Перегляд за Автор "Дмитренко, Т. О."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКонцептуальні засади модернізації вищої освіти на підґрунті педагогіки інновацій(Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2008-02-21) Дмитренко, Т. О.; Прокопенко, І. А.; Яресько, К. В.Запропоновано концептуальну ідею визначення інноваційної діяльності суб’єктів педагогічної системи. Розроблено концепцію модернізації вищої освіти на підгрунті педагогіки інновацій. Предложено концептуальную идею определения инновационной деятельности субъектов педагогической системы. Разработана концепция модернизации образования на почве педагогики инноваций.The conceptual idea of definition of innovatory activity of the subjects of the pedagogical systems is proposed. Conceptual grounds of modernization of higher education on the basis of education science of innovations is developed.
- ДокументМоделі складних педагогічних об’єктів(Харківська державна академія культури (ХДАК), 2008-02-29) Дмитренко, Т. О.; Прокопенко, А. І.; Яресько, К. В.На основі аналізу функціонування складних систем розглянуто новий напрям у науці – кібернетичну педагогіку. Обґрунтовані топологічні моделі, що описують процес навчання. Розроблено аналітичну форму програми здійснення навчання. На основе анализа функционирования сложных систем рассмотрено новое направление в науке – кибернетическую педагогику. Обоснованные топологические модели, описывающие процесс обучения. Разработана аналитическая форма программы осуществления обучения. On the basis of the analysis of the functioning of complex systems, a new direction in science, cybernetic pedagogy, is considered. Informed topological models describing the learning process. An analytical form of the training program has been developed.
- ДокументОсобливості перспективного управління у вищому закладі освіти(Ніжинський державного университет імені Миколи Гоголя, 2005-12-07) Дмитренко, Т. О.; Прокопенко, А. І.; Яресько, К. В.Наведено основні напрямки перегляду парадигмальних основ сучасної педагогічної науки.Приведены основные направления пересмотра парадигмальних основ современной педагогической науки. The main directions of revising the paradigmatic foundations of modern pedagogical science are given.
- ДокументПарадигма управління як підґрунтя проектування компонентів педагогічної системи(Харківська державна академія культури (ХДАК), 2009-10-02) Дмитренко, Т. О.; Прокопенко, А. І.; Яресько, К. В.Парадигма управління застосована для проектування складних педагогічних об'єктів як багатовимірних сутностей. Розроблені визначення педагогічного процесу і процесу навчання. Обґрунтовані загальні характеристики педагогічного процесу. Парадигма управления использована для проектирования сложных педагогических объектов как многомерных сущностей. Разработаны определения педагогического процесса и процесса обучения. Обоснованы общие характеристики педагогического процесса. The paradigm of management has been used for the design of educational facilities as multidimensional beings. Developed for determining the pedagogical process and learning process. The general characteristics of the pedagogical process were grounded.
- ДокументПерспективне управління як підґрунтя нової парадигми в науковому педагогічному дослідженні(Харківська державна академія культури, Академія мистецтв України, 2007-11-22) Дмитренко, Т. О.; Прокопенко, А. І.Перспективне управління, розраховане на майбутнє, забезпечує організацію інноваційної діяльності суб'єктів і на цій основі - становлення компетентного фахівця. Середня перспектива, як процесу колективної справи, залежності від багатьох факторів. Для виявлення рівня впливу факторів і протиріччя, що виникають при впливі кожного фактора, на педагогічний процес, пропонується застосувати факторний аналіз перспективного управління. Перспективное управление, рассчитанное на будущее, обеспечивает организацию инновационной деятельности субъектов и на этой основе - становление компетентного специалиста. Средняя перспектива, как процесса коллективного дела, определяется различными факторами. Для выявления уровня влияния факторов и противоречия, возникающие при воздействии каждого фактора, на педагогический процесс, предлагается применить факторный анализ перспективного управления. Perspective management, designed for the future, ensures the organization of innovation activities of the subjects and, on this basis, the formation of a competent specialist. The average perspective as a collective business process is determined by various factors. To identify the level of influence of factors and the contradictions arising from the influence of each factor on the pedagogical process, it is proposed to apply factor analysis of perspective management.
- ДокументПрограмно-цільовий метод та його застосування в багаторівневій системі вищої педагогічної освіти(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка (СумДПУ), 2004-10-15) Дмитренко, Т. О.; Прокопенко, А. І.; Яресько, К. В.Сьогодні суспільство вимагає від вищого закладу освіти підготовки молодих фахівців, здатних до успішної творчої діяльності у різних сферах. У роботі наведено результати застосування програмно-цільового методу в управлінні вищою педагогічною освітою. Сегодня общество требует от высшего учебного заведения подготовки молодых специалистов, готовых к успешной творческой деятельности в различных сферах. В работе приведены результаты использования программно-целевого метода в управлении высшим педагогическим образованием. Nowadays the society demands the training o f the new specialists from the higher education еestablishment who are able to the successful creative self-realization in the different spheres of activity. The results o f applying the method o f management by objectives is presented in the work.
- ДокументТеоретико-методологічні засади моделювання педагогічних об’єктів(Харківська державна академія культури (ХДАК), 2007-06-22) Дмитренко, Т. О.; Прокопенко, A. I.; Яресько, К. О.Досліджено загальну структуру системи педагогічного управління. Розглянуто рівні абстрагування, на яких доцільно вивчати педагогічні об'єкти з метою отримання їх моделей: лінгвістичний, теоретико-множинний та абстрактно-алгебраїчний. Исследована общая структура системы педагогического управления. Рассмотрены уровни абстрагирования, на которых целесообразно изучать педагогические объекты с целью получения их моделей : лингвистический, теоретико-множественный и абстрактно-алгебраический. The general structure of system of pedagogical management investigated. Levels of abstraction on which it is expedient to study pedagogical objects with the purpose of reception of their models are considered: linguistic, theoretical-plural and abstract-algebraic.
- ДокументТехнологія перспективного управління процесом навчання(Народна українська академія (НУА), м. Харків, 2002-02-01) Дмитренко, Т. О.; Прокопенко, А. І.В статті порушено тему технології перспективного управління процесом навчання, розглянуто діалектичний метод як сукупність основних регулятивів і принципів пізнання систем, що знаходяться в стані постійного змінення, розвитку. В статье затронута тема технологии перспективного управления процессом обучения, рассмотрен диалектический метод как совокупность основных регулятивов и принципов познания систем, находящихся в состоянии постоянного изменения, развития. The article touches upon the topic of technology of perspective management of the learning process, discusses the dialectical method as a set of basic regulatives and principles of cognition of systems that are in a state of constant change and development.
- ДокументІнноваційний напрям розвитку сучасної педагогіки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, видавництво "Курсор", 2007) Дмитренко, Т. О.; Прокопенко, А. І.У статті розглядаються дослідження інноваційного напряму розвитку сучасної педагогіки на підґрунті факторного підходу, інноваційні процеси життєдіяльності людини, визначається розвиток системи освіти. Сутність цього підходу в педагогічній науці полягає в аналізі суперечностей, які виникають під час дії сукупності факторів. В статье рассматриваются исследования инновационного направления развития современной педагогики на основе факторного подхода, инновационные процессы жизнедеятельности человека, определяется развитие системы образования. Сущность этого подхода в педагогической науке заключается в анализе противоречий, которые возникают во время действия совокупности факторов. The article examines the research of the innovative direction of development of modern pedagogy based on the factor approach, the innovative processes of human life, the development of the education system is determined. The essence of this approach in pedagogical science is to analyze the contradictions that arise during the action of a combination of factors.