Кафедра образотворчого мистецтва
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра образотворчого мистецтва за Тема "art pedagogy"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАрт-педагогіка та її значення в підготовці майбутніх викладачів образотворчого мистецтва(2022-11-14) Паньок, Т. В.; Луговська, В. І.У статті на основі теоретичного аналізу наукових джерел розкрито сутність поняття арт-педагогіки та її значення в підготовці майбутніх викладачів образотворчого мистецтва. Авторами зроблено висновок щодо можливостей арт-педагогіки не лише надавати терапевтичний або коригу-ючий вплив на психофізичний стан людини, а й реалізовувати основні освітні функції. The article, based on the theoretical analysis of scientific sources, reveals the essence of the concept of art pedagogy and its importance in the training of future teachers of fine arts. The authors concluded about the possibilities of art pedagogy not only to have a therapeutic or corrective effect on the psychophysical state of a person, but also to implement the main educational functions.
- ДокументВИХОВНА СКЛАДОВА АРТПЕДАГОГІКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ ТА ДІАГНОСТИКИ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Сагіна, Ю. В.У статті розглянуто виховання шляхом мистецтва, що є одним з найпопулярніших методів психотерапії та психоаналізу. Завдяки використанню цієї методики можна успішно виховати у дітей любов до творчості, виявити проблеми та емоційний стан. Основні виховні функції артпедагогіки: катарсистична, що звільняє від небажаних станів психіки; регулятивна, знімає психічне напруження, що регулює психосоматичні процеси, та моделює позитивний настрій; комунікативно-рефлексивна, що забезпечує корекцію порушень норм спілкування, комунікації, та формує адекватну міжособистісну взаємодію, а також самооцінку; конструктивна, яка створює нову середу з позитивними переживаннями, новими творчими потребами, формами і способами їх споживання і задоволення; креативна, або творча функція. В статье рассмотрено воспитание путем искусства, которое является одним из самых популярных методов психотерапии и психоанализа. Благодаря использованию этой методики можно успешно воспитать у детей любовь к творчеству, выявить проблемы и эмоциональное состояние. Основные воспитательные функции артпедагогики: катарсистичная, что освобождает от нежелательных состояний психики; регулятивная, снимает психическое напряжение, регулирует психосоматические процессы, и моделирует позитивный настрой; коммуникативно-рефлексивная, что обеспечивает коррекцию нарушений норм общения, коммуникации, и формирует адекватную межличностное взаимодействие, а также самооценку; конструктивная, которая создает новую среду с положительными переживаниями, новыми творческими потребностями, формами и способами их потребления и удовольствия; креативная, или творческая функция. The article considers education through art and is one of the most popular methods of psychotherapy and psychoanalysis. Through the use of this technique, you can successfully instill in children a love of creativity, identify problems and emotional state. The main educational functions of art pedagogy: cathartic, that frees from unwanted mental states; regulatory, relieves mental stress, regulates psychosomatic processes, and models a positive mood; communicative-reflexive, which provides correction of violations of norms of communication, communication, and forms adequate interpersonal interaction, as well as self-esteem; constructive, which reates a new environment with positive experiences, new creative needs, forms and ways of their consumption and satisfaction; creative or creative function.