Перегляд за Автор "Андрієвська, В."
Зараз показано 1 - 20 з 23
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументБЕЗПЕРЕРВНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕДАГОГА В СИСТЕМІ ФОРМАЛЬНОЇ, НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Белевець, О.; Андрієвська, В.Статтю присвячено проблемі безперервного професійного розвитку педагога в системі формальної, неформальної та інформальної освіти. Уточнено, що цифровізація освіти стала впливовим фактором поширення Концепції «Освіта упродовж життя», цінність якої полягає у забезпеченні кожного педагога здатністю до безперервного професійного розвитку. Висвітлено відмінності, уточнено переваги і недоліки професійного розвитку педагога в системі формальної, неформальної та інформальної освіти. Показано зміни у професійному розвитку педагогів, які відбуваються сьогодні, в умовах широкої цифровізації освіти. Уточнено підстави для присвоєння педагогу професійних та присудження часткових освітніх кваліфікацій. The article is devoted to the problem of continuous professional development of a teacher in the system of formal, informal and informal education. It is clarified that the digitalization of education is an influential factor in the spread of the "Lifelong Education" Concept, the social significance of which is to provide every teacher with the ability for continuous professional development. The differences are highlighted, the advantages and disadvantages of the teacher's professional development in the system of formal, informal and informal education are clarified. The changes in the professional development of teachers, which are taking place today, in the conditions of widespread digitization of education, are shown. The grounds for assigning professional and partial educational qualifications to a teacher have been specified.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Хомутова, Г.; Андрієвська, В.У статті обґрунтовано доцільність наскрізного використання цифрових технологій в сучасній початковій школі. Показано, що сьогодні в початкову школу прийшли абсолютно нові за типом мислення здобувачі освіти — покоління Альфа. Уточнено, що знання особливостей розвитку представників окремих поколінь надає змоги якнайкраще впливати на підходи, зокрема, до організації освітнього процесу. Звертається увага, що поширення і доступність цифрових технологій зумовлює необхідність вибору нового стилю навчання учнів покоління Альфа, зокрема, наскрізне використання цифрових технологій в сучасній початковій школі. The article substantiates the expediency of the end-to-end use of digital technologies in a modern primary school. It is shown that today in elementary school students with a completely new way of thinking have come to the school - the Alpha generation. It is specified that knowledge of the peculiarities of the development of representatives of certain generations provides the opportunity to best influence approaches, in particular, to the organization of the educational process. Attention is drawn to the fact that the spread and availability of digital technologies necessitates the choice of a new learning style for students of the Alpha generation, in particular, the thorough use of digital technologies in modern elementary schools.
- ДокументДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВОГО РЕСУРСУ CANVA У НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Андрієвська, В.; Хомутова, Г.У тезах розглянуто дидактичний потенціал використання ресурсу Canva у навчанні молодших школярів. Розкрито переваги використання Canva учнями початкової школи. Уточнено, що створення учнями цифрових публікацій за допомогою ресурсу Canva надає змоги привнести ігрову компоненту в загальну структуру уроку. The thesis examines the didactic potential of using the Canva resource in teaching junior high school students. The benefits of using Canva by elementary school students are revealed. It is clarified that the creation of digital publications by students using the Canva resource provides an opportunity to introduce a game component into the overall structure of the lesson.
- ДокументДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МЕРЕЖНИХ ТЕХНОЛОГІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Андрієвська, В.; Єрьоменко, Т.У тезах розкрито дидактичний потенціал мережних технологій. Показано, що цінним є використання мережних технологій відкритої освіти, що уможливлює доступність і безперервність освіти. The theses revealed the didactic potential of network technologies. It is shown that the use of network technologies of open education is valuable, which enables accessibility and continuity of education.
- ДокументДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МЕРЕЖНОЇ ПЛАТФОРМИ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ CANVA(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Андрієвська, В.; Єрьоменко, Т.Статтю присвячено дослідженню проблеми використання дидактичного потенціалу мережної платформи графічного дизайну Сanva. Висвітлено функціональні можливості платформи: потужна добірка якісних шаблонів, вбудований професійний дизайн освітнього контенту, додатки Сanva на основі штучного інтелекту. Показано переваги використання платформи Сanva щодо створення дидактичних матеріалів із відеосупроводом. Уточнено можливості Сanva щодо організації спільної роботи школярів в межах віртуальних класів. Наведено приклади використання мережної платформи графічного дизайну Сanva в навчальному процесі. The article is devoted to the study of the problem of using the didactic potential of the Canva graphic design network platform. Functional capabilities of the platform are highlighted: a powerful selection of quality templates, built-in professional design of educational content, Sanva applications based on artificial intelligence. The advantages of using the Canva platform for creating didactic materials with video support are shown. Canva's possibilities for organizing the joint work of schoolchildren within virtual classes have been specified. Examples of the use of the Canva graphic design network platform in the educational process are given.
- ДокументКомп’ютерне моделювання як метод наукового пізнання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Ямпольский, В.; Андрієвська, В.В статті розглянуто комп'ютерне моделювання, яке відкриває широкі можливості для усвідомлення зв'язку цифрових технологій на лише з системою шкільних дисциплін, а й з реальним цифровізованим життям. Комп'ютерні моделі використовуються для демонстрації різних явищ, процесів. Дослідження таких моделей об'єктів, процесів і явищ надає змоги не тільки освоїти певний навчальний матеріал, а й опанувати вміння ставити проблемні запитання, прогнозувати результати дослідження, використовувати новітні засоби ІКТ для проведення обчислювальних експериментів. The article considers computer modeling, which opens up wide opportunities for understanding the connection of digital technologies not only with the system of school disciplines, but also with real digitalized life. Computer models are used for demonstration of various phenomena and processes. The study of such models of objects, processes and phenomena allows not only to master certain educational material, but also master the ability to ask problematic questions, predict the results of research, use the latest ICT tools to conduct computational experiments.
- ДокументКурс "Цифрова та медіаграмотність" у ЗЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Шинкарьова, Д.; Андрієвська, В.В статті розглянуто цифрові медіа, які відіграють вирішальну роль у створенні та поширенні інформації, а отже важливо розуміти їх всеохоплючий вплив на становлення підростаючого покоління, як найбільш незахищеного в медіапросторі. Актуальною стає проблема формування в особисті культури сприймання та створення медіаконтенту упродовж усього періоду навчання. The article discusses digital media, which play a crucial role in creation and dissemination of information, and therefore it is important to understand their comprehensive impact on the formation of the younger generation, as the most unprotected in the media space. The problem of forming in personal culture of perception and creation of media content throughout the the entire period of study.
- ДокументОГЛЯД ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Андрієвська, В.; Лементаренко, М.У тезах здійснено огляд електронних ресурсів для реалізації методу проєктів на уроках інформатики. Показано, що метод проєктів є одним із перспективних у набутті здобувачами освіти досвіду вирішення реальних проблем та прийняття зважених рішень. The thesis reviews electronic resources for implementing the project method in computer science classes. It is shown that the project method is one of the most promising ways for students to gain experience in solving real problems and making informed decisions.
- ДокументОГЛЯД МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Піх, Я.; Андрієвська, В.У статті представлено огляд мобільних додатків для навчання учнів початкової школи. Уточнено дидактичні можливості мобільних додатків. Наведено приклади. The article presents an overview of mobile applications for teaching elementary school students. The didactic capabilities of mobile applications have been clarified. Examples are given.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОГРАМУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Хвіц, В.; Андрієвська, В.Статтю присвячено висвітленню питання організації самостійної роботи учнів базової середньої школи при вивченні програмування на прикладі розробки консольної гри Tetris. The article is devoted to highlighting the issue of organizing independent work of students of basic secondary school when learning programming using the example of the development of the Tetris console game.
- ДокументОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Рєдін, М.; Андрієвська, В.У статті уточнено основні характеристики функціонування соціальних мереж: ідентифікація особи, присутність на сайті, статус відносин між користувачами, відкрита комунікація в соціальних мережах, спеціалізовані групи, обмін матеріалами. Висвітлено освітній потенціал соціальних мереж: створення відкритого освітнього середовища, розширення ресурсної бази предметного навчання, надання різноаспектної педагогічної підтримки здобувачам освіти; забезпечення прозорості оцінювання результатів досліджень. Наведено приклади використання соціальних мереж освіті. The article specifies the main characteristics of the functioning of social networks: identification of a person, presence on the site, status of relations between users, open communication in social networks, specialized groups, exchange of materials. The educational potential of social networks is highlighted: the creation of an open educational environment, the expansion of the resource base of subject learning, the provision of multi-faceted pedagogical support for education seekers; ensuring transparency of evaluation of research results. Examples of the use of social networks in education are given.
- ДокументОсобливості моделювання в середовищі 3D SLASH(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Марченко, Є.; Андрієвська, В.В статті розглянуто навчання інформатики в середовищі 3D Slash - це легкий, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс програми, що надає змоги працювати з ресурсом наймолодшим учням; підтримка різноманітних геометричних примітивів; доступна робота із заздалегідь заготовленою формою (завантажений об'єкт) або робота з порожнім проєктом; потужна панель інструментів, яка надає змоги легко створювати, маніпулювати тривимірними об‘єктами, модифікувати їх. The article deals with the teaching of computer science in the 3D Slash environment - it is an easy, intuitive program interface that allows you to work with the resource to the youngest students; support for a variety of geometric primitives; available work with pre-prepared form (loaded object) or work with an empty project; powerful toolbar that allows you to easily create manipulate three-dimensional objects, modify them.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ЧАТ-БОТІВ НА ПЛАТФОРМІ «TELEGRAM»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Андрієвська, В.; Слісаренко, М.У тезах уточнено, що одним з найпопулярніших месенджерів для створення і реалізації чат-ботів є Telegram. Розкрито особливості роботи чат-ботів на платформі Telegram. Висвітлено принципи взаємодії користувача з чат-ботом на платформі Telegram. The theses specified that one of the most popular messengers for creating and implementing chatbots is Telegram. The peculiarities of the operation of chatbots on the Telegram platform are revealed. The principles of user interaction with a chatbot on the Telegram platform are covered.
- ДокументПРАКТИЧНІ ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ ПРИ НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Лементаренко, М.; Андрієвська, В.Статтю присвячено висвітленню практичних питань використання методу проєктів при навчанні інформатики учнів основної школи. Наведено приклади цифрових освітніх ресурсів, які стають у нагоді при упровадження методу проєктів при навчанні інформатики: Netwalk, Google Планета Земля, Google Trends, Canva, Google Docs, Adobe Creative Cloud Express, Figma, Photopea, Sketchpad, Paint, Сlipchamp, Audio Toolse, Video2Edit, Tynker, Scratch, Code Combat. The article is devoted to the coverage of project-based learning practices with secondary school students in computer science education. Examples of digital educational resources that come in handy when implementing the project method in computer science education are given: Netwalk, Google Earth, Google Trends, Canva, Google Docs, Adobe Creative Cloud Express, Figma, Photopea, Sketchpad, Paint, Slipchamp, Audio Tools, Video2Edit, Tynker, Scratch, Code Combat.
- ДокументПРАКТИЧНІ ПИТАННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЕЛЕМЕНТІВ STEAM-ОСВІТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Андрієвська, В.; Биченко, С.У тезах розглянуто практичні питання реалізації STEAM-освіти в початковій школі. Показано, що STEАM-освіта сьогодні вже є складовою Концепції Нової української школи і націлена на формування в учнів початкової школи компетентностей, що покликані забезпечити подальшу конкурентоспроможність підростаючого покоління на світовому, інформатизованому ринку праці. Theses consider practical issues of implementing STEAM education in elementary school designed to ensure the further competitiveness of the younger generation in the global, computerized labor market.
- ДокументРОЗВИТОК STEM-КОНЦЕПЦІЇ В УКРАЇНІ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Биченко, С.; Андрієвська, В.Статтю присвячено аналізу сучасного стану розвитку STEM-концепції в Україні. Показано, що важливим кроком до модернізації системи освіти в Україні стало упровадження Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), що сприяє підготовки фахівців нової генерації. Розкрито перспективи реалізації STEM-освіти, серед яких, зокрема: розробка серії відеоматеріалів зі STEM-освіти для вчителів; розробка нового змісту STEM-освіти для здобувачів загальної та позашкільної освіти; підготовка рекомендацій з використання STEM-методик; створення бази закладів освіти, які розвиватимуть STEM-освіту. Уточнено напрями реалізації STEM-освіти: інтегровані, міжпредметні навчальні програми; робототехніка та інженерні розробки; «розумні пристрої» Інтернету речей; 3D-моделювання. The article is devoted to the analysis of the current state of development of the STEM concept in Ukraine. It is shown that an important step towards the modernization of education in Ukraine was the introduction of the Concept of the Development of Science and Mathematics Education (STEM-education), which contributes to the training of a new generation of specialists capable of acquiring knowledge and developing and using the latest technologies. Prospects for the implementation of STEM education were revealed, including, in particular: the development of a series of video materials on STEM education for teachers of physics, mathematics and elementary grades; development of new content of STEM education for students of general and extracurricular education; preparation of recommendations on the use of STEM methods; creation of a base of educational institutions that will develop STEM education. The areas of implementation of STEM education have been specified: integrated, interdisciplinary curricula; robotics and engineering developments; "smart devices" of the Internet of Things; 3D modeling.
- ДокументРозвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами комп'ютерного моделювання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Семигаленко, Б.; Андрієвська, В.В статті розглянуто розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами комп'ютерного моделювання, який є складним процесом, що вимагає певних розумових здібностей дитини. Комп'ютерне моделювання з простих геометричних фігур спонукає молодших школярів до творчого мислення та перетворення сукупності геометричних фігур на цікаві об'єкти дійсності. Під час такого комп'ютерного моделювання в учнів молодшого шкільного віку прискорюються процеси розвитку просторового мислення, просторової уяви, розвивається зорова пам'ять. The article deals with the development of creative potential of junior schoolchildren by means of computer modeling, which is a complex process that requires certain mental abilities of the child. Computer modeling of computer modeling of simple geometric shapes encourages younger students to think creatively thinking and transformation of a set of geometric shapes into interesting objects of reality. During such computer modeling in primary school students school age students accelerate the development of spatial thinking, spatial imagination, visual memory develops.
- ДокументСпецифіка організації позакласної роботи з інформатики в базовій середній школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Лобанова, Т.; Андрієвська, В.В статті розглянуто організацію позакласної роботи з інформатики в базовій середній школі, яка полягає в тому, що така робота має міжпредметний характер і надає змоги якнайкраще створити зв'язки між школою і соціальними практиками, між навчальним процесом і цілим світом в аспекті розвитку здібностей учнів, рівень яких визначатиме її успішну самореалізацію як під час навчання, так і поза школою у реальних життєвих ситуаціях. The article considers the organization of extracurricular work in computer science in basic secondary school, which is that such work has an interdisciplinary nature and provides the best opportunity to create links between school and social practices, between the educational process and the whole world in terms of development abilities of students, the level of which will determine their successful self-realization both during learning and out of school in real life situations.
- ДокументСпецифіка підготовки військових лікарів у кризових ситуаціях(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Андрієвська, В.; Галкіна, Т.В статті розглянуто формування інформаційно-цифрової компетенції військового лікаря, яке передбачає впевнене застосування мережних технологій для роботи з різноспрямованою інформацією (пошук інформації на спеціалізованих медичних сайтах; її оцінювання, наприклад, з клінічної точки зору тощо). Інструментально-організаторські компетенції включають в себе вміння використовувати ефективні прийоми пошуку інформації в мережі (медичні портали, довідники тощо), її опрацювання (у тому числі онлайн); подання інформації в різних видах (наприклад, при онлайн консультуванні пацієнта). The article deals with the formation of information and digital competence of a military doctor, which involves the confident use of network technologies to work with multidirectional information (search for information on specialized medical sites; its evaluation, for example, from a clinical point of view, etc.). Instrumental and organizational competencies include the ability to use effective methods of information search in the network (medical portals, directories, etc.), its processing (including online); presentation of information in various forms (for example, in online patient counseling).
- ДокументСпецифіка розробки дидактичних матеріалів для формування медіаграмотності школярів(2022-05-11) Воробйова, Н.; Андрієвська, В.В статті розглянуто використання дидактичних медіаматеріалів, що розроблені із урахуванням вікових особливостей школярів, які нададуть змогу забезпечити активну включеність учнів різної вікової категорії до процесу аналізу інформації й сприятимуть виробленню механізмів образного та критичного мислення, оволодінню компетенцією критично оцінювати медіатексти. The article considers the use of didactic media materials developed with taking into account the age characteristics of students, which will provide an opportunity to ensure active involvement of students of different age groups in the process of analysis information and will contribute to the development of mechanisms of imaginative and critical thinking, mastering the competence to critically evaluate media texts.