Кафедра філософії
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра філософії за Тема "academic book"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКультурно-освітній статус академічної книги на Слобожанщині ХІХ ст.(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-04-26) Радіонова, Н. В.У статті запропоновано філософське осмислення статусу академічної книги та її ролі у формуванні освітнього простору Слобожанщини ХІХ ст. Доведено, прагматизація і гуманізація процесу співпраці з книгою і над книгою є важливим здобутком раннього модерну, який саме співіснуванням цих формально протилежних орієнтацій засвоєння духовного скарбу літератури відрізняється від Середньовіччя, і навіть від доби Відродження. В статье предложено философское осмысление статуса академической книги и ее роли в формировании образовательного пространства на Слобожанщине ХІХ ст. Доказано, прагматизация и гуманизация процесса сотрудничества с книгой и над книгой является важным достижением раннего модерна, какой именно сосуществованием этих формально противоположных ориентаций усвоения духовного сокровища литературы отличается от Средневековья, а также от эпохи Возрождения. The article offers a philosophical understanding of the status of the academic book and its role in the formation of the educational space of Slobozhanshchyna of the XIX century. It is proved that the pragmatization and humanization of the process of cooperation with and over the book is an important achievement of early modernism, which is the coexistence of these formally opposite orientations of the spiritual treasure of literature differs from the Middle Ages and the Renaissance. The article offers a philosophical understanding of the status of the academic book and its role in the formation of the educational space in Slobozhanshchina of the XIX century.
- ДокументКультурно-освітній статус академічної книги на Слобожанщині ХІХ ст.(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Радіонова, Н. В.У статті запропоновано філософське осмислення статусу академічної книги та її ролі у формуванні освітнього простору Слобожанщини ХІХ ст. Доведено, прагматизація і гуманізація процесу співпраці з книгою і над книгою є важливим здобутком раннього модерну, який саме співіснуванням цих формально протилежних орієнтацій засвоєння духовного скарбу літератури відрізняється від Середньовіччя, і навіть від доби Відродження. The article proposes a philosophical understanding of the status of an academic book and its role in the formation of the educational space of the Slobozhanshchina in the 19th century. It has been proved that the pragmatization and humanization of the process of cooperation with and over the book is an important achievement of early modernity, which, precisely, by the coexistence of these formally opposite orientations of mastering the spiritual treasure of literature, differs from the Middle Ages, as well as from the Renaissance.