Кафедра психологічної та педагогічної антропології

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 141
  • Документ
    Вивчення проблем розвитку лідерських soft skills компетенцій сучасних здобувачів ЗВО
    (Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет», 2024) Дорожко, І. І.; Малихіна, О. Є.; Туріщева, Л. В.
    Актуальність даної теми не викликає сумнівів, оскільки вона розкриває важливі аспекти забезпечення ефективності функціонування сучасної системи освіти, досліджує розвиток soft skills (м’яких навичок) учасників освітнього процесу, майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Сучасні виклики в освіті, такі як перехід до дистанційного навчання, вимагають гнучкості та високого рівня лідерських якостей від особистості. Оптимізація та вдосконалення управлінського процесу відбувається в контексті нової парадигми – лідерської, де акцент робиться на розвитку лідерів, здатних адаптуватися до змін та впроваджувати інноваційні підходи в освітню систему. Actuality of this theme is no doubt because it opens important aspects for providing effective functioning of modern educational system, research development of soft skills of participants of educational process, future educators of preschool education institutions. Modern challenges in education, such as transition to distance learning, demand flexibility and high level of leadership qualities from personality. Optimization and improvement of management process is taking place in context of new paradigm such as leadership, where accent on development of leaders who possible to adaptation to changes and improve innovation approach to educational system.
  • Документ
    Розвиток «soft skills» у підлітків із порушенням слуху
    (Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет», 2024) Туріщева, Л. В.; Дорожко, І. І.; Малихіна, О. Є.
    У статті розглядаються проблеми розвитку «soft skills» у підлітків з порушенням слуху. Проаналізовано підходи до поняття «soft skills» у вітчизняній науці, представлено огляд формування «soft skills» на різних вікових етапах, надано увагу прийомам формування «soft skills». The article deals with the problems of soft skills development in adolescents with hearing impairment. The approaches to the concept of soft skills in the national science are analyzed, an overview of the formation of soft skills at different age stages is presented, and attention is paid to the methods of forming soft skills.
  • Документ
    Особливості проведення бібліотерапії в умовах відеозустрічі з учнями з порушенням слуху
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024-04-17) Туріщева, Л.; Дорожко, І.; Малихіна, О.
    У статті проаналізовано особливості методу бібліотерапії як спеціального корекційного впливу на людину за допомогою читання спеціально підібраної літератури для підтримання її психічного стану. Визначено умови його ефективності у роботі з дітьми з вадами слуху. The article analyses the peculiarities of the method of bibliotherapy as a special corrective influence on a person by reading specially selected literature to maintain his/her mental state. The conditions of its effectiveness in working with children with hearing impairments are determined.
  • Документ
    Вплив інформаційно-комунікативних технологій на розвиток дитини дошкільного віку
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Дорожко, І.; Малихіна, О.; Туріщева, Л.
    У статті розкрито позитивні та негативні аспекти вплику сучасних інформаційно-комунікативних технологій на психічний розвиток дошкільника. The article reveals the positive and negative aspects of the influence of modern information and communication technologies on the mental development of preschool children.
  • Документ
    Створення психологічно безпечного середовища закладу дошкільної освіти в умовах сучасних викликів
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-18) Дорожко, І.; Малихіна, О.; Туріщева, Л.
    У статті розкрито поняття про психологічно безпечне освітнє середовище, визначено його параметри. Встановлено педагогічні умови, що сприяють створенню психологічно безпечного освітнього середовища в умовах воєнного стану. The article reveals the concept of a psychologically safe educational environment and defines its parameters. The pedagogical conditions that contribute to the creation of a psychologically safe educational environment under martial law are established.