Перегляд за Автор "Яресько, К. В."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКонцептуальні засади модернізації вищої освіти на підґрунті педагогіки інновацій(Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2008-02-21) Дмитренко, Т. О.; Прокопенко, І. А.; Яресько, К. В.Запропоновано концептуальну ідею визначення інноваційної діяльності суб’єктів педагогічної системи. Розроблено концепцію модернізації вищої освіти на підгрунті педагогіки інновацій. Предложено концептуальную идею определения инновационной деятельности субъектов педагогической системы. Разработана концепция модернизации образования на почве педагогики инноваций.The conceptual idea of definition of innovatory activity of the subjects of the pedagogical systems is proposed. Conceptual grounds of modernization of higher education on the basis of education science of innovations is developed.
- ДокументМоделі складних педагогічних об’єктів(Харківська державна академія культури (ХДАК), 2008-02-29) Дмитренко, Т. О.; Прокопенко, А. І.; Яресько, К. В.На основі аналізу функціонування складних систем розглянуто новий напрям у науці – кібернетичну педагогіку. Обґрунтовані топологічні моделі, що описують процес навчання. Розроблено аналітичну форму програми здійснення навчання. На основе анализа функционирования сложных систем рассмотрено новое направление в науке – кибернетическую педагогику. Обоснованные топологические модели, описывающие процесс обучения. Разработана аналитическая форма программы осуществления обучения. On the basis of the analysis of the functioning of complex systems, a new direction in science, cybernetic pedagogy, is considered. Informed topological models describing the learning process. An analytical form of the training program has been developed.
- ДокументОсобливості перспективного управління у вищому закладі освіти(Ніжинський державного университет імені Миколи Гоголя, 2005-12-07) Дмитренко, Т. О.; Прокопенко, А. І.; Яресько, К. В.Наведено основні напрямки перегляду парадигмальних основ сучасної педагогічної науки.Приведены основные направления пересмотра парадигмальних основ современной педагогической науки. The main directions of revising the paradigmatic foundations of modern pedagogical science are given.
- ДокументПарадигма управління як підґрунтя проектування компонентів педагогічної системи(Харківська державна академія культури (ХДАК), 2009-10-02) Дмитренко, Т. О.; Прокопенко, А. І.; Яресько, К. В.Парадигма управління застосована для проектування складних педагогічних об'єктів як багатовимірних сутностей. Розроблені визначення педагогічного процесу і процесу навчання. Обґрунтовані загальні характеристики педагогічного процесу. Парадигма управления использована для проектирования сложных педагогических объектов как многомерных сущностей. Разработаны определения педагогического процесса и процесса обучения. Обоснованы общие характеристики педагогического процесса. The paradigm of management has been used for the design of educational facilities as multidimensional beings. Developed for determining the pedagogical process and learning process. The general characteristics of the pedagogical process were grounded.
- ДокументПрограмно-цільовий метод та його застосування в багаторівневій системі вищої педагогічної освіти(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка (СумДПУ), 2004-10-15) Дмитренко, Т. О.; Прокопенко, А. І.; Яресько, К. В.Сьогодні суспільство вимагає від вищого закладу освіти підготовки молодих фахівців, здатних до успішної творчої діяльності у різних сферах. У роботі наведено результати застосування програмно-цільового методу в управлінні вищою педагогічною освітою. Сегодня общество требует от высшего учебного заведения подготовки молодых специалистов, готовых к успешной творческой деятельности в различных сферах. В работе приведены результаты использования программно-целевого метода в управлении высшим педагогическим образованием. Nowadays the society demands the training o f the new specialists from the higher education еestablishment who are able to the successful creative self-realization in the different spheres of activity. The results o f applying the method o f management by objectives is presented in the work.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2010) Костіна, В. В.; Мельник, Ю. Б.; Микитюк, С. О.; Могилка, О. П.; Яресько, К. В.У посібнику наведено робочі програми в соціальних інститутах (ЗНЗ, соціальних службах та ін.), які є компонентом підготовки студентів 5 курсу вищих навчальних закладів педагогічного фаху зі спеціальності "соціальна педагогіка", розкрито способи оволодіння професійними функціями соціального педагога, наведено методичний інструментарій тощо. Ця практика виступає важливою умовою формування майбутнього професіоналізму соціального педагога. В пособии даны рабочие программы для социальных институтов (школ, социальных служб и др.), которые являются компонентами подготовки студентов 5 курса высших учебных заведений педагогического профиля по специальности "социальная педагогика", раскрыто способы овладения профессиональными функциями социального педагога, подан методический инструментарий и т. п. Эта практика выступает важным условием формирования будущего профессионализма социального педагога. The manual contains work programs in social institutes (CEE, social services, etc.), which are a component of training 5th year students of higher educational institutions in the specialty "social pedagogy", reveals ways to master the professional functions of a social pedagogue, methodological tools and more. This practice is an important condition for the formation of future professionalism of the social educator.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗНЗ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2008) Костіна, В. В.; Мельник, Ю. Б.; Микитюк, С. О.; Яресько, К. В.У посібнику наведено робочу програму активної соціально-педагогічної практики в загальноосвітніх навчальних закладах, яка є компонентом підготовки студентів вищих навчальних закладів педагогічного фаху зі спеціальності „соціальна педагогіка”, розкрито способи оволодіння професійними функціями соціального педагога спрямовані на розвиток компетентності студентів. Ця практика виступає важливою умовою формування майбутнього професіоналізму. Рекомендовано для студентів і викладачів вищих навчальних закладів. В пособии освещена рабочая программа активной социально-педагогической практики в общеобразовательных учебных заведениях, которая является компонентом подготовки студентов высших учебных заведений педагогического профиля по специальности "социальная педагогика", раскрыты способы овладения профессиональными функциями социального педагога, направленными на развитие компетентности студентов. Эта практика выступает важным условием формирования будущего профессионализма. Рекомендовано для студентов и преподавателей высших учебных заведений. The manual contains a working program of active socio-pedagogical practice in secondary schools, which is a component of training students of pedagogical specialties in the specialty "social pedagogy", reveals ways to master the professional functions of a social pedagogue aimed at developing student competence. This practice is an important condition for the formation of future professionalism. Recommended for students and teachers of higher education institutions.