Перегляд за Автор "Цись, Я. В."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ СЕРВІСІВ GOOGLE НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Нелін, Є. П.; Проскурня, О. І.; Цись, Я. В.Авторами визначено перспективи упровадження в освітній процес закладу загальної середньої освіти у вивченні математики хмарних сервісів Google. Визначено позитивний вплив на уроках математики від залучення хмарних сервісів Google — Google-форми, яка сприяє інтенсифікації освітнього процесу. The authors identify the prospects for the introduction into the educational process of general secondary education in the study of mathematics in Google’s cloud services. The positive influence on mathematics lessons from the involvement of Google cloud services — Google-form, which contributes to the intensification of the educational process.
- ДокументДИНАМІЧНА МОДЕЛЬ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Олефіренко, Н. В.; Цись, Я. В.Dynamic modeling is successfully used to solve a variety of problems in any field, both practical and scientific. In the study of mathematics, dynamic modeling is not an object of learning, but as an effective learning tool that allows you to implement the applied orientation of the school course of mathematics. Динамічне моделювання з успіхом застосовується для розв’язання різноманітних задач в будь-яких галузях, як практичних так і наукових. При вивченні математики динамічне моделювання виступає не як об’єкт навчання, а як ефективний засіб навчання, який дозволяє реалізувати прикладну орієнтацію шкільного курсу математики.
- ДокументЗ ІСТОРІЇ ВИВЧЕННЯ ТІЛ ОБЕРТАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Сіра, І. Т.; Цись, Я. В.За темою «Тіла обертання», які вивчаються у школі, зібрано досить мізерний історичний матеріал, який би відображав вивчення кожного з елементарних тіл обертання окремо. В даній роботі прове- дено систематизацію історичного матеріалу на тему та виділено характерні етапи вивчення кожного тіла, а саме, циліндра, конуса та кулі за часів становлення геометрії як науки. Також представлені цікаві факти про елементарні тіла обертання та їх основне застосування в різних галузях науки і життєдіяльності як у давнину, так і в теперішній час. On the topic « the Bodies of Rotation», which are studied in school, collected a rather meager historical material that would reflect the study of each of the elementary bodies of rotation separately. This paper systematizes the historical material on the topic and identifies the characteristic stages of the study of each body, namely, the cylinder, cone and sphere during the formation of geometry as a science. Also presented are interesting facts about the elementary bodies of rotation and their main application in various fields of science and life, both in ancient times and today
- ДокументМатематична грамотність – сучасний орієнтир розвитку освіти за результатами міжнародного дослідження PISA (досвід Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди та університету Григорія Сковороди в Переяславі)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-10-28) Жерновникова, О. А.; Доброскок, І. І.; Цись, Я. В.В статті розглянуто математичну грамотність студентів. Виклики сучасного світу, що стрімко змінюється, вимагають не лише формування системи знань, умінь та навичок від сучасного здобувача освіти, але й розвитку математичної грамотності – здатності використовувати ці знання, уміння та навички для розв’язання життєвих ситуацій. Дієвою процедурою виміру якості освіти є міжнародна програма з оцінки освітніх досягнень учнів PISA. The article looks at students' mathematical literacy. The challenges of the rapidly changing modern world demand not only the formation of a system of knowledge, abilities and skills from a modern student of education, but also the development of mathematical literacy - the ability to use these knowledge, skills and abilities to solve life situations. Active the procedure for measuring the quality of education is the international program for assessing the educational achievements of students, PISA.
- ДокументМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ОБ'ЄМІВ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ГЕОМЕТРІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Цись, Я. В.У роботі схарактеризовано основні питання проблеми вивчення об'ємів геометричних тіл у шкільному курсі геометрії, обґрунтовано теоретико-практичні основи вивчення об'ємів геометричних тіл у шкільному курсі геометрії, зокрема: проведено аналіз літератури з проблеми дослідження; проаналізовано та визначено суть поняття «об’єм»; розроблено методику вивчення об'ємів геометричних тіл у шкільному курсі геометрії; запропоновано систему задач з проблеми вивчення об'ємів геометричних тіл у шкільному курсі геометрії; проаналізовано результати і зроблено висновки. The main characteristics of the problem of studying the volumes of geometric bodies in the school course of geometry are characterized, the theoretical and practical bases of studying the volumes of geometric bodies in the school course of geometry are substantiated, in particular: the literature is analyzed; analyzed and defined the essence of the concept of "volume"; developed a method of studying the volumes of geometric bodies in the school course of geometry; the proposed system of problems on the problem of studying the volumes of geometric bodies in the school course of geometry; the results are analyzed and conclusions are made.
- ДокументОсобливості доведення методом математичної індукції(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Цись, Я. В.У статті розглянуто загальні поняття про доведення теорем, тотожностей, нерівностей та подільності за допомогою методу математичної індукції. Проаналізовано її особливості та переваги у шкільному курсі вивчення математики. З’ясовано особливості доведення методу математичної індукції за різними підходами. В статье рассмотрены общие понятия о доказательствах теорем, тождеств, неравенств и делимости с помощью метода математической индукции. Проанализированы ее особенности и преимущества в школьном курсе изучения математики. Выяснено особенности доказательств метода математической индукции по разным подходам. The article discusses general concepts about the proofs of theorems, identities, inequalities and divisibility using the method of mathematical induction. Its features and advantages are analyzed in a school course in the study of mathematics. The features of the proofs of the method of mathematical induction by different approaches are clarified.
- ДокументСтворення динамічних моделей за допомогою Geogebra для навчання математики учнів 5-6 класів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Цись, Я. В.У кваліфікаційній роботі розглянуто специфіку використання засобів електронних дидактичних ресурсів для розв’язання текстових задач на уроках математики. Схарактеризовано особливості вивчення текстових задач в шкільному курсі математики, проаналізовано особливості використання комплекту електронних дидактичних матеріалів в середовищі Geogebra для навчання учнів розв’язанню текстових задач 5 та 6 класів закладів загальної середньої освіти. Запропоновано і розроблено динамічні моделі за допомогою програми Geogebra для навчання учнів розв’язуванню текстових задач на уроках математики, зокрема на прикладі задач на рух. The specifics of the use of funds are considered in the qualification work electronic didactic resources for solving text problems on math lessons. Features of studying text problems are characterized in the school course of mathematics, the peculiarities of use are analyzed set of electronic didactic materials in the Geogebra environment for teaching students to solve text problems of 5th and 6th grades of general education institutions secondary education. Dynamic models have been proposed and developed for using Geogebra to teach students to solve text problems in mathematics lessons, in particular on the example of problems on motion.
- ДокументТЕОРІЯ ПОДІЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Цись, Я. В.; Простакова, Ю. С.Значне місце в теорії чисел відводиться теорії подільності цілих чисел, зокрема натуральних чисел. Це обумовлено тим фактом, що багато практичних та життєвих задач пов’язані з діями над натуральними або цілими числами: додавання, віднімання, множення та ділення. А так як операція ділення на множині натуральних або цілих чисел виконується не завжди, то виникла необхідність розглянути випадки, коли ця операція можлива, яка привела в результаті до побудови теорії подільності. Висновки і результати отримані при розгляді задач теорії подільності натуральних чисел в свою чергу можуть бути узагальнені і для цілих від’ємних чисел. Значущість роботи полягає у розробці матеріалів для факультативного курсу для школярів на тему «Подільність чисел», підборі низки задач та прикладів для проведення відповідних занять, та розробці тестових завдань для виявлення рівня засвоєння учнями відповідного матеріалу. Significant place in the theories visited the theory of the division of integers using natural numbers. This is due to the fact that many practical and important tasks remain with business over integers or integers: addition, reproduction, multiplication and division. Since the operation is divisible by many natural or integers that are not always used, it is the fault of the requirements of the validity of the review of cases where this operation is possible, which has come to what is of theoretical importance. The wines and those obtained with the known problems of the theory of distribution of natural smokers in their own mixture can be used for integers. The considerable work used in the production for the optional work for students on the Smoking Division highlighted a number of tasks and examples for those who remained employed and developed test delays in order to use such conditions as remain in the school.