Перегляд за Автор "У, Юе"
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД У ПІДВИЩЕННІ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ У КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) У, ЮеУ публікації розглянуто досвід здійснення диференційованого підходу щодо підвищення кваліфікації педагогів у центрі розвитку вчителів при коледжі Веньхуа. Програма діяльності вказаного центру розрахована на задоволення потреб учителів у професійному, особистісному, організаційному розвитку, а також на вивчення нових моделей та методів навчання. У її основу покладено чотири періоди розвитку вчителів: початковий, адаптаційний та стабілізаційний. Підвищення кваліфікації вчителів у коледжі Веньхуа здійснюється з урахуванням особливостей кожного періоду та передбачає різні заходи в межах чотирьох секцій: культурний форум, педагогічний та тематичний семінари, семінар із удосконалення практичних навичок. The article discusses the experience of implementing a differentiated approach to teacher training at the Teacher Development Centre at Wenhua College. The programme of activities of this centre is designed to meet the needs of teachers in professional, personal and organisational development, as well as to study new models and methods of teaching. It is based on is based on four periods of teacher development: initial, adaptation and stabilisation. Teacher development at Wenhua College is tailored to the specifics of each period and includes various activities within four sections: a cultural forum, pedagogical and thematic seminars, and a workshop on improving practical skills.
- ДокументМЕТОДИ ПІГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ВИКЛАДАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) У, ЮеУ публікації проаналізовано професійну підготовку майбутніх вчителів до викладання інтегрованого курсу «Мистецтво». Запропоновано використування кейс-методу – це метод ситуативного навчання на конкретних прикладах. Рекомендовано роботу проводити на підґрунті міждисциплінарної інтеграції. Такий підхід до підготовки здобувачів буде сприяти засвоєнню та практичному впровадженню сучасних методів, з-поміж іншого і кейс-методу, для ефективної реалізації оновленого інтегрованого змісту мистецької шкільної освіти. The publication analyzes the professional training of future teachers for teaching the integrated course "Art". It is proposed to use the case method, which is a method of situational learning based on specific examples. It is recommended to conduct the work on the basis of interdisciplinary integration. This approach to the training of students will contribute to the assimilation and practical implementation of modern methods, including the case method, for the effective implementation of the updated integrated content of art school education.
- ДокументМЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Беземчук, Л. В.; У, ЮеУ статті розкрито проблему формування творчої самостійності в контексті інтегрованого навчання. Ознака творчої самостійності майбутнього вчителя музичного мистецтва визначається як оволодіння методами відповідно елементарного, середнього, високогорівня інтеграції. Проаналізовано роль професійно-орієнтованих ситуацій в підготовці студентів мистецьких фахів. The article reveals the problem of forming creative independence in the context of integrated training. A feature of creative independence of the future Music teacher is defined as mastering the methods of respectively elementary, medium and high level of integration. The role of professionally-oriented situations in the training of art students is analyzed.
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ З КИТАЮ В СИСТЕМІ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ (ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Донченко, Л.; Беземчук, Л.; У, ЮеВ статті розкрито зміст методичної роботи з китайськими студентами на факультетах мистецтв педагогічних університетів України. Проаналізовано інтегровані методи навчання на заняттях з «постановки голосу». Надано приклади художньо-пізнавального аналізу арій з концертних програм студентів-магістрантів. The article reveals the content of methodical work with foreign students at the faculties of arts of pedagogical universities of Ukraine. The integrated methods of teaching in «voice production» classes were analyzed. Examples of artistic and cognitive analysis of arias from the concert program of graduate students are given.
- ДокументНОВІТНІ ТЕНДЕНЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ІНТЕГРАЦІЇ МИСТЕЦТВА: ОГЛЯД ДОСВІДУ УКРАЇНИ, КОЛУМБІЇ, КИТАЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Литвин, І.; Юр’єва, К.; Беземчук, Л.; Чжао, Бейбей; У, ЮеНаціональні системи освіти України, Колумбії та Китайської Народної Республіки мають свої унікальні підходи до освітньої інтеграції мистецтва. В Україні акцент переважає інтеграція всередині мистецької галузі, і лише останнім часом розглядаються можливості переходу до моделі STEАM. У Колумбії розширення інтеграції на базі STEM-освіти пов’язують з варіантами додавання мистецтва (Art – STEАM), гуманітарних наук (STEM + H), або сільського господарства (STEM + Ag). У КНР в центрі інтеграції стоїть саме мистецтво: 1) інтеграція мистецьких курсів; 2) інтеграція мистецтва з іншими навчальними дисциплінами; 3) інтеграція мистецької діяльності в класі, позакласній і позашкільній мистецько-соціальній активності на рівні місцевої громади. Усі автори вже не один рік досліджують проблеми інтеграції в освіті різних країн, зокрема інтеграції мистецтва. Це й стало поштовхом до створення інтернаціонального дослідницького колективу. National education systems in Ukraine, Colombia, and the People's Republic of China have their unique approaches to the educational integration of the arts. In Ukraine, the emphasis predominantly lies within the integration of the arts sector, with recent considerations for transitioning to a STEAM model. In Colombia, the expansion of integration based on STEM education is associated with options such as adding the arts (Art – STEAM), humanities (STEM + H), or agriculture (STEM + Ag). In the PRC, the focus of integration is specifically on the arts: 1) integration of arts courses; 2) integration of arts with other academic disciplines; 3) integration of artistic activities in the classroom, extracurricular, and out-of-school artistic and social activities at the local community level. The authors have been researching the issues of educational integration in various countries for many years, particularly the integration of the arts. This has prompted the creation of an international research team.
- ДокументПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ: ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ПОНЯТТЯ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-13) У, Юе; Якімова, М. Е.У статті на основі аналізу нормативної бази з питань освіти, довідкової та науково-педагогічної літератури надано різні підходи до визначення суті понять «персоналізація» та «персоналізація навчання», співвідношення між поняттями «персоналізація» та «індивідуалізація» навчання, виділення їх спільних та відмінних рис, важливих елементів, класифікації технологій персоналізованого навчання, визначення чинників ефективного застосуванню персоналізації в освітньому процесі. Based on the analysis of the regulatory framework for education, reference and scientific and pedagogical literature, the article presents various approaches to defining the essence of the concepts of «personalization» and «personalization of learning», the relationship between the concepts of «personalization» and «individualization» of learning, highlighting their common and distinctive features, important elements, classification of personalized learning technologies, and determination of the factors of effective application of personalization in the educational process.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УКРАЇНІ ТА КНР ДО ВИКЛАДАННЯ ОНОВЛЕНОГО ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ПРИНЦИПАХ ІНТЕГРАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Беземчук, Л. В.; У, ЮеУ статті теоретично обґрунтовано та практично підтверджено особливості підготовки майбутніх музично-педагогічних працівників у сучасних умовах стандартизації змісту шкільної мистецької освіти України та Китайської Народної Республіки. Досліджено особливості впровадження оновленого змісту мистецької освіти в практичній роботі з учнями на принципах інтеграції. Проаналізовано поняття «змісту освіти», «оновлення змісту освіти», «оновлення змісту шкільної середньої мистецької освіти» в контексті інтегрованого навчання. Уточнено педагогічні умови підготовки здобувачів вишів музичних спеціальностей України та Китайської Народної Республіки засобами інтегровного навчання. Розширено поняття структури змісту навчального предмета «Мистецтво» відповідно нових вимог стандартизації мистецької галузі. Надано практичний аспект реалізації оновленого змісту мистецької освіти на уроках із школярами. Теоретично та практично обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх музично-педагогічних працівників для вирішення сучасних проблем викладання оновленого змісту шкільної мистецької освіти. Серед основних акцентовано увагу на створення позитивної атмосфери в процесі практичної роботи з школярами; досягнення діалогічної складової під час взаємодії учителя і учня на уроках мистецтва; надання пріоритету практичної діяльності на принципах інтегрованого навчання в процесі реалізації оновленого змісту шкільної мистецької освіти. Проаналізовано напрями дослідження музично-педагогічної думки українських та китайських науковців щодо принципу інтегрованого навчання в галузі мистецької освіти КНР та України. Розкрито компоненти підготовки майбутніх музично-педагогічних працівників: мотиваційно-пізнавальний; конструктивно-образний; оцінювально-практичний, що ефективно впливають на практичну роботу з учнями в умовах реалізаціїиінтегрованого змісту мистецької шкільної освіти. Надано практичні приклади роботи з учнями в умовах оновленого змісту мистецької шкільної освіти на принципах інтеграції. The article theoretically substantiates and practically confirms the peculiarities of the training of future music and pedagogical workers in the modern conditions of standardization of the content of school art education in Ukraine and the People’s Republic of China. Methods & methodology. Peculiarities of implementing the updated content of art education in practical work with students based on the principles of integration were studied. The concept of «content of education», «updating the content of education», «updating the content of secondary school art education» in the context of integrated education is analyzed. The scientific novelty. Pedagogical conditions for the training of music majors of Ukraine and the People’s Republic of China by means of integrated education have been clarified. The concept of the structure of the content of the educational subject «Art» has been expanded in accordance with the new requirements of the standardization of the art industry. The practical aspect of implementing the updated content of art education in lessons with schoolchildren is given. Results. Pedagogical conditions for the training of future music-pedagogical workers to solve modern problems of teaching the updated content of school art education are theoretically and practically substantiated. Among the main ones, attention is focused on creating a positive atmosphere in the process of practical work with schoolchildren; achievement of the dialogic component during the interaction between the teacher and the student in art lessons; giving priority to practical activities based on the principles of integrated education in the process of implementing the updated content of school art education. The research directions of the music-pedagogical opinion of Ukrainian and Chinese scientists regarding the principle of integrated education in the field of art education of the People’s Republic of China and Ukraine were analyzed. The components of the training of future music-pedagogical workers are disclosed: motivational and cognitive; constructive-figurative; evaluative and practical, which effectively affect practical work with students in the conditions of integrated content of art school education. Practical examples of working with students in the conditions of the updated content of art school education based on the principles of integration are given.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАЦІЇ В УКРАЇНІ ТА КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) У, Юе; Беземчук, Л. В.Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх музично-педагогічних працівників до викладання інтегрованих предметів мистецтва. Авторами зазначено, що інтеграція як категорія має великий спектр тлумачень з точки зору організації процесу навчання в сучасній педагогічній науці. Проаналізовано інтегративність з позиції якості художнього пізнання, що спирається на цілісність художньо-образного мислення під час сприймання-виконання-створення різних видів мистецтва. Зазначено, що відповідно стандартизації музичної освіти КНР у 2022 році, серед основних напрямів оновлення змісту дисциплін педагогічних університетів за фахом «Музика» стає інтегративне навчання. Це пов’язано з провіднимиідеями реформування музичної шкільної освіти на засадах інтеграції. Установлено, що серед основних методик викладання музичних дисциплін в китайських школах опанування музичного матеріалу проводиться за системами К. Орфа, Ж. Далькроза. Розкрито ефективну роль кейс-методу для опанування учнями змісту інтегрованого курсу «Мистецтво» в українських школах. Надано приклади поетапної роботи з кейс методом студентами музичних фахів під час виконання завдань професійно- орієнтованого змісту в умовах педагогічної практики. Наголошено на формування «поліфонічного» мислення під час підготовки майбутніх музично-педагогічних працівників для більш глибокого розуміння інтегративних процесів викладання курсів, що включають синтетичні види мистецтва. Проаналізовано метод порівняння для опанування змісту музичної освіти китайськими студентами під час проходження педагогічної практики в школі. Уточнено зміст роботи здобувачів для підвищення активності учнів у процесі сприймання та художньо-творчої діяльності на уроці «Мистецтво» в українських школах: формування уявлення про узгодженість художнього матеріалу зрізних видів мистецтва відповідно до їх певної єдності (спільної тематики, провідного виду художньої діяльності, емоційного стану тощо); розвиток уміння встановлювати зв’язки між художніми образами, поняттями, творами різних видів мистецтва під час їх аналізу в шкільних програмах. Доведено, що для ефективної підготовки здобувачів факультетів мистецтв українських педагогічних університетів використовується принцип міждисциплінарної інтеграції навчальних дисциплін. Реалізація цього принципу надає можливість студентам опановувати зміст навчальних дисциплін, які готують їх до майбутнього викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в сучасній школі. The article is devoted to the important problem of training potential music-pedagogical workers for teaching integrated art subjects. The authors indicate that integration as a category has a wide range of interpretations from the standpoint of organization of the learning processin modern pedagogical science. Integrativeness is analyzed from the standpoint of the quality of artistic cognition, which is based on the integrity of artistic thinking during perception-performance-creation of various types of art. It is noted that in accordance with the standardization of music education in the People's Republic of China in 2022, among the main directions of updating the content of educational disciplines of pedagogical universities in the specialty "Music" is integrative education. This is related to the leading ideas of reforming musical school education on the basis of integration. It has been established that among the main methods of teaching musical disciplines in Chinese schools, the mastering of musical material is carried out according to the systems of K. Orff and J. Dalcroze. The effective role ofthe case method for students' mastery of the content of the integrated art course in Ukrainian schools is revealed. Examples of step-by-step work with the case method by students of music majors during the performance of tasks of professionally oriented content in the conditions of pedagogical practice are given. The necessity of formation of "polyphonic" thinking during the training of future music-pedagogical workers for a deeper understanding of the integrative processes of teaching courses that include synthetic art forms is emphasized. The comparison method for mastering the content of music education by Chinese students during pedagogical practice at school is analyzed. The content of the trainees’ work has been clarified to increase the activity of students in the process of perception and artistic and creative activity in the art class in Ukrainian schools: the formation of an idea of the coherence of artistic material from different types of art in accordance with their certain unity (common theme, leading type of artistic activity, emotional state, etc.); development of the ability to establish connections between artistic images, concepts, works of various types of art during their analysis in school programs. It has been proven that the principle of interdisciplinary integration of educational disciplines is used for the effective training of students of the faculties of arts of Ukrainian pedagogical universities. The implementation of this principle gives students the opportunity to master the content of educational disciplines that prepare them for the future teaching of an integrated art course in a modern school.
- ДокументПІДХОДИ НАУКОВЦІВ УКРАЇНИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ "ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) У, Юе; Пісоцька, М. Е.В статті розглянуто поняття «диференціація навчання». В основу визначення вчені поміщають різні поняття, термін «диференціація навчання» трактують тотожно з терміном «індивідуалізація навчання», виходячи з позиції побудови системи освіти, змісту освіти, процесу навчання тощо. Різні види диференціації навчання співвідносять з рівнями педагогічної системи, на яких здійснюється її диференціація, вважають формами диференціації в освіті. The article deals with the concept of "differentiation of learning". In the basis of the definition scientists put different concepts, the term "differentiation of learning" is interpreted identically with the term "individualization of learning", based on the position of building an education system, content of education, learning process, etc. Different types of differentiation of learning correlate with the levels of the pedagogical system at which it is carried out differentiation, are considered forms of differentiation in education.