Перегляд за Автор "Лі, Янь"
Зараз показано 1 - 11 з 11
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ ОЛІЙНОГО ЖИВОПИСУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Лі, ЯньУ публікації розглянуто виховний потенціал художніх творів олійного живопису. Олійний живопис є різновидом художньої техніки з використання різних фарб на органічній олії, яка добре висихає та утворює плівки на поверхні. Зазначено, що він тісно переплітається з основними ідеями педагогічної акмеології – розкриття потенційних можливостей майбутніх учителів образотворчого мистецтва, використання педагогічних засобів для виховання їхніх естетичних смаків і світобачення. Доцільно зауважити, що вивчення потенціалу працездатної дорослої людини, зокрема й учителя, та допомога в пошуках нових шляхів професійної самореалізації є завданнями андрагогіки. The publication examines the educational potential of artistic works of oil painting. Oil painting is a type of artistic technique using different paints on organic oil, which dries well and forms films on the surface. It is noted that it is closely intertwined with the main ideas of pedagogical acmeology - the disclosure of potential opportunities of future teachers of fine arts, the use of pedagogical tools for the education of their aesthetic tastes and worldview. It is appropriate to note that the study of the potential of an able-bodied adult, including a teacher, and help in the search for new ways of professional self-realization are the tasks of andragogy.
- ДокументДУХОВНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА ЗАНЯТТЯХ З ОЛІЙНОГО ЖИВОПИСУ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Лі, ЯньУ статті виявлено зв’язок між викладанням олійного живопису та духовно-інтелектуальним розвитком майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Заняття з олійного живопису гармонізують внутрішній світ молодої людини, виховують її естетичний смак, оціночні судження. Кращі картини олійного живопису китайських художників набули визнання. The article reveals the connection between the teaching of oil painting and the spiritual and intellectual development of future teachers of fine arts. Classes in oil painting harmonize the inner world of a young person, cultivate his aesthetic taste, evaluative judgments. The best oil paintings by Chinese artists have gained recognition.
- ДокументКИТАЙСЬКИЙ ОЛІЙНИЙ ЖИВОПИС ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА(Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, Гельветика, 2021) Лі, ЯньУ статті наведено поняття «творча самореалізація майбутнього вчителя образотворчого мистецтва» як цілеспрямований процес розкриття професійних і педагогічних здібностей особистості в освітньому процесі з метою досягнення високих результатів у художній і педагогічній діяльності. Визначено, що зміст творчої самореалізації майбутнього вчителя визначається напрямом художнього мистецтва. Доведено, що написання картин у процесі освоєння олійним живописом має посилатися на індивідуальні особливості художника, його творчу уяву і креативне мислення. Наведено результати аналізу наукових праць китайських дослідників (Ван Цін, Нін Тін, Лі Сіньхань, Пан Вей, Сунь Ке, Чень Сяофей, Чинь Сяофей). Виявлено тенденцію оновлення змісту викладання китайського олійного живопису, запозичення нових технік у європейських художників. Зазначено, що завдяки оцінці китайських і зарубіжних творів класичного олійного живопису майбутні художники навчаються створювати правильні естетичні концепції, покращувати особистісні характеристики, оволодівати художнім стилем. Проте майбутні художники, захоплюючись творами іноземних художників, недостатньо усвідомлюють значущість і переваги традиційної китайської культури, погано відчувають «дух» китайського олійного живопису, що відбивається на полотнах картин. Автором виокремлено постать відомого художника і педагога Лю Хайсу, який став фундатором Шанхайської академії образотворчих мистецтв. Творча самореалізація Лю Хайсу стала прикладом для його послідовників. Визначено причини, що заважають творчій самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Уточнено педагогічні методи, що використовуються в професійній підготовці майбутніх учителів цієї галузі. Запропоновано вибіркову дисципліну «Творча самореалізація майбутніх педагогів-художників засобами китайського олійного живопису» для майбутніх учителів образотворчого мистецтва. The article presents the concept of "creative self-realization of the future art teacher" as a purposeful process of revealing the professional and pedagogical abilities of an individual in the educational process with the aim of achieving high results in artistic and pedagogical activities. It was determined that the content of creative self-realization of the future teacher is determined by the direction of artistic art. It has been proven that painting pictures in the process of mastering oil painting should refer to the individual characteristics of the artist, his creative imagination and creative thinking. The results of the analysis of the scientific works of Chinese researchers (Wang Qing, Ning Ting, Li Xinhan, Pan Wei, Sun Ke, Chen Xiaofei, Qin Xiaofei) are presented. The trend of updating the teaching content of Chinese oil painting, borrowing new techniques from European artists was revealed. It is noted that thanks to the assessment of Chinese and foreign works of classical oil painting, future artists learn to create correct aesthetic concepts, improve personal characteristics, and master artistic style. However, future artists, admiring the works of foreign artists, are not sufficiently aware of the importance and advantages of traditional Chinese culture, they do not feel the "spirit" of Chinese oil painting reflected on the canvases. The author singles out the figure of the famous artist and teacher Liu Haisu, who became the founder of the Shanghai Academy of Fine Arts. Liu Haisu's creative self-realization became an example for his followers. The reasons that hinder the creative self-realization of future teachers of fine arts have been identified. Pedagogical methods used in the professional training of future teachers of this field have been clarified. The selective discipline "Creative self-realization of future teachers-artists using the means of Chinese oil painting" is offered for future teachers of fine arts.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ СТУДЕНТІВ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ КНР(Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління»; Видавнича група «Наукові перспективи», 2022) Лі, ЯньУ статті зазначено, що художня вища освіта в КНР є відкритою системою для сприйняття й обміну досвідом підготовки висококваліфікованих фахівців художньо-педагогічних спеціальностей. Зміст художньої вищої освіти інтегрує суттєві положення мистецтва, естетики, освіти, психології, педагогіки та методики викладання образотворчого мистецтва. Акцентовано увагу на цінностях китайського образотворчого мистецтва, зокрема олійного живопису. Творчість китайських художників пронизана високим рівнем ідейного та духовного змісту древньої китайської культури. У художніх творах відбивається дух нації, її традиції і звичаї, події, що характеризують певний період становлення й розвитку країни. Схарактеризовано організацію творчого процесу студентів художньо-педагогічних спеціальностей як цілеспрямоване засвоєння змісту художньої вищої освіти із застосуванням традиційних та інноваційних методів і форм навчання з метою максимально повної самореалізації учасників освітнього процесу в закладах вищої освіти. Зазначено, що стандарти випробувальних іспитів певним чином обмежують межі творчої самореалізації абітурієнтів, їхнє художнє новаторство, нестандартне мислення, ентузіазм, натхнення до малювання, ініціативність та активність у сприйнятті нового. Процес навчання олійного живопису включає базові курси (завдяки вправам формуються навички малювання) та курси творчості (завдяки спостереженню та уяві малюються неординарні ескізи, а потім картини). Традиційними методами і формами навчання олійного живопису є спостереження, теоретичні уроки, малювання ескізів у приміщенні, проведення пленерів на відкритому повітрі. До інноваційних методів і форм навчання віднесено застосування інформаційно-комунікаційних технологій, онлайн-заняття, навчальні відеоролики, диверсифіковане викладання олійного живопису. Запропоновано алгоритм підтримки створення майбутніми вчителями образотворчого мистецтва індивідуального творчого проєкту самоосвіти. Доведено, що такий засіб активізує ресурси студентів художньо-педагогічних спеціальностей, формує вміння самоменеджменту (планувати, розподіляти час, мобілізувати дії, знаходити оптимальні способи досягнення цілей), коригує їхню діяльність, виховує відповідальність і дисциплінованість своєчасного виконання професійних завдань. The article states that art higher education in the People's Republic of China is an open system for the perception and exchange of experience in the training of highly qualified specialists in art and pedagogical specialties. The content of artistic higher education integrates the essential provisions of art, aesthetics, education, psychology, pedagogy and methods of teaching fine arts. Attention is focused on the values of Chinese fine art, in particular oil painting. The creativity of Chinese artists is imbued with a high level of ideological and spiritual content of ancient Chinese culture. Artistic works reflect the spirit of the nation, its traditions and customs, events that characterize a certain period of formation and development of the country. The organization of the creative process of students of art and pedagogical specialties is characterized as a purposeful assimilation of the content of artistic higher education with the use of traditional and innovative methods and forms of education with the aim of maximum self-realization of participants in the educational process in institutions of higher education. It is noted that the standards of trial exams in a certain way limit the boundaries of creative self-realization of applicants, their artistic innovation, non-standard thinking, enthusiasm, inspiration for drawing, initiative and activity in perceiving new things. The process of learning oil painting includes basic courses (drawing skills are formed thanks to exercises) and creativity courses (extraordinary sketches are drawn thanks to observation and imagination, and then paintings). The traditional methods and forms of learning oil painting are observation, theoretical lessons, drawing sketches indoors, conducting plein airs outdoors. Innovative methods and forms of education include the use of information and communication technologies, online classes, educational videos, diversified teaching of oil painting. An algorithm for supporting the creation of an individual creative project of self-education by future fine art teachers is proposed. It has been proven that such a tool activates the resources of students of artistic and pedagogical specialties, develops self-management skills (planning, allocating time, mobilizing actions, finding optimal ways to achieve goals), corrects their activities, and fosters responsibility and discipline in the timely performance of professional tasks.
- ДокументПедагогічна значущість образотворчого мистецтва для творчої самореалізації особистості(Харківський національний медичний університет, 2018-12-06) Лі, ЯньВ статті розглянуто творчу самореалізацію майбутніх учителів образотворчого мистецтва, що є метою і результатом їхньої художньо-педагогічної підготовки, суть якої полягає у створенні належних умов для максимально повного розкриття художнього й педагогічного потенціалів у навчально-професійній діяльності. Засобом творчої самореалізації як студентів, так і викладачів є образотворче мистецтво, освоєння якого сприяє духовному розвитку людини. The article deals with the creative self-realization of future teachers of fine arts, which is the purpose and result of their artistic and pedagogical training, the essence of which is to create the right conditions for the fullest disclosure of artistic and pedagogical potential in educational and professional activities. The means of creative self-realization both students and teachers is the fine arts, the development of which contributes to the spiritual development of man.
- ДокументТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-03-31) Лі, ЯньРозкрито суть творчої самореалізації вчителя образотворчого мистецтва. Уточнено структурні компоненти творчої самореалізації вчителя образотворчого мистецтва. Зазначено, що творча самореалізація особистості, прагнення досягати акме, професійне зростання, самоосвіта є ключовими поняттями акмеології та викликають інтерес у дослідників і практиків. The essence of creative self-realization of a teacher of fine arts has been revealed. The structural components of creative self-realization of a teacher of fine arts have been specified. It has been noted that creative self-realization of the individual, the desire to achieve acme, professional growth, self-education are key concepts of acmeology and attract interest of researchers and practitioners.
- ДокументТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018) Лі, ЯньПроаналізовано наукові підходи до вивчення проблеми творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Зазначено, що творча самореалізація майбутніх учителів образотворчого мистецтва є метою і результатом їхньої художньо-педагогічної підготовки, суть якої полягає в створенні належних умов для максимально повного розкриття художнього та педагогічного потенціалів у навчально-професійній діяльності. There are analyzed the scientific approaches of studying the problem of creative self-realization of future Art teachers. It is noted that creative self-realization of future Art teachers is the purpose and result of their artistic and pedagogical preparation, the essence of which is to create the proper conditions for the maximum full disclosure of artistic and pedagogical potentials in educational and professional activity.
- ДокументУРАХУВАННЯ СПЕЦИФІКИ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ДО ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Лі, ЯньЗазначено, що готовність вчителів образотворчого мистецтва до творчої самореалізації є особистісно-професійним новоутворенням, котре забезпечує продуктивність художньо-педагогічної діяльності. Формування такої готовності відбувається завдяки ефективному засвоєнню здобувачами вищої освіти специфіки художньо-педагогічних спеціальностей. It has been noted in the article that Arts teachers' readiness for creative self-realization is a personal-professional formation which ensures the productivity of artistic and pedagogical activity. The formation of this readiness is due to the effective assimilation of the specifics of artistic and pedagogical specialties by applicants of higher education.
- ДокументФормування готовності до творчої самореалізації студентів художньо-педагогічних спеціальностей з позиції акмеологічного підходу(Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського, 2022) Лі, Янь; Рибалко, Л.Розкрито акмеологічні принципи формування готовності до творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Наведено результати аналізу освітньої програми «Образотворче мистецтво», її потенційні можливості для творчої самореалізації студентів. Визначено поняття «готовність до творчої самореалізації студентів художньо-педагогічних спеціальностей» як особистісно-професійне новоутворення, що містить мотиви й потреби виявлення й розкриття творчого потенціалу в освітньому процесі, інтегровані знання й уміння художньо-педагогічної діяльності, адекватну самооцінку на основі рефлексії та зовнішнього оцінювання. Акмеологічними засадами формування готовності до творчої самореалізації майбутніх учителів визначено ідея досягнення акме, роль образотворчого мистецтва для розкриття творчого потенціалу. Авторами розроблено спецкурс «Творча самореалізація майбутніх педагогів-художників у процесі навчання олійного живопису» для студентів, майстерку «Акмеологічні технології в освітньому процесі» для викладачів. This article reveals the contradiction between the urgent need for training highly qualified and creative teachers who can identify creative potential in working with students, and insufficiently developed procedures for readiness formation for creative self-realization of future fine arts teachers. The acmeological principles of readiness formation for creative self-realization by future fine arts teachers are revealed. The main acmeological requirement for the formation of creative self-realization of the future fine arts teacher is the activation of his desire for self-development and self-improvement throughout life. The results of the analysis of the educational program «Fine Arts», its potential opportunities for creative self-realization of students are given. The concept of «readiness for creative self-realization of art and pedagogical specialty students» as a personal and professional innovation, containing motives and needs for identifying and disclosing creative potential in the educational process, integrated knowledge and skills of artistic and pedagogical activities, adequate self-esteem based on reflection and external evaluation. Acmeological principles of readiness formation for creative self-realization by future teachers determine the idea of achieving acme, the role of fine arts for the disclosure of creative potential. The combination of artistic and pedagogical activities has a positive effect on the disclosure of the creative potential of the individual who has spiritual needs for its development. Additionally, such a person can convey to others the beautiful and unique means of fine art, which enriches the inner world of man, harmonizes his vital forces. The authors have developed a special course «Creative self-realization of future teachers-artists in the process of teaching oil painting» for students, a workshop «Acmeological technologies in the educational process» for teachers.
- ДокументФормування готовності до творчої самореалізації студентів художньо-педагогічних спеціальностей у закладах вищої освіти КНР засобами образотворчого мистецтва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Лі, ЯньДисертацію присвячено дослідженню проблеми формування готовності до творчої самореалізації студентів художньо-педагогічних спеціальностей у закладах вищої освіти КНР засобами образотворчого мистецтва. Зазначену проблему розв’язано завдяки аналізу та систематизації теоретичних ідей та узагальненню досвіду з питань формування готовності до творчої самореалізації студентів художньо-педагогічних спеціальностей в закладах вищої освіти КНР та України засобами образотворчого мистецтва. Окреслено творче використання напрацювань українських учених у закладах вищої освіти КНР. Розкрито суть творчої самореалізації художника-педагога як максимально повне розкриття його особистісно-професійних якостей в художньо-педагогічній діяльності. розкрито роль і місце китайського живопису в системі вищої художньо-педагогічної освіти з метою формування естетичної культури й примноження духовних цінностей громадян країни. Виявлено й проаналізовано особливості навчання студентів художньо-педагогічних спеціальностей у закладах .вищої освіти КНР на прикладі китайського олійного живопису. проаналізовано нормативну базу формування готовності до творчої самореалізації майбутніх учителів у закладах вищої освіти України, в якій закладено ідеї саморозвитку й самовдосконалення людини впродовж життя. На основі аналізу й порівняння ступеня наукової розробленості теоретичних питань та результатів узагальнення досвіду формування готовності до творчої самореалізації студентів художньо-педагогічних спеціальностей засобами образотворчого мистецтва в закладах вищої освіти КНР та України зроблено висновки й надано рекомендації. До спільних рекомендацій для закладів вищої освіти КНР та України віднесено такі, як: використовувати суттєві положення культурологічного (образотворче мистецтво як засіб створення культурного простору), компетентнісного (готовність як сукупність мотивів, знань і вмінь творчої самореалізації особистості в художньо-педагогічній діяльності) та акмеологічного підходів (успішні учні та кращі картини є результатом акмеологічного зростання художника-педагога) у процесі формування готовності до творчої самореалізації студентів художньо-педагогічних спеціальностей засобами образотворчого мистецтва; розробляти міждисциплінарні освітні програми з метою підвищення ефективності процесу формування готовності до творчої самореалізації студентів художньо-педагогічних спеціальностей, поєднувати педагогічні дисципліни (загальна педагогіка, основи педагогічної майстерності, теорія і методика виховання, педагогічний малюнок, педагогічна творчість) з фаховими дисциплінами (основи олійного живопису, методика викладання олійного живопису та ін.); постійно оновлювати зміст навчальних дисциплін, навчальних і виробничих практик художньо-педагогічного напряму підготовки фахівців, ураховуючи побажання стейкхолдерів (додавати питання для самоконтролю, розробляти творчі вправи, будувати індивідуальні траєкторії зростання). The thesis is devoted to the study of the problem of development of readiness for creative self-realization of students of artistic and pedagogical specialties in institutions of higher education of the People's Republic of China by means of fine arts. The specified problem was solved thanks to the analysis and systematization of theoretical ideas and the generalization of experience on the development of readiness for creative self-realization of students of artistic and pedagogical specialties in higher education institutions of the People's Republic of China and Ukraine by means of fine arts. The creative use of the achievements of Ukrainian scientists in higher education institutions of the People's Republic of China is outlined. Тhe essence of creative self-realization of an artist-pedagogue is revealed as the fullest possible disclosure of his personal and professional qualities in artistic and pedagogical activity. Тhe role and place of Chinese oil painting in the system of higher artistic and pedagogical education with the aim of forming an aesthetic culture and increasing the spiritual values of the country's citizens is revealed. the normative base of development of readiness for creative self-realization of future teachers in institutions of higher education of Ukraine is analyzed , which includes the ideas of self-development and self-improvement of a person throughout life. On the basis of the analysis and comparison of the degree of scientific development of theoretical questions and the results of the generalization of the experience of development of readiness for creative self-realization of students of artistic and pedagogical specialties by means of fine arts in institutions of higher education of the People's Republic of China and Ukraine, conclusions are made and recommendations are given. Joint recommendations for higher education institutions of the People's Republic of China and Ukraine include the following: use the essential provisions of cultural (fine arts as a means of creating a cultural space), competence (readiness as a set of motives, knowledge and skills for creative self-realization of an individual in artistic and pedagogical activities) and acmeological the normative base of development of readiness for creative self-realization of future teachers in institutions of higher education of Ukraine is analyzed , which includes the ideas of self-development and self-improvement of a person throughout life. On the basis of the analysis and comparison of the degree of scientific development of theoretical questions and the results of the generalization of the experience of development of readiness for creative self-realization of students of artistic and pedagogical specialties by means of fine arts in institutions of higher education of the People's Republic of China and Ukraine, conclusions are made and recommendations are given. Joint recommendations for higher education institutions of the People's Republic of China and Ukraine include the following: use the essential provisions of cultural (fine arts as a means of creating a cultural space), competence (readiness as a set of motives, knowledge and skills for creative self-realization of an individual in ar.tistic and pedagogical activities) and acmeological.
- ДокументІНІЦІАЦІЇ КИТАЙСЬКИХ ЗДОБУВАЧІВ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЄКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Лі, ЯньУ статті акцентовано увагу на вимогах сучасного ринку праці, потребах суспільства в ініціативних фахівцях. Майбутні фахівці художньо-педагогічних спеціальностей виявляють інтерес до освітніх проєктів. У Китаї, вони брали участь у оновленні змісту викладання олійного живопису, успішно поєднали теорію з практикою комерційного ручного живопису.The article focuses on the requirements of the modern labor market, the needs of society in initiative professionals. Future specialists in art and pedagogical specialties are interested in educational projects. In China, they participated in updating the content of the teaching of oil painting, successfully combining theory with the practice of commercial hand painting.