Перегляд за Автор "Мармаза, О. І."
Зараз показано 1 - 20 з 43
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГЕНЕЗА ПОНЯТТЯ ТА ОСНОВНІ ФУНКЦІЇЇ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ(International Science Group, 2022-12-13) Мармаза, О. І.У публікації досліджено інноваційний менеджмент в освіті. Інноваційний менеджмент являє собою стійку сукупність дій з визначення цілей розвитку закладу, обґрунтування та прийняття рішень щодо впровадження новацій, організації інноваційної діяльності, мотивації та стимулювання суб’єктів інноваційного процесу. Визначено задачі та функції інноваційного менеджменту. The publication examines innovation management in education. Innovation management is a sustainable set of actions to determine the goals of the institution's development, substantiation and decision-making on the introduction of innovations, organisation of innovation activities, motivation and stimulation of the subjects of the innovation process. The tasks and functions of innovation management are defined.
- ДокументГуманістичний контент удосконалення взаємодії керівника закладу освіти з персоналом(Харківська академія неперервної освіти, 2021) Мармаза, О. І.Мета статті полягає у актуалізації проблеми використання інноваційних технологій управління у контексті гуманістичного підходу, висвітленні їх можливостей для вдосконалення роботи з персоналом. Цель статьи заключается в актуализации проблемы использования инновационных технологий управления в контексте гуманистического подхода, освещении их возможностей для совершенствования работы с персоналом. The purpose of the article is to actualize the problem of using innovative management technologies in the context of a humanistic approach, highlighting their possibilities for improving work with personnel.
- ДокументГуманістичні засади роботи керівника з педагогічним персоналом(Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, Факультет початкової освіти та філології, Кафедра педагогіки, 2021-02-26) Мармаза, О. І.Ефективність діяльності сучасного керівника, досягнення високих якісних показників закладу освіти в цілому значною мірою залежить від рівня організації роботи з педагогічним персоналом на засадах демократії та гуманізму. Эффективность деятельности современного руководителя, достижения высоких качественных показателей учебного заведения в целом в значительной степени зависит от уровня организации работы с педагогическим персоналом на принципах демократии и гуманизма. The effectiveness of the activities of a modern leader, the achievement of high quality indicators of an educational institution as a whole largely depends on the level of organization of work with teaching staff on the principles of democracy and humanism.
- ДокументГуманістичні інноваційні тенденції у сучасному менеджменті освіти(Publishing House of Katowice School of Technology, 2020) Мармаза, О. І.У статті розкриваються причини і тенденції розвитку інноваційного менеджменту в освіті. Особистісний, когнітивний і діяльнісний компоненти інноваційної компетенції керівника навчального закладу ідентифікуються і описуються згідно з відповідними критеріями і показниками. Розкрито сутність фасілітатівного менеджменту, що дозволяє підтримувати баланс між цілями і результатами і можливостями реальних людей і способами діяльності. Переваги коучингу як системи принципів і прийомів, що сприяють розвитку особистий потенціал, партнерство і працездатність. Виділено особливості партисипативного управління, заснованого на розширенні повноважень та участі персоналу в прийнятті ефективних рішень. В статье раскрываются причины и тенденции развития инновационного менеджмента в образовании. Личностный, когнитивный и деятельностный компоненты инновационной компетенции руководителя учебного заведения идентифицируются и описываются в соответствии с соответствующими критериями и показателями. Раскрыта сущность фасилитативного менеджмента, позволяющего поддерживать баланс между целями и результатами и возможностями реальных людей и способами деятельности. Преимущества коучинга как системы принципов и приемов, способствующих развитию личный потенциал, партнерство и работоспособность. Выделены особенности партисипативного управления, основанного на расширении полномочий и участии персонала в принятии эффективных решений. The article clarifies the reasons and trends of the development of innovation management in education. The personal, cognitive and activity components of the innovative competence of the principal of the educational institution are identified and described according to the relevant criteria and indicators. The essence of facilitative management is revealed, which allows to maintain a balance between goals and results and opportunities of real people and ways of activity. The advantages of coaching as a system of principles and techniques that promote the development of personal potential, partnership and efficiency are established. The peculiarities of participatory management which is based on the expansion of powers and participation of staff in making effective decisions are highlighted.
- ДокументЕкспертиза закладу освіти та його об’єктів у контексті кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти зі спеціальності «Менеджмент»(Видавнича група «Основа», 2020-08) Мармаза, О. І.У статті висвітлено сутність експертизи як раціональної технології оцінювання, що спрямована на вдосконалення проєктів розвитку закладу освіти, розкрито можливості її використання студентами менеджерської спеціальності під час підготовки випускних кваліфікаційних робіт. В статье освещены сущность экспертизы как рациональной технологии оценки, которая направлена на совершенствование проектов развития учебного заведения, раскрыты возможности ее использования студентами менеджерской специальности при подготовке выпускных квалификационных работ. The article highlights the essence of the exam as a technology of rational assessment, which is aimed at improving the development projects of the educational institution, reveals the possibilities of its use by students majoring in management in the preparation of final theses.
- ДокументЕКСПЕРТИЗА ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: УПРАВЛІНСЬКИЙ КОНТЕКСТ(Бердянський державний педагогічний університет, Вища школа управління і адміністрації в Ополє, 2021) Мармаза, О. І.У статті висвітлено стан вивчення проблеми експертного оцінювання у науковому дискурсі, розкрито сутність технології експертизи. З’ясовано, що експертиза проєкту розвитку закладу освіти – це раціональна технологія його попереднього оцінювання та одночасно вид педагогічної діяльності, яка спрямована на удосконалення проєкту до його безпосереднього впровадження. Визначено основні складники експертизи проєкту: об’єкт експертизи, мета експертизи, процедура експертизи, продукт експертизи. Схарактеризовано етапи експертизи: вибір експертів та формування експертної групи; розроблення плану та визначення оптимальних умов експертної діяльності; з’ясування техніки оцінювання; вибір експертних методів; оброблення даних та підведення підсумків експертної діяльності. В статье освещено состояние изучения проблемы экспертной оценки в научном дискурсе, раскрыта сущность технологии экспертизы. Выяснено, что экспертиза проекта развития учебного заведения - это рациональная технология его предварительной оценки и одновременно вид педагогической деятельности, направленной на совершенствование проекта к его непосредственному внедрению. Определены основные составляющие экспертизы проекта: объект экспертизы, цель экспертизы, процедура экспертизы, продукт экспертизы. Охарактеризованы этапы экспертизы: выбор экспертов и формирование экспертной группы; разработка плана и определение оптимальных условий экспертной деятельности; выяснение техники оценивания; выбор экспертных методов; обработка данных и подведение итогов экспертной деятельности. The article highlights the state of study of the problem of expert evaluation in scientific discourse, reveals the essence of examination technology. It was found that the examination of the project of development of an educational institution is a rational technology of its preliminary assessment and at the same time a type of pedagogical activity, which is aimed at improving the project before its direct implementation. The main components of the project examination are determined: the object of examination, the purpose of examination, the examination procedure, the product of examination. The stages of examination are characterized: selection of experts and formation of expert group; development of a plan and determination of optimal conditions for expert activity; elucidation of assessment techniques; choice of expert methods; data processing and summarizing expert activities.
- ДокументЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ІМІДЖОЛОГІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ(International Science Group, 2023-02-07) Мармаза, О. І.; Ворона, С. М.У публікації досліджено імідж організації. Імідж – це позитивний образ, який створює стабільну перевагу через думку споживачів про якість послуг, про організацію в цілому. Імідж організації не існує як щось абстрактне, він тісно пов'язаний з тим, що відбувається як усередині неї, так і за її межами. Було б правильно сказати, що імідж не належить самій організації, а існує у вигляді думки або оцінки в очах кожного з цих людей, які з нею пов'язані тим або іншим чином (клієнти, співробітники, постачальники тощо). The publication explores the image of an organisation. An image is a positive image that creates a stable advantage through the opinion of consumers about the quality of services and the organisation as a whole. The image of an organisation does not exist as something abstract, it is closely linked to what is closely linked to what is happening both inside and outside the organisation. It would be correct to say that the image does not belong to the organisation itself, but exists in the form of an opinion or assessment in the eyes of of each of those people who are connected to it in one way or another (customers, employees, suppliers, etc.).
- ДокументЗасоби інноваційного менеджменту(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2021-04-20) Мармаза, О. І.Основний зміст дослідження становить аналіз засобів інноваційного менеджменту. Основное содержание исследования составляет анализ средств инновационного менеджмента. The main content of the research is the analysis of innovative management tools.
- ДокументКЕРІВНИК СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК СУБ’ЄКТ ТА ОБ’ЄКТ ІННОВАЦІЙНИХ ЗМІН(ТОВ «Планета-Принт», 2016-04-20) Мармаза, О. І.У статті актуалізовано роль керівника у інноваційній діяльності ; розкрито сутність, визначено функції та засоби інноваційного менеджменту. В статье актуализирована роль руководителя в инновационной деятельности; раскрыта сущность, определены функции и средства инновационного менеджмента. The article Modified role of leader in innovation; essence, defined features and innovative management.
- ДокументКомунікативна культура керівника у контексті гуманістичного підходу до управління(Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», 2022-05-18) Мармаза, О. І.У статті актуалізовано проблему вдосконалення комунікативної культури керівника закладу освіти в контексті гуманістичного підходу засобами інноваційних технологій управління, висвітлено їх можливості для вдосконалення роботи з персоналом. Розкрито особливості партисипативного управління, фасилітативної поведінки керівника й коучингу, як нового стилю керівництва та взаємодії з педагогічним колективом. The article actualises the problem of improving the communication culture of the head of an educational institution in the context of a humanistic approach by means of innovative management technologies, highlights their possibilities for improving work with staff. The features of participatory management, facilitative behaviour of the head and coaching as a new style of leadership and interaction with the teaching staff are revealed.
- ДокументКоучинг в управлінській діяльності керівника закладу освіти: реалії та перспективи(Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В.Остроградського, 2020-05-29) Мармаза, О. І.У статті представлено різновекторні погляди на коучинг. Теоретично обґрунтовано його сутність, що полягає у спрямованості на розвиток педагогічного персоналу, максимальне розкриття можливостей кожного працівника, мобілізацію колективних зусиль організації, вдосконалення стилю управління. Розкрито потенційні можливості коучингу та його важливе значення для модернізації управлінської діяльності керівника закладу освіти. В статье представлены разновекторные взгляды на коучинг. Теоретически обосновано его сущность, которая заключается в направленности на развитие педагогического персонала, максимальное раскрытие возможностей каждого работника, мобилизацию коллективных усилий организации, совершенствования стиля управления. Раскрыто потенциальные возможности коучинга и его важное значение для модернизации управленческой деятельности руководителя образовательного учреждения. The article presents different vector views on coaching. Its essence is theoretically substantiated, which consists in the focus on the development of pedagogical staff, the maximum disclosure of the capabilities of each employee, the mobilization of collective efforts of the organization, the improvement of management style. The potential opportunities of and its importance for the modernization of management activities of the head of the educational institution are revealed.
- ДокументМАГІСТЕРСЬКА ПІДГОТОВКА МЕНЕДЖЕРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ЕЛІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Мармаза, О. І.У статті актуалізовано проблему професійної підготовки менеджерів освіти; здійснено аналіз особливостей управлінської діяльності керівника закладу освіти на сучасному етапі розвитку суспільства і освіти; визначено головні вимоги до професіоналізму керівника закладу освіти. The article actualizes the problem of professional training of managersof education; the analysis of features of administrative activity of the head of educational institution at the present stage of development of a society and education is carried out; the main requirements to the professionalism of the head of educational institution.
- ДокументМЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Мармаза, О. І.Методичні рекомендації розраховано на здобувачів вищої освіти зі спеціальності 073 «Менеджмент», які навчаються за освітньою програмою «Управління навчальним закладом». Подані матеріали допоможуть студентам організувати свою роботу під час вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент організацій та управління закладами освіти». Методические рекомендации рассчитаны на соискателей высшего образования по специальности 073 «Менеджмент», обучающихся по образовательной программе «Управление учебным заведением». Представленные материалы помогут студентам организовать свою работу во время изучения учебной дисциплины «Менеджмент организаций и управления учебными заведениями». Methodical recommendations are designed for applicants for higher education in the specialty 073 "Management", who study under the educational program "Management of educational institution". The submitted materials will help students to organize their work during the study of the discipline "Management of organizations and management of educational institutions."
- ДокументМЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ У СУЧАСНОМУ ВИМІРІ ЕФЕКТИВНОСТІ(International Science Group, 2023-01-31) Мармаза, О. І.; Мармаза, В. В.У публікації досліджено менеджмент, від якого у значній мірі залежать успішність будь-якої організації. Задачею управління як практики є забезпечення конкурентоспроможності шляхом ефективного управління та продуктивної роботи організації. Задачами управління як науки є розроблення, перевірка та застосування на практиці наукових підходів, принципів і методів, що забезпечують ефективну роботу організації. Отже, управління – це наука: можна навчитись; управління – це практика: можна оволодіти; управління – це мистецтво: можна удосконалювати. The publication examines management, which is a key factor in the success of any organisation. The task of management as a practice is to ensure competitiveness through effective management and productive work of the organisation. The tasks of management as a science are to develop, test and apply in practice scientific approaches, principles and methods that ensure the effective operation of an organisation. Thus, management is a science: you can learn it; management is a practice: you can master it; management is an art: you can management is an art: it can be improved.
- ДокументМенеджмент освітньої організації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ТОВ «Щедра садиба», 2017) Мармаза, О. І.Навчальний посібник розкриває зміст навчальної дисципліни «Теоретичні основи менеджменту та управління навчальним закладом». У посібнику висвітлено теоретичні та методичні підходи до менеджменту та управління навчальним закладом, зокрема. Студентам запропоновано зразки контрольних питань, тестів, завдань для самоконтролю, підготовки до поточного та підсумкового контролю. Посібник стане у нагоді студентам менеджерських спеціальностей, практикуючим керівникам, працівникам системи навчання та підвищення кваліфікації керівного складу освіти. Учебное пособие раскрывает содержание учебной дисциплины «Теоретические основы менеджмента и управления учебным заведением». В пособии освещены теоретические и методические подходы к менеджменту и управлению учебным заведением, в частности. Студентам предложено образцы контрольных вопросов, тестов, задач для самоконтроля, подготовки к текущему и итоговому контролю. Пособие пригодится студентам менеджерских специальностей, практикующим руководителям, работникам системы обучения и повышения квалификации руководящего состава образования. The manual explains the content of the academic discipline "Theoretical Foundations of Management and Management of an Educational Institution". The manual outlines the theoretical and methodological approaches to management and management of an educational institution, in particular. Students are offered samples of control questions, tests, tasks for self-control, preparation for the current and final control. The manual will be useful for students of managerial specialties, practicing managers, employees of the system of training and advanced training of the educational staff.
- ДокументМетодичні рекомендації для вступників другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 073 «Менеджмент»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Темченко, О. В.; Хлєбнікова, Т. М.; Мармаза, О. І.; Гречаник, О. Є.Це видання допоможе абітурієнтам підготуватися до складання фахового вступного випробування зі спеціальності 073 «Менеджмент». Подано програму вступного випробування, у якій зазначено знання й уміння, що мають продемонструвати абітурієнти, зміст тем, процедуру вступного випробування, критерії оцінювання. Науково-педагогічними працівниками підготовлено орієнтовні відповіді на питання екзаменаційних білетів. This publication will help applicants to prepare for the professional entrance examination in the specialty 073 "Management". The program of entrance test, which indicates the knowledge and skills that should to be demonstrated by applicants, the content of the topics, the procedure of the entrance test, evaluation criteria. Scientific and pedagogical workers have prepared approximate answers to the questions of the examination tickets.
- ДокументОрганізаційно-педагогічні аспекти дистанційної форми навчання майбутніх менеджерів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Мармаза, О. І.У статті здійснено аналіз наукових пошуків організаційно-педагогічні аспектів дистанційної форми навчання майбутніх менеджерів. В статье осуществлен анализ научных изысканий организационно-педагогических аспектов дистанционной формы обучения будущих менеджеров. The article analyzes scientific research of organizational and pedagogical aspects of distance learning for future managers.
- ДокументОснови теорії менеджменту(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ТОВ «Планета-принт», 2015) Мармаза, О. І.Навчально-методичний посібник розкриває зміст навчальної дисципліни «Основи теорії менеджменту». У посібнику висвітлено теоретичні та методичні підходи до управління ; описано досвід відомих успішних керівників світового рівня ; представлено численні схеми, таблиці для унаочнення інформації;студентам запропоновано зразки контрольних питань, тестів, завдання для самоконтролю. Посібник стане у нагоді студентам менеджерських спеціальностей, практикуючим керівникам, працівникам системи навчання та підвищення кваліфікації керівного складу освіти. Учебно-методическое пособие раскрывает содержание учебной дисциплины «Основы теории менеджмента». В пособии освещены теоретические и методические подходы к управлению ; описан опыт известных успешных руководителей мирового уровня, представлены многочисленные схемы, таблицы для наглядности информации ; студентам предложено образцы контрольных вопросов, тестов, задания для самоконтроля. Пособие пригодится студентам менеджерских специальностей, практикующим руководителям, работникам системы обучения и повышения квалификации руководящего состава образования. The study guide reveals the content of the discipline "Fundamentals of Management Theory." The manual covers theoretical and methodological approaches to management; described the experience of well-known successful world-class managers, presented numerous charts, tables for clarity of information; Students were asked samples of test questions, tests, tasks for self-control. The manual is useful to students of managerial specialties, practicing managers, employees of the system of training and advanced training of the management staff of education.
- ДокументОсобливості наукового дослідження проблем управління(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Мармаза, О. І.Наукове дослідження розкриває уявлення й знання студента менеджерської спеціальності про управління як науку, виявляє ступінь його готовності до самостійної практичної управлінської діяльності. Научное исследование раскрывает представление и знания студента менеджерской специальности об управлении как науку, выявляет степень его готовности к самостоятельной практической управленческой деятельности. Scientific research reveals the ideas and knowledge of the student of management specialty about management as a science, reveals the degree of his readiness for independent practical management activities.
- ДокументПоложення та програма виробничої практики (стажування)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016) Мармаза, О. І.; Гречаник, О. Є.; Хлєбнікова, Т. М.Навчально-методичний посібник для слухачів зі спеціальності 073 «Менеджмент» («Менеджмент і адміністрування», «Управління навчальним закладом») містить матеріали для забезпечення виробничої практики, а саме : Положення про стажування, Програму стажування, вимоги та зразки оформлення звітних матеріалів, орієнтовні завдання практики з різних напрямів управлінської підготовки та допоміжні матеріали щодо їхнього виконання. Учебно-методическое пособие для слушателей по специальности 073 «Менеджмент» («Менеджмент и администрирование», «Управление учебным заведением») содержит материалы для обеспечения производственной практики, а именно : Положение о стажировке, Программу стажировки, требования и образцы оформления отчетных материалов, ориентировочные задачи практики по разным направлениям управленческой подготовки и вспомогательные материалы по их выполнению. The educational and methodical manual for students in the specialty 073 “Management” (“Management and Administration”, “Management of the educational institution”) contains materials for practical training, namely: the Internship Regulations, the Internship Program, the requirements and samples of the reporting materials are approximate tasks of practice in different areas of management training and supporting materials for their implementation.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »