Кафедра інформатики
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра інформатики за Тема "3D modelling"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОНЛАЙН 3D РЕДАКТОРИ ДЛЯ ПОБУДОВИ ТРИВИМІРНИХ ОБ’ЄКТІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Андрієвська, В. М.; Бондаренко, М. С.В статті розглянуто перспективи 3D моделювання у шкільній практиці. Показано, що використання елементів 3D моделю- вання сприяє розвитку просторової уяви учнів, закладає основи аналізу і синтезу, логіки і мислення школяра. Встановлено, що вирішальне значення в розв’язанні проблеми розвитку в учнів просторової уяви належить шкільним темам «Графіка» в початковій школі й «3D-графіка» в основній школі. The article considers the prospects of 3D modelling in school practice. It is shown that the use of elements of 3D modelling promotes the development of spatial imagination of students, which lays the foundations of analysis and synthesis, logic and thinking of the student. It has been established that the crucial themes in solving the problem of development of spatial imagination in students belong to the school topics «Graphics» in primary school and «3D graphics» in primary school.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ 3D-ГРАФІКИ В РАКУРСІ STEM-ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Андрієвська, В. М.; Іваха, О. Б.Стаття присвячено висвітленню особливостей вивчення 3D-графіки. Показано, що опанування основами 3D-графіки в ракурсі STEM-освіти передбачає ґрунтовну інформатичну підготовку майбут- ніх вчителів. The article is devoted to highlighting the features of the study of 3D graphics in the perspective of STEM education. It is shown that mastering the basics of 3D graphics in the perspective of STEM edu- cation involves a thorough IT training of future teachers.