Перегляд за Автор "Темченко, О. В."
Зараз показано 1 - 20 з 31
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументDIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ АНТИКРИЗОВОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ(Мукачівський державний університет, 2022) Гречаник, О. Є.; Хлєбнікова, Т. М.; Темченко, О. В.Стаття присвячена огляду технологій digital-маркетингу як основного інструменту для розвитку підприємств в умовах кризи. Мета дослідження – визначити ефективні інструменти цифрового маркетингу, які є доречними та доступними для підприємств, що працюють в умовах кризи. Актуальність дослідження зумовлена низкою економічних криз, з якими зіткнулось підприємництво в Україні, зокрема кризою пандемії Covid-19, а також кризою, викликаною війною між Україною та Росією. Для досягнення мети в процесі дослідження виконано такі завдання, зокрема: показано значення маркетингу в антикризовому управлінні підприємства; визначено особливості цифрового розвитку в Україні; показано основні методи цифрового маркетингу, які можуть використовуватися в умовах кризи; розглянуто особливості використання різних методів цифрового маркетингу та їх доцільність для підприємства в умовах кризи. Методологія та методи. В процесі дослідження використано загальнонаукові методи пізнання, до яких відноситься критичний аналіз, синтез інформації, методи індукції та дедукції. Результати дослідження показали, що в умовах кризи населення України є готовим до використання цифрових технологій на 60%. Це означає, що основна частина ділових процесів може бути переведена до цифрової форми. Використання digital-маркетингу дозволяє вирішити низку важливих в умовах кризи завдань, зокрема: забезпечення безпеки, автоматизації, комунікації, розвитку, моніторингу діяльності підприємства. Порівняння різних методів digital-маркетингу показало, що в умовах кризи доречно використовувати ті інструменти, які мають короткостроковий ефект, не потребують значної витрати ресурсів та можуть бути реалізовані в короткий проміжок часу. До таких відноситься контекстна реклама, маркетинг соціальних мереж, E-mail маркетинг. Наукову новизну формує визначення особливих методів digital-маркетингу, доречних для підприємств в умовах кризи. Практичне значення дослідження полягає у можливості використання його результатів в процесі побудови стратегічних та тактичних планів розвитку підприємства. The article is devoted to the review of digital marketing technologies as the main tool for the development of enterprises in crisis conditions. The purpose of the study is to identify effective digital marketing tools that are appropriate and available for businesses operating in crisis. The relevance of the study is due to a number of economic crises faced by entrepreneurship in Ukraine, in particular the crisis of the Covid-19 pandemic, as well as the crisis caused by the war between Ukraine and Russia. To achieve the goal, the following tasks were performed in the research process, in particular: the importance of marketing in the anti-crisis management of the enterprise is shown; the peculiarities of digital development in Ukraine are determined; shows the main methods of digital marketing that can be used in crisis conditions; features of the use of various digital marketing methods and their expediency for the enterprise in crisis conditions are considered. Methodology and methods. In the course of the research, general scientific methods of cognition were used, which include critical analysis, synthesis of information, methods of induction and deduction. The results of the study showed that in the conditions of the crisis, the population of Ukraine is ready to use digital technologies by 60%. This means that the main part of business processes can be transferred to digital form. The use of digital marketing allows you to solve a number of important tasks in times of crisis, in particular: ensuring security, automation, communication, development, monitoring of the company's activities. A comparison of different digital marketing methods showed that in times of crisis, it is appropriate to use those tools that have a short-term effect, do not require a significant expenditure of resources and can be implemented in a short period of time. These include contextual advertising, social network marketing, and e-mail marketing. Scientific novelty is formed by the definition of special methods of digital marketing, appropriate for enterprises in crisis conditions. The practical significance of the research lies in the possibility of using its results in the process of building strategic and tactical plans for the development of the enterprise.
- ДокументВплив технологій дистанційного навчання на якість підготовки майбутніх менеджерів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Темченко, О. В.У статті здійснено аналіз наукових пошуків впливу технологій дистанційного навчання на якість підготовки майбутніх менеджерів. В статье проведен анализ научных изысканий влияния технологий дистанционного обучения на качество подготовки будущих менеджеров. The article analyzes scientific research on the influence of distance learning technologies on the quality of training of future managers.
- ДокументЕФЕКТИВНІСТЬ КОМАНДНОЇ РОБОТИ ТА КОЛЕКТИВНОГО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ОРГАНІЗАЦІЇ(Видавничий дім "Інтернаука", 2024) Хлєбнікова, Т. М.; Гречаник, О. Є.; Темченко, О. В.Вступ. У сучасній мінливій економічній системі продуктивність організації значною мірою визначається злагодженою роботою команд. Командна робота є ключовим елементом корпоративної культури, яка дозволяє компаніям швидко адаптуватися до змін, ефективно розв’язувати проблеми та досягати поставлених цілей. Це включає не лише об’єднання зусиль для виконання завдань, але й створення сприятливого середовища для співпраці, обміну ідеями та підтримки інновацій. Мета. Дослідження ефективності командної роботи та колективного прийняття рішень в організації. Матеріали і методи. Матеріалами дослідження є: праці вітчизняних та закордонних авторів, що провадять свої науково-практичні дослідження у газі менеджменту, управління трудовими ресурсами та організації командної роботи. В процесі здійснення дослідження було використано наступні наукові методи: теоретичного узагальнення та групування (для узагальнення переваг командної роботи, формування складових ефективності командної роботи, характеристики переваг колективного прийняття рішень); логічного узагальнення результатів (формулювання висновків). Результати. У статті розглянуто необхідність організації командної роботи в організації. Узагальнено переваги командної роботи: об’єднання різних компетенцій та досвіду, підвищення креативності та інноваційності, покращення комунікації, залученість та мотивація співробітників. Різноманітність у команді є ключовим фактором для успішної реалізації проєктів та досягнення високих результатів. Об’єднання різних навичок, знань та досвіду дозволяє комплексно підходити до вирішення завдань, враховувати всі аспекти проблеми та знаходити оптимальні рішення. Ефективна співпраця та взаємодія в команді сприяють генерації нових ідей, підвищенню продуктивності та досягненню поставлених цілей. Взаємодія між членами команди є ключовим фактором для генерації нових ідей та інноваційних рішень. Обговорення, мозкові штурми та спільне вирішення завдань стимулюють креативне мислення та дозволяють враховувати різні аспекти проблеми. Це створює сприятливе середовище для пошуку оптимальних рішень та забезпечує конкурентні переваги компанії на ринку. Координація дій різних відділів та злагоджена робота команд дозволяють організаціям ефективно адаптуватися до змін, розв’язувати проблеми та досягати поставлених цілей. Сформовано складові ефективності командної роботи: чітке визначення ролей та обов’язків, спільні цілі та цінності, ефективне лідерство, розвиток навичок командної роботи, постійний зворотний зв’язок, створення сприятливого середовища. Охарактеризовано переваги колективного прийняття рішень. Перспективи. В подальших наукових дослідженнях пропонується зосередити увагу на дослідженні процесу прийняття колективних рішень. Це надасть можливість раціонально організувати колективне обговорення та прийняти ефективне розв’язання визначеної проблеми в організації. Introduction. In today’s fast-changing economic system, an organization’s performance is largely determined by the well-coordinated work of its teams. Teamwork is a key element of corporate culture that allows companies to quickly adapt to changes, effectively solve problems and achieve their goals. This includes not only joining forces to accomplish tasks, but also creating a favorable environment for collaboration, sharing ideas, and supporting innovation. Purpose. Researching the effectiveness of teamwork and collective decision-making in an organization. Materials and methods. The research materials are the works of domestic and foreign authors who conduct their scientific and practical research in the field of management, human resources management and teamwork organization. The following scientific methods were used in the course of the study: theoretical generalization and grouping (to summarize the benefits of teamwork, form the components of teamwork efficiency, characterize the benefits of collective decision-making); logical generalization of results (formulation of conclusions). Results. The article discusses the need to organize teamwork in an organization. The advantages of teamwork are summarized: combining different competencies and experiences, increasing creativity and innovation, improving communication, engagement and motivation of employees. Diversity in the team is a key factor for successful project implementation and achieving high results. Combining different skills, knowledge, and experience allows for a comprehensive approach to solving problems, taking into account all aspects of the problem and finding optimal solutions. Effective cooperation and teamwork help generate new ideas, increase productivity, and achieve goals. Interaction between team members is key to generating new ideas and innovative solutions. Discussions, brainstorming, and collaborative problem solving stimulate creative thinking and allow for multiple perspectives. This creates a favorable environment for finding optimal solutions and ensures the company’s competitive advantage in the market. Coordination of actions of different departments and well-coordinated work of teams allow organizations to effectively adapt to changes, solve problems and achieve their goals. The components of teamwork effectiveness are formed: clear definition of roles and responsibilities, common goals and values, effective leadership, development of teamwork skills, constant feedback, and creation of a favorable environment. The components of teamwork effectiveness are formed: a clear definition of roles and responsibilities, common goals and values, effective leadership, development of teamwork skills, constant feedback, and creation of a favorable environment. The advantages of collective decision-making are characterized. Discussion. In further research, it is proposed to focus on the study of the collective decision-making process. This will provide an opportunity to rationally organize a collective discussion and make an effective solution to a particular problem in the organization.
- ДокументЕФЕКТИВНІСТЬ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВИХ ДІЙ(Мукачівський державний університет, 2023) Хлєбнікова, Т. М.; Темченко, О. В.; Білінська, О. П.Управління персоналом в умовах військових дій є важливою та актуальною темою, оскільки конфлікти та воєнні стани створюють складні умови для підприємств і вимагають ефективного управління персоналом, збереження продуктивності та стабільності. Мета статті – показати перспективи та можливості розвитку системи управління персоналом на базі дослідження нормативно-правових змін у трудових відносинах внаслідок військового стану в Україні. У дослідженні використовуються загальнонаукові та спеціальні методи, такі як аналіз літературних джерел, статистичні дані, експертні оцінки. Вони дозволяють провести комплексний аналіз ефективності системи управління персоналом у воєнних умовах. Дослідження дозволило виявити основні проблеми управління персоналом в умовах військових дій, такі як обмеження свободи дій та рішень, надзвичайні обставини та нестабільність політично-економічної ситуації. Показано, що управління персоналом в умовах воєнного стану є складним завданням, проте воно також відкриває перспективи та можливості для розвитку організацій. Важливо активно використовувати гнучкість, перепідготовку та комунікацію для забезпечення успішного функціонування в непередбачуваних умовах. Аналіз нормативно-правового законодавства показав зміни в таких аспектах як укладання трудових договорів, випробувальні терміни, умови праці, формування робочого часу відпочинку, відпусток, роботи вночі та в небезпечних умовах, виплата заробітної плати, розірвання та припинення дії трудового договору. Результати дослідження мають важливе практичне значення для підприємств, які операційно діють в умовах військових дій. Human resource management in the context of military operations is an important and relevant topic, since conflicts and martial law create difficult conditions for enterprises and require effective human resource management, productivity and stability. The purpose of the article is to show the prospects and possibilities for the development of the personnel management system based on the study of regulatory and legal changes in labor relations as a result of martial law in Ukraine. The study uses general scientific and special methods, such as analysis of literature sources, statistical data, and expert assessments. They allow for a comprehensive analysis of the effectiveness of the human resources management system in martial law. The economic crisis and war can become a trigger for an effective review of the personnel management system, the selection of effective employees and cost optimization. The main prospects and possibilities of effective personnel management are: the possibility of flexible management of the recruitment of employees, opportunities for retraining, mobility and adaptability, ensuring psychological support and a sense of security of employees, development of leadership, expansion of the network of partners. Companies that are able to adapt to new conditions, conduct effective personnel management and quickly respond to changes, have more chances to cope with the challenges of martial law and ensure the stability of their activities. The study has identified the main problems of personnel management in the context of military operations, such as restrictions on freedom of action and decision-making, emergency circumstances and instability of the political and economic situation. It is shown that human resource management under martial law is a complex task, but it also opens up prospects and opportunities for the development of organizations. It is important to actively use flexibility, retraining and communication to ensure successful functioning in unpredictable conditions. The analysis of regulatory and legal legislation has shown changes in the conclusion of employment contracts, probationary periods, working conditions, the formation of working hours for rest, vacations, night work and dangerous conditions, payment of wages, and termination and suspension of employment contracts. The results of the study have important practical implications for enterprises operating in the context of military operations.
- ДокументЗабезпечення якості освітньої діяльності у вищій школі(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2020) Рогова, Т. В.; Темченко, О. В.Метою викладання навчальної дисципліни «Забезпечення якості освітньої діяльності у вищій школі» є формування в здобувачів наукового ступеня доктора філософії (спеціальність 011 – Освітні, педагогічні науки) здатності на основі концептуальних і методологічних знань в галузі теорії та методики управління освітою, менеджменту якості освіти здійснювати аналіз педагогічних явищ і процесів, розв’язувати комплексні проблеми забезпечення якості вищої освіти в дослідницько-інноваційній діяльності і професійній практиці. Целью преподавания учебной дисциплины «Обеспечение качества образовательной деятельности в высшей школе» является формирование у соискателей ученой степени доктора философии (специальность 011 - Образовательные, педагогические науки) способности на основе концептуальных и методологических знаний в области теории и методики управления образованием, менеджмента качества образования осуществлять анализ педагогических явлений и процессов, решать комплексные проблемы обеспечения качества высшего образования в исследовательско-инновационной деятельности и профессиональной практике. The purpose of teaching the discipline "Ensuring the quality of educational activity in higher education" is to develop the degree of Doctor of Philosophy (specialty 011 - Educational, pedagogical sciences) for applicants, based on conceptual and methodological knowledge in the field of theory and methodology of education management, education quality management, to analyze pedagogical phenomena and processes, solve complex problems of ensuring the quality of higher education in research and innovation activity and professional practice.
- ДокументЗМІСТ РОБІТ В ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ОБ'ЄКТ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА(International Science Group, 2023-02-14) Темченко, О. В.В статті проаналізовано управління змістом робіт в організації, на підприємстві (установі), що є важливою ділянкою діяльності керівника. Розглянуто Закони України і нормативні документи, якими має керуватися керівник закладу загальної середньої освіти у визначенні змісту своєї діяльності,змісту робіт. The article analyzes the management of the content of work in the organization, at the enterprise (institution), which is an important part of the manager's activity. The Laws of Ukraine and normative documents, which should be guided by the head of the institution of general secondary education in determining the content of his activities, the content of work, were considered.
- ДокументМетодичні рекомендації для вступників другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 073 «Менеджмент»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Темченко, О. В.; Хлєбнікова, Т. М.; Мармаза, О. І.; Гречаник, О. Є.Це видання допоможе абітурієнтам підготуватися до складання фахового вступного випробування зі спеціальності 073 «Менеджмент». Подано програму вступного випробування, у якій зазначено знання й уміння, що мають продемонструвати абітурієнти, зміст тем, процедуру вступного випробування, критерії оцінювання. Науково-педагогічними працівниками підготовлено орієнтовні відповіді на питання екзаменаційних білетів. This publication will help applicants to prepare for the professional entrance examination in the specialty 073 "Management". The program of entrance test, which indicates the knowledge and skills that should to be demonstrated by applicants, the content of the topics, the procedure of the entrance test, evaluation criteria. Scientific and pedagogical workers have prepared approximate answers to the questions of the examination tickets.
- ДокументНауково-дослідницька діяльність учителя як засіб його професійного самовдосконалення(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковороди, 2020) Темченко, О. В.У світлі ключових положень Закону України «Про освіту», Концепції «Нова українська школа», якими освіта дорослих визначається як складова освіти впродовж життя, науково-дослідницька діяльність та самовдосконалення педагога вбачаються нами як засоби реалізації цих положень. В свете ключевых положений Закона Украины «Об образовании», Концепции «Новая украинская школа», которыми образование взрослых определяется как составляющая образования в течение жизни, научно-исследовательская деятельность и самосовершенствования педагога усматриваются нами как средства реализации этих положений. In light of the key provisions of the Law of Ukraine "On Education", the Concept "New Ukrainian School", which defines adult education as a component of lifelong learning, research and self-improvement of teachers are seen by us as a means of implementing these provisions.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ(UKRLOGOS Group LLC, 2024-09-20) Темченко, О. В.У публікації проаналізовано професійну педагогічну позицію, яка обов’язково передбачає потребу фахівця в самовдосконаленні. Зазначено, що успішність виконання професійної ролі вчителя значною мірою визначається процесом самовдосконалення як цілеспрямованої та усвідомленої діяльності педагога в контексті його безперервної освіти, що має метою підвищення фахової компетентності, реалізацію особистісного потенціалу, розвиток професійно важливих якостей та вдосконалення ефективності освітнього процесу в школі. Дослідження вказують на те, що професійне самовдосконалення педагога залежить від впливу як об’єктивних, так і суб’єктивних чинників. Об’єктивні чинники включають соціальні та економічні умови, які формують макросередовище суспільного та державного розвитку. Суб’єктивні ж чинники стосуються безпосередніх умов педагогічної діяльності та взаємодії в освітньому закладі, а також середовища особистого спілкування та побутових умов. The publication analyzes the professional pedagogical position, which necessarily involves the need of a specialist for self-improvement. It is noted that the successful performance of the professional role of a teacher is largely determined by the process of self-improvement as a purposeful and conscious activity of a teacher in the context of his continuous education, which aims to increase professional competence, realize personal potential, develop professionally important qualities and improve the effectiveness of the educational process at school. Research indicates that professional self-improvement of a teacher depends on the influence of both objective and subjective factors. Objective factors include social and economic conditions that form the macro environment of social and state development. Subjective ones factors relate to the immediate conditions of pedagogical activity and interaction in an educational institution, as well as the environment of personal communication and living conditions.
- ДокументПрактичне спрямування змісту навчальних дисциплін(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Темченко, О. В.У статті розглянута тема практичного спрямування змісту навчальних дисциплін. Наукові категорії «освіта», «професійна освіта» і «зміст освіти» уточнені в контексті глобальних змін, що відбуваються сьогодні в системі освіти. В статье рассмотрена тема практического направления содержания учебных дисциплин. Научные категории «образование», «профессиональное образование» и «содержание образования» уточнены в контексте глобальных изменений, происходящих сегодня в системе образования. The article deals with the topic of the practical direction of the content of academic disciplines. The scientific categories "education", "vocational education" and "educational content" have been clarified in the context of global changes taking place in the education system today.
- ДокументПРОБЛЕМА МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ(International Science Group, 2024-01-09) Свиридова, Н. Ю.; Сердюк, Д. А.; Темченко, О. В.У публікації проаналізовано мотивацію учнів до навчання під час дистанційної освіти. Проблема мотивації учнів до навчання завжди була актуальною на будь-якому етапі освіти, але під час дистанційної освіти вона набула ще більшої актуальності. Зміна умов навчання, віддаленість від учителів і однокласників, перенесення всього процесу у віртуальний простір може значно вплинути на мотивацію учнів. Дистанційна освіта представляє собою новаторський підхід, який вимагає адаптації та зміни звичних підходів до навчання. Зауважено, що слід розробити нові стратегії та інструменти для активізації мотивації учнів під час дистанційного навчання. Застосування сучасних технологій та ігрових елементів можуть стати корисними засобами для розвитку мотивації здобувачів освіти у освітньому процесі на віддалі. The publication analyzes the motivation of students to study during distance education. The problem of motivating students to study has always been relevant at any stage of education, but it has become even more relevant during distance education. A change in learning conditions, distance from teachers and classmates, transfer of the entire process to the virtual space can significantly affect the motivation of students. Distance education is an innovative approach that requires adaptation and changes in the usual approaches to learning. It was noted that new strategies and tools should be developed to increase students' motivation during distance learning. The use of modern technologies and game elements can become useful tools for developing the motivation of education seekers in the educational process at a distance.
- ДокументПРОФЕСІЙНА ПОЗИЦІЯ ВИКЛАДАЧА ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ(ТОВ «Планета-Принт», 2016-04-20) Темченко, О. В.У статті схарактеризовані функції професійної позиції викладача вишу в забезпеченні якості його діяльності. В статье охарактеризованы функции профессиональной позиции преподавателя вуза в обеспечении качества его деятельности. The article describes the features of a professional position of the teacher of high school in the quality of its activities.
- ДокументПрофесійна підготовка сучасного менеджера: проблеми та шляхи їх подолання(Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2020) Темченко, О. В.Щоб організувати процес підготовки майбутнього менеджера, слід розуміти, якими саме якостями він має володіти для ефективного виконання покладених на нього функцій. З найважливіших характеристик якості управління є професіоналізм, що проявляється в орієнтації на найбільш актуальні, важливі й перспективні проблеми розвитку. Досвід є комплексом знань і навичок, набутих у ході практичної діяльності, методом спроб і помилок, оцінок і усвідомлення успіху, аналізу проблем і недоліків. Чтобы организовать процесс подготовки будущего менеджера, следует понимать, какими именно качествами он должен обладать для эффективного выполнения возложенных на него функций. Одной из важнейших характеристик качества управления является профессионализм, что проявляется в ориентации на наиболее актуальные, важные и перспективные проблемы развития. Опыт представляет собой комплекс знаний и навыков, приобретенных в ходе практической деятельности, методом проб и ошибок, оценок и осознание успеха, анализа проблем и недостатков. To organize the process of preparing a future manager, one should understand exactly what qualities he must possess in order to effectively perform the functions assigned to him. One of the most important characteristics of management quality is professionalism, which manifests itself in focusing on the most urgent, important and promising development problems. Experience is a set of knowledge and skills acquired through practice, trial and error, evaluation and awareness of success, analysis of problems and gaps.
- ДокументПрофесійно важливі якості майбутніх адміністраторів сфери послуг: характеристика та структура(Publishing House Of The The Academy of Management and Administration in Opole, 2020) Темченко, О. В.; Чевалькова, Н.Сьогодні конкурентоздатність випускника визначається не лише наявністю у нього суми необхідних знань, а й володінням основними процедурами професійної діяльності, інноваційними технологіями, переліком професійних якостей. Професійні якості у поєднанні з професійними знаннями, уміннями і навичками дозволяють фахівцеві успішно виконувати професійну діяльність. Сам тому формування і розвиток професійних якостей є пріоритетом сучасної професійної освіти. Сегодня конкурентоспособность выпускника определяется не только наличием у него суммы необходимых знаний, но и владением основными процедурами профессиональной деятельности, инновационными технологиями, перечнем профессиональных качеств. Профессиональные качества в сочетании с профессиональными знаниями, умениями и навыками позволяют специалисту успешно выполнять профессиональную деятельность. Сам поэтому формирование и развитие профессиональных качеств является приоритетом современного профессионального образования. Today, the competitiveness of a graduate is determined not only by the amount of necessary knowledge he has, but also by his mastery of the basic procedures of professional activity, innovative technologies, and a list of professional qualities. Professional qualities in combination with professional knowledge, skills and abilities allow a specialist to successfully carry out professional activities. That is why the formation and development of professional qualities is a priority of modern professional education.
- ДокументРЕІНЖИНІРИНГ ЯК МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ(Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2022) Хлєбнікова, Т. М.; Темченко, О. В.; Хлєбніков, В. О.У статті розкриті основні аспекти реінжинірингу як механізму забезпечення конкурентоспроможності організації. Виявлено, що реінжиніринг часто називають процесною інновацією, за допомогою якого реалізують ідею реінтеграції окремих виробництв в єдиний бізнес-процес. Встановлено, що реінжиніринг організації є різновидом спеціалізованого інструменту управління, спрямованого на оптимізацію внутрішніх бізнеспроцесів, мінімізацію витрат, підвищення якості, результативності та ефективності діяльності організації. З’ясовано, що реінжиніринг має бути різноспрямованим, змінюючи різнорідні процеси і охоплюючи всі сфери діяльності організації. Визначено, що організації повинні розробляти власні етапи реінжинірингу бізнес-процесів відповідно до власної організаційної структури, оскільки це сприятиме глибшому розумінню власної ситуації та окреслюватиме можливі перспективи ефективності діяльності за технікоекономічними та фінансовими показниками. Охарактеризовано реінжиніринг бізнес-процесів як один із найскладніших етапів у процесі забезпечення конкурентоспроможності організації, виведення її на рівень саморегулівних організацій в умовах динамічних і конкурентних ринків. Встановлено, що реінжиніринг бізнес-процесів в основному спрямований на створення конкурентної переваги шляхом систематичного оцінювання процесів і виявлення потреб потенційних і існуючих клієнтів, що постійно змінюються. Виявлено, що застосування реінжинірингу бізнес-процесів в організації зазвичай включає чотири етапи: етап розробки майбутніх бізнес-проектів, етап створення існуючих (поточних) бізнес-моделей, етап розвитку нового бізнесу, етап виконання дій, що передують проектуванню бізнес-процесу. Визначено, що проведення реінжинірингу призводить до позитивних змін, які виражаються в досягненні таких важливих показників, як ефективність операційного (виробничого) процесу, економічність, окупність, прибутковість, конкурентоспроможність, своєчасність. З’ясовано, що реінжиніринг слід проводити для кожного основного процесу, оскільки він охоплює багато бізнес-функцій і забезпечує значні конкурентні переваги для організації, зокрема зниження виробничих витрат за рахунок підвищення ефективності управління, поліпшення якості продукції або послуг, прискорення розробки нових продуктів, мінімізації часу відповіді на замовлення клієнтів і обробки, а також загального вдосконалення систем обслуговування. The article reveals the main aspects of reengineering as a mechanism for ensuring the organization's competitiveness. It was found that reengineering is often called a process innovation, with the help of which the idea of reintegration of separate productions into a single business process is realized. It was established that the reengineering of the organization is a type of specialized management tool aimed at optimizing internal business processes, minimizing costs, increasing the quality, effectiveness and efficiency of the organization's activities. It was found that reengineering should be multi-directional, changing heterogeneous processes and covering all spheres of the organization's activities. It was determined that organizations should develop their own stages of reengineering business processes in accordance with their own organizational structure, as this will contribute to a deeper understanding of their own situation and will outline possible prospects for the effectiveness of activities in terms of technical, economic and financial indicators. The reengineering of business processes is characterized as one of the most difficult stages in the process of ensuring the competitiveness of the organization, bringing it to the level of self-regulating organizations in the conditions of dynamic and competitive markets. It has been established that business process reengineering is primarily aimed at creating a competitive advantage by systematically evaluating processes and identifying the ever-changing needs of potential and existing customers. It was found that the application of business process reengineering in an organization usually includes four stages: the stage of developing future business projects, the stage of creating existing (current) business models, the stage of new business development, and the stage of performing actions preceding the design of a business process. It was determined that reengineering leads to positive changes, which are expressed in the achievement of such important indicators as the efficiency of the operational (production) process, economy, payback, profitability, competitiveness, timeliness. It is found that reengineering should be carried out for each major process, because it covers many business functions and provides significant competitive advantages for the organization, in particular, reducing production costs due to increased management efficiency, improving the quality of products or services, accelerating the development of new products, minimizing response time to customer orders and processing, as well as general improvement of service systems.
- ДокументРОЗВИТОК АВТОРИТЕТУ КЕРІВНИКА ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-20) Темченко, О. В.У статті актуалізовано проблему авторитету керівника закладу освіти. Висвітлено використання програмно-цільового підходу до розвитку авторитету керівника. Наведено фрагмент комплексно-цільової програми щодо розвитку авторитету керівника закладу освіти. В статье актуализировано проблему авторитета руководителя учебного заведения. Освещены использования программно-целевого подхода к развитию авторитета руководителя. Приведен фрагмент комплексно-целевой программы по развитию авторитета руководителя учебного заведения. TThe article actualizes the problem of the authority of the head of the educational institution. The use of program-targeted approach to the development of the authority of the leader is highlighted. The fragment of the complex-target program concerning development of authority of the head of educational institution is resulted.
- ДокументРОЗВИТОК ОРГАНІЗАТОРСЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ: АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ АСПЕКТІВ(International Science Group, 2024-03-12) Котелюх, М. О.; Темченко, О. В.У статті досліджено розвиток організаторських здібностей. Важливими у формуванні організаторських здібностей є динаміка розвитку колективу. Зазначено, що організаторські здібності особистості інтегрують загальні й спеціальні індивідуально-психологічні особливості суб’єкта, обумовлюють його готовність до організаторської діяльності і виступають необхідною умовою успішної діяльності менеджера. Складовими організаторських здібностей є психологічна вибірковість, практично-психологічний розум, психолого-педагогічний такт, суспільна енергійність, вимогливість тощо. На розвиток організаторських здібностей впливає, насамперед, залучення людини до організаторської діяльності. The article examines the development of organizational skills. The dynamics of team development are important in the formation of organizational skills. It is noted that the organizational abilities of the individual integrate general and special individual psychological features of the subject, determine his readiness for organizational activities and act as a necessary condition for the successful activity of the manager. Components of organizational abilities are psychological selectivity, practical-psychological mind, psychological-pedagogical tact, social energy, demandingness, etc. The development of organizational abilities is influenced, first of all, by the involvement of a person in organizational activities.
- ДокументРОЗВИТОК ПРОЄКТНОГО МИСЛЕННЯ У СТУДЕНТІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МЕНЕДЖМЕНТ»(Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук з державного управління», Громадська організація «Асоціація науковців України», 2022) Гречаник, О. Є.; Хлєбнікова, Т. М.; Темченко, О. В.В умовах динамізації бізнес-трансформацій система вимагає формування сучасних поглядів та реалізації нетипових управлінських рішень задля створення сприятливих умов для сталого соціально-економічного розвитку підприємництва і держави загалом. Визначено, що менеджер виконує функції учасника бізнес-процесів, який координує діяльність інших суб’єктів системи; використовуючи власний унікальний потенціал він генерує ідеї щодо тактики реалізації управління, а також обирає стратегію менеджменту. В свою чергу, управління має бути свідомим, побудованим на основі детального аналізу альтернативних методів та інструментів впливу на процес чи явище та вибору із цієї сукупності оптимальних, які здатні забезпечити досягнення бажаного результату. Проте, доведено, що управлінська діяльність не є інтуїтивною, вона вимагає раціонального застосування сукупності теоретичних основ, практичних вмінь та попереднього досвіду особи, яка реалізує управлінські рішення. Вміння свідомого проєктування бізнес-процесів, а також прогнозування траєкторії їх розвитку є унікальними навичками менеджерів, які формуються під час навчального процесу. Відповідно, важливість етапу розвитку проєктного мислення у студентів спеціальності «Менеджмент» в межах процесу здобуття освіти важко переоцінити, оскільки саме цей крок у структурі освітніх процесів формує у майбутнього фахівця здібності до реалізації ефективного управління. Наукова стаття являє собою оригінальне дослідження особливостей розвитку проєктного мислення та важливості цієї навички для студентів, що здобувають освіту за напрямом «Менеджмент». Дослідження проблематики здійснювалось завдяки застосуванню методів порівняння, абстракції, аналізу та узагальнення. В ході дослідження було детерміновано сутність проєктного мислення як особистісної навички майбутнього менеджера, основи використання методу проєктів в контексті набуття студентами вмінь управління та реалізації особистісних управлінських рішень. Авторами було узагальнено важливість навичок проєктного мислення у практичній діяльності, які визначають професіоналізм майбутнього менеджера та рівень його компетентності в умовах високого рівня конкуренції на ринку праці. In the conditions of globalization and actualization of business transformation processes the system needs the implementation of effectivemanagement decisions and further improvement of management; effective management is a prerequisite for the revitalization of economic activity, the gradual overcoming of the crisis and the construction of environment conducive to social and economic development of business and the State. It is defined that a manager is a professional, who coordinates the work of other participants of business environment. Moreover, thanks to own skills, qualifications and unique potential, a manager can generate new ideas facing the realization of the tactics and strategic of management. For its part, good management must be informed; it has to be based on the analysis of alternative techniques and tools of influence on the process and choice the optimal management solution among possible decision. But, it is proven that management activity cannot be merely intuitive; it requires the rational use of the theoretical foundations, practical skills and experience which were purchased by students in the areas of development and realization of managerial decisions in the process of learning. Skills to project, make decisions and to perform management work, as well as anticipate business developments are unique abilities that are acquiring by a manager during an education. Accordingly, the importance of development of project thinking of students majoring in “Management” is hard to overestimate, since this phase of training plays a role in the formation of skills of management complex realization. The article is devoted to the analysis of the development of project thinking skills and the importance of developing this ability for students, who be trained in the speciality of “Management”. Comparison, methods of abstraction, analysis and generalization are the research methods which were used in the article. In this science paper the essence of project thinking, the basics of using the project method in the context of obtaining practical management skills are determined. The importance of project thinking skills and modeling in the practice of management are analyzed by authors. Furthermore, it is defined that project thinking skills have an impact on level of professionalism of future specialists, enabling them to be competitive in the labor market.
- ДокументРОЛЬ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У СТВОРЕННІ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА(International Science Group, 2024-03-19) Стрельник, О. А.; Темченко, О. В.У публікації досліджено інклюзивне освітнє середовище, яке охоплює різноманітні умови, методи та інструменти, спрямовані на спільне навчання, виховання та розвиток учнів з урахуванням їхніх індивідуальних потреб та можливостей. Особлива роль у створенні інклюзивного середовища відводиться керівнику закладу загальної середньої освіти. Одним із провідних завдань директора школи є створення такого середовища, яке б сприяло успішній соціалізації, навчанню та розвитку всіх здобувачів освіти. Інклюзивна освіта передбачає доступ до якісної освіти для всіх учнів, у тому числі тих, хто має ООП. Це сприяє інтеграції всіх дітей у спільне навчання та виховання, забезпечуючи їм рівні можливості для розвитку. The publication explores an inclusive educational environment that encompasses a variety of conditions, methods, and tools aimed at collaborative learning, education, and student development, taking into account their individual needs and capabilities. A special role in creating an inclusive environment is assigned to the head of the general secondary education institution. One of the main tasks of the school director is to create such an environment that would contribute to the successful socialization, learning and development of all students. Inclusive education provides access to quality education for all students, including those with disabilities. This contributes to the integration of all children in joint education and upbringing, providing them with equal opportunities for development.
- ДокументСАМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ЯК ОБ’ЄКТ УПРАВЛІНСЬКОЇ ПІДТРИМКИ(”ХОГОКЗ”, 2015-10-29) Темченко, О. В.У статті актуалізовано питання здійснення управлінської підтримки самоосвітньої діяльності вчителя. Cхарактеризовано засоби управлінської підтримки організації самоосвітньої діяльності педагогів. В статье актуализирован вопрос осуществления управленческой поддержки самообразовательной деятельности учителя. Охарактеризованы средства управленческой поддержки организации самообразовательной деятельности педагогов. Article updated on the issue of self-management support of the work of the teacher. Characterized by means of the organization of self-management support activities of teachers.