Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 493
  • Документ
    ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У КОНТЕКСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Нємикіна, Н.
    У тезах розглянуто психоемоційний стан учасників освітнього процесу в контексті здоров'язбереження. Звертається увага на стресогенні чинники, що впливають на психоемоційний стан учасників освітнього процесу, регуляцію цих станів, підходи, що дозволяють оптимізувати психоемоційний стан учасників освітнього процесу, підвищити їх адаптивність і стійкість до негативних впливів. Theses examine the psycho-emotional state of participants in the educational process in the context of health care. Attention is drawn to stress factors that affect the psycho-emotional state of participants in the educational process, the regulation of these states, approaches that allow to optimize the psycho-emotional state of participants in the educational process, increase their adaptability and resistance to negative influences.
  • Документ
    ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ОСОБИСТІСНИЙ РЕСУРС ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ЗДОРОВ’Я МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Науменко, Н.
    У статті розглянуто проблему розвитку емоційного інтелекту як особистісного ресурсу забезпечення професійного здоров'я майбутніх учителів початкової школи; визначено структуру емоційно-етичної компетентності майбутніх учителів початкової школи; проаналізовано підходи до розуміння структури емоційного інтелекту; представлено методи, прийоми та способи розвитку компонентів емоційного інтелекту. The article deals with the problem of developing emotional intelligence as a personal resource for ensuring the professional health of future primary school teachers; the structure of emotional and ethical competence of future primary school teachers is determined; approaches to understanding the structure of emotional intelligence are analyzed; methods, techniques and methods for developing the components of emotional intelligence are presented.
  • Документ
    ОСОБЛИВОСТІ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Кучерова, А.; Бацилєва, О.
    Робота присвячена емпіричному дослідженню психічного здоров'я учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану. У дослідженні взяли участь 166 осіб, було використано методику «Шкала позитивного ментального здоров’я» (pmh-шкала). Дослідження виявило, що більшість досліджуваних мають позитивні показники психічного здоров'я, але за результатами дослідження було виявлено групу ризику щодо розвитку розладів психічного здоров'я, які потребують допомоги фахівців. The work is devoted to an empirical study of the mental health of participants in the educational process under martial law. The study involved 166 people and used the Positive Mental Health Scale (pmh-scale). The study found that most of the subjects showed positive indicators of mental health, but the results of the study revealed a risk group for the development of mental health disorders that need the help of specialists.
  • Документ
    Організація безпекоорієнтованого освітнього середовища в закладах освіти
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Науменко, Н. В.
    У робочому зошиті представлені завдання для практичної самостійної роботи здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за темами курсу «Організація безпекоорієнтованого освітнього середовища в закладах освіти». Робочий зошит розроблено для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 013 «Початкова освіта» та викладачів, які викладають курс. The workbook presents tasks for practical independent work of students of higher education of the first (bachelor) level on the topics of the course "Organization of a safety-oriented educational environment in educational institutions". The workbook is designed for students of higher education of the first (bachelor) level of specialty 013 "Primary education" and teachers who teach the course.
  • Документ
    Організація безпекоорієнтованого освітнього середовища в закладах освіти
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Науменко, Н. В.
    У збірнику представлені тестові завдання з навчальної дисципліни для проведення підсумкової атестації здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за темами курсу «Організація безпекоорієнтованого освітнього середовища в закладах освіти». Збірник тестових завдань розроблено для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня та викладачів, які викладають курс. The collection presents test tasks from the academic discipline for conducting the final certification of applicants of the first (bachelor) level of higher education on the topics of the course "Organization of a safety-oriented educational environment in educational institutions". The collection of test tasks is designed for students of higher education of the first (bachelor) level and teachers who teach the course.