда, их влияние на развитие детского организма; сенситивные периоды развития ребенка; развитие регуляторных систем и возрастные особенности различных физиологических систем организма; изменение функций сенсорных, висцеральных систем на разных возрастных этапах; материал о нормальном функционировании нервной системы, нервных клеток, формирования условно-рефлекторной деятельности, динамических стереотипов, умственной деятельности мозга и интегративных процессов; возрастные особенности обмена энергии и терморегуляции; закономерности онтогенетического развития опорно-двигательного аппарата; анатомо-физиологические особенности созревания мозга психофизиологические аспекты поведения ребенка, становление коммуникативного поведения; речь; индивидуально-типологические особенности ребенка. The courses "Age physiology" and "Higher nervous activity", "Age anatomy and physiology" have been introduced into the programs of students of the pedagogical university in order to form students' approach to the pedagogical process, which contributes to the preservation, strengthening of health and the formation of a healthy lifestyle of students in the process of their learning at school. The course examines the patterns of growth and development of the child's body, age-related morphological and functional features of the activity of its various organs and systems. Modern age-related anatomy and physiology, as the science of the laws of growth and development of the human body, is a field of knowledge that combines anatomy, physiology, medicine, hygiene, valeology, physiological psychology. Age anatomy and physiology developed at the junction of anatomy and physiology and is aimed at studying the human body at different stages of ontogenesis. The pedagogical effectiveness of upbringing and training is closely dependent on the extent to which the anatomical and physiological characteristics of children and adolescents are taken into account, the periods of development, which are characterized by the greatest susceptibility to the effects of certain factors, as well as periods of increased sensitivity and reduced resistance of the body. Knowledge of the physiology of a child is necessary to determine effective methods of teaching motor actions, to determine the content of health-improving work at school. Age physiology helps to equip students with the physiological and hygienic foundations of the organization of the educational process of the school, the mode of work and rest of students. Age anatomy and physiology is the basis for the study of psychology and pedagogy and, together with these sciences, forms a scientific approach to raising children for the future teacher. This makes it an essential link, the natural science basis of the entire educational system. "Age physiology" refers to a cycle of general professional disciplines. The textbook examines the patterns of growth and development of the child's body, age periodization, calendar and biological age, their ratio, criteria for determining biological age at different stages of ontogenesis; heredity and environment, their influence on the development of the child's body; sensitive periods of the child's development; development of regulatory systems and age characteristics of various physiological systems of the body; changes in the functions of sensory, visceral systems at different age stages; material about the normal functioning of the nervous system, nerve cells, the formation of conditioned reflex activity, dynamic stereotypes, mental activity of the brain and integrative processes; age-related features of energy metabolism and thermoregulation; patterns of ontogenetic development of the musculoskeletal system; anatomical and physiological features of brain maturation, psychophysiological aspects of a child's behavior, the formation of communicative behavior; speech; individual and typological characteristics of the child.
- ДокументВікова фізіологія та шкільна гігієна(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017-11-07) Коц, В. П.; Коц, С. М.Навчальний посібник містить матеріал із 14 тем курсу «Вікова фізіологія та шкільна гігієна», «Вікова анатомія та фізіологія», що викладається на природничому факультеті, курсу «ВНД, вікова фізіологія з основами генетики» дошкільного факультету та інтегрованого курсу, що викладається на всіх факультетах Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Посібник містить викладання теоретичного матеріалу, необхідного для засвоєння вікових особливостей різних систем організму людини в онтогенезі. The study guide contains material from 14 topics of the course "Age Physiology and School Hygiene", "Age Anatomy and Physiology" taught at the Faculty of Natural Sciences, the course "VND, Age Physiology with Basics of Genetics" of the Preschool Faculty and an integrated course taught at all faculties H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The manual contains the teaching of theoretical material necessary for mastering the age-related features of various systems of the human body in ontogenesis.
- ДокументВікова фізіологія та шкільна гігієна(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-06) Коц, С. М.; Коц, В. П.Навчальний посібник розрахований на викладачів, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів, викладачів загальноосвітніх та спеціалізованих шкіл. Навчальний посібник містить матеріал із 14 тем курсу «Вікова фізіологія та шкільна гігієна», «Вікова анатомія та фізіологія», що викладається на природничому факультеті, курсу «ВНД, вікова фізіологія з основами генетики» дошкільного факультету та інтегрованого курсу, що викладається на всіх факультетах Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Посібник містить викладання теоретичного матеріалу, необхідного для засвоєння вікових особливостей різних систем організму людини в онтогенезі. The study guide is designed for teachers, graduate students, students of higher educational institutions, teachers of general and specialized schools. The study guide contains material from 14 topics of the course "Age Physiology and School Hygiene", "Age Anatomy and Physiology" taught at the Faculty of Natural Sciences, the course "VND, Age Physiology with Fundamentals of Genetics" of the preschool faculty and an integrated course taught at all faculties Kharkiv National Pedagogical University named after H.S. Frying pans The manual contains the teaching of theoretical material necessary for mastering the age-related features of various systems of the human body in ontogenesis.
- ДокументГормони та регуляція відчуття голоду в боротьбі із зайвою вагою.(Наукова платформа Open Science Laboratory, 2021-05-14) Коц, С. М.; Коц, В. П.; Стіба, Я. М.Проблема нашої цивілізації – ожиріння. Зайва вага обумовлює цілий ряд проблем із здоров’ям фізичним та психічним. Проблема зайвої ваги, як у дітей, так і у дорослих є актуальною особливо в умовах дії обмежень, внаслідок введення карантинних заходів у сучасному світі. Проблема нашей цивилизации – ожирение. Лишний вес обусловливает целый ряд проблем со здоровьем физическим и психическим. Проблема лишнего веса, как у детей, так и у взрослых актуальна особенно в условиях действия ограничений, вследствие введения карантинных мероприятий в современном мире. The problem of our civilization is obesity. Being overweight causes a number of physical and mental health problems. The problem of overweight, both in children and adults is relevant especially in the context of restrictions, due to the introduction of quarantine measures in the modern world.
- ДокументГІПОКСИЧНІ ПРОБИ РЕСПІРАТОРНОЇ СИСТЕМИ У МОЛОДІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09-23) Коц, С. М.; Коц, В. П.В даний час спостерігається тенденція до зростання кількості захворювань органів дихання. І це пов’язано не лише з пандемією COVID19. Функціональні проби дихальної системи проведено 149 студентам. Отримані результати свідчать про те, що у більшості обстежених студентів були знижені можливості дихальної системи, знижена стійкість організму до гіпоксії та кардіореспіраторний резерв. Для підтримки здоров'я дітей, підлітків і молоді на високому рівні необхідно систематично оцінювати функціональний стан дихальної системи. Currently, there is a tendency to increase the number of diseases of the respiratory system. And this is not only related to the COVID19 pandemic. Functional tests of the respiratory system were conducted in 149 students. The results indicate that the majority of the studied students had reduced capabilities of the respiratory system, reduced resistance of the body to hypoxia and cardiorespiratory reserve. In order to maintain the health of children, adolescents, and youth at a high level, it is necessary to systematically assess the functional state of the respiratory system.
- ДокументДо вивчення питання захворювань сечовидільної системи у студентів(Міжнародний центр наукових досліджень, 2020-11-13) Коц, С. М.; Рєва, І. М.; Скидан, Р. Ф.; Коц, В. П.В статті розглянуто захворювання нирок і сечовидільної системи, це одна з актуальних проблем сучасності. При цьому збільшення рівня патології у студентів відбувається в умовах зниження якості життя і екологічного неблагополуччя. Більшість з них не дотримуються здорового харчування, мають порушений режим праці та відпочинку. Дослідженням захворюваності сечовидільної системи займалися такі вчені: К. Законь, А. Траілін, В. Непомнящий, Д. Зербіно. Д. Зербіно вивчав аномалії розвитку судин нирок та розробив класифікацію судинної патології нирок; В. Непомнящий – метаболічні ураження судин нирок; В. Камінський – ураження судин нирок ксенобіотиками. В статье рассмотрены заболевания почек и мочевыделительной системы, это одна из актуальных проблем современности. При этом увеличение уровня патологии у студентов происходит в условиях снижения качества жизни и экологического неблагополучия. Большинство из них не придерживаются здорового питания, имеют нарушенный режим труда и отдыха. Исследованием заболеваемости мочеполовой системы занимались такие ученые: К. Законь, А. Траилин, В. Непомнящий, Д. Зербино. Д. Зербино изучал аномалии развития сосудов почек и разработал классификацию сосудистой патологии почек В. Непомнящий – метаболические поражения сосудов почек В. Каминский – поражение сосудов почек ксенобиотиками. The article deals with kidney and urinary system diseases, it is one of the urgent problems of our time. At the same time, the increase in the level of pathology among students occurs in the context of declining quality of life and environmental disadvantage. Most of them do not stick to a healthy diet, have a disordered mode of work and rest. The research of urogenital system morbidity was conducted by such scientists: K. Zakan, A. Trailin, V. Nepomnyashchy, D. Zerbino. D. Zerbino studied abnormal development of kidney vessels and developed a classification of vascular kidney pathology V. Nepomnyashchy – metabolic lesions of renal vessels V. Kaminsky – renal vascular lesions by xenobiotics.
- ДокументДо вивчення питання про стресостійкість(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018) Мирзак, А. С.; Іщенко, Д. В.; Коц, В. П.Представлено аналіз сутності вивчення питання про стресостійкість. Представлен анализ сущности изучения вопроса о стрессоустойчивости. The analysis of the essence of studying the issue of stress resistance is presented.
- ДокументДо питання впливу електромагнітного випромінювання.(2020-12-30) Коц, В. П.; Майорова, О. Р.; Коц, С. М.Електромагнітні поля - це особлива форма існування матерії, що характеризується сукупністю електричних і магнітних властивостей. Основними параметрами, що характеризують електромагнітне поле (ЕМП), є: частота, довжина хвилі і швидкість розповсюдження Электромагнитные поля - это особая форма существования материи, характеризующаяся совокупностью электрических и магнитных свойств. Основными параметрами, характеризующими электромагнитное поле (ЭМП), являются: частота, длина волны и скорость распространения. Electromagnetic fields are a special form of existence of matter, characterized by a combination of electrical and magnetic properties. The main parameters that characterize the electromagnetic field (EMF) are: frequency, wavelength and speed of propagation
- ДокументДослідження впливу гірських умов на функціональний стан кардіореспіраторної системи організму волонтерів(Міжнародний центр наукових досліджень, м. Київ, 18-10-27) Коц, С. М.; Коц, В. П.В статті висвітлені особливості дослідження впливу гірських умов на функціональний стан кардіореспіраторної системи організму волонтерів. В статье освещены особенности исследования влияния горных условий на функциональное состояние кардиореспираторной системы организма волонтеров. The article highlights the features of the study of the influence of mountain conditions on the functional state of the cardiorespiratory system of the body of volunteers.
- ДокументДослідження довільної уваги дітей різної моторної асиметрії(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-04-20) Гусар, К.; Коц, В. П.; Коц, С. М.Розглянуті дослідження довільної уваги дітей різної моторної асиметрії. Рассмотрены исследования произвольного внимания детей разной моторной асимметрии.
- ДокументДослідження емпатії як психофізіологічного компоненту(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018) Стадник, Н. М.; Зайцева, О. М.; Коц, В. П.Стаття присвячена питанням дослідження емпатії як психофізіологічного компоненту. Статья посвящена вопросам исследования эмпатии как психофизиологического компонента. The article is devoted to the study of empathy as a psychophysiological component.
- ДокументДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ОСОБИСТІСНОЇ ТРИВОЖНОСТІ У СУЧАСНОЇ МОЛОДІ(Ottawa, Pegas Publishing, 2021-01-19) Коц, С. М.; Коц, В. П.; Луганська, В. О.Досліджено рівень особистісної тривожності сучасної молоді. У роботі приведено результати дослідження рівня особистісної тривожності сучасної молоді в березні 2021 року. Вказано на значний відсоток досліджуваних (56%), що мають несприятливий прогноз, високий рівень особистісної тривожності. Приводяться форми боротьби із негативними емоціями, які руйнівним чином впливають на системи організму, на організм в цілому. Исследован уровень личностной тревожности современной молодежи. В работе приведены результаты исследования уровня личностной тревожности современной молодежи в марте 2021 года. Указано на значительный процент испытуемых (56%), имеющих неблагоприятный прогноз, высокий уровень личностной тревожности. Приводятся формы борьбы с негативными эмоциями, которые разрушительным образом влияют на системы организма, на организм в целом. Issledovaniye urovnya lichnostnoy trevozhnosti v sovremennoy molodezhi. V rabote privedeny rezul'taty issledovaniya urovnya lichnostnoy trevozhnosti u sovremennoy molodezhi v marte 2021 goda. Ukazano na znachitel'nyy protsent ispytuyemykh (56%), imeyushchikh neblagopriyatnyy prognoz, vysokiy uroven' lichnostnoy trevozhnosti. Privodyatsya formy bor'by s negativnymi emotsiyami, kotoryye razrushitel'nym obrazom vliyayut na sistemy organizma, na organizm. A study of the level of personal anxiety in modern youth. The paper presents the results of a study of the level of personal anxiety in modern youth in March 2021. A significant percentage of subjects (56%) with an unfavorable prognosis, a high level of personal anxiety. There are forms of combating negative emotions that have a devastating effect on body systems, the body.
- ДокументДослідження управління емоціями та самомотивації у студентів-спорстменів(Харківська державна академія фізичної культури, 2018) Коц, С. М.; Коц, В. П.; Лещенко, Ю. А.У роботі приведено результати дослідження вивчення психофізіологічного емоційного компоненту ‒ управління емоціями та самомотивації у студентів факультету фізичного виховання. Вказано, що тих, які мають низький рівень управління емоціями майже на 5% більше, ніж з високим, яких у, свою чергу, лише 9,5%; кількість тих, що має високий рівень самомотивації майже 20%. В работе приведены результаты исследования изучения психофизиологического эмоционального компонента - управление эмоциями и самомотивации студентов факультета физического воспитания. Указано, что тех, которые имеют низкий уровень управления эмоциями почти на 5% больше, чем с высоким, которых в, свою очередь, лишь 9,5%; количество тех, кто имеет высокий уровень самомотивации почти 20%. The paper presents the results of a study of the study of the psychophysiological emotional component - the management of emotions and self-motivation of students of the faculty of physical education. It is indicated that those who have a low level of emotional control are almost 5% more than those with a high one, which, in turn, are only 9.5%; the number of those who have a high level of self-motivation is almost 20%.
- ДокументДослідження функціональних показників в умовах Середньогір'я(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-04-20) Жуковіна, Т.; Коц, С. М.; Коц, В. П.Розкрито дослідження функціональних показників в умовах Середньогір'я. Раскрыто исследования функциональных показателей в условиях Среднегорья.