Факультет фізичного виховання і спорту
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Факультет фізичного виховання і спорту за Дата випуску
Зараз показано 1 - 20 з 482
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументХОРОШАЯ ОСАНКА – КРАСОТА И ЗДОРОВЬЕ НА ВСЮ ЖИЗНЬ(Харьковская государственная академия дизайна и искусства (ХГАДИ), 2006-12-04) Блещунова, Т. Н.; Ильницкая, Л. В.; Сидорко, И. В.; Козеев, И. В.; Черный, А. И.В работе представлены рекомендации и опыт применения корригирующих упражнений для исправления осанки. Проведен анализ результатов медицинского осмотра студентов. У роботі представлені рекомендації і досвід застосування вправ, що коригують, для виправлення постави. Проведено аналіз результатів медичного огляду студентів. In work are presented the recommendations and experience of application of correcting exercises for correction of carriage. The analysis of results of physical examination of students is conducted.
- ДокументОсобливості методики навчання фехтуванню майбутніх педагогів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2011-11-24) Кривенцова, І. В.; Клименченко, В. Г.У тезах розглядаються особливості методики навчання фехтуванню майбутніх педагогів. В тезисах рассматриваются особенности методики обучения фехтованию будущих педагогов. Theses consider the peculiarities of the methods of teaching fencing to future teachers.
- ДокументПРИМЕНЕНИЕ ИНТЕРАКТИВНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ДЛЯ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ ПРОЦЕССА ФИЗИЧЕСКОГО ВОСПИТАНИЯ И СПОРТИВНОЙ ПОДГОТОВКИ(Белгородский государственный технологический университет имени В. Г. Шухова, Научный центр информационной медицины «ЛИДО», 2012-04-26) Козина, Ж. Л.; Ильницкая, А. С.; Почернина, М. Г.; Селиванов, Е. В.; Козин, А. В.В статье освещается тема применения интерактивных технологий для совершенствования процесса физического воспитания и спортивной подготовки. У статті висвітлюється тема застосування інтерактивних технологій для вдосконалення процесу фізичного виховання і спортивної підготовки.
- ДокументПУТИ ФОРМИРОВАНИЯ МОТИВАЦИИ К ЗАНЯТИЯМ ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРОЙ У СТУДЕНТОВ(Белгородский государственный технологический университет имени В. Г. Шухова, Научный центр информационной медицины «ЛИДО», 2012-04-26) Козина, Ж. Л.; Ильницкая, А. С.; Ильницкая, Л. В.; Селиванов, Е. В.; Козеев, И. В.В физическом воспитании студенческой молодежи существует ряд нерешенных вопросов, таких как физическая подготовленность, улучшение здоровья студентов, физкультурной образованности молодежи, проблема дифференцированного учебно-методического комплекса физического воспитания, индивидуализации физического воспитания, оптимизация здорового образа жизни студенческой молодежи. Одним из путей решения этих проблем является повышение личной мотивации студентов относительно занятий физическим воспитанием в вузе. Мотив - это сложное психическое образование, которое начинает формироваться под влиянием возникающей у человека потребности. Нами были разработаны анкеты, которые должны помочь выявить по каким именно факторам мотивация влияет на организацию процесса физического воспитания в вузах. С их помощью мы предлагаем мотивировать студентов к занятиям физической культурой на лекциях, семинарах и практических занятиях. Лекции были дополнены видео - роликами и интервью с ветеранами спорта. На семинарских занятиях было предложено провести анкетирование среди студентов с целью выявления факторов, влияющих на мотивацию к занятиям физическим воспитанием в вузе. На практических занятиях были предложены соревнования среди учебных групп на скорость развертывания палатки. У фізичному вихованні студентської молоді існує ряд невирішених питань, таких як фізична підготовленість, поліпшення здоров'я студентів, фізкультурної освіченості молоді, проблема диференційованого навчально-методичного комплексу фізичного виховання, індивідуалізації фізичного виховання, оптимізація здорового способу життя студентської молоді. Одним із шляхів вирішення цих проблем є підвищення особистої мотивації студентів щодо занять фізичним вихованням у вишах. Мотив - це складне психічне утворення, яке починає формуватися під впливом виникнення у людини потреби. Нами були розроблені анкети, які повинні допомогти виявити по яких саме факторів мотивація впливає на організацію процесу фізичного виховання у внз. З їх допомогою ми пропонуємо мотивувати студентів до занять фізичною культурою на лекціях, семінарах і практичних заняттях. Лекції були доповнені відео - роликами і інтерв'ю з ветеранами спорту. На семінарських заняттях було запропоновано провести анкетування серед студентів з метою виявлення факторів, що впливають на мотивацію до занять фізичним вихованням у внз. На практичних заняттях були запропоновані змагання серед навчальних груп на швидкість розгортання намету. . In physical education of student youth there are a number of unresolved issues such as physical fitness, improve the health of students physical education of youth, the problem of differential educational-methodical complex of physical training, individualization of physical education, optimization of healthy lifestyles of students. One of the ways to solve these problems is to increase the personal motivation of students regarding the physical education classes in schools. A motive is a complex of mental formation, which begins to form under the influence of the emerging human needs. We developed a questionnaire that should help to identify which factors of motivation influence on the organization of process of physical education at the University. With their help, we propose to motivate students to engage in physical culture in lectures, seminars and practical classes. The lectures were supplemented by videos and interviews with veterans of the sport. Seminars were asked to conduct a survey among students to identify factors affecting motivation to physical education classes at the University. Practical training was offered competitions among training groups on speed of deployment of the tent.
- ДокументКОНЦЕПТУАЛЬНЫЕ АСПЕКТЫ ФОРМИРОВАНИЯ ЗДОРОВЬЯ БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ(Белгородский государственный технологический университет имени В. Г. Шухова, Научный центр информационной медицины «ЛИДО», 2012-04-26) Кривенцова, И. В.; Миненок, А. А.; Донец, И. А.Целью данной работы является выделение и анализ концептуальных аспектов формирования здоровья будущих педагогов, реализуемых посредством физической культуры. Проведенный анализ концепции формирования здоровья будущих педагогов, позволяет установить приоритетное значение физической культуры личности в этом процессе. Именно ее направленность на будущую педагогическую деятельность позволяет объединить все компоненты в единый конгломерат, характеризующийся наличием взаимосвязей с критериями оценки здоровья, особенностями образа жизни, профессиональными навыками и умениями в сфере физической культуры. Практическая значимость проведенного анализа состоит в возможности применения полученных результатов в мониторинге здоровья студентов, разработке с его помощью необходимых профилактических и оздоровительных мероприятий. Метою даної роботи є виділення і аналіз концептуальних аспектів формування здоров'я майбутніх педагогів, що реалізуються за допомогою фізичної культури. Проведений аналіз концепції формування здоров'я майбутніх педагогів, дозволяє встановити пріоритетне значення фізичної культури особистості в цьому процесі. Саме її спрямованість на майбутню педагогічну діяльність дозволяє об'єднати всі компоненти в єдиний конгломерат, який характеризується наявністю взаємозв'язків з критеріями оцінки здоров'я, особливостями способу життя, професійними навичками та вміннями у сфері фізичної культури. Практична значимість проведеного аналізу полягає в можливості застосування отриманих результатів у моніторингу здоров'я студентів, розробці з його допомогою необхідних профілактичних та оздоровчих заходів.
- ДокументФитнес-аэробика и ее разновидности как одна из основных форм физического воспитания в вузах(Publishsng House "Education and Science", 2013-01-27) Близнюк, С. С.; Клименченко, В. Г.Проведенное исследование показало, что виды и формы фитнес-аэробики позволяют использовать индивидуальный подход при подборе средств и методов физического воспитания. Разработанная методика дает возможность найти оптимальный вариант тренировки студентов с высоким уровнем физических возможностей, а также студентов с незначительными отклонениями в состоянии здоровья, но имеющих желание заниматься в основной группе по физическому воспитанию. Проведене дослідження показало, що види та форми фітнес-аеробіки дозволяють використовувати індивідуальний підхід при доборі засобів та методів фізичного виховання. Розроблена методика дає можливість знайти оптимальний варіант тренування студентів з високим рівнем фізичних можливостей, а також студентів з незначними відхиленнями у стані здоров'я, але які мають бажання займатися в основній групі з фізичного виховання. The study showed that the types and forms of fitness aerobics allow using an individual approach in the selection of means and methods of physical education. The developed methodology makes it possible to find the best option for training students with a high level of physical abilities, as well as students with minor health problems, but who have a desire to engage in the main physical education group.
- ДокументОТНОШЕНИЕ СТУДЕНТОВ К ВОЗМОЖНОСТЯМ ПРИМЕНЕНИЯ СОВРЕМЕННЫХ ИНФОРМАЦИОННО‒КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ ПО ФИЗИЧЕСКОМУ ВОСПИТАНИЮ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, Университет Казимира Великого (г. Быдгощ, Польша), 2014) Ильницкая, А. С.; Козина, Ж. Л.; Лахно, Е. Г.; Ильницкая, Л. В.; Цеслицка, М. З.; Станкевич, Б. Я.; Пилевска, В. Ф.Цель: проанализировать проблему формирования отношения студентов к занятиям по физическому воспитанию и применению информационно-коммуникационных технологий в физическом воспитании в высших учебных заведениях. Материал: в анкетировании приняли участие 245 студентов. Результаты: установлено, что занятия по физическому воспитанию с использованием современных технологий являются более эффективными по сравнению с традиционными занятиями (52 %), носят более эмоциональный характер, способствуют улучшению настроения (28%), способствуют обеспечению студентов новейшей современной информацией относительно здоровья (26%), способствуют увеличению энергозатрат организма (8%). Выводы: показана необходимость разработки и применения информационно-коммуникационных технологий и нетрадиционных форм физического воспитания для повышения эффективности учебного процесса по физическому воспитанию в высших учебных заведениях. Мета: проаналізувати проблему формування ставлення студентів до занять з фізичного виховання та застосуванню інформаційно-комунікаційних технологій у фізичному вихованні у вищих навчальних закладах. Матеріал: в анкетуванні взяли участь 245 студентів. Результати: встановлено, що, на думку студентів, заняття з фізичного виховання з використанням сучасних технологій є більш ефективними в порівнянні з традиційними заняттями (52%), носять більш емоційний характер, сприяють поліпшенню настрою (28%), сприяють забезпеченню студентів новітньою сучасною інформацією щодо здоров'я (26%), сприяють збільшенню енерговитрат організму. Висновки: показана необхідність розробки і застосування інформаційно-комунікаційних технологій та нетрадиційних форм фізичного виховання для підвищення ефективності навчального процесу з фізичного виховання у вищих навчальних закладах. Purpose: to analyze the problem of the formation of students’ attitudes toward physical education classes and the application of information and communication technologies in physical education in higher education institutions. Material: in the survey participated 245 students. Results: it was found that according to students in physical education classes with the use of modern technologies are more efficient than traditional occupations (52%) are more emotional nature, help to improve mood (28%), helps to provide students the latest up to date information relative health (26 %) contribute to increased power consumption of an organism (8%). Conclusion: the need for the development and application of information and communication technologies and nontraditional forms of physical education to improve the effectiveness of the educational process in physical education in higher education institutions.
- ДокументО некоторых проблемах в судействе соревнований по любительскому боксу и способах их решения(Уфимский государственный университет экономики и сервиса, 2014-05-25) Вострокнутов, Л. Д.; Галашко, Н. И.; Задорожный, Л. Я.; Пашкова, О. Ю.В статье освещается тема проблем судейства соревнований по любительскому боксу и способах их решения. У статті висвітлюється тема проблем суддівства змагань з любительського боксу і способах їх вирішення. The article highlights the topic of the problems of refereeing in amateur boxing competitions and ways to solve them.
- ДокументИндивидуализация спортивной подготовки в боксе(Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, 2014-11-26) Онищенко, Б. О.; Вострокнутов, Л. Д.В статье освещается тема индивидуализации спортивной подготовки в боксе. У статті висвітлюється тема індивідуалізації спортивної підготовки в боксі. The article highlights the topic of individualization of sports training in boxing.
- ДокументЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСОБІВ ТА МЕТОДІВ ТАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ФЕХТУВАЛЬНИКІВ(Вид-во Чернігів. нац. пед. ун-ту, 2015) Кривенцова, І. В.; Клименченко, В. Г.; Горбань, І. Ю.Проаналізовано стан проблеми, проведено аналіз ефективності застосування спеціальних тактичних вправ та методів тактичної підготовки у роботі зі студентами які займаються фехтуванням на шпагах. Запропоновано комплекси спеціальних фехтувальних вправ щодо покращення тактичного мислення, розширення арсеналу бойових дій, кола бойових ситуацій, підготовчих дій, дій нападу та захисту, опанування дій у раптово виникаючих ситуаціях, розвитку почуття дистанції. Встановлено, що через сім місяців, в експериментальній групі під впливом спеціальних комплексів рекомендованих вправ, результат покращився на 10%. Проанализировано состояние проблемы, проведен анализ эффективности применения специальных тактических упражнений и методов тактической подготовки в работе со студентами которые занимаются фехтованием на шпагах. Предложены комплексы специальных фехтовальных упражнений по улучшению тактического мышления, расширение арсенала боевых действий, круга боевых ситуаций, подготовительных действий, действий нападения и защиты, овладение действий в внезапно возникающих ситуациях, развития чувства дистанции. Установлено, что через семь месяцев, в экспериментальной группе под воздействием специальных комплексов рекомендованных упражнений, результат улучшился на 10%. Tactical training is a complex multi-sided process that takes a significant place in the preparation of an athlete. The task of the teacher-coach is to use the most complete arsenal of tactical training methods. We need to combine the tactical characteristics of a weapon to tactical qualities, abilities and skills of the student-athlete. The analysis of literature shows that in recent years the features of tactical training were studied very badly. Tactical thinking of a fencer becomes a special combat skill only if it is done in action during the battle (bout). A studentathlete can meet these requirements only after special training. This paper issues and analyses the efficiency of special tactical exercises' use and tactical training methods in work with students who fence epee. The sets of special fencing exercises due to which they can improve their tactical thinking, expand their range of combat actions and combat situations, preparatory actions, offensive and defensive actions, seizing the actions suddenly appearing in different situations, their sense of defense etc. are proposed in the paper. It is established that at the beginning of experiment the results of both groups were almost the same, but at the end, in the experimental group doing special exercises sets, the final result became almost 10% better than in the group, who was doing standard exercises. We recommend our set of exercises to be implemented into the learning fencing process among students of the We recommend our set of exercises designed to implement the learning process of fencing among students of the faculties of Humanities. The study proves the effectiveness of the proposed means and methods of tactical training and it is important in improving athletic performance of students engaged in fencing. Tactical training of a fencer is individual process. The current system of views on tactics in fencing theory is constantly being improved, and therefore certain provisions are substantially being changed and supplemented.
- ДокументОсобенности развития фитнес-бокса в современной Украине(ОО "Институт социальной трансформации", 2015) Вострокнутов, Л. Д.; Шкарубо, Д. С.Фитнес-бокс становится особенно актуальным в период политической нестабильности; как экологического, так и экономического кризиса; разбалансирования государственных структур; недоверия к правоохранительным органам, то есть в тот момент, когда надо беспокоиться не только об укреплении и поддержании здоровья, но и о своей безопасности, безопасности родных и близких людей, других граждан. Фітнес-бокс стає особливо актуальним у період політичної нестабільності; як екологічної, так і економічної кризи; розбалансування державних структур; недовіри до правоохоронних органів, тобто в той момент, коли треба турбуватися не тільки про зміцнення та підтримку здоров'я, а й про свою безпеку, безпеку рідних і близьких людей, інших громадян. Fitness boxing is especially relevant in a period of political instability; both environmental and economic crisis; deregulation of government structures; distrust of the law enforcement agencies, that is the moment when you have to worry not only about the strengthening and maintenance of health, but also about their safety, security, relatives and friends of people of other citizens.
- ДокументОсобливості розвитку швидкісних якостей юних спортсменів-фехтувальників за допомогою сучасних рухливих ігор(ТОВ «ОВС», 2015) Кривенцова, І. В.; Пашкевич, С. А.; Хавалджи, В. К.Робота присвячена розробці нових ефективних ігрових методик розвитку фізичних якостей, зокрема швидкості у період початкової спортивної спеціалізації, де власне створюються передумови для ефективної подальшої тренувальної і змагальної діяльності, є актуальною і важливою для розвитку сучасного фехтування. Работа посвящена разработке новых эффективных игровых методик развития физических качеств, в частности скорости в период начальной спортивной специализации, где собственно и создаются предпосылки для эффективной дальнейшей тренировочной и соревновательной деятельности, является актуальной и важной для развития современного фехтования. The work is dedicated to the development of new effective playing methods of development of physical qualities, particularly the speed in the period of initial sports specialization, which actually creates the prerequisites for efficient further training and competitive activities, is relevant and important for the development of modern fencing.
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ІНТЕНСИВНОСТІ ТРЕНУВАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ БАСКЕТБОЛІСТІВ, ЩО СПРЯМОВАНА НА РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ(PC "Technology center", 2015) Цимбалюк, Ж. О.; Мусієнко, А. В.; Коваленко, О. І.Представлена методика визначення індивідуальної інтенсивності навантаження баскетболістів на заняттях, спрямованих на розвиток загальної витривалості. Методика забезпечена комп'ютерною програмою, за допомогою якої можна розрахувати основні показники тренувального навантаження для кожного баскетболіста в залежності від рівня його підготовленості. Контроль навантаження максимально простий, не вимагає застосування лабораторних вимірювань і аналізів. Представлена методика определения индивидуальной интенсивности нагрузки баскетболистов на занятиях, направленных на развитие общей выносливости. Методика обеспечена компьютерной программой, с помощью которой можно рассчитать основные показатели тренировочной нагрузки для каждого баскетболиста в зависимости от уровня его подготовленности. Контроль нагрузки максимально прост, не требует применения лабораторных измерений и анализов. The technique of the individual intensity determining of load of basketball player during sport lessons for development of general endurance is shown. The technique is provided by computer program which can be used to calculate the main parameters of the training load for every basketball player, depending on level of preparedness. Load control as simple as possible, does not require the use of laboratory measurements and analyzes.
- ДокументРАЦИОНАЛЬНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА И РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧЕБНОГО МАТЕРИАЛА, КАК ОСНОВА ПОДГОТОВКИ КВАЛИФИЦИРОВАННЫХ ТРЕНЕРОВ ПО БОКСУ(Національна академія Національної гвардії України, 2015) Вострокнутов, Л. Д.; Канунова, Л. В.; Шкарубо, Д. С.Рациональная организация учебного процесса, распределение учебного материала – обязательные и необходимые требования, которые являются неотъемлемой составляющей частью работы профильного высшего учебного заведения, в котором закладывают основы тренерско-преподавательской дельности при подготовке специалистов в области бокса. Раціональна організація навчального процесу, розподіл навчального матеріалу – обов'язкові та необхідні вимоги, які є невід'ємною складовою частиною роботи профільного вищого навчального закладу, в якому закладають основи тренерсько-викладацької діяльності при підготовці фахівців у сфері боксу. The rational organization of educational process, the distribution of educational material – the mandatory and essential requirements, which are an integral component part of the job profile of a higher educational institution in which lay the foundations of coaching and teaching-similarity in the preparation of specialists in the field of boxing
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ЗДОРОВ’Я ТА СКАРГ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ПАТОЛОГІЄЮ ХРЕБТА У СТУДЕНТОК ЛІЦЕЮ(Вид-во Чернігів. нац. пед. ун-ту, 2015) Пашкевич, С. А.; Кривенцова, І. В.Проаналізовано стан проблеми на підставі даних медичних карток та анкетування щодо оцінки самопочуття студенток професійного ліцею будівництва і комунального господарства. У дослідженні взяли участь 30 студенток 1-3 курсів у віці 15-18 років, які навчаються за професією секретар керівника; оператор комп’ютерного набору. Встановлено, що за три роки навчання, оцінка самопочуття студенток знижується більш ніж у два-три рази, а в деяких випадках і більше. Вразливою групою ризику є студентки третього курсу, а найбільш розповсюджені скарги, пов’язані з патологією хребта. Обґрунтовано необхідність впровадження оздоровчої гімнастики з урахуванням визначеної патології та груп ризику. Проанализировано состояние проблемы на основании данных медицинских карт и анкетирования относительно оценки самочувствия студенток профессионального лицея строительства и коммунального хозяйства. В исследовании приняли участие 30 студенток 1-3 курсов в возрасте 15-18 лет, обучающихся по профессии секретарь руководителя; оператор компьютерного набора. Установлено, что за три года обучения, оценка самочувствия студенток снижается более чем в два-три раза, а в некоторых случаях и больше. Уязвимой группой риска являются студентки третьего курса, а наиболее распространенные жалобы, связанные с патологией позвоночника. Обоснована необходимость внедрения оздоровительной гимнастики с учетом определенной патологии и групп риска. In this paper the state of the problem is analyzed, the analysis of medical records of female students of professional lyceum of construction and community facilities. A health ssessment questionnaire of 30 students of I-IV classes aged 15-18 years enrolled in profession of personal assistant profession and computer operator. Established that the transition from the first to the third class, student’s health is deteriorating more than twice, and in some cases more than three times. Forced posture, incorrect working posture, prolonged tasks, including outside the classroom, contribute to the malfunction of the spine and cause serious diseases. The group found the risk of spine pathology for the organization of recreational aerobics classes. Analysis of the complaints of female students by their frequency made it possible to divide 20 varieties of deterioration of health associated with the pathology of the spine into three groups. First: headache, back pain and neck pain; Two: irritability, blurred vision and increased fatigue; Three: rarely presented complaints. The training set different dynamics of complaints associated with disorders of the spine. Changes in health during three years of study indicate a significant increase of complaints in the first group. In the transition from junior to senior class of study, students of the Lyceum have almost twice more back pain and neck troubles and more than three times more frequent headaches. According to the educational process of high school students and the availability of complaints regarding the functioning of the spine revealed that the most vulnerable group is studying the third year of study. Detachment of this group is justified for this technical educational establishment and during reasonable health programs of fit-ball aerobics will help to improve health of female students.
- ДокументСпорт как отражение событий в обществе(Національна академія Національної гвардії України, 2015-03-06) Вострокнутов, Л. Д.Автор статьи обращает внимание должностных лиц, отвечающих за физкультурно-спортивную деятельность в Украине на необходимость: срочного её реформирования, воплощение результатов научных исследований в практику, принятие адекватных мер реагирования на грубые нарушения нормативно-правовых актов, в том числе и правил спортивных соревнований, люстрации должностных лиц, допустивших вышеуказанные нарушения. Автор статті звертає увагу посадових осіб, відповідальних за фізкультурно-спортивну діяльність в Україні на необхідність: термінового її реформування, втілення результатів наукових досліджень в практику, прийняття адекватних заходів реагування на грубі порушення нормативно-правових актів, в тому числі і правил спортивних змагань, люстрації посадових осіб, які допустили вищевказані порушення. The author of the article draws the attention of officials responsible for physical culture and sports activities in Ukraine to the need for: urgent reforming, translating the results of scientific research into practice, taking adequate measures to respond to gross violations of regulatory legal acts, including the rules of sports competitions, lustration officials who committed the above violations.
- ДокументОсобистісні якості гравців у настільний теніс(Національна академія Національної гвардії України, 2015-03-06) Коник, Л. В.У статті висвітлюється тема особистісних якостей гравців у настільний теніс. В статье освещается тема личностных качеств игроков в настольный теннис. The article highlights the topic of the personal qualities of table tennis players.
- ДокументОПТИМІЗАЦІЯ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ ВИТРИВАЛОСТІ В БІГУ СТУДЕНТОК НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ(«Бял ГРАД-БГ» ООД, София, 2015-04-17) Ісаєва, М. В.; Должко, Ф. Н.; Козлов, А. В.У роботі визначалося оптимальне співвідношення запропонованих видів бігової підготовки для розвитку витривалості в бігу студенток на заняттях з фізичної виховання. Результати підтверджують необхідність проводити розвиток витривалості з урахуванням підготовленості і індивідуальних особливостей фізичного розвитку. В работе определялось оптимальное соотношение предлагаемых видов беговой подготовки для развития выносливости в беге студенток на занятиях по физической воспитания. Результаты подтверждают необходимость влиять на развитие выносливости с учетом подготовленности и индивидуальных особенностей физического развития. The paper determined the optimum ratio proposed types of training for the running of the endurance race in students in the classroom for physical education. The results confirm the need for a development of endurance based training and individual characteristics of physical development.
- ДокументРОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ БАСКЕТБОЛІСТІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНУВАЛЬНОГО ЗБОРУ(Вид-во «НТМТ», 2015-04-24) Цимбалюк, Ж. О.; Юр’єв, С. О.Застосована методика визначення індивідуальної інтенсивності навантаження баскетболістів під час проведення тренувального збору з метою розвитку їх загальної витривалості. Методика забезпечена комп'ютерною програмою. Применена методика определения индивидуальной интенсивности нагрузки баскетболистов во время проведения тренировочного сбора в целях развития их общей выносливости. Методика обеспечена компьютерной программой. The applied method of determining the individual intensity of the load during basketball training camp to develop their overall endurance. The method provided a computer program.
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ІНТЕНСИВНОСТІ ТРЕНУВАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ БАСКЕТБОЛІСТІВ, ЩО СПРЯМОВАНА НА РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ(Вид-во «НТМТ», 2015-04-24) Цимбалюк, Ж. О.; Коваленко, О. І.; Мусієнко, А. В.Представлена методика визначення індивідуальної інтенсивності навантаження баскетболістів на заняттях, спрямованих на розвиток загальної витривалості. Методика забезпечена комп'ютерною програмою. Контроль навантаження максимально простий, не вимагає застосування лабораторних вимірювань і аналізів. Представленная методика определения индивидуальной интенсивности нагрузки баскетболистов на занятиях, направленных на развитие общей выносливости. Методика обеспечена компьютерной программой. Контроль нагрузки максимально прост, не требует применения лабораторных измерений и анализов. Abstract. The presented method of determining the individual intensity of the load in basketball lessons aimed at developing general endurance. The method provided a computer program. Control stress as simple, does not require the use of laboratory measurements and analyzes.