Перегляд за Автор "Яліна, В."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументА. С. Макаренко про виховання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Лосєва, К.; Яліна, В.В статті розглянуто виховну систему А. С. Макаренка, яка розроблялась як модель майбутнього – нового суспільства. Педагог підкреслював, що виховання є найважливішою функцією школи, самостійною галуззю педагогічної діяльності, пов’язаною з навчальним процесом, але має свої специфічні цілі, функції, теоретичні основи та методику. The article considers the educational system of A. S. Makarenko, which was developed as a model of the future – of the new society. The teacher stressed that education is the most important function of the school, an independent branch of pedagogical activity related to the educational process, but has its own specific goals, functions, theoretical foundations and methods.
- ДокументА. С. Макаренко про сімейне виховання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Семенець, Є.; Яліна, В.В статті розглянуто сімейне виховання в педагогічній спадщині А. С. Макаренка. Він обґрунтовує значення справжнього авторитету батьків, характеризує його помилкові різновиди, говорить про різні види помилкового авторитету: авторитету підкупу, чванства, відстані, придушення, любові. А. С. Макаренко стверджував, що головною підставою батьківського авторитету можуть бути: робота батьків, їхня цивільна особа, поведінка, знання інтересів, схильностей своєї дитини, ставлення до людей. The article deals with family education in the pedagogical heritage of A. S. Makarenko. It substantiates the importance of the true authority of parents, characterizes its false varieties, talks about different types of false authority: authority bribery, arrogance, distance, suppression, love. A. S. Makarenko argued that the main basis of parental authority can be: parents' work, their civil personality, behavior, knowledge of interests, inclinations of their child, attitude to people.
- ДокументВиховання дітей дворянства(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Білоусова, Д.; Яліна, В.В статті розглянуто дворянську освіту, в якій головне було сприяння збереженню та відтворенню духовно-інтелектуальної еліти вітчизняного соціуму, що формується у дух загальнолюдських і, в першу чергу, західноєвропейських ціннісних пріоритетів і одночасно зберігають відданість традиціям національної духовної культури і здатність до високого рівня духовно-мисленнєвої активності. The article deals with the noble education, in which the main thing was to promote preservation and reproduction of the spiritual and intellectual elite of the national society, which is formed in the spirit of universal and, first of all, Western European Western European value priorities and at the same time remain committed to traditions of national spiritual culture and the ability to a high level of spiritual and intellectual activity.
- ДокументОсобистість дитини крізь призму спадщини В. О. Сухомлинського(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Сінчевська, К.; Яліна, В.В статті розглянуто цінності та моральні якості, які пропагує В. О. Сухомлинський. У своїх творах він показує роль учителя у формуванні особистості дитини, ті особистісні якості, якими повинен володіти вчитель. Головним чином те що педагог завжди має пам’ятати, що має справу з душею дитини, що світ дитинства наскрізно відрізняється від світу дорослої людини, і ключ до нього лежить через взаємне духовне проникнення. Василь Олександрович – педагог з великої літери, педагогічне слово якого матиме велику силу та вагу протягом існування усього людства. The article deals with the values and moral qualities promoted by V. Sukhomlynsky. In his works he shows the role of teacher in the formation of the child's personality, the personal qualities that should have a teacher. Mainly that the teacher should always remember that he deals with the soul of the child, that the world of childhood is completely different from the world of an adult, and the key to it lies through mutual spiritual penetration. Vasyl Oleksandrovych is a teacher with a capital letter, whose pedagogical word which will have great power and weight throughout the existence of all mankind.
- ДокументОсобистість учителя у поглядах А. С. Макаренка(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Нікітін, О.; Яліна, В.В статті розглянуто педагогічну творчість вчителя у спадщині А. С. Макаренка. Педагог визначив основні напрями і шляхи підготовки майбутніх вчителів, які полягають передусім в організації характеру, вихованні поведінки, а потім в організації спеціальних знань і навичок. Щоб перетворити педагогіку в активну, цілеспрямовану науку, вчитель повинен бути сміливим, активно шукати кращі методи впливу на вихованців, уникати шаблонів. The article deals with the pedagogical creativity of the teacher in the heritage of A. S. Makarenko. The teacher identified the main directions and ways of training future teachers, which are primarily in the organization of character, education behavior, and then in the organization of special knowledge and skills. In order to turn pedagogy into an active, purposeful science, the teacher must be brave, actively seek the best methods of influence on students, avoid templates.
- ДокументПедагогічний шлях Х. Д. Алчевської(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Боровок, В.; Яліна, В.В статті розглянуто досвід Х. Д. Алчевської у справі народної освіти, яка зробила вагомий внесок у розвиток освіти у ХІХ ст., поширення жіночих закладів освіти, збагачення методів навчання тогочасної школи, популяризації національної культури. The article considers the experience of H. D. Alchevska in the field of public education, which made a significant contribution to the development of education in the nineteenth century, the spread of women's educational institutions, enrichment of teaching methods of the school of that time, popularization of national culture.
- ДокументПедагогічні ідеї Софії Федорівни Русової(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Крисенко, І.; Яліна, В.В статті розглянуто педагогічні ідеї Софії Федорівни Русової. Вона зробила великий внесок у розвиток вітчизняної педагогіки, присвятила багато часу перебудові старої системи освіти, орієнтуючись на нові вимоги часу. С. Ф. Русова відзначала велике значення гри, праці та самодіяльності у розвитку дитини. Висувалися вимогу до вчителя щодо врахування запитів дитини, її поглядів, індивідуально-психологічного складу. В 1996 році було запроваджено останній день вересня в освітніх закладах відзначається як день Софії Русової – видатного просвітителя України. The article deals with the pedagogical ideas of Sofia Fedorovna Rusova. She made a great contribution to the development of national pedagogy, devoted a lot of time to the restructuring of the old education system, focusing on the new requirements of the time. S. F. Rusova noted the great importance of game, work and amateur activities in the development of the child. There were requirements for teacher to take into account the needs of the child, his views, individual psychological makeup. In 1996 it was introduced the last day of September in educational institutions is celebrated as Day of Sophia Rusova – an outstanding educator of Ukraine.
- ДокументРозвиток ідей естетичного виховання засобами танцю(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Новіцька, В.; Яліна, В.В статті розглянуто естетичне виховання засобами танцювального мистецтва. Рухова активність є одним із компонентів здорового способу життя, сприяє розвитку думок і почуттів. Через танець реалізується задум, який розкривається через пантоміму, відповідні пластичні рухи, живі і дійові образи. Проблема естетичного виховання хвилювала людей у різні часи і її подальше вирішення залишається актуальним завданням і для сьогодення. The article deals with aesthetic education by means of dance art. Motor activity is one of the components of a healthy lifestyle, promotes the development of thoughts and feelings. Through dance, the idea is realized, which revealed through pantomime, appropriate plastic movements, live and action images. The problem of aesthetic education has worried people at different times and its further solution remains an urgent task for the present.