Перегляд за Автор "Толок, Д. В."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ» У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ АЛГЕБРИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Толок, Д. В.; Дейніченко, Т. І.У тезах схарактеризовано методичні прийоми, спрямовані на розвиток позитивної мотивації навчально-пізнавальної діяльності школярів у вивченні числових послідовностей в курсі алгебри закладів загальної середньої освіти й підвищення пізнавального інтересу учнів до вивчення теми. The theses characterize methodical techniques aimed at developing positive motivation of educational and cognitive activity of schoolchildren in the study of numerical sequences in the algebra course of general secondary education institutions and increasing students' cognitive interest in studying the topic.
- ДокументГЕОМЕТРІЯ ТА МИСТЕЦТВО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Сіра, І. Т.; Толок, Д. В.Історія виникнення та розвитку геометрії з найдавніших часів. На основі довідкових джерел зазначено закони симетрії, які знайшли свій відбиток у мистецтві. History of the origin and development of geometry from ancient times. Based on reference sources, the laws of symmetry, which are reflected in art, are indicated.
- ДокументЗАГАЛЬНОНАУКОВІ МЕТОДИ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Дейніченко, Т. І.; Толок, Д. В.В тезах схарактеризовано деякі теоретичні, логічні й емпіричні загальнонаукові методи пізнання, розкрито їх роль у навчанні математики в закладах загальної середньої освіти.The theses characterize some theoretical, logical and empirical general scientific methods of cognition, reveal their role in teaching mathematics in general secondary education.
- ДокументЗАРОДЖЕННЯ АЛГЕБРАЇЧНИХ МЕТОДІВ У СТАРОДАВНІХ ЦИВІЛІЗАЦІЯХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Сіра, І. Т.; Аннас, Ю. В.; Толок, Д. В.У статті розкрито особливості зародження і розвитку алгебраїчних методів у стародавніх цивілізаціях, зокрема описані задачі практичного спрямування, алгебра вавилонян, геометрична алгебра греків та Діофанта.The article reveals the peculiarities of the origin and development of algebraic methods in ancient civilizations, in particular, the problems of a practical direction, the algebra of the Babylonians, the geometric algebra of the Greeks and Diophantus are described.
- ДокументМОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Толок, Д. В.; Сіра, І. Т.У тезах схарактеризовано шляхи формування мотивації студентів до навчання, а також методи та прийоми, що сприяють підвищенню мотивації навчальної діяльності студентів під час стресових ситуацій. Розглянуто застосування в учбовому і виховному процесі інформаційних технологій. The thesis describes ways of forming students' motivation to study, as well as methods and techniques that contribute to increasing the motivation of students' educational activities during stressful situations. The use of information technologies in the educational and educational process is considered.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОГО НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В ОНЛАЙН-РЕЖИМІ НА ПЛАТФОРМІ «ZOOM»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Калашнікова, Л. М.; Толок, Д. В.Розкриваються можливості організації спілкування учителя з кількома учнями (у групі) і між ними під час віддаленого навчання на онлайн-уроках у груповій пізнавальній діяльності здобувачів освіти на платформі «Zoom». Possibilities of the organization of communication of the teacher with several pupils (in group) and between them during distance learning on online lessons in group cognitive activity of pupils on the Zoom platform are opened.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ УЗАГАЛЬНЮЮЧОГО ПОВТОРЕННЯ ШКІЛЬНОГО КУРСУ МАТЕМАТИКИ УЧНЯМИ ВИПУСКНИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Толок, Д. В.; Аннас, Ю. В.; Сіра, І. Т.У статті розкрито особливості організації узагальнюючого повторення шкільного курсу математики учнями випускних класів при підготовці до державної підсумкової атестації в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано теоретичні положення, розкриті у науковій та навчально-методичній літературі. The article reveals the peculiarities of the organization of the general repetition of the school mathematics course by the students of the final classes in preparation for the state final certification in the conditions of distance learning. The theoretical provisions revealed in the scientific and educational literature are analyzed.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗВО ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Толок, Д. В.У статті розглянута система дистанційного навчання у ЗВО. Дистанційне навчання передбачає використання широкого спектру як традиційних, так і нових інформаційних технологій. Дистанційна освіта з математики − нова, сучасна технологія, яка допомагає зробити навчання більш якісним і доступним. При дистанційному навчанні відбувається орієнтація студентів на процес самоосвіти. При дистанційній системі навчання можна використовувати такі форми занять: лекції, "он-лайн" семінари (вебінари), лабораторні заняття, контрольні роботи, тести, "он-лайн" заліки та іспити, консультації (в чаті), самостійні роботи тощо. В статье рассмотрена система дистанционного обучения в ЗВО. Дистанционное обучение предполагает использование широкого спектра как традиционных, так и новых информационных технологий. Дистанционное образование по математике − новая, современная технология, которая помогает сделать обучение более качественным и доступным. При дистанционном обучении происходит ориентация студентов на процесс самообразования. При дистанционной системе обучения можно использовать такие формы занятий: лекции, "он-лайн" семинары (вебинары), лабораторные занятия, контрольные работы, тесты, "он-лайн" зачеты и экзамены, консультации (в чате), самостоятельные работы и тому подобное. This article examines the distance learning system in the EHEA. Distance learning involves the use of a wide range of both traditional and new information technologies. Distance learning in mathematics is a new, modern technology that helps to make learning better and more accessible. Distance learning focuses students on the process of self-education. In the distance learning system, the following forms of classes can be used: lectures, "online" seminars (webinars), laboratory classes, tests, "online" tests and exams, consultations (in chat), independent work and the like.
- ДокументСУЧАСНІ МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ ТРИГОНОМЕТРІЇ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ТА ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Сіра, І. Т.; Толок, Д. В.У статті розкрито сутність використання деяких методів, що забезпечують покращення засвоєння учнями навчального матеріалу; описано деякі прийоми навчання, які варто застосовувати вчителям на уроках математики; акцентовано увагу на використанні сучасних технологій при проведені дистанційних уроків. The article reveals the essence of the use of some methods that ensure the improvement of students' assimilation of educational material; some teaching methods that teachers should use in mathematics lessons are described; emphasis is placed on the use of modern technologies when conducting distance lessons.