Перегляд за Автор "Варич, Н. І."
Зараз показано 1 - 15 з 15
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВиховний потенціал освіти в сучасному контексті(Донецький державний університет управління, Українська миротворча школа, 2018-06-15) Варич, Н. І.Автор у данній статті дослідив виховний потенціал освіти в сучасному контексті. Автор в данной статье исследовал воспитательный потенциал образования в современном контексте. In this article, the author explored the educational potential of education in a contemporary context.
- ДокументЕфект продуктивності медіаосвіти в розбудові громадянського суспільства(Донецький державний університет управління, 2019-11-29) Варич, Н. І.У данній статті автор проаналізував ефект продуктивності медіаосвіти в розбудові громадянського суспільства. В данной статье автор проанализировал эффект производительности медиаобразования в развитии гражданского общества. In this statute, the author has analyzed the effect of media productivity in the development of community support.
- ДокументОСВІТНЯ САМОДОСТАТНІСТЬ, АБО ШКОЛА НАВПАКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство, 2020) Садоха, О. В.; Варич, Н. І.Стаття продовжує низку авторових філософсько-освітніх досліджень особливостей розгортання освітнього проєкту в сучасних соціокультурних контекстах. Вона пропонує аналіз школи як самонавчальної організації із залученням коучингу як провідного інструмента. Статья продолжает ряд авторових философско-образовательных исследований особенностей развертывания образовательного проекту в современных социокультурных контекстах. Она предлагает анализ школы как самообучающейся организации с привлечением коучинга как ведущего инструмента. The article continues a number of author’s philosophical and educational researches of features of development of the educational project in modern socio-cultural contexts. It offers an analysis of the school as a self-learning organization with the involvement of coaching as a leading tool.
- ДокументПедагогічні взаємодії: у пошуках взаєморозуміння(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство (ХІФТ), 2016) Садоха, О. В.; Варич, Н. І.Здійснено аналіз пошуків шляхів і умов встановлення взаєморозуміння в освітніх практиках, визначено спрямованість на справедливу взаємодію як сутнісну рису освітніх стратегій в Україні. Осуществлен анализ поисков путей и условий становления взаимопонимания в образовательных практиках, определена направленность на справедливое взаимодействие как сущностную черту образовательных стратегий в Украине. The article analyzes fi nding ways and conditions of formation of Understanding in educational practices and defi nes focus on fair cooperation as an essential feature of educational strategies in Ukraine.
- ДокументПеретворювальна школа Джона Тейлора Гатто й сучасні освітні пошуки в Україні(ХНПУ імені Г. С. Сковороди; Харківське історико-філологічне товариство (ХІФТ), 2018) Садоха, О. В.; Варич, Н. І.У статті здійснено аналіз філософсько-освітніх поглядів американського педагога й дослідника Джона Тейлора Ґатто, подано коментар до його критики державної освіти в нову цивілізаційну добу. Накреслено перспективи досліджень у сув’язі з оновленням українського освітнього поля. В статье осуществлен анализ философско-образовательных взглядов американского педагога и исследователя Джона Тейлора Гатто, подано комментарий к его критике государственного образования в новую цивилизационную эпоху. Намечены перспективы исследований в комплексе с обновлением украинского образовательного поля. The article offers an analysis of the philosophical and educational views of the American teacher and researcher John Taylor Gatto. A comment was made on his criticism of state education in a new civilization era. Prospects for research in connection with the renewal of the Ukrainian educational field are outlined.
- ДокументПолікультурний вектор сучасних освітніх практик(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Варич, Н. І.Реалії сьогодення, позначені сутнісними змінами культуротворчих чинників існування етносів, загостренням соціокультурних викликів і ризиків, трансформацією загальнолюдських і національних цінностей, активізацією міжкультурної комунікації як на внутрішньому, так і міжнародному, транснаціональному рівнях спонукають освіту до оновлення й прискорення реформаційних зрушень, зокрема в річищі мультикультуризму. Реалии, обозначенные сущностными изменениями культуротворческих факторов существования этносов, обострением социокультурных вызовов и рисков, трансформацией общечеловеческих и национальных ценностей, активизацией межкультурной коммуникации как на внутреннем, так и международном, транснациональном уровнях побуждают образование к обновлению и ускорению реформационных сдвигов, в частности в русле мультикультуризма.
- ДокументРозвиток освітніх альтернатив в Україні(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12) Варич, Н. І.Досліджено розвиток освітніх альтернатив в Україні. Охарактеризована діяльність сучасних українських експериментальних навчальних закладів. Сутнісними рисами вітчизняних освітніх альтернативних проектів є динамізм, орієнтація на розмаїття, партнерське співробітництво. Исследовано развитие образовательных альтернатив в Украине. Охарактеризована деятельность современных украинских экспериментальных учебных заведений. Сущностными чертами отечественных образовательных альтернативных проектов является динамизм, ориентация на разнообразие, партнерское сотрудничество. The development of educational alternatives in Ukraine is studied. The activity of modern Ukrainian experimental educational institutions is characterized. The essential features of domestic educational alternative projects are dynamism, focus on diversity, partnership.
- ДокументРоль національного етичного ідеалу справедливості в сучасному громадянському вихованні(Харківське історико-філологічне товариство (ХІФТ), 2015-11-06) Варич, Н. І.У статті охарактеризовано національний етичний ідеал справедливості, показано його місце в сучасних контекстах і доведено провідну роль у громадянському вихованні. В статье рассмотрен национальный этический идеал справедливости, показано его место в современных контекстах и доказана ведущая роль в гражданском воспитании. The article describes the national ethical ideal of justice, shows place of this ideal in modern contexts and leadership role in citizenship education.
- ДокументСтратегії пошуків конституювання справедливого освітнього поля України(Харківське історико-філологічне товариство (ХІФТ), 2014-09-05) Варич, Н. І.У статті на підставі аналізу сучасних трансформаційних процесів окреслено провідні стратегії конституювання освітнього простору України. В статье на основании анализа современных трансформационных процессов очерчены главные стратегии конституирования справедливого поля образования Украины. The article is based on an analysis of contemporary transformation processes and outlined leading strategy for formation Ukrainian educational space.
- ДокументСімейна обрядовість у контексті запитів сучасного суспільства(ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020-11) Варич, Н. І.Сучасна школа й батьки, та й самі діти відчувають нині напруженість динамічних змін у суспільному бутті. У стрімкості мінливого світу й численних ризиків дуже важливо своєчасно й адекватно реагувати на нові реалії, щораз сильніші виклики. Як допомогти дитині в умовахвідкритого глобалізованого світу збалансувати між суголосністю цивілізаційним зрушеннямі збереженням етнічного культурного коду? Современная школа и родители, и сами дети чувствуют сейчас напряженность динамических изменений в общественном бытии. Как помочь ребенку в условиях открытого глобального мира сбалансировать между созвучностюь цивилизационным сдвигам и сохранением этнического культурного кода? Modern school and parents, and children themselves are now experiencing the intensity of dynamic changes in society. How to help a child in an open globalized world to balance between the harmony of the civilizational shift and the preservation of the ethnic cultural code?
- ДокументТригери родильних обрядів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-11) Варич, Н. І.У статті розкрито, що українські родильні обряди, маючи потужне гуманістичне спрямування, значною мірою вписуються в час ризиків, «час становлення» й відродження, слугуючи не тільки механізмом самозбереження роду, протидії знищенню, збереження цінностей, життєвого досвіду, а також і його транслювання в майбутнє. В статье раскрыто, что украинские родильные обряды, имея мощное гуманистическое направление, в значительной мере вписываются во время рисков, «время становления» и возрождение, служа не только механизмом самосохранения рода, противодействия уничтожению, сохранения ценностей, жизненного опыта, а также и его трансляции в будущее. The article reveals that Ukrainian maternity rites, having a strong humanistic orientation, largely fit into the time of risks, "time of formation" and revival, serving not only as a mechanism of self-preservation of the family, counteraction destruction, preservation of values, life experience, as well as its transmission to the future.
- ДокументУ вільному тексті (за авторською програмою Cелестена Френе)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство (ХІФТ), 2017) Варич, Н. І.Статтю присвячено аналізу філософсько-освітніх поглядів французького педагога Селестена Френе в сучасному контексті крізь призму оновлення школи. Накреслено перспективи досліджень у сув’язі з вітчизняними альтернативними розбудовчими проектами. Статья посвящена анализу философско-образовательных взглядов французского педагога Селестена Френе в современном контексте сквозь призму обновления школы. Намечены перспективы исследований в связке с отечественными альтернативными проектами. The article offers an analysis of the philosophical and educational views of the French educator Celestіn Freinet in the modern context, through the prism of the renewal of the school. Prospects for research in conjunction with Ukrainian alternative projects are outlined.
- ДокументУКРАЇНОМОВНІ МАРШРУТИ В ГЛОБАЛІЗОВАНОМУ ОСВІТНЬОМУ КРАЄВИДІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-06-25) Варич, Н. І.У статті здійснено аналіз наукових пошуків україномовних маршрутів в глобалізованому освітньому краєвиді. В статье проведен анализ научных поисков украиноязычных маршрутов в глобализированном образовательном пейзаже. The article analyzes the scientific search for Ukrainian-language routes in the globalized educational landscape.
- ДокументУкраїномовні маршрути в глобалізованому освітньому краєвиді(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-06-25) Варич, Н. І.У даній статті автором було з' ясовано опанування курсу української мови як іноземної в річищі міжкультурної комунікації, яке є одним з ефективних шляхів розбудови освітніх практик з налаштуванням освітніх агентів на спільне вироблення і засвоєння взаємозв’язків між культурами, на спільне творення безконфліктного простору у відкритій перспективі майбутнього. В данной статье автором было выяснено освоение курса украинского языка как иностранного в русле межкультурной коммуникации, которое является одним из эффективных путей развития образовательных практик с настройкой образовательных агентов на совместную выработку и усвоение взаимосвязей между культурами, на совместное создание бесконфликтного пространства в открытой перспективе будущего. In this article the author found out the mastering of Ukrainian as a foreign language course in the stream of intercultural communication, which is one of the effective ways to develop educational practices with the adjustment of educational agents to the joint elaboration and assimilation of intercultural relations, to the joint creation of conflict-free space in an open perspective of the future.
- ДокументУКРАЇНСЬКА ОСВІТНЯ ПАНОРАМА В ГУМАНІСТИЧНОМУ ВИМІРІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство, 2019) Садоха, О. В; Варич, Н. І.У статті здійснено рецепцію філософсько-освітньої української спадщини у зв’язку з переосмисленням сучасних освітніх практик. Увагу привернуто до експлікації гуманістичного виміру освіти, презентованого у творчості Ісайї Копинського, Григорія Сковороди, Тараса Шевченка. В статье осуществлена рецепция философско-образовательного украинского наследия в связи с переосмыслением современных образовательных практик. Внимание привлечено к экспликации гуманистического измерения бразования, представленного в творчестве Исайи Копинского, Григория Сковороды, Тараса Шевченко. The article provides the reception of the philosophical and educational Ukrainian heritage in connection with the rethinking of the role and tasks of modern educational practices. Particular attention is paid to the explication of the humanistic dimension of education, presented in the works of Isaia Kopynsky, Gregory Skovoroda, Taras Shevchenko.