Перегляд за Автор "Ткаченко, М. О."
Зараз показано 1 - 17 з 17
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВиконавська творчість Раїси Кириченко в контексті культурно-мистецького розвитку України другої половини ХХ століття(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-06-16) Ткаченко, М. О.; Кіріченко, А. Ю.Стаття розкриває значущу роль постаті відомої вітчизняної співачки Раїси Кириченко у формуванні та розвитку традицій української пісенності. На основі біографічного підходу надано огляд життєтворчості виконавиці української естради в культурно-мистецькому житті України. Статья раскрывает значимую роль фигуры известной отечественной певицы Раисы Кириченко в формировании и развитии традиций украинской песни. На основе биографического подхода дан обзор жизнетворчества исполнительницы украинской эстрады в культурно-художественной жизни Украины. The article reveals the significant role of the figure of the famous domestic singer Raisa Kyrychenko in the formation and development of the traditions of Ukrainian song. Based on the biographical approach, an overview of the life of the first generation of Ukrainian pop music in the cultural and artistic life of Ukraine is given.
- ДокументДО ПРОБЛЕМИ ВТІЛЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ ВОКАЛЬНОГО ТВОРУ ЗАСОБАМИ СЦЕНІЧНОЇ ВИРАЗНОСТІ (В КОНТЕКСТІ ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА)(Херсонський державний університет (ХДУ), Видавничий дім «Гельветика», 2017-02-27) Ткаченко, М. О.У статті йдеться про одну з засадничих проблем виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва – втілення художнього образу твору. Розглядається феномен художнього образу згідно філософських, мистецтвознавчих, театральних та педагогічних положень. Відзначається, що доволі важливим в процесі роботи над втілення художнього образу вокального твору є володіння майбутніми вчителями-співаками засобами сценічної виразності. Виокремлено та розглянуто такі засоби, як пластико-мімічна виразність, костюм, грим та зачіска. В статье идет речь об одной из основополагающих проблем исполнительской подготовки будущего учителя музыкального искусства – воплощения художественного образа произведения. Рассматривается феномен художественного образа согласно философских, искусствоведческих, театральных и педагогических положений. Отмечается, что достаточно важным в процессе работы сверх воплощения художественного образа вокального произведения есть обладание будущими учителями-певцами средствами сценической выразительности. Выделено и детально рассматриваются такие средства, как пластико-мимическая выразительность, костюм, грим и прическа. The article deals with the fundamental problem of executive training future teachers of music – the embodiment of the artistic image of the work. The phenomenon of image is examined in obedience to philosophical, artistic, theatrical and pedagogical positions. It is noted that quite important in the process of implementation of the artistic image of the vocal work is ownership of future teachers, singers stage means of expression. More deals tools such as plastics, mimic expression, costume, make-up and hairstyle.
- ДокументДо проблеми дослідження української народнопісенної культури (видатні постаті вітчизняної наукової думки)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Ткаченко, М. О.; Ісичко, Є. БВ статті висвітлено питання становлення науково-дослідницької думки в галузі збирання, вивчення, збереження та популяризації української народнопісенної культури в Україні. The article deals with the issue of developing a scientific opinion in the field of collecting, studying, preserving and popularizing Ukrainian folklore culture in Ukraine. The article deals with the issue of developing a scientific opinion in the field of collecting, studying, preserving and popularizing Ukrainian folklore culture in Ukraine.
- ДокументДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-03-10) Боцман, Ю. Е.; Ткаченко, М. О.Розглянуто питання формування вокально-виконавської культури, як компонента музичного та професійного розвитку майбутнього фахівця. Рассмотрены вопросы формирования вокально-исполнительской культуры, как компонента музыкального и профессионального развития будущего специалиста. The issue of formation of vocal-performing culture as a component of musical and professional development of the future specialist is considered.
- ДокументКонцертно-виконавська діяльність як компонент фахової підготовки вчителів музичного мистецтва(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-03-22) Решетило, А. В.; Ткаченко, М. О.Стаття розкриває специфіку концертно-виконавської діяльності в фаховій підготовці вчителів музичного мистецтва. Досліджено значення музично-творчої складової в формуванні майстерності майбутніх фахівців. Статья раскрывает специфику концертно-исполнительской деятельности в профессиональной подготовке учителей музыкального искусства. Исследовано значение музыкально-творческой составляющей в формировании мастерства будущих специалистов. The article reveals the specifics of concert and performing activities in the professional training of musical art teachers. The significance of the musical and creative component in shaping the skills of future specialists has been investigated.
- ДокументЛіризм української пісенної традиції як ментальна ознака(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-10-22) Ткаченко, М. О.; Карпенко, A.Статтю присвячено розкриттю специфіки ліризму як ментальної ознаки українства і своєрідності її втілення в співочій традиції. Статья посвящена раскрытию специфики лиризма как ментального признака украинства и своеобразия его воплощения в певческой традиции. The article is devoted to the disclosure of the specifics of lyricism as a mental feature of Ukrainianness and the originality of its embodiment in the singing tradition. . .
- ДокументПедагогічний потенціал романсової лірики в контексті підготовки майбутніх викладачів вокалу(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-05-10) Веремчук, Т. В.; Ткаченко, М. О.В статті досліджено педагогічний потенціал романсової лірики. Розкрито значення використання романсової лірики у підготовці майбутніх викладачів вокалу в сферах їх пізнавальної, слухацької, виконавської та аналітичної діяльності. В статье исследован педагогический потенциал романсовой лирики. Раскрыто значение использования романсовой лирики в подготовке будущих преподавателей вокала в сферах их познавательной, слушательской, исполнительской и аналитической деятельности. The article explores the pedagogical potential of lyric romances. The importance of using romances in the training of future vocal teachers in the field of their cognitive, auditory, performing and analytical activities is revealed.
- ДокументПроблема вокально-виконавської надійності в наукових дослідженнях(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-03-22) Криворучко, А. В.; Ткаченко, М. О.В статті узагальнено наукові дослідження з теорії вокального мистецтва щодо питання виконавської надійності. В статье обобщены научные исследования по теории вокального искусства о исполнительской надежности. The article summarizes the research on the theory of vocal art on the performance reliability.
- ДокументПісенна творчість В. Івасюка в контексті розвитку української естрадної музики ХХ століття(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-05-10) Зеленюк, П. А.; Ткаченко, М. О.В статті досліджено місце і значення пісенної спадщини Володимира Івасюка у розвитку українського композиторського та вокально-виконавського мистецтва, відкритті неповторного обличчя української естрадної музичної культури. В статье исследовано место и значение песенного наследия Владимира Ивасюка в развитии украинского композиторского и вокально-исполнительского искусства, открытии неповторимого лица украинской эстрадной музыкальной культуры. The article explores the place and significance of the song heritage of Volodymyr Ivasyuk in the development of Ukrainian composer and vocal performing arts, the discovery of the unique face of the Ukrainian popular music culture.
- ДокументРобота над втіленням художнього образу вокального твору як засіб формування творчої самостійності майбутнього викладача музичного мистецтва(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Маркіна, Н. В.; Ткаченко, М. О.В статті запропоновано методи роботи над втіленням художнього образу вокального твору як одного із засобів формування творчої самостійності майбутнього викладача музичного мистецтва. В статье предложены методы работы над воплощением художественного образа вокального произведения как одного из средств формирования творческойсамостоятельности будущего преподавателя музыкального искусства.The article proposes methods of the working on the embodiment of the artistic image of the vocal work as one of the means of the forming the creative independence of the future teacher of the music.
- ДокументСПЕЦИФІКА ТА ЗМІСТ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Центр пед. дослідж., 2016-10-14) Ткаченко, М. О.У роботі аналізується специфіка фахової підготовки вчителя музичного мистецтва. Наводяться сутнісні характеристики понять «професія», «фах». Засновуючись на ключових методологічних ідеях, визначається зміст фахової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. В работе анализируется особенности специальной підготовки учителя музыкального искусства. Рассматриваются сущностные характеристики понятий «профессия», «специальность». Основываясь на базовых методологических идеях, определяется содержание специальной подготовки будущих учителей музыкального искусства.
- ДокументСтилістика пісенної творчості В. Івасюка як чинник розвитку української естрадної музики другої половини ХХ століття(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-10-17) Ткаченко, М. О.; Зеленюк, П. А.У статті розглядається, подане вітчизняними науковцями, стилістичне спрямування пісенної творчості В. Івасюка, в контексті розвитку української естрадної музики 60-80 рр. XX століття. В статье рассматривается, представленое отечественными учеными, стилистическое направление песенного творчества В. Ивасюка, в контексте развития украинской эстрадной музыки 60-80 гг. XX века.The article deals with the stylistic direction of the song creativity of V. Ivasyuk, presented by domestic scientists, in the context of the development of Ukrainian variety music of the 60-80's of the XX century.
- ДокументСУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «НАЦІОНАЛЬНА САМОСВІДОМІСТЬ» У НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-03-10) Розумний, Б. Ю.; Ткаченко, М. О.Розглянуто поняття «національна самосвідомість», як самоусвідомлення та самооцінювання власного «Я», як представника певної національності, свідомого та активного виразника національних інтересів, невід'ємної частки свого народу, його національного духу і долі. Рассмотрено понятие «национальное самосознание», как самосознание и самооценка собственного «Я», как представителя определенной национальности, сознательного и активного выразителя национальных интересов, неотъемлемой части своего народа, его национального духа и судьбы. The concept of «national self-consciousness» as self-awareness and self-estimation of own self, as a representative of a certain nationality, conscious and active spokes man of national interests, an integral part of his people, his national spirit and destiny are considered.
- ДокументУкраїнська народна пісня як засіб формування національної самосвідомості майбутнього фахівця(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-03-22) Розумний, Б. Ю.; Ткаченко, М. О.Стаття визначає взаємозв’язок і взаємозалежність між опануванням майбутніми фахівцями українською народнопісенною культурою та формуванням у них національної самосвідомості. Статья раскрывает взаимосвязь и взаимозависимость между освоением будущими специалистами украинской народной культуры и формированием у них национального самосознания.The article reveals the role of studying Ukrainian folk culture in shaping the national identity of future teachers of musical art.
- ДокументФеномен художнього образу в контексті вокальної підготовки вчителя музичного мистецтва(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-03-22) Чернієнко, А. В.; Ткаченко, М. О.Стаття розкриває процес створення та втілення художнього образу в музично-виконавській діяльності вчителя музичного мистецтва. Підкресленно значення постійного підвищення не тільки педагогічної, а й сценічно-виконавської майстерності педагога. Статья раскрывает процесс создания и воплощения художественного образа в музыкально-исполнительской деятельности учителя музыкального искусства. Подчеркнуто значение постоянного повышения не только педагогического, но и сценически-исполнительского мастерства педагога. The article reveals the process of creating and implementing the artistic image in the musical and performing activities of a teacher of musical art. The importance of continuous improvement of not only pedagogical, but also stage-performing mastery of a teacher is emphasized.
- ДокументФеномен художнього образу в науковій проекції(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-05-10) Сімакова, С. І.; Ткаченко, М. О.В статті автор звертається до історії процесу дослідження визначення та специфіки художнього образу в філософських, естетичних, мистецтвознавчих, філологічних галузях. Зроблено висновок, що художній образ у науковому просторі є складним феноменом, виступаючи у той же час основною категорією створення і розуміння творів мистецтва. В статье автор обращается к истории процесса исследования определения и специфики художественного образа в философских, эстетических, искусствоведческих, филологических отраслях. Сделан вывод, что художественный образ в научном пространстве является сложным феноменом, выступая в то же время основной категорией создания и понимания произведений искусства. In the article the author addresses the history of the process of researching the definition and specificity of the artistic image in the philosophical, aesthetic, art, philological fields. It is concluded that the artistic image in the scientific space is a complex phenomenon, acting at the same time as the main category of creation and understanding of works of art.
- ДокументІнтонаційна виразність голосу як необхідна умова успішної професійної діяльності вчителя музичного мистецтва(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-05-10) Ткаченко, М. О.В статті досліджено місце і значення інтонаційної виразністі мовної поведінки в професійній діяльності вчителя музичного мистецтва. Розкрито, яким повинно бути слово вчителя, щоб сприяти спілкуванню школярів із музикою, допомагати проникати у внутрішній світ дитини, розвивати здатність до емпатії, творчості, імпровізації. В статье исследовано место и значение интонационной выразительности речевого поведения в профессиональной деятельности учителя музыкального искусства. Раскрыто, каким должно быть слово учителя, чтобы способствовать общению школьников с музыкой, помогать проникать во внутренний мир ребенка, развивать способность к эмпатии, творчеству, импровизации. The place and importance of intonational expressiveness of linguistic behavior in the professional activity of a teacher of musical art are investigated in the article. It is revealed what the word of the teacher should be in order to promote communication between students and music, to help penetrate into the inner world of the child, to develop the capacity for empathy, creativity, improvisation.