Перегляд за Автор "Гончарова, О. С."
Зараз показано 1 - 20 з 47
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАВТОРСЬКА ПІСНЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ УРСР 1960-х – 1980-х РОКІВ(SCIENTIFIC COLLECTION «INTERCONF», 2021) Гончарова, О. С.; Мірошніченко, С. В.В статті розглянуто авторську пісню, що виникла на хвилі політичної «відлиги» у СРСР, впродовж 1960–1980-х років. Процес подолання наслідків «культу особи», часткова демократизація суспільно-політичного життя у кінці 1950-х р. породили у суспільстві надії на оновлення соціалізму, романтичні захоплення ленінізмом, звільнення від сталінських спотворень та спроби вийти за рамки звичного кола ідей та стереотипів. Атмосфера даного періоду сприяла формуванню свободи творчості, в тому числі й появі авторської пісні. Тож, доцільним є розгляд її не лише як виду пісенної творчості, а й як явища соціального. Радянські барди брали гітару в руки не для того, щоб створити шедевр мистецтва, а щоб висловити в пісні те, що турбує їх особисто та їх покоління. З огляду на це, потрібно зрозуміти, як їх творчість позначилась на житті радянського суспільства. Дослідники авторської пісні довгий час обмежувалися територіальними рамками Москви і Санкт-Петербурга (Ленінграда), які були головними центрами альтернативних рухів і об’єднань. Розвиток альтернативної культури в союзних республіках знаходився поза полем зору, а регіональний андеграунд не отримавши належної оцінки, сприймався на рівні побічного елементу. Це об’єктивно гальмувало усвідомлення ролі та місця авторської пісні як елементу альтернативної культури в соціокультурному просторі УРСР. The article deals with the author's song that emerged on the wave of political "thaw" in the USSR during the 1960s-1980s. The process of overcoming the consequences of the "cult of personality", partial democratization of socio-political life in the late 1950s gave rise to hopes in society for the renewal of socialism, romantic admiration for Leninism, liberation from Stalinist distortions and attempts to go beyond the usual range of ideas and stereotypes. The atmosphere of this period contributed to the formation of freedom of creativity, including the emergence of the author's song. Therefore, it is appropriate to consider it not only as a type of songwriting, but also as a social phenomenon. Soviet bards took a guitar in their hands not to create a masterpiece of art, but to express in a song what worries them personally and their generation. With this in mind, we need to understand how their work affected the life of Soviet society. For a long time, researchers of the author's song were limited to the territorial limits of Moscow and St. Petersburg (Leningrad), which were the main centers of alternative movements and associations. The development of alternative culture in the Soviet republics was out of sight, and the regional underground, not having received proper assessment, was perceived as a side element. This objectively hindered the understanding of the role and place of the author's song as an element of alternative culture in the socio-cultural space of the Ukrainian SSR.
- ДокументАвторська пісня як чинник руйнації радянської ідеології в УРСР 1960-х – 1980-х років(Geneva, Switzerland, 2021-04-26) Гончарова, О. С.; Мірошніченко, С. В.В статті розглянуто авторську пісню, що виникла на хвилі політичної «відлиги» у СРСР, впродовж 1960–1980-х років, яка стала не просто альтернативою естраді, а й потужним суспільним рухом. Своєю пісенною творчістю барди сприяли формуванню демократизму поглядів, вміння і бажання критично осмислювати радянську дійсність. З середини 1980-х років, у період суверенізації України, саме вони сприяли пробудженню національної свідомості та інтересу до української мови, культури, історії, прискоривши цим процес здобуття Україною незалежності. The article considers the author's song, which arose on the wave of political "thaw" in the the USSR, during the 1960s–1980s, which became not just an alternative to the stage, but also a powerful social movement. With their song creativity, the bards contributed to the formation of democratic views, the ability and desire to critically comprehend Soviet reality. Since the mid-1980s, during the period of Ukraine's sovereignty, they contributed to the awakening of national consciousness and interest in Ukrainian language, culture, history, thus accelerating the process of Ukraine's independence.
- ДокументАЛЬТЕРНАТИВНІ МОДЕЛІ ОТРИМАННЯ ОСВІТИ В СУСПІЛЬСТВІ ЗНАНЬ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Гончарова, О. С.В статті розглянуто навчання за допомогою відкритих освітніх ресурсів. Глобальна комп’ютеризація сучасного суспільства вплинула на ступінь свободи вибору та отримання інформації. У сучасному світі перед людиною відкрилися небувалі досі можливості стати всебічно освіченою особистістю, засвоїти інформацію, яка досягла небачених масштабів та завдяки технічним засобам долає всі межі. В умовах суспільства знань найбільш важливим завданням є підготовка людини до сприйняття та обробки великих обсягів інформації; завдання оволодіння сучасними засобами, методами та технологією роботи з нею. На сьогодні вагоме значення має формування загальнодержавної політики щодо підтримки відкритих освітніх ресурсів, ліцензування такого освітнього контенту та забезпечення авторських прав. The article discusses learning with the help of open educational resources. Global computerization of modern society has affected the degree of freedom of choice and information. In the modern world, unprecedented opportunities have opened up for a person to become a well-educated person, to assimilate information that has reached unprecedented proportions and, thanks to technical means, overcomes all boundaries. In the knowledge society, the most important task is to prepare a person to perceive and process large amounts of information; the task of mastering modern means, methods and technology of working with it. Today, the formation of a national policy to support open educational resources, licensing of such educational content and copyright is of great importance.
- ДокументВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ЯК ЗАСІБ АДАПТАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ДО ОСВІТННЬОГО ПРОСТОРУ УНІВЕРСИТЕТУ(USA, 2021-02) Брагіна, Т. М.; Гончарова, О. С.; Брагін, Ю. А.Стаття присвячена аналізу методичних аспектів викладання історії України іноземним студентам на етапі їх підготовки до вступу в заклади вищої освіти. Доведено, що ретельний підбір завдань для передтекстових і післятекстових вправ по історії та їх сумлінне виконання студентами допоможе оволодіти технікою мовлення та досить швидко адаптуватись до освітнього середовища університету. The article is devoted to the analysis of methodological aspects of teaching the history of Ukraine to foreign students at the stage of their preparation for admission to higher educational institutions. It has been proven that careful selection of tasks for pre-text and post-text exercises on history and their conscientious fulfillment by students will help to master the technique of speech and quickly adapt to the educational environment of the university.
- ДокументВнесок Є. В. Святловського у дослідження санітарного стану селянства Вовчанського повіту Харківської губернії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-03-31) Гончарова, О. С.В статті розглянуто внесок Є. В. Святловського в охорону здоров’я селянства на Харківщині, який чимало уваги приділяв дослідженню медико-статистичних даних та інформації про роботу установ земської медицини. Євген Володимирович Святловський доклав значних зусиль для дослідження санітарних умов селянства Вовчанського повіту, визначив причини частої їх захворюваності та запропонував шляхи вирішення проблеми. The article considers the contribution of E. V. Sviatlovsky to the health care of the peasantry in the Kharkiv region, who paid much attention to the study of medical and statistical data and information about the work of institutions of zemstvo medicine. Yevhen Volodymyrovych Sviatlovsky made considerable efforts to research of sanitary conditions of the peasantry Vovchansk district, identified the causes of their frequent morbidity and proposed ways to solve the problem.
- ДокументВШАНУВАННЯ ПАМ’ЯТІ ГРИГОРІЯ САВИЧА СКОВОРОДИ В УКРАЇНІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Гончарова, О. С.У публікації розглянуто питання збереження та увічнення пам’яті про славетного українця Г. С. Сковороди. Формування національної свідомості українців сьогодні є актуальним завданням. Не останню роль в його реалізації відіграє постійне звернення до пам’яті про визначних суспільно-політичних та культурних діячів. Зазначено, що Григорій Савич Сковорода посідає унікальне місце в історії української і світової культури. Зрозуміло, що однією з найбільш дієвих форм вшанування пам’яті видатних людей інтелектуальної сфери є публікація і поширення їх творів та наукових розвідок про них та їх життя. Поряд з цим, важливу роль у збереженні минулого, формуванні історичної пам’яті і національної свідомості народу відіграє й популяризація історико-культурної спадщини. Традиції вшанування пам’яті про Григорія Савича Сковороду в Україні започатковані були ще у ХІХ столітті. Пройшовши нелегкі випробування часом та змінами політики пам’яті за різних політичних режимів, в роки незалежності України вони набули нового розвитку. Іменем філософа по всій Україні названо не тільки величезну кількість вулиць, а й цілі населені пункти. Багатьом науковим та освітнім установам присвоєно ім’я великого мислителя. Образ видатного мислителя увіковічений через встановлення меморіальних дошок на місцях, пов’язаних з його життям та діяльністю. The publication deals with the issue of preserving and perpetuating the memory of the famous Ukrainian H. S. Skovoroda. The formation of the national consciousness of Ukrainians is an urgent task today. Not the last role in its implementation is played by the constant appeal to the memory of outstanding socio-political and cultural figures. It is noted that Hryhoriy Savych Skovoroda occupies a unique place in the history of Ukrainian and world culture. It is clear that one of the most effective forms of commemorating outstanding people in the intellectual sphere is publication and dissemination of their writings and scholarly research about them and their lives. Along with this, the popularization of the historical and cultural heritage plays an important role in preserving the past, forming the historical memory and national consciousness of the people. The traditions of commemorating Hryhoriy Savich Skovoroda in Ukraine were started as early as the 19th century. Having passed difficult tested by time and changes in the politics of memory under different political regimes, they acquired a new development during the years of Ukraine's independence. Not only a huge number of streets, but also entire settlements are named after the philosopher throughout Ukraine. Many scientific and educational institutions are named after the great thinker. The image of the outstanding thinker is immortalized through the installation of memorial plaques in places related to his life and activities.
- ДокументДистанційний навчальний курс як засіб інформаційно-методичної підтримки самостійної роботи здобувачів вищої освіти під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу(Харкiвський національний унiверситет радiоелектронiки, Харкiвський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2023) Гончарова, О. С.Стаття присвячена аналізу організації навчального процесу у закладі вищої освіти з використанням дистанційних навчальних курсів як засобів інформаційно-методичної підтримки самостійної роботи здобувачів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу. Звертається увага на те, що самостійна робота має здійснюватися здобувачем як пізнавальна діяльність, стати засобом виховання таких особистісних якостей, як самостійність, активність, формувати творче ставлення до інформації, що засвоюється. Показано, що пошук нових засобів і методів навчання призводить до того, що на перше місце висуваються завдання не скільки максимального засвоєння наукової інформації, а формування уміння творчо мислити і самостійно набувати нових знань. Робиться висновок, що використання для ефективної організації самостійної роботи здобувачів дистанційних навчальних курсів, розмішених на платформі Moodle, можна розглядати як досить ефективний засіб її управлінням. Використання дистанційних освітніх технологій під час вивчення здобувачами вищої освіти гуманітарних дисциплін дозволяє розробникам сформувати у рамках такого курсу контент, у якому чітко визначено обсяг завдань та розміщено навчальні матеріали, що орієнтовані на самостійне освоєння; задати траєкторію навчання з чіткою послідовністю виконання завдань у відповідності до навчального плану; здійснити їх перевірку та організувати взаємоперевірку; забезпечити комунікацію між викладачем та учасниками курсу. Досвід практичної роботи підтверджує перспективність розвитку моделі змішаного навчання (blended learning model), яка в сучасних умовах розцінюється як оптимальна для ефективної передачі знань та управління навчальним процесом, оскільки дозволяє гармонійно поєднувати переваги аудиторних занять та технологій електронного навчання. The article is devoted to the analysis of the organization of the educational process in a higher education institution with the use of distance learning courses as a means of informational and methodological support for the independent work of applicants during the study of the disciplines of the humanitarian cycle. Attention is drawn to the fact that independent work should be carried out by the learner as a cognitive activity, become a means of educating such personal qualities as independence, activity, form a creative attitude to the information being learned. It is shown that the search for new means and methods of learning leads to the fact that the tasks of maximum assimilation of scientific information, and the formation of the ability to think creatively and independently acquire new knowledge, are put first. It is concluded that the use of distance learning courses posted on the Moodle platform for the effective organization of independent work of students can be considered as a fairly effective means of its management. The use of distance educational technologies during the study of humanitarian disciplines by students of higher education allows developers to create content within the framework of such a course in which the scope of tasks is clearly defined and educational materials oriented to independent learning are placed; set a learning trajectory with a clear sequence of tasks in accordance with the curriculum; carry out their inspection and organize a mutual inspection; ensure communication between the teacher and course participants. The experience of practical work confirms the promising development of the blended learning model, which in modern conditions is considered optimal for the effective transfer of knowledge and management of the educational process, as it allows to harmoniously combine the advantages of classroom classes and electronic learning technologies.
- ДокументДуховно-моральне виховання студентської молоді як умова становлення особистості(ХНУБА, 2019) Гончарова, О. С.; Чернікова, І. В.У статті розглянуто проблему формування духовно-моральних цінностей юного покоління в Україні. Підкреслено, що духовно-моральний розвиток студентської молоді належить до національних інтересів нашої держави. Метою дослідження є пошук шляхів формування духовно-моральних цінностей студентства в сучасному вищому навчальному закладі. В статье рассмотрено проблему формирования духовно-моральных цінностей юного поколения в Украине. Подчеркнуто, что духовно-моральное развитие студенческой молодежи принадлежит к национальным интересам нашего государства. Целью исследования является поиск путей формирования духовно-моральных ценностей студенчества в современном высшем учебном заведении. The article deals with the problem of the formation of spiritual and moral values of the young generation in Ukraine. It was emphasized that the spiritual and moral development of student youth belongs to the national interests of our state. The aim of the study is to find ways to form the spiritual and moral values of students in a modern higher educational institution.
- ДокументЕтнонаціональна політика більшовиків у 1917–1921 роках та її реалізація на Харківщині(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-28) Гончарова, О. С.Автор звертається до політико-правового досвіду вирішення національних проблем у період Української революції 1917–1921 рр. на Харківщині. Творення власної національної держави, що відповідало споконвічним прагненням українського народу, гостро поставило питання про залучення до цього процесу етнічних меншин. Це змусило політичні сили, які вели боротьбу за владу в Україні, в тому числі й більшовиків, запропонувати власні моделі регулювання етнічних процесів. The author refers to the political and legal experience of solving national problems during the Ukrainian revolution of 1917–1921 in the Kharkiv region. The creation of its own national state, which corresponded to the primordial aspirations of the Ukrainian people, acutely raised the question of the involvement of ethnic minorities in this process. This forced the political forces that were fighting for power in Ukraine, including the Bolsheviks, to propose their own models of regulating ethnic processes.
- ДокументЕтнонаціональна політика гетьманату П. Скоропадського(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-05-11) Гончарова, О. С.Теоретично проаналізовані аспекти eтнонаціональнoї політики гетьманату П. Скоропадського. Теоретически проанализированы аспекты eтнонациональнoй политики гетманата П. Скоропадского. Theoretically analyzed aspects of ethnic policy of the hetman P. Skoropadsky.
- ДокументЕтнонаціональна політика директорії УНР(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-04-12) Гончарова, О. С.У даній статті автором розкрито етнонаціональну політику Директорії УНР. Дослідження цієї проблеми дає цінний досвід державотворення, в тому числі й у сфері міжнаціональних відносин. Від його глибокого осмислення багато у чому залежить можливість вироблення оптимальної моделі державної етнополітики в Україні на сучасному етапі. В данной статье автором раскрыто этнонациональную политику Директории УНР. Исследование этой проблемы дает ценный опыт создания государства, в том числе и в сфере межнациональных отношений. От его глубокого осмысления во многом зависит возможность разработки оптимальной модели государственной этнополитики в Украине на современном этапе. In this article, the author disclosed the ethno-national policy of the UNR Directory.The study of this problem provides valuable experience in creating a state, including in the field of interethnic relations. The possibility of developing an optimal model of state ethnopolitics in Ukraine at the present stage largely depends on its deep understanding.
- ДокументЕтнонаціональна політика Західноукраїнської Народної Республіки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Гончарова, О. С.Автором було висвітлено етнонаціональну політику Західноукраїнської Народної Республіки. Від уміння попереджати, локалізувати, вирішувати міжетнічні конфлікти та залучення до державного будівництва представників різних етносоціальних груп багато в чому залежить ефективність внутрішньої політики будь-якої держави, в тому числі й України. Автором было рассмотрено этнонациональную политику Западноукраинской Народной Республики. От умения предупреждать, локализовать, решать межэтнические конфликты и привлечения к государственному строительству представителей различных этносоциальных групп во многом зависит эффективность внутренней политики любого государства, в том числе и Украины. The author considered the ethno-national policy of the West Ukrainian People's Republic. The effectiveness of the internal policy of any state, including Ukraine, largely depends on the ability to prevent, localize, resolve interethnic conflicts and involve representatives of various ethnosocial groups in state building.
- ДокументЗарічне – від козацького поселення до сучасності(2019) Гончарова, О. С.У статті розглянуто історію села Зарічне, яке розташоване в лісостеповій місцевості на лівому березі Печенізького водосховища за 21 км від райцентру і за 51 км від міста Харкова та входить до складу Старосалтівської об’єднаної територіальної громади, від часу його заснування до сьогодення. В статье рассмотрено историю села Заречное, расположенного в лесостепной местности на левом берегу Печенежского водохранилища в 21 км от райцентра и в 51 км от города Харькова, которое входит в состав Старосалтовской объединенной территориальной общины, со времени его основания до современности. The article is considered the history of the Zarichne village, located in the forest-steppe area on the left bank of the Pecheneg reservoir 21 km from the district center and 51 km from the city of Kharkov and is part of the Starosaltovsky united territorial community from its foundation to the present.
- ДокументЗаснування та діяльність Державного єврейського театру в місті Харкові (1925–1934 рр.)(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Гончарова, О. С.Стаття присвячена заснуванню та діяльністі Державного єврейського театру в місті Харкові (1925—1934 рр.). Робота проведена Державним єврейським театром в 1925–1934 роках сприяла підвищенню культурного рівня єврейського населення не лише міста Харкова, а й всієї України, сприяла формуванню певного рівня політичної культури, відновленню духовно-культурних цінностей єврейського народу. Статья посвящена учреждению и деятельности Государственного еврейского театра в городе Харькове (1925-1934 гг.). Работа проведена Государственным еврейским театром в 1925-1934 годах способствовала повышению культурного уровня еврейского населения не только города Харькова, но и всей Украины, способствовала формированию определенного уровня политической культуры, восстановлению духовно-культурных ценностей еврейского народа.
- ДокументЗбереження та популяризація мистецької спадщини І. Ю. Рєпіна на Харківщині(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-02) Гончарова, О. С.Не дивлячись на значну дослідженість життя та творчості Рєпіна поза увагою дослідників залишилося питання вшанування його пам’яті та популяризація творчості видатного земляка на Харківщині. Виходячи з цього автор мав на меті заповнити цю прогалину й відтворити хронологію подій та проаналізувати практики вшанування пам’яті видатного земляка харків’янами та продемонструвати їх туристичну привабливість. The article is devoted to to the question of commemorating and popularizing the work of Ilya Yukhymovich Repin, an artist who gave the world hundreds of paintings written in the genre of realism. Author recreated the chronology of events and analyzed the practice of commemoration prominent countryman by Kharkiv residents and demonstrate their tourism attractiveness.
- ДокументКОРОТКИЙ НАРИС ЖИТТЯ ТА НАУКОВО–ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ О. М. БОГДАШИНОЇ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид-во Віровець А. П. «Апостроф», 2016-11-29) Гончарова, О. С.Стаття присвячена ювілею Олени Миколаївни Богдашиної – професора Історичного факультету кафедри Історії України, відображено короткий нарис її життя та науково-педагогічної діяльності. Статья посвящена юбилею Елены Николаевны Богдашиной – профессора исторического факультета кафедры истории Украины, отражён краткий очерк её жизни и научно-педагогической деятельности.
- ДокументКУЛЬТУРНО-СЕМІОТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ Е. КАССІРЕРА ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ДОСЛІДЖЕННЯ МИСТЕЦТВА(2020) Брагіна, Т. М.; Гончарова, О. С.; Брагін, Ю. А.У статті розглядається концепція Е. Кассірера. Вона представлена як методологічна основа інтерпретації мистецтва. The concept of E. Cassirer is considered in the article. It is presented as a methodological basis for the interpretation of art.
- ДокументЛатиші в суспільно-політичному, соціально-економічному та культурно-освітньому житті Харківщини у 1920-ті – 1930-ті роки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Гончарова, О. С.; Рябченко, О. Л.Стаття присвячена висвітленню питання подолання неписьменності серед національних меншин Харківщини в 1920-ті – на початку 1930-х років. З’ясовано рівень письменності населення Харківщини на початку 1920-х років. Реконструйовано процес становлення та розвитку шкіл для неписьменних та малописьменних, що забезпечували навчання рідною мовою. Охарактеризовано стан матеріального та кадрового забезпечення лікнепів у визначений період. Акцентується увага, що з часом відбувається переорієнтація освіти з гуманістичного показника на ідеологічний. і лікнепкампанія починає використовуватись для політичного перевиховання громадськості. The article is devoted to the issue of overcoming illiteracy among the national minorities of Kharkiv region in the 1920s - early 1930s. The level of literacy of the population of Kharkiv region in the early 1920s was clarified. The process of formation and development of schools for illiterate and illiterate people, which provided education in the native language, was reconstructed. The state of material and personnel support of likneps in the certain period is characterized. Considerable attention is paid to the analysis of specific problems that arose during the campaign to eliminate illiteracy of national minorities. It is emphasized that over time there is a reorientation of education from the humanistic indicator to the ideological and liknep company begins to be used for political re-education of the public. It is concluded that, despite some difficulties in implementing measures to eliminate illiteracy, significant progress has been made in this regard. With the support of the state and various public organizations, a large number of points for the elimination of illiteracy and low literacy were created, which took into account the national moment. This was facilitated by the widespread use of illiterate methods in teaching, which did not require significant public expenditures: forced involvement of intellectuals and the entire literate population in the lyceum; receiving subsidies from public organizations for the maintenance of schools; further expansion of individual and group learning. An analysis of the national aspect of the activities of educational institutions engaged in overcoming the illiteracy and low literacy of national minorities in the Kharkiv region shows that, both nationally and culturally, the Soviet government's strategy for social transformation in their environment was aimed at achieving specific political goals. free national and cultural development. Its not surprising that since the late 1920s, general and national education tasks have been gradually supplanted by political ones.
- ДокументЛюдина в боротьбі з тоталітарною системою 1960-х – 1980-х років: ціна за свободу Генріха Алтуняна(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Гончарова, О. С.У статті аналізується роль і місце Генріха Ованесовича Алтуняна в дисидентському русі 1960-х – 1980-х років в УРСР та розкривається його позиції на суспільно-політичні процеси в державі, свідком та учасником яких він був. The article analyzes the role and place of Henry Hovhannesovich Altunyan in the dissident movement of the 1960s - 1980s in the Ukrainian SSR and reveals his position on the social and political processes in the state, which he was a witness and participant of.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу "Етнополітика в незалежній Україні"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Гончарова, О. С.Методичний посібник з курсу «Етнополітика в незалежній Україні» охоплює весь процес навчання. Він містить загальну схему вивчення курсу; конспект лекцій; плани семінарських занять з методичними рекомендаціями; перелік індивідуальних завдань; питання винесені на самостійне вивчення та методичні поради щодо їх опрацювання; критерії оцінювання рівня засвоєння матеріалів курсу; рекомендовану навчальну та спеціальну літературу до вивчення навчальної дисципліни; ключові терміни та поняття. Розрахований на здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія). Methodological manual for the course "Ethnopolitics in Independent Ukraine" covers the entire learning process. It contains a general scheme of studying the course; lecture notes; seminar plans with methodological recommendations; a list of individual assignments; questions for independent study and methodological advice on their processing; criteria for assessing the level of mastery of course materials; recommended educational and special literature for for the study of the discipline; key terms and concepts. Designed for applicants for the second (master's) level of higher education specialty 014.03 Secondary Education (History).
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »