Перегляд за Автор "Штефан, Л."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИМОГИ ДО АБІТУРІЄНТІВ УНІВЕРСИТЕТІВ ФРАНЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Штефан, Л.; Полтавець, Р.У статті проаналізовано вимоги до здобувачів вищої освіти Франції бакалаврського, магістерського та докторського рівнів, а також узагальнено вимоги до іноземних абітурієнтів. The article analyzes the requirements for BA, MA and PhD students in France. It also reveals the requirements for foreign applicants for higher education.
- ДокументВИМОГИ ДО ВСТУПНИКІВ МАГІСТРАТУРИ У ФРАНЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Штефан, Л.; Полтавець, Р.У статті проаналізовано вимоги до вступників магістратури у Франції, які існують як в університетах, так і у вищих школах, розкрито особливості навчання на зазначеному рівні вищої освіти, наведено перелік документів, що необхідно подати для вступу до магістратури, а також окреслено перспективи випускників щодо працевлаштування. The article analyzes the requirements for master's degree applicants in France, which exist in universities and in higher schools as well, reveals the specifics of studying at the specified level of higher education, provides a list of documents that must be submitted for apply to a master's degree, and also described the employment prospects of graduates.
- ДокументВИМОГИ ДО ВЧИТЕЛІВ ПРИВАТНИХ ШКІЛ У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Орлова, А.; Штефан, Л.У статті розглянуто приватні школи Америки. Вивчення та узагальнення науково-педагогічних джерел свідчить про те, що вимоги до вчителя у різних школах Сполучених Штатів Америки взагалі та різних штатах зокрема можуть суттєво відрізнятися. Наведено основні вимоги до вчителів приватних шкіл у США: гарне знання предмета, наявність наукового ступеня, великий досвід практичної діяльності, вміння використовувати теоретичні знання на практиці та деякі інші. The article examines private schools in America. The study and generalization of scientific and pedagogical sources shows that the requirements for a teacher in different schools of the United States of America in general and different states in particular can differ significantly. The main requirements for teachers of private schools in the USA are given: good knowledge of the subject, having a scientific degree, extensive experience in practical activities, the ability to use theoretical knowledge in practice, and some others.
- ДокументКАНАДСЬКИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Штефан, Л.; Думбур, О.У тезах схарактеризовано особливості підготовки вчителів у Канаді. Проаналізовано її основні етапи – довузівську підготовку, початкову освіту й післявузівську освіту. З’ясовано, що перший рівень підготовки пов’язаний з отриманням ступеня бакалавра і сертифіката вчителя. На другому етапі підготовки відбувається через входження до професії. Третій етап пов’язаний з підвищенням кваліфікації учителів. The thesis characterizes the features of teacher education in Canada. Its main stages are analyzed – pre-university training, primary education, and postgraduate education. It has been found that the first level of training is associated with obtaining a bachelor's degree and a teacher's certificate. In the second stage, training takes place through entering the profession. The third stage is associated with the professional development of teachers.
- ДокументКОУЧИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2021) Собченко, Т.; Ворожбіт-Горбатюк, В.; Штефан, Л.У статті порушено актуальну проблему інноваційної діяльності закладів педагогічної вищої освіти. Автори мають позицію, що у контексті зміни ролі педагога в сучасному суспільстві питання підготовки педагогічних фахівців нової генерації є затребуваним та вимагає негайного вирішення. Одним із шляхів вирішення проблеми є введення у цикл загальної підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти навчальних дисциплін, які сприятимуть формуванню здатності здобувачів розв’язувати складні професійні задачі, забезпеченню якості навчання і викладання, підтримці, мотивуванню, психологопедагогічного супроводу учасників освітнього процесу, їхнього особистісного та професійного розвитку. Метою статті є конкретизація змістового наповнення навчальноı̈ дисципліни «Коучингові технологіı̈ в освіті» для Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Авторами статті представлено досвід впровадження та змістове наповнення вибіркової навчальної дисципліни «Коучингові технології в освіті» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Наведено перелік загальних і фахо-вих компетентностей, які формуються у майбутніх педагогів під час вивчення дисципліни, уточнено програмні результати. Цільові і змістові аспекти вибіркової навчальної дисципліни презентовано через призму стандартизованих вимог до вчителя загальної середньої освіти. Розкрито методи навчання, серед яких частково-пошуковий, виконання практичних вправ, бесіда, дискусія, робота з основною і допоміжною літературою, ін-формаційними джерелами, розповідь, розв’язання кейсів, практичні вправи, написання есе, ділова гра, складання ментальних карт, сторітелінг, метод кейс-стаді, метод «Світове кафе». Особливу цінність має презентований зміст вибіркової навчальної дисципліни, що складається з двох модулів «Філософія, принципи та види коучингу», «Коучинг в освіті». Представлено тематичний план та форми проведення лекцій та семінарських занять. Конкретизовано особливості проведення занять у формі коучинг-сесій. Перспективи подальших наукових розвідок полягають у розробленні практичних та методичних комплексів до навчальної дисципліни. The article raises the topical problem of innovative activity of pedagogical higher education institutions. The authors take the position that in the context of changing the role of the teacher in the training of pedagogical specialists of the new generation is a popular and modern solution. One of the ways to solve the problem is to introduce into the cycle of general training of applicants for the first (bachelor’s) level of higher education disciplines that will contribute to the formation of students’ ability to solve complex professional problems, quality of teaching and learning, support, motivation, psychological and pedagogical support, their personal and professional development. The purpose of the article is to specify the content of the discipline “Coaching Technologies in Education” for H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The authors of the article present the experience of implementation and content of the selective discipline “Coaching Technologies in Education” for applicants for the first (bachelor’s) level of higher education. The list of general and professional competencies that are formed in future teachers during the study of the discipline is given, the program results are specified. Target and content aspects of the elective course are presented through the prism of standardized requirements for general secondary education teachers. Methods of teaching are revealed, including partial search, performance of practical exercises, conversation, discussion, work with the basic and auxiliary literature, information sources, the story, the decision of cases, practical exercises, writing of the essay, business game, drawing up mental maps, storytelling, case study method, World Cafe method. Of particular value is the presented content of the elective course, which consists of two modules “Philosophy, principles and types of coaching”, “Coaching in education”. The thematic plan and forms of lectures and seminars are presented. The peculiarities of conducting classes in the form of coaching sessions are specified. Prospects for further scientific research are to develop practical and methodological complexes for the discipline.
- ДокументМ. Крушельницький як один із послідовників провідних ідей курбасівської школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Галушка, К.; Штефан, Л.В статті розглянуто педагогічну діяльність М. М. Крушельницького, якому важкою ціною вдалося в складний для історії період зберегти заснований Л. Курбасом театр та продовжити у театральній практиці курбасівську теорію образних перетворень. Проаналізувавши впливи Л. Курбаса на М. Крушельницького зазначено, що учень був носієм багатьох театральних напрямів. Ця думка ґрунтується на тому, що специфіка театру Курбаса поєднувала у собі велику кількість театральних напрямів Європи. The article deals with the pedagogical activity of M. M. Krushelnytsky, who managed to preserve the period to preserve the theater founded by L. Kurbas and to continue in theatrical Kurbas's theory of figurative transformations in theatrical practice. Having analyzed the influence of L. Kurbas on M. Krushelnytsky it is noted that the student was a carrier of many theatrical trends. This opinion is based on the fact that the specifics of Kurbas's theater combined a large number of theatrical trends in Europe.
- ДокументНаукові школи кафедри історії педагогіки і порівняльної педагогіки(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2020) Штефан, Л.Проаналізовано діяльність наукових шкіл кафедри історії педагогіки і порівняльної педагогіки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Наголошено на тому, що кафедра має 6 наукових шкіл. Схарактеризовано основні напрями діяльності наукових шкіл професорів Попової Л. Д., Троцко А. В., Штефан Л. А., Друганової О. М., Ворожбіт-Горбатюк В. В. та доцента Відченко А. Г. До основних напрямів діяльності наукових шкіл кафедри віднесено: теоретичні ідеї і досвід підготовки вчителів у навчальних закладах Англії та США; проблеми виховання та навчання студентів і учнів у вітчизняній педагогіці та школі у XVIII–XX ст.; проблеми сімейного виховання в історії педагогічної думки України в XIХ–XX ст.; питання становлення й розвитку теорії та практики соціальної педагогіки як в Україні, так і в провідних країнах світу; питання підготовки соціально-педагогічних кадрів та стимулювання діяльності вчителя; проблеми дидактики середньої та вищої школи; питання діяльності соціально-педагогічних служб в Україні та деякі ін. The article analizes the activity of scientific schools of the Department of History of Pedagogy and Comparative Pedagogy of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. It is emphasized that the department has 6 scientific schools. The main directions of the activity of the scientific school of professors Popova L. D., Trotsko A.V., Stephan L. A., Druhanova O. M., Vorozhbit-Horbatiuk V. V. and associate professor Vidchenko A. H. have been defined. The main directions of the activity of the department's schools include: theoretical ideas and experience of teacher training in English and US educational institutions; problems of education and training of students and pupils in the native pedagogy and school in the XVIIIth–XXth centuries; training of music and pedagogical personnel in the history of the Ukrainian pedagogical thought of the XXth century; problems of family education in the history of the Ukrainian pedagogical thought in the XIXth–XXth centuries; questions of the formation and development of the theory and practice of social pedagogy both in Ukraine and in the leading countries of the world; issues of training social and pedagogical staff and stimulating teacher activity; problems of didactics of secondary and high school; issues of the content of social and pedagogical activity with children with special needs and organization of social and pedagogical activity with gifted children; problems of aesthetic preparation of students; questions of the activity of social and pedagogical services in Ukraine; formation and development of comparative pedagogy as a science in the world leading countries; issues of distance education organization in the world leading countries; peculiarities of stimulating teachers to organize professional activity in historical retrospect; issues of physical education of the young generation; features of the organization of social and pedagogical activity in the Kharkiv region; the organization of legal education for high school students of Great Britain in the second half of the XXth century; issues of training social and pedagogical staff in Ukraine and leading countries of the world; features of the assessment of pupils and students in the UK, Canada and some others.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ У ФРАНЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Ткаченко, Т.; Штефан, Л.У статті проаналізовано особливості професійної підготовки фахівців у сфері музики. З’ясовано, що музичну освіту у Франції можна здобути у: консерваторіях; центрах вищої художньої освіти; університетах; великих школах; вищих педагогічних школах. The article analyzes the features of music specialists’ professional training. It has been found that musical education in France can be obtained in conservatories, centers of higher art education, universities, grand schools, higher pedagogical schools.
- ДокументСТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕЛЕКТ-КАРТ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Штефан, Л.; Ковальська, В.У статті представлено результати дослідження застосування інтелект-карт в умовах дистанційної освіти як ефективного інструменту створення інноваційного освітнього середовища на основі концептуальної моделі етапів його проєктування. The article presents the results of research on the use of mind maps in the conditions of distance education as an effective tool for creating an innovative educational environment based on a conceptual model of the stages of its design.