Перегляд за Автор "Рядинська, І. А."
Зараз показано 1 - 13 з 13
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ХУДОЖНЬОЇ ГІМНАСТИКИ В ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ(Health, sport, rehabilitation, 2015-12-23) Кравчук, Т. М.; Санжарова, Н. М.; Голенкова, Ю. В.; Рядинська, І. А.У статті розкрито динаміку змін рівня розвитку фізичних здібностей учнів початкових класів під впливом засобів художньої гімнастики. Показано, що досліджувані дівчата, для яких під час уроків фізичної культури впроваджувалися комплекси вправ художньої гімнастики досягли найкращих результатів у розвитку гнучкості, прудкості й координаційних здібностей, а хлопці у розвитку гнучкості та координації. В статье раскрыто динамику изменений уровня развития физических способностей учащихся начальных классов под влиянием средств художественной гимнастики. Показано, что исследуемые девушки, для которых во время уроков физической культуры внедрялись комплексы упражнений художественной гимнастики достигли лучших результатов в развитии гибкости, быстроты и координационных способностей, а ребята в развитии гибкости и координации.
- ДокументМенеджмент вищої освіти(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2020) Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Ночвіна, І. О.; Прокопенко, І. А.; Рядинська, І. А.Метою викладання навчальної дисципліни «Менеджмент вищої освіти» є формування у здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі освітнього менеджменту; формування розуміння концептуальних основ системного управління закладами вищої освіти; дотримання принципів академічної доброчесності; прийняття ефективних управлінських рішень. Целью преподавания учебной дисциплины «Менеджмент высшего образования» является формирование у соискателей третьего (образовательно-научного) уровня современного управленческого мышления и системы специальных знаний в области образовательного менеджмента; формирование понимания концептуальных основ системного управления вузами; соблюдение принципов академической доброчестности; принятия эффективных управленческих решений. The purpose of teaching the discipline "Management of Higher Education" is the formation of applicants of the third (educational and scientific) level of modern managerial thinking and a system of special knowledge in the field of educational management; the formation of an understanding of the conceptual foundations of systemic management of universities; adherence to the principles of academic integrity; making effective management decisions.
- ДокументОснови економічної теорії(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2020) Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Ночвіна, І. О.; Рядинська, І. А.У запропонованому конспекті лекцій «Основи економічної теорії» відображені основні економічні поняття та категорії, надана необхідна література. Опорний конспект лекцій «Основи економічної теорії» покликаний ознайомити студентів з економічними процесами та явищами на мікро-, макрорівнях, сформувати основи економічного мислення і розвинути навички раціональної поведінки, які необхідні сучасним фахівцям у різних сферах життєдіяльності. В предложенном конспекте лекций «Основы экономической теории» отражены основные экономические понятия и категории, оказана необходимая литература. Опорный конспект лекций «Основы экономической теории» призван ознакомить студентов с экономическими процессами и явлениями на микро-, макроуровне, сформировать основы экономического мышления и развить навыки рационального поведения, которые необходимы современным специалистам в различных сферах жизнедеятельности. The proposed synopsis of lectures "Fundamentals of Economic Theory" reflects the basic economic concepts and categories, provides the necessary literature. The reference syllabus of the lectures "Fundamentals of Economic Theory" is designed to acquaint students with economic processes and phenomena at the micro and macro levels, to form the foundations of economic thinking and develop rational behavior skills that are needed by modern professionals in various fields.
- ДокументОснови економічної теорії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Рядинська, І. А.Методичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми дисципліни «Основи економічної теорії». Призначені для студентів факультету початкового навчання щодо викладання економіки школярам молодшого шкільного віку. Методические рекомендации разработаны в соответствии с учебной программой дисциплины «Основы экономической теории». Предназначены для студентов факультета начального обучения по преподаванию экономики школьникам младшего школьного возраста. Methodical recommendations are developed in accordance with the curriculum of the discipline "Fundamentals of Economic Theory". Designed for students of the faculty of elementary education in teaching economics to schoolchildren of primary school age.
- ДокументОснови економічної теорії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Рядинська, І. А.У робочому зошиті представлено модулі для вивчення навчальної дисципліни «Основи економічної теорії», що полягають у формуванні знань студентів щодо глибокого розуміння студентами законів і категорій цієї науки, закономірностей функціонування та розвитку економічних систем, мікроекономіки та макроекономіки. The workbook presents modules for the study of the discipline "Fundamentals of Economic Theory", which are aimed at forming students' knowledge of the laws and categories of this science, the laws of functioning and development of economic systems, microeconomics and macroeconomics.
- ДокументОснови економічної теорії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-04-17) Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Ночвіна, І. О.; Рядинська, І. А.У запропонованому навчально-методичному посібнику для самостійного вивчення курсу «Основи економічної теорії» відображені основні економічні поняття та категорії, розроблені плани семінарських занять, запропоновані завдання до самостійної роботи студентів, надана необхідна література, визначені засоби діагностики успішності навчання студентів та критерії їх оцінювання. Курс «Основи економічної теорії» покликаний ознайомити студентів з економічними процесами та явищами на мікро-, макрорівнях, сформувати основи економічного мислення і розвинути навички раціональної поведінки, які необхідні сучасним фахівцям у різних сферах життєдіяльності. В предложенном учебно-методическом пособии для самостоятельного изучения курса «Основы экономической теории» отражены основные экономические понятия и категории, разработаны планы семинарских занятий, предложены задания для самостоятельной работы студентов, дана необходимая литература, определенные средства диагностики успешности обучения студентов и критерии их оценивания. Курс «Основы экономической теории» призван ознакомить студентов с экономическими процессами и явлениями на микро-, макроуровне, сформировать основы экономического мышления и развить навыки рационального поведения, которые необходимы современным специалистам в различных сферах жизнедеятельности. The proposed educational-methodical manual for self-study of the course "Fundamentals of economic theory" reflects the basic economic concepts and categories, developed plans for seminars, proposed tasks for independent work of students, gave the necessary literature, certain means of diagnosing student learning success and criteria for their evaluation. The course "Fundamentals of Economic Theory" is designed to familiarize students with economic processes and phenomena at the micro, macro level, to form the basis of economic thinking and develop the skills of rational behavior that are necessary for modern specialists in various spheres of life.
- ДокументПріоритетні напрями розвитку національної економіки України в контексті глобалізаційних викликів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид-во ФОП Іванченко І. С., 2018-05-23) Прокопенко, І. Ф.; Гончаров, Д. О.; Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Мельникова, О. В.; Ночвіна, І. О.; Олійник, О. В.; Олійник, Ю. О.; Осьмірко, І. В.; Поплавський, М. В.; Прокопенко, І. А.; Радченко, Л. П.; Рядинська, І. А.; Сідельнікова, В. К.; Сідельнікова, І. В.; Соляр, В. В.; Синиця, Т. В.; Шиловцева, Н. В.У монографії досліджуються найбільш важливі напрями розвитку української економіки з урахуванням її особливостей в умовах сучасних глобалізаційних викликів. Аналізуються інноваційно-інвестиційний клімат в національній економіці, механізм стимулювання інноваційної діяльності підприємств, роль людського капіталу в забезпеченні економічного зростання та підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Розраховано на науковців, студентів та фахівців-практиків. В монографии исследуются наиболее важные направления развития украинской экономики с учетом ее особенностей в условиях современных глобализационных вызовов. Анализируются инновационно-инвестиционный климат в национальной экономике, механизм стимулирования инновационной деятельности предприятий, роль человеческого капитала в обеспечении экономического роста и повышения конкурентоспособности национальной экономики. Рассчитано на научных работников, студентов и специалистов-практиков. The monograph explores the most important directions of development of Ukrainian economy considering its peculiarities under the conditions of modern globalization challenges. The innovation and investment climate in the national economy, the mechanism of enterprise innovation activity stimulation, the role of human capital in ensuring economic growth and increasing the national economy competitiveness are analyzed. The monograph is for scientists, students and practicing economists.
- ДокументПріоритетні напрями розвитку національної економіки України в контексті глобалізаційних викликів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид-во ФОП Іванченко І. С., 2018-05-23) Прокопенко, І. Ф.; Гончаров, Д. О.; Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Мельникова, О. В.; Ночвіна, І. О.; Олійник, О. В.; Олійник, Ю. О.; Осьмірко, І. В.; Поплавський, М. В.; Прокопенко, І. А.; Радченко, Л. П.; Рядинська, І. А.; Сідельнікова, В. К.; Сідельнікова, І. В.; Соляр, В. В.; Синиця, Т. В.; Шиловцева, Н. В.У монографії досліджуються найбільш важливі напрями розвитку української економіки з урахуванням її особливостей в умовах сучасних глобалізаційних викликів. Аналізуються інноваційно-інвестиційний клімат в національній економіці, механізм стимулювання інноваційної діяльності підприємств, роль людського капіталу в забезпеченні економічного зростання та підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Розраховано на науковців, студентів та фахівців-практиків. В монографии исследуются наиболее важные направления развития украинской экономики с учетом ее особенностей в условиях современных глобализационных вызовов. Анализируются инновационно-инвестиционный климат в национальной экономике, механизм стимулирования инновационной деятельности предприятий, роль человеческого капитала в обеспечении экономического роста и повышения конкурентоспособности национальной экономики. Рассчитано на научных работников, студентов и специалистов-практиков. The monograph explores the most important directions of development of Ukrainian economy considering its peculiarities under the conditions of modern globalization challenges. The innovation and investment climate in the national economy, the mechanism of enterprise innovation activity stimulation, the role of human capital in ensuring economic growth and increasing the national economy competitiveness are analyzed. The monograph is for scientists, students and practicing economists.
- ДокументПріоритетні напрями розвитку національної економіки України в контексті глобалізаційних викликів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид-во ФОП Іванченко І. С., 2018-05-23) Прокопенко, І. Ф.; Гончаров, Д. О.; Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Мельникова, О. В.; Ночвіна, І. О.; Олійник, О. В.; Олійник, Ю. О.; Осьмірко, І. В.; Поплавський, М. В.; Прокопенко, І. А.; Радченко, Л. П.; Рядинська, І. А.; Сідельнікова, В. К.; Сідельнікова, І. В.; Соляр, В. В.; Синиця, Т. В.; Шиловцева, Н. В.У монографії досліджуються найбільш важливі напрями розвитку української економіки з урахуванням її особливостей в умовах сучасних глобалізаційних викликів. Аналізуються інноваційно-інвестиційний клімат в національній економіці, механізм стимулювання інноваційної діяльності підприємств, роль людського капіталу в забезпеченні економічного зростання та підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Розраховано на науковців, студентів та фахівців-практиків. В монографии исследуются наиболее важные направления развития украинской экономики с учетом ее особенностей в условиях современных глобализационных вызовов. Анализируются инновационно-инвестиционный климат в национальной экономике, механизм стимулирования инновационной деятельности предприятий, роль человеческого капитала в обеспечении экономического роста и повышения конкурентоспособности национальной экономики. Рассчитано на научных работников, студентов и специалистов-практиков. The monograph explores the most important directions of development of Ukrainian economy considering its peculiarities under the conditions of modern globalization challenges. The innovation and investment climate in the national economy, the mechanism of enterprise innovation activity stimulation, the role of human capital in ensuring economic growth and increasing the national economy competitiveness are analyzed. The monograph is for scientists, students and practicing economists.
- ДокументРОЛЬ ДЕРЖАВИ У МЕХАНІЗМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ(ФОП Андреев К. В., 2016-06-24) Гайдученко, Ю. О.; Рядинська, І. А.У статті досліджується роль держави у механізмі забезпечення зайнятості населення та визначаються шляхи розвитку механізмів державного регулювання зайнятості населення. Дається визначення зайнятості та її основних видів. З’ясовано роль зайнятості на ринку праці. Проаналізовано основні механізми та методи державного регулювання зайнятості населення. Визначено моделі ринку праці: патерналістську, соціал-демократичну, ліберальну; які впливають на концепцію державної політики зайнятості населення. Подана характеристика типів моделей соціально-трудових відносин: європейську, англосаксонську і китайську; та особливості їх адаптації в Україні. Визначено роль та перспективи розвитку Державної служби зайнятості України. Надано рекомендації щодо реформування ринку праці. В статье исследуется роль государства в механизме обеспечения занятости населения и определяются пути развития механизмов государственного регулирования занятости населения. Дается определение занятости и ее основных видов. Выяснена роль занятости на рынке труда. Проанализированы основные механизмы и методы государственного регулирования занятости населения. Определены модели рынка труда: патерналистская, социал-демократическая, либеральная; которые влияют на концепцию государственной политики занятости населения. Представлена характеристика типов моделей социально-трудовых отношений: европейская, англосаксонская и китайская; и особенности их адаптации в Украине. Определены роль и перспективы развития Государственной службы занятости Украины. Даны рекомендации по поводу реформирования рынка труда. This paper examines the role of the state in the mechanism of providing employment and identifies ways of mechanisms of state regulation of employment. Defines employment and its main species. The role of employment in the labor market. The basic mechanisms and methods of state regulation of employment. Defined model of the labor market: paternalistic, social-democratic, liberal; affecting the concept of public policy are busy people. The given characteristic types of models of industrial relations: European, Anglo-Saxon and Chinese; and especially their adaptation in Ukraine. The role and prospects of the State Employment Service of Ukraine. Recommendations for reforming the labor market.
- ДокументТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ В ДОСЛІДЖЕННЯХ НАУКОВЦІВ(ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2016) Рядинська, І. А.В статті наведене теоретичне обґрунтування та аналіз поняття здоров’я. Розглянуто проблеми здоров’я особистості, обґрунтовано зміст поняття здоров’я та його компонентів. Визначено різні підходи до розуміння феномену здоров’я. Розглянуто уяву про здоров’я в психологічній, філософській і медичній літературі. Проаналізовано основні підходи до розуміння поняття здоров’я. Зазначено, що здоров’я є інтеграційною характеристикою особи, що охоплює її внутрішній світ та всю своєрідність взаємин з оточенням, включає фізичний, психічний, соціальний і духовний аспекти. Доведено, що всі ці складові невід’ємні одна від одної, тісно взаємопов’язані і в сукупності визначають стан здоров’я людини. В статье приведено теоретическое обоснование и анализ понятия здоровья. Рассмотрены проблемы здоровья личности, обосновано содержание понятия здоровья и его компонентов. Определены различные подходы к пониманию феномена здоровья. Рассмотрено представление о здоровье в психологической, философской и медицинской литературе. Проанализированы основные подходы к пониманию понятия здоровья. Отмечено, что здоровье является интеграционной характеристикой личности, охватывающая ее внутренний мир и все своеобразие взаимоотношений с окружением, включает физический, психический, социальный и духовный аспекты. Доказано, что все эти составляющие неотъемлемы друг от друга, тесно взаимосвязаны и в совокупности определяют состояние здоровья человека. The article presents theoretical substantiation and the analysis of the concept of health. The problems of the health of a person, justified the concept of health and its components. Identified different approaches to understanding the phenomenon of health. The representation of health in the psychological, philosophical and medical literature. The basic approaches to understanding the notion of health. Noted that health is an integrative characteristic of personality, covering her inner world and the intricacies of relationships with the environment includes physical, mental, social and spiritual aspects. It is proved that all these components are inseparable from each other, are closely interrelated and together determine the state of health of the person.
- ДокументТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ ЗДОРОВ’Я ТА ЙОГО КОМПОНЕНТІВ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016) Рядинська, І. А.У статті теоретично обґрунтовано зміст поняття здоров’я та його компонентів. Визначено різні підходи до визначення здоров’я. Поняття «здоров’я» характеризується складністю, багатозначністю та неоднорідністю складу. Розглянуто уяву про здоров’я в психологічній, філософській і медичній літературі. Проаналізовано основні підходи до розуміння феномену здоров’я. У статті зазначено, що здоров’я розглядається як інтеграційна характеристика особи, що охоплює як її внутрішній світ, так і всю своєрідність взаємин з оточенням і включає фізичний, психічний, соціальний і духовний аспекти. Доведено, що всі ці складові невід’ємні одна від одної, вони тісно взаємопов’язані і саме разом, у сукупності визначают стан здоров’я людини. В статье теоретически обосновано содержание понятия здоровья и его компонентов. Определены различные подходы к определению здоровья. Понятие «здоровье» характеризуется сложностью, многозначностью и неоднородностью состава. Рассмотрены представление о здоровье в психологической, философской и медицинской литературе. Проанализированы основные подходы к пониманию феномена здоровья. В статье указано, что здоровье рассматривается как интеграционная характеристика личности, охватывающая как её внутренний мир, так и все своеобразие взаимоотношений с окружением и включает физическое, психическое, социальное и духовное аспекты. Доказано, что все эти составляющие неотъемлемые друг от друга, они тесно взаимосвязаны и именно вместе, в совокупности определяют состояние здоровья человека. The different approaches to identified health. The term "health" is characterized by complexity, ambiguity and heterogeneity of the composition. Considered picture of health in the psycк hological, philosophical and medical literature. The main approaches to understanding the phenomenon of health. The article states that health is seen as integrative characteristics of persons, covering both her inner world, and all the uniqueness of the relationship with the environment and includes physical, mental, social and spiritual aspects. It is proved that all these components are inseparable from one another, they are closely interrelated and that together, collectively determined human health. This is important because to date, there is deterioration of health of children of all age groups, despite considerable efforts to develop mentally and socially healthy generation to come. The formation of the psychosocial components of health should develop and improve in accordance with the requirements posed by the present.
- ДокументІННОВАЦІЇ ПРИ ВИКЛАДАННІ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Рядинська, І. А.В статті розглянуто використання інновацій та сучасних технологій в підготовці майбутніх фахівців з економіки: учителів економіки для загальноосвітньої школи, наукових працівників, фахівців-економістів для різних видів підприємств і установ. Вирішення питань щодо вдосконалення якості вищої освіти є дуже важливим у науково-освітньому просторі та має вирішуватись за допомогою вітчизняного та зарубіжного досвіду з урахуванням сучасних вимог суспільства. Для створення якісного інноваційного викладання економічних дисциплін необхідно оновлення змісту і форм навчання з урахуванням синтезу навчальної та науково-дослідної роботи, традиційних методів викладання з інноваційними, якісна підготовка викладачів, які мають бути універсальними, гнучкими та ефективно використовувати начальний час. The article considers the use of innovations and modern technologies in the training of future specialists in economics: teachers of economics for secondary schools, researchers, economists for different types of enterprises and institutions. Solving the issues of improving the quality of higher education is very important in the scientific and educational space and should be solved by with the help of domestic and foreign experience, taking into account modern requirements of society. To create high-quality innovative teaching economic disciplines, it is necessary to update the content and forms of education with taking into account the synthesis of educational and research work, traditional teaching methods with innovative, quality training of teachers, who should be versatile, flexible and effectively use the initial time.