Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології за Автор "Kazachiner, O."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументActivities for working with children who have special needs (for teachers, special educators and parents)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Boychuk, Yu.; Kazachiner, O.The textbook is designed for teachers, specialists in special education, parents of children with special educational needs and contains an English selection of exercises, game tasks for articulation, finger, breathing exercises, for teaching children with Down syndrome, as well as an English selection of exercises. game tasks, books for children with diabetes. Навчально-методичний посібник призначений для вчителів, фахівців у галузі спеціальної освіти, батьків дітей з особливими освітніми потребами і містить англомовну добірку вправ, ігрових завдань для артикуляційної, пальчикової, дихальної видів гімнастики, для навчання дітей із синдромом Дауна, а також англомовну добірку вправ, ігрових завдань, книжок для дітей, хворих на цукровий діабет. Учебно-методическое пособие предназначено для учителей, специалистов в области специального образования, родителей детей с особыми образовательными потребностями и содержит англоязычную подборку упражнений, игровых заданий для артикуляционной, пальчиковой, дыхательной видов гимнастики, для обучения детей с синдромом Дауна, а также англоязычную. игровых заданий, книг для детей, больных сахарным диабетом.
- ДокументActual problems of special and inclusive education : tests, quizzes and questions (for teachers, teacher assistants and special educators)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Boychuk, Yu.; Kazachiner, O.The textbook is intended for teachers, specialists in the field of special education, teaching assistants and contains an English selection of tests and test tasks, open questions related to current issues of special and inclusive education. With the help of the textbook, specialists have the opportunity to check and establish the level of knowledge on this issue. Навчально-методичний посібник призначений для вчителів, фахівців у галузі спеціальної освіти, асистентів учителя і містить англомовну добірку тестів та тестових завдань, відкритих питань, пов’язаних із актуальними проблемами упровадження спеціального та інклюзивного навчання. За допомогою навчального посібника фахівці мають змогу перевірити та встановити рівень знань із цього питання. Учебно-методическое пособие предназначено для учителей, специалистов в области специального образования, ассистентов учителя и содержит англоязычную подборку тестов и тестовых заданий, открытых вопросов, связанных с актуальными проблемами внедрения специального и инклюзивного обучения. С помощью учебного пособия специалисты могут проверить и установить уровень знаний по этому вопросу.
- ДокументDIAGNOSTICS OF CHILD’S DEVELOPMENTAL DIFFICULTIES(International Science Group, Primedia eLaunch, Boston, USA, 2023) Kazachiner, O.; Boychuk, Yu.; Halii, A.A feature of modern educational technologies is thought out in every detail a model of joint pedagogical activity on design, organization and carrying out the educational process with the provision of comfortable conditions for both the children and the teacher. In this context, it becomes important use of diagnostic tools by a correctional teacher. According to research, diagnostics is a necessary component of practical activity, and teachers need a certain clarification regarding the differentiation of diagnostic contents and functions in psychological and pedagogical aspects. It is this actual problem that is highlighted in this monograph. In particular, the main features and peculiarities of the diagnostic activity of the correctional teacher in working with children of early, preschool and school age with and without psychophysical development disorders are revealed. Особливістю сучасних освітніх технологій є продумана до дрібниць модель спільної педагогічної діяльності з проектування, організації та проведення освітнього процесу із забезпеченням комфортних умов як для дітей, так і для педагога. У цьому контексті важливого значення набуває використання діагностичного інструментарію корекційним педагогом. Як свідчать дослідження, діагностика є необхідним компонентом практичної діяльності, а педагоги потребують певного роз'яснення щодо диференціації змісту та функцій діагностики в психолого-педагогічному аспекті. Саме цій актуальній проблемі і присвячена дана монографія. Зокрема основні риси та особливості діагностичної діяльності корекційного педагога в роботі з дітьми раннього, дошкільного та молодшого шкільного віку з порушеннями та без порушень психофізичного розвитку.
- ДокументFairy-tale therapy: scientific and methodical aspects(Іnternational Science Group, 2022) Kazachiner, O.; Boychuk, Yu.; Halii, A.The monograph is devoted to the use of one of the most effective methods of psychological correction - fairy tale therapy. A fairy tale is a means of introducing a child into the world of human destiny. It is a means of introducing a child into the world of human destinies, into history; it is a "golden key" to changing environment, its creative, constructive transformation. The child half lives in an imaginary, unreal world, and half imaginary, unreal world, and not just lives, but actively acts in it, rebuilding it and himself. and herself. It is from this treasury that he draws information about the reality that he does not know yet. does not yet know, the features of the future, about which it does not yet know how to to think about. Монографія присвячена використовуванню одного з найефективніших методів психологічної корекції - казкотерапії. Казка - це засіб введення дитини у світ людської долі, в історію; це "золотий ключик" до зміни довкілля, його творчого, конструктивного перетворення. Дитина наполовину живе в уявному, ірреальному світі, і не просто живе, а активно діє в ньому, перебудовуючи його і себе. Саме з цієї скарбниці вона черпає інформацію про реальність, якої ще не знає, про особливості майбутнього, про яке ще не вміє думати.
- ДокументHistorical aspects of fairy-tale therapy origin in special and inclusive education(Іnternational Science Group, 2022) Kazachiner, O.; Boychuk, Y.; Halii, A.Fairy tale therapy is currently being actively developed, new techniques are being used to use fairy tales in psychotherapeutic work, with which it is possible to solve a wide range of different life problems of children of different ages and adults. Казкотерапія в даний час активно розвивається, з'являються нові методики використання казки в психотерапевтичній роботі, за допомогою яких можна вирішувати широке коло різноманітних життєвих проблем дітей різного віку та дорослих.
- ДокументManaging teacher’s inclusive culture development(Revista Amazonia Investiga, 2021) Boychuk, Y.; Kazachiner, O.; Khliebnikova, T.The article is devoted to the phenomena of teacher’s inclusive culture, its development and managing this process. In philosophical, psychological and pedagogical literature the teacher’s inclusive culture is considered as a part of general educational culture and is characterized by broad understanding of philosophical and methodological foundations of inclusion, teacher’s deep acceptance and desire to implement inclusive values, creative approach to professional activities and professional selfimprovement at a personal level. The purpose of the study was theoretically substantiate a tool that will diagnose the level of teacher’s inclusive culture, help to identify problems of teacher’s inclusive culture development and to work out technology to manage this process. The development of inclusive culture includes the following aspects: 1) school culture; 2) relationships with families; 3) staff training and support; 4) gaining access to specialized support services; 5) students’ support and involvement. The algorithm of activity on technology of managing teacher’s inclusive culture development is presented. Results. Since, in practice of managing a general secondary education institution, there is no tool for measuring and assessing the level of teacher’s inclusive culture development, we have made an attempt to work it out. The international significance and importance of our article is that criteria for assessing the level of teacher’s inclusive culture development were clarified and defined. Based on qualimetric approach a factorcriterion model fordiagnosing the level of teacher’s inclusive culture and help the head of educational institution to identify problems and work out technology of managing teacher’s inclusive culture development was presented. Стаття присвячена явищам інклюзивної культури вчителя, її розвитку та управлінню цим процесом. У філософській, психологічній та педагогічній літературі інклюзивна культура вчителя розглядається як частина загальноосвітньої культури і характеризується широким розумінням філософських та методологічних основ інклюзії, глибоким сприйняттям та прагненням учителя до впровадження інклюзивних цінностей, творчим підходом до професійної діяльності, професійного самовдосконалення на особистому рівні. Метою дослідження було теоретично обґрунтувати інструмент, який дозволить діагностувати рівень інклюзивної культури вчителя, допомогти виявити проблеми розвитку інклюзивної культури вчителя та опрацювати технологію управління цим процесом. Розвиток інклюзивної культури включає такі аспекти: 1) шкільна культура; 2) відносини з сім’ями; 3) навчання та підтримка персоналу; 4) отримання доступу до спеціалізованих служб підтримки; 5) підтримка та залучення учнів. Представлено алгоритм діяльності за технологією управління розвитком інклюзивної культури вчителя. Результати. Оскільки на практиці управління закладом загальної середньої освіти не існує інструменту для вимірювання та оцінки рівня розвитку інклюзивної культури вчителя, ми зробили спробу це розробити. Міжнародне значення та важливість нашої статті полягає в тому, що були уточнені та визначені критерії оцінки рівня розвитку інклюзивної культури вчителя. На основі кваліметричного підходу була представлена факторно-критеріальна модель діагностики рівня інклюзивної культури вчителя та допомоги керівнику навчального закладу у виявленні проблем та напрацюванні технології управління розвитком інклюзивної культури вчителя. Статья посвящена явлениям инклюзивной культуры учителя, ее развитию и управлению этим процессом. В философской, психологической и педагогической литературе инклюзивная культура учителя рассматривается как часть общеобразовательной культуры и характеризуется широким пониманием философских и методологических основ инклюзии, глубоким восприятием и стремлением учителя к внедрению инклюзивных ценностей, творческим подходом к профессиональной деятельности. Целью исследования было теоретически обосновать инструмент, позволяющий диагностировать уровень инклюзивной культуры учителя, помочь выявить проблемы развития инклюзивной культуры учителя и разработать технологию управления этим процессом. Развитие инклюзивной культуры включает следующие аспекты: 1) школьная культура; 2) отношения с семьями; 3) обучение и поддержка персонала; 4) получение доступа к специализированным службам поддержки; 5) поддержка и привлечение учащихся. Представлен алгоритм деятельности по технологии управления развитием инклюзивной культуры учителя. Результаты. Поскольку на практике управления учреждением общего среднего образования нет инструмента для измерения и оценки уровня развития инклюзивной культуры учителя, мы попытались это разработать. Международное значение и важность нашей статьи в том, что были уточнены и определены критерии оценки уровня развития инклюзивной культуры учителя. На основе квалиметрического подхода была представлена факторно-критериальная модель диагностики уровня инклюзивной культуры учителя и помощи руководителю учебного заведения в выявлении проблем и разработке технологии управления развитием инклюзивной культуры учителя.
- ДокументSocial and pedagogical support of children with disabilities in conditions of general secondary educational establishment(Journal for Educators, Teachers and Trainers JETT, 2021) Bystrova, Yu.; Kovalenko, V.; Kazachiner, O.The article is devoted to the analysis of the problem of social and pedagogical support of children with visual impairments in the conditions of secondary education establishments. The article presents social and pedagogical support method of children with profound visual impairments in the educational and rehabilitation center. 113 children took part in the ascertaining stage of the study to assess the level of socialization of children with visual impairments as an indicator of the effectiveness of social and pedagogical support of children with visual impairments in the educational institution. The control group (CG) 57 respondents and experimental group (EG) 56 respondents were formed according to such parameters as: degree of visual impairment, age, place of residence, type of educational institution, etc. The main components of the methodology of socio-pedagogical child support are determined: experimental, productive, normative, corrective, informational, and its functions within the educational process: diagnostic support, counseling, informational and methodological support, organization and management. The effectiveness of experimental technology introduction was confirmed: the success rate in children's educational activities, the level of integrative skills’ development, the average indicators of social activity and morality were increased. The number of children with a high level of socialization has increased. Стаття присвячена аналізу проблеми соціально-педагогічного супроводу дітей з вадами зору в умовах загальноосвітніх навчальних закладів. У статті представлена методика соціально-педагогічної підтримки дітей з глибокими вадами зору в навчально-реабілітаційному центрі. У констатуючому етапі дослідження з оцінки рівня соціалізації дітей з вадами зору як показника ефективності соціально-педагогічного супроводу дітей з вадами зору брали участь 113 дітей. навчального закладу. Контрольну групу 57 респондентів та експериментальну групу 56 респондентів сформували за такими параметрами як: ступінь порушення зору, вік, місце місце проживання, тип навчального закладу і т. д. Визначено основні складові методики соціально-педагогічної підтримки дитини: експериментальну, продуктивну, нормативну, корекційну, інформаційна, та її функції в рамках навчально-виховного процесу: діагностичне забезпечення, консультування, інформаційно-методичне забезпечення, організація та управління. Ефективність підтверджено впровадження експериментальної технології: успішність у навчальній діяльності дітей, рівень розвитку інтегративних навичок, середні показники соціальної активності та моральність була підвищена. Зросла кількість дітей з високим рівнем соціалізації. Статья посвящена анализу проблемы социально-педагогической поддержки детей с нарушениями зрения в условиях общеобразовательных учреждений. В статье представлена методика социально-педагогического сопровождения детей с глубокими нарушениями зрения в образовательно-реабилитационном центре. В констатирующем этапе исследования приняли участие 113 детей учебного заведения. Контрольную группу 57 респондентов и экспериментальную группу 56 респондентов сформировали по таким параметрам как: степень нарушения зрения, возраст, место жительства, тип учебного заведения и т. д. Определены основные составляющие методики социально-педагогической поддержки ребенка: экспериментальную, продуктивную, нормативную, коррекционную , информационную и ее функции в рамках учебно-воспитательного процесса: диагностическое обеспечение, консультирование, информационно-методическое обеспечение, организация и управление. Эффективность подтверждена внедрением экспериментальной технологии: успешность в учебной деятельности детей, уровень развития интегративных навыков, средние показатели социальной активности и нравственность была повышена. Возросло количество детей с высоким уровнем социализации.
- ДокументTraining future specialists in the sphere of special and inclusive education in Israel(Іnternational Science Group, 2022) Kazachiner, O.; Boychuk, Y.So we can make a conclusion that Israel is one of the countries where people can get proper professional training in the sphere of special and inclusive education in different educational establishments in the cities of Haifa, Jerusalem, Tel-Aviv, Yaffo and others. The experience of Israeli professional training in the sphere of special and inclusive education can be successfully used in different countries of the world in the process of preparing specialists for working with different children with special educational needs. В статті зроблено висновок, що Ізраїль є однією з країн, де люди можуть отримати належну професійну підготовку у сфері спеціальної та інклюзивної освіти в різних навчальних закладах у містах Хайфа, Єрусалим, Тель-Авів, Яффо та інших. Досвід ізраїльської професійної підготовки фахівців у сфері спеціальної та інклюзивної освіти може бути успішно використаний в Україні та різних країнах світу в процесі підготовки фахівців для роботи з різними категоріями дітей з особливими освітніми потребами.
- ДокументUsing fairy tale therapy in teaching children with special educational needs(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-04-09) Kazachiner, O.The article touches upon the topic of using fairy tale therapy in teaching children with special educational needs. У статті порушено тему використання казкотерапії в навчанні дітей з особливими освітніми потребами. В статье затронута тема использования сказкотерапии в обучении детей с особыми образовательными потребностями.