Перегляд за Автор "Шип, Н. Є."
Зараз показано 1 - 19 з 19
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАктивне довголіття засобами фізичної культури та спорту(Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2021-03-23) Шип, Н. Є.; Воропаєва, О. В.Пропонуємо розглянути проблеми подовження активного довголіття на прикладі такого виду спорту як спортивне орієнтування. Справа в тому, що цей спорт передбачає прояв фізичних якостей вкупі з вирішенням розумових завдань. Це – читання спортивної карти, зпівставлення карти з місцевістю, вибір шляху від одного контрольного пункту до іншого, вміння додержувати правильного напрямку руху, контроль відстані. Також треба приймати миттєві рішення в разі виникнення непередбачених ситуацій. Вміти протистояти психічним навантаженням. Зрештою, біг на місцевості передбачає долання схилів, крутих ярів, кам’яниcтої та піщаної поверхонь, боліт та лісових завалів. Таким чином, перемагає не сильний бігун, а людина, що поєднує фізичні та розумові здібності, має витримку та досвід. Рассмотрены проблемы продления активного долголетия на примере такого вида спорта как спортивное ориентироварие.. Дело в том, что этот спорт предполагает проявление физических качеств вместе с решением умственных задач. Это – чтение спортивной карты, сопоставление карты с местностью, выбор пути от одного контрольного пункта к другому, умение следовать правильному направлению движения, контроль расстояния. Также следует принимать мгновенные решения в случае возникновения непредвиденных ситуаций. Уметь противостоять психическим нагрузкам. Наконец, бег на местности предполагает преодоление склонов, крутых оврагов, каменистой и песчаной поверхностей, болот и лесных завалов. Таким образом, побеждает не сильный бегун, а человек, обладающий физическими и умственными способностями, имеющий выдержку и опыт. Problems of prolongation of active longevity are considered on the example of such kind of sport as sports orientation. The fact is that this sport presupposes the manifestation of physical qualities together with the solution of mental tasks. This is reading a sports map, comparing the map with the terrain, choosing a path from one checkpoint to another, the ability to follow the correct direction of movement, and control of distance. You should also make instant decisions in case of unforeseen situations. Be able to withstand mental stress. Finally, running on terrain involves overcoming slopes, steep ravines, rocky and sandy surfaces, swamps and forest debris. Thus, it is not a strong runner who wins, but a person with physical and mental abilities, endurance and experience.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ПОХОДІВ ВИХІДНОГО ДНЯ ЯК ЗАСОБУ АКТИВІЗАЦІЇ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ(Національний фармацевтичний університет, 2023-04-20) Шип, Н. Є.В статті розглянуто питання доцільності та ефективності використання піших походів вихідного дня для активізації здорового способу життя студентської молоді та загально зміцнюючого засобу. Мета дослідження – визначити вплив регулярної участі у походах на загальний стан здоров’я, фізичний розвиток та поліпшення рівня рухової активності студентів. В результаті попередніх спостережень був виявлений недостатній рівень рухової активності та низький рівень розвитку фізичних якостей у студентів 1 курсу нашого універсітету. Для впливу на ці фактори фізичного розвитку ми, користуючись літературними джерелами, вивчаючи досвід провідних фахівців та використовуючи власний педагогічний досвід, запропонували бажаючим студентам регулярно брати участь у піших походах вихідного дня. У дослідженні прийняло участь 36 студентів 1 курсу, які після ознайомчого походу зацікавилися цією діяльністю та зголосилися здійснювати походи у складі невеликих груп протягом сезону. Проведені на початку 2 курсу дослідження довели, що завдяки участі в туристичній діяльності у студентів зменшилась захворюваність, значно збільшився обсяг рухової активності, підвищився рівень фізичного розвитку. The article examines the question of feasibility and effectiveness of using weekend hikes to activate the healthy lifestyle of youth students and as a generally strengthening tool. The purpose of the study is to determine the impact of regular participation in hikes on the general state of health, physical development and improvement of the level of motor activity of students. As a result of preliminary observations, an insufficient level of motor activity and a low level of development of physical qualities among students of the 1st year of our university were revealed. To influence these factors of physical development, we, using literary sources, studying the experience of leading specialists and using our own pedagogical experience, offered willing students to regularly participate in weekend hikes. 36 students of 1st-year took part in the study, who after the introductory hike became interested in this activity and volunteered to hike in small groups during the season. The research conducted at the beginning of the 2nd year proved that due to participation in tourist activities, sickness rate among students decreased, the amount of motor activity increased significantly, and the level of physical development increased.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ РАНКОВОЇ ГІМНАСТИКИ ТА ГІМНАСТИКИ ПІСЛЯ ДЕННОГО СНУ В РЕЖИМІ ДНЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Воропаєва, О. В.; Шип, Н. Є.У публікації проаналізовано використання ранкової гімнастики та гімнастики після денного сну в режимі дня дітей дошкільного віку. Вправи ранкової гімнастики розвивають м’язи, рухливість суглобів та посилюють кровообіг. Зазначено, що гімнастика в режимному процесі дітей дошкільного віку має велике значення у зміцненні здоров’я, позитивно впливає на організм, виховує моральні та вольові риси. Крім того, проведення зарядки у формі фізкультурної казки сприятиме формуванню в дошкільників мотивації до занять фізичною культурою. The publication analyzes the use of morning gymnastics and gymnastics after daytime sleep in the daily regime of preschool children. Morning gymnastics exercises develop muscles, joint mobility and increase blood circulation. It is noted that gymnastics in the routine process of preschool children is of great importance in strengthening health, has a positive effect on the body, and educates moral and willpower. In addition, exercise in the form of a physical education fairy tale will contribute to the formation of preschoolers' motivation to engage in physical education.
- ДокументВикористання спортивних, рухливих ігор та фізичних вправ в системі дошкільної освіти(КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка», 2020-02-26) Шип, Н. Є.; Воропаєва, О. В.Необхідність створення режиму підвищеної рухової активності для дітей дошкільного віку зумовлена такими факторами нашого життя як акселерація молодого покоління, механізація у побуті, запровадження комп'ютерних технологій. Необходимость создания режима повышенной двигательной активности для детей дошкольного возраста обусловлена следующими факторами нашей жизни как акселерация молодого поколения, механизация в быту, внедрение компьютерных технологий. The need to create a regime of increased physical activity for preschool children is due to the following factors in our life as acceleration of the younger generation, mechanization in everyday life, and the introduction of computer technologies.
- ДокументВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА РІВЕНЬ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2024-03-21) Шип, Н. Є.У публікації досліджено рівень рухової активності та стану здоров’я учнів 5-9 класів в умовах дистанційного навчання. Використано методи дослідження анкетування учнів, їх батьків, опитування учнів, вчителів та батьків, власні спостереження. Впродовж спілкування зі школярами та за результатами анкетування з’ясовано, що у більшості діти позитивно реагують на будь-яку можливість збільшити рухову активність, у них спостерігається нестача щоденних витрат енергії. В зв’язку з цим дітям та батькам було запропоновано заходи для приведення способу життя до норм рухової активності. Також було запропоновано для використання батьками та учнями схеми щоденного раціонального розподілення навчання, відпочинку, домашніх справ та цілеспрямованої фізичної активності. The publication examines the level of motor activity and health status of 5th-9th grade students in distance learning conditions. The research methods used include questionnaires of students and their parents, interviews of students, teachers and parents, and own observations. In the course of communication with schoolchildren and according to the results of the questionnaire, it was found out that most children respond positively to any opportunity to increase motor activity, they have a lack of daily energy expenditure. In this regard, children and parents were offered measures to bring their lifestyle to the norms of physical activity. It was also proposed for use by parents and students a scheme of daily rational distribution of study, rest, household chores and purposeful physical activity.
- ДокументВплив занять рухливими іграми на здоров'я та фізичний розвиток дітей дошкільного віку(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2019) Шип, Н. Є.; Воропаєва, О. В.Додаткове фізичне навантаження, яке надають організму дошкільнят рухливі ігри, особливо, якщо їх використовувати на свіжому повітрі, благотворно впливає на організм дітей, сприяє їхньому розвитку за багатьма напрямками. Використовуючи рухливі ігри, можна в ігровій формі починати навчати дошкільнят основам деяких видів спорту, виявляти їх схильності та здібності. Дополнительное физическая нагрузка, которая предоставляют организма дошкольников подвижные игры, особенно, если их использовать на свежем воздухе, благотворно влияет на организм детей, способствует их развитию по многим направлениям. Используя подвижные игры, можно в игровой форме начинать учить дошкольников основам некоторых видов спорта, выявлять их склонности и способности. The additional physical activity that outdoor games provide to the body of preschoolers, especially if they are used in the fresh air, has a beneficial effect on the body of children, contributes to their development in many ways. Using moving games, it is possible in a playful way to start teaching preschoolers the basics of some sports, to identify their inclinations and abilities.
- ДокументКонтроль фізичної та технічної підготовки на уроках зі спортивного орієнтування(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», 2024) Шип, Н. Є.У доповіді автор розкриває форми знайомства зі спортивним орієнтуванням на уроках фізичного віховання в закладах загальної середньої освіти. In the report, the author reveals the forms of acquaintance with sports orientation in physical education lessons in general secondary education institutions.
- ДокументМЕТОДИКА НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ТУРИСТИЧНО-КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ(Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2022-11-24) Шип, Н. Є.В статті розглянуто навчання студентів методики туристичної та краєзнавчої роботи з дітьми. Участь у поході допоможе вчителю ефективно формувати дитячий колектив, допоможе дітям фізично розвиватися, пізнавати навколишній світ, набувати необхідних життєвих навичок. Визначено можливості підготовки студентів педагогічних спеціальностей під час проходження ними курсу “Фізичне виховання” в університеті основам туристично-краєзнавчої роботи з дітьми. The article deals with the training of students methods of tourist and local history work with children. Participation in hike will help the teacher to effectively form a children's team, help children physically develop, learn about the world around them, acquire the necessary life skills. The possibilities of training students of pedagogical specialties during their course "Physical Education" at the the basics of tourism and local history work with children.
- ДокументМетодика організації та проведення туристичного походу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Кривенцова, І. В.; Цимбалюк, Ж. О.; Шип, Н. Є.У навчально-методичному посібнику представлено матеріали з питань підготовки, організації та участі у туристичному поході. Розглянуто організаційні та методичні аспекти влаштування побуту у поході. Надано рекомендації щодо підведення підсумків походу. Матеріал відповідає тематиці викладання модулю «Методика організації та проведення туристичного походу/походу вихідного дня» навчальної дисципліни «Фізичне виховання» педагогічного ЗВО. Посібник призначений для працівників навчальних закладів, здобувачів освіти ЗВО педагогічного профілю. The study guide contains presents materials on the preparation, organization and participation in a tourist trip. The organizational and methodological aspects of of living arrangements in the campaign are considered. It provides recommendations for summarizing the results of the hike. The material corresponds to the teaching topics of the module "Methods of organizing and conducting of a tourist hike/weekend hike" of the discipline "Physical Education" of a pedagogical university. The manual is intended for employees of of educational institutions, students of higher education institutions of pedagogical profile.
- ДокументМЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ ОДНОДЕННОГО НАВЧАЛЬНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПОХОДУ ЗІ СТУДЕНТАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Шип, Н. Є.; Цимбалюк, Ж. О.У методичних рекомендаціях представлено матеріали з питань підготовки, організації та участі студентів у навчальному туристичному поході. Розглянуто організаційні та методичні аспекти підготовчих заходів, проведення походу: влаштування біваку, проведення конкурсів і змагань. Надано рекомендації щодо проведення рухливих ігор на місцевості, підведення підсумків походу. Матеріал відповідає тематиці викладання модулю «Методика організації та проведення туристичного походу/походу вихідного дня» навчальної дисципліни «Фізичне виховання» педагогічного ЗВО. Методичні рекомендації призначені для працівників навчальних закладів, здобувачів освіти ЗВО педагогічного профілю. The methodological recommendations provide materials on the preparation, organisation and participation of students in a training camping trip. The organisational and methodological aspects of preparatory activities, conducting the hike are considered: organising a bivouac, holding contests and competitions. Recommendations are given on conducting outdoor games, summing up the results of the hike. The material corresponds to the teaching topics of the module "Methods of organising and conducting a tourist hike/weekend hike" of the discipline "Physical Education" of a pedagogical university. The methodological recommendations are intended for employees of educational institutions, students of pedagogical universities.
- ДокументОрганізація фізичного виховання у навчальних закладах(ХНПУ имени Г. С. Сковороды, 2018-11) Гогіна, Т. І.; Шип, Н. Є.; Ільницька, Л. В.; Должко, Ф. Н.; Коник, Л. В.Методичні рекомендації присвячені підготовці студентів педагогічного університету для участі у спортивно-масовій роботі в учбових закладах. Окремо розглянуто участь в такій роботі класних керівників, шкільного психолога, керівництва середньої школи. Рекомендації містять розробки заходів та окремих уроків. Методические рекомендации посвящены подготовке студентов педагогического университета для участия в спортивно-массовой работе в учебных заведениях. Отдельно рассмотрено участие в такой работе классных руководителей, школьного психолога, руководства средней школы. Рекомендации содержат разработки мероприятий и отдельных уроков. Guidelines devoted to preperation of students of the pedagogical university for participation in mass-sport job in educational institutions. Seperatly reviewed participation in such a job classroom teachers, school psychologist, middle school management. Recomendations contains developments of events and seperate lessons.
- ДокументОсобливості організації тренувального процесу спортсменів-орієнтувальників в період дії воєнного стану(Харківська державна академія фізичної культури, 2024-02-09) Шип, Н. Є.Стаття присвячена проблемам організації тренувального процесу спортсменів-орієнтувальників в дистанційному форматі, ускладненого перебуванням спортсменів та тренерів в умовах воєнного стану. Проаналізовано результати виступів членів збірної команди України студентського віку у відповідальних міжнародних стартах. Зроблено висновки про використання способів і методів дистанційної підготовки спортсменів. The article is devoted to the problems of organising the training process of orienteers in a remote format, complicated by the stay of athletes and coaches in martial law. The results of the performances of the members of the Ukrainian national team of student age in important international competitions are analysed. The conclusions about the use of methods and techniques of distance training of athletes are drawn.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СПОРТСМЕНІВ-ОРІЄНТУВАЛЬНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-27) Шип, Н. Є.Робота присвячена вивченню особливостей планування фізичної підготовки спортсменів-орієнтувальників, зокрема в рамках планування підготовки спортсменів студентського віку. Протягом досліджень сформовано рекомендації та схему планування фізичної підготовки спортсменів-орієнтувальників, які навчаються у закладі вищої освіти. The work is devoted to the study of the features of planning physical training of orienteers, in particular in the framework of planning of training of sportsmen of student age. During the research recommendations and scheme of planning of physical training orienteers who study in higher education institutions.
- ДокументОцінювання рівня розвитку технічних навичок у спортсменів-орієнтувальників(Харківська державна академія фізичної культури, 2019-12) Шип, Н. Є.Мета: вивчення проблеми оцінювання рівня технічної підготовки спортсменів-орієнтувальників, розробка, впровадження тестів, які могли б допомогти тренеру та спортсменам визначити перспективи на напрями подальшого вдосконалення, ліквідувати недоліки в технічній підготовці. Матеріали і методи: у дослідженні приймали участь студенти педагогічного університету, що займаються в секції спортивного орієнтування. Досліджувався рівень розвитку технічних навичок, вивчалися зміни у рівні технічної підготовки внаслідок застосування спеціально розроблених тестів. Після застосування системи тестів було проведено аналіз успішності діяльності студентів у порівнянні з контрольною групою. Результати: під час спостереження та обробки даних було виявлено, що систематичне використання тестів набагато поліпшило рівень технічної підготовки спортсменів та може бути рекомендовано для використання в тренувальному процесі. Висновки: враховуючи різноманітність змагальної діяльності у спортивному орієнтуванні, велика кількість та творче застосування тестів, їхня індивідуалізація допоможуть спортсменам повністю реалізувати свій потенціал. Цель: изучение проблемы оценки уровня технической подготовленности спортсменов-ориентировщиков, разработке, внедрению в прак- тическую деятельность тестов, которые по возможности могли бы оказать помощь тренеру и спортсменам определить перспективы и направление дальнейшего совершенствования, ликвидировать недостатки в технической подготовке. В частности изучался такой элемент техники ориентирования как чтение карты.Материал и методы: анализа уровня технической подготовки студентов педагогического университета, которые занимаются в секции спортивного ориентирования. Также проведено изучение литературных источников.На основе этого материала были разработаны тесты техническойподготовки. После использования системы тестов был проведен анализ успешности споортивной деятельности студентов в сравнении с контрольной группой. Результаты: во время наблюдения и обработки данных было обнаружено, что систематическое использование тестов намного улучшить уровень технической подготовки спортсменов и может быть рекомендовано для использования в тренировочном процессе. Выводы: учитывая разнообразие соревновательной деятельности в спортивном ориентировании, большое количество и творческое применение тестов, их индивидуализация поможет спортсменам полностью реализовать свой потенциал. Purpose: study of the problem of assessing the level of technical training of the orienteering athletes, the development, implementation of practical tests that could possibly help the coach and athletes to identify prospects for further improvement, eliminate the shortcomings in technical training. In particular, such an element of technology as map reading was studied. Material and methods: analysis of the level of training of the students of the pedagogical university engaged in the section of sports orienteering was carried out. Literary sources were also studied and technical training tests were developed on the basis of this material. After applying the test system, an analysis of student performance was compared with the control group. Result: we were able to observe that the systematic use of tests has greatly improved the level of technical training of athletes and can be recommended for use in the training process. Conclusions: given the variety of competitive activities in sports orienteering, the large number and creative use of tests, the individualization of them will help athletes to reach their full potential.
- ДокументПОЛІПШЕННЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ СПОРТИВНОГО ОРІЄНТУВАННЯ(Національний фармацевтичний університет, 2021-04-22) Шип, Н. Є.Стаття присвячена використанню спортивного орієнтування з метою залучення студентів до регулярних занять фізичною культурою та спортом. Висвітлюються методи фізичної та технічної підготовки початківців. Проведений аналіз досягнень студентів дозволяє рекомендувати цей вид спорту як доступний та ефективний засіб фізичної підготовки, оздоровлення, активного способу життя. Статья посвящена использованию спортивного ориентирования для привлечения студентов к регулярным занятиям физической культурой и спортом. Освещаются методы физической и технической подготовки начинающих. Проведенный анализ достижений студентов позволяет рекомендовать этот вид спорта как доступное и эффективное средство физической подготовки, оздоровления, активного образа жизни. The article is devoted to the use of orienteering in order to attract students to regular physical education and sports. Methods of physical and technical training of beginners are covered. The analysis of students' achievements allows us to recommend this sport as an affordable and effective method of physical training, recovery, active lifestyle.
- ДокументПорівняльний аналіз адаптивних можливостей організму школярів 10-12 років(Кам'янець-Подільськийо національний університет імені Івана Огієнка, 2021) Палевіч, С. В.; Піддубний, О. Г.; Сіянко, О.; Цимбалюк, Ж. О.; Козєєв, І. В.; Шип, Н. Є.В статті досліджується визначення факторної структури адаптивних можливостей у процесі вікового розвитку у хлопчиків 10-12 років. Оцінка фізичної підготовленості здійснювалась у ході проведення щорічного обов’язкового оцінювання учнівської молоді закладів освіти. Дослідження були проведені в середній загальноосвітній школі № 45 м. Харків. У них брали участь хлопчики 10-12-річного віку (78 чоловік). Установлено, що заняття фізичним вихованням, яке обмежується лише уроками фізичної культури, не сприяють ефективному вдосконаленню адаптивних можливостей організму. Аналіз результатів показав зміни факторної структури адаптивних можливостей у процесі вікового розвитку у хлопчиків, причому ці зміни у 12-річних хлопчиків більш суттєві, що пов’язано з термінами сенситивних періодів розвитку рухових якостей. Отримані результати мають прогностичне значення для раціональної послідовності використання сукупності і обсягу засобів і методів фізичного виховання в цей віковий період для даної вікової групи. В статье исследуется определение факторной структуры адаптивных возможностей в процессе возрастного развития у мальчиков 10-12 лет. Оценка физической подготовленности осуществлялась в ходе проведения ежегодного обязательного оценивания учащейся молодежи учебных заведений. Исследования были проведены в средней общеобразовательной школе №45 г. Харькова. В них участвовали мальчики 10-12-летнего возраста (78 человек). Установлено, что занятия физическим воспитанием, которые ограничиваются только уроками физической культуры, не способствуют эффективному совершенствованию адаптивных возможностей организма. Анализ результатов показал изменения факторной структуры адаптивных возможностей в процессе возрастного развития у мальчиков, причем эти изменения у 12-летних мальчиков более существенны, что связано с терминами сенситивных периодов развития двигательных качеств. Полученные результаты имеют прогностическое значение для рациональной последовательности использования совокупности и объема средств и методов физического воспитания в этот возрастной период для данной возрастной группы. This article explores the definition of the factor structure of adaptive capabilities in the process of age development in boys 10–12 years old, who were engaged in physical education in physical education lessons. In this study, we evaluated: the adaptive potential of the system behind the Baevsky method; the functional state of the external respiration apparatus according to the Stange test and the Genchi test; body energy potential – «double product» and Robinson index. Assessment of physical fitness was carried out during the annual compulsory assessment of student youth educational institution in accordance with the instructions on the organization of the annual assessment of physical fitness of the population of Ukraine. Our research was carried out in secondary school № 45 in Kharkiv. They were attended by boys of 10-12 years of age (78 people). It has been established that physical education, which is limited only to physical education lessons, does not contribute to the effective improvement of adaptive capabilities of the body. The results of factor analysis showed changes in the factor structure of adaptive capabilities in the process of age development in boys. Moreover, changes in the factor structure in 12-year-old boys are more significant, which is associated with the terms of sensitive periods of the development of motor qualities. The results obtained are of prognostic importance for the rational sequence of using the totality and the amount of means and methods of physical education in this age period for a given age group.
- ДокументПСИХОМ’ЯЗОВЕ ТРЕНУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ СПОРТСМЕНА-ОРІЄНТУВАЛЬНИКА(Національний технічний університет «ХПІ», 2023-04-27) Шип, Н. Є.Дослідження спрямоване на вивчення впливу психом’язового тренування (ПМТ) на успішність тренувальної та змагальної діяльності кваліфікованих спортсменів-орієнтувальників, розроблення методики застосування вправ ПМТ як компоненту всебічної тренувальної підготовки та психологічної підготовки безпосередньо перед стартом. The research is aimed at studying the impact of psychomuscular training (PMT) on the success of training and competition activities of skilled orienteers, development of methods of using PMT exercises as a component of comprehensive training and psychological preparation immediately before the start.
- ДокументСТРЕС У СТУДЕНТІВ ТА МОЖЛИВІСТЬ ЙОГО ПОДОЛАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ(Харківська державна академія фізичної культури, 2024-03-28) Шип, Н. Є.; Віхляєва, Д. О.Стаття присвячена проблемам і механізмам виникнення стресу у студентської молоді під впливом соціальних потрясінь, дистанційного навчання, особистих проблем. Запропоновані заходи для подолання негативних станів за допомогою фізичних вправ. The article is devoted to the problems and mechanisms of stress in students under the influence of social upheavals, distance learning, and personal problems. The measures to overcome negative states with the help of physical exercises are proposed.
- ДокументФорми і методи проведення рухливих ігор для формування компетентностей студентів дошкільного факультету в майбутній професії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Гогіна, Т. І.; Шип, Н. Є.; Спузяк, В. Б.; Козєєв, І. В.Представлені методичні рекомендації з навчальної дисципліни “Фізичне виховання” для студентів факультету дошкільної освіти та працівників ДНЗ. Представлены методические рекомендации по учебной дисциплине "Физическое воспитание" для студентов факультета дошкольного образования и работников ДОУ. Methodical recommendations on the discipline "Physical education" for students of the faculty of preschool education and employees of preschool educational institutions are presented.