Перегляд за Автор "Бакай, С. Ю."
Зараз показано 1 - 16 з 16
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- Документ«АЗБУКА ПІЗНАННЯ» основ образотворчого мистецтва як важливий аспект виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського (до 105-ї річниці від дня народження)(Харкiвський національний унiверситет радiоелектронiки, Харкiвський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2023) Бакай, С. Ю.Розглядається проблема актуальності та важливості складової естетичного виховання, зокрема образотворчого мистецтва для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у спадщині видатного українського педагога Василя Сухомлинського. Окреслюються та розкриваються важливі питання щодо виховання всебічно розвиненої особистості в контексті духовності підростаючого покоління сучасності. Автором наголошується на вагомості вивчення педагогічної спадщини українського вченого та педагога, його висловлювань та порад вихователям, вчителям початкової ланки щодо розкриття індивідуальності кожної дитини на заняттях та уроках з малювання, урахування природних здібностей та талантів дітей, залучення їх до світу творчості та фантазії для розкриття важливих рис духовності, для самореалізації у подальшій життєдіяльності. The article discusses the problem of relevance and importance of the component of aesthetic education, in particular fine arts for children of preschool and primary school age in the heritage of the outstanding Ukrainian teacher Vasyl Sukhomlynsky. Important issues regarding the upbringing of a comprehensively developed personality in the context of the spirituality of the younger generation of our time are outlined and revealed. In the article, the author emphasizes the importance of studying the pedagogical heritage of the Ukrainian scientist and teacher, his statements and advice to educators, primary school teachers regarding the disclosure of the individuality of each child in classes and lessons in drawing, to see the natural abilities and talents of children, to involve them in the world of creativity and fantasy to reveal important features of spirituality, for self-realization in further life.
- ДокументБайки Григорія Сковороди як засіб пізнання логіко-математичного аспекту дітей дошкільного та молодшого шкільного віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Бакай, С. Ю.Наголошується на важливому питанні логіко-математичного аспекту для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку за мотивами збірки «Байки Харківські» Григорія Сковороди. Надано приклади наочних методичних матеріалів, за якими педагоги закладів дошкільних установ та вчителі початкових класів можуть креативно використовувати його при навчанні дітей. Автор наголошує на важливості вивчення таких математичних понять як простір, час, кількість, величина, які в практиці ЗДО застосовується не в повній мірі, а в початковій школі дуже потрібен. Досліджуючи такі наочні, яскраві матеріали-картинки, малюки та учні, разом зі своїми улюбленими тваринками та птахами з казок або мультиків, зможуть фантазувати нові сюжети, діалоги, змінювати пори роки, створювати власні (гуртові) казки, малювати їх або робити з природного матеріалу (пластиліну) для виставки чи лялькового театру. Автор пропонує звернутися до такої форми роботи, як «байка-казка», маючи певний виховний, освітній, розвиваючий та творчій потенціал, а діти вивчатимуть багатовікову історичну, національну, культурну спадщину своєї країни. The article focuses on an important issue of the logical and mathematical aspect for children of preschool and primary school age based on the collection "Kharkiv Fables" by Hryhoriy Skovoroda. The author provides examples of visual methodological materials, according to which teachers of preschool institutions and primary school teachers creatively and creatively use it when teaching children. The author of the article emphasizes the importance of studying such mathematical concepts as space, time, quantity, magnitude, which are not fully used in the practice of external education, but are very necessary in elementary school. Exploring such visual, bright picture materials, kids and students, together with their favorite animals and birds from fairy tales or cartoons, will be able to fantasize about new plots, dialogues, change seasons, create their own (group) fairy tales, draw them or make them from natural material (plasticine) for an exhibition or puppet theater. In this article, the author proposes to turn to such a form of work as a "fairy tale fable", having a certain educational, developmental and creative potential, and children will study the centuries-old historical, national, cultural heritage of their country.
- ДокументВикористання емоційно-вольових станів як методів опанування співацької майстерності студентами закладів вищої педагогічної освіти за спеціальністю «Дошкільна освіта»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Бакай, С. Ю.У статті висвітлюється тема використання емоційно-вольових станів як методів опанування співацької майстерності студентами закладів вищої педагогічної освіти за спеціальністю «Дошкільна освіта». В статье освещается тема использования эмоционально-волевых состояний как методов освоения певческого мастерства студентами высших учебных педагогических заведений по специальности «Дошкольное образование». The article highlights the topic of using emotional-volitional states as a method of mastering singing skills by students of higher educational pedagogical institutions in the specialty "Preschool education".
- ДокументВШАНУВАННЯ ПАМ’ЯТІ ВИДАТНОГО УКРАЇНСЬКОГО ПЕДАГОГА ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ У ХХ СТОЛІТТІ (ЗА АРХІВНИМИ МАТЕРІАЛАМИ) до 295-річниці з дня народження(Харківський Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва, 2017-06-23) Бакай, С. Ю.Стаття присвячена до 295-річниці з дня народження видатного українського педагога Григорія Сковороди, його творчості і праці. Майже 300 років відділяють нас від того часу, коли в с. Чорнухах на Полтавщині, 3 грудня 1722 року народився майбутній педагог і філософ, поет і музикант, просвітитель Григорій Сковорода. В його житті й творчості багато питань: твори символічні й закодовані, життя заінтриговане. І хоча своєю працею він досяг звання вченого світового рівня, для багатьох він і досі залишається загадковою, багатогранною особистістю. Ідеєю «Пізнай себе!» Григорій Сковорода відкрив учення про людську особистість і навколишній світ, про сенс життя. Думки про необхідність освіти людей супроводжували Григорія Сковороду протягом усього життєвого шляху. В 1753-1754 рр. його було запрошено на викладацьку діяльність до Переяславського колегіуму. Протягом десятиріччя (1759-1769 рр.) він учив студентську молодь в Харківському колегіумі – широко відомому на той час вищому навчальному закладі Слобожанщини. У Центральному державному історичному архіві України м. Києва збереглася Постанова № 289 Ради Народних комісарів і Центрального комітету ЦК КП(б)У від 28. 02.1945 р. В особі Григорія Сковороди тісно поєдналися талант просвітителя та духовного педагога-наставника народу, видатного філософа та майстерного музиканта-виконавця, людини, яка знайшла своє покликання і щастя в просвітницькій діяльності серед населення Слобожанщини. Статья приурочена к 295-летию со дня рождения выдающегося украинского педагога Григория Сковороды, его творчества и труда. Почти 300 лет отделяют нас от того времени, когда в с. Чернухи на Полтавщине, 3 декабря 1722 родился будущий педагог и философ, поэт и музыкант, просветитель Григорий Сковорода. В его жизни и творчестве много вопросов: произведения символические и закодированы, жизнь заинтригована. И хотя своим трудом он достиг звания ученого мирового уровня, для многих он до сих пор остается загадочной, многогранной личностью. Идеей «Познай себя» Григорий Сковорода открыл учение о человеческой личности и окружающем мире, о смысле жизни. Мысли о необходимости образования людей сопровождали Григория Сковороду в течение всего жизненного пути. В 1753-1754 гг. Он был приглашен на преподавательскую деятельность в Переяславский коллегиум. В течение десяти лет (1759-1769 гг.) Он учил студенческую молодежь в Харьковском коллегиуме - широко известном в то время высшем учебном заведении Слобожанщины. В Центральном государственном историческом архиве Украины г. Киева сохранилось Постановление № 289 Совета Народных комиссаров и Центрального комитета ЦК КП(б)У от 28 02.1945 г. В лице Григория Сковороды тесно соединились талант просветителя и духовного педагога-наставника народа, выдающегося философа и искусного музыканта-исполнителя, человека, который нашел свое призвание и счастье в просветительской деятельности среди населения Слобожанщины.
- ДокументВшанування пам’яті видатного українського педагога й філософа Григорія Сковороди у ХХ столітті (за архівними матеріалами). До 300-річчя з дня народження(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Бакай, С. Ю.; Перетяга, Л. Є.В статті досліджено архівні матеріали, присвячені вшануванню пам’яті видатного українського педагога й філософа Григорія Сковороди у ХХ столітті. В статье исследованы архивные материалы, посвященные памяти выдающегося украинского педагога и философа Григория Сковороды в ХХ веке. The article examines archival materials dedicated to the memory of the outstanding Ukrainian pedagogue and philosopher Hryhoriy Skovoroda in the 20th century.
- ДокументДеякі аспекти виховання дітей та молоді у цифровому просторі сьогодення(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-02) Бакай, С. Ю.Автор статті звертає увагу на необхідність молоді адаптуватися до нових технологій цифрового середовища, активізувати освітню парадигму щодо навчання упродовж життя як форми підвищення власної цифрової компетентності, саморозвитку, професійної і життєвої самореалізації. Місія сучасної освіти, на думку автора, полягає у тому, щоб допомогти кожній людині комфортно почуватися в цифровому суспільстві. The author of the article draws attention to the need for young people to adapt to new technologies of the digital environment, to activate the educational paradigm regarding lifelong learning as a form of increasing one's own digital competence, self-development, professional and life self-realization. The mission of modern education, according to the author, is to help every person feel comfortable in the digital society.
- ДокументДеякі аспекти вікових особливостей сенсорно-пізнавального розвитку дитини під час підготовки майбутніх вихователів(Харківський національний університет радіоелектроніки, 2023) Бакай, С. Ю.Присвячено вивченню та розкриттю вікових особливостей сенсорно-розвивального розвитку дитини дошкільного віку, зокрема раннього віку під час підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти для подальшої практичної діяльності вихователів закладу дошкільної освіти. Зазначається, що освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» орієнтує педагогів формувати в дітей сенсорно-пізнавальну, логіко-математичну й дослідницьку компетентності, які слід розглядати як одну цілісну інтегровану компетентність. Виділено й охарактеризовано вагомий внесок видатних педагогів минулих років щодо проблематики сенсорно-пізнавального простору дітей дошкільного віку. На підставі аналізу сучасних психолого-педагогічних джерел та наукових статей фахівців з даної теми проаналізовано значення сенсорного розвитку для дитини дошкільного віку, означено поступовий сенсорний розвиток дитини раннього віку, наголошено на важливих аспектах предметної та пізнавальної діяльності. Доведено, що головна мета навчити дитину: сприймати і виділяти форму, величину, колір предметів через зорове, дотикове і рухове обстеження; формувати уявлення про різні властивості предметів, порівнюючи їх між собою; заохочувати до виконання завдань разом з дорослим; вчити вправлятися у встановленні подібності й відмінності між предметами; ознайомлювати з геометричними фігурами: круг, квадрат, трикутник, куля; вчити впізнавати знайомі геометричні форми у предмета довкілля; ознайомлювати з розміром та властивостями предметів; ознайомлювати з кольорами, формувати вміння впізнавати знайомі кольори в довкіллі, знаходити пари предметів однакових кольорів, групувати предмети за кольором; формувати вміння розрізняти предмети за допомогою тактильних відчуттів; розвивати нюхові та смакові відчуття; розвивати слухові відчуття, вчити розрізняти тихе і голосне мовлення, музику, співи птахів, звуки тварин тощо. The article is devoted to the study and disclosure of age-related features of sensory-developmental development of preschool child, in particular early age during the preparation of applicants of the second (master's) level of higher education for further practical activities of preschool teachers. It is noted that the educational direction "Child in the sensory-cognitive space" orients teachers to form sensory-cognitive, logical-mathematical and research competences in children, which should be considered as one holistic integrated competence. A significant contribution of outstanding teachers of previous years to the problems of sensory-cognitive space of preschool children has been highlighted and characterized. Based on the analysis of modern psychological and pedagogical sources and scientific articles of specialists on this topic, the importance of sensory development for a preschool child is analyzed, the gradual sensory development of an early childhood child is indicated, and important aspects of subject and cognitive activity are emphasized. It is proved that the main goal is to teach the child: to perceive and distinguish the shape, size, color of the object through visual, touch and motor examination; to form an idea of the different properties of objects, comparing them with each other; encourage tasks with adults; to practice in establishing similarities and differences between objects; familiarize with geometric shapes: circle, square, triangle, ball; learn to recognize familiar geometric shapes in an environmental object; familiarize with the size and properties of objects; familiarize with colors, form the ability to recognize familiar colors in the environment, find pairs of objects of the same colors, group objects by color; to form the ability to distinguish objects with the help of tactile sensations; develop olfactory and taste sensations; develop auditory sensations, teach to distinguish between quiet and loud speech, music, birdsong, animal sounds, etc.
- ДокументДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Бакай, С. Ю.У статті автор висвітлює проблему духовно-морального виховання дітей старшого дошкільного віку в умовах сьогодення, окреслює засоби морального виховання дітей у закладах дошкільної освіти та сім`ї та середовищі. In the article, the author highlights the problem of spiritual and moral education of children of older preschool age in the present, outlines the means of moral education of children in preschool and family and environment institutions.
- ДокументЗначення пісень у вивченні англійської мови дітей дошкільного віку на інтегрованих заняттях «англійські співаночки» зі студентами з постановки голосу(International Electronic Scientific and Practical Journal «WayScience», 2021) Бакай, С. Ю.В статті розглянуто вивчення англійської мови дітей дошкільного віку на заняттях з постановки голосу. Процес навчання англійській мові, зокрема вивчення граматики повинен стати засобом самореалізації дитини, допомогти розкрити її природні нахили, творчі здібності, врахувати індивідуальні особливості. Пісні повинні бути ритмічними, не складними для виконання і в зручному діапазоні для дітей цього віку. У будь-якій пісні є рядки, що повторюються, і тому їх легко запам`ятовувати, а з погляду граматики це дуже важливо. В статье рассмотрено изучение английского языка детей дошкольного возраста на занятиях по постановке голоса. Процесс обучения английскому языку, в частности изучение грамматики, должен стать средством самореализации ребенка, помочь раскрыть его природные наклонности, творческие способности, учесть индивидуальные особенности. Песни должны быть ритмичными, не сложными для исполнения и в удобном диапазоне для детей этого возраста. В любой песне есть повторяющиеся строки, и поэтому их легко запоминать, а с точки зрения грамматики это очень важно. The article deals with the study of English for pre-school children in voice classes. The process of learning English, in particular the study of grammar, should be a means of self-realization of the child, to help reveal their natural inclinations, creativity, take into account individual characteristics. The songs should be rhythmic, not difficult to perform and in a comfortable range for children of this age. Every song has repetitive lines and is therefore easy to remember. to remember, and from a grammatical point of view it is very important.
- ДокументМ. Ф. ГЕТМАНЕЦЬ: ЛЮДИНА, УЧИТЕЛЬ, НАУКОВЕЦЬ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-09-15) Бакай, С. Ю.; Флоренко, А. Е.У публікації розглянуто особистість українського літературознавця Михайла Федосійовича Гетманця. Коло його наукових інтересів неймовірно широке. Професор М. Ф. Гетманець вирізнявся серед колег не тільки величчю знань, винятковою пам’яттю, глибоким розумом та аналітизмом, а й двома головними напрямами своєї наукової діяльності: дослідженням педагогічної концепції і літературної спадщини А. С. Макаренка та шедевра давньоукраїнської літератури «Слово о полку Ігоревім», якому вчений присвятив 5 монографій і понад 30 статей. Плідна наукова діяльність ученого нерозривно пов’язана з педагогічною: за роки професійної викладацької роботи підготовлені тисячі фахівців-словесників, які з вдячністю і глибокою пошаною згадують свого улюбленого Вчителя з великої літери. Наголошено, що педагогічним кредо М. Ф. Гетманця було зробити процес навчання цікавим та радісним. Він був ворогом примусу й насильства, надмірної суворості і дратливості у відносинах з молоддю. The publication examines the personality of the Ukrainian literary critic Mykhailo Fedosiyovych Hetmanets. His scientific interests are incredibly wide. Professor M. F. Hetmanets distinguished himself among his colleagues not only by the greatness of his knowledge, exceptional memory, deep mind and analyticity, but also by two main directions of his scientific activity: the study of the pedagogical concept and literary heritage of A. S. Makarenko and the masterpiece of ancient Ukrainian literature «On the Campaign of Igor», to which the scientist dedicated 5 monographs and more than 30 articles. The fruitful scientific activity of the scientist is inextricably linked with the pedagogical activity: over the years of professional teaching work, thousands of lexicographers have been trained, who remember their beloved Teacher with a capital letter with gratitude and deep respect. It was emphasized that the pedagogical creed of M. F. Hetmanets was to make the learning process interesting and joyful. He was an enemy of coercion and violence, excessive severity and irritability in relations with young people. literary studies, scientific achievements, pedagogical heritage, M. F. HetmanetsThe publication examines the personality of the Ukrainian literary critic Mykhailo Fedosiyovych Hetmanets. His scientific interests are incredibly wide. Professor M. F. Hetmanets distinguished himself among his colleagues not only by the greatness of his knowledge, exceptional memory, deep mind and analyticity, but also by two main directions of his scientific activity: the study of the pedagogical concept and literary heritage of A. S. Makarenko and the masterpiece of ancient Ukrainian literature "Slovo about Igor's regiment", to which the scientist dedicated 5 monographs and more than 30 articles. The fruitful scientific activity of the scientist is inextricably linked with the pedagogical activity: over the years of professional teaching work, thousands of lexicographers have been trained, who remember their beloved Teacher with a capital letter with gratitude and deep respect. It was emphasized that the pedagogical creed of M. F. Hetmanets was to make the learning process interesting and joyful. He was an enemy of coercion and violence, excessive severity and irritability in relations with young people.
- ДокументПРОКОПЕНКО І СКОВОРОДА – ДВА «ПЕРШОРОЗУМИ» СВОЄЇ ЕПОХИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Бакай, С. Ю.В статті розглянуто два «Першорозуми» для свого українського народу і своєї землі, дві видатні постаті різних епох, між якими 300 років: І. Прокопенко і Г. Сковороду. Загадкова особистість великого українського філософа, просвітителя педагога-гуманіста, музиканта, поета, художника, мандрівного вчителя, народного наставника різних верств населення тодішньої Слобожанщини Григорія Савича Сковороди приваблює багатьох науковців і дослідників не тільки України, а й усього світу. Людина з великим серцем та мудрістю Іван Федорович Прокопенко присвятив своє життя улюбленій справі «Вчителя», завжди був щирим і відвертим у спілкуванні зі здобувачами, колегами, підлеглими та співпрацівниками університету. The article deals with two "First Minds" for their Ukrainian people and their land, two outstanding figures of different eras, 300 years between them: I. Prokopenko and G. Skovoroda. The mysterious personality of the great Ukrainian philosopher, educator, humanist teacher, musician, poet, artist, traveling teacher, folk mentor of different segments of the population of the then Slobozhanshchyna Hryhorii Savych Skovoroda attracts many scientists and researchers not only in Ukraine but also around the world. A man with a big heart and wisdom, Ivan Fedorovych Prokopenko devoted his life to his beloved work "Teacher", was always sincere and frank in communication with applicants, colleagues, subordinates and university staff.
- ДокументПРОКОПЕНКО І. Ф. ПРО ВАЖЛИВІ КАТЕГОРІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Бакай, С. Ю.У публікації проаналізовано погляди І. Ф. Прокопенко про важливі категорії педагогічної системи Василя Сухомлинського, який усе своє життя був прихильником ідей гуманізму та демократизму в навчанні й вихованні дітей, створюючи атмосферу свободи, взаємної відповідальності та взаємоповаги. Безперечно, його новаторські ідеї та погляди з питань виховання, теоретичні трактування категорій свободи, вдячності і відповідальності особистості та його педагогічний спадок буде вивчати в освітній практиці ще не одне покоління педагогів та дослідників, що сприятиме становленню життєдіяльній національно-патріотичній позиції молодого покоління та підвищенню авторитетності освіти в Україні та світі. Зазначено, що педагогічна спадщина Василя Сухомлинського – особливе явище не тільки у вітчизняній, але й у європейській науково-педагогічній думці, а його теоретичні ідеї та досвід продовжують привертати увагу нових науковців та дослідників з усіх куточків світу, зокрема Німеччини, Китаю, Польщі, Болгарії, Австралії, Греції. Багато цікавих, мудрих, змістовних думок щодо педагогічного спадку В. Сухомлинського знаходимо в наукових працях Івана Федоровича Прокопенка. The publication analyzes the views of I. F. Prokopenko about the important categories of the pedagogical system of Vasyl Sukhomlynskyi, who throughout his life was a supporter of the ideas of humanism and democracy in the education and upbringing of children, creating an atmosphere of freedom, mutual responsibility and mutual respect. Undoubtedly, his innovative ideas and views on issues of education, theoretical interpretations of the categories of freedom, gratitude and responsibility of the individual and his pedagogical legacy will be studied in educational practice by more than one generation of teachers and researchers, which will contribute to the formation of a vital national-patriotic position of the young generation and increase in authority education in Ukraine and the world. It is noted that the pedagogical legacy of Vasyl Sukhomlynskyi is a special phenomenon not only in the domestic, but also in the European scientific and pedagogical thought, and his theoretical ideas and experience continue to attract the attention of new scientists and researchers from all corners of the world, in particular Germany, China, Poland, Bulgaria , Australia, Greece. Many interesting, wise, meaningful thoughts about the pedagogical heritage of V. Sukhomlynsky can be found in the scientific works of Ivan Fedorovich Prokopenko.
- Документ«Пізнай себе… з дитинства!»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Бакай, С. Ю.Літературно-художнє видання присвячено багатогранній спадщині видатного українського педагога й просвітителя Григорія Савича Сковороди, 300-річчя від дня народження якого відзначається у 2022 році. У даній збірці представлено деякі байки Г. Сковороди українською та англійською мовами, власний віршований текст байок автора видання та ілюстрації до них дітей Будянської дитячої школи народного мистецтва. Автор має на меті віддзеркалення змісту байок мислителя на сучасний погляд дитини сьогодення. Надані матеріали сприятимуть до плідного вивчення та творчого використання спадку видатної постаті студентами та учнями навчальних педагогічних закладів вищої та середньої освіти. The literary and artistic publication is dedicated to the multifaceted heritage of the outstanding Ukrainian teacher and educator Hryhorii Savych Skovoroda, whose 300th anniversary is celebrated in 2022. This collection contains some of Hryhorii Skovoroda's fables in Ukrainian and English, the author's own poetic text of the fables, and illustrations by children of the Budianske Children's School of Folk Art. The author aims to reflect the content of of the thinker's fables in the modern view of today's children. The materials provided will contribute to the fruitful study and creative use of the heritage of the outstanding figure by students and pupils of pedagogical institutions of higher and secondary education.
- ДокументПІСНІ ТА НОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. ЗИМОВА ПОДОРОЖ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, ФОП Лотох М. Г., 2016-10-26) Бакай, С. Ю.; Стороженко, Т. В.Дане видання орієнтоване на роботу з дітьми дошкільного віку, допоможе сформувати у малят естетичне сприйняття світу, навчить їх слухати музику та емоційно реагувати на неї. Виконання пісень з методичного посібника «Зимова подорож» про любов до природи, звірят та пташок розвиватимуть здібності й таланти малюків, сформує почуття колективізму і згуртованості. Представлені матеріали можуть бути використані в роботі музичних керівників ДНЗ, вихователів, студентів музично-педагогічних факультетів вищих та середніх спеціальних навчальних закладів. Данное издание ориентировано на работу с детьми дошкольного возраста, поможет сформировать у малышей эстетическое восприятие жизни, научит их слушать музыку и эмоционально реагировать на нее. Исполнение песен из методического сборника «Зимнее путешествие» про любовь к природе, зверям и птицам будут развивать способности и таланты детей, сформируют чувства коллективизма. Представленные материалы могут быть использованы в работе музыкальных руководителей ДУЗ, воспитателей, студентов музыкально-педагогических высших и средних специальных учебных заведений. This publication is focused on work with children of preschool age, will help develop children aesthetic perception of the world, teach them to listen to music and emotionally react to it. Performing songs from the methodological guide "Winter journey" about the love of nature, animals and birds to develop abilities and talents of children, will form a sense of esprit de corps and cohesion. Materials can be used in a work of music executives CCA, educators, students of musical-pedagogical faculties of higher and secondary special educational institutions.
- ДокументПІСНІ ТА НОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. ЗУСТРІЧАЙМО ВЕСНУ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, ФОП Лотох М. Г., 2016-10-26) Бакай, С. Ю.; Стороженко, Т. В.Дане видання орієнтоване на роботу з дітьми дошкільного віку, допоможе сформувати у малят естетичне сприйняття світу, навчить їх слухати музику та емоційно реагувати на неї. Виконання пісень з методичного посібника «Зустрічаймо весну», про любов до рідного краю, маму, бабусю та тварин розвиватимуть здібності й таланти малюків, сформує почуття колективізму і згуртованості. Представлені матеріали можуть бути використані в роботі музичних керівників ДНЗ, вихователів, студентів музично-педагогічних факультетів вищих та середніх спеціальних навчальних закладів. Данное издание ориентировано на работу с детьми дошкольного возраста, поможет сформировать у малышей эстетическое восприятие жизни, научит их слушать музыку и эмоционально реагировать на нее. Исполнение песен из методического сборника «Встречаем весну» про любовь к родной земле, маме, бабушке и зверям будут развивать способности и таланты детей, сформируют чувства коллективизма. Представленные материалы могут быть использованы в работе музыкальных руководителей ДУЗ, воспитателей, студентов музыкально-педагогических высших и средних специальных учебных заведений. This publication is focused on work with children of preschool age, will help develop children aesthetic perception of the world, teach them to listen to music and emotionally react to it. Performing songs from the methodological guide "Let's meet spring" about love to the native land, mother, grandmother and animals to develop abilities and talents of children, will form a sense of esprit de corps. Materials can be used in a work of music executives CCA, educators, students of musical-pedagogical faculties of higher and secondary special educational institutions.
- ДокументПІСНІ ТА НОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. ОСІННІЙ НАСТРІЙ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, ФОП Лотох М. Г., 2015-09-21) Бакай, С. Ю.; Стороженко, Т. В.Дане видання орієнтоване на роботу з дітьми дошкільного віку, допоможе сформувати у малят естетичне сприйняття світу, навчить їх слухати музику та емоційно реагувати на неї. Виконання пісень з методичного посібника «Осінній настрій» про любов до рідного краю, звірят та пташок розвиватимуть здібності й таланти малюків, сформує почуття колективізму і згуртованості. Представлені матеріали можуть бути використані в роботі музичних керівників ДНЗ, вихователів, студентів музично-педагогічних факультетів вищих та середніх спеціальних навчальних закладів. Данное издание ориентировано на работу с детьми дошкольного возраста, поможет сформировать у малышей эстетическое восприятие жизни, научит их слушать музыку и эмоционально реагировать на нее. Исполнение песен из методического сборника «Осеннее настроение» про любовь к родной земле, зверям и птицам будут развивать способности и таланты детей, сформируют чувства коллективизма. Представленные материалы могут быть использованы в работе музыкальных руководителей ДУЗ, воспитателей, студентов музыкально-педагогических высших и средних специальных учебных заведений. This publication is focused on work with children of preschool age, will help develop children aesthetic perception of the world, teach them to listen to music and emotionally react to it. Performing songs from the methodological guide "Autumn mood" about love to the native land, animals and birds to develop abilities and talents of children, will form a sense of esprit de corps and cohesion. Materials can be used in a work of music executives CCA, educators, students of musical-pedagogical faculties of higher and secondary special educational institutions.