Кафедра спеціальної педагогіки
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра спеціальної педагогіки за Тема "adaptation"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ З СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНІСТЮ ДО НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Давіденко, М. В.У статті проаналізовано проблему виявлення у дітей дошкільного віку синдрому дефіциту уваги та гіперактивності, в зв’язку з цим постає необхідність вивчення питання їх адаптації до навчання в початковій школі та допомоги в цьому. В статье проанализирована проблема выявления у детей дошкольного возраста синдрома дефицита внимания и гиперактивности, в связи с этим возникает необходимость изучения вопроса их адаптации к обучению в начальной школе и помощи в этом. The article analyzes the problem of detecting attention deficit hyperactivity disorder in preschool children, in this regard there is a need to study the issue of their adaptation to learning in primary school and help in this.
- ДокументПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ІНКЛЮЗИВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ(Комунальний заклад Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2019-02-20) Лященко, В. М.У статті розглянуто актуальність інклюзивного навчання, необхідність підвищення компетентності вчителя початкових класів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного закладу освіти. Виокремлені рівні та характеристики професійної компетентності вчителя початкових класів з інклюзивною формою навчання. The article deals with the relevance of inclusive education, the need to improve the competence of primary school teachers in working with children with special educational needs in an inclusive educational institution. The levels and characteristics of the professional competence of primary school teachers with inclusive education are highlighted.